Marokkanen en sletjes.

Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Marokkanen en sletjes.

Bericht door Tukkerin »

Spoiler! :
hans van de mortel schreef:
Tukkerin schreef:Nee Mercator, reden is dat vele Hollandse meiden kiezen voor een Marokkaanse man is omdat Hollandse en Belgische geen echte mannen zijn, maar mietjes.. een vrouw wil een man, een man waar je je als vrouw naast hem een vrouw en meisje voelt, beschermt door een krachtige mannenarm. Een man die zijn vrouw onderhoudt ( en niet zoals hollandse mannen die alles willen delen in kosten en vrouwen laten betalen)...
Er zijn altijd eigenwijze types die nooit naar de raad van een ander willen luisteren. "Ga niet op het ijs, Marietje, want dan zak je er doorheen. Het ijs is nog niet dik genoeg." Een verstandig kind begrijpt de bezorgdheid en uitleg van zijn moeder en zal luisteren naar die goede raad. Natuurlijk zijn er altijd eigenwijze types die liever willen experimenteren. Dat is met drugs, maar ook met het aanknopen van een relatie met een mohammedaan. En de meeste Marokkanen zijn nu eenmaal mohammedaan. Daar kan onze lieve heer ook niks aan doen, laat staan Mercator.

En natuurlijk zijn er van die domme trutjes die op spierballen vallen. Maar ook een zeer intelligente blonde vrouw wil misschien weleens kennismaken in bed met de 'kwaliteiten' van een neger Marokkaan. Maar wil je daar sowieso je leven mee slijten? Ik denk het niet. Of . . . je moet natuurlijk niets anders kunnen krijgen. Er zijn dus Hollandse meiden die weleens iets willen uitproberen, maar die niet kiezen voor een Marokkaanse man. Een heel goede vriendin van mij probeerde vroeger van alles uit. Zij viel op jongens met rood haar, op militairen, op matrozen. Uiteindelijk werd het een Surinaamse neger. Een geweldige fijne goser waar ze nog altijd mee getrouwd is. Maar als ik haar zou vragen of ze zich kon indenken ooit met een Marokkaan getrouwd te zijn, had zij waarschijnlijk geantwoord met: "Wie weet, maar in ieder geval niet met een moslim."

De bekende comedy man van de TV op de foto is niet haar echtgenoot.

Afbeelding
Prima Hans... kan je die Hollandse sletjes even vertellen dat ze van onze Marokkaanse heren moeten afblijven? Dan is dat ook weer opgelost.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Ook mijn dochter werd moslima

Bericht door Tukkerin »

Monique schreef:
Tukkerin schreef: een vrouw wil een man, een man waar je je als vrouw naast hem een vrouw en meisje voelt, beschermt door een krachtige mannenarm. Een man die zijn vrouw onderhoudt (
Volgens mij heb je het hier over een vader-dochter relatie.
Voor jou geldt hetzelfde. Vertel die Hollandse sletjes eens dat ze moeten afblijven van onze Marokkaanse heren. Alvast bedankt.
Umm Rania
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Ook mijn dochter werd moslima

Bericht door H.Numan »

Jij bent er zelf ook een Hollands Berber sletje. :roll2:

Afbeelding
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Ook mijn dochter werd moslima

Bericht door Tukkerin »

H.Numan schreef:Jij bent er zelf ook een Hollands Berber sletje. :roll2:

Afbeelding
Tsjah... je moet ook niet alles geloven. Ik sta niet weeklijks in een disco bezopen en laat me door elk Marokkaanse man berijden... hollandse sletjes wel. :D Zou je die eens kunne vertellen dat ze van de heren moet afblijven? En dat ze gebruikt worden en deze mannen allemaal toch met een Marokkaanse schoonheid trouwen.
Umm Rania
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Ook mijn dochter werd moslima

Bericht door Monique »

Tukkerin schreef:
Monique schreef:
Tukkerin schreef: een vrouw wil een man, een man waar je je als vrouw naast hem een vrouw en meisje voelt, beschermt door een krachtige mannenarm. Een man die zijn vrouw onderhoudt (
Volgens mij heb je het hier over een vader-dochter relatie.
Voor jou geldt hetzelfde. Vertel die Hollandse sletjes eens dat ze moeten afblijven van onze Marokkaanse heren. Alvast bedankt.
huh? Wat kan mij dat schelen wat anderen ( hollandse sletjes) doen? Ik heb er geen last van hoor, ze doen maar....[c045.gif]

en wat heeft dat te maken met een islamitische man-vrouw relatie....ofwel een kafir vader-dochter relatie [c045.gif]
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Ook mijn dochter werd moslima

Bericht door H.Numan »

Tukkerin schreef:Tsjah... je moet ook niet alles geloven. Ik sta niet weeklijks in een disco bezopen en laat me door elk Marokkaanse man berijden... hollandse sletjes wel.
Ah, maar zeg dat dan gelijk! Je zelf vol laten blaffen door een Nederlandse meneer, tenminste een Afghaanse windhond en wie weet nog meer, dat is uiteraard volkomen normaal gedrag voor een mohammedaanse. Zolang je je maar niet volpompt met oooooeps. Ook dat kan je niet meer zeggen. Dan vliegt je neus door je burka heen.
Afbeelding
Zou je die eens kunne vertellen dat ze van de heren moet afblijven? En dat ze gebruikt worden en deze mannen allemaal toch met een Marokkaanse schoonheid trouwen.
Moeilijk. Ik heb geen contacten met (dat soort) dames. Met de heren meer. Maar wat die heren doen met Berber sletjes moeten ze helemaal zelf weten. Interesseert me totaal niets. Hoeveel reken jij eigenlijk voor een uurtje short time?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
peter calluy
Berichten: 120
Lid geworden op: di okt 05, 2010 12:10 am

Re: Marokkanen en sletjes.

Bericht door peter calluy »

Hum Hum, Tukerinetje,

De zinloze discussie daar gelaten ufrouw, kun je onderstaande eens uitleggen AUB ?

Noord-Afrikaans in hart en nieren..

We willen vrij en onafhankelijk leven zodat niemand buiten Allah ons mag regeren! [c045.gif]

Peter
http://www.youtube.com/watch?v=tonyptTRHq8" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=3oY_Ie_k ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=auEa0MYr ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=qt4WVmwh ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
peter calluy
Berichten: 120
Lid geworden op: di okt 05, 2010 12:10 am

Re: Marokkanen en sletjes.

Bericht door peter calluy »

Denkelijk een moeilijke vraag, DILEMMA :roll:

Peter whistling:
http://www.youtube.com/watch?v=tonyptTRHq8" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=3oY_Ie_k ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=auEa0MYr ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=qt4WVmwh ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Marokkanen en sletjes.

Bericht door Dhana »

Laten we het maar niet hebben over Ruby en Berlusconi.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Marokkanen en sletjes.

Bericht door Ariel »

peter calluy schreef:Denkelijk een moeilijke vraag, DILEMMA :roll:

Peter whistling:
Tukker zal alleen maar vragen beantwoorden die ze KAN beantwoorden. En deze vraag hoort daar niet bij.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
peter calluy
Berichten: 120
Lid geworden op: di okt 05, 2010 12:10 am

Re: Marokkanen en sletjes.

Bericht door peter calluy »

Dan kan Tukkertje toch beter een andere 'underscore' of hoe heet dat, kiezen ? :huh:

Aan Tukkerinetje,

Meisje, je bent mooi (als dat je foto is heartbeat: ) je bent jong :rock: en vooral, je bent in een van de meest vrije werelddelen waar een wereld voor je openligt :king: bulb: .

Ik kan gemakkelijk je vader zijn, wat ik hier niet probeer of pretendeer , stel je voor :laugh1: .

Maar als medemens, MAAK NOU EENS IETS VAN JOU AANWEZIGHEID OP DEZE BOL MEISJE, :wink2: Iets van jezelf en niet iets voorgekauwd waar je zelf geen enkele seconde over hebt nagedacht, nagedacht en nagedacht. zelf zelf ZELF. dus niet worthy: :nono1:

Dat zou verhinderen dat je de stompzinnigheden van anderen voortverteld, en dat zal zeker niet verhinderen dat je nog altijd minder intelligente dingen zegt, dat doe ik ook :knorrie: Maar dan heb je ze tenminste zelf verzonnen. Maar met je frisse jeugdige kopje zul je ons ook laten inzien dat de volgende kritisch denkende generatie klaarstaat, wars van alle dogmatiek en onze wijsneuzerij :roll2: om met nieuwe verfijnde inzichten de wereld van morgen een tikkeltje BETER te maken, dan dat wij hem hebben achtergelaten :yuk: Want WAT JE ZELF DOET, DOE JE BETER, is dat geen hollands gezegde, sorry spreuk.
:violin: :violin: :whip: :whip:

Make my day Tukkertje, :tomato: :tomato: :tomato: :bash: :bash: :bash: :boxing: :boxing: :boxing: OK ik doe dit nooit meer, ik ben al weg, :tumbleweed:
http://www.youtube.com/watch?v=tonyptTRHq8" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=3oY_Ie_k ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=auEa0MYr ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=qt4WVmwh ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Sletjes en de Marokkanen die 'heer' zijn.

Bericht door hans van de mortel »

Dat Tukkerin wonderkind heeft het steeds maar over de heren en dan bedoelt ze Marokkaanse mannen. Met een heer wordt de man bedoeld die zich weet te gedragen tegenover een vrouw. Heeft niet alleen met etiquette te maken, maar vooral met opvoeding en fijnbesnaardheid. Datzelfde geldt ook voor een dame. Maar dan afgezet tegenover haar gedrag naar mannen toe. Op het schaakbord heeft men het ook over de dame. En de heer? Die wordt niet genoemd maar is er wel, en heet koning. Leuk fascinerend spel dat schaak. Het gaat om de heer, maar op het bord stelt hij niet veel voor. Het gevaarlijkste stuk is de dame.

Ach, weten islammensen veel? Die denken dat juist zij als man het voor het zeggen hebben en dus kookt de vrouw, en dus doet de vrouw boodschappen, en dus heeft de vrouw orders op te volgen en respect voor haar man te betonen. Zoals de geit op tijd gemolken moet worden, zo onregelmatig wordt ook de islamvrouw gepompt. Het is niet wanneer de vouw daarvoor in de stemming is, nee, respect tonen voor de moslimman door de vrouw betekent gehoor geven aan de wil van Allah. Liggen dus, met de benen wijd. Ze weten in islam niet eens wat met het woord 'heer' bedoeld wordt. Er bestaat niks mooiers in een roman dan de heer die een dame voor zich weet te winnen. En hoe doet hij dat? Door zich voor haar te interesseren.

Maar laten we het simpel houden, een Marokkaanse (oude) man interesseert zich vanwege de vrouw voor maar één ding, zijn eigen jonge heer! :laugh1:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Marokkanen en sletjes.

Bericht door Eliabe »

Wat was de lijfspreuk van mohammed?
Spoiler! :
Stop je leuter in een kleuter.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Marokkanen en sletjes.

Bericht door Tukkerin »

Ha, ik word niet gebruikt door mannen en al helemaal niet door Marokkaanse heren. Hollandse dames daarentegen worden zo een beetje door alle Marokkaanse mannen gebruikt. Leukste is nog dat ze zo triest zijn dat ze hun eigen cultuur verloochen om maar een beetje in de smaak te vallen bij de jongens. Ze gaan islamitisch worden, zichzelf een arabische naam aanmeten, arabische woorden gebruiken, enzovoorts. Hoe triest!
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Marokkanen en sletjes.

Bericht door Tukkerin »

peter calluy schreef:Dan kan Tukkertje toch beter een andere 'underscore' of hoe heet dat, kiezen ? :huh:

Aan Tukkerinetje,

Meisje, je bent mooi (als dat je foto is heartbeat: ) je bent jong :rock: en vooral, je bent in een van de meest vrije werelddelen waar een wereld voor je openligt :king: bulb: .

Ik kan gemakkelijk je vader zijn, wat ik hier niet probeer of pretendeer , stel je voor :laugh1: .

Maar als medemens, MAAK NOU EENS IETS VAN JOU AANWEZIGHEID OP DEZE BOL MEISJE, :wink2: Iets van jezelf en niet iets voorgekauwd waar je zelf geen enkele seconde over hebt nagedacht, nagedacht en nagedacht. zelf zelf ZELF. dus niet worthy: :nono1:

Dat zou verhinderen dat je de stompzinnigheden van anderen voortverteld, en dat zal zeker niet verhinderen dat je nog altijd minder intelligente dingen zegt, dat doe ik ook :knorrie: Maar dan heb je ze tenminste zelf verzonnen. Maar met je frisse jeugdige kopje zul je ons ook laten inzien dat de volgende kritisch denkende generatie klaarstaat, wars van alle dogmatiek en onze wijsneuzerij :roll2: om met nieuwe verfijnde inzichten de wereld van morgen een tikkeltje BETER te maken, dan dat wij hem hebben achtergelaten :yuk: Want WAT JE ZELF DOET, DOE JE BETER, is dat geen hollands gezegde, sorry spreuk.
:violin: :violin: :whip: :whip:

Make my day Tukkertje, :tomato: :tomato: :tomato: :bash: :bash: :bash: :boxing: :boxing: :boxing: OK ik doe dit nooit meer, ik ben al weg, :tumbleweed:
Was je aan de drug toen je dit typte? [c045.gif]
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Marokkanen en sletjes.

Bericht door Tukkerin »

peter calluy schreef:Hum Hum, Tukerinetje,

De zinloze discussie daar gelaten ufrouw, kun je onderstaande eens uitleggen AUB ?

Noord-Afrikaans in hart en nieren..

We willen vrij en onafhankelijk leven zodat niemand buiten Allah ons mag regeren! [c045.gif]

Peter
Wat valt er uit te leggen aan mijn ondertekening? Ik meen dat het duidelijk is en geen verdere uitleg behoeft? :roll:
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Marokkanen en sletjes.

Bericht door Tukkerin »

Dhana schreef:Laten we het maar niet hebben over Ruby en Berlusconi.
Die krijgt er temninste geld voor. Hollandse dames doen het gratis en worden meestal ook nog eens financieel uitgekleed en gebruikt door de heren. :roll2:
Umm Rania
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Marokkanen en sletjes.

Bericht door BFA »

Tukkerin schreef:Ik meen dat het duidelijk is en geen verdere uitleg behoeft?
De contradictie tussen vrijheid en Allah is zo groot dat je onderschrift betekenisloos is.
Zolang je niet kan begrijpen dat vrijheid de keuze voor slavernij uitsluit, is het beter dit woord niet te gebruiken.
Je doet het begrip 'vrijheid' te veel geweld aan.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Marokkanen en sletjes.

Bericht door BFA »

Wat vrijheid is, is iets wat ik je niet kan uitleggen. Om de eenvoudige reden: begrijpen doe je het nooit. Daar zorgt je Islamitische erfenis voor.

Ik kan j een anekdote vertellen waar een andere zin in voorkomt die even dwaas en betekenisloos is. Nochtans uitgesproken ivm een van de belangrijkste ogenblikken van de hedendaagse geschiedenis: De Russische Revolutie.

Na de Revolutie zetten de Revolutionairen in Baku een grote overwinningsperformance in mekaar.
Baku is gekozen omdat het een havenstad is, en zo de Marine mee aan de performance kon doen.

Het gezang der sirenen

Is de naam van de performance. Wordt nog steeds aanzien als een van de grote kunstperformances van de Russische Avant-Garde.
De hele stad doet mee. De fabrieken, de boten van de marine, de overheidsgebouwen ... allen gebruiken hun sirenes om over het stadsoppervlak heen met elkaar te communiceren, afgewisseld met koren van matrozen, soldaten, arbeiders en ambtenaren die op de voorgeschreven tijdstippen massaal: Hoi, hoi, hoi, en hurrah, hurrah hurrah roepen.

Het gezang der sirenen, dat vroeger opriep tot slavernij is nu (dankzij de Russische Revolutie) het gezang der vrijheid geworden

Rusland, dat langer slavernij en lijfeigenschap gekend heeft dan het Westen heeft in zijn geschiedenis nooit zulk een zware slavernij gezien als na het ogenblik dat die sirenes hun vrijheidsgezang lieten horen.

Gevangen in hun ideologie konden die revolutionairen het begrip vrijheid niet vatten, wat ze instelden als vrijheid werd nog een zwaarder slavernij.
Via je onderschrift laat je zien dat voor jou hetzelfde geldt.
Net als de meeste revolutionairen van vroeger en ook die van het ogenblik zit je gevangen in je ideologie. Zolang je, je niet van die bondage kan losmaken zal je, waar je vrijheid zoekt enkel meer slavernij vinden;
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Marokkanen en sletjes.

Bericht door Ariel »

Naema Tahir legt ook uit wat vrijheid is. "Ik verkies vrijheid. Zonder vrijheid geen groei. [...]Om iets te kiezen te hebben, moet je wel onafhankelijk zijn. Zowel economisch als geestelijk.[...]Je kunt vrijheid afdwingen, maar je moet sterk zijn. De vrouwen die de moed niet hebben, wil ik inspireren.”
Naema Tahir: Durf te kiezen

’Je bent verloofd." Zo deelden mijn ouders me op een middag mee dat ze mijn leven weggaven. Aan een Pakistaan die ik nog nooit had ontmoet.

Toen besefte ik voor het eerst: ik moet kiezen. De vrijheid of de traditie. Tot dan toe zette ik me als professioneel juriste in voor vrouwenrechten. Maar tegelijkertijd lag mijn privéleven in handen van iemand anders. Mijn ouders dachten dat je in het Westen kunt werken terwijl je je geestelijk afsluit. Dat je alleen met moslims intiem kunt omgaan. Heel raar.

Ik heb meteen nee gezegd, dat wel. Maar elke andere keuze is gemakkelijker. Over dingen als gymmen op school – dat mocht ik eerst niet – viel nog te onderhandelen. Dan kreeg ik mijn ouders toch zover dat ze zeiden: ’Oké, het mag’. Maar de verlovingskwestie ging veel verder. Een amoureuze verhouding is de meest indringende vorm van contact die je kunt hebben met een westerling. Mijn weigering betekende dat ik het met een westerse man zover zou laten komen.

Dat ’nee’ was een keuze tegen de traditie, tegen mijn ouders. Als individu stond ik tegenover mijn familie. Ik moest voor mezelf kiezen, maar met verlies van de ouderlijke zegen. Dat was verscheurend. Een tijdje hebben we helemaal geen contact gehad. Ik was hun dochter niet meer, zeiden ze. Nu mijn ouders wat ouder zijn, oefenen ze geen druk meer op me uit. Ze willen gewoon ouders zijn van hun kinderen. Mijn moeder wil graag dat we met elkaar het huwelijk van prins William en Kate bij hun kijken, met een high tea. Het moslim-zijn is naar de achtergrond geschoven. Hun kinderen zijn succesvol terwijl ze zowel westers als oosters zijn. En ze zien dat ik gezonde keuzes maak. Vroeger dachten ze: dit is het einde van Naema. Ze gaat de afgrond in. Vanuit de gedachte dat er niks bestaat buiten moslim zijn.

Nu ben ik samen met een Nederlandse man. Dat is een keuze voor vrijheid. Ik moet altijd kiezen, ook in de kleine dingen. Tussen het westen of het oosten. Loyaliteit of ambitie. Het gaat nooit over. In alles wat je doet, wat je denkt en opschrijft maak je keuzes.

Ik verkies vrijheid. Zonder vrijheid geen groei. Ik houd van denken. Als je alleen Pakistanen leuk mag vinden, leer je minder. Want openheid, heb ik gemerkt, maakt je een rijker mens. Maar ik zet wel een kanttekening bij vrijheid. We leven wel in een beschaving. Je moet niet plat zijn. Ik zou kunnen zeggen: ’moslims zijn achterlijk’. Maar ik kies ervoor om te zeggen: ’Moslims zijn niet altijd bij de tijd. Ze denken niet veel na over de positie van de vrouw’.

Voor mijn motto ’durf te kiezen’ ben ik geïnspireerd door de Nederlander. Al toen ik nog een klein meisje was, keek ik goed om me heen. Ik zag hier enorm gelukkige mensen. Als ik dan weleens in Pakistan kwam, zag ik naast de armoede ook veel gesloten geesten. Westerlingen, maar met name Nederlanders, durven voor zichzelf te kiezen.

Het grappige is, het klinkt modern. Maar in feite is voor jezelf kiezen heel Abrahamitisch. In het verhaal gaat Abraham de strijd met zijn vader aan, omdat hij in zijn eigen God geloofde. Hij moest kiezen tussen zijn vader en zijn God. Toen hij uit Ur vertrok koos hij voor zijn god. Door filosofen wordt dit verhaal uitgelegd als: je moet zelf bepalen wat goed is. Je vader is geen God.

Soms word ik heel erg moe van het afwegen van vrijheid en traditie. En niet alleen moe, maar ook woedend. Kon ik maar gewoon doen wat ik wilde. Kon ik maar gewoon trouwen. Ik zou zo graag iedereen blij zien en ze allemaal op mijn feest uitnodigen. Van Nederlandse vriendinnen maak ik huwelijken en geboortes mee. Die fundamentele keuzes maak ik zonder mijn ouders. Ik ga ook trouwen, ik woon samen, heb een eigen huis. Maar zij zijn er niet bij. Mijn ouders hebben mijn huis nog nooit gezien. Ze waren niet op mijn housewarming. Wat niet in hun geloof en cultuur valt, erkennen ze niet.

Om iets te kiezen te hebben, moet je wel onafhankelijk zijn. Zowel economisch als geestelijk. Want wie is er machtiger dan een moslimdochter? Een moslimvader. Economisch, in kennis, en ook fysiek is hij groter. Als je daar niets tegen te bieden hebt, geen geloof en durf, is het ’schluss’. Je kunt vrijheid afdwingen, maar je moet sterk zijn. De vrouwen die de moed niet hebben, wil ik inspireren.”

http://www.trouw.nl/religie-filosofie/n ... ezen_.html" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Marokkanen en sletjes.

Bericht door Mahalingam »

Sletjes slikken zich vet? Zo zie je maar hoe anders culturen kunnen zijn.
Angelsaksen/Germanen vallen vooral op boobies en allahtonen op billen.
En dan met dat primitieve idee van "veel is beter" en wat domheid krijg je dit:
Steeds meer Marokkaanse meisjes slikken pillen om dikker te worden. Op die manier hopen zij een wulps lichaam te krijgen.

De trend baart gezondheidsexperts zorgen. Tussen de pillen, die de tieners in cosmeticawinkels en van straatverkopers kopen, zit veel rotzooi. Bovendien slikken de moslima's ook medicijnen tegen allerlei ziektes die zij niet hebben, in de hoop door bijwerkingen dikker te worden.

De vrouwen voelen zich onder druk gezet door vriendinnen of hun man, meldt de Arabische televisiezender Al-Arabiya. Gezondheidsexperts waarschuwen voor de risico's op lange termijn. De meisjes kunnen te maken krijgen met obesitas, diabetes en hormonale afwijkingen.
http://www.powned.tv/nieuws/raar/2011/0 ... isjes.html
Het gedrag tast de functie van de vrouw als broedmachine aan.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Marokkanen en sletjes.

Bericht door Monique »

Vreemd, en dat terwijl in islam het uiterlijk totaal onbelangrijk is en alles draait om het innerlijk???? [c045.gif]
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
peter calluy
Berichten: 120
Lid geworden op: di okt 05, 2010 12:10 am

Re: Marokkanen en sletjes.

Bericht door peter calluy »

Neen tukerin, ik neem geen drugs , noch alcohol. Ik rook wel exclusief 'zware Van Nelle, uit het pakje met extra vershoudflap. Ik schreef dat eenmalig in een bui van empathie en bezorgdheid met en over iemand waarmee ik op een sociaal netwerk communiceer. Empathie ken je toch wel :question:

Over je underscore; inderdaad behoorlijk contradictorisch :nono: Als je vrij wil zijn, blijf dan hier. Als je wil geregeerd worden door Allah, volg onderstaande routebeschrijving :tumbleweed:


Gedurende deze route moet u tol betalen. - meer informatie »
Deze route doorkruist meerdere landen. - meer informatie »

Amsterdam

1. Vertrek in westelijke richting op de Dam naar Kalverstraat


110 m
2. Sla linksaf bij Nieuwezijds Voorburgwal


300 m
3. Sla linksaf bij Spuistraat


200 m
4. Sla rechtsaf bij Spui


32 m
5. Flauwe bocht naar links bij Singel


130 m
6. Sla linksaf om op de Singel te blijven


240 m
7. Neem de 1e afslag rechts, de Muntplein op


19 m
8. Weg vervolgen naar Vijzelstraat


550 m
9. Weg vervolgen naar Vijzelgracht


270 m
10. Sla rechtsaf bij Weteringschans


14 m
11. Houd links aan op de splitsing


110 m
12. Sla rechtsaf bij Weteringlaan


95 m
13. Sla linksaf bij Stadhouderskade/s100


900 m
14. Sla rechtsaf bij Amsteldijk/s110
Ga verder op de s110



2,4 km
15. Sla linksaf bij Nieuwe Utrechtseweg/s110


800 m
16. Weg vervolgen naar A2


43,3 km
17. Neem afslag Knooppunt Everdingen en voeg in op de A27/E311 richting Gorinchem/Breda


55,0 km
18. Neem afslag Knooppunt St.Annabosch-Roosendaal en voeg in op de A27/A58/E312 richting Antwerpen


6,4 km
19. Neem afslag Antwerpen-Knooppunt Galder links en voeg in op de A16/E19
U gaat België binnen



5,8 km
20. Weg vervolgen naar A1


35,3 km
21. Weg vervolgen naar R1


14,3 km
22. Neem afslag Antwerpen- West links en voeg in op de A14/E17 richting Gent/Sint-Niklaas
U gaat Frankrijk binnen



100 km
23. Weg vervolgen naar A22


11,7 km
24. Weg vervolgen naar E17 (borden naar Lille)


650 m
25. Weg vervolgen naar D656


4,1 km
26. Sla linksaf richting Paris/Dunkerque


1,1 km
27. Voeg in op D656


550 m
28. Houd links aan bij de splitsing, volg de borden naar A1/E42/Paris/Bruxelles/Valenciennes/Villeneuve-d'Ascq en voeg in op de A1/E42
Ga verder op de A1
Gedeeltelijke tolweg
Trajectmeting over 4,4 km



195 km
29. Neem de afslag A3/E15 richting Bordeaux/Nantes/Bobigny


3,5 km
30. Flauwe bocht naar links bij A3/E15 (borden naar A86/A10/Bordeaux/Nantes/Bobigny)
Trajectmeting over 11,8 km



14,5 km
31. Neem de afslag links richting Boulevard Périphérique
Trajectmeting over 850 m



7,8 km
32. Neem de afslag richting A6b/A10/Bordeaux/Nantes/Lyon/Evry


650 m
33. Voeg in op L'Autoroute du Soleil


240 m
34. Weg vervolgen naar A6b


8,8 km
35. Weg vervolgen naar L'Aquitaine (borden naar A10/E05/Palaiseau/Étampes/Bordeaux/Nantes/Massy/Longjumeau)


750 m
36. Weg vervolgen naar A10
Flitspaal over 2,7 km



2,9 km
37. Neem de afslag op A10/E05/E50 richting Orléans/Nantes/Bordeaux/Palaiseau


1,7 km
38. Neem de afslag richting Orléans/Nantes/Bordeaux/Chartres/Orsay


1,8 km
39. Voeg in op A10
Gedeeltelijke tolweg
Trajectmeting over 12,1 km



549 km
40. Neem afslag 1 en voeg in op de N230 richting Toulouse/Bayonne/Bordeaux/Périgueux


11,0 km
41. Weg vervolgen naar A630


8,7 km
42. Neem afslag 15 en voeg in op de A63/E05/E70 richting Mont-de-Marsan/Bassin d'Arcachon/Bayonne
Flitspaal over 8,7 km



47,7 km
43. Weg vervolgen naar N10
Trajectmeting over 6,7 km



92,8 km
44. Weg vervolgen naar A63
Tolweg
Flitspaal over 50,6 km
U gaat Spanje binnen



65,8 km
45. Weg vervolgen naar A-8
Gedeeltelijke tolweg



69,2 km
46. Neem afslag 15A en voeg in op de AP-1 richting Bergara
Gedeeltelijke tolweg



44,6 km
47. Neem de afslag richting Autovía de Altube/N-622


650 m
48. Houd links aan bij de splitsing, volg de borden naar N-622/Vitoria-Gasteiz en voeg in op de Autovía de Altube/N-622


3,2 km
49. Neem de afslag op Autovía del Norte/E-5/N-I richting Burgos/Madrid


19,2 km
50. Weg vervolgen naar A-1


4,1 km
51. Weg vervolgen naar Autovía del Norte


750 m
52. Neem afslag 328 en voeg in op de E-5/E-80/AP-1 richting Burgos/AP-68/Logroño/Bilbao
Gedeeltelijke tolweg



83,9 km
53. Weg vervolgen naar Circunvalación de Burgos


10,5 km
54. Weg vervolgen naar E-80/A-62 (borden naar Palencia/Valladolid(Sur))


144 km
55. Neem de afslag naar A-6/A-62


2,0 km
56. Neem de afslag op E-80/A-62 richting E-82/A-11/Zamora/Salamanca/Portugal


91,5 km
57. Neem afslag 244AB richting E-803/A-66/Cáceres/N-501


140 m
58. Houd rechts aan bij de splitsing en ga verder richting N-620


230 m
59. Sla rechtsaf bij N-620


290 m
60. Neem op Enlace de la Buenos Aires de 1ste afslag naar A-66 richting N-501/Madrid/E-803/Cáceres


267 km
61. Neem de afslag op E-803/E-90/A-5 richting Sevilla/Badajoz


5,0 km
62. Neem afslag 343 en voeg in op de A-66 richting Mérida/Calamonte/Sevilla


181 km
63. Weg vervolgen naar SE-30 (borden naar A-49/Huelva/A-4/Cádiz/Camas)


10,7 km
64. Neem afslag 9A en voeg in op de E-5/A-4 richting Cádiz
Gedeeltelijke tolweg



15,6 km
65. Weg vervolgen naar AP-4
Tolweg



62,6 km
66. Weg vervolgen naar A-4 (borden naar Algeciras)
Gedeeltelijke tolweg



6,4 km
67. Weg vervolgen naar AP-4


19,9 km
68. Weg vervolgen naar N-443 (borden naar Cádiz)


8,8 km
69. Weg vervolgen naar Av de José León de Carranza/CA-33
Ga verder op de Av de José León de Carranza



600 m
70. Weg vervolgen naar Av de Cayetano del Toro


850 m
71. Weg vervolgen naar Av de Ana de Viya


700 m
72. Weg vervolgen naar Av de Andalucía


1,4 km
73. Flauwe bocht naar rechts bij Plaza de la Constitución


230 m
74. Sla rechtsaf om op de Plaza de la Constitución te blijven


64 m
75. Weg vervolgen naar Cuesta de las Calesas


270 m
76. Sla rechtsaf bij Plaza de Sevilla


38 m
77. Sla linksaf om op de Plaza de Sevilla te blijven


56 m
78. Flauwe bocht naar links bij Av del Puerto


24 m
79. Weg vervolgen naar Calle de Lázaro Dou


69 m
80. Sla rechtsaf om op de Calle de Lázaro Dou te blijven


94 m
81. Sla linksaf bij Plaza de San Juan de Dios


110 m
82. Sla linksaf om op de Plaza de San Juan de Dios te blijven


19 m

Cádiz
Spanje

BOOT NEMEN........Oprecht een gelukkig leven toegewenst worthy: worthy: worthy: worthy: worthy: worthy: worthy: worthy: worthy: :sad2:
http://www.youtube.com/watch?v=tonyptTRHq8" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=3oY_Ie_k ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=auEa0MYr ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=qt4WVmwh ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Marokkanen en sletjes.

Bericht door Tukkerin »

Peter, druiloor, als je me dan toch de route geeft naar Marokko geef dan wel de juiste. Zelfs de juiste route naar Marokko kan je me niet geven. Hoe achterlijk ben je dan wel niet? :laugh1:
Umm Rania
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Marokkanen en sletjes.

Bericht door mercator »

Ik zie liever de terugtocht naar Marokko te voet, in lange colonnes.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie