Danube

Ban voor Danube?

Ja
14
48%
Nee
15
52%
 
Totaal aantal stemmen: 29

Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Trol Danube

Bericht door Dihya »

Pilgrim schreef:
Dihya schreef:Waarom vroeg je dan om iets? Je bent wel erg tegenstrijdig. Maar goed, je hebt pech- ik woon hier en mijn kinderen zullen hier wonen en mijn kleinkinderen ook... :wink:
Ik dacht toch dat je terug wilde naar Marokko omdat je het wel gehad had met Nederland. :huh:
Ja, dat wil ik ook graag, ware het dat mijn man een Marokkaan was. Mijn man is een Iranier waardoor het dus wat moeilijker gaat en ik misschien zelfs mijn droom moet laten varen. Hoewel hij wel gezegd heeft het te willen als hij daar een baan zou kunnen krijgen. We zien wel wat de toekomst voor ons in petto heeft.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Trol Danube

Bericht door Dihya »

mercator schreef:
Dihya schreef:[Waarom vroeg je dan om iets? Je bent wel erg tegenstrijdig. Maar goed, je hebt pech- ik woon hier en mijn kinderen zullen hier wonen en mijn kleinkinderen ook... :wink:
t Kan verkeren....ik zal jouw en je hele gebroed met plezier terug naar Marokko begeleiden.
Kusje Mercator! :oops:
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Trol Danube of drol Danube?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Danube? Wie was dat ook alweer? Ik heb NEE gestemd. Maar ik leg mij niet bij de meerderheid neer. Vandaar dat ik alle mohammedanen die NIET in de koran als een lullig kinderachtig onzinnig smerig vies hatelijk en ongelooflijk sadistisch woestijn sprookjesboek geloven, het land wil uitwijzen. Ik gebruik tenminste mijn verstand. Want als Nederland, ergo Europa, zo door gaat, zijn straks, dankzij de meerderheid van stemmen, alle aan de achterlijkheid van afgoderij en misselijk makende islamitische achterbakse rituele heidense gebruiken gerelateerde godsdienstwaanzinnigen de baas. Dan moeten wij, net zoals destijds verstandige joden op tijd vluchtten voor Hitler en zijn nazi's, binnenkort naar het buitenland verkassen.

En ik vrees dat dit op korte termijn ook gaat gebeuren. Dat de aanvraag voor immigratie naar moslim vrije landen in een versneld tempo zal plaatsvinden.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Trol Danube

Bericht door Dhana »

Ik heb ja gestemd. Het is voor mij meer dan duidelijk dat Danube zowel C., Tukkerin als Dy... is. Mocht ik toch verkeerd zitten hebben ze in ieder geval allemaal dezelfde zwaar gestoorde geest en daarmee dito gedachtengang.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Trol Danube

Bericht door King George »

Hallo Tokyo schreef:Het is zoals eerder aangegeven, dit figuur presteert het om overal de sfeer op een dusdanige manier te verzieken dat veel mensen af gaan haken, dit is ook zijn doel, verder is het een gestoorde psychopaat en antisemiet, er is geen andere conclusie, als je 16/24 en 7/7 op diverse fora al jarenlang die walgelijke islam uit de wind tracht te houden en tegelijkertijd het christendom tracht te besmeuren en als klap op de vuurpijl te stellen dat Hamas geen terreurorganisatie zou zijn, is er geen andere diagnose te stellen dan dat de man dringend een psychiater nodig heeft.
King George schreef:Ik heb op nee gestemd. Voorlopig even niet. Ben ik het wel zat, dan meng ik me met een herziene visie hier weer in dit draadje.
Bij deze heb ik mijn mening herzien. Bij deze ben ik via Uitingsvrij 2.0, waar deze intrigant net als op Politiekdebat.nl post onder de nick Graatsma, meer te weten gekomen over Dunabe. Heel even heeft deze intrigant ook op Pim Fortuyn Forum gepost onder de nick Hilbrand. En op Stond.nl en op WSP Forum onder de nick Charlotte. Andere bekende alter ego's van hem zijn k. van dorp op Stand.nl, Gnuif op Geen Kiekeboe.

Achter de nick Dunabe gaat namelijk Cypres schuil. Wie bekend is met forumland en in de loop van vele jaren vele forums heeft bezocht, weet dat die Cypres een irritante trol is die met geen enkele andere intentie dan een forum te willen slopen zich (off topic) in allerlei draadjes in zuigt, zich pedant tegenover zijn medeforummers opstelt, discussies en feiten verdraait. Hij wordt tenslotte niet voor niets WHimmy de Dhimmy genoemd.

Bovenstaande analyse van Hallo Tokyo is geheel juist. Ik wist toen nog niet dat het om Cypres ging. Over Cypres kunnen we een draadje vol schrijven. En wat mij betreft mag heel de vuile was van deze intrigant publiekelijk op straat worden gegooid. Ik heb nog wel wat openstaande rekeningen met hem te vereffenen.
Laatst gewijzigd door King George op wo nov 14, 2012 3:40 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Trol Danube

Bericht door Ariel »

Geef eens een paar linken King. als je wilt. Ik ben nu nieuwsgierig geworden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Trol Danube

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Trol Danube

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Trol Danube of drol Danube?

Bericht door Ali Yas »

'Hans van de Mortel' schreef:Dan moeten wij, net zoals destijds verstandige joden op tijd vluchtten voor Hitler en zijn nazi's, binnenkort naar het buitenland verkassen.

En ik vrees dat dit op korte termijn ook gaat gebeuren. Dat de aanvraag voor immigratie naar moslim vrije landen in een versneld tempo zal plaatsvinden.
En aan welke bestemming denk je dan? icon_problem.gif
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Trol Danube

Bericht door King George »

Nog nieuwsgierig naar meer links, Ariel?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Trol Danube

Bericht door Ariel »

King George schreef:Nog nieuwsgierig naar meer links, Ariel?
Ik heb nog geen tijd gehad om er naar te kijken King G, maar ik ga het zeker doen. Ik had wel wat met Danube.... icon_e_biggrin.gif Misschien moeten we vragen of hij weer terug komt, dan hebben we wat te doen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Trol Danube

Bericht door Ali Yas »

Ariel schreef:
King George schreef:Nog nieuwsgierig naar meer links, Ariel?
Ik heb nog geen tijd gehad om er naar te kijken King G, maar ik ga het zeker doen. Ik had wel wat met Danube.... icon_e_biggrin.gif Misschien moeten we vragen of hij weer terug komt, dan hebben we wat te doen.
Kun je er niet eentje uitnodigen van ontdekislam.nl? Ik mag daar niet meer komen, maar iemand anders misschien nog wel.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Trol Danube

Bericht door Ariel »

Ali Yas schreef:
Kun je er niet eentje uitnodigen van ontdekislam.nl? Ik mag daar niet meer komen, maar iemand anders misschien nog wel.
Die moslims hebben een FFI forum verbod gekregen AliYas. Maar als iemand een ontdekislammer hier naar toe kan halen dan ben ik hem/haar eeuwig dankbaar.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Trol Danube

Bericht door Ali Yas »

Ariel schreef:
Ali Yas schreef:
Kun je er niet eentje uitnodigen van ontdekislam.nl? Ik mag daar niet meer komen, maar iemand anders misschien nog wel.
Die moslims hebben een FFI forum verbod gekregen AliYas. Maar als iemand een ontdekislammer hier naar toe kan halen dan ben ik hem/haar eeuwig dankbaar.
Oew, da's wel lang. icon_e_biggrin.gif
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Trol Danube

Bericht door Ariel »

Ali Yas schreef:
Ariel schreef:
Ali Yas schreef:
Kun je er niet eentje uitnodigen van ontdekislam.nl? Ik mag daar niet meer komen, maar iemand anders misschien nog wel.
Die moslims hebben een FFI forum verbod gekregen AliYas. Maar als iemand een ontdekislammer hier naar toe kan halen dan ben ik hem/haar eeuwig dankbaar.
Oew, da's wel lang. icon_e_biggrin.gif
Dat verbod is een tijd geleden ingegaan. Ik kan je geen link meer geven. Maar het blijkt dat het hier reuze gevaarlijk is voor de ontdekislammers . Hun religie wordt door onze posten versterkt, ( dus eigenlijk is het gek dat ze hier niet meer mogen komen ) en als we dan vroegen om nog meer moslims hier naar toe te brengen zodat we ook hun religie kunnen versterken komen ze ineens niet meer.... :cry:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Trol Danube

Bericht door Schepsel »

Een verbod door dat forum, Ariel? Toch niet door jou?

Als dat eerste waar is: Wie denken die forumbazen daar dan wel dat ze zijn, als ze invloed willen uitoefenen op het internetgedrag van mensen die zo goed zijn hun forum levend te houden?
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Trol Danube

Bericht door Ariel »

Schepsel schreef:Een verbod door dat forum, Ariel? Toch niet door jou?
Nee, nee...Ik wil ze juist hebben. Maar de 'geleerde' van ontdek Islam hebben hun leden gewaarschuwd. We hadden bosjes nieuwe moslima's hier naar toe gelokt. Als je gaat zoeken kan je hier nog wel een paar van die dames vinden die heel manmoedig hier naar toe kwamen om ons te onderwijzen.
Eén van ons had zich daar als moslima aangemeld en aan de suiker moslima's zusters gevraagd om ons een lesje te leren. Later hoorde we dat de meiden gewaarschuwd werden om niet naar ons duivels forum te komen, omdat hun "deen" of zo nog niet sterk genoeg was.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Trol Danube

Bericht door Schepsel »

En ze later zich dus tegenhouden door iemand die zijn morele plaats (tov anderen) niet kent?
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Trol Danube

Bericht door Ozes »

Schepsel schreef:En ze later zich dus tegenhouden door iemand die zijn morele plaats (tov anderen) niet kent?
Ze zijn niet Nederlands ^^
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Trol Danube

Bericht door Schepsel »

Ozes schreef:
Schepsel schreef:En ze later zich dus tegenhouden door iemand die zijn morele plaats (tov anderen) niet kent?
Ze zijn niet Nederlands ^^
Nou ja, als je ziet hoe hondsbrutaal ze zijn met andere dingen...
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Trol Danube

Bericht door Ozes »

Schepsel schreef:
Ozes schreef:
Schepsel schreef:En ze later zich dus tegenhouden door iemand die zijn morele plaats (tov anderen) niet kent?
Ze zijn niet Nederlands ^^
Nou ja, als je ziet hoe hondsbrutaal ze zijn met andere dingen...
Dat komt voort uit dezelfde tribale mentaliteit. In hun eigen land zijn ze net zo alleen de andere 'stammen' pikken niet zo veel.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Trol Danube, drol Danube of mol Danube?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:Dan moeten wij, net zoals destijds verstandige joden op tijd vluchtten voor Hitler en zijn nazi's, binnenkort naar het buitenland verkassen.

En ik vrees dat dit op korte termijn ook gaat gebeuren. Dat de aanvraag voor immigratie naar moslim vrije landen in een versneld tempo zal plaatsvinden.
En aan welke bestemming denk je dan? icon_problem.gif
Japan! icon_eh.gif Tsja, de spoeling is dun. Flinterdun! Alhoewel, in de meeste Zuid-Amerikaanse landen zul je niet één enkele kopvod tegenkomen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Danube. Ongeneeslijk besmet?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Wat is erger? Islam of aids?

Islam! Aids is een te genezen ziekte wanneer je er in een vroeg stadium bij bent. Islam is een verrottingsproces in de hersenen waar de meest onpopulaire mens bij de geboorte mee geconfronteerd wordt. :???:

De moslim gaat een geestelijke strijd aan met onze kennisbeschaving die hij nooit kan winnen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Trol Danube

Bericht door King George »

Ariel schreef:Geef eens een paar linken King. als je wilt. Ik ben nu nieuwsgierig geworden.
King George schreef:Nog nieuwsgierig naar meer links, Ariel?
Ariel schreef:Ik heb nog geen tijd gehad om er naar te kijken King G, maar ik ga het zeker doen. Ik had wel wat met Danube.... icon_e_biggrin.gif Misschien moeten we vragen of hij weer terug komt, dan hebben we wat te doen.
We doen er nog eentje bij: Lees vanaf hier icon_e_biggrin.gif
Laatst gewijzigd door King George op za dec 15, 2012 10:52 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Trol Danube

Bericht door Pilgrim »

De trol verveelt nu duidelijk. Bovendien vermoed ik dat er meerdere personen actief zijn onder de naam Danube. Dat is forumvervuiling! Ik ben nu voor een ban voor Danube.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gesloten