Danube

Ban voor Danube?

Ja
14
48%
Nee
15
52%
 
Totaal aantal stemmen: 29

Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Danube

Bericht door King George »

Ariel schreef:Je ruikt die gozer van verre. Ik had al tijden door dat hij onder verschillende namen trolde op Dagelijkse Standaard.
Meer actuele info over en linkjes naar trol Danube op De Dagelijkse Standaard en op De Nieuwe Realist van Joost Niemöller voor het collectieve geheugen bijgekrast op de kerfstok van trol Danube vanaf hier op Uitingsvrij3.2. We houden hem in het vizier.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

In het vizier: Trol Danube

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Danube

Bericht door Scarlatti »

Ik wist dit niet, bedankt voor de info, een gewaarschuwd mens telt voor 2, ik weet niet wat je beter kunt doen wel of geen ban... zou ik anders deze info hebben gehad?
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Danube

Bericht door King George »

Een trol als Danube voldoet overduidelijk aan het volgende daderprofiel:
Hoe de mollen en trollen lopen op een forum:

1. De mol/trol schept met zijn pedanterie en neerbuigendheid veel haat bij zijn opponenten. Die gaan 'm vervolgens in de maling nemen en op dezelfde wijze terugbehandelen. De forumleiding ziet het al dan niet met lede ogen aan, maar laat de zaken op zijn beloop; De hilariteit neemt toe en het forum genereert veel bezoek, bijdragen en nieuwe leden. Het niveau van het forum zal wel enigszins dalen.

2. Hetzelfde, doch de forumleiding grijpt in en eist dat de mol/trol naar zijn "heersende moraal" wordt behandeld in een "deftig" debat. Er verschijnen geen hilarische bijdragen meer en de forumleden voelen zich beknot in hun weerbaarheid. De posters houden het langzaam maar zeker voor gezien: Het forum bloedt dood. De mol/trol zuigt in elke draad en gaat hiermee door tot hij zelf overblijft tezamen met de forumleiding. Missie volbracht: Weer een forum naar de Filistijnen.
Trollen zijn ook nog manipulators. Waar op realistische forums de forumleiding door heeft met welk een intrigant we te maken hebben, is het domste wat zij kan doen zich te laten manipuleren tot stap 2. Er is hier door de forumleiding de juiste weg bewandeld door geïnformeerd te zijn over met wat voor trol/manipulator wij te maken hebben en daar gevolg aan te geven en eraan mee te hebben gedaan hem hoe langer, hoe meer in de gelegenheid hebben gesteld zichzelf onsterfelijk belachelijk te maken. Het resultaat van hoe hij hier is aangepakt is uiteindelijk geweest dat hij van lieverlee met de staart tussen de benen te zijn vertrokken na zichzelf eerst vele malen onsterfelijk belachelijk te hebben gemaakt. Niet voor niets heeft dit draadje zoveel kijkhits, dus reeds vele meelezers hebben hem ook al in het vizier gehad. Dergelijke trollen moet je blijven monitoren en aan de schandpaal blijven nagelen.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Danube

Bericht door Scarlatti »

Met je eens King George!

Goed uitgelegd :applause:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Danube

Bericht door Ariel »

Ik denk dat "Ernst kwispel "weer vertrokken is van de Nieuwe Realist. Het werd hem te heet onder de voeten. Een reageerder schreef...Waarschijnlijk moet deze site nu kapot in de ogen van Wim Hutten. Met daar bij het adres van zijn site grondlijn, en weg was de man met de vele namen.

Beste mensen,

Ik merk dat ik in akelige internetoorlogen word betrokken waar ik niets mee te maken wil hebben. Zag ook dat er al verwijzingen naar privésites en bedrijven werden geplaatst van mensen en bedrijven die ik ook niet ken.

Ik vind dit allemaal zeer onfris en bedreigend. Om die reden gaf ik al aan geen bijdragen meer op dit blog te zullen plaatsen.
Kalmeer dus, jullie zullen van mij geen last meer hebben.

Adviseer wel de blogbeheerder hier regulerend op te treden, hier komen vroeger of later problemen van.

Groet,

Ernst
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Danube

Bericht door sjun »

Opmerkelijk,.. zo gaan er voor de arme Wim steeds meer deuren dicht. :rolleyes:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Danube

Bericht door King George »

We hebben er weer een paar pagina's leesplezier bij :vhappy;
http://uitingsvrij.net/viewtopic.php?f= ... 500#p34978
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Danube

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Danube

Bericht door Ariel »

King George schreef:Simon Brouwenstein
Zonder twijfel. Ik heb hem al een paar keer beantwoord, maar ik krijg geen reactie terug.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Danube

Bericht door King George »

Nou maak je me nieuwsgierig. Link? Hint?


Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Danube

Bericht door Ariel »

King George schreef:Nou maak je me nieuwsgierig. Link? Hint?


Afbeelding
Ik kan mijn posten daar nooit terug vinden. Maar mijn laatste opmerking naar hem was ongeveer zo.

Vind je het leuk W om altijd zo dwars te zijn, als een koe die niet luppe wil ? ( dat van die koe die niet luppe wil stond eens in een artikel dat hij op Grondlijn schreef. )
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Danube

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Danube

Bericht door Ariel »

Ik noem hem nu tante Simone, en ik heb gevraagd of hij samen met zijn islamitisch vriendje vast. Ik heb tot nu toe geen reactie op die post gehad.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Danube

Bericht door King George »

Trol Danube loopt als Simon Brouwenstein plus eventuele andere kloonaccounts (Annie Jansz (voorheen Arie Jansz), Maaike e.d.)) weer eens leeg op zijn eeuwige virulente antisemitisme. Klasse actie van Gielah om even te verwijzen naar een roddeldraadje op UV 3.2. :israel: :israel: :israel:
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Danube

Bericht door Ariel »

Maaike is hier ook een oude bekende. Ik ben haar forum naam kwijt, maar ze heeft hier dezelfde bagger gepost als nu op het forum van DDS
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Danube

Bericht door King George »

We zouden haast een Trollen Inlichtingen en Opsporings Dienst kunnen gaan vormen. Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Danube

Bericht door sjun »

Waarvan links, data en beschouwingen dan weer breed op verschillende plekken gedeeld kan worden. Waar het steeds beter belicht wordt houdt verduistering geen stand.
Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Danube

Bericht door sjun »

Neem bijvoorbeeld de belichting van gehanteerde tegenwerpingen, afleiding, ridiciculisering, uitvergroting, oneigenlijke vergelijking en verspreiding van al te selectieve informatie. Je kunt daarbij denken aan absoluut ingebrachte beweringen als:
- Hitler was een Christen
- Islam is vrede
- Isis heeft niks met islam te maken
- Islam bevordert vrouwenemancipatie
- Europa garandeert de vrede
- De multiculturele Europese eenheidsstaat is goed voor de Nederlandse economie.
- Islam is een verrijking van de Europese cultuur.
- Zonder islam zou er in het Westen geen wetenschap zijn.
- Islam kent geen imperialisme
- De kruistochten waren barbaarse veroveringstochten
(Het ging slechts om verdediging van de toegang tot plaatsen voor pelgrimage)

Om een of andere reden komt het bij dezulken niet op wat er onder islamiserende bezetting aan regelrechte discriminatie, koeionering, intimidatie en afpersing van andersgelovigen onder islamitisch bestuur gebeurde.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Danube

Bericht door Ariel »

Ik kan de man niet meer uitstaan. Wat een rot kerel is het. Ik vraag me af of hij werkelijk betaald wordt door de EU om een tegengeluid te geven. Dat kan bijna niet anders. Onze Wim is een geflipte manager , en hij moet geld verdienen, dan maar op deze manier
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Danube

Bericht door King George »

sjun schreef:Waarvan links, data en beschouwingen dan weer breed op verschillende plekken gedeeld kan worden. Waar het steeds beter belicht wordt houdt verduistering geen stand.
Afbeelding
Achtergelaten IP-sporen openbaren een optie? Een soort Wim's footsteps. Het bleek dat er ook al diverse sporen achtergelaten van Charlotte op stond.nl matchten met die van Graatsma op UV2.0. Wie weet zijn TPO, DVC, DNR, DDS en zo ook bereid een database van dergelijke sporen aan te leveren met betrekking tot zijn alter ego's die we daar hebben ontmaskerd.

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Danube

Bericht door Dhana »

Het is nu eenmaal inderdaad zo dat er meer gevaarlijke gekken vrij rond lopen dan dat er opgesloten zitten.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Eregast Danube

Bericht door King George »

'Hans van de Mortel' schreef:
Zwartmeer schreef:
Ban voor Danube?
Nee. Ik vind het sowieso zwak om mensen met een bepaalde mening te bannen. We zijn geen islamitisch forum. Laat daarom Danube vooral zijn of haar mening geven.
Zeker! Beslist niet bannen. Dat zou uitermate kortzichtig zijn. Op soorten als Danube moeten we zuinig zijn. Die huur je niet zo maar in. En hij is GRATIS! Onze welkome (onzichtbare) bezoekers op het forum zullen zijn aanwezigheid op prijs stellen. Want om iemand in zijn hemd te zetten heb je in de eerste plaats die iemand nodig. In de tweede plaats een hemd. Maar in dit geval heeft Danube daar zelf al voor gezorgd. Laten we hem daarom positief bejegenen. Je vindt niet gauw zo'n persoonlijkheid die zich vrijwillig laat slachten op het altaar van zelfgenoegzaamheid.
http://uitingsvrij.net/viewtopic.php?f= ... 640#p40914
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Danube

Bericht door sjun »

Uiteindelijk wordt de methode van het sociaaldeconstructief tegenwerpen bij steeds meer mensen bekend waardoor die niet langer werkt en kan die weldra op de mestvaalt van de digitale fora en webloggeschiedenis.
:greeting2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gesloten