Danube

Ban voor Danube?

Ja
14
48%
Nee
15
52%
 
Totaal aantal stemmen: 29

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Danube

Bericht door Ariel »

Beste leden.
Wat doen we met de trol Danube. Willen jullie nog verder met hem spelen, of zijn jullie hem zat en wordt het een ban.
Laat het even weten .
Rechtsliberaal
Berichten: 172
Lid geworden op: do sep 02, 2010 8:52 pm

Re: Trol Danube

Bericht door Rechtsliberaal »

Het wordt een ban voor Danube, en verder ga ik geen trollen voeren, of ze nu Danube heten of 'links' zijn (Partij van de Afgunst, FNV, Tomaatpartij)
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Trol Danube

Bericht door Dutch »

Het is nu welletjes geweest, deze troll is dodelijk vermoeiend en oerdwaas. Heb begrepen dat Danube ook elders al voor heibel zorgde bovendien. Weg ermee.
Ook opgemerkt dat Chaimae sinds haar laatste ban veel rustiger geworden is?
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: Trol Danube

Bericht door Hallo Tokyo »

Het is zoals eerder aangegeven, dit figuur presteert het om overal de sfeer op een dusdanige manier te verzieken dat veel mensen af gaan haken, dit is ook zijn doel, verder is het een gestoorde psychopaat en antisemiet, er is geen andere conclusie, als je 16/24 en 7/7 op diverse fora al jarenlang die walgelijke islam uit de wind tracht te houden en tegelijkertijd het christendom tracht te besmeuren en als klap op de vuurpijl te stellen dat Hamas geen terreurorganisatie zou zijn, is er geen andere diagnose te stellen dan dat de man dringend een psychiater nodig heeft.
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Trol Danube

Bericht door KevinB »

Mij heeft Danube tot nu toe niet zo het bloed vanonder de nagels gehaald als hij/zij klaarblijkelijk bij anderen al wel heeft gehaald.

Maar als ik de verhalen zo hoor, dan mag deze trol voor mij buiten geschopt worden.
Ook opgemerkt dat Chaimae sinds haar laatste ban veel rustiger geworden is?
Misschien wel, maar als Dihya haar 'reïncarnatie' is, spuit ze soms toch nog wel een en ander van vuiligheid.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Trol Danube

Bericht door Manon »

Ik ben degene die "nee" zei.

Welke forumregels heeft Danube overtreden om een ban te krijgen?

Het is toch niet omdat "iemand" meent dat een medeposter op verschillende andere forae onder verschillende nicks heeft gepost, dat dit een probleem voor dit forum moet zijn?

Zelf had ik ooit op kifkif een totaal leger aan dubbelnicks omdat ik steeds gestraft werd. krijg ik nu ook een ban?

Ik heb even het draadje schuin doorgelezen, en vind dat Danube er rare ideeën op nahoudt, waarschijnlijk moslim is, of tenminste bekeerling, en dan?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Trol Danube

Bericht door Ariel »

circe schreef:Ik ben degene die "nee" zei.

Welke forumregels heeft Danube overtreden om een ban te krijgen?
Waarschijnlijk een soort dezelfde regels als Chaimae overtreden heeft. Hij ( want het is een hij) is een zuiger en een trol. Hij is hier niet om te discussiëren, maar om te pesten. Je moet zijn draadje niet schuin doorlezen, maar serieus doorlezen en dan zal het jou waarschijnlijk ook opvallen. . We kennen zijn standpunten nu onderdehand wel. Moslims zijn lief( oke, dat kan) met Islam is niks aan de hand en het Christendom heeft de halve wereld uitgemoord.
Ik neem aan dat jij op kifkif niet aan het trollen ging. En wat betreft zijn vele dubbel nicks, het zal mij een rotzorg zijn. Het gaat mij om zijn gedrag.

Het enige waar deze dwaas op dit forum goed voor is, is het spelen voor nar en useful idiot. Dit zijn mijn twee centen,.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Trol Danube

Bericht door Manon »

Ik leg me neer bij de beslissing van de meerderheid hoor.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Trol Danube

Bericht door silkyboxershortXL »

Hier moest ik over nadenken.
Danube treedt op als een non- persoon, een reeks doctrines in de repeterende modus.
Maar er zijn uitmuntende posten gemaakt in reactie op zoveel onbenul.

Irrationaliteit is leidend voor zulke bel-geleide speekselproducenten.
De wereld zit vol met Danube-achtige maar voor hen is er nog wel het voordeel van de twijfel.
Het forum nog langer als podium beschikbaar te stellen voor de niet langer dubieuze agenda dus voor deze minkukel in het bijzonder, voor wie argumentatie toch niets kan betekenen, is dus zinloos. Dumpen die gast dus.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Trol Danube

Bericht door King George »

Ik heb op nee gestemd. Voorlopig even niet. Ben ik het wel zat, dan meng ik me met een herziene visie hier weer in dit draadje.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Trol Danube

Bericht door Eliabe »

Het voordeel met deze trol is dat ik mij even lekker kan afreageren na een zeer drukke werkdag.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Trol Danube

Bericht door Danube »

Ik heb ja gestemd, als een forumlid met zijn bijdragen zoveel cognitieve dissonantie en ergernis bij anderen veroorzaakt is dat Gode niet welgevallig. In Spreuken 18 staat "Een verongelijkte broeder is ontoegankelijker dan een sterke stad, en twistingen zijn als de grendel van een burcht". Ik bedoel maar, ik zag Hans en Pilgrim al bijna een koliek van boosheid krijgen en dat kan toch niet de bedoeling zijn.

Ik kan u overigens gerust stellen, ik zojuist Danube vermanend toegesproken en ze heeft me beloofd jullie met rust te laten. Ik hoop hiermede de vrede in de geloofskring te hebben hersteld en kan het gesprek tussen gelijkgezinden worden hervat zonder storende bijgeluiden.
Rafael princ
Berichten: 29
Lid geworden op: vr mar 16, 2012 3:35 pm

Re: Trol Danube

Bericht door Rafael princ »

Als dommigheid en ongefundeerde aannames een reden voor een ban zijn dienen we consistent te zijn en meerdere mensen te nomineren voor een ban. Vaak vinden mensen elkaar dom omdat ze het oneens zijn over fundamenteele zaken. Ik ben dan ook niet voor censuur. Iedereen staat vrij te regeren (of niet) op Danube. Laten we hem (of haar) dezelfde vrijheid geven .
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Trol Danube

Bericht door Ariel »

Er wordt hier zelden of nooit een ban gegeven Rafael princ. Ook Danube kan hier nog steeds vrijelijk posten. Als je de posten van Danube gevolgd had, dan kan je misschien de frustratie van de meeste leden hier begrijpen. Het heeft niks met domheid of onkunde van Danube te maken, maar meer met ongenuanceerd pesten.
Anyway. Danube is het zat, en hij komt niet meer terug heeft hij beloofd. Mission completed.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Trol Danube

Bericht door Eliabe »

Allahoe akbar zei de imam en de moskee was uit.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Trol Danube

Bericht door Dihya »

Dutch schreef:Het is nu welletjes geweest, deze troll is dodelijk vermoeiend en oerdwaas. Heb begrepen dat Danube ook elders al voor heibel zorgde bovendien. Weg ermee.
Ook opgemerkt dat Chaimae sinds haar laatste ban veel rustiger geworden is?
Nee hoor lieve schat, de ban is niet de reden waarom ik wat minder vaak aanwezig ben. Ben gewoon druk, vooral nu met zomer en dus Marokko in aantocht en mijn bruiloft na de Ramadan. :wink:

Verder dacht ik dat dit een forum is waar alle mensen kunnen reageren en dus ook Danube. Danube is geen trol, maar gewoon iemand met een ander mening. Lastig te accepteren soms dat er ook gewoon Nederlanders/niet-moslims zijn die klaarblijkelijk een ander mening over de islam hebben dan jullie. Ik stem daarom dat hij/zij hier mag blijven, voor zover mijn stem wat uitmaakt.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Trol Danube

Bericht door mercator »

Mercator is in principe tegen een ban. Iedereen-dus ook moslims en half-moslims-is vrij om onzin uit te kramen. Maar ze moeten er dan wel tegen kunnen om daarop aangepakt te worden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Trol Danube

Bericht door Dihya »

mercator schreef:Mercator is in principe tegen een ban. Iedereen-dus ook moslims en half-moslims-is vrij om onzin uit te kramen. Maar ze moeten er dan wel tegen kunnen om daarop aangepakt te worden.
Hear, hear! Ben het eindelijk eens met je eens. Moet gevierd worden met champagne! :knorrie:
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Trol Danube

Bericht door mercator »

Dihya schreef:Hear, hear! Ben het eindelijk eens met je eens. Moet gevierd worden met champagne! :knorrie:
Dat mag jij niet drinken, ik wel! Kom geef maar ruiterlijk toe, alleen analfabete en achterlijke moslims genre Ali B en Mohammed A hebben nog nood aan hun dwaze bijgeloof.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Trol Danube

Bericht door Dihya »

mercator schreef:
Dihya schreef:Hear, hear! Ben het eindelijk eens met je eens. Moet gevierd worden met champagne! :knorrie:
Dat mag jij niet drinken, ik wel! Kom geef maar ruiterlijk toe, alleen analfabete en achterlijke moslims genre Ali B en Mohammed A hebben nog nood aan hun dwaze bijgeloof.
Klopt, maar jij mag het wel drinken. Ik denk aan jou. Dan drink jij champgane en ik ijsthee en proosten we op het feit dat voor de verandering onze neuzen dezelfde kant opstaan.

Wat heb jij eraan als ik het toegeef? Slaap jij er dan beter van?
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Trol Danube

Bericht door mercator »

Dihya schreef: Wat heb jij eraan als ik het toegeef? Slaap jij er dan beter van?
Nee dat is een misverstand. Ik heb op zich niks tegen moslims of koppensnellers, ze horen alleen niet thuis in Europa, jij ook niet.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Trol Danube

Bericht door Dihya »

mercator schreef:
Dihya schreef: Wat heb jij eraan als ik het toegeef? Slaap jij er dan beter van?
Nee dat is een misverstand. Ik heb op zich niks tegen moslims of koppensnellers, ze horen alleen niet thuis in Europa, jij ook niet.
Waarom vroeg je dan om iets? Je bent wel erg tegenstrijdig. Maar goed, je hebt pech- ik woon hier en mijn kinderen zullen hier wonen en mijn kleinkinderen ook... :wink:
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Trol Danube

Bericht door Pilgrim »

Dihya schreef:Waarom vroeg je dan om iets? Je bent wel erg tegenstrijdig. Maar goed, je hebt pech- ik woon hier en mijn kinderen zullen hier wonen en mijn kleinkinderen ook... :wink:
Ik dacht toch dat je terug wilde naar Marokko omdat je het wel gehad had met Nederland. :huh:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Trol Danube

Bericht door mercator »

Dihya schreef:[Waarom vroeg je dan om iets? Je bent wel erg tegenstrijdig. Maar goed, je hebt pech- ik woon hier en mijn kinderen zullen hier wonen en mijn kleinkinderen ook... :wink:
t Kan verkeren....ik zal jouw en je hele gebroed met plezier terug naar Marokko begeleiden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Trol Danube

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef:[Ik dacht toch dat je terug wilde naar Marokko omdat je het wel gehad had met Nederland. :huh:
Ach Pilgrim, in Marokko zijn er geen uitkeringen en positieve discriminatie van bruinhuiden dus waarom zou C.haimae daar naartoe gaan?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gesloten