Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef:Afbeelding
Wat wil je ons vertellen Teva? Ik kan je ongetwijfeld grappig plaatje, niet zien. :cry:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door mercator »

Ariel schreef:ja maar, ja maar...Dat lag anders. JIj ging op zoek naar vijandige forums, gaf daar gatis les ,en daar hadden ze geen weerwoord op jouw verstandige en wijze lessen. Jij dreef ze tot wanhoop dr Mercator de historicus.
Op dat laatste heb ik mij dan nog niet laten voorstaan, ik weet van binnenuit dat die studie helemaal niets voorstelt. Rutte en Maarten van Rossem hebben dat diploma ook kunnen halen, dat zegt genoeg.
Het meeste lol heb ik nog beleefd op intdekislam.nl, tot ik daar ook naar de uitgang werd begeleid. Daar leerde ik dan weer vanalles bij, over honden met telepathische gaven, Mohammedaans verantwoord masturberen en de onderlip van de Ongelovige in de hel die zo lang is dat hij er zelf op trapt [icon_lol.gif] .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
mercator schreef: Dat geldt eigenlijk ook voor mij [icon_lol.gif] . Ik weet zelfs niet hoe dat komt, ik heb van mezelf de indruk dat ik me beleefd en correct uitdruk maar op een of andere manier breng ik anderen tot grote razernij . Dat was zo op krapuul.nl en ook bij die zgz. vrijdenkers.
ja maar, ja maar...Dat lag anders. JIj ging op zoek naar vijandige forums, gaf daar gatis les ,en daar hadden ze geen weerwoord op jouw verstandige en wijze lessen. Jij dreef ze tot wanhoop dr Mercator de historicus.
Mercator is gewoon grappig en uitstaanbaar. Of je moet geen gevoel voor de betrekkelijkheid der dingen kunnen waarnemen en verschoond blijven van elk sprankje hoop om ooit lol in je leven te kunnen (mee)maken. [icon_lol.gif] :roll:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:Mercator is gewoon grappig en uitstaanbaar. Of je moet geen gevoel voor de betrekkelijkheid der dingen kunnen waarnemen en verschoond blijven van elk sprankje hoop om ooit lol in je leven te kunnen (mee)maken. [icon_lol.gif] :roll:
Ik zou het ook zo kunnen formuleren: wie zich alsmaar verbitterd en verongelijkt kan opstellen-zoals de Trump-hater of de moslim- heeft nooit echt gemis of verdriet gekend.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Teva Teff

Re: Fake nieuws.

Bericht door Teva Teff »

Je zou er ook eens werk van kunnen maken om het Fake nieuws welke de afgelopen jaren hier op het Forum is geplaatst en kritiekloos is geconsumeerd eens onder handen te gaan nemen. Dit is MH-17 Fake nieuws, volgens mij is het FFI forum daar nog flink mee vervuild.
Dit is dus Fake nieuws uit dit topic. Het passagiersvliegtuig is neergehaald met een BUK raket. En dat was al bekend op dag 1.
Pilgrim schreef:Dus toch...!! :ohmy2:
Spoiler! :
Sluitend bewijs dat vlucht MH17 werd neergeschoten door Oekraïense jager

Xander, 09-03-2015

Afbeelding
De cockpit van de MH17 vertoont typische inslaggaten van kogels van een boordkanon, en niet van een BUK-luchtafweerraket. Inzet linksboven: zo werd de Boeing schuin van achteren beschoten door de SU-25. Rechtsonder: de stoel van de kapitein, doorzeefd met kogelgaten.

Volgens piloot, luchtvaartexpert annex onderzoeksjournalist Peter Haisenko is er sluitend bewijs geleverd dat vlucht MH17 uit Amsterdam naar Kuala Lumpur op 17 juli 2014 werd neergeschoten door een Oekraïens gevechtsvliegtuig. Dit bewijs bestaat uit drie delen: ten eerste vertonen de wrakstukken alle tekenen van een explosie van een lucht-luchtraket; ten tweede ontbreken juist alle beschadigingen die kenmerkend zijn voor een aanval met een BUK grond-luchtraket, zoals het Westen nog altijd beweert; ten derde is er de genegeerde getuigenverklaring van een Oekraïense gevechtspiloot, die toegaf ‘het verkeerde vliegtuig te hebben neergeschoten’.

Eén of twee Oekraïense SU-25 gevechtsvliegtuigen hebben op enkele kilometers afstand een raket van het type R60M op de Maleisische Boeing 777 afgevuurd. De rechter motor werd getroffen, en metalen shrapnel delen –bedoeld om zoveel mogelijk schade aan te richten- doorboorden het middenstuk van de romp aan de onderkant.

De piloten van het passagiersvliegtuig hadden geen idee wat er gebeurde. Omdat een motor was uitgevallen, liep de snelheid van het toestel snel terug. Tijd om via de radio alarm te slaan was er niet, want slechts enkele seconden later werd de Boeing van rechtsachter met een boordkanon beschoten. De kogels schraapten de vleugel en drongen onder verschillende hoeken de cockpit binnen. Uit onderzoek is bewezen dat het om kogels uit een GSch-302/AO-17A kanon van een SU-25 straaljager ging, die van een afstand van circa 500 meter werden afgevuurd.

Boeing nogmaals beschoten
Hoewel de piloten dood waren, stortte de Boeing niet meteen neer. Daarop werd de voorkant van het toestel nogmaals beschoten, nu van de andere kant. Hierdoor brak het vliegtuig uit elkaar. De cockpit en delen van de voorkant vielen door de zwaartekracht bijna loodrecht naar beneden, terwijl het middenstuk en achterste deel met de vleugels pas 25 kilometer verder op de grond te pletter sloeg. Gruwelijk: het merendeel van de passagiers zal dit waarschijnlijk nog bij bewustzijn hebben meegemaakt.

Enkele maanden geleden verklaarde een grondmedewerker van de Oekraïense luchtmacht dat kort na de ramp een SU-25 piloot hevig ontsteld zijn toestel uit was geklommen en ‘het was het verkeerde vliegtuig’ had gestameld.

Delen en sporen van lucht-luchtraket
Wrakstukken van de voorkant, die de duidelijkste sporen van bewijs van beschieting met een boordkanon vertoonden, werden door het Oekraïense leger razendsnel in beslag genomen en vernietigd. Gelukkig waren er al foto’s van deze delen gemaakt. Uit deze beelden kan volgens Haisenko ‘zonder twijfel’ worden geconcludeerd dat de Boeing absoluut niet door een BUK grond-luchtraket kan zijn geraakt.

In een deel dat behoorde bij de romp in de buurt van de deur werd een onderdeel aangetroffen, dat na uitgebreide vergelijkende analyse alleen maar uit een R60M lucht-luchtraket afkomstig kan zijn:

Afbeelding

Daarnaast vertoonden zowel de stoel van de piloot als de kapitein zelf meerdere ronde gaten en beschadigingen, die enkel door een directe beschieting kunnen zijn ontstaan. Dat de gaten van grootte en vorm verschillen komt omdat de kogels onder verschillende hoek insloegen.

Bovendien werden in de randen van deze gaten koper- en smeermiddelsporen gevonden, zaken die niet worden gebruikt in een BUK grond-luchtraket, maar wel in de kogels van een SU-25 boordkanon.

Geen enkel inslaggat BUK-raket
Wat eveneens totaal ontbreekt zijn de inslaggaten van shrapnel deeltjes van een BUK-raket, die niet rond, maar de vorm van een Romeinse I hebben. Op foto’s van wrakstukken van vliegtuigen die werden geraakt door een BUK-raket zijn deze stervormige gaten duidelijk zichtbaar:

Afbeelding
Een met een BUK-raket boven Oekraïne neergehaalde An-26 vertoont duidelijke ‘I’- of stervormige gaten.

In de teruggevonden delen van de Maleisische Boeing 777 werd er daar niet één van aangetroffen.(3)

Dit werd bevestigd door Bernd Biederman, oud topofficier van de NVA (voormalige Oost-Duitse Volks Armee) en expert op het gebied van Russische raketsystemen. Biederman sprak slechts één week na de ramp al tegen dat de Boeing door een BUK-raket was neergehaald, zoals de Westerse media onmiddellijk beweerden. Uit het feit dat delen van het vliegtuig pas na inslag op de grond in brand vlogen, blijkt dat de explosie in de lucht niet krachtig genoeg was om het toestel onmiddellijk geheel in brand te zetten, iets dat bij een BUK-raket wel zou zijn gebeurd.

‘Het was het verkeerde vliegtuig’
Dan is er nog de verklaring van de eerder genoemde Oekraïense gevechtsvlieger: ‘Het was het verkeerde vliegtuig’. Dit duidt mogelijk op een eerder gerucht dat het toestel van de Russische president Vladimir Putin op het moment dat de Boeing 777 werd neergehaald op slechts een paar honderd kilometer afstand vloog, en Oekraïne eigenlijk Putin had willen neerschieten.

Dat lijkt een bizarre aanname, maar is zeker nu, na een jaar vol leugens en anti-Russische oorlogsretoriek van het regime in Kiev, ineens niet meer zo onwaarschijnlijk. Waarschijnlijk hoopten de nieuwe machtshebbers met het uitschakelen van Putin een Russische aanval en daarmee militair ingrijpen van de VS en de NAVO uit te lokken.

Piloot kon zich eenvoudig vergissen
Hoe kon de piloot zich zo vergissen, als Putins toestel op een paar honderd kilometer afstand heeft gevlogen? Daar is een eenvoudige verklaring voor: in de praktijk worden bijna alle vluchtschema’s nog tijdens de reis één of meerdere malen aangepast. Dat gebeurde ook met vlucht MH17. Het is daarom goed mogelijk dat de route van Putins toestel oorspronkelijk over het oostelijke deel van Oekraïne was gepland, en de verandering van deze route (nog) niet bekend was in Kiev.

De spreekwoordelijk ‘smoking gun’: Een verzoek van Haisenko om het originele vluchtplan van Putins toestel vrij te geven werd door de Duitse autoriteiten afgewezen met het argument dat het om een ‘zaak van nationale veiligheid’ ging.

Op 6 kilometer afstand, het moment van de eerste aanval met de lucht-luchtraket, was het onmogelijk het verschil tussen een Boeing 777 en Putins IL-96 te zien. De piloot had geen tijd om dichterbij te komen, omdat de Boeing dan het Russische luchtruim in zou zijn gevlogen.

Nadat de raket de motor had geraakt maar het toestel niet onmiddellijk neerstortte, kwam de SU-25 dichterbij en constateerde de piloot dat hij een fatale fout had gemaakt. Een noodlanding toestaan zou de schuld van Oekraïne onweerlegbaar aan het licht brengen, en daarom beschoot hij eerst de cockpit en daarna de rest van het toestel met zijn boordkanon, zodat de piloten omkwamen en het vliegtuig in stukken uiteen viel.

Westen moet Putin excuses aanbieden
In Haisenko’s ogen staat het vast dat de verantwoordelijken voor de ramp, waarbij 298 mensen omkwamen, zich in Kiev bevinden, en niet in Moskou. Het Westen bevindt zich daarom in een uiterst ongemakkelijke situatie, omdat erkenning van dit feit zou betekenen dat politici en media openlijk hun verontschuldigingen aan Putin zouden moeten aanbieden, en de echte daders –het door het Westen aan de macht geholpen regime in Kiev- zouden moeten worden bestraft.

Grote Amerikaanse druk op Europa
Omdat de staatsgreep en daarop volgende burgeroorlog in het oosten van Oekraïne in Washington werd bedacht en met behulp van de CIA werd uitgevoerd, is de kans groot dat de betrokken Europese regeringen, waaronder de Nederlandse, onder enorme Amerikaanse druk worden gezet om de waarheid over de ramp met vlucht MH17 voor altijd achter slot en grendel te verbergen.

Xander

(1) Anderwelt Online
(2) Presse Portal
(3) Global Research

http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... ense-jager
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Fake nieuws.

Bericht door mercator »

Teva Teff schreef:Je zou er ook eens werk van kunnen maken om het Fake nieuws welke de afgelopen jaren hier op het Forum is geplaatst en kritiekloos is geconsumeerd eens onder handen te gaan nemen.
Er is een verschil tussen fake nieuws en een mening/theorie. Elke soort nieuws kan fake zijn. Die foto's in dat Xander artikel maken mij alleszins niet wijzer.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Fake nieuws.

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef:Je zou er ook eens werk van kunnen maken om het Fake nieuws welke de afgelopen jaren hier op het Forum is geplaatst en kritiekloos is geconsumeerd eens onder handen te gaan nemen. Dit is MH-17 Fake nieuws, volgens mij is het FFI forum daar nog flink mee vervuild.
Hou op Teva. Dit is nieuws uit 2015. Daar is dat topic niet voor bedoelt. De enige die hier het forum vervuild ben jij.

: nono3: Pas op hoor...
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Fake nieuws.

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:
Teva Teff schreef:Je zou er ook eens werk van kunnen maken om het Fake nieuws welke de afgelopen jaren hier op het Forum is geplaatst en kritiekloos is geconsumeerd eens onder handen te gaan nemen. Dit is MH-17 Fake nieuws, volgens mij is het FFI forum daar nog flink mee vervuild.
Hou op Teva. Dit is nieuws uit 2015. Daar is dat topic niet voor bedoelt. De enige die hier het forum vervuild ben jij.

: nono3: Pas op hoor...
Heb je het ooit wel gelezen, Ariel?
En ben je toen in staat geweest om het als Fake nieuws te herkennen?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Fake nieuws.

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef: Heb je het ooit wel gelezen, Ariel?
En ben je toen in staat geweest om het als Fake nieuws te herkennen?
Zoals onze wijze Mercator al opmerkte...Er is een verschil tussen fake nieuws en een mening/theorie.

Het artikel over het vliegtuig is een theorie, en had waar kunnen zijn, Het artikel in het topic "fake nieuws", heeft NIKS MET EEN THEORIE TE MAKEN , maar is een pertinente leugen en geschreven om iemand zwart te maken.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Fake nieuws.

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:
Teva Teff schreef: Heb je het ooit wel gelezen, Ariel?
En ben je toen in staat geweest om het als Fake nieuws te herkennen?
Zoals onze wijze Mercator al opmerkte...Er is een verschil tussen fake nieuws en een mening/theorie.

Het artikel over het vliegtuig is een theorie, en had waar kunnen zijn, Het artikel in het topic "fake nieuws", heeft NIKS MET EEN THEORIE TE MAKEN , maar is een pertinente leugen en geschreven om iemand zwart te maken.
Dat artikeltje met Fake Nieuws over de MH17 is de wereld ingebracht en rondgedeeld omdat de keiharde realiteit, een BUK-raket van Rusland heeft een burgervliegtuig uit de lucht geschoten, voor velen, hier op FFI ook de meerderheid, te erg was om te aanvaarden.
Nogmaals, Ariel, intussen de inhoud van het leugenartikel wel als Fake herkend?
Als je iets erin niet begrijpt, ik wil best wel een poging doen om jou op een degelijke manier te informeren.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Fake nieuws.

Bericht door mercator »

Ariel schreef: Het artikel over het vliegtuig is een theorie, en had waar kunnen zijn, Het artikel in het topic "fake nieuws", heeft NIKS MET EEN THEORIE TE MAKEN , maar is een pertinente leugen en geschreven om iemand zwart te maken.
Allen hier op FFI bekijken dat Xander "nieuws" eerder als een soort literair genre, zoals je in de filmbusiness het genre "rampenfilms" hebt. Het is allemaal fel overdreven maar toch telkens gebaseerd op iets dat waar is. Het vertrouwen dat Teva heeft in wat de officiële leugenpers-die op exact dezelfde wijze werkt overigens- ons allemaal oplepelt is ontroerend. Hoe kan hij- of wij- nu weten wie of wat dat vliegtuig heeft neergehaald ? Mss is er wel een vogel in een van de motoren gevlogen. Of heeft een vluchteling zich daarin verstopt en is die in de turbine gezogen.
Nu we toch op het terrein van het fake nieuws zijn ga ik s oplijsten welk fake nieuws ik graag voor WAAR zou zien:
Alle moslims in de beschaafde wereld worden geregistreerd en gechipt in voorbereiding van hun deportatie. De grenzen van Europa gaan onmiddellijk dicht voor moslims en zwarten. Een kruisraket vernielt de Zwarte Steen in Mekka.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Teva Teff

Re: Fake nieuws.

Bericht door Teva Teff »

mercator schreef:
Ariel schreef: Het artikel over het vliegtuig is een theorie, en had waar kunnen zijn, Het artikel in het topic "fake nieuws", heeft NIKS MET EEN THEORIE TE MAKEN , maar is een pertinente leugen en geschreven om iemand zwart te maken.
Allen hier op FFI bekijken dat Xander "nieuws" eerder als een soort literair genre, zoals je in de filmbusiness het genre "rampenfilms" hebt. Het is allemaal fel overdreven maar toch telkens gebaseerd op iets dat waar is. Het vertrouwen dat Teva heeft in wat de officiële leugenpers-die op exact dezelfde wijze werkt overigens- ons allemaal oplepelt is ontroerend. Hoe kan hij- of wij- nu weten wie of wat dat vliegtuig heeft neergehaald ? Mss is er wel een vogel in een van de motoren gevlogen.
Wat er in het artikel wordt beschreven is niet alleen niet waar maar kan ook helemaal niet. Overigens, op dag1 was al bekend dat een Buk-raket de oorzaak van het neerstorten van de MH17 was.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Fake nieuws.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Teva Teff schreef: Overigens, op dag1 was al bekend dat een Buk-raket de oorzaak van het neerstorten van de MH17 was.
Whoeps! Laat mij nu gedacht hebben dat het al een dag voor dag 1 bekend was . . [icon_lol.gif] Tsjonge tsjonge nog aan toe wat een verstand. Men ging er van uit dat . . . en dat is wel eventjes iets anders dan wat Teva T. beweert.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Fake nieuws.

Bericht door Ariel »

'Hans van de Mortel' schreef:
Teva Teff schreef: Overigens, op dag1 was al bekend dat een Buk-raket de oorzaak van het neerstorten van de MH17 was.
Whoeps! Laat mij nu gedacht hebben dat het al een dag voor dag 1 bekend was . . [icon_lol.gif] Tsjonge tsjonge nog aan toe wat een verstand. Men ging er van uit dat . . . en dat is wel eventjes iets anders dan wat Teva T. beweert.
Ook Teva maakt zich schuldig aan fake news. [icon_lol.gif] Hij lijkt Xander wel, of EJ Bron.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Fake nieuws.

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:
Teva Teff schreef: Overigens, op dag1 was al bekend dat een Buk-raket de oorzaak van het neerstorten van de MH17 was.
Whoeps! Laat mij nu gedacht hebben dat het al een dag voor dag 1 bekend was . . [icon_lol.gif] Tsjonge tsjonge nog aan toe wat een verstand. Men ging er van uit dat . . . en dat is wel eventjes iets anders dan wat Teva T. beweert.
Ook Teva maakt zich schuldig aan fake news. [icon_lol.gif] Hij lijkt Xander wel, of EJ Bron.
Wellicht.
Maar in dit geval ben ik gewoon een razendsnelle denker die al vantevoren met het allergrootste gemak de infantiele sprookjes van het Poetin propaganda circus terzijde schuift. Maar goed, vergeleken bij de tientallen hoaxsukkels op dit forum is het niet echt moeilijk om als realist en hoaxherkenner hierin uit te blinken.
Lees jouw eigen bijdragen in dat topic eens na, Ariel, en kijk hoe jouw eigen mening in de loop verandert. Cognitieve dissonantie noemen ze dat.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Fake nieuws.

Bericht door Ali Yas »

Teva Teff schreef:Lees jouw eigen bijdragen in dat topic eens na, Ariel, en kijk hoe jouw eigen mening in de loop verandert. Cognitieve dissonantie noemen ze dat.
Ehm, cognitieve dissonantie is iets anders. Het getuigt van de juiste instelling als je door het beschikbaar komen van nieuwe gegevens je oordeel aanpast. Dat is zelfs de essentie van wetenschap. Er zijn ook mensen die de gegeven feiten uitbreiden met fantasieën om hun theorieën overeind te kunnen houden. Wie de schoen past trekke hem aan.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door Pilgrim »

Teva Teff schreef:Overigens, op dag1 was al bekend dat een Buk-raket de oorzaak van het neerstorten van de MH17 was.
Welnee! Er waren verschillende getuigen die allemaal zeiden dat ze een vliegtuig hadden gezien. Later kwam men met een verhaal over een BUK-raket op de proppen. IK vind het ‘bewijs’ nog steeds niet overtuigend. Oekraïne is een verdachte, maar toch worden tapes van hun dubieuze geheime dienst (met slechte reputatie op het gebied van mensenrechten) met zogenaamde opgenomen gesprekken als bewijs opgevoerd. Dat is toch te gek voor woorden!
Ariel schreef:Het artikel over het vliegtuig is een theorie, en had waar kunnen zijn,...
En het kan nog steeds waar zijn, zoals je dit artikel van Niemoller kan lezen:

Waarom het OM bij MH17 nog niet eens het begin van een zaak heeft

Niks geen fakenews!! : nono3:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door sjun »

Waarom zou de mogelijkheid niet mogen open staan dat het vliegtuig is neergeschoten door een ander vliegtuig en dat in de regio aanwezige Bukinstallatie zijn ingezet als cover up om te voorkomen dat juist dàt nieuws bekend raakt?
:scratch:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zodra de onderste steen naar boven is gehaald weten we meer.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Teva Teff

MH17, alles wijst naar Poetin als dader.

Bericht door Teva Teff »

sjun schreef:Waarom zou de mogelijkheid niet mogen open staan dat het vliegtuig is neergeschoten door een ander vliegtuig en dat in de regio aanwezige Bukinstallatie zijn ingezet als cover up om te voorkomen dat juist dàt nieuws bekend raakt?
:scratch:
Alternatieve scenario's van dit soort die overduidelijk na minimale overdenking als flauwekul definitief zouden moeten worden weggezet, ik hoop altijd dat het besef voor de realiteit en het gevoel voor logica de complottheorist/desinformant vanzelf uit de droom helpt maar soms weet je van tevoren al dat dit niet zal gebeuren.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door sjun »

Absolutismen zonder argumenten brengen komt nooit sterk over.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Teva Teff

De hoaxen van Sjun.

Bericht door Teva Teff »

sjun schreef:Absolutismen zonder argumenten brengen komt nooit sterk over.
Met jouw infantiele maar als zeer intellectueel gepresenteerde van dubieuze bronnen nageprate flauwekulMH17verhaaltjes denk je misschien wel bij de gemiddelde FFI-lezer indruk te maken, op mij doe je dat allerminst.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:Zodra de onderste steen naar boven is gehaald weten we meer.
Was dat niet wat Rutte zei over dat onderzoek ? Was er ook een tijdsaanduiding bij ? Dat herinner ik me niet, het kan dus ook nog 100 jaar duren.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Teva Teff

MH17 en het gelul eromheen.

Bericht door Teva Teff »

Er is geen onderste steen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: MH17 en het gelul eromheen.

Bericht door mercator »

Teva Teff schreef:Er is geen onderste steen.
Wat wil dat nu weer zeggen. Ik dacht dat jij 100 % zeker wist dat Poetin persoonlijk opdracht heeft gegeven om een raket af te schieten of ligt het toch nog anders ?
Bij gebrek aan andere bewijzen vermoed ik dat het zo gegaan is: die Russische rebellen daar hadden een raket installatie gekregen, geleend of gekocht van het Rode leger( of gestolen van het Oekraïense leger want die hadden die ook) en gingen daarmee aan de slag zonder juist te weten hoe of wat en hebben domweg het verkeerde vliegtuig neergehaald.
Of het was een ongeluk. Die rebellen zaten de handleiding te bestuderen en een ervan duwt per ongeluk op de Start knop en eens die raket weg is kan ze niet meer terug gehaald worden. Heel tragisch uiteraard voor de slachtoffers die niks met heel die zaak te maken hadden maar zulke zaken gebeuren voortdurend in het luchtverkeer.
Daarom ook dat ik nooit meer in een vliegtuig zal stappen . Daar zijn er teveel van, het is gewoonweg te gevaarlijk geworden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie