Carnaval 2017: Sylvana Simons .

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Carnaval 2017: Sylvana Simons .

Bericht door Ariel »

King George schreef:Het bewijs is geleverd: Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
Spoiler! :
Afbeelding
Ik vind het GEEN leuke foto. :no1:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Carnaval 2017: Sylvana Simons .

Bericht door King George »

Smaakvol is misschien anders, maar dat doet niets af aan dat mijn begeleidend schrijven wel op waarheid rust.
Laatst gewijzigd door King George op di dec 06, 2016 9:44 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Carnaval 2017: Sylvana Simons .

Bericht door Ariel »

King George schreef:Maar mijn begeleidend schrijven rust wel op waarheid.
Dat wel. Maar de foto is over de top.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Carnaval 2017: Sylvana Simons .

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Spoiler! :
Afbeelding
Ik vind het GEEN leuke foto. :no1:
Het is een macabere niet leuke grap voor mensen die niet weten te relativeren. Maar de foto is eigenlijk niet anders dan het schelden met 'krijg de kanker!' Krijgt iemand dan de kanker? Gaat de massa dan op zoek naar Sylvana om haar te hangen?
Het leven zit vol narigheid en ellende. De psyche van de mens kan het haast niet meer aan. Vroeger hadden we een kreet die luidde: 'Niet op reageren Lena'. We overdrijven schromelijk. We? Nou nee, maar wel de slinkse onbetrouwbare linkse politiek die alles aangrijpt om aan te tonen dat de rest extreem rechts is en dus niet deugt.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2455
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Carnaval 2017: Sylvana Simons .

Bericht door Pizzaman »

Ariel schreef:
King George schreef:Maar mijn begeleidend schrijven rust wel op waarheid.
Dat wel. Maar de foto is over de top.
Dat zal ook wel de bedoeling zijn. Een 'beetje dimmen' schijnt namelijk niks te helpen.
Die man met die helm heeft gewoon gelijk, mensen zijn het strontzat. Dit geeft gewoon aan HOE strontzat.
En dat zal ook wel weer niet goed zijn, want stront is bruin. Dus we kunnen er op wachten dat er straks zo'n
godverdomde kut-ambtenaar bij ons komt controleren of wij niet al te bruin schijten.
En of we de bruine bolus wel zachtaardig genoeg doorspoelen.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Carnaval 2017: Sylvana Simons .

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pizzaman schreef: En of we de bruine bolus wel zachtaardig genoeg doorspoelen.
Er gaan geruchten dat anti-Zwartepiet mensen in aanmerking kunnen komen voor korting op hun toiletpot. Het schijnt een voorstel van DENK te zijn namens Sylvana. Trouwens, moeten wij ons niet de vraag stellen waarom Quinsy Gary nog altijd niet is opgenomen in de gelederen van DENK? Zou hij misschien al genoeg doodsbedreigingen hebben ontvangen waar hij verder niet mee naar buiten wil komen omdat hij anders publiekelijk weer herinnerd wordt als de enige echte schulddrager aan alle commotie rond ons geliefde multiculturele Kinderfeest. Waarom zit Sylana steeds op de eerste rij en niet hij? Zou een van de Turken of de Marokkaan van DENK hier een passend antwoord op kunnen geven?

DENK: DE verse lichting racisme-kenners bij uitstek.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Carnaval 2017: Sylvana Simons .

Bericht door King George »

AfbeeldingAfbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Carnaval 2017: Sylvana Simons .

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Sylvana Simons, we weten nu langzamerhand wel wat voor belangrijke beroemdheid jij bent.

Wil je nu met Zwartepiet neuken of met Wittepiet?

Kom daar toch eens eerlijk voor uit en draai daar niet steeds omheen met je vooringenomen tekortkomingen wat betreft een onschuldig gezellig traditioneel Kinderfeest voor jong en oud. Dat bedoeld is voor zwart en wit!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Carnaval 2017: Sylvana Simons .

Bericht door King George »

Wie nu nog twijfelt aan de gekte van dit mens, gelieve zich te melden. :vhappy;


Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Carnaval 2017: Sylvana Simons .

Bericht door Hans v d Mortel sr »

hans van de mortel 1 uur geleden
Dus Sylvana heeft een boodschap . . . Ging het nu om een kleine of grote boodschap, vroeg ik mij af. Je hebt vast ook kleine en grote racisten. Ik kan het weten, want toen ik klein was werd er heel wat gescholden. Het racisme was niet van de lucht. En toch gingen we vrolijk met elkaar om.
Wie de geschiedenis van Sylvana kent, begrijpt dat zij niet meer vrolijk kan zijn. Dat lag niet aan de witte man, maar aan al die zwarten in haar leven. Twee ervan pleegden zelfmoord. Dat deden ze niet uit racisme, maar uit zelfbeklag. Sylvana wil ons doen geloven dat de oorzaak van racisme gezocht moet worden in het tijdperk van de wel heel erg lang geleden slavernij, die zijn oorsprong in donker Afrika vond. Iedere beschaving ging daar winkelen. Zowel vanuit de christelijke beschaving als vanuit het grootste tuig, de Arabieren. En de moraal van dit verhaal - misschien heeft Sylvana hier iets aan - de negers in Afrika waren de leveranciers.
Ik weet niet hoe die negers toen betaald werden. Met kralen of met spiegels. Sylvana weet vast het antwoord hierop. Vraag ernaar als je haar tegenkomt!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Carnaval 2017: Sylvana Simons .

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Carnaval 2017: Sylvana Simons .

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Sylvana Simons schreef:“We leven in een systeem dat honderden jaren geleden is ontworpen, om niet alle mensen van dienst te kunnen zijn. Het is wel ontworpen om het dominante witte ras te dienen."
Stel dat je gelijk hebt schoonheid uit Afrika afkomstig, wat is er dan mis aan dat systeem? Om niet alle mensen van dienst te kunnen zijn?

Wat ben je toch een ontzettend dom recalcitrant vervelend zeikwijf van Afrikaanse slavernij origine. Ons hele kapitalistische systeem is al decennia lang geleden ontworpen, en verder terug in de historie van de mens, om niet alle mensen van dienst te kunnen zijn. Het mensonterende marxisme waar Frau Merkel zo trots op is en daar maar geen afstand van kon nemen, heeft een poging ondernomen om daar verandering in aan te brengen volgens jouw wil. Het resultaat? Zeker 60 miljoen doden (China meegerekend).

Dus verschrikkelijk aardig leuk gefrustreerd negroïde zeikwijf van Surinaamse afkomst, dat teruggaat in de tijd van de logisch begrijpelijke slavernij, jij bent een ongelooflijk in de weg van onze beschaving zittend mislukt exemplaar van integratie.

Ik vind jou beslist niet onaardig en zou jou beslist een goede beurt willen geven. Maar dan moet ik jou helaas, na een nacht, het raam uitgooien in de verwachting dat de geschiedenis jou zal herinneren als een overbodig nutteloos lekker wijf.

Is getekend,
Geile Hansie die kortstondig op zwart valt
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie