Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Teva Teff

Sjun de desinformant.

Bericht door Teva Teff »

Ik vind het prima zo. Ik heb jouw laatste overbodige aanvullingen gelezen. Ik ga er verder niets mee doen.
Laatst gewijzigd door Teva Teff op do feb 23, 2017 3:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door sjun »

Teva herhaalt ze wel weer even...
:rolleyes:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Teva Teff en zijn psyche

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
Teva Teff schreef: mijn rake beweringen van een paar dagen geleden.
Met al dat over en weer gekibbel zijn we vergeten welke dat nu weer waren.
Een van zijn beweringen was aandacht krijgen voor zijn hoge nood.

OK! Een plaatje zegt meer dan duizend woorden. Ik ontdekte dit op internet. Wisten jullie dit al? Ik bewonder de zelfkennis en behoefte van Teva T.

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door sjun »

Je trekt een te grote broek aan Teva. Ik zou iets aan mijn presentatie doen omdat je domweg te weinig krediet hebt opgebouwd om het narratief te kunnen bepalen. Zodra jij dus iets absoluut wegzet in een poging je eigen onzekerheid te overschreeuwen of anderen af te leiden van een voor jou vervelende conclusie, halen mensen er de schouders over op. Wellicht verandert dat als je de moeite neemt je standpunten uit te leggen, van argumenten te voorzien en dat ook nog eens verpakt in wat relativerende zelfspot. Toegegeven, je hebt daar wat meer communicatieve bagage voor nodig dan je tot nu toe in je berichten hier en bi EJ Bron liet zien. Je zit hier nu eenmaal niet in het actiehok met gelijkgestemden waarbij vooral tegen elkaar opgeboden moet worden in absolutismen van een stevig verankerd wereldbeeld om je een beetje te kunnen onderscheiden.
:greeting2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Teva Teff

Krediet opbouwen?

Bericht door Teva Teff »

Krediet opbouwen. :roll:
Narratif? [icon_lol.gif]
Jouw beste bijdrage van de afgelopen 2 jaar is een geinig filmpje van een op zijn voorpoten pissend hondje, een kanshebber voor mijn beste bijdrage is "Sjun is een desinformant".
Mijn beste bijdrage, wellicht.
Wel zeker is dat de bijdrage van eind januari 2017 "Sjun is een desinformant" mijn meest rake en effectieve feitelijke constatering van de afgelopen jaren is.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Krediet opbouwen?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Teva Teff schreef: Wel zeker is dat de bijdrage van eind januari 2017 "Sjun is een desinformant" mijn meest rake en effectieve feitelijk constatering van de afgelopen jaren is.
Een beetje applaus zou je wel verdiend willen hebben. Maar wie geeft jou dat? Graag wat meer info hierover.

Om op de grandioze in de roos geschoten psychologische analyse van Sjun terug te komen:



Ik heb het applaus vanwege de tijdsduur moeten inkorten, want overdrijven is ook een kunst, en die kunst van overdrijven, plakken we liever aan het speciaal daarvoor geboren Teva T. ego. Ik vraag mij nog steeds af waarom hij destijds niet met het badwater is weggegooid, je kan dan tenminste een nieuwe poging wagen om het vervolgens met een nieuwe Teva G. te proberen. (de G staat dan voor Geniaal)

Hoe dan ook, is een opvallende regelmatig terugkerende reactie op diverse forums waar Teva T. optreedt hier passend op zijn plaats, en die willen wij onze bezoekers onder geen beding onthouden.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Krediet opbouwen?

Bericht door sjun »

Teva Teff schreef:Krediet opbouwen. :roll:
Narratif? [icon_lol.gif]
Jouw beste bijdrage van de afgelopen 2 jaar is een geinig filmpje van een op zijn voorpoten pissend hondje, een kanshebber voor mijn beste bijdrage is "Sjun is een desinformant".
Mijn beste bijdrage, wellicht.
Wel zeker is dat de bijdrage van eind januari 2017 "Sjun is een desinformant" mijn meest rake en effectieve feitelijke constatering van de afgelopen jaren is.
Weglachen wat je niet begrijpt is ook zo'n standaardreactie. Je bent tenslotte niet verplicht om aangereikte handvatten naar wat meer begrip van plaatsvindende processen te gebruiken. Ga zo voort in het leven dan blijf je tenminste zitten waar je zit terwijl je aan alle kanten voorbij gelopen wordt en opgehaalde schouders je deel blijven. Maar wat niet weet, wat niet deert, een grote spiegel in de kamer lost het 'gezel'schapprobleem wel op.
:greeting2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Teva Teff

Krediet?

Bericht door Teva Teff »

Met de feitelijke constatering heb ik dus accuraat middenin de roos geschoten en daarmee een wel heel gevoelige snaar geraakt.
Bij het type forummer als Sjun is het leuk om dan daarna af en toe voorzichtig aan de achtergelaten geweerhaakte pijl te trekken.
Laatst gewijzigd door Teva Teff op vr feb 24, 2017 1:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Krediet?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Teva Teff schreef:Met de feitelijke constatering heb ik dus accuraat middenin de roos geschoten en daarmee een wel heel gevoelige snaar geraakt.
Bij het type forummer als Sjun is het leuk om dan daarna af en toe voorzichtig aan achtergelaten geweerhaakte pijl te trekken.
Het enige waarmee je volgens mij met het Forum-fenomeen Teva T. het beste kunt communiceren is door een begrijpelijk liedje met een simpele boodschap die betrekking heeft op de toekomst van T.T. (Telkenmale Tekortschietend)

Ik denk dat ik de plank niet missla met dit voor T.T. vast wel aansprekende nummer waarin mogelijk nog een herinnering aan een ooit in zijn leven vervlogen lliefde sprake was. Want liefde . . . daar moet het wel haast ontbroken hebben in het saaie leven van Teva T. Jammer. Want FFI is een heel erg lief forum, dat niet bestaat uit de eersten de besten, en bestemd is voor iedereen die ons weet te waarderen. Zelfs voor mohammedanen. Een ban komt zelden of nooit voor. Zelfs jodenmoppen en cartoons over Mohammed - en niet te vergeten het tegenspreken van Tefa T. - zijn op FFI toegestaan. Liefde is geven Tefa, en die ontvangen wij maar al te graag van jou. :heart:

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Krediet?

Bericht door sjun »

Teva Teff schreef:Met de feitelijke constatering heb ik dus accuraat middenin de roos geschoten en daarmee een wel heel gevoelige snaar geraakt.
Bij het type forummer als Sjun is het leuk om dan daarna af en toe voorzichtig aan de achtergelaten geweerhaakte pijl te trekken.
De door jou gewenste werkelijkheidsbeleving wordt niet ineens voor anderen waar doordat je haar maar blijft herhalen Teva. Maar ik gun je je nieuw verworven geluk, wentel er tevreden maar eenzaam in rond.
:rolleyes:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Teva Teff

Re: Krediet?

Bericht door Teva Teff »

sjun schreef:
Teva Teff schreef:Met de feitelijke constatering heb ik dus accuraat middenin de roos geschoten en daarmee een wel heel gevoelige snaar geraakt.
Bij het type forummer als Sjun is het leuk om dan daarna af en toe voorzichtig aan de achtergelaten geweerhaakte pijl te trekken.
De door jou gewenste werkelijkheidsbeleving wordt niet ineens voor anderen waar doordat je haar maar blijft herhalen Teva. Maar ik gun je je nieuw verworven geluk, wentel er tevreden maar eenzaam in rond.
:rolleyes:
Dank je. Zal ik doen. Ik heb de afgelopen dagen voorlopig genoeg spul verzameld om nog heel lang te kunnen nagenieten. Ook daarvoor nog wil ik je nog bedanken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Krediet?

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef: Dank je. Zal ik doen. Ik heb de afgelopen dagen voorlopig genoeg spul verzameld om nog heel lang te kunnen nagenieten. Ook daarvoor nog wil ik je nog bedanken.
Teva, hoe komt het toch dat jij steeds weer hier terug komt om een pak slaag te krijgen. :nietverstaan: Het is volgens mij zelfkastijding.

Ben jij in een vorig leven monnik geweest?

Afbeelding

Ik moet toegeven dat jij op jouw manier standvastig bent, en niet snel opgeeft.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Krediet?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Teva Teff schreef: Dank je. Zal ik doen. Ik heb de afgelopen dagen voorlopig genoeg spul verzameld om nog heel lang te kunnen nagenieten. Ook daarvoor nog wil ik je nog bedanken.
Teva, hoe komt het toch dat jij steeds weer hier terug komt om een pak slaag te krijgen. :nietverstaan: Het is volgens mij zelfkastijding.

Ben jij in een vorig leven monnik geweest?

Afbeelding

Ik moet toegeven dat jij op jouw manier standvastig bent, en niet snel opgeeft.
Nu heeft Teva T. ook zijn toevlucht gezocht op mijn Facebook-pagina om er van langs te krijgen. En je weet, als ik iemand ergens van dienst mee kan zijn, kan ik het niet laten. :wink2:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door sjun »

Teva Teff schreef:
sjun schreef:
Teva Teff schreef:Met de feitelijke constatering heb ik dus accuraat middenin de roos geschoten en daarmee een wel heel gevoelige snaar geraakt.
Bij het type forummer als Sjun is het leuk om dan daarna af en toe voorzichtig aan de achtergelaten geweerhaakte pijl te trekken.
De door jou gewenste werkelijkheidsbeleving wordt niet ineens voor anderen waar doordat je haar maar blijft herhalen Teva. Maar ik gun je je nieuw verworven geluk, wentel er tevreden maar eenzaam in rond.
:rolleyes:
Dank je. Zal ik doen. Ik heb de afgelopen dagen voorlopig genoeg spul verzameld om nog heel lang te kunnen nagenieten. Ook daarvoor nog wil ik je nog bedanken.
Afbeelding

It never hurts to help.

Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Genoeg van de treiterijen van dat valse oude kreng.

Bericht door sjun »

Teva Teff schreef:Tijd voor een welverdiende vakantie.
Misschien wel voorgoed, want ik vermoed dat de mogelijkheid voor het accentueren van de ongelooflijke domheid en valsheid van Ariel, de koningin van de drogreden en infantiele plaatjes vandaag voor mij ten einde zijn gekomen.
Prince Buster - Enjoy Yourself

:greeting2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Leuk Sjun!

Alsof je mij hiermee wilde verrassen. Dit is lang geleden deze muziek. Het is SKA muziek waar ook de SKA op werd gedanst. Groot succes is het echter niet geworden destijds. Volgens mij komt de muziek uit de Congo vandaan. Ik had vroeger een geweldige singel waar het over de Congo oorlog gaat met generaals als Moboetoe, Kasavoeboe en de gedreven en vermoorde Lumumba, politiek getint dus en uiteraard smerig. En ik heb met genoegen geluisterd naar de trompet bijdrage. Vroeger speelde ik zelf ook trompet. Als een waanzinnige. Maar het leek nergens op. Dus ik ben er maar mee gestopt.
:greeting2:

Ik heb dat singeltje van de Congo war gevonden. Dankzij jou. Nostalgie! Ik plaats hem straks in de Jukebox. icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door sjun »

Lord Brynner & The Shieks - The Congo war
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door sjun »

Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door sjun »

Laurel Aitken - Green banana


Na een kleine aanzet daartoe in deze draad heeft Teva intussen een ska-topic geopend. Het doceren van de pure ska aan de hand van een absoluut gebrachte stellingname aan de daarin aanwezigen (en waag het niet daarvan af te wijken) leidt hem wat af van zijn hoaxobsessie. Een meer beschaafde omgang met andere aanwezigen valt er nog niet waar te nemen maar ook Rome werd niet in een dag gebouwd.

The Silvertones - Stop Crying
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Teva Teff

De troll Sjun en zijn Teva Teff obsessie

Bericht door Teva Teff »

sjun schreef:
Na een kleine aanzet daartoe in deze draad heeft Teva intussen een ska-topic geopend. Het doceren van de pure ska aan de hand van een absoluut gebrachte stellingname aan de daarin aanwezigen (en waag het niet daarvan af te wijken) leidt hem wat af van zijn hoaxobsessie. Een meer beschaafde omgang met andere aanwezigen valt er nog niet waar te nemen maar ook Rome werd niet in een dag gebouwd.
De troll sjun met een ernstig defect in zijn karakter heeft een Teva Teff obsessie opgelopen. Wat best wel grappig is.
Teva Teff schreef:Met de feitelijke constatering heb ik dus accuraat middenin de roos geschoten en daarmee een wel heel gevoelige snaar geraakt.
Bij het type forummer als Sjun is het leuk om dan daarna af en toe voorzichtig aan de achtergelaten geweerhaakte pijl te trekken.
Nu kan ik comfortabel achterover leunen terwijl de domme desinformant en Ska-onbenul Sjun zelf energiek ongecontroleerd blijft rukken aan de geweerhaakte pijl.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door sjun »

Ik ben blij dat jij je er ook mee vermaakt Teva. Dat biedt anderen dan weer de gelegenheid om er iets van op te steken.
Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door sjun »

Derrick Morgan - Blazing Fire


Het weinig functionele dwangmatige schelden dat je communicatie alhier kenmerkt doet wel wat denken aan het symptoom van Gilles de la Tourette, al valt vanachter het toetsenbord natuurlijk niet waar te nemen of het ook met meekomende tics gepaard gaat.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door sjun op za mar 04, 2017 8:24 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Teva Teff

Re: De troll Sjun en zijn Teva Teff obsessie

Bericht door Teva Teff »

Ik vind het wel grappig. Het fanatisme van jouw trollenacties. Van mij mag het best wel een tijdje zo doorgaan.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door sjun »

Prince Buster - Judge Dread


Maak je geen zorgen, er is nog inspiratie genoeg. :greeting2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Genoeg van de treiterijen van dat valse oude kreng.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

sjun schreef:
Teva Teff schreef:Tijd voor een welverdiende vakantie.
Misschien wel voorgoed, want ik vermoed dat de mogelijkheid voor het accentueren van de ongelooflijke domheid en valsheid van Ariel, de koningin van de drogreden en infantiele plaatjes vandaag voor mij ten einde zijn gekomen.
Ik kan deze mededeling door Teva T. niet meer terugvinden Sjun. Waaraan heeft hij zijn welverdiende vakantie eigenlijk verdiend? Los daarvan wat niemand begrijpen kan, kan het mogelijk zijn dat hij zelf deze spontaan bij hem opgekomen reactie weer teniet heeft gedaan? Hij schreef immers dat zijn vakantie misschien wel voorgoed - dus niet tijdelijk - is. Dat deed mijn hart sneller kloppen omdat ik daarbij onmiddellijk aan zelfmoord dacht. En dat zou toch niet waar kunnen zijn van iemand die zo standvastig overtuigd is van zijn krachtdadig opererende geestelijke vermogens die haaks staan op de in zijn visie rammelende gedachten met betrekking tot zijn aanname over onze inferieure hersenspinsels. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie