Mijn tante in Marokko.

Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Mijn tante in Marokko.

Bericht door Pilgrim »

Ali Yas schreef:Ehmm... zou je voor mij eens zo'n vreedzame passage willen noemen?
Wel eh... "er is geen dwang in het geloof". :lol:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Mijn tante in Marokko.

Bericht door Dhana »

Ali Yas schreef:
Ariel schreef:
Dhana schreef:

Nemen ze dan de versen van voor of van na de Mekkaanse periode om uit dat conflict te komen?
De laatste verzen ofcourse. Suiker moslims gaan voor de eerste Medinese verzen uit de koran, en beseffen niet, of willen niet weten, dat er ook nog zo iets is als het principe van de opheffing van bepaalde verzen. Maar mischien weten sommige moslims dat werkelijk niet, en verwijst men in zijn onwetendheid en wanhoop liever naar de vreedzame passages van de islam. Het is ook niet zo leuk om de ware karakter van de islam onder ogen te zien
Ehmm... zou je voor mij eens zo'n vreedzame passage willen noemen?

http://www.bombaxo.com/chronsurs.html
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Mijn tante in Marokko.

Bericht door Ariel »

Ali Yas schreef:
Ehmm... zou je voor mij eens zo'n vreedzame passage willen noemen?

Uhhhhhh :???: Soera 111 De Vlam...Een vroege Soera.
In naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle.

1. De macht van Aboe Lahab en hijzelf zullen vergaan.

2. Zijn rijkdommen en daden zullen hem niet baten.

3. Weldra zal hij in een laaiend Vuur branden.

4. Ook zijn vrouw, de draagster van brandstof,

5. Om haar hals zal een koord van palmvezels hangen.
Wacht even........... Soera 108 dan. Die is wat aardiger voor de kuffar.
In naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle.

1. Voorwaar, Wij hebben u in overvloed het goede gegeven.

2. Bid daarom tot uw Heer en offer.

3. Voorzeker, uw vijand zal uitsterven.
Drie keer scheeprecht... Deze is beter. Dit is voor de Marokkanen die op vakantie gaan.
In naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle.

1. Ter bescherming van de Qoraishieten,

2. Ter bescherming op hun zomer- en winterreis.

3. Laten zij derhalve de Heer van dit Huis aanbidden.

4. Die hen van voedsel tegen honger heeft voorzien en van vrees bevrijd.
:x Nou ik weet het verder ook niet hoor Ali. Je moet niet van die vervelende dingen vragen. Ga naar de juiste personen. Neem kennis van geleerden , niet van "onwetenden" die zichzelf voordoen als "wetenden"!
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Mijn tante in Marokko.

Bericht door Ali Yas »

Ariel schreef: :x Nou ik weet het verder ook niet hoor Ali. Je moet niet van die vervelende dingen vragen. Ga naar de juiste personen. Neem kennis van geleerden , niet van "onwetenden" die zichzelf voordoen als "wetenden"!
Geeft niks, je hebt je best gedaan... :lol:
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Je kunt je suf zoeken, er staat niks goeds, moois of leuks in dat gore haatboek genaamd de koran, dat stamt uit de geschifte, onsamenhangende dictaten van een immorele zevende-eeuwse krijgsheer en psychopaat uit de woestijn. De schijnbaar 'goede' dingen die in de koran staan, hebben ze van elders gepikt en bezoedelt. In de tekst, of in de islamitische praktijk. Zo is er niks mis met aalmoezen geven als religieuze opdracht... ware het niet dat in de islam een deel daarvan wordt gebruikt voor jihad en moedjahedien.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Wel een hoofddoekje maar met lagen make-up

Bericht door Dhana »

King George schreef:
Dihya schreef:Amazigh, je hoeft je niet te bewijzen voor dit soort mensen. Dat is paarlen voor de zwijnen gooien, aangezien ze toch wel blijven denken dat Marokanen alle vrouwen/dochters en zussen de hoofddoek verplichten en denken dat iedereen in Marokko in burqa loopt. Wij weten gelukkig beter.

Maaaaaaaaaaaaar, hoe is het met jou, nigg? Nog Marokko dit jaar?
Dat wordt nog wat tussen El Trollo en El trollita :lol: Waar een forum voor realisten al niet goed voor is :idea:

Ik vind dat dit forum wel eventjes wat bemiddelingsgeld mag opstrijken :eek:

La Trollita is nota bene een getrouwde moslima. Die mag zich helemaal niet bezig houden met andere mannen. Zelfs niet virtueel.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Wel een hoofddoekje maar met lagen make-up

Bericht door Ali Yas »

Dhana schreef:La Trollita is nota bene een getrouwde moslima. Die mag zich helemaal niet bezig houden met andere mannen. Zelfs niet virtueel.
Ja, maar Dihya is echt een goede moslima hoor. Zo zeker als één plus één drie is.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Binnen dit en tien jaar is daar niks meer van over... dan is ze uitgelebberd, afgeleefd en moddervet nadat ze even zoveel jaren als seksobject gebruikt is door haar baardman, en nadat ze vijf (of meer) van zijn kinderen gebaard heeft.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re:

Bericht door Dhana »

KevinB schreef:Binnen dit en tien jaar is daar niks meer van over... dan is ze uitgelebberd, afgeleefd en moddervet nadat ze even zoveel jaren als seksobject gebruikt is door haar baardman, en nadat ze vijf (of meer) van zijn kinderen gebaard heeft.

Ik denk dat ze dat zelf ook wel weet en daarom hier zo nog lang mogelijk wil blijven trollen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Mij niet gelaten, eerlijk gezegd. Ondertussen dient ze ook nog als een soort nuttige idioot voor ons... ze geeft enigszins aan wat geboren worden in een islamitisch gezin en moslim zijn met mensen doet. Eigenlijk, hoe geschifter en groffer haar uitlatingen zijn, hoe beter.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re:

Bericht door Dhana »

KevinB schreef:Mij niet gelaten, eerlijk gezegd. Ondertussen dient ze ook nog als een soort nuttige idioot voor ons... ze geeft enigszins aan wat geboren worden in een islamitisch gezin en moslim zijn met mensen doet. Eigenlijk, hoe geschifter en groffer haar uitlatingen zijn, hoe beter.
De zoveelste bevestiging van mijn stelling dat de gemiddelde moslim maar één diepe emotie kent en dat is haat.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Plaats reactie