Marokkanen en sletjes.

Gebruikersavatar
peter calluy
Berichten: 120
Lid geworden op: di okt 05, 2010 12:10 am

Re: Marokkanen en sletjes.

Bericht door peter calluy »

Tukerin,

Jij doet toch hogere studies als ik het allemaal goed heb begrepen. Lees eens de werkjes uit de serie 'wetenschapsfilosofie' uitgegeven door 'Martinus Nijhoff uit Leiden.

Je moet je woorden zorgvuldiger uitkiezen, woorden hebben namelijk een inhoudelijke betekenis.

Ik geef je EEN route naar Marokko. Een die ik zelf als internationaal chauffeur met mijn koelwagen veel heb gereden om aardbeien te gaan halen in Huelva/Lepe Spanje.

Het getuigd van je nog jonge onbezonnen geest dat de route die je met je ouders of alleen volgt naar daar DE ENIGE JUISTE is. Het geeft de indruk dat je een ietwat geconditioneerd bent door superioriteitsdenken.

Je doet mij denken dat je in een intellectueel statische toestand verkeerd en dus niet echt openstaat voor een rationele dialoog. Dat is een gemiste kans. Je moet jezelf dan wel afvragen waarom je deelneemt aan een forum dat nu net die dialoog wil mogelijk maken.

Neem eens wat afstand van je eigen grote gelijk. Wees eens bereid wanneer de empirische feitelijkheden uitwijzen dat het anders is, je eigen visie bij te schaven. Het kan alleen maar je academische kwaliteiten ten goede komen.

Groet Peter.
http://www.youtube.com/watch?v=tonyptTRHq8" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=3oY_Ie_k ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=auEa0MYr ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=qt4WVmwh ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Marokkanen en sletjes.

Bericht door H.Numan »

Tukkerin schrijft dat ze een hogere opleiding volgt. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze dat dan ook doet. [hypocrite.gif]
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Marokkanen en sletjes.

Bericht door Tukkerin »

H.Numan schreef:Tukkerin schrijft dat ze een hogere opleiding volgt. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze dat dan ook doet. [hypocrite.gif]
Boeiend, genoeg bewijzen... zelfs Pilgrim heeft het gezien. En ohjaa, ken heel veel leden hier persoonlijk en heb ze ook in het echt gezien. Die weten het ook wel... alsof ik me voor een ouwe lul als jou moet bewijzen.
Umm Rania
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Marokkanen en sletjes.

Bericht door Dhana »

Dat je tegengas geeft is je goed recht, C. Maar laat het schelden achterwege in het vervolg. Ik denk niet dat je daar punten scoort bij je bekeerling. Mijn tenen gaan krommen als ik zulke dingen van je lees. Ordinair schelden doet alle diploma's die je ooit mag behalen volledig te niet.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Marokkanen en sletjes.

Bericht door Tukkerin »

Dhana schreef:Dat je tegengas geeft is je goed recht, C. Maar laat het schelden achterwege in het vervolg. Ik denk niet dat je daar punten scoort bij je bekeerling. Mijn tenen gaan krommen als ik zulke dingen van je lees. Ordinair schelden doet alle diploma's die je ooit mag behalen volledig te niet.
Ouwe lul is geen scheldwoord, lieve Dhana.. vind het vreselijk frustrerend dat men denkt dat alle Marokkanen laagopgeleid zijn en niet studeren. Daar waar ik heel intelligent ben en zelfs veel intelligenter ben dan mijn Hollandse medestudenten en duizend keer meer capiciteiten bezit. Maar idd, trek het me niks aan, ik weet dat ik studeer en heel veel andere leden die me persoonlijk kennen weten het ook. Alsof ik me ook maar voor iemand hoef te bewijzen.
Umm Rania
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Re: Marokkanen en sletjes.

Bericht door Thomas »

Tukkerin schreef: Ouwe lul is geen scheldwoord, lieve Dhana.. vind het vreselijk frustrerend dat men denkt dat alle Marokkanen laagopgeleid zijn en niet studeren. Daar waar ik heel intelligent ben en zelfs veel intelligenter ben dan mijn Hollandse medestudenten en duizend keer meer capiciteiten bezit. Maar idd, trek het me niks aan, ik weet dat ik studeer en heel veel andere leden die me persoonlijk kennen weten het ook. Alsof ik me ook maar voor iemand hoef te bewijzen.
Ouwe lul is geen scheldwoord!!!!! :laugh1: :laugh1: :laugh1: :laugh1:

En:

Daar waar ik heel intelligent ben en zelfs veel intelligenter ben dan mijn Hollandse medestudenten en duizend keer meer capiciteiten bezit.

Jouw capiciteiten blijven echt onderbelicht C.
Ik begrijp niet dat niet iedereen in volle aanbidding aan je voeten neerknielt en je schoenen gaat likken.
En als ze dat doen laat jij hun ingewanden ontploffen.
Toch????????

Wat ben jij een randdebiel zeg.
Maar....... heel positief: je laat me schaterlachen op een druilerige avond....
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Marokkanen en sletjes.

Bericht door Tukkerin »

Thomas, laat het net zo zijn dat ik degene ben die in een scheur ligt van jou. Een achterlijke oude man, die niet eens fatsoenlijk kan reageren, geen intellect heeft en het wel heeft over mijn capiciteiten. Heb je die van jou wel eens kritisch tegen het licht gehouden, voor zover je deze hebt? Zeg eens, je bent vast niet verder gekomen dan een of ander praktijkschool met een miezerige mbo diplomaatje... :laugh1: In je wildste dromen dat je mijn niveau ooit kan evenaren of mijn diploma's. Kan je slechts van dromen. :smile:
Umm Rania
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Marokkanen en sletjes.

Bericht door mercator »

Tukkertje doet me denken aan de evoluès uit de vroegere Belgische kolonie Kongo. Dat waren zwartjes die een zekere aanleg tot studeren vertoonden en dan door de Belgische missionarissen ( de Broeders van Liefde en de Paters van Scheut bijv.) werden wijsgemaakt dat ZIJ de intelligentsia zouden worden van Congo en hun achterlijke broertjes en zusjes zouden leiden. Onder Belgische supervisie wel te verstaan. Ze studeerden allemaal wel totaal nutteloze dingen, zoals Franse literatuur en godsdienstwetenschappen en zo, tot technische studies waren ze door hun lage IQ niet in staat.
Wat was nu de tragiek van die evolués? Ze werden uiteindelijk door iedereen uitgekotst, door de Belgische kolonisatoren die wel wisten dat hun "talenten" grandioos overdreven werden, en natuurlijk door de overige analfabete negers die hen beschouwden als verraders en collaborateurs van de Belgen. Ik zou juffr. Tukker dan ook willen aanraden om niet te veel op te snijden over haar "academische carriere" tegen haar Marokkaanse stamgenoten, want dat wordt haar niet in dank afgenomen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Marokkanen en sletjes.

Bericht door Tukkerin »

Ha, zegt iemand die een opleiding geschiedenis gedaan heeft. Dat kan zelfs een kind van 15 jaar behalen... :laugh1:
Umm Rania
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Marokkanen en sletjes.

Bericht door Pilgrim »

Tukkerin schreef:Ha, zegt iemand die een opleiding geschiedenis gedaan heeft. Dat kan zelfs een kind van 15 jaar behalen... :laugh1:
Niet overdrijven. Mercator weet in dit geval waar hij over praat. :cool:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Marokkanen en sletjes.

Bericht door Ariel »

Hoe gaat het met je broer en met zijn ontplofte darmen Tukkerin ? Is hij al genezen?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Marokkanen en sletjes.

Bericht door Tukkerin »

Ariel schreef:Hoe gaat het met je broer en met zijn ontplofte darmen Tukkerin ? Is hij al genezen?
Hij is sinds een paar dagen thuis... maar kan nog niks; hij kan niet lopen, slaapt de hele dag, kan nauwelijks praten, mijn moeder moet of ander broertje moet hem douchen.... maar naar omstandigheden gaat het wel oke. Bedankt voor het vragen. De dokter zei dat hij geluk had en dat hij tenauwerdood aan de dood ontsnapt is.
Umm Rania
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Marokkanen en sletjes.

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef:Ha, zegt iemand die een opleiding geschiedenis gedaan heeft. Dat kan zelfs een kind van 15 jaar behalen... :laugh1:
Geef ik ook eerlijk toe, mijn IQ is niet meer dan gemiddeld, wat me in staat stelde om geschiedenis te studeren. Voor zaken als astrofysica en hogere wiskunde ben ik gewoon te dom, t is spijtig maar t is niet anders.
Maar er is nog een wereld van verschil tussen een normale begaafdheid en de endemische genetisch bepaalde zwakbegaafdheid van Mohammedanen. Neem nu al dat gedoe in Tunesië en Egypte op dit moment: al die lui lopen massaal op straat om meer vreten en geld te krijgen. KRIJGEN, wel te verstaan, er iets voor doen of presteren komt in hun zwakke breinen niet eens op.Maar wat gaat er gebeuren? De toeristen blijven weg en de buitenlandse investeerders ook , dus krijgen ze nog MINDER vreten en geld ipv meer! Om zo iets te doen moet je gewoon achterlijk zijn.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Marokkanen en sletjes.

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef: Hij is sinds een paar dagen thuis... maar kan nog niks; hij kan niet lopen, slaapt de hele dag, kan nauwelijks praten, mijn moeder moet of ander broertje moet hem douchen.... maar naar omstandigheden gaat het wel oke. Bedankt voor het vragen. De dokter zei dat hij geluk had en dat hij tenauwerdood aan de dood ontsnapt is.
k Weet niet....zou je die Ongelovige dokter wel vertrouwen? Aan de symptomen te horen lijkt dat ventje eerder door een onstoffelijke kwade geest, een DJINN bezeten. Zou je hem niet beter naar de moskee brengen ipv naar een ziekenhuis? Mss heeft hij wel kanker en zal hij door je familie moeten verstoten worden, want kanker is zoals we allen weten een teken van de ongenade van Allah.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Marokkanen en sletjes.

Bericht door Tukkerin »

mercator schreef:
Tukkerin schreef: Hij is sinds een paar dagen thuis... maar kan nog niks; hij kan niet lopen, slaapt de hele dag, kan nauwelijks praten, mijn moeder moet of ander broertje moet hem douchen.... maar naar omstandigheden gaat het wel oke. Bedankt voor het vragen. De dokter zei dat hij geluk had en dat hij tenauwerdood aan de dood ontsnapt is.
k Weet niet....zou je die Ongelovige dokter wel vertrouwen? Aan de symptomen te horen lijkt dat ventje eerder door een onstoffelijke kwade geest, een DJINN bezeten. Zou je hem niet beter naar de moskee brengen ipv naar een ziekenhuis? Mss heeft hij wel kanker en zal hij door je familie moeten verstoten worden, want kanker is zoals we allen weten een teken van de ongenade van Allah.
Nee, mijn ouders geloven niet in dat soort onzin. Niet alle islamitische mensen zijn hetzelfde, alleen achterlijke mensen als jij gooien alles en iedereen op 1 hoop.
Umm Rania
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Marokkanen en sletjes.

Bericht door Ariel »

Tukkerin schreef:
Ariel schreef:Hoe gaat het met je broer en met zijn ontplofte darmen Tukkerin ? Is hij al genezen?
Hij is sinds een paar dagen thuis... maar kan nog niks; hij kan niet lopen, slaapt de hele dag, kan nauwelijks praten, mijn moeder moet of ander broertje moet hem douchen.... maar naar omstandigheden gaat het wel oke. Bedankt voor het vragen. De dokter zei dat hij geluk had en dat hij tenauwerdood aan de dood ontsnapt is.
Had hij een doorbraak van zijn appendicitis ? Ja, dat is gevaarlijk. Er kan dan snel buikvliesontsteking ontstaan.
Ik wens hem een spoedige beteschap.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Marokkanen en sletjes.

Bericht door Ariel »

Tukkerin schreef:
Ariel schreef:Hoe gaat het met je broer en met zijn ontplofte darmen Tukkerin ? Is hij al genezen?
Hij is sinds een paar dagen thuis... maar kan nog niks; hij kan niet lopen, slaapt de hele dag, kan nauwelijks praten, mijn moeder moet of ander broertje moet hem douchen.... maar naar omstandigheden gaat het wel oke. Bedankt voor het vragen. De dokter zei dat hij geluk had en dat hij tenauwerdood aan de dood ontsnapt is.
Had hij een doorbraak van zijn appendicitis ? Ja, dat is gevaarlijk. Er kan dan snel buikvliesontsteking ontstaan.
Ik wens hem een spoedig herstel toe.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Marokkanen en sletjes.

Bericht door Tukkerin »

Ik ken die vaktermen niet, maar ik weet dat hij weken met een ontplofte blinde darm heeft rondgelopen... en al dat vuil en de kracht van de ontploffing de rest van de darmen heeft aangetast.

Bedankt.
Umm Rania
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Re: Marokkanen en sletjes.

Bericht door Thomas »

Tukkerin schreef:Thomas, laat het net zo zijn dat ik degene ben die in een scheur ligt van jou. Een achterlijke oude man, die niet eens fatsoenlijk kan reageren, geen intellect heeft en het wel heeft over mijn capiciteiten. Heb je die van jou wel eens kritisch tegen het licht gehouden, voor zover je deze hebt? Zeg eens, je bent vast niet verder gekomen dan een of ander praktijkschool met een miezerige mbo diplomaatje... :laugh1: In je wildste dromen dat je mijn niveau ooit kan evenaren of mijn diploma's. Kan je slechts van dromen. :smile:
Heeeeeerlijk....
:laugh1: :laugh1: :laugh1: :laugh1: :laugh1: :laugh1: :laugh1: :laugh1:

Maar toch C...... je kunt veel beter dan dit.
:rock: :rock:
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Marokkanen en sletjes.

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef: Nee, mijn ouders geloven niet in dat soort onzin.
Dan moeten ze daar dringend mee beginnen om terug aanzien te krijgen in de Islamitische gemeenschap. Het geloof in djinns is nl. 1 van de 5 pijlers van de Islaam.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Marokkanen en sletjes.

Bericht door Tukkerin »

mercator schreef:
Tukkerin schreef: Nee, mijn ouders geloven niet in dat soort onzin.
Dan moeten ze daar dringend mee beginnen om terug aanzien te krijgen in de Islamitische gemeenschap. Het geloof in djinns is nl. 1 van de 5 pijlers van de Islaam.
Hahaha, je kent de 5 basisbeginselen van de islam niet eens, laat staan dat jij fatsoenlijk en op een gedegen manier kan discussieren over de islam. Hoe kan jij schreeuwen dat de islam het as van alle kwaad is als je niet eens wat de islam nou is?
Umm Rania
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Marokkanen en sletjes.

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef: Hahaha, je kent de 5 basisbeginselen van de islam niet eens,
Ach natuurlijk, je bent erin getrapt, is niet verbazend :knorrie: ....
Om "over de Islaam te kunnen dialogeren" moet ik eerst dement worden vrees ik.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
peter calluy
Berichten: 120
Lid geworden op: di okt 05, 2010 12:10 am

Re: Marokkanen en sletjes.

Bericht door peter calluy »

Quelle connasse :yuk:

:rock:
http://www.youtube.com/watch?v=tonyptTRHq8" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=3oY_Ie_k ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=auEa0MYr ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=qt4WVmwh ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Marokkanen en sletjes.

Bericht door mercator »

Frans gaat haar kennis te boven Peter, je moet haar dat s vertalen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie