Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:
Zwartmeer schreef:Dit laatste zien de Trump-fans dus helemaal niet. Ik heb liever nog acht jaar Obama die islam standpunten inneemt waar ik het erg mee oneens ben, dan dat Trump zich met dit onderwerp gaat bezig houden. Voor de zaak is dat op langer termijn hartstikke slecht.
Het probleem is dat het dan al te laat is om de zaak nog te keren. Er is geen lange termijn meer!!! We hebben veel minder tijd dan je denkt en we moeten nu handelen en dus roeien met de riemen die we hebben. Als we nog alle tijd van de wereld hadden zou ik je misschien gelijk geven, maar die hebben we niet meer. Heb je niet gemerkt dat die massa/immigratie van moslims de laatste jaren in een overdrive gegaan is. Dat is gewoon opzet en verreweg de meeste zijn geen vluchtelingen. Soros wil dat de EU elk jaar een miljoen moslims in Europa toelaat en ook in de rest van de EU/instellingen hebben ze zulke opvattingen. Peter Sutherland wil bijvoorbeeld dat de EU de homogene Europese cultuur moet vernietigen. Als de destructie in dit tempo doorgaat is het over acht jaar te laat en mogelijk is het zelfs nu al te laat. We zijn gewoon al te ver heen.
En dan te bedenken dat je Zwartmeer sowieso al niets verwijten kan, maar zoals hij zich hierboven etaleert ten aanzien van het islamprobleem, grenst zijn optimistische naïeviteit aan het onbeheersbare.

WE kunnen niks veranderen. Ik ben slechts in mijn nopjes met Trump door het altijd bij mij aanwezige voorgevoel dat die maffiose kankerreligie islam en de daarbij behorende door Allah op maat gemaakte volslagen door het heidense woestijnlint omwikkelde verstandsverbijstering overwonnen zal worden door de rede van het gezonde verstand door het superieure niet-moslim ras.

Tot nu toe in de geschiedenis heeft het goede altijd het kwade overwonnen. Ook al is Trump nog zo'n grote hufter, ik ben blij voor mij. Sorry Donald dat ik dit zeg, maar ik ben beïnvloed geworden door Zwartmeer die niets goeds over jou te melden heeft. Omdat ik nog in leven zijnde, met volle teugen mag genieten van de teloorgang en het met geestelijke stuiptrekkingen wegkruipen van de Achterlijken in hun eigen heidense profetenshit. Dat overheerlijke geluksgevoel is dankzij Trump nog eens dubbel en dwars aangewakkerd in mijn overtuiging dat er geen waardeloze mensen zijn dan zij die zich vol overtuiging en parasiterend op onze kenniseconomie en beschaving volhardend zonder gewetenswroeging MOSLIM blijven noemen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door Zwartmeer »

King George schreef:Waarom liegen die media dan over Donald Trump? Dit is je toch niet ontgaan? Zoals je weet zijn rechtvaardigheid, gerechtigheid en de waarheid onwrikbare kernwaarden bij mij. Ik veroordeel daarom die media ten zeerste voor hun gelieg. En stap daar niet zo makkelijk overheen.
Hoe kun je die foto's als bewijs ergens van gebruiken? Het commentaar bij die foto' moet je maar geloven.

Als er 1 is die de media gebruikt om te liegen dan is het DT wel. Afgelopen weekend heeft DT genoeg weer genoeg vragen opgeroepen. Hij gaf te kennen dat hij zijn belastingaangifte niet openbaar zal maken. Hij zegt dat niemand daar in geïnteresseerd is want de mensen hebben hem toch gekozen terwijl hij zijn aangifte niet openbaar was. Maar, tijdens de verkiezingen heeft hij tig maal gezegd dat hij zijn aangifte openbaar zou maken zodra het kan. Dat noemen we een verkiezingsbelofte, en het niet nakomen daarvan noemen we kiezersbedrog. Trump zal hier geen vragen over beantwoorden want hij zorgt dat ze die niet kunnen worden gesteld. Hij diskwalificeert de mensen die vragen stellen om te voorkomen dat ie zelf gediskwalificeerd wordt. Het lijkt mij onmogelijk dat hij zich hieruit kan lullen dus lost ie het zo op. Dit zullen we nog veel vaker zien!
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:
Zwartmeer schreef: Dank je! Je hebt net de woorden gebruikt die ik even nodig had. Ik begon al aan mezelf te twijfelen! Als je van meerdere mensen dezelfde kritiek krijgt kunnen ze een punt hebben.
Wat triest dat jij je ziel en zaligheid laat afhangen aan een zogenaamde "opbeurende " opmerking van een TROL, terwijl wij je vrienden ( zijn we dat nog ?) je proberen in te laten zien dat de toestand rondom Trump niet alleen pikzwart is.

Ziel en zaligheid is een beetje overdreven.

Natuurlijk zijn we vrienden! Een meningsverschil wordt vaak al gauw in het persoonlijke getrokken maar ik heb dat niet zo.
Je hoeft niet blij te zijn met Trump. Niemand die je dat kan verplichten, maar het idiote gedrag dat jij nu toont, door aan stuk fake en leugenachtige artikelen over Trump te posten, is abnormaal.
Over welk fake-news heb je het en welk kritiek van mij op Trump was onterecht?
Wij weten op wat voor manier jij met moslims in discussie gaat, maar wij zijn geen moslims Zwartmeer . Heb nog een beetje respect voor ons.

En nog wat...TRUMP IS NIET JOUW PRESIDENT. Dus maak je niet zo druk, en relativeer.
Ik heb toch niemand beledigd? Als de toon tegen mij verhard kaatst dat terug.

Een ding begrijp ik niet. Dit is toch een forum met de bedoeling om te discusdieren? Van de veertien jaar dat het bestaat zijn er dertien en een half jaar nooit discussies geweest en is iedereen het min of meer met elkaar over het meeste eens. Men vult elkaar wat aan. In iedergeval heb je nu wat leven in de brouwerij maar dat is blijkbaar niet bij iedereen even welkom.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef: Hoe kun je die foto's als bewijs ergens van gebruiken? Het commentaar bij die foto' moet je maar geloven.
Zielig. Ik heb een paar dagen geleden DEZE LINK gegeven. Behalve dat het leuk is om naar te kijken is het ook nog eens bewijs dat het een volle bak was bij Trump.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door Pilgrim »

Maar die link werkt bij mij helemaal niet. Ook niet nadat ik iets van Firefox gedownload heb. :unhappy:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Zwartmeer schreef:Een ding begrijp ik niet. Dit is toch een forum met de bedoeling om te discusdieren? Van de veertien jaar dat het bestaat zijn er dertien en een half jaar nooit discussies geweest en is iedereen het min of meer met elkaar over het meeste eens. Men vult elkaar wat aan. In ieder geval heb je nu wat leven in de brouwerij maar dat is blijkbaar niet bij iedereen even welkom.
Van mij mag het wel hoor... :wink2:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:Maar die link werkt bij mij helemaal niet. Ook niet nadat ik iets van Firefox gedownload heb. :unhappy:
Wat jammer...
Bij mij werkt hij wel. Met Opera. Het is geweldig. Je kan de gezichten van de mensen zien als je ze naar je toe trekt. Alsof je zelf tussen het volk loopt. Je kan de foto draaien, naar je toetrekken enz. enz.
http://edition.cnn.com/interactive/2017 ... gigapixel/

Ik kan me voorstellen dat de politie dit soort beelden graag bekijkt. Niks geen vage foto's maar heldere beelden vanuit elke hoek bekeken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:
Zwartmeer schreef:Een ding begrijp ik niet. Dit is toch een forum met de bedoeling om te discusdieren? Van de veertien jaar dat het bestaat zijn er dertien en een half jaar nooit discussies geweest en is iedereen het min of meer met elkaar over het meeste eens. Men vult elkaar wat aan. In ieder geval heb je nu wat leven in de brouwerij maar dat is blijkbaar niet bij iedereen even welkom.
Van mij mag het wel hoor... :wink2:
Van mij mag er ook DISCUSSIE zijn, maar de laatste tijd noem ik het geen discussie meer, maar vuilwerpen, en ik doe daar dus ook met mee. :redface2:

Excuses daarvoor. Maar als ik al honderd keer gelezen heb dat Trump liegt, dan weet ik het wel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:
Zwartmeer schreef: Hoe kun je die foto's als bewijs ergens van gebruiken? Het commentaar bij die foto' moet je maar geloven.
Zielig. Ik heb een paar dagen geleden DEZE LINK gegeven. Behalve dat het leuk is om naar te kijken is het ook nog eens bewijs dat het een volle bak was bij Trump.
Ik vind dit eigenlijk een non-discussie. Natuurlijk waren er verschrikkelijk veel mensen maar vrijwel alle media zeggen dat het er minder waren dan bij voorgaande inauguraties. Trump vat dit blijkbaar op als iets wat niet waar kan zijn, en dat ie aangevallen wordt. Dus slaat ie terug.

DT kan beslist niet tegen kritiek. Mensen die op zijn bijeenkomsten kritische geluiden lieten horen kregen steevast Get Him Out te horen. Journalisten presentatoren kranten en tv-zenders enz die niet zijn opvattingen deelden worden door hem verketterd. Elk verschil van inzicht ziet ie als een daad van vijandigheid. Als president van de USA sta je per definitie bloot aan kritiek daar onttrekt DT zich nu al aan. Het kan nog wel eens heel leuk worden wanneer hij te doen krijgt met buitenlandse leiders die hem niet naar de mond praten. Hoe zal hij daarop reageren? Met een oorlogsverklaring? Ik geloof zeker niet dat bij een man met dit karakter de nucleaire code in de beste handen is.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:
Pilgrim schreef:
Zwartmeer schreef:Een ding begrijp ik niet. Dit is toch een forum met de bedoeling om te discusdieren? Van de veertien jaar dat het bestaat zijn er dertien en een half jaar nooit discussies geweest en is iedereen het min of meer met elkaar over het meeste eens. Men vult elkaar wat aan. In ieder geval heb je nu wat leven in de brouwerij maar dat is blijkbaar niet bij iedereen even welkom.
Van mij mag het wel hoor... :wink2:
Van mij mag er ook DISCUSSIE zijn, maar de laatste tijd noem ik het geen discussie meer, maar vuilwerpen, en ik doe daar dus ook met mee. :redface2:

Excuses daarvoor. Maar als ik al honderd keer gelezen heb dat Trump liegt, dan weet ik het wel.
Als het zou gaan om het herhalen van oude leugens dan zou ik je gelijk geven. Maar elke dag bijna komen er weer nieuwe bij. Waarom heeft er tot nu toe niemand van de Trump fans gereageerd op de paar regels die ik besteed heb aan het feit dat Trump deze week te kennen gaf dat hij zijn belastingaangifte niet openbaar zal maken? Dit terwijl hij tijdens de verkiezingen tig maal heeft beloofd dat wel te doen zodra het kan. Ik stel dus deze gang van zaken ter discussie en noem het kiezersbedrog is. Ik heb dit nou al een paar keer geschreven maar de discussies die erop volgen gaan over mij en niet over de inhoud.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door Pilgrim »

Zwartmeer schreef:DT kan beslist niet tegen kritiek. Mensen die op zijn bijeenkomsten kritische geluiden lieten horen kregen steevast Get Him Out te horen. Journalisten presentatoren kranten en tv-zenders enz die niet zijn opvattingen deelden worden door hem verketterd. Elk verschil van inzicht ziet ie als een daad van vijandigheid. Als president van de USA sta je per definitie bloot aan kritiek daar onttrekt DT zich nu al aan. ...
Nou, dan moet hij leren meer kritiek te verdragen. Aan de andere kant is het wel zo dat de MSM mensen als Trump constant in een verkeerd daglicht proberen te plaatsen (utrarechts, racistisch, enz.) en zo langzamerhand bekend staan om hun oneerlijke berichtgeving. Ik kan me voorstellen dat op een gegeven moment de maat vol is.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Zwartmeer schreef:Waarom heeft er tot nu toe niemand van de Trump fans gereageerd op de paar regels die ik besteed heb aan het feit dat Trump deze week te kennen gaf dat hij zijn belastingaangifte niet openbaar zal maken?
Ik meen me te herinneren dat ik er wel iets over gezegd heb. :huh:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:
Zwartmeer schreef:DT kan beslist niet tegen kritiek. Mensen die op zijn bijeenkomsten kritische geluiden lieten horen kregen steevast Get Him Out te horen. Journalisten presentatoren kranten en tv-zenders enz die niet zijn opvattingen deelden worden door hem verketterd. Elk verschil van inzicht ziet ie als een daad van vijandigheid. Als president van de USA sta je per definitie bloot aan kritiek daar onttrekt DT zich nu al aan. ...
Nou, dan moet hij leren meer kritiek te verdragen. Aan de andere kant is het wel zo dat de MSM mensen als Trump constant in een verkeerd daglicht proberen te plaatsen (utrarechts, racistisch, enz.) en zo langzamerhand bekend staan om hun oneerlijke berichtgeving. Ik kan me voorstellen dat op een gegeven moment de maat vol is.
Welnee! Laat Trump toch! Ik amuseer mij kostelijk. Als God bestaat dan ben ik hem erkentelijk voor het presidentschap van Trump. God zelf is namelijk ook een smerige vieze hufter proleet, leugenaar en onbetrouwbare psychopaat met een veel te grote zelfdunk. En toch wordt Hij aanbeden en gevreesd door voornamelijk miljarden Achterlijken (mohammedanen).

Trump is onze verlosser op aarde van het kwaad, van de Achterlijken (mohammedanen)
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door sjun »

Vanochtend begon de arme Teva zelfs 'complimenten' uit te delen. Het valt vast niet mee als je vastgezette wereldbeeld voortdurend beproefd wordt door wat er aan het licht gebracht wordt.
:greeting2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door Ali Yas »

Pilgrim schreef:Aan de andere kant is het wel zo dat de MSM mensen als Trump constant in een verkeerd daglicht proberen te plaatsen (utrarechts, racistisch, enz.) en zo langzamerhand bekend staan om hun oneerlijke berichtgeving. Ik kan me voorstellen dat op een gegeven moment de maat vol is.
Kritiek is soms een eufemisme voor laster en vuilspuiterij. Waren de media ook zo "kritisch" op Obama? Ik dacht het toch even niet.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Gekochte journalisten

Bericht door sjun »

Teva Teff schreef:Ik begrijp dat het door mij aangebrachte etiketje desinformant op jou niet lekker aanvoelt.
Toch heb jij die dik en dwars verdient en ik heb voorlopig echt niet de behoefte om dat voor mij gebruiksvriendelijke labeltje te gaan verwijderen.
Maak je geen zorgen Teva, ik weet van wie het komt en van zijn forumhistorie. Ieder ander kan dat ook zèlf nakijken. Daarnaast staat het je natuurlijk vrij om je eigen culturele en filosofische bagage te etaleren. Agrumentatie en ter verduidelijking of overdenking gekozen beeldmateriaal scherpen de flexibele geest. Wellicht inspireert jouw uitgedragen voorbeeld ter navolging ook anderen tot veranderend gedrag en veranderend politiek beleid.
:greeting2:
Edit: ach ik zie het al. Topics zijn samengevoegd of Teva'dia'logen zijn hier naartoe verplaatst...
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Gekochte journalisten

Bericht door xplosive »

Teva Teff schreef:Ik begrijp dat het door mij aangebrachte etiketje desinformant op jou niet lekker aanvoelt.
Toch heb jij die dik en dwars verdient en ik heb voorlopig echt niet de behoefte om dat voor mij gebruiksvriendelijke labeltje te gaan verwijderen.
"labelen" is hetzelfde als "stigmatiseren". Steeds meer mensen lijken "stigmatiseren" te verkiezen boven "argumenteren" en dat beleef ik als een kwalijke discussie-smorende ontwikkeling.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door King George »

Zwartmeer schreef:
King George schreef:Waarom liegen die media dan over Donald Trump? Dit is je toch niet ontgaan? Zoals je weet zijn rechtvaardigheid, gerechtigheid en de waarheid onwrikbare kernwaarden bij mij. Ik veroordeel daarom die media ten zeerste voor hun gelieg. En stap daar niet zo makkelijk overheen.
Hoe kun je die foto's als bewijs ergens van gebruiken? Het commentaar bij die foto' moet je maar geloven.

Volg nou nog eens even de tijdlijn van onderstaande foto's en vraag je dan af waarom de VARA met foto's van drie uur vóór de inauguratie aan kwam kakken bij de inauguratie van Donald Trump en met foto's van een half uur vóór de inauguratie van Hussein O'Drama.
Spoiler! :
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Heb jij een verklaring voor de handelwijze van de links meningssturende gesubsidieerde VARA?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door King George »

Ali Yas schreef:
Pilgrim schreef:Aan de andere kant is het wel zo dat de MSM mensen als Trump constant in een verkeerd daglicht proberen te plaatsen (utrarechts, racistisch, enz.) en zo langzamerhand bekend staan om hun oneerlijke berichtgeving. Ik kan me voorstellen dat op een gegeven moment de maat vol is.
Kritiek is soms een eufemisme voor laster en vuilspuiterij. Waren de media ook zo "kritisch" op Obama? Ik dacht het toch even niet.
En Hare Gillerie genoot ook diezelfde onraakbaarheid als Zijne Hussein. Waarom toch dat meten met twee maten door die linkse meningssturende gesubsidieerde media?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door King George »

'Hans van de Mortel' schreef: Welnee! Laat Trump toch! Ik amuseer mij kostelijk. Als God bestaat dan ben ik hem erkentelijk voor het presidentschap van Trump. God zelf is namelijk ook een smerige vieze hufter proleet, leugenaar en onbetrouwbare psychopaat met een veel te grote zelfdunk. En toch wordt Hij aanbeden en gevreesd door voornamelijk miljarden Achterlijken (mohammedanen).

Trump is onze verlosser op aarde van het kwaad, van de Achterlijken (mohammedanen)
En vergeet heel die schare van gesubsidieerde linkse collaborateurs met de vijandige Islam invasie en bezetting niet. De angst voor hun kopgelden te kunnen gaan verliezen door wat Donald Trump binnen en buiten Amerika losmaakt zit er bij de subsidiesponzen flink in. Het gaat mij ook om wat Donald Trump in beweging weet te brengen. Wat mij betreft gaan we minstens vier jaar door met Donald Trump, met een optie op vier jaar bijtekenen. En reken maar dat ik blij ben met dat op Internationale Bevrijdingsdag 8 November 2016 als kaarten in het tarotspel de kiezers hebben gesproken dat de Heilige Stoel in Oval Office van Clinton smetten vrij blijft. Want het gaat om het volk.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door sjun »

Lieden als TT maar ook Willem H en digitale alter ego's krijg je prachtig op de kast door maar meteen voor acht jaar Trump te opteren. En als ik David Horowitz zo hoor zou dat wel eens nodig kunnen zijn.
Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Teva Teff

Re: Genoeg van de treiterijen van dat valse oude kreng.

Bericht door Teva Teff »

Teva Teff schreef:Tijd voor een welverdiende vakantie.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Genoeg van de treiterijen van dat valse oude kreng.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Teva Teff schreef:
Teva Teff schreef:Tijd voor een welverdiende vakantie.
Afbeelding
Plaatje door TT onnadenkend geplaatst? Zou best zo maar kunnen. De parasol moet bescherming bieden tegen de zon. Maar ik zie ook een boek over zijn ogen. Zo kan hij natuurlijk nooit lezen. Zou het zo kunnen zijn dat de parasol niet goed geplaatst is en dat een niet lezenswaardig boek uitkomst moet bieden?

Teva Teff zet je aan het denken. :roll:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Teva Teff

Re: Donald Trump

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:
silkyboxershortXL schreef:
Ariel schreef:Iemand die zich geroepen voelt om al deze aannamens, en assumpties te debunken. Ik doe even niet mee mee
Dat kan niet Ariel, hij zit de site te verzieken met belachelijke posten van onbetrouwbare nieuws outlets.
Het zit zo, Zwartmeer leest andere berichten niet of zeer slecht door, wil eigenlijk alleen zichzelf horen.
Jij hebt gelijk Silk. Zwartmeer gedraagt zich als een losgeslagen trol. Dit heeft niks meer met zijn anti Trump gevoelens te maken. Er zijn veel mensen die trump niet mogen, maar die genoeg zelfbeheersing hebben om NIET het internet af te struinen naar elke anti trump scheet.

Het valt me zo tegen van hem. Hij verpest op dit moment de sfeer.
En dat zijn nummer 2 en 3.
Iemand met een onwelvallige/afvallige mening van een forum wegwerken doe je zo:
Ten eerste je beschuldigt het zwart geschilderde schaap in de kudde dat de uitgedragen mening niet oprecht is, maar deze wordt verkondigd omdat hij/zij alleen maar op zoek naar ruzie is. Dat hij/zij een trol is.
Ten tweede de moderator kiest nadrukkelijk partij en neemt stelling tegen de afwijkende mening en gaat zoveel mogelijk in vereniging met de meelopers en volgelingen de opponent met alle mogelijke middelen tegenwerken.
Het derde monddood makende forumtrucje is iemand beschuldigen dat hij/zij eenzijdig geïnformeerd is, te veel MSM leest, kokervisie heeft, etc.
Dit soort persoonlijke aanvallen van de moderator is een typisch voorbeeld van de werkwijze van Ariel welke ik zelf al jarenlang stelselmatig moet ondergaan als ik verschil van mening heb met de moderator. Zwartmeer zijn trumpmening moet ophouden van Ariel. Het lijkt er op dat ze nu het punt heeft bereikt dat zij het liefst ziet dat Zwartmeer definitief vertrekt want zijn bijdragen over President Trump kan zij niet meer verdragen.
Laatst gewijzigd door Teva Teff op vr feb 10, 2017 11:21 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Teva Teff

Re: Donald Trump

Bericht door Teva Teff »

Overdaad schaadt.
Is jouw mening dat de grotendeels in zijn eentje door Zwartmeer tot stand gebrachte overweldigende informatiestroom met kritiek op Trump dit forum schaadt?
Plaats reactie