Kritiek op publicaties van E.J.Bron door Teva Teff.

Teva Teff

Kritiek op publicaties van E.J.Bron door Teva Teff.

Bericht door Teva Teff »

Niet iedereen vindt het stelselmatig slaafs napapegaaien van E.J. Bron schrijfseltjes een goede gewoonte.
HoaxWiki: E.J. Bron is een paranoïde en radicale haatblog gehost op de Wordpress.com website.
Laatst gewijzigd door Teva Teff op ma aug 15, 2016 2:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De situatie in Oekraïne

Bericht door mercator »

Teva Teff schreef:Niet iedereen vindt het stelselmatig slaafs napapegaaien van E.J. Bron schrijfseltjes een goede gewoonte.
HoaxWiki: E.J. Bron is een paranoïde en radicale haatblog gehost op de Wordpress.com website.
Alsof heel dat Wiki gedoe een orakel van waarheid zou zijn. Het is zo bevooroordeeld naar links en multicul als de ziekte. Als ik zie dat ze bij Wiki het Vlaams Belang-waarvan ik lid ben-zomaar eventjes als "extreem-rechts" wegzetten ben ik al gestopt met lezen. Want dat is een qualificatie die nergens op slaat, ongeveer even betekenisloos als "racistisch".
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De situatie in Oekraïne

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef:Niet iedereen vindt het stelselmatig slaafs napapegaaien van E.J. Bron schrijfseltjes een goede gewoonte.
HoaxWiki: E.J. Bron is een paranoïde en radicale haatblog gehost op de Wordpress.com website.
Niet iedereen vindt de stelmatige ontkennen van Teva Teff een goede gewoonte.

Scheer je weg trol. Voordat je een schop onder je virtuele kont krijgt.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: De situatie in Oekraïne

Bericht door Teva Teff »

Wat is dat, Ariel?
Weet je even niet wat vrijheid van meningsuiting is?
Dit is alweer de tweede keer dat je je geroepen voelt om Pilgrim in bescherming te nemen en een bijdrage van mij helemaal wist. De vorige keer mocht ik geen kritiek leveren op een fout MH-17 verhaaltje.
Maar ga je mijn bijdrage nog terugplaatsen? Ik zou dat wel op prijs stellen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De situatie in Oekraïne

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef:Wat is dat, Ariel?
Weet je even niet wat vrijheid van meningsuiting is?
Dit is alweer de tweede keer dat je je geroepen voelt om Pilgrim in bescherming te nemen en een bijdrage van mij helemaal wist. De vorige keer mocht ik geen kritiek leveren op een fout MH-17 verhaaltje.
Maar ga je mijn bijdrage nog terugplaatsen? Ik zou dat wel op prijs stellen.
Helaas knul. Dat kan niet meer, je post zweeft nu ergens in niemandsland. En die post had niks, maar dan ook niks met dit topic te maken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: De situatie in Oekraïne

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef: Helaas knul. Dat kan niet meer, je post zweeft nu ergens in niemandsland. En die post had niks, maar dan ook niks met dit topic te maken.
Je moet wel erg geschrokken zijn van die getallen. Tenminste dat kan je concluderen want jouw wisreactie was redelijk snel te noemen.
Vind je trouwens niet dat de medeforummers van FFI recht hebben om te weten wat hier is gebeurd?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De situatie in Oekraïne

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef:
Ariel schreef: Helaas knul. Dat kan niet meer, je post zweeft nu ergens in niemandsland. En die post had niks, maar dan ook niks met dit topic te maken.
Je moet wel erg geschrokken zijn van die getallen. Tenminste dat kan je concluderen want jouw wisreactie was redelijk snel te noemen.
Vind je trouwens niet dat de medeforummers van FFI recht hebben om te weten wat hier is gebeurd?
Lieve schat. Weet je wat ik zal doen, Ik zal je een eigen topic geven zodat jij onze mede-forummers kan informeren over alle rare zaken die jij op dit forum tegen komt. Ze zullen versteld staan.

Is dat geen geweldig idee?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De waarheid van Teva Teff

Bericht door Ariel »

Zo, klaar. Mooi hé. Nu hoef ik dus ook nooit meer onzin posten van je te verwijderen. icon_thumbup.gif
Ik voel me een klein beetje schuldig, :redface2: want je had er zoveel werk aan gehad.
Al de posten van Pilgrim te tellen. Dat was best wel een flinke klus.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: De waarheid van Teva Teff

Bericht door Dhana »

Teva Teff schreef:Niet iedereen vindt het stelselmatig slaafs napapegaaien van E.J. Bron schrijfseltjes een goede gewoonte.
HoaxWiki: E.J. Bron is een paranoïde en radicale haatblog gehost op de Wordpress.com website.

Ook E.J. Bron heeft de vrijheid van meningsuiting, lieverd. Ook als jij vindt dat ie het allemaal mis heeft. Je blijkt iemand te zijn die leeft onder het motto dat iedereen recht heeft op een eigen mening, zolang die maar strookt met die van jou.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De waarheid van Teva Teff

Bericht door Ariel »

Dhana schreef:
Teva Teff schreef:Niet iedereen vindt het stelselmatig slaafs napapegaaien van E.J. Bron schrijfseltjes een goede gewoonte.

Ook E.J. Bron heeft de vrijheid van meningsuiting, lieverd. Ook als jij vindt dat ie het allemaal mis heeft. Je blijkt iemand te zijn die leeft onder het motto dat iedereen recht heeft op een eigen mening, zolang die maar strookt met die van jou.
Dhana......
:applause: :applause: :applause:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: De waarheid van Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Dhana schreef:
Teva Teff schreef:Niet iedereen vindt het stelselmatig slaafs napapegaaien van E.J. Bron schrijfseltjes een goede gewoonte.
HoaxWiki: E.J. Bron is een paranoïde en radicale haatblog gehost op de Wordpress.com website.

Ook E.J. Bron heeft de vrijheid van meningsuiting, lieverd. Ook als jij vindt dat ie het allemaal mis heeft. Je blijkt iemand te zijn die leeft onder het motto dat iedereen recht heeft op een eigen mening, zolang die maar strookt met die van jou.
Wat een domme praat!
Natuurlijk mag ejbron zijn vertalingen uit de extreem-rechtse Duitse en andere vreemde hoeken in het Nederlands vertalen en op internet publiceren. Maar als hem die vrijheid gegund wordt, dan moet je ook zo consequent zijn om iemand de vrijheid te gunnen om daar kritiek op te leveren. Waar zijn de FFI-ers bang voor? En even voor de duidelijkheid, jij bent mijn lieverd niet.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De waarheid van Teva Teff

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef: Waar zijn de FFI-ers bang voor?
Wij fiere FFI-ers zijn niet bang schat. Wij vertellen aan een ieder die het wil horen hoe gevaarlijk islam is, en tevens informeren wij het mensvolk over de EU , hoe gevaarlijk die organisatie is.

Bange mensen zoals jij steken de vingers in de oren en zeggen tegen ons.... nananananana...
En even voor de duidelijkheid, jij bent mijn lieverd niet.
Hé wat naar nou. :unhappy: Dhana is juist zo'n schatje.

BTW. Ben jij een Soros aanhanger?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Over E.J.Bron.

Bericht door Teva Teff »

Over E.J. Bron. Is het volgens jullie hier een goede gewoonte om zijn schrijfsels kritiekloos en zonder blijk te hebben gegeven de stukjes gegrijpend te hebben gelezen op dit anti-islamforum te plaatsen?
Kritiek, begrijpen ze hier dat deze op een eerlijk en vrij forum altijd van 2 kanten moet kunnen komen?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Over E.J.Bron.

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef:Over E.J. Bron. Is het volgens jullie hier een goede gewoonte om zijn schrijfsels kritiekloos en zonder blijk te hebben gegeven de stukjes gegrijpend te hebben gelezen op dit anti-islamforum te plaatsen?
Kritiek, begrijpen ze hier dat deze op een eerlijk en vrij forum altijd van 2 kanten moet kunnen komen?
Absoluut schat, en hier op je eigen plekje op dit forum krijg jij alle kans om de artikelen van Bron te debunken. icon_thumbup.gif
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Over E.J.Bron.

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:
Teva Teff schreef:Over E.J. Bron. Is het volgens jullie hier een goede gewoonte om zijn schrijfsels kritiekloos en zonder blijk te hebben gegeven de stukjes gegrijpend te hebben gelezen op dit anti-islamforum te plaatsen?
Kritiek, begrijpen ze hier dat deze op een eerlijk en vrij forum altijd van 2 kanten moet kunnen komen?
Absoluut schat, en hier op je eigen plekje op dit forum krijg jij alle kans om de artikelen van Bron te debunken. icon_thumbup.gif
Ik zal eens kijken. Ik heb in ieder geval een ruime keuze.
Om een beginnetje te maken.
Hier komen de E.J. Bron schrijfsels en vertalingen vandaan.
De "nieuwsbron" van E.J. Bron
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Kritiek op publicaties van E.J.Bron door Teva Teff.

Bericht door Ariel »

Ik ben benieuwd Teva. Maar door alleen een link naar artikelen te plaatsen, maak jij je er heel goedkoop vanaf.

Kom op. Je kan het.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: De waarheid van Teva Teff

Bericht door Dhana »

Teva Teff schreef:
Dhana schreef:
Teva Teff schreef:Niet iedereen vindt het stelselmatig slaafs napapegaaien van E.J. Bron schrijfseltjes een goede gewoonte.
HoaxWiki: E.J. Bron is een paranoïde en radicale haatblog gehost op de Wordpress.com website.

Ook E.J. Bron heeft de vrijheid van meningsuiting, lieverd. Ook als jij vindt dat ie het allemaal mis heeft. Je blijkt iemand te zijn die leeft onder het motto dat iedereen recht heeft op een eigen mening, zolang die maar strookt met die van jou.
Wat een domme praat!

Natuurlijk mag ejbron zijn vertalingen uit de extreem-rechtse Duitse en andere vreemde hoeken in het Nederlands vertalen en op internet publiceren. Maar als hem die vrijheid gegund wordt, dan moet je ook zo consequent zijn om iemand de vrijheid te gunnen om daar kritiek op te leveren. Waar zijn de FFI-ers bang voor? En even voor de duidelijkheid, jij bent mijn lieverd niet.
Jij noemt diegene die er andere ideeën op na houden dan jijzelf voor wat alles en nog wat uitmaken en valselijk van wat dan ook beschuldigen, kritiek leveren? Misschien een idee om een artikel EJ Bron hier te posten die dan met inhoudelijk kritiek van jouw kant te verrijken zonder te vervallen in beledigingen aan het persoonlijk adres van de publicist met degene hier die je hier niet bevallen?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Kritiek op publicaties van E.J.Bron door Teva Teff.

Bericht door Pilgrim »

Er is niets extreems aan de artikelen van E.J. Bron. Je wordt door sommige idioten 'extreem rechts' (wat is dat?) genoemd als je de islamisering tegenwerkt. Als dat extreem is dan hooguit extreem goed! Het echte (foute) extremisme is het bevorderen van de islamisering en het kapot maken van onze Westerse cultuur.

Degenen die ons destijds in '45 bevrijd hebben waren zeker ook 'extremisten'?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Kritiek op publicaties van E.J.Bron door Teva Teff.

Bericht door Dhana »

Pilgrim schreef:Er is niets extreems aan de artikelen van E.J. Bron. Je wordt door sommige idioten 'extreem rechts' (wat is dat?) genoemd als je de islamisering tegenwerkt. Als dat extreem is dan hooguit extreem goed! Het echte (foute) extremisme is het bevorderen van de islamisering en het kapot maken van onze Westerse cultuur.

Degenen die ons destijds in '45 bevrijd hebben waren zeker ook 'extremisten'?
Laten we het maar afwachten, Pilgrim. Wie weet komt Teva alsnog nog op de proppen met inhoudelijke kritiek op de publicaties van de goede man.
Laatst gewijzigd door Dhana op ma aug 15, 2016 7:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De waarheid van Teva Teff

Bericht door King George »

Teva Teff schreef:
Dhana schreef:
Teva Teff schreef:Niet iedereen vindt het stelselmatig slaafs napapegaaien van E.J. Bron schrijfseltjes een goede gewoonte.
HoaxWiki: E.J. Bron is een paranoïde en radicale haatblog gehost op de Wordpress.com website.

Ook E.J. Bron heeft de vrijheid van meningsuiting, lieverd. Ook als jij vindt dat ie het allemaal mis heeft. Je blijkt iemand te zijn die leeft onder het motto dat iedereen recht heeft op een eigen mening, zolang die maar strookt met die van jou.
Wat een domme praat!
Natuurlijk mag ejbron zijn vertalingen uit de extreem-rechtse Duitse en andere vreemde hoeken in het Nederlands vertalen en op internet publiceren.
Verklaar je eens nader over wat je met extreem rechts bedoeld. Holle kretologie die misschien lekker bekt, maar ik kan er niets mee.
Teva Teff schreef:Maar als hem die vrijheid gegund wordt, dan moet je ook zo consequent zijn om iemand de vrijheid te gunnen om daar kritiek op te leveren.
Dat linkje van jou lijkt me eerder een of andere hangende AFA-plaat. Plaats dan in jouw eigen bewoordingen kritische kanttekening tegen zijn vertaalde publicaties. En ga dan voor de inhoud en laat holle kretologie als extreem rechts achterwege.
Teva Teff schreef:Waar zijn de FFI-ers bang voor?
Niet voor jou, dus steek van wal. Laat het hart van je tong los!
Teva Teff schreef:En even voor de duidelijkheid, jij bent mijn lieverd niet.
Hou je niet van vrije geesten die onafhankelijk, zelf en kritisch denken?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Kritiek op publicaties van E.J.Bron door Teva Teff.

Bericht door King George »

Hoeveel subsidie zou dat nou schuiven, zo'n AFA-blogje in de ether gooien?

Niets nieuws onder de zon > EU zet trollen op Sociale media, blogs en internetfora
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Teva Teff

Re: Kritiek op publicaties van E.J.Bron door Teva Teff.

Bericht door Teva Teff »

Pilgrim schreef:
Rusland zet lange afstand bommenwerpers tegen ISIS in

Geplaatst op 15 augustus 2016

Afbeelding

Rusland voert de strijd tegen ISIS in Syrië op. De huurlingen zouden ondersteund worden door de CIA.

In het oosten van Syrië hebben Russische lange afstand bommenwerpers volgens informatie van het Russische ministerie van Defensie wapenopslagplaatsen van de jihadistische terreurmilitie “Islamitische Staat” (ISIS) vernietigd. De zes vliegtuigen van het type Tupolev zouden zondag doelen in het zuidwesten, oosten en noordoosten van de stad Deir ez-Zor hebben aangevallen en twee commandoposten, zes wapenopslagplaatsen, voertuigen van ISIS evenals “een groot aantal strijders” getroffen hebben, deelde het ministerie mee.

Daarbij zou het om zes supersonische bommenwerpers van het type Tu-22M3 gaan (foto boven). De bommenwerpers zouden luchtondersteuning hebben gekregen van gevechtsvliegtuigen van de types Su-30SM en Su-35S van het luchtmachtssteunpunt Hmeymim, aldus het persbureau “Tass”. Dit was de derde aanval met supersonische bommenwerpers op ISIS-stellingen in Syrië. Op 8 augustus voerden de Tu-22M3 bommenwerpers luchtaanvallen uit op stellingen van ISIS in de buurt van Palmyra en op 11 augustus ten zuidoosten, noorden en noordwesten van Raqqa uit.

De ISIS-militie controleert grote delen van de stad Deir ez-Zor en de gelijknamige olierijke provincie in het oosten van het land. De militie voerde strijd met de Syrische regeringstroepen om de controle van een belangrijke luchtmachtbasis.

Enkele dagen geleden was bekend geworden dat de CIA de radicale islamieten ondersteund zou hebben.

Vrijdag waren de laatste IS-strijders uit de Syrische stad Manbij, in de buurt van de Turkse grens, door een door de VS ondersteund Koerdisch-Arabisch bondgenootschap verdreven. Daarop verklaarde het Amerikaanse ministerie van Defensie dat dit zou aantonen dat de Jihadisten “aan het einde van hun Latijn” zouden zijn.

Bron: http://deutsche-wirtschafts-nachrichten.de

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2016/08/15 ... n-isis-in/
Door Pilgrim geplaatst in het topic Het nieuwe kalifaat IS.
Zoals gebruikelijk is ook deze keer het ejbron bericht zonder commentaar geplaatst. Het artikel is een letterlijke vertaling van een berichtensite uit Duitsland. En deze heeft het weer overgenomen van de officiële Russische nieuwsagent TASS.
Als je het Engelstalige Tass-bericht leest, is het gewoon een militair juichbericht zonder al te veel betekenis. Sterk verouderde bommenwerpers van de Russische Federatie stijgen op vanaf een Russisch militair vliegveld ergens in Rusland. Waarvandaan vertellen de Russen dus niet en ook niet boven welke landen de aanvliegroute en de terugkeerroute loopt. 6 bommenwerpers van het type Tupolev Tu-22 gooien elk een stuk of 10 zware bommen uit boven een stad in oostelijk Syrië. Als je deze bron mag geloven met groot succes, want "In the strikes were destroyed two command centers of the militants, six big ammunition depots, two tanks and four IFVs, seven off-road vehicles with high-caliber equipment, as well as many militants."
Of dat laatste waar is kan je je natuurlijk afvragen, want als vanaf grote hoogte een bommentapijt à la WOII of à la Vietnam gaat leggen bovenop een middelgrote stad dan weet je nooit zeker wat het effect op het maaiveld zal zijn.
EJbron schrijft: "Dit was de derde aanval met supersonische bommenwerpers op ISIS-stellingen in Syrië".
Dat was het dus niet. Het is misschien wel de honderdste aanval met dit type verouderde bommenwerper. Bommenwerpers van dit type zijn al sinds november 2015 actief in Syrië.
Watch Russian Tu-22M bomber perform high-altitude old-fashioned carpet bombing in Syria
En het laatste nieuws
Russian Air Force Tu-22M3 strategic bombers forward deployed to Iran have launched their first air strike on Daesh in Syria: old-fashioned carpet bombing.
Wat is de bedoeling van het veelvuldig kopiëren, vertalen en verspreiden van dit bericht?
Volgens mij om lekker positief te doen over Poetin's oorlogshandelingen in Syrië. Kan je een goed beeld krijgen van wat die "Backfire" vliegtuigen doen in Syrië? Ja, hoor. Dan ga je Googelen en probeer je de hele lijst van Tupolev Tu-22 bommenraids acties boven Syrië boven tafel te krijgen. En de lijst van welk effect die bommentapijten op de grond hebben gehad. Bijvoorbeeld het tellen van burgerslachtoffers, de doden en gewonden.
Het plaatsen van het bericht heeft m.i. alleen maar tot doel om de despotenleider Poetin die verwikkeld is in een buitenlandse oorlog in het zonnetje te zetten. Ik doe daar niet aan mee. Tapijtbombardementen op stedelijk gebied, volgens mij zou je die als oorlogsmisdaden moeten beoordelen. Het bombardement op Deir ez-Zor is m.i. een oorlogsmisdaad.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Kritiek op publicaties van E.J.Bron door Teva Teff.

Bericht door Ariel »

Mooi. Bedankt. Wij weten ( maar dat wisten we al) hoe jij over Rusland denkt. Niet positief dus. En dat mag, want dat is jouw goed recht. Het enige wat jij met jouw "debunking" aangeeft is dat je pesthekel aan Rusland hebt. Meer niet.

Maar waar zitten de leugens in het bericht van Bron?

Vanuit de Volkskrant.
De Russische luchtmacht heeft dinsdag voor het eerst vanuit Iran luchtaanvallen uitgevoerd op doelwitten van Islamitische Staat (IS) in Syrië. Het ministerie van Defensie in Moskou maakte bekend dat zware langeafstandsbommenwerpers van het type Tupolev-22M waren gebruikt.

Vanuit jouw zo geliefde Wiki. Dan moet het wel waar zijn.
De Tupolev Tu-22 M (Russisch: Туполев Tу-22 M) (NAVO-codenaam: Backfire) is een supersonische, strategische langeafstandsbommenwerper met verstelbare vleugels ontwikkeld door de Sovjet-Unie. Er zijn nog een flink aantal in dienst bij verschillende leden van het GOS.
Tapijtbombardementen op stedelijk gebied, volgens mij zou je die als oorlogsmisdaden moeten beoordelen
Het vervelende is dat jouw isis vriendjes in stedelijk gebied zitten. Dus als je die moordenaars en koppensnellers wil pakken moet dat gebeuren op de plakken waar ze zitten. Dus in stedelijk gebied.

Oke schat. je hebt broddelwerk geleverd. Volgende keer beter zullen we maar denken..
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Kritiek op publicaties van E.J.Bron door Teva Teff.

Bericht door Dhana »

Ik denk dat als Tevla het voor het zeggen had dat er alleen vliegtuigen over IS gebied gaan die pamfletten uitstrooien met in het Arabisch dat alle religies vrijwillige gevangenissen van het verstand zijn, Ariel. Wat jammer nou dat wij zo dom zijn om niet te beseffen dat dat binnen no-time de oorlog daar zou beëindigen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Kritiek op publicaties van E.J.Bron door Teva Teff.

Bericht door Ariel »

Tja Dhana. Het enige wat Teva Teff geroepen heeft met zijn post is..."Het is niet eerlijk dat er mensen zijn die steeds maar weer positief over Rusland schrijven. "

Maar ja, hij kan nog steeds kiezen uit een paar duizend artikelen van EJ Bron, om die door te prikken . Wij wachten in spanning af.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie