Huis 6-jarige pedofiel beklad

Plaats reactie
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Huis 6-jarige pedofiel beklad

Bericht door King George »

In de nacht van zondag op maandag is het huis van de 6-jarige Melvin Haan uit Zuidlaren door onbekenden beklad. In de buurt waar de jongen woont, gaan al langere tijd geruchten over pedofiele neigingen van het jongetje. De politie houdt er dan ook ernstig rekening mee dat dit de oorzaak is van het vandalisme.

De tekst ‘Melvin is een goore fiese pedoviel’ werd maar liefst 38 keer aangetroffen op de woning van de familie Haan. Daarnaast is het huis ontsierd met mannelijke geslachtsdelen, diertjes, stripfiguren en asymmetrische hartjes van gekleurd stoepkrijt.

Volgens wijkagent Nando Sluipert komt het incident niet uit de lucht vallen en heerste er al langere tijd een gespannen sfeer in de buurt. “In september merkte ik het voor het eerst, toen het nieuwe schooljaar begon. Ik kreeg veel klachten van meisjes uit groep 3 die op het schoolplein briefjes kregen waarop de vraag stond of ze Melvin lief vonden. Later schijnt hij bij de gymles zelfs zijn plasser hebben laten zien en gevraagd te hebben of hij het spleetje van de meisjes mocht zien.”

Sluipert neemt de zaak hoog op, maar geeft toe geen idee te hebben over welk spleetje de meisjes destijds hebben gesproken. ‘Al sla je me dood. Ze zeiden echter het eerst allemaal nog wel leuk en spannend te hebben gevonden, maar later niet meer. En dan weet ik genoeg. Ik heb meteen een huiszoekingsbevel gevraagd om het kamertje van Melvin te kunnen doorzoeken. Volgens Melvin was er, behalve een monster onder z’n bed, niks te vinden. Dat bleek te kloppen, dus helaas had ik geen enkel bewijs voor de aantijgingen van de meisjes en kon ik verder niks doen.’

Melvins moeder Mandy verklaart ‘de troep te hebben verwijderd met staalborstels en een wagonlading groene zeep.’ . Het politiekorps Drenthe-Noord heeft toegezegd extra surveillanten in te zetten in Zuidlaren en de omringende dorpen Eelde-Paterswolde, Vries, Tynaarlo, Eelderwolde en De Punt. Op de verkooppunten van schoolkrijt wordt extra toezicht ingesteld.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Huis 6-jarige pedofiel beklad

Bericht door Manon »

Nu ja, Melvin's eigen schuld.
Wat schiet er nog over van het goede ouderwetse "doktertje spelen"?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Huis 6-jarige pedofiel beklad

Bericht door Eliabe »

Is het de reïncarnatie van mohammed?
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Huis 6-jarige pedofiel beklad

Bericht door Mahalingam »

Het is natuurlijk een dorpse omgeving dus misschien kan dat: "Op de verkooppunten van schoolkrijt wordt extra toezicht ingesteld."
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Dat de bewaker van de enige Blokker in de wijde omgeving de wacht houdt bij het rek met schoolkrijtjes?
Schoolkrijt zelf staat al wel onder EU toezicht: dat moet stofvrij zijn namelijk. En is te bestellen op het internet.
En wat te doen met stoepkrijt?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Huis 6-jarige pedofiel beklad

Bericht door Monique »

Dit komt ook van speld.nl af.

Ik vond het al zo'n vreemd bericht: de naam van de dader wordt voluit genoemd. :knorrie:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Huis 6-jarige pedofiel beklad

Bericht door Ariel »

Ik vond het ook een vreemd verhaal, en ik wilde op zoek gaan naar een link, maar dat ben ik toen vergeten.
Inderdaad . Het verhaal komt van De Speld..Het is satire.

http://www.speld.nl/2011/11/04/huis-6-j ... el-beklad/" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie