Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Teva Teff

Re: Donald Trump

Bericht door Teva Teff »

Wat een vreemde moderatoringrepen!
Zijn alweer interessante bijdragen van mij verplaatst.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Donald Trump

Bericht door xplosive »

Teva Teff schreef:
Overdaad schaadt.
Is jouw mening dat de grotendeels in zijn eentje door Zwartmeer tot stand gebrachte overweldigende informatiestroom met kritiek op Trump dit forum schaadt?
Laat ik het zo zeggen : meerdere keren een soort herhaling van zetten produceren met vaak bronnen en/of suggesties van dubieuze signatuur kan op den duur verveling wekken. Eén keer een punt maken kan genoeg zijn. Je hoeft niet persé 20 keer hetzelfde punt proberen te maken. Het gaat veel te ver om te beweren dat daarmee het hele forum verziekt wordt, maar al die herhaalacties kunnen op termijn wel wat vervelend overkomen.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Donald Trump

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef:Wat een vreemde moderatoringrepen!
Zijn alweer interessante bijdragen van mij verplaatst.
:thinking: interessante bijdragen ? Nou nee. Oprui bijdragen noem ik ze. En iedereen kan jouw "interessante bijdragen" toch nog lezen Teva.

Daar waar ik Zwartmeer respecteer omdat ik weet hoe hij vecht tegen Islam en omdat hij bij ons hoort, respecteer ik jou niet. Jij bent een negatieve opruier die van elk forum afgetrapt wordt, wegens niet gewenst.

Op dit forum laten we je fulmineren (moeilijk woord) en stoken , maar dat mag je dan in je eigen topic doen.

Het gebruik maken van dit forum is geen geboorterecht voor jou, maar een gunst.

Die gunst geldt dus niet voor de vaste ploeg hier, want voor hun is het wel een geboorterecht . Zelfs voor Zwartmeer die bij de FFI familie hoort.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Donald Trump

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:
Teva Teff schreef:Wat een vreemde moderatoringrepen!
Zijn alweer interessante bijdragen van mij verplaatst.
:thinking: interessante bijdragen ? Nou nee. Oprui bijdragen noem ik ze. En iedereen kan jouw "interessante bijdragen" toch nog lezen Teva.

Daar waar ik Zwartmeer respecteer omdat ik weet hoe hij vecht tegen Islam en omdat hij bij ons hoort, respecteer ik jou niet. Jij bent een negatieve opruier die van elk forum afgetrapt wordt, wegens niet gewenst.

Op dit forum laten we je fulmineren (moeilijk woord) en stoken , maar dat mag je dan in je eigen topic doen.

Het gebruik maken van dit forum is geen geboorterecht voor jou, maar een gunst.

Die gunst geldt dus niet voor de vaste ploeg hier, want voor hun is het wel een geboorterecht . Zelfs voor Zwartmeer die bij de FFI familie hoort.
Toch ben ik benieuwd of Zwartmeer met zijn kritiek op Trump deze bijna lynchpartij van "zijn familie" uiteindelijk wel zal overleven.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Donald Trump

Bericht door sjun »

Het gaat niet om een lynchpartij maar om een proces van bewustmaking. Waarom zou je iemand die al jaren zijn best doet en met wie je soms van mening verschilt moedwillig laten lijden en de excessen van een geëntameerde slachtoffercultuur? Je kunt toch op zijn minst een poging wagen om zaken langs geleidelijke weg te verduidelijken zodat er in elk geval een weg en keuze komt om eigen inzichten te verbreden. :greeting2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Donald Trump

Bericht door xplosive »

Teva Teff schreef:Toch ben ik benieuwd of Zwartmeer met zijn kritiek op Trump deze bijna lynchpartij van "zijn familie" uiteindelijk wel zal overleven.
Ahum, "bijna lynchpartij" ? Je kunt ook schromelijk overdrijven.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Teva Teff

Re: Donald Trump

Bericht door Teva Teff »

xplosive schreef:
Teva Teff schreef:Toch ben ik benieuwd of Zwartmeer met zijn kritiek op Trump deze bijna lynchpartij van "zijn familie" uiteindelijk wel zal overleven.
Ahum, "bijna lynchpartij" ? Je kunt ook schromelijk overdrijven.
Is dat zo?
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door sjun »

Ja
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Teva Teff

Vrijheid van meningsuiting.

Bericht door Teva Teff »

sjun schreef:Ja
De stelselmatige steeds gemenere intimidaties van meerdere pro-Trump FFI-forummers tegen de bijna alleenstaande Zwartmeer hebben er in ieder geval toe geleid dat Zwartmeer gestopt is met het vrijuit delen van zijn Donald Trump mening. Op deze manier heeft hij er verder geen zin meer in.
viewtopic.php?f=42&t=25869&p=415678&hilit=trol#p415678
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Vrijheid van meningsuiting.

Bericht door Ali Yas »

Teva Teff schreef:hebben er in ieder geval toe geleid dat Zwartmeer gestopt is met het vrijuit delen van zijn Donald Trump mening. Op deze manier heeft hij er verder geen zin meer in.
Dat is één verklaring. Het kan natuurlijk ook zijn dat de Grote Zwartmeer het niet kan verkroppen geen gelijk te krijgen. De Geweldige Teff begrijpt dat vast heel goed.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Teva Teff

Re: Vrijheid van meningsuiting.

Bericht door Teva Teff »

Ali Yas schreef:
Teva Teff schreef:hebben er in ieder geval toe geleid dat Zwartmeer gestopt is met het vrijuit delen van zijn Donald Trump mening. Op deze manier heeft hij er verder geen zin meer in.
Dat is één verklaring. Het kan natuurlijk ook zijn dat de Grote Zwartmeer het niet kan verkroppen geen gelijk te krijgen. De Geweldige Teff begrijpt dat vast heel goed.
Verkroppen.
Zodra het woord "verkroppen" in een beschuldiging voorkomt weet ik dat de gemaakte opmerking niet neutraal/objectief is.
Ook dit soort foute opmerkingen hebben veel bijgedragen aan het effectief de mond snoeren van Zwartmeer.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Vrijheid van meningsuiting.

Bericht door Ali Yas »

Teva Teff schreef:Zodra het woord "verkroppen" in een beschuldiging voorkomt weet ik dat de gemaakte opmerking niet neutraal/objectief is.
Ook dit soort foute opmerkingen hebben veel bijgedragen aan het effectief de mond snoeren van Zwartmeer.
Je bent een huilebalk. Wie kaatst moet de bal verwachten. En overigens weet ik niet of Zwartmeer wel op jouw 'verdediging' zit te wachten.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Teva Teff

De realiteit is anders

Bericht door Teva Teff »

Het kan natuurlijk ook zijn dat de Grote Zwartmeer het niet kan verkroppen geen gelijk te krijgen.
Had gekund.
De realiteit is anders.
Laatst gewijzigd door Teva Teff op zo feb 12, 2017 5:56 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door Ali Yas »

Teva Teff schreef:
Het kan natuurlijk ook zijn dat de Grote Zwartmeer het niet kan verkroppen geen gelijk te krijgen.
Had gekund.
De realiteit is anders.
:rolleyes: Dat zou ik van je aan moeten nemen als jij en Zwartmeer één en dezelfde zijn en ik je bovendien op je woord kan geloven.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door sjun »

Ik geloof er weinig van Teva en wel hierom.
:greeting2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef: Die gunst geldt dus niet voor de vaste ploeg hier, want voor hun is het wel een geboorterecht . Zelfs voor Zwartmeer die bij de FFI familie hoort.
Wij kunnen Zwartmeer voor geen goud missen. Want wat moet een zichzelf respecterend forum beginnen zonder waarheidsgetrouw tegengas en een eigen goed onderbouwde mening van iemand die tot een van de besten onder ons gerekend dient te worden? Zwartmeer weg, dat zou een zware aderlating betekenen. Wat Trump betreft heeft hij uiteraard grotendeels steeds gelijk. Maar daar gaat het niet om. Het gaat om de logica.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Teva Teff

Re: De realiteit is anders

Bericht door Teva Teff »

Teva Teff schreef:
Het kan natuurlijk ook zijn dat de Grote Zwartmeer het niet kan verkroppen geen gelijk te krijgen.
Had gekund.
De realiteit is anders.
De alleenheersende forumleider aan Zwartmeer.
Ariel schreef:Kijk, dat is het probleem met jou. Jij scheld misschien niet, ( Behalve dat je het bijna in elke post die je maakt het over leugens van Trump hebt) maar jij voelt je gedwongen om elk bericht over Trump hier neer te zetten.

Ik vraag daar niet om, de rest vraagt er waarschijnlijk ook niet om, maar toch doe je het. Dat noem ik nou trollen. Je moet eens weten wat een vuiligheid ik over Obama gelezen heb. Heb ik hier dagelijks een trollig roddelachtig artikel over hem neergezet? Nee, en waarom niet, allereerst wegens niet interessant , en ten tweede omdat Obama NIET ONZE PRESIDENT WAS. Net zo min als Trump onze president is. En het maakt niet uit hoeveel artikelen jij hier over hem plaatst, Trump blijft de president van Amerika. Het enige wat jij bereikt is dat je sommige hier op dit forum enorm irriteerde, en dat ik een hekel aan je gedrag begin te krijgen. Wie had dat een jaar geleden gedacht. Ik niet.

Dat noem ik nou.trollen Zwartmeer. En ik heb het idee dat je dat doet om mij te jennen.
Na een lange en steeds vuilere collectieve treiter/intimidatie acties krijg je op een gegeven moment dit onder ogen.
Het lijkt mij dan logisch dat je bakzeil haalt.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De realiteit is anders

Bericht door Ariel »

Ariel schreef:Jij scheld misschien niet,
:ohmy2: Ai, wat dom. Ik zie nu dat ik een T vergeten ben achter het woord scheld. Dat gebeurd er als je snel een antwoord schrijft. :redface2: Het moet namelijk zijn: "Jij scheldt misschien niet...."

Sorry allemaal. Kan ik het goed maken met een stukje taart bij de koffie?

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De realiteit is anders

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Ariel schreef:Jij scheld misschien niet,
:ohmy2: Ai, wat dom. Ik zie nu dat ik een T vergeten ben achter het woord scheld. Dat gebeurd er als je snel een antwoord schrijft. :redface2: Het moet namelijk zijn: "Jij scheldt misschien niet...."

Sorry allemaal. Kan ik het goed maken met een stukje taart bij de koffie?

Afbeelding
Ik kom eraan!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De realiteit is anders

Bericht door mercator »

Teva Teff schreef:Na een lange en steeds vuilere collectieve treiter/intimidatie acties krijg je op een gegeven moment dit onder ogen.
Het lijkt mij dan logisch dat je bakzeil haalt.
In welke graad van het kleuterklasje zit jij eigenlijk ?
Alsof het hier een soort wedstrijd is die kan "gewonnen" worden. Het is gewoon een forum, vrijetijdsbesteding voor geletterde mensen, niks meer.
Wie echt iets wil WINNEN gaat in de politiek of pleegt een staatsgreep. Daar is heel wat anders voor nodig dan kletsen op een forum.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Teva Teff

Re: De realiteit is anders

Bericht door Teva Teff »

Afbeelding
Boring!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door Ariel »

Lol...Hoe komt het toch dat niemand jou wil hebben Teva. Van elk forum wordt jij afgeschopt. Eigenlijk best zielig.

En wat heerlijk voor jou dat wij hier zo liberaal zijn. Ben je toch nog ergens welkom. :greeting2:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door mercator »

Ariel schreef:Lol...Hoe komt het toch dat niemand jou wil hebben Teva. Van elk forum wordt jij afgeschopt. Eigenlijk best zielig.

En wat heerlijk voor jou dat wij hier zo liberaal zijn. Ben je toch nog ergens welkom. :greeting2:
Dat geldt eigenlijk ook voor mij [icon_lol.gif] . Ik weet zelfs niet hoe dat komt, ik heb van mezelf de indruk dat ik me beleefd en correct uitdruk maar op een of andere manier breng ik anderen tot grote razernij . Dat was zo op krapuul.nl en ook bij die zgz. vrijdenkers.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Teva Teff

Slaapverwekkende shit van het domme duo

Bericht door Teva Teff »

Laatst gewijzigd door Teva Teff op ma feb 13, 2017 5:12 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door Ariel »

mercator schreef: Dat geldt eigenlijk ook voor mij [icon_lol.gif] . Ik weet zelfs niet hoe dat komt, ik heb van mezelf de indruk dat ik me beleefd en correct uitdruk maar op een of andere manier breng ik anderen tot grote razernij . Dat was zo op krapuul.nl en ook bij die zgz. vrijdenkers.
ja maar, ja maar...Dat lag anders. JIj ging op zoek naar vijandige forums, gaf daar gatis les ,en daar hadden ze geen weerwoord op jouw verstandige en wijze lessen. Jij dreef ze tot wanhoop dr Mercator de historicus.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie