Tukkerin praat bij.

Dhana

Re: Haat, racisme en lijfstraffen schering en inslag op Britse m

Bericht door Dhana »

Wat dacht je van Hugo Claus, Rubens, Jacques Brel, Toet Stielemans en niet te vergeten Sax, de uitvinder van de saxofoon? Noem mij 1 Marokkaan die op die manier furore heeft gemaakt.

Je wauwelt maar wat.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef: Hahah en dat zegt een Belg? Vertel me eens wat Belgie voor cultuur heeft?
Je hebt het verschil tussen folklore en cultuur nog altijd niet door.
Ivm de gewoontes en gebruiken moslims kan je ook beter spreken over culturele antropologie ipv over "cultuur".
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator

Bericht door mercator »

Dhana schreef:Wat dacht je van Hugo Claus, Rubens, Jacques Brel, Toet Stielemans en niet te vergeten Sax, de uitvinder van de saxofoon? Noem mij 1 Marokkaan die op die manier furore heeft gemaakt.

Je wauwelt maar wat.
Ik denk dat Marokko alleen maar voetballers heeft voortgebracht, of mis ik iets?

Die mooie wapens waarmee de Lybische "democraten" nu worden neergeknald komen uit de FN fabrieken in Luik, dat was je nog vergeten.
Dhana

Bericht door Dhana »

mercator schreef:
Dhana schreef:Wat dacht je van Hugo Claus, Rubens, Jacques Brel, Toet Stielemans en niet te vergeten Sax, de uitvinder van de saxofoon? Noem mij 1 Marokkaan die op die manier furore heeft gemaakt.

Je wauwelt maar wat.
Ik denk dat Marokko alleen maar voetballers heeft voortgebracht, of mis ik iets?

Die mooie wapens waarmee de Lybische "democraten" nu worden neergeknald komen uit de FN fabrieken in Luik, dat was je nog vergeten.

Ik ben een Hollandse en derhalve niet 100% geïnformeerd. Dit was even uit de losse hand. Dan had ik het nog eens over Brussel en Antwerpen. Steden met een pracht aan historie en eigen hart. De Marokkaanse steden zijn allemaal hetzelfde. Behalve dan misschien Ifran, maar die plaats is door de Fransen gesticht. Franse nonnen zijn begonnen met goed georganiseerd basis onderwijs in Marokko en de heren met het aanleggen van een logische infastuctuur. Voor de rest is er in Marokko geen geschiedenis behalve die van de islam, want al het echte eigene is met wortel en al uitgeroeid en tot een totale islamitische eenheidsworst gemaakt. Kijk maar eens naar de moskees daar. De modernere zijn allemaal hetzelfde. Van diversiteit is geen enkele sprake. Alle medina's lijken als 2 druppels water op elkaar. Om over de als oude besjes roddelende besnorde mannen in de theehuizen nog maar te zwijgen.

Een groot land met alleen maar verveling ... Er gebeurt niets en de islam zorgt er wel voor dat er buiten 5 keer per dag bidden en de ramadan ook maar iets anders gebeurt. En is geen sprake van enige geschiedenis, want ieder generatie doet, denkt en handelt exact als de vorige. De enige veranderingen in het dagelijks leven heeft het land te danken aan de Franse overheersing.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
hans van de mortel

Haat, racisme, lijfstraffen. U heeft het over islam?

Bericht door hans van de mortel »

mercator schreef:Ik denk dat Marokko alleen maar voetballers heeft voortgebracht, of mis ik iets?
Los van het beoefenen van de kunst van stelen en beroven, zijn sommige jonge Marokkaanse 'kunstemakers' ook goed in 'reppen', op z'n Engels 'rappen'. Het achter elkaar toonloos opdreunen van korte simpele aaneen geschakelde zinnetjes bestaande uit een beperkte woordkeuze. Ja, ja, dankzij het Franse kolonialisme en katholieke zusters heeft Marokko voor het eerst wat van de beschaving mogen proeven. Marokkanen zijn per definitie ook niet slecht, het is alleen zo jammer dat het grootste deel van de bevolking niet verder is gekomen dan de islam en de ergste vorm van fascisme onder de koninklijke familie, afstammeling van de pedofiel sadist en roverhoofdman Mohammed als ik het goed heb. :laugh1:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef: al verga ik van de rugpijn; mijn gebeden zal ik blijven verrichten en nooit van afwijken.
Begin nu alvast maar te investeren in een levenslange oeitkeering wegens "lage rugpijn" of een of andere diffuse klacht waar je geloofsgenoten zo goed in zijn om de Hollandse sociale voorzieningen op te lichten.

Zoals de Vlaamse Strangers zegden: Allah is groot, maar ziekenkas is groter.
H.Numan

Bericht door H.Numan »

Tukkerin schreef:Hahah en dat zegt een Belg? Vertel me eens wat Belgie voor cultuur heeft? Voor zover jullie die uberhaupt hebben.. vergeleken met Marokko valt Belgie qua cultuur, geschiedenis en folklore zwaar in het niet. Maar goed, dat wil jij natuurlijk niet zien omdat alles wat ook maar een beetje met de islam te maken heeft slecht is of niks heeft.
Altijd die omgekeerde bewijslast. Vertel jij nou eens in wat marokko uitblinkt. Rubens is wereldberoemd. Zelfs (een paar in ieder geval) marokkanen hebben van hem gehoord. Ik ken geen wereldberoemde marokkanen. Alleen Mohammed Bouyeri is wereld bekend. Niet beroemd, wel berucht en/of bekend.

Noem jij nou eens een rijtje van internationaal bekende marokkanen. En wat cultuur en folklore dat internationaal bekend is.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
mercator

Bericht door mercator »

H.Numan schreef:
Noem jij nou eens een rijtje van internationaal bekende marokkanen. En wat cultuur en folklore dat internationaal bekend is.
IN wetenschap, cultuur en literatuur zijn zowat al die moslimlanden totaal afwezig. Ook Egypte teert op de archeologica van duizenden jaren geleden.
Tukkerin

Bericht door Tukkerin »

Ariel schreef:
Tukkerin schreef: Lieve Ariel; ik ga volgende weken even peilen of ik mijn gebeden op werk mag verrichten. Vast wel; ze zijn erg aardig. :cool:
:razz: Dat geloof ik graag schat. Welk bedrijf wil nou niet hun moslima's gelukkig maken.
En lieverd, het interesseert mij geen klap of jij nou wel of niet bid. Koop een mooi bidkleedje en doe wat je moet doen.
Ik word er niet warm of koud van.
Sterkte met je rug.
En zo gaat de islamisering voort... Heb geen gebedskleedje, de mijnes ligt thuis in Marokko had hem afgelopen zomer meegenomen voor onderweg zodat ik kon bidden en heb het toen thuis in Marokko vergeten.. :crying:
Umm Rania
Tukkerin

Bericht door Tukkerin »

mercator schreef:
Tukkerin schreef: al verga ik van de rugpijn; mijn gebeden zal ik blijven verrichten en nooit van afwijken.
Begin nu alvast maar te investeren in een levenslange oeitkeering wegens "lage rugpijn" of een of andere diffuse klacht waar je geloofsgenoten zo goed in zijn om de Hollandse sociale voorzieningen op te lichten.

Zoals de Vlaamse Strangers zegden: Allah is groot, maar ziekenkas is groter.
Je bent best achterlijk ... ik hoef nooit een uitkering te vragen; heb een topbaantje, nog beter dan een gemiddelde Hollander en hoef dus geen gebruik te maken van de sociale voorzieningen. Investeren heet dat; goed je best doen op school, de juiste diploma's behalen en je zit goed in Nederland, met een goed inkomen, arbeidsvoorwaarden... :cool: Daarom zegt mijn vader tegen al zijn kinderen studeeer!!!!! Al moet je jaren studeren en zwoegen, uiteindelijk word je ervoor beloond.
Umm Rania
Tukkerin

Bericht door Tukkerin »

Mercator, werk er net 6 maanden en heb nu al een betere functie gekregen. :wink:
Umm Rania
mercator

Bericht door mercator »

Met de discriminatie van moslims valt het eigenlijk heel goed mee. Vrijwel alle collega ondernemers die ik spreek weigeren om moslims aan te nemen. Ze kunnen alleen terecht in non-profit, gesubsidieerde en linkse "studiegroepjes", "integratie-trajecten" etc., zaken die eigenlijk totaal onnuttig en politiek gestuurd zijn. Een bedrijf dat efficient wil werken en winst wil maken laat moslims op de straat staan.
mercator

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef:Mercator, werk er net 6 maanden en heb nu al een betere functie gekregen. :wink:
Elk poco bedrijf heeft zijn excuus Turkje nodig. Je hebt wss ook wel pikzwarte collega's?
Tukkerin

Bericht door Tukkerin »

Hahaha je bent me er toch eentje, Mercator. Laat ik het zo zeggen; het bedrijf waar ik werk bestaat niet bij de gratie van subsidies en wat dies zij meer. Het is een commercieel bedrijf dat met hele grote bedrijven hier in Nederland werkt, maar dan ook echt grote en bekende namen. Meer zeg ik ook niet. :wink:

En nee, heb alleen maar Nederlandse mannelijke collega's, maar kleur doet er niet toe; het gaat om jouw productiviteit en de kwaliteit daarvan.
Umm Rania
Tukkerin

Bericht door Tukkerin »

mercator schreef:
Tukkerin schreef:Mercator, werk er net 6 maanden en heb nu al een betere functie gekregen. :wink:
Elk poco bedrijf heeft zijn excuus Turkje nodig. Je hebt wss ook wel pikzwarte collega's?
Aha, niet alleen heb je de pest aan moslims, maar ook negers moeten het vergelden bij jou. Denk je nou werkelijk waar dat jij superieur bent aan de negers? Achterlijk mens dat je er toch bent.
Umm Rania
Tukkerin

Bericht door Tukkerin »

Je wauwelt maar wat.
Jij wauwelt maar.. ook Marokko heeft hele bekende mensen gekend, ken ze niet allemaal van naam maar bekende berberse filosofen waar het christendom tot op de dag van vandaag nog op gebouwd is. Marokko heeft een prachtig cultuur; in tegenstelling tot Belgie en Nederland kent Marokko diverse talen, heel veel verschillende volken, heeft het vele rijken gekend etc....

Dus mond dicht en niet meer balken jij.
Umm Rania
mercator

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef:Hahaha je bent me er toch eentje, Mercator. Laat ik het zo zeggen; het bedrijf waar ik werk bestaat niet bij de gratie van subsidies en wat dies zij meer. Het is een commercieel bedrijf dat met hele grote bedrijven hier in Nederland werkt, maar dan ook echt grote en bekende namen. Meer zeg ik ook niet. :wink:
Distributie van kamelenmelk ? Je kan wel bluffen hier wat je wil, maar we weten allemaal dat je niet eens werkt.
Je moet het zo bekijken: dat bedrijf wil politiek correct zijn-zal daar wel subsidies voor krijgen-en kan/wil/moet dus een bepaald aantal moslims aannemen. Kwaad kunnen die niet zolang ze niet met teveel zijn. Eens er pakweg meer dan 15 % moslims werken gaat een bedrijf failliet.Kijk maar s om je heen op dat bedrijf, hoeveel moslims zijn er? Juist.

En natuurlijk zijn vrouwtjes moslims wel meer gezocht dan mannetjes, de vrouwtjes hebben een natuurlijke onderdanigheid, de mannetjes doen niets liever dan problemen maken en stelen.

Jij wordt geduld op dat bedrijf door positieve discriminatie, meer is dat niet. Met je diploma "theologie" HAHAHA!
mercator

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef: Aha, niet alleen heb je de pest aan moslims, maar ook negers moeten het vergelden bij jou.
Moslims en Afrikanen hebben nu eenmaal andere, en meer beperkte capaciteiten dan Europeanen, of je dat nu leuk vindt of niet. Een een bedrijf dat niet over de kop wil gaan moet daar rekening mee houden, da's alles wat ik daarmee wil zeggen.
We zullen s kijken hoe het met al die bedrijven in N Afrika zal vergaan nu de Westerlingen wegtrekken.
Tukkerin

Bericht door Tukkerin »

mercator schreef:
Tukkerin schreef:Hahaha je bent me er toch eentje, Mercator. Laat ik het zo zeggen; het bedrijf waar ik werk bestaat niet bij de gratie van subsidies en wat dies zij meer. Het is een commercieel bedrijf dat met hele grote bedrijven hier in Nederland werkt, maar dan ook echt grote en bekende namen. Meer zeg ik ook niet. :wink:
Distributie van kamelenmelk ? Je kan wel bluffen hier wat je wil, maar we weten allemaal dat je niet eens werkt.
Je moet het zo bekijken: dat bedrijf wil politiek correct zijn-zal daar wel subsidies voor krijgen-en kan/wil/moet dus een bepaald aantal moslims aannemen. Kwaad kunnen die niet zolang ze niet met teveel zijn. Eens er pakweg meer dan 15 % moslims werken gaat een bedrijf failliet.Kijk maar s om je heen op dat bedrijf, hoeveel moslims zijn er? Juist.

En natuurlijk zijn vrouwtjes moslims wel meer gezocht dan mannetjes, de vrouwtjes hebben een natuurlijke onderdanigheid, de mannetjes doen niets liever dan problemen maken en stelen.

Jij wordt geduld op dat bedrijf door positieve discriminatie, meer is dat niet. Met je diploma "theologie" HAHAHA!
Hahahaha, gelukkig weet ik beter en weet ik wat ik kan en waar ik over beschik. Kan alleen maar lachen om jou... :roll2:
Umm Rania
Tukkerin

Bericht door Tukkerin »

mercator schreef:
Tukkerin schreef: Aha, niet alleen heb je de pest aan moslims, maar ook negers moeten het vergelden bij jou.
Moslims en Afrikanen hebben nu eenmaal andere, en meer beperkte capaciteiten dan Europeanen, of je dat nu leuk vindt of niet. Een een bedrijf dat niet over de kop wil gaan moet daar rekening mee houden, da's alles wat ik daarmee wil zeggen.
We zullen s kijken hoe het met al die bedrijven in N Afrika zal vergaan nu de Westerlingen wegtrekken.
Hup opgedonderd uit Noord-Afrika, zij moeten helemaal niks van westerse imperialisten hebben die denken dat ze heel wat zijn. Opgedonderd uit het mooie Noord-Afrika, we zijn al lang genoeg bezet geweest. Het is tijd dat we al die westerlingen die daar de boel bezetten eruit gooien.
Umm Rania
Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

mercator schreef:We zullen s kijken hoe het met al die bedrijven in N Afrika zal vergaan nu de Westerlingen wegtrekken.
Er wordt echter al heel weinig door het Westen in Noord-Afrika geinvesteerd mercator. De Islam staat argwanend tegen nieuwe tegen nieuwe ideeën en inzichten omdat dat mogelijk ketters kan zijn.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Tukkerin

Bericht door Tukkerin »

Pilgrim schreef:
mercator schreef:We zullen s kijken hoe het met al die bedrijven in N Afrika zal vergaan nu de Westerlingen wegtrekken.
Er wordt echter al heel weinig door het Westen in Noord-Afrika geinvesteerd mercator. De Islam staat argwanend tegen nieuwe tegen nieuwe ideeën en inzichten omdat dat mogelijk ketters kan zijn.
Ha die Pilgrim, hoe is het met jou?
Umm Rania
mercator

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef: Er wordt echter al heel weinig door het Westen in Noord-Afrika geinvesteerd mercator. De Islam staat argwanend tegen nieuwe tegen nieuwe ideeën en inzichten omdat dat mogelijk ketters kan zijn.
Mogelijk. Maar al die Westerse ingenieurs, technici etc. die nu hals over kop uit Lybië wegvluchten, wie gaat er die machines draaiende houden,Allah himself?
mercator

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef: Het is tijd dat we al die westerlingen die daar de boel bezetten eruit gooien.
Vind ik ook, die ontwikkelingshulp heeft lang genoeg geduurd. Het is tijd om heel dat ellende gebied opnieuw militair te koloniseren en de grondstoffen er weg te halen.
Tukkerin

Bericht door Tukkerin »

mercator schreef:
Tukkerin schreef: Het is tijd dat we al die westerlingen die daar de boel bezetten eruit gooien.
Vind ik ook, die ontwikkelingshulp heeft lang genoeg geduurd. Het is tijd om heel dat ellende gebied opnieuw militair te koloniseren en de grondstoffen er weg te halen.
Die grondstoffen zijn niet van jullie, maar van de landen en de inwoners aldaar. Jullie blijven er maar met die vuile poten van af. Er moeten draconische maatregelen genomen en een westers land moet het eens wagen grondstoffen uit Noord-Afrika te jatten, gewoon genadeloos afslachten of in de cel gooien. Stelen doe je maar elders.
Umm Rania
Plaats reactie