Tukkerin praat bij.

Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Haat, racisme, lijfstraffen. Op het lijf van islam geschreve

Bericht door hans van de mortel »

Thomas schreef:
Tukkerin schreef:Jij wauwelt maar.. ook Marokko heeft hele bekende mensen gekend, ken ze niet allemaal van naam maar bekende berberse filosofen waar het christendom tot op de dag van vandaag nog op gebouwd is. Marokko heeft een prachtig cultuur; in tegenstelling tot Belgie en Nederland kent Marokko diverse talen, heel veel verschillende volken, heeft het vele rijken gekend etc....

Dus mond dicht en niet meer balken jij.
Ik lees nog steeds geen enkele naam van een beroemde Marrokaan!!!!!!
Daar ging het om.
Er wauwelt er hier maar 1 en dat is Dhana NIET!!!!
Je bent me net een slag voor Thomas. Ik snap niet dat dit domme onvolwassen puberale gedrag van deze Marokkaanse troela nou nooit eens wordt omgezet in simpel nadenkend gedrag. Het is het kenmerk van bijna alle islamieten: kakelen zonder eerst na te denken vanuit hun opgekropte frustale minderwaardigheidscomplex. Ze is hier waarschijnlijk geboren en getogen en grootgebracht. Dankzij ONZE kennisbeschaving kan die Marokkaanse troela met een Nederlands paspoort op ONZE kennisbeschaving teren, parasiteren en tot tien tellen. Het bewijs dat zij parasiteert vinden we terug in al haar domme antwoorden die nooit positief over ONZE kennisbeschaving gaan, maar altijd over de achterlijkheid die door honderden jaren islamitisch gezag aan haar zijn blijven kleven. En dat is wat zij hier keer op keer aan ons probeert te slijten.
Hoe dom kan een Marokkaans theatraal gefrustreerd pubergedrag toch zijn. :drool:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Monique »

Tukkerin schreef:
Monique schreef:Ik snap het echt niet.
Marokko is hemels....alles is beter dan in Nederland en de mensen zijn aardiger, de vrouwen zijn vrijer en noem maar op.
Vergeleken bij Marokko is Nederland een armoedig derdewereldland....

Wat doen die marokkanen hier??????
Dat moet je mercator vragen, die heeft op alles een antwoord en weet precies hoe en wat er in Maghreb gebeurt. Die vertelde me bijvoorbeeld net dat vrouwen met kanker in Marokko als bezeten beschouwd worden. Dus, vraag het eens aan hem, wellicht dat hij je kan voorzien van een antwoord. [c045.gif]
Tuurlijk moet ik dat niet aan mercator vragen.
Dat moet ik aan marokkanen zelf vragen... aan jou dus.

Dus.... als Marokko zoveel beter is dan Nederland.... wat doe je dan hier?
En geeft aub een eerlijk antwoord en niet dat "om mercator" te pesten.

Ik ben echt heel serieus benieuwd naar je beweegredenen om vrijwillig te wonen in een land dat je volledig minderwaardig vindt in vergelijk met je vaderland.??
Amorele atheistische nitwit
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door mercator »

Monique schreef:
Ik ben echt heel serieus benieuwd naar je beweegredenen om vrijwillig te wonen in een land dat je volledig minderwaardig vindt in vergelijk met je vaderland.??
Omdat een moslim het nergens beter kan hebben dan in een niet-moslimland tiens! Als je even die cijfers van het BBP verrekend naar je maandelijkse inkomen zie je dat een Marokkaan zowat 15 x minder te besteden heeft dan een Nederlander, maar die laptop en die blitse GSm hebben daar het zelfde prijskaartje als hier.
Ondanks al hun gewauwel dat ze "bang zijn voor Wilders en dat ze zich gediscrimineerd voelen" zou een moslim wel héél gek zijn om terug tussen de geiten te gaan leven en gedroogde dadels te vreten in Marokko nadat ie hier van de welvaart heeft geproefd.

De moslims hebben het gewoon veel te goed hier, ze worden als kleine kinderen verwend.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Haat, racisme en lijfstraffen schering en inslag op Britse m

Bericht door mercator »

Thomas schreef: Ik lees nog steeds geen enkele naam van een beroemde Marrokaan!!!!!!
Ik heb de proef s gedaan en Marokkaanse Wetenschapper ingetikt. Ik kreeg op Wikipedia 1 (één) trefwoord, ene Sam Cheribbi, een dubbel paspoort dan nog en bedrijviig in de o zo nuttige literatuurwetenschap.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Haat, racisme en lijfstraffen. Lang leve islam!

Bericht door hans van de mortel »

mercator schreef:
Thomas schreef: Ik lees nog steeds geen enkele naam van een beroemde Marrokaan!!!!!!
Ik heb de proef s gedaan en Marokkaanse Wetenschapper ingetikt. Ik kreeg op Wikipedia 1 (één) trefwoord, ene Sam Cheribbi, een dubbel paspoort dan nog en bedrijviig in de o zo nuttige literatuurwetenschap.
Toe nou toch, Mercator! Ik ken je. Je bent een allerbeste aardige intelligente slimme en oprechte goser die er - net zoals ik - niet valselijk omheen draait. Waarom zouden we? Wat ik wil zeggen is dat het de hoogste tijd wordt dat troelala Tukkerin mokkel met rust gelaten wordt. Ga toch niet in op haar onwetendheid. Als zij nu eenmaal de domme truthola troelala gans wil uithangen, gedrapeerd onder de Marokkaanse vlag, laat haar toch begaan! Je kunt nu eenmaal het karakter van mensen niet veranderen. Daarom zal zij ook nooit een gelukkig huwelijk ervaren. Als zij al ooit in staat is om een dwaas als huwelijkspartner tegen het lijf te lopen. Waarom denk je dat zij zo geobsedeerd is door seks? Natuurlijk. Dat valt mannen op. Het wekt de wellust op en het eerste contact zal gemaakt zijn waar zij zo op uit is.De gedachte aan neuken treedt dan de voorkamer van de hersenen binnen van de man die eigenlijk via de achterkamer van zijn hersenen liever een vaste vriendenrelatie aangaat met iemand waarvan hij vermoedt dat daarmee een goed en zinnig gesprek valt te voeren.

De man die troelala Tukkerin zij zo adoreert en verwacht is niet de Marokkaan op een wit paard,
maar op een ezel!

:drool: :laugh1: :roll2:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Haat, racisme en lijfstraffen schering en inslag op Britse m

Bericht door Dhana »

mercator schreef: Sharia4 Belgium eist ook Arabisch als 4de officiële taal.

Ik vraag me af of al die berbers daar daar wel met het arabisch uit de voeten kunnen. Denk maar niet dat ouders daar hun kroost ook maar één andere taal laten kennis maken. Of ze moeten per ongeluk een paar woorden meekrijgen van de Marokkaanse TV die dag en nacht staat de schetteren in de huishoudens.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Haat, racisme en lijfstraffen schering en inslag op Britse m

Bericht door Dhana »

Thomas schreef:Ik lees nog steeds geen enkele naam van een beroemde Marrokaan!!!!!!
Daar ging het om.
Er wauwelt er hier maar 1 en dat is Dhana NIET!!!!

Ik ben bang dat we tot sint-juttemis kunnen wachten op de naam van een Marrokaan die buiten het eigen land ook maar iets van waarde heeft gebracht of heeft nagelaten.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Haat, racisme en lijfstraffen schering en inslag op Britse m

Bericht door Dhana »

Tukkerin schreef:Jij wauwelt maar.. ook Marokko heeft hele bekende mensen gekend, ken ze niet allemaal van naam maar bekende berberse filosofen waar het christendom tot op de dag van vandaag nog op gebouwd is. Marokko heeft een prachtig cultuur; in tegenstelling tot Belgie en Nederland kent Marokko diverse talen, heel veel verschillende volken, heeft het vele rijken gekend etc....

Dus mond dicht en niet meer balken jij.

Balken hoor je alleen ezels doen in de straten van de Marokkaanse steden en het platteland. De enige plek waar hier nog gebalkt wordt is op kinderboerderijen. Dat even ter kennisgeving.

Ik leer graag wat bij en nu zou ik dan graag van je willen horen op welke manier en door welke Marokkanen het christendom hier gezicht heeft gekregen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Dhana »

mercator schreef: De moslims hebben het gewoon veel te goed hier, ze worden als kleine kinderen verwend.

En als pa geen geld meer heeft om dat te doen, sturen ze hun zusters in geloof op pad met drugs die in de hoofddoekjes verborgen zijn.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Eliabe »

Dhana schreef:
mercator schreef: De moslims hebben het gewoon veel te goed hier, ze worden als kleine kinderen verwend.

En als pa geen geld meer heeft om dat te doen, sturen ze hun zusters in geloof op pad met drugs die in de hoofddoekjes verborgen zijn.
Of in de luiers van hun baby's.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Haat, racisme en lijfstraffen. Lang leve islam!

Bericht door mercator »

hans van de mortel schreef:[ Wat ik wil zeggen is dat het de hoogste tijd wordt dat troelala Tukkerin meisje met rust gelaten wordt. Ga toch niet in op haar onwetendheid. Als zij nu eenmaal de domme truthola troelala gans wil uithangen, gedrapeerd onder de Marokkaanse vlag, laat haar toch begaan!
Weet je wat het is Hans, ik heb zo geen hoge pet op met het verschijnsel "zondag", zeker niet als het slecht weer is, dan slaat de verveling wel s toe en reageer ik tegen beter weten in op dwaze moslimwijfjes-praat. Meer moet je daar niet achter zoeken, ik weet dat moslims niet meer te redden zijn.
Soms kom ik dan toch op bepaalde interessante weetjes, zoals die cijfers dat het BBP per capita in Nederland zowat 18 x hoger is dan in Marokko, tja daar sta je dan als "trotse Marokkaan".
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Haat, racisme en lijfstraffen schering en inslag op Britse m

Bericht door H.Numan »

Tukkerin schreef:ook Marokko heeft hele bekende mensen gekend, ken ze niet allemaal van naam maar bekende berberse filosofen waar het christendom tot op de dag van vandaag nog op gebouwd is.
Noem er eens een paar. Waarbij ik je even moet attenderen dat Christenlijke filosofen niet meetellen. Dat waren geen marokkanen, en geen berbers. Dat waren inwoners van het Romeinse Rijk. Niet stiekem jezelf rijk rekenen, stoute meid! :nono1:
Claudius Civilis was een Bataafs leider, maar hij was geen Nederlander. Dat bestond toen nog niet. Marokko ook niet. Dat het gebied destijds bewoont werd doet niet ter zake.
Marokko heeft een prachtig cultuur; in tegenstelling tot Belgie en Nederland kent Marokko diverse talen, heel veel verschillende volken, heeft het vele rijken gekend etc....
Pardon? Wat is dit voor onzin? België is officieel drietalig. Buiten dat, wat hebben 'diverse talen'; 'heel veel verschillende volken' en 'vele rijken gekend' met cultuur te maken?

Dus mond dicht en niet meer balken jij. :laugh1:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Haat, racisme en lijfstraffen schering en inslag op Britse m

Bericht door BFA »

Hoe lang is het geleden dat jij nog eens een boek hebt gelezen, Tukkerin?

En daarmee bedoel ik niet de Koran of iets anders religiegerelateerd.
Gewoon een boek. Over wat je gelezen hebt, voor wat je gelezen hebt doet er niet toe. Iets dat eerlijk is en niet gebouwd op valse pretenties. Dit kan dus alles zijn, zolang het buiten het domein van de religie valt.

Achter een boek van een Marokkaanse auteur ga ik je niet vragen. ik zou het je te moeilijk kunnen maken. Eerlijk gezegd, ik heb mij al regelmatig afgevraagd of jij tijdens je korte leven al een boek gelezen hebt.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Dhana schreef:
mercator schreef: De moslims hebben het gewoon veel te goed hier, ze worden als kleine kinderen verwend.

En als pa geen geld meer heeft om dat te doen, sturen ze hun zusters in geloof op pad met drugs die in de hoofddoekjes verborgen zijn.
Dhana, je slaat door.. serieus; verveelt het thuiszitten?
Umm Rania
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Dhana »

Tukkerin schreef:
Dhana schreef:
mercator schreef: De moslims hebben het gewoon veel te goed hier, ze worden als kleine kinderen verwend.

En als pa geen geld meer heeft om dat te doen, sturen ze hun zusters in geloof op pad met drugs die in de hoofddoekjes verborgen zijn.
Dhana, je slaat door.. serieus; verveelt het thuiszitten?
Zolang de gevangenissen hier voor het merendeel door Marokkanen bevolkt wordt, is er van doorslaan van mijn kant totaal geen sprake dunkt me.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Monique schreef:
Tukkerin schreef:
Monique schreef:Ik snap het echt niet.
Marokko is hemels....alles is beter dan in Nederland en de mensen zijn aardiger, de vrouwen zijn vrijer en noem maar op.
Vergeleken bij Marokko is Nederland een armoedig derdewereldland....

Wat doen die marokkanen hier??????
Dat moet je mercator vragen, die heeft op alles een antwoord en weet precies hoe en wat er in Maghreb gebeurt. Die vertelde me bijvoorbeeld net dat vrouwen met kanker in Marokko als bezeten beschouwd worden. Dus, vraag het eens aan hem, wellicht dat hij je kan voorzien van een antwoord. [c045.gif]
Tuurlijk moet ik dat niet aan mercator vragen.
Dat moet ik aan marokkanen zelf vragen... aan jou dus.

Dus.... als Marokko zoveel beter is dan Nederland.... wat doe je dan hier?
En geeft aub een eerlijk antwoord en niet dat "om mercator" te pesten.

Ik ben echt heel serieus benieuwd naar je beweegredenen om vrijwillig te wonen in een land dat je volledig minderwaardig vindt in vergelijk met je vaderland.??
Ik mag niet van mijn vader... je denkt toch niet dat ik nog in Nederland blijf zodra ik getrouwd ben? :yuk:
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Ik erger me aan het muziek op werk. Ik ben dus sindskort gestopt met het beluisteren van muziek, maar ze draaien hier op werk al de hele dag muziek. :roll:
Umm Rania
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Monique »

Tukkerin schreef:Ik mag niet van mijn vader... je denkt toch niet dat ik nog in Nederland blijf zodra ik getrouwd ben? :yuk:
Je bent volwassen. Je mag zelf uitmaken wat je doet.

En, wat als je man niet naar m,arokko wil?
Heb je weer een man die voor je beslist.
Amorele atheistische nitwit
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Monique »

Tukkerin schreef:Ik erger me aan het muziek op werk. Ik ben dus sindskort gestopt met het beluisteren van muziek, maar ze draaien hier op werk al de hele dag muziek. :roll:
Nou, zet een hoofddoek op, eis bidruimte, halal voer en en passant ook een verbod op muziek.
Wees nu eens een goeie moslima.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Ariel »

Tukkerin schreef:Ik erger me aan het muziek op werk. Ik ben dus sindskort gestopt met het beluisteren van muziek, maar ze draaien hier op werk al de hele dag muziek. :roll:
Ik ben er zeker van als jij je werkgever dwingend vraagt om geen muziek meer tijdens het werk te draaien, hij dan onmiddellijk doodse stilte in acht zal nemen en alle radio's het raam zal uitgooien. Of zo nu en dan zal hij de stilte op jouw verzoek verbreken door het draaien van wat mooie islamitische recitaties.

En…Als je toch bezig bent om een halal werkplek te creëren , zorg er dan voor dat er geen haram spul in het bedrijfsrestaurant te koop is.

Ik zeg…Doen.

Pfff :rolleyes: ik snap niet waarom ik deze post van je beantwoord heb. Het kan jou namelijk geen fuck schelen of er nu wel of geen muziek gedraaid wordt op je werk.
Jij bent en blijft en suikerzoete nep Moslima.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Het doet me veel deugd. Jammer voor moeder

Bericht door hans van de mortel »

Tukkerin schreef:
circe schreef:Heel het verhaaltje laat mij vooral twijfelen aan het niveau van die richting.
Ach gossie! Waarom zou een Marokkaanse dame het niet kunnen halen? Doet het zeer om te vernemen dat een Marokkaans meisje uitblinkt en het erg goed doet op school? Aan het niveau kan het niet liggen, want die is heel hoog en al helemaal als je ook nog eens 7 uur in de trein zit dagelijks! Maar goed, heb de intelligentie en iq van 140, van mijn vader gelukkig.
Tsja . . . van je moeder zal je het niet hebben. Want dan zou je IQ uitkomen op 70. :laugh1:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Het doet me veel deugd. Snap jij het BFA? Ik niet!

Bericht door hans van de mortel »

BFA schreef:Proficiat C.
Lach ze maar allemaal eens goed uit met je resultaten.
Inderdaad! Lachen met die journalistieke opleiding. Zou het niet een idee zijn om daar ook eens een cursus Nederlands aan vast te koppelen?
Tukkerin schreef:Weet jij wel wat je wilt? Moslims moeten ophouden met hun handje ophouden, betoog jij altijd, maar nu zeg je dat ze het onderwijs verbiedt moet worden.
Drie kardinale blunders van fouten voor een deugdzame gemakzuchtige Marokkaanse troela die van mening is dat ze ooit iets teweeg zal brengen in de journalistiek. Misschien het PvdA-verkiezingsblaadje? Of de plaatselijke Islamitische Koerier? Nou, ik begrijp best wel wat voor opleiding zij heeft genoten . . . zeven uur reizen per dag en een uur uitrusten :laugh1:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Monique schreef:
Tukkerin schreef:Ik erger me aan het muziek op werk. Ik ben dus sindskort gestopt met het beluisteren van muziek, maar ze draaien hier op werk al de hele dag muziek. :roll:
Nou, zet een hoofddoek op, eis bidruimte, halal voer en en passant ook een verbod op muziek.
Wees nu eens een goeie moslima.
Nee, ik ga geen spijkers op laag water zoeken en anderen lastigvallen met mijn geloof. Zo ben ik niet, mij is geleerd dat het geloof iets persoonlijks is en ik anderen daar niet mee moet lastigvallen. Ik heb overigens al een oplossing hoor: morgen neem ik gewoon oordopjes mee en dan beluister ik lekker de koran.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Monique schreef:
Tukkerin schreef:Ik mag niet van mijn vader... je denkt toch niet dat ik nog in Nederland blijf zodra ik getrouwd ben? :yuk:
Je bent volwassen. Je mag zelf uitmaken wat je doet.

En, wat als je man niet naar m,arokko wil?
Heb je weer een man die voor je beslist.
We zijn geen Hollanders die niet naar hun ouders luisteren, geen greintje respect voor ze hebben en aan het einde van de dag ergens in een verzorgingshuis laten creperen...

Neem je eigen zoon als voorbeeld; die bezoekt je noooit, niet eens op je eigen verjaardag. Dat behoort hij te doen; sterker nog hij dient jou als alleenstaande vrouw bij zich thuis te laten wonen en je te verwennen... dan zat je ook niet zoveel hier op FFI te halluniceren. Heb het echt met je te doen hoor... vind je eigenlijk alleen maar zielig.
Umm Rania
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef:[ Ik heb overigens al een oplossing hoor: morgen neem ik gewoon oordopjes mee en dan beluister ik lekker de koran.
Ga je dan meedoen aan zo een wedstrijd "koran verzen reciteren", van dat irriterende gejank? En dan hebben we het nog niet eens over de inhoud?
Maar wss mogen moslimvrouwtjes daar niet eens aan meedoen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie