Danube

Ban voor Danube?

Ja
14
48%
Nee
15
52%
 
Totaal aantal stemmen: 29

Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: De islamisering van Australië

Bericht door Danube »

pd7835 schreef:
Danube schreef:
pd7835 schreef: Hitler was daartegen klein bier en had de mosterd bij islam gehaald
Tot zover is men bereid de geschiedsvervalsing te voeren: Hitler was eigenlijk een moslim die de voorschriften van Mohammed uitvoerde.

:shock:
Dat staat er niet. Er stond Hitler had zijn eigen religie in elkaar geflanst (waaronder oude germaanse rituelen) en ook de mosterd bij de islam gehaald zoals de Jodenster en de blitzkrieg (jihad) om de rest van de wereld trachten te veroveren. De islamitische boekskes zijn dan ook een militaire handleiding. http://ejbron.wordpress.com/2012/10/16/ ... ls-moslim/
Albert Speer: “Het is ons ongeluk dat we het verkeerde geloof hebben. (…) De mohammedaanse godsdienst zou ons veel beter passen dan het christendom. Waarom moest het zo nodig het christendom zijn met zijn zachtmoedigheid en meegaandheid?”
http://www.youtube.com/watch?v=C9sYgqRtZGg
http://www.youtube.com/watch?v=t_Qpy0mXg8Y
Hitler maakte voor Christus een uitzondering: veel christenen van zijn tijd waren watjes maar Christus, zijn Heiland en Verlosser beschouwde hij als een dappere strijder.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Re: De islamisering van Australië

Bericht door pd7835 »

Danube schreef:
pd7835 schreef: Jij bent hier de kronkelaar. Jij wil niet gezegd hebben dat de islam een vreselijke politiek ideologie is
Nee,een wereldgodsdienst is geen politieke ideologie. Dat is een belachelijk en stupide idee.
Islam is meer dan godsdienst alleen. Islam en politiek zijn niet van elkaar te scheiden. 'profeet' crimineel mohammed was een politieker en een slecht mens. Ik zal het blijven herhalen.

http://www.youtube.com/watch?v=C9sYgqRtZGg
http://www.youtube.com/watch?v=t_Qpy0mXg8Y
Laatst gewijzigd door pd7835 op do feb 07, 2013 5:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Re: De islamisering van Australië

Bericht door pd7835 »

Danube schreef: Hitler maakte voor Christus een uitzondering: veel christenen van zijn tijd waren watjes maar Christus, zijn Heiland en Verlosser beschouwde hij als een dappere strijder.
Jij lult. Jezus christus heeft nooit het zwaard ter hand genomen om iemand te onthoofden. 'profeet' mohammed wel. Jezus christus was vredelievend. Profeet mohamemd niet. 'profeet' mohammed was een warlord. jezus christus niet. Jij kent er duidelijk niks van.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De islamisering van Australië

Bericht door Pilgrim »

Danube schreef:Je weet heel goed dat ik geen aanhanger van de islam ben. Ik heb er niks mee en beschouw het ook niet als een waardevolle spirituele bron. De politieke islam beschouw ik als een zieke beweging.
Het toont je zwakte als debater dat je dit heel goed weet en me toch probeert weg te zetten als een islamofiel. Dit is erger dan een stropop: het is een bewuste leugen.
Ik zei dat je er mee hoereert, niet dat je zelf een moslim bent (al zou dat volgens mij best kunnen). Ie steunt indirect de islamitische zaak door ons, Islambestrijders, dwars te zitten.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Moskee Den Haag: je geld of versterkt gejammer

Bericht door Eliabe »

Danube schreef: Als debaters beginnen te fantaseren over de psychische gezondheid van de opponent is dat het bewijs dat ze inhoudelijk zijn uitgepraat.
Volgens mij heb je last van een overdosis Sun Tzu.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Re: De islamisering van Australië

Bericht door pd7835 »

Volgens Danube heeft de koude oorlog nooit plaats gehad want er werd toen geen schot gelost. Danube kent niet veel over de verschillende wijzen van oorlog voeren. De islam kent ze echter allemaal.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moskee Den Haag: je geld of versterkt gejammer

Bericht door Ariel »

Eliabe schreef:
Danube schreef: Als debaters beginnen te fantaseren over de psychische gezondheid van de opponent is dat het bewijs dat ze inhoudelijk zijn uitgepraat.
Volgens mij heb je last van een overdosis Sun Tzu.
Er staan heel veel zinnige Sun Tzu Quotes op deze pagina. http://www.brainyquote.com/quotes/autho ... n_tzu.html
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Moskee Den Haag: je geld of versterkt gejammer

Bericht door Eliabe »

Ariel schreef:
Eliabe schreef:
Danube schreef: Als debaters beginnen te fantaseren over de psychische gezondheid van de opponent is dat het bewijs dat ze inhoudelijk zijn uitgepraat.
Volgens mij heb je last van een overdosis Sun Tzu.
Er staan heel veel zinnige Sun Tzu Quotes op deze pagina. http://www.brainyquote.com/quotes/autho ... n_tzu.html
Was er al bang voor. Tsja, iemand als Danube die niet verder is gekomen dan de mavo, heeft zoiets nodig.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: De islamisering van Australië

Bericht door Schepsel »

Hij is duidelijk door z'n kunstjes heen want nu voert ie die van Jezus en Hitler weer op icon_thumbdown.gif Begint een beetje te vervelen. Maar goed dat Ariel het weghaalde!
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: De islamisering van Australië

Bericht door Danube »

pd7835 schreef:
Danube schreef: Hitler maakte voor Christus een uitzondering: veel christenen van zijn tijd waren watjes maar Christus, zijn Heiland en Verlosser beschouwde hij als een dappere strijder.
Jij lult. Jezus christus heeft nooit het zwaard ter hand genomen om iemand te onthoofden. 'profeet' mohammed wel. Jezus christus was vredelievend. Profeet mohamemd niet. 'profeet' mohammed was een warlord. jezus christus niet. Jij kent er duidelijk niks van.
Als wat je van de legendarische figuur Mohammed (die wellicht nooit heeft bestaan en zeker niet in de gedaante waarin hij wordt geschetst) heb je van verzonnen verhalen die een paar eeuwen na zijn veronderstelde dood zijn opgeschreven.

De strijdende partijen hebben in hem hun politieke doelen geprojecteerd en daarover praat jij alsof het een historische figuur zou betreffen. Dat is eigenlijk nogal dom.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: De islamisering van Australië

Bericht door Danube »

Ariel schreef:Groot gedeelte van de Hitler discussie verplaatst naar hier. viewtopic.php?f=42&t=20947&p=308847#p308847
Ariël werd een beetje ongemakkelijk van al die feiten. De censuur brengt gelukkig redding.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De islamisering van Australië

Bericht door Ariel »

Danube schreef:
Ariël werd een beetje ongemakkelijk van al die feiten. De censuur brengt gelukkig redding.
Don't you worry son. Al jouw pareltjes van wijsheid staan nu in dit topic. je kan ze nog duizend keer nalezen als je wilt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: De islamisering van Australië

Bericht door Danube »

Ariel schreef:
Danube schreef:
Ariël werd een beetje ongemakkelijk van al die feiten. De censuur brengt gelukkig redding.
Don't you worry son. Al jouw pareltjes van wijsheid staan nu in dit topic. je kan ze nog duizend keer nalezen als je wilt.
Dit is volgens mij al de vierde keer dat je je vrienden in de discussie probeert te redden door de draad te knippen en te verplaatsen. Ze zullen je dankbaar zijn maar aandoenlijk is dit gerommel allemaal wel.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Re: De islamisering van Australië

Bericht door pd7835 »

Danube schreef:
Ariel schreef:
Danube schreef:
Ariël werd een beetje ongemakkelijk van al die feiten. De censuur brengt gelukkig redding.
Don't you worry son. Al jouw pareltjes van wijsheid staan nu in dit topic. je kan ze nog duizend keer nalezen als je wilt.
Dit is volgens mij al de vierde keer dat je je vrienden in de discussie probeert te redden door de draad te knippen en te verplaatsen. Ze zullen je dankbaar zijn maar aandoenlijk is dit gerommel allemaal wel.
Ik denk veeleer dat ze jou gered heeft zodat de mensen jouw stupiditeiten niet zo vlug meer zullen lezen. Je gaat af als een gieter.
http://www.youtube.com/watch?v=C9sYgqRtZGg
http://www.youtube.com/watch?v=t_Qpy0mXg8Y
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Danube

Bericht door Schepsel »

Dat Hitler-gezanik was even relevant in dat topic als een recept voor appeltaart. Daarom was het nuttig het te verplaatsen :smile4:
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Danube

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Danube

Bericht door King George »

Trol Danube zegt nu in een tranentrekkende theatrale afscheidsrede zich als Graatsma van Politiek Debat en zich als ABrander van WSP Forum terug te zullen gaan trekken: http://uitmedelijden.50.forumer.com/de- ... 65-30.html

Ik ben benieuwd hoe lang zijn woorden gestand houden. Je zal zien binnen hoe korte tijd hij op PD of op WSP, al dan niet onder een andere nick, weer los gaat met zijn trolgedrag, compleet met op de man spelen, bewust feiten en discussies verdraaien (kortom: liegen), laster en andere valselijke insinuaties en klinkklare leugens.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Danube

Bericht door Ariel »

Goshie...Is Danube nog steeds druk bezig met debateren ? We hebben al zo'n tijd niks meer van hem gehoord.
Nou, volgens mij hoeven ze niet bang te zijn dat hij voorgoed weg gaat. Danube is net Heintje Davids. Die komt keer op keer terug.

Waarschijnlijk is hij nu op vakantie.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Danube

Bericht door Schepsel »

Graatsma en Wim Hutten is niet dezelfde persoon maar die Wim Hutten is wel een bestaande persoon die hier niets mee te maken heeft maar tot op zijn huisadres permanent fysiek wordt bedreigd. Voor zover ik weet heeft die man een gezin en dit wordt eng.
Ook Danube/Wimpie zou niet hoeven te moeten vrezen voor zijn veiligheid in dit land. Het is hopelijk toch niet waar?
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Danube

Bericht door King George »

Natuurlijk is daar niets van waar. Maar het maakt deel uit van zijn theater.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Danube

Bericht door King George »

Op Opinari.nl deed hij ook al eens zo'n zielige theatrale afscheidsrede.
Om niet lang daarna weer volop toe te gaan geven aan zijn trolverslaving...
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Danube

Bericht door Schepsel »

Pathetisch!
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Danube

Bericht door Mahalingam »

En daar is Danube dan
Afbeelding
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier
Ben je er klaar voor? Kun je dat ooit echt zijn?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gesloten