Danube

Ban voor Danube?

Ja
14
48%
Nee
15
52%
 
Totaal aantal stemmen: 29

Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Danube

Bericht door King George »

Dubbelnicks niet toegestaan? Ik ben helemaal voor. :greeting2:
Laatst gewijzigd door King George op ma mei 01, 2017 1:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Danube

Bericht door Boudewijn Abma »

King George schreef:Dubbelnicks niet toegestaan? Voor. :greeting2:

Zie ik goed dat u de vraag ontwijkt?

Welke conclusie moet ik daaraan verbinden?
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Danube

Bericht door King George »

Dat u zich onder meerdere aanheftitels aangesproken voelt. Danube, Laura... Nog meer die u in de ontkenningskramp doen kunnen schieten? Wim misschien?
Laatst gewijzigd door King George op ma mei 01, 2017 1:10 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Danube

Bericht door Boudewijn Abma »

King George schreef:Dat u zich onder meerdere aanheftitels aangesproken voelt. Danube, Laura... Nog meer die u in de ontkenningskramp doen schieten?
Ik voel me niet aangesproken op andere namen dan Boudewijn Abma.

Waarom ontwijkt u de vraag die ik u stelde? Heeft dat mogelijk te maken met het feit dat u herhaaldelijk de betreffende forumregel overtrad?
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Danube

Bericht door King George »

Voel je je dan aangesproken of zo dat je zo in de kramp schiet? :roll:
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Danube

Bericht door Pilgrim »

Misschien wordt het tijd voor wat maatregelen. Als we het gebruik van een proxyserver nu eens blokkeren? Een gewone ban kan natuurlijk ook... :thinking:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Danube

Bericht door King George »

Pilgrim schreef:Misschien wordt het tijd voor wat maatregelen. Als we het gebruik van een proxyserver nu eens blokkeren?
Zou Trollemans El Trollo Pinokko Boudewijn Abbas Danube Laura zich wel bij ip-adres durven te legitimeren en achter zijn proxymuurtje tevoorschijn durven komen? Ik denk dat dat deze proxyheld met sokpoppen net iets teveel gevraagd is. :muslima:
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Danube

Bericht door Boudewijn Abma »

King George schreef:Dat u zich onder meerdere aanheftitels aangesproken voelt. Danube, Laura... Nog meer die u in de ontkenningskramp doen kunnen schieten? Wim misschien?
U speculeert hier volgens mij over mijn privé-identiteit. Dat u zich daarin vergist doet aan die schending van de forumregels niets af.

Het is wonderlijk dat u, en anderen, hier niet op worden aangesproken en dat de moderator zich daar zelf ook schuldig aan maakt.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Danube

Bericht door Pilgrim »

Het is waarschijnlijk zo'n EU-trol. Mochten we hem een ban geven dan is het verstandig om ook al zijn posts te deleten. Hij moet waarschijnlijk aan zijn werkgever laten zien op welke fora en sites hij actief geweest is, maar als hier niets meer van hem te vinden is kan hij dat ook niet meer verantwoorden en krijgt hij dus minder of geen salaris (judasloon). Als alle sites en fora deze methode toepassen (en we natuurlijk elkaar tips geven om trollen te identificeren) dan is het snel afgelopen met die EU-trollen. :smartass:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Danube

Bericht door Boudewijn Abma »

Pilgrim schreef:Het is waarschijnlijk zo'n EU-trol. Mochten we hem een ban geven dan is het verstandig om ook al zijn posts te deleten. Hij moet waarschijnlijk aan zijn werkgever laten zien op welke fora en sites hij actief geweest is, maar als hier niets meer van hem te vinden is kan hij dat ook niet meer verantwoorden en krijgt hij dus minder of geen salaris (judasloon). Als alle sites en fora deze methode toepassen (en we natuurlijk elkaar tips geven om trollen te identificeren) dan is het snel afgelopen met die EU-trollen. :smartass:
Heeft u enig bewijs van of logica voor deze bespottelijke beschuldiging?
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Danube

Bericht door King George »

Nog inhoudelijk iets in te brengen of is dat andermaal teveel gevraagd, leugenachtige trol?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Danube

Bericht door Boudewijn Abma »

King George schreef:Nog inhoudelijk iets in te brengen of is dat andermaal teveel gevraagd, leugenachtige trol?
Ik stelde u een vraag die u ontweek. Waarom is dat het geval?
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Danube

Bericht door King George »

Pilgrim schreef:Als alle sites en fora deze methode toepassen (en we natuurlijk elkaar tips geven om trollen te identificeren) dan is het snel afgelopen met die EU-trollen. :smartass:
Zo staat mij bij dat het beheer van Stond.nl resp. Uitingsvrij2.0 eens de IP-adressen van Charles van Lotje getikt Charlotte resp. tante Graats Graatsma met elkaar hadden uitgewisseld en tot een flink aantal matches kwamen. En alzo raad ik aan Boudewijn Abbas de mogelijkheid zich via een proxyserver aan te kunnen melden te ontnemen opdat hij zich enkel met zijn IP-adressen kan legitimeren. Wedden dat hij deze legitimatieplicht vreest? Wellicht vallen er bij Danube nog wat achtergelaten remsporen van zijn eigen virtuele drek op te sporen. En uiteraard een zeer goed idee om het een en ander aan opgedane informatie met elkaar uit te wisselen, als waren wij een soort Trollen Inlichtingen en Opsporings Dienst. :smartass:
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Danube

Bericht door Boudewijn Abma »

Boudewijn Abma schreef:
King George schreef:Nog inhoudelijk iets in te brengen of is dat andermaal teveel gevraagd, leugenachtige trol?
Ik stelde u een vraag die u ontweek. Waarom is dat het geval?
Ik concludeer dat wie zwijgt toestemt.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Danube

Bericht door mercator »

Geen ban natuurlijk, waar is dat goed voor.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Danube

Bericht door Boudewijn Abma »

Boudewijn Abma schreef:
Pilgrim schreef:Het is waarschijnlijk zo'n EU-trol. Mochten we hem een ban geven dan is het verstandig om ook al zijn posts te deleten. Hij moet waarschijnlijk aan zijn werkgever laten zien op welke fora en sites hij actief geweest is, maar als hier niets meer van hem te vinden is kan hij dat ook niet meer verantwoorden en krijgt hij dus minder of geen salaris (judasloon). Als alle sites en fora deze methode toepassen (en we natuurlijk elkaar tips geven om trollen te identificeren) dan is het snel afgelopen met die EU-trollen. :smartass:
Heeft u enig bewijs van of logica voor deze bespottelijke beschuldiging?

Ik begrijp dat het stil blijft op dit punt.
Pilgrim riep dus maar wat.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Danube

Bericht door Ariel »

Danube is ons al enige tijd ontvallen, dus vind ik het kies om dit topic te sluiten.
RIP Danube.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gesloten