de manieren Shaytan om jou te verleiden

Plaats reactie
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

de manieren Shaytan om jou te verleiden

Bericht door Vera »

Shaytan is in een kamer beland en kijkt om zich heen. Hij ziet dat Lotfi slaapt. Hij loopt naar hem toe, doet drie knopen in zijn nek en blaast erop, en zegt “De nacht is lang, dus blijf slapen.” Shaytan gaat zijn neus binnen en gaat daar liggen. Lotfi hoort zijn wekker maar ziet dat het echt moeilijk is om op te staan, zijn bed is nog zo lekker warm en hij is nog best moe. Hij drukt op de snooze knop en valt weer in slaap. Shaytan is vet blij en juicht en danst.

Opeens hoort hij iets in de kamer ernaast. Het is de zus van Lotfi die opstaat en zich klaarmaakt voor het gebed. Shaytan sprint erheen en hij ziet een andere shaytan huilen en krijsen. Shaytan vraagt “Waarom huil je zo shaytan?” De andere shaytan verteld: “Ze werd wakker en ze dankte Allah, deed een Du'a en zei Bismillah, toen ging de eerste knoop los. Toen deed ze woedoe en ging de tweede knoop los. Nu gaat ze bidden dus de laatste knop gaat ook los!” Opeens horen ze de adhan klok. Beide shaytans flippen en sprinten weg. Een van de twee komt weer terug, de andere heeft de hoop opgegeven. De shaytan hoort nu de Iqaamah en flipt weer. Hij barst bijna uit elkaar, en sprint weer snel weg.

Salma, de zus van Lotfi, is inmiddels begonnen met Surah al Fatihah. Shaytan gaat naast haar staan en zegt “Hey, welke hijab ga je vandaag opdoen?” Salma denkt opeens 'Hey wat voor hijab ga ik vandaag opdoen' en dan 'Ohjee, ik ben aan het bidden' en gaat weer verder met haar gebed. De shaytan word gek en gaat iets anders proberen. Hij fluistert haar in “Je moet je boeken nog in je tas doen, dat was je gisteren vergeten” Hij probeert vanalles en ziet dat ze luistert, en dat maakt hem blij. Salma vergeet door alles hoeveel rakaht ze heeft gebeden maar herinnert zich de hadith over vergeten hoeveel rakaht je hebt gebeden en doet twee extra sudjuds. De shaytan flipt maar laat haar met rust want haar gebed is inmiddels toch afgerond.

Shaytan gaat snel weer naar de kamer van Lotfi en komt daar een andere shaytan tegen. Hij zegt tegen hem “Hey, neem jij het van mij over?” en de andere shaytan zegt “Ja, je mag even een andere persoon uitkiezen” De shaytan die net aangekomen is vraagt of Lotfi Fajr heeft gebeden. De andere shaytan zegt “Nee hij bleef slapen. Goed hé!” en ze lachen allebei. De eerste shaytan gaat weg. Lotfi staat eindelijk op en is helemaal dizzy. Hij ziet op de klok dat het te laat is en ziet de zon al opkomen. Lotfi baalt dat hij niet heeft gebeden en loopt naar de badkamer, waar hij woedoe doet. Hij denkt aan het gemiste gebed en baalt ervan. De shaytan fluistert hem in dat hij nu nog kan bidden, maar Lotfi weet dat bidden tijdens zonsopgang niet goed is dus laat hij het gebed. Lotfi wil een slok water nemen. Shaytan leidt hem af in de hoop dat hij vergeet Bismillah te zeggen, maar dat mislukt.

Lotfi's telefoon gaat en het is Nadia. Shaytan weet dat ze vandaag een date hebben en heeft er zin in, want ze zijn nog niet getrouwd. Lotfi staat voor de spiegel, doet zijn haar, en trekt zijn kleren aan. Hij loopt naar beneden en treft zijn moeder daar aan, die vraagt waar hij heen gaat op zijn vrije dag. Lotfi weet even niet wat hij moet zeggen en verteld een smoes. Shaytan is helemaal blij “Yes! Liegen tegen mamma! Goed zo!”. Lotfi pakt zijn jas en rijdt naar de afgesproken plek. Nadia stapt in, ze groeten elkaar en bedenken dat ze wel zin hebben in een strand wandeling. Lotfi rijdt richting het strand. Shaytan fluistert tegen hem “Doe je hand op haar been” en Lotfi doet het. Shaytan fluistert tegen Nadia “Het is een lieve jongen, niet zoals die andere jongens” en Nadia laat het toe. Nadia denkt nog even na over de hadith die zegt Als je met z'n tweeën alleen bent is shaytan de derde, maar shaytan fluistert zoveel dat ze het helemaal vergeet.

Op het strand is het heel erg leuk en ze lopen hand in hand. Op een bepaald moment zegt de shaytan “Stop nu even, draai je om, kijk haar aan en probeer het gewoon, ze zal het leuk vinden”. Lotfi draait om en wil dichterbij komen. Nadia twijfelt maar uiteindelijk stemt ze toe en doet met hem mee. Shaytan maakt een vreugde dansje en zegt “Yes! Dwaal maar lekker!!!!!” Ze lopen naar de auto en gaan steeds een stapje verder. Shaytan is dolblij. Als ze de zonde hebben begaan ziet shaytan Nadia huilen en lacht haar uit. Hij ziet dat Lotfi heel erg spijt heeft en vertrekt. Zijn klus is geklaard. Dan beginnen Lotfi en Nadia opeens na te denken, de influisteringen zijn weg. Nadia is bezorgt en baalt enorm, Lotfi verontschuldigd zich, en zet haar zwijgend in de buurt van haar huis af.

Shaytan lacht zich kapot en gaat opzoek naar nieuwe slachtoffers. Op het terras ziet hij iemand zitten die onwijs moet geeuwen, en hij springt in de geeuwende persoon. Binnen in zijn lichaam lacht de shaytan en zegt “Ja, had je maar je hand voor je mond moeten houden vriend” Shaytan blijft daar even en gaat weer verder. Dan opeens krijgt shaytan een bericht dat er een kindje word geboren. Hij sprint naar het ziekenhuis en door zijn snelheid is hij net op tijd. Hij ziet dat het kindje vastgehouden word door de verpleegster. Shaytan knijpt de baby en die begint te huilen. Shaytan zegt “Welkom in deze wereld, ik zal mijn best doen om je te laten dwalen.”

Shaytan loopt verder door de gang van het ziekenhuis en komt een andere shaytan tegen. Hij groet hem en ziet opeens dat de ander een kroontje op zijn kop heeft. Shaytan vraagt “Wow, hoe kom je aan dat kroontje?” De ander antwoord “Die heb ik van opperbevelhebber Iblies gekregen, ik heb er voor gezorgd dat een pas getrouwd stel is gaan scheiden. Hahaha! Ik speelde met hun vertrouwen en zorgde voor een kleine ruzie die steeds erger werd. Ik lachte me krom, ik zag gelijk al dat ze geen geduld hadden en niet bezig waren Allah te gedenken. Dus ik pakte het simpel en doeltreffend aan. Toen kwam ik bij Iblies en hij riep mij en omhelsde mij en zei Jij bent goed bezig! Hij vertelde dat hij een kroontje als beloning gaf omdat een scheiding zoveel schade met zich mee brengt. En daar zijn we voor, om zoveel mogelijk mensen te laten dwalen!”

Ze bleven een tijdje praten en wisselden ideeën uit. De shaytan met het kroontje vroeg aan de ander “Kan jij me misschien helpen? Ik ken een meisje waar ik niet eens in de buurt kan komen. Misschien weet jij hoe dat komt.” Ze lopen er samen heen, wetende dat het meisje op haar kamer zit. Shaytan zonder kroontje schept op “Ik zal wel even naar binnen gaan en daar blijven” Hij wil binnenstappen maar ziet beschermers staan en die lachen. Dan hoort hij opeens een geluid waarvan hij bijna barst. Hij rent in paniek weg en word uitgelachen door de shaytan met het kroontje, die vraagt wat er aan de hand is. Shaytan zegt “Ik ken dit, dit is de bescherming waar we niet eens in de buurt kunnen komen, ze reciteert de beschermende vers uit de Qur'an, de ayat el koersi! Ik ken haar al een tijdje, zelfs als ze naar buiten gaat doet ze een du'a en heeft ze woedoe. Ik heb de hoop opgegeven, ze kost me teveel energie. Ze volgt lessen, heeft kennis van zaken en vervloekt me dagelijks.

Shaytan stelt voor om naar de waarzegger te gaan. Daar aangekomen zien ze veel bezoekers in de wacht ruimte. Ze lachen zich een breuk om de mensen hun verzoeken. Beide shaytans vertellen leugens in de oren van de waarzegger, en die laat de mensen nog meer dwalen.
De shaytan met het kroontje vraagt opeens aan de ander “Wanneer is de laatste keer dat je werd achtervolgt door een vuur vlam?” De ander antwoord “Oh laatst nog, ik wilde afluisteren wat er gezegd werd tussen hemel en aarde en toen zag ik een onwijs grote engel die een vuurbal naar me toe schoot. Ik ben nog nooit zo bang geweest! Grappig hé, dat de mensen op aarde denken dat het een vallende ster is en dat sommigen dan nog wensen doen ook! Hahaha!”
De shaytan met kroontje krijgt honger en ze gaan samen de wachtkamer in. Daar zit iemand met zijn linkerhand te eten. De shaytans eten met diegene mee en vullen er lekker hun buikje mee.

Ze praten een poosje over hun projecten. De shaytan kent een jongen die drugs handelt en erover denkt om te stoppen. De andere shaytan zegt “Je moet ze pakken met armoede. Zeg dat hij arm word als hij stopt, dat doe ik altijd. Laatst ook weer, een jongen werkte in een club aan de bar. Hij hoorde van iemand dat het niet goed was en wilde er mee stoppen, maar ik maakte hem zo gek met armoede, en dat het werk was en dat werken goed was en zo, tot hij besloot er te blijven werken. Oh alcohol is zo gruwelijk slecht. Als iemand drinkt is het echt feest, dan treed zijn imaan uit zijn lichaam en dan weet hij niet meer wat goed of slecht is!”

Ze nemen afscheid van elkaar. De shaytan met het kroontje gaat proberen mensen van het avondgebed af te houden door ze zo moe te maken dat ze het over willen slaan. De shaytan met het kroontje denkt opeens na over een jongen die geld wil geven aan een goed doel. Shaytan wil de tip van zijn vriend nu in de praktijk brengen. Hij sprint naar die jongen die nog een beetje twijfelt over het bedrag wat hij op de accept-giro van islamic relief wil schrijven en fluistert hem in “Je bent nog een student, je hebt niet zo veel geld, en je hebt al een hele tijd geen nieuwe schoenen meer gekocht. Als je gaat werken laten kan je wel geld geven maar nu niet!” De jongen verscheurt de acceptgiro en de shaytan is helemaal blij! Hij sprint naar de andere shaytan en bedankt hem voor de tip! Hij zegt ook “Als hij wel de acceptgiro had ingevuld dan zou hij dat geld teruggekregen hebben op een andere manier, of in hasanaat, maar wij moeten ze laten dwalen. Stel je voor dat hij wel geld had gegeven dan was een zonde uitgewist of had hij een extra punt erbij, en dan was hij dichterbij het paradijs en verder van de hel!”

De shaytan met het kroontje bedacht opeens dat hij nog iemand van het avondgebed moest weerhouden. Hij trok een sprintje maar zag dat hij al te laat was, het gebed was al voltooid. Hij baalde als een stekker. Toen de man de Qur'an op wilde pakken fluisterde de shaytan hem in “Je moet slapen joh, je kan de Qur'an ook morgen nog lezen” maar de man zei voor het reciteren “a'oedzoe billahi mina shaytan irajiem” en de shaytan kreeg echt overal pijn. Hij ging gauw een eindje verderop staan. Shaytan kon het niet uitstaan dat de man Qur'an reciteerde, hij kon niet meer dichtbij komen wat hij ook probeerde. Toen kwam de man bij een aya waarin je sudjud moet doen, de shaytan hoopte dat hij het niet zou doen maar toen de man meteen na de sudjud aya ging knielen werd de shaytan helemaal gek. Hij ging huilen en zei “Damn, toen Allah mij vroeg om te knielen voor Adam weigerde ik en deze man moet knielen voor Allah en weigert niet!” Huilend ging hij weg!

Op zoek naar slachtoffers loopt hij door de straat en gaat een kamer binnen. Hij ziet een jongen in bed liggen die voor het slapen gaan geen woedoe heeft gedaan en geen du'a heeft gezegd en geen surah heeft gereciteerd. Shaytan denkt 'Ik ga zijn ziel pakken en laat hem dwalen in een nachtmerrie!' De jongen zijn ziel is in angst, zijn ademhaling is onregelmatig van zijn droom, en de shaytan ligt dubbel van het lachen. De jongen heeft de gehele nacht last van nachtmerries, de ene na de andere. Hij word niet wakker voor het Fajr gebed en de shaytan begint in zijn oor te plassen. De shaytan lacht keihard en zegt “Ik ben manneke pis, en ik pis in de oren van degenen die niet opstaan voor het ochtendgebed. Ik ben manneke pis en ik gebruik de oren als toilet, blijf maar lekker in je bed.” De jongen staat vermoeid en kapot op en begint te gapen zonder zijn hand voor zijn mond te doen en maakt daar geluid bij. De shaytan moet keihard lachen om het geluid. Shaytan heeft wel zin om bij hem te blijven. De jongen loopt naar de keuken en begint te eten zonder Bismillah te zeggen. Shaytan eet lekker mee. De jongen denkt na over het sollicitatie gesprek wat hij straks heeft. De shaytan fluistert hem in “Nee joh, deze baan is veel te min voor je, blijf lekker chillen. Werken kan altijd nog.” De jongen besluit niet naar het sollicitatiegesprek te gaan en gaat in plaats daarvan met een vriend de stad in. De shaytan is blij dat hij vrienden heeft van dat soort, want die helpen elkaar in het dwalen.

Shaytan kwam een mede shaytan tegen die net terugkwam van Iblies, die zijn troon boven het water heeft. Die shaytan zei “Iblies heeft gezegd dat er een mens is die haar best doet om een goede moslim te worden maar dat gaat hem toch niet lukken en wij zullen ons best doen om hem via allerlei wegen te misleiden''!

Ben jij sterk genoeg om je hiertegen te verzetten?
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

:crying: :crying: :crying: :crying: dat mensen dit geloven :crying: :crying: :crying: :crying:
Amorele atheistische nitwit
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

De shaytaan, djinns en andere engelen behoren tot het rijk der fabelen beste Vera.
Hoe kan iemand zich hieraan laten vangen in de 21e eeuw... :roll:
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Hij loopt naar hem toe, doet drie knopen in zijn nek en blaast erop, en zegt “De nacht is lang, dus blijf slapen.” Shaytan gaat zijn neus binnen en gaat daar liggen.
3 knopen in de nek leggen en erop blazen????????

De neus binnengaan??????

Hoe verzinnen ze het... :roll:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Monique schreef:
Hij loopt naar hem toe, doet drie knopen in zijn nek en blaast erop, en zegt “De nacht is lang, dus blijf slapen.” Shaytan gaat zijn neus binnen en gaat daar liggen.
3 knopen in de nek leggen en erop blazen????????

De neus binnengaan??????

Hoe verzinnen ze het... :roll:
Nou, dat verzinnen valt wel mee Mo..... maar dat ze dat geloven!!!!!!!!!!!!

Dan ben je echt rijp voor een gesticht.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

En dat zijn dan meisjes die een normale opvoeding gehad hebben, of dat hoop je.

Ik heb net de shaytan uit mijn neus gesnoten.
Ik zal niet zeggen hoe hij er uit zag.
Een beetje groen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

Het lijkt me zo dat Vera een echte geschifte Moslima is.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Iznogoodh schreef:Het lijkt me zo dat Vera een echte geschifte Moslima is.
Bedankt voor je super wetenschappelijke hypothese :roll:
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Vera schreef:
Iznogoodh schreef:Het lijkt me zo dat Vera een echte geschifte Moslima is.
Bedankt voor je super wetenschappelijke hypothese :roll:
Mensenkennis. En dat is voor een beetje slimme lezer heel makkelijk uit jouw proza te destilleren.
En dan heeft Iznogoodh vreselijk gelijk: je bent gewoon geschift.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Thomas schreef:
Vera schreef:
Iznogoodh schreef:Het lijkt me zo dat Vera een echte geschifte Moslima is.
Bedankt voor je super wetenschappelijke hypothese :roll:
Mensenkennis. En dat is voor een beetje slimme lezer heel makkelijk uit jouw proza te destilleren.
En dan heeft Iznogoodh vreselijk gelijk: je bent gewoon geschift.
Gelukkig maar
Laa ilaaha illallaah
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Vera, heb jouw groene verhaaltje over die bende duivels nu eens grondig gelezen en...kwam niet meer bij van het lachen !!!
Meisje toch, het is om je te bescheuren indien het niet zo triest zou zijn dat jij in zulke onzin gelooft ! Shaytaans genoeg daar ten huize Lotfi me dunkt...
Kan me voorstellen in wat voor een paralelle wereld jij vertoeft, bevolkt met djinns en duivels, constant bevreesd en op je hoede, om schizofreen van te worden !!!
Normaal dat jij voortdurend schrik hebt en bidt.
Jongens toch, wat een onzin, je houdt het niet voor mogelijk !
Pas maar op Vera, straks zit er nog een shaytaan in je studieboeken, in je haar, in je bed, in je kast, in je mond, in je oren, in je schooltas, in je onderbroek, onder je hidjaab, ...maar vooral, er zit er al één in je hersenpan !!! Maar die shaytaan in je kop gaat niet weg door vlug vlug enkele magische islamitisch toverformules uit te spreken, die heeft de islam er zelf ingestopt....

Wat een ellende ! Voer voor psychologen en psychiaters !
Dit is waarlijk crimineel, mensen die deze dingen in de hoofdjes van beïnvloedbare jonge meisjes proppen dienen opgesloten. Zeker weten !
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

:shock: ik heb ook de moeite genomen er iets van te lezen


VERA.. ik dacht dat we de middeleeuwen achter de rug hadden :? ??

lopen wij nou immens voor, of jij immens achter??

shaytaan via je MOND als je GAAPT? welkom in 2007 kindje



Ben jij sterk genoeg om je hiertegen te verzetten?
zekers ben ik wel sterk genoeg om me tegen deze onzin van de islam te verzetten!! geen enkele shaytaan, djin, gibriel of pratende mier kan me zo ver krijgen dat ik ooit dat achterlijke geloof aanneem... bah, walg van je
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

@Silly.
Nu moet je niet doen alsof je neus bloedt.
Christenen geloven namelijk ook in de Shaytaan en Djinns.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

Chaimae schreef:@Silly.
Nu moet je niet doen alsof je neus bloedt.
Christenen geloven namelijk ook in de Shaytaan en Djinns.

:lol: quote uit het NT kindje :twisted: anders ist gwn de onzin die het ook echt is :wink:

btw heeft zij het niet over DE shaytaan... beter lezen liefje :)
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Vera schreef:
Thomas schreef:
Vera schreef: Bedankt voor je super wetenschappelijke hypothese :roll:
Mensenkennis. En dat is voor een beetje slimme lezer heel makkelijk uit jouw proza te destilleren.
En dan heeft Iznogoodh vreselijk gelijk: je bent gewoon geschift.
Gelukkig maar
Ja, dit moslimmutsje uit Friesland is geschift.
Nog 1 normale erbij, nr. 4 die hetzelfde getuigt en dan mogen we haar stenigen.
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Vera pocht, ze heeft een hoog IQ, zit op het VWO, maar zelf schrijven is haar soms wat te veel, dan maar lekker spammen met knip en plakwerk.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Mijn IQ is nog stukken hoger dan dat van Vera en ik ben er zeker van dat ik niet de enige ben...
Maar wat heeft dat nu voor belang, het is wat je met je verstand aanvangt dat telt, hoe hoog of hoe laag je IQ ook moge wezen !
Plaats reactie