salaam ala man idaba alhoeda

maria20

Berichtdoor maria20 » Vr Jun 22, 2007 2:06 pm

Thomas schreef:
maria20 schreef:
Chaimae schreef:@Anoesjka.
Okee, nu weten we het wel.
Mohammed is getrouwd geweest met een kleuter van 6.
En wat nu?

ten eerste hoe kom je bij anouska???? ik heet maria
ten 2e wat nu ???:
tijd om wakker te worden :prop: , tijd om wakker te worden :prop: , tijd om wakker te worden :prop:

Ik denk dat onze Chaimae een beetje in de war is van alle regeltjes en angsten die ze heeft.

ahhaah thomas dat denk ik ook ... :smile:
the truth will set you free!!!!

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Vr Jun 22, 2007 8:30 pm

Trotse-Moslim schreef:Een smeekbede die voor iedereen hier, zowel voor de moslims als de niet-moslims:

U bent meest Vergevensgezinde, U houdt van vergeving, vergeef ons daarom.

(In het Arabisch: Allahoema iennaka 3afoun tohiboe el 3afwa fa3 fou 3ana)

Dit is ook een mooie dua die ik altijd citeer voor het slapen ga, en na elk gebed.

Allahoema gfirlie ma qadamtoe wa ma agartoe.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

tomc

Berichtdoor tomc » Vr Jun 22, 2007 8:42 pm

Chaimae, volgens mij heb je iets verkeerd gegeten. Da klinkt echt ni goe meer :lol:

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Vr Jun 22, 2007 8:45 pm

Ik zal een poging tot wagen.. om dit te vertalen in mijn krom Arabisch.

Allahoema gfirlie ma qadamtoe wa ma agartoe.

Moge Allah mijn zonden vergefen die ik nog zal begaan in de toekomst en die ik al heb begaan in het verleden.

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

tomc

Berichtdoor tomc » Vr Jun 22, 2007 8:48 pm

Het is toch wel de bedoeling dat die klanken uit je *mond* komen hoop ik he ?

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Vr Jun 22, 2007 8:56 pm

tomc schreef:Het is toch wel de bedoeling dat die klanken uit je *mond* komen hoop ik he ?

Ik snap je eerlijk gezegd niet.
Bedoel je dat dit moeilijk uit te spreken is?
Natuurlijk is het moeilijk uit te spreken voor een Belg/Nederlander, maar voor mij als Marokkaanse is dit piece of cake.

Dit moet uit je mond en oprecht uit je hart komen. Allah kijkt namelijk naar je intentie en daarop wordt je ook beoordeeld.

Silly

Berichtdoor Silly » Vr Jun 22, 2007 8:56 pm

Ef 1,7
In hem zijn wij door zijn bloed verlost en zijn onze zonden vergeven, dankzij de rijke genade

vind deze mooier.. :)
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**

Thomas

Berichtdoor Thomas » Vr Jun 22, 2007 9:34 pm

Deze is zo oneindig veel moooier dan alles wat ie woestijnrover heeft gecomponeerd:

TH 1,4

Liefde

Het was alsof zij afscheid namen
maar liefde is oneindig groot
ze bleven en ze blijven samen
liefde is sterker dan de dood.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Vr Jun 22, 2007 9:41 pm

Dit zijn mijn lievelingsversen uit de Bijbel. Ik ben deze tegengekomen tijdens het lezen van de Bijbel en was er onder de indruk van.
Eigenlijk zijn het er teveel, zal er een paar selecteren.

De last op je schouders, draag hem over aan je Heer, Hij zal voor je zorgen; wie Hem trouw is, laat Hij niet bezwijken, nooit.

Mijn zoon, luister naar je vader en moeder; verwerp hun lessen niet. Het zal je sieren als een krans je hoofd, als een ketting je hals.

Laten liefde en trouw je nooit verlaten, bind ze om je hals, schrijf ze in je hart. Dan zul je de genegenheid ondervinden, waardering zul je krijgen, van God en mensen.

Houd vast wat je vader zegt, vergeet niet wat je moeder je leert. Bind het voor altijd op je hart, leg het als snoer oom je hals. Moge het je leiden op je weg, je beschermen als je slaapt en als je wakker wordt, je raad geven. Wat zij je zeggen, hun raad, hun terechtwijzingen, zij wijzen je de weg door het leven, zij zijn als een lamp, een licht.

Silly

Berichtdoor Silly » Vr Jun 22, 2007 9:43 pm

veel ot...

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Vr Jun 22, 2007 11:14 pm

Mijn lievelingshoofdstuk uit de Bijbel is Psalmen. De versen die ik heb geplaats zijn allen afkomstig van de Psalmen.

Roelof

Berichtdoor Roelof » Vr Jun 22, 2007 11:18 pm

En Chaimae, heb je zelf ook nog een mening?

Of leven er alleen maar leugens in jouw bovenkamer?

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Vr Jun 22, 2007 11:21 pm

Roelof schreef:En Chaimae, heb je zelf ook nog een mening?

Ik heb geen eigen mening. Ik volg slechts de weg van Allah.(swt)

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Vr Jun 22, 2007 11:23 pm

Mensen die met een handicap geboren worden is zeker express gedaan door allah...

Er staan vele fouten in de koran zoals:
Aardrijkskundige fouten:

De Aarde staat stil
"Hij schiep de hemelen zonder enige pilaren die je kunt zien. Hij zette op de aarde stevige bergen zodat zij jullie niet aan het wankelen zouden brengen en Hij verspreidde gedierte van allerlei soorten over de aarde. Wij lieten water vanuit de hemel neerdalen en brachten allerlei voortreffelijke soorten voort, in paren." Surah 31:10 ( Soerat loekmaan:10 ).

De zon gaat onder in een bron
"Totdat, toen hij de zonsondergang bereikte, hij deze vond in een bron met donker water. Dicht erbij vond hij een Volk: Wij zeiden: "O Zolqarnain! (Alexander de Grote) Gij zijt gemach-tigd of om ze te straffen, of om ze vriendelijk te behandelen."
Surah 18:86 ( Soerat al-kahf:86 ).

Historische Fouten:

Farao bouwde de toren van Babel in Egypte
"Farao zei: "O stamhoofden! Geen God ken ik voor jullie dan mijzelf: daarom, O Haman! Steek aan (een oven om stenen te bakken van klei), en bouw mij een verheven paleis, dat ik mag klimmen naar de God van Mozes; maar wat mij betreft, ik denk dat hij (Mozes) een leugenaar is." Surah 28:38 ( Soerat al-kasas:38 ).

Alexander de Grote was een profeet
"Men vraagt u betreffende Zol-Qarnain (Alexander de Grote). Zeg: "Ik zal u zijn verhaal vertellen". Wij vestigden zijn macht op aarde en schonken hem de middelen en het vermogen alles te volbrengen. En hij volgde een weg, totdat hij het verste punt in de richting van de ondergaande zon bereikte, en deze in een bron van modderig water zag ondergaan, waarbij hij een (ongelovig) volk aantrof. Wij zeiden: "O, Zol-Qarnain, u hebt de macht, bestraf hen of behandel hen met vriendelijkheid." Surah 18:83-88 ( Soerat al-kahf:83-88 ).

Ethische Fouten:

Het wettigen van meineed
"God zal je geen rekenschap vragen voor gedachteloosheid in jullie eed, maar voor de intentie in jullie harten; en hij is Vaak - vergevend, Zeer verdraagzaam." Surah 2:225 ( Soerat al-bakara:225 )

Het wettigen van een moord
"O Profeet! Zet de gelovigen aan tot de strijd. Als er twintig onder u zijn, geduldig en volhardend, dan zullen zij tweehon-derd, of honderd, overwinnen, zij zullen duizenden ongelovi-gen overwinnen: want dit zijn mensen zonder begrip."
Surah 8:65 ( Soerat al-anfaal:65 ).

Het wettigen van bedrog
"God zal geen rekenschap van je vragen voor iets doelloos in jullie eed, maar hij zal je ter verantwoording roepen voor jullie opzettelijke eed. Om boete te doen, voed tien behoeftige mensen, in de mate vergelijkbaar met hoe je jouw familie voedt; of ze kleedt; of geef een slaaf zijn vrijheid. Als je daar de middelen niet voor hebt, vast dan drie dagen. Dat is de boetedoening voor de eed die je gezworen hebt. Maar houd je aan de eed. Zo maakt God zijn tekenen duidelijk aan je, dat je dankbaar mag zijn." Surah 5:89 ( Soerat al ma’ida:89 ).

Wetenschappelijke Fouten:

Een stoffelijk overschot dat een jaar op een stok leunt
"Toen Wij de dood (van Salomon) hadden bevolen, liet niets aan hen zijn dood zien, behalve een kleine worm van de aarde, die (langzaam) bleef knagen aan zijn stok: dus toen hij neerviel, zagen de Jinns simpelweg dat als zij het onzichtbare gezien hadden, zij niet geteerd waren geworden in de vernederende Straf (van hun Taak)." Surah 34:14 ( Soerat saba:14 ).

Een dutje dat driehonderd en negen jaar duurt.
"Dus bleven zij driehonderd jaar in hun Grot, en (sommigen) voegen er negen jaar aan toe." Surah 18: 9-26 ( Soerat al-kahf:9-26 ).

Wettelijke Fouten:

Het geselen van de getuige
"En diegenen die kuise vrouwen vals beschuldigen, en niet met vier getuigen komen (om hun beschuldigingen te onder-steunen) gesel ze met tachtig zweepslagen, en verwerp hun bewijs voor eeuwig: want zulke mannen zijn gemene over-treders." Surah 24:4 ( Soerat an-noer:4 ).

God schrijft voor om te plunderen
"En weet dat van de hele buit die je verkrijgt (in de oorlog), een vijfde deel is voor God,- en voor de Apostel, en voor de naaste verwanten, wezen, behoeftigen, en de reiziger,- als je in God gelooft en in de openbaring die Wij naar Onze dienaar naar beneden gezonden hebben op de Dag van de Beproeving,- de Dag van de ontmoeting van de twee krachten, want God heeft macht over alle dingen." Surah 8:41 ( Soerat al-anfaal:41 ).

Maar de grootste fout in de koran is eigenlijk wel het feit dat de grote almachtige schepper zelf niet eens weet hoe nieuw leven ontstaat:

Mo schreef:
Soera 23, vers14: Daarna schiepen Wij de druppel tot een bloedklonter, dan schiepen Wij de bloedklonter tot een vleesklomp tot gebeente en dan bedekten Wij het gebeente met vlees. Daarna lieten Wij het als een nieuwe schepping ontstaan.

Er zijn vier soorten van fouten in deze kleine passage waaruit duidelijk blijkt dat de schrijver van de koran (Mohammed) nog niet over de technologie beschikte die het mogelijk maakt om embryologie via waarneming te ontdekken!

1e fout:

"Daarna schiepen Wij de druppel [sperma] tot een bloedklonter"

Sperma muteert niet in bloedcellen. De cellen die bloed vormen, en in mindere mate stollingsfactor, beginnen de vorming niet tot de vierde week van zwangerschap. Na het samengaan van het sperma en het eicel in een morula, is er nog geen bloed of stollingsfactor in vorming. Echter, vele andere celtypes zijn gevormd voor de vorming van bloed en stollingsfactor.

2e fout:

"dan schiepen Wij de bloedklonter tot een vleesklomp"

Dit wordt genoemd als een additionele fout omdat de koran het idee presenteert dat menselijk leven gegroeid is uit een bloedklonter tot een latere verzameling van andere cellen (vleesklomp). Zoals hierboven genoemd, is dat niet het geval.

3e fout:

"tot gebeente"...

De volgorde gepresenteerd in de koran is bevruchting, bloed (of cellen) vorming, beenderen, dan vlees. Dit is niet waar. Cellen voor organen en vlees beginnen zich te vormen vóór het beenweefsel. Later, als het kind groeit, beginnen botstructuren zich te ontwikkelen samen met organen en vlees.

4e fout:

"en dan bedekten Wij het gebeente met vlees."

Zoals hierboven genoemd, celscheiding dat botweefsel vormt, vindt plaats nadat vlees en organen zich beginnen te ontwikkelen. Het beeld geschetst in de koran is erg anders. Iedere moderne observering van foetusvorming laat beslissend zien dat de volgorde van de koran erg foutief is.

Ieder van deze, en andere volop beschikbare feiten ten aanzien van menselijke voortplanting kunnen worden nageslagen in een encyclopedie, of medische database op het Internet, en vergeleken met de koran. Kan de koran het Woord van God zijn en fout zijn over menselijke voortplanting, dat God schiep?

De koran beweert te zijn geautoriseerd door God, openbarend niets dan waarheid en geen fouten bevattend. Als de koran dit soort fouten bevat zoals we hierboven zien dan kunnen we er rustig vanuit gaan dat de rest van dit boek allerminst betrouwbaar is.

En dan nog iets..., wie zijn die "WIJ"...?
Had de grote almachtige hulp nodig?

Ik moet eerlijk bekennen dat mijn hersens wel begonnen te kraken toen ik jouw post las. (bovenstaande)

Roelof

Berichtdoor Roelof » Vr Jun 22, 2007 11:44 pm

Chaimae schreef:
Roelof schreef:En Chaimae, heb je zelf ook nog een mening?

Ik heb geen eigen mening. Ik volg slechts de weg van Allah.(swt)

Dat wisten we al...

Roelof

Berichtdoor Roelof » Vr Jun 22, 2007 11:45 pm

Chaimae schreef:Ik moet eerlijk bekennen dat mijn hersens wel begonnen te kraken toen ik jouw post las. (bovenstaande)

Lees hem dan nog maar een keer...

anna

Berichtdoor anna » Za Jun 23, 2007 9:54 am

Chamae

Een smeekbede die voor iedereen hier, zowel voor de moslims als de niet-moslims:

U bent meest Vergevensgezinde, U houdt van vergeving, vergeef ons daarom.

:drool:

Koran 59:2 "Het was Hij [Allah] die de [Joden] van hun [Medina} huizen verdreef en uit het land verbandde. Zij weigerden te geloven. Jullie dachten dat zij niet weg zouden gaan. En zij verwachtten dat hun vestiging hun zou beschermen tegen Allah. Maar Allah's torment (moslim aanvallen) kwam waar die zij niet verwachtten en terroriseerde hen.Hun huizen werden verwoest..... Dit is mijn waarschuwing. Had Allah de verbanning van de Joden niet geboden, hen in de woestijn verbannen, dan zou Hij hen in deze wereld straffen en zullen zij het vuur van de Hel ondervinden'.

"En wegens hun breken van het verbond hebben Wij hen vervloekt en hun hart verhard. Zij rukken de woorden uit hun verband en hebben een deel van hetgeen hun was vermaand, vergeten. En gij zult hen altijd oneerlijk bevinden op enkelen na, derhalve vergeef hen en wend u van hen af. Voorzeker, Allah heeft degenen die goeddoen, lief. En met degenen die zeggen : » Wij zijn Christenen, sloten Wij (eveneens) een verbond, maar zij vergaten een deel van hetgeen hen was voorgehouden. Daarom deden Wij vijandschap en haat onder hen ontstaan, tot de Dag der Opstanding. Allah zal hen weldra laten weten, wat zij deden.’ Koran 5 :14-15

MUSLIM, BOEK 17: Het boek over door de islam voorgeschreven straffen
017.4185 Laat de vloek van Allah rusten op de man die een ei steelt waarvoor zijn hand wordt afgehakt, of een touw steelt waarvoor zijn hand wordt afgehakt.

017.4191 Als een ongehuwde man sexuele gemeenschap heeft met een ongehuwde vrouw moeten beiden gestraft worden met honderd zweepslagen en verbanning gedurende een jaar. En in het geval van een gehuwde man die gemeenschap heeft met een gehuwde vrouw zullen beiden honderd zweepslagen krijgen en gedood worden door steniging.

017.4206 Deze tekst verhaalt van een vrouw die overspel had gepleegd en zwanger was geworden. Nadat zij was bevallen bracht zij het kind naar Mohammed die haar opdroeg terug te komen nadat zij het kind had gespeend. Toen werd zij ingegraven tot haar borst en de profeet beval mensen haar te stenigen. Een man smeet een steen naar haar hoofd, waardoor zijn gezicht met bloed werd bespat. Hij schold haar uit waarop de profeet hem vermaande om zachtmoedig te zijn"(!!!)

Quran Surah 2: The Cow

1. Don't bother to warn the disbelievers. Allah has blinded them. Theirs will be an awful doom. 6
2. Allah has sickened their hearts. A painful doom is theirs because they lie. 10
3. A fire has been prepared for the disbelievers, whose fuel is men and stones. 24
4. Disbelievers will be burned with fire. 39, 90
5. For disbelievers is a painful doom. 104
6. For unbelievers: ignominy in this world, an awful doom in the next. 114
7. Allah will leave the disbelievers alone for a while, but then he will compel them to the doom of Fire. 126
8. The doom of the disbelievers will not be lightened. 162
9. They will not emerge from the Fire. 167
10. Those who hide the Scripture will have their bellies eaten with fire. Theirs will be a painful doom. 174
11. How constant are they in their strife to reach the Fire! 175
12. Kill disbelievers wherever you find them. If they attack you, then kil them. Such is the reward of disbelievers. 191
13. War is ordained by Allah. 216
14. Those who die in their disbelief will burn forever in the Fire. 217
15. Disbelievers worship false gods. They will burn forever in the Fire. 257
16. Allah does not guide disbelievers. 264
17. "Give us victory over the disbelieving folk." 286

Quran Surah 3: The Family Of 'Imran
- o.a. daarin hetzelfde verhaal

Degenen die niet geloven in Onze ayaat (bewijzen, ayaat, lessen, tekenen, openbaringen enz.) zullen Wij laten branden in het Vuur. Zo vaak als hun huiden helemaal geroosterd zijn, zullen Wij hen door andere huiden vervangen zodat zij de straf zullen proeven. Zeker, Allah is Al-Machtig, Al-Wijs." (Surah 4 : Ayah 56)

http://www.apostatesofislam.com/forum/v ... 8&start=15

Hoofdstuk 8; "Al An-Faal"
vers 13: "Toen uw Heer aan de engelen openbaarde:
Vers 13:Ik ben met u; versterkt de gelovigen. Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van de vingers af."
vers 40: "En bestrijdt hen totdat er geen vervolging is en de godsdienst geheel voor Allah wordt. Maar als zij ophouden, dat ziet Allah voorzeker."
vers 56: "Voorzeker, in de ogen van Allah zijn zij, die de waarheid (de Koran dus..) verwerpen erger dan beesten, want zij willen niet geloven.
vers 66: "O profeet, spoor de gelovigen aan om te vechten."
Hoofdstuk 9, "Attaubah"

vers 5: "Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen vanuit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Za'kaat betalen laat hun weg dan vrij.

"CHRISTENEN ZULLEN BRANDEN IN HET VUUR"

"CHRISTENEN ZULLEN PIJNLIJK VERDOEMD WORDEN"

"ZEG TEGEN CHRISTENEN EN JODEN DAT HEN EEN PIJNLIJKE VERDOEMENIS WACHT"

"ALLAH ZAL CHRISTENEN UITEENRIJTEN OMDAT ZIJ IN CHRISTUS GELOVEN"

"ALLAH ZAL CHRISTENEN SPOEDIG LATEN WETEN WAT ZIJ DEDEN'

"ALLAH HEEFT ONEENIGHEID EN HAAT ONDER CHRISTENEN DOEN ONTSTAAN"

"ALLAH ZAL CHRISTENEN VERNIETIGEN"

'WEET DAT HET PARADIJS ONDER DE SCHADUWEN VAN HET ZWAARD LIGT"

Bovenstaande dus jouw definitie van "Vergevingsgezindheid". :evil:

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Za Jun 23, 2007 11:18 am

@Anna.
Niks mis met die versen, voor zover ik weet.

017.4191 Als een ongehuwde man sexuele gemeenschap heeft met een ongehuwde vrouw moeten beiden gestraft worden met honderd zweepslagen en verbanning gedurende een jaar. En in het geval van een gehuwde man die gemeenschap heeft met een gehuwde vrouw zullen beiden honderd zweepslagen krijgen en gedood worden door steniging.

-Eigen schuld! Moet jij maar geen overspel plegen.

017.4185 Laat de vloek van Allah rusten op de man die een ei steelt waarvoor zijn hand wordt afgehakt, of een touw steelt waarvoor zijn hand wordt afgehakt.

-Eigen schuld. Stelen is niet toegestaan in de Islam. Boontje komt om
zijn loontje.

Quran Surah 3: The Family Of 'Imran - o.a. daarin hetzelfde verhaal

Degenen die niet geloven in Onze ayaat (bewijzen, ayaat, lessen, tekenen, openbaringen enz.) zullen Wij laten branden in het Vuur. Zo vaak als hun huiden helemaal geroosterd zijn, zullen Wij hen door andere huiden vervangen zodat zij de straf zullen proeven. Zeker, Allah is Al-Machtig, Al-Wijs." (Surah 4 : Ayah 56)

Eigen schuld. Jullie hadden de kans/mogelijkheid om in Allah te geloven en Zijn godsdienst. Het is nogasl logisch dat je hiervoor gestraft wordt. Het Christendom en Jodendom kent ook bedreigingen met Hel en verdoemenis. Doe dus niet alsof alleen de Islam dit kent.
Iedereen die het Jodendom volgt gaat naar de Hel, aldus het Jodendom/Thora. Iedereen die Jezus niet bolgt gaat naar de Hel, aldus Jezus en het Christendom.

Enkele woorden van Jezus(vzmh) in de Bijbel over het Hiernamaals en de Hel.

Mateus 10:14-15
En als ze je niet willen ontvangen noch naar je woorden willen luisteren, verlaat dan dat huis of die stad en schud het stof van je voeten. Ik verzeker jullie: de dag van het oordeel zal voor het land van Sodom en Gomorra draaglijker zijn dan voor die stad.

Mateus 10:28
Wees liever bang voor hem die in staat is én ziel én lichaam om te laten komen in de Gehenna.

Mateus 11:22
Ik zeg jullie: op de dag van het oordeel zal het lot van Tyrus en Sidon draaglijker zijn dan dat van jullie. En jij dan, Kafarnaüm, je denkt toch niet dat je tot in de hemel zult worden verheven? In het diepst van het dodenrijk zul je afdalen!

Mateus 25:41
Daarop zal hij (Jezus) ook de groep aan zijn linkerzijde toespreken: “Jullie zijn vervloekt, verdwijn uit mijn ogen naar het eeuwige vuur dat bestemd is voor de duivel en zijn engelen.

Mateus 25:46
Hun staat een eeuwige bestraffing te wachten, de rechtvaardigen daarentegen het eeuwige leven.’

Thomas

Berichtdoor Thomas » Za Jun 23, 2007 12:00 pm

Chaimae schreef:@Anna.
Niks mis met die versen, voor zover ik weet.

-Eigen schuld! Moet jij maar geen overspel plegen.

DIT IS MOORD Chaimae. Zie je hoe gedegenereerd jij al bent.
Je bent in feite zelf een moordenaar door dit goed te keuren!!!

-Eigen schuld. Stelen is niet toegestaan in de Islam. Boontje komt om
zijn loontje.

Dit is verminken van een menselijk lichaam. Haast nog erger dan iemand vermoorden.
Chaimae, jij zakt tot een bekenkelijk niveau.

Quran Surah 3: The Family Of 'Imran - o.a. daarin hetzelfde verhaal

Eigen schuld. Jullie hadden de kans/mogelijkheid om in Allah te geloven en Zijn godsdienst. Het is nogasl logisch dat je hiervoor gestraft wordt. Het Christendom en Jodendom kent ook bedreigingen met Hel en verdoemenis. Doe dus niet alsof alleen de Islam dit kent.

Islam is Vrede...... NOT
Islam is dus haaat. Vreselijke intolerante haat.
Als je iemand die niet in jouw sprookjes gelooft eeuwige pijn wilt laten leiden ben je ziek in je hoofd.

Iedereen die het Jodendom volgt gaat naar de Hel, aldus het Jodendom/Thora. Iedereen die Jezus niet bolgt gaat naar de Hel, aldus Jezus en het Christendom.

Enkele woorden van Jezus(vzmh) in de Bijbel over het Hiernamaals en de Hel.

Mateus 10:14-15
En als ze je niet willen ontvangen noch naar je woorden willen luisteren, verlaat dan dat huis of die stad en schud het stof van je voeten. Ik verzeker jullie: de dag van het oordeel zal voor het land van Sodom en Gomorra draaglijker zijn dan voor die stad.

Mateus 10:28
Wees liever bang voor hem die in staat is én ziel én lichaam om te laten komen in de Gehenna.

Mateus 11:22
Ik zeg jullie: op de dag van het oordeel zal het lot van Tyrus en Sidon draaglijker zijn dan dat van jullie. En jij dan, Kafarnaüm, je denkt toch niet dat je tot in de hemel zult worden verheven? In het diepst van het dodenrijk zul je afdalen!

Mateus 25:41
Daarop zal hij (Jezus) ook de groep aan zijn linkerzijde toespreken: “Jullie zijn vervloekt, verdwijn uit mijn ogen naar het eeuwige vuur dat bestemd is voor de duivel en zijn engelen.

Mateus 25:46
Hun staat een eeuwige bestraffing te wachten, de rechtvaardigen daarentegen het eeuwige leven.’

Dank je wel Chaimae.
Je gaat je steeds verder ontplooien (Afzakken dus!!!) tot useful i.d.i.o.t.
Jij draagt de boodschap die FFI wil verspreiden heel goed uit.
Namelijk: De islam is haat/angst/vrouwonvriendleijk/moord enz.

Thomas
Context???

Uitleg???

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Za Jun 23, 2007 12:08 pm

Islam is Vrede...... NOT
Als je iemand die niet in jouw sprookjes gelooft eeuwige pijn wilt laten leiden ben je ziek in je hoofd.

Alle religies dreigen met Hel en verdoemenis als je hun leer niet volgt. Het Jodendom zegt dat alle mensen die het Jodendom niet volgen naar de Hel gaan. Jezus zegt dat iedereen die hem niet volgt naar de Hel gaat. De Islam zegt weer dat iedereen die niet in God gelooft en dat Mohammed Zijn profeet is niet erknet naar de Hel gaat.

Dus.. waarom alleen zeggen dat de Islam een niet-vredig geloof is.

Trotse-Moslim

Berichtdoor Trotse-Moslim » Za Jun 23, 2007 12:08 pm

@ Anna:

Allah soebhana hoewwa ta3ala is inderdaad Dé Vergevingsgezinde. Ik lees allemaal verzen waarin een oorzaak en gevolg wordt genoemd.

Alsof je bijv. in de bus leest: Geen kaartje? Is 30 euro boete.

Je kan dit als een dreiging zien, of als bang-makerij.

Maar in feite komt het neer op een vermaning cq. waarschuwing. De hele koran is een vermaning en waarschuwing voor degene die willen luisteren.

Als je opzettelijk niet wilt luisteren en onbeperkt en grenzeloos van het leven wilt "genieten", zonder daarbij rekening te houden met de gevolgen -zowel op deze wereld als in het hiernamaals- dan is het eigen schuld, dikke bult zoals Chaimae zei.

Verder is het in de islaam een goede eigenschap om vergevingsgezind zijn. Dus als je bijv. boos op iemand bent omdat hij/zij jou gekwetst heeft en je vergeeft het hem/haar, kan je daar insahallah hasanat voor krijgen, vanwege jou vergevingsgezindheid.

Zo worden alle goede eigenschappen insahallah beloond en worden slechte eigenschappen bestraft, maar Allah soebhana hoewwa ta3ala is Dé Vergevingsgezinde. Dus het kan zijn dat je daarvoor insahallah vergeven wordt als je om vergeving gaat vragen. Want wie vraagt, die zal krijgen.
En verdraag met geduld alles wat zij (de ongelovigen) zeggen; en verlaat hen op gepaste wijze. (73:10). Contra principia negantem disputari non potest

Thomas

Berichtdoor Thomas » Za Jun 23, 2007 12:15 pm

Chaimae schreef:
Islam is Vrede...... NOT

Alle religies dreigen met Hel en verdoemenis als je hun leer niet volgt. Het Jodendom zegt dat alle mensen die het Jodendom niet volgen naar de Hel gaan. Jezus zegt dat iedereen die hem niet volgt naar de Hel gaat. De Islam zegt weer dat iedereen die niet in God gelooft en dat Mohammed Zijn profeet is niet erknet naar de Hel gaat.

Dus.. waarom alleen zeggen dat de Islam een niet-vredig geloof is.

Daarom ben ik atheist.
Omdat ik niet in sprookjes geloof.

Maar van alle geloven is de islam verreweg het meest wreed en gevaarlijk.

Van andere geloven heb ik geen last.
Van de islam wel.

Kijk maar wat er gebeurt als er in Engeland iemand een lintje krijgt!!!!!!!!!!!!
Collectieve gekte is de wereld van de islam.
Context???

Uitleg???

Monique

Berichtdoor Monique » Za Jun 23, 2007 12:16 pm

Chaimae schreef:Eigen schuld. Jullie hadden de kans/mogelijkheid om in Allah te geloven en Zijn godsdienst. Het is nogasl logisch dat je hiervoor gestraft wordt.

Waarom is het logisch dat je gestraft wordt wanneer je niet "gelooft"?
Amorele atheistische nitwit

Trotse-Moslim

Berichtdoor Trotse-Moslim » Za Jun 23, 2007 12:35 pm

Monique schreef:
Chaimae schreef:Eigen schuld. Jullie hadden de kans/mogelijkheid om in Allah te geloven en Zijn godsdienst. Het is nogasl logisch dat je hiervoor gestraft wordt.

Waarom is het logisch dat je gestraft wordt wanneer je niet "gelooft"?

Omdat je opzettelijk niet wilt luisteren naar jou Schepper.
Wie ga je anders gehoorzamen als je niet eens je Schepper gehoorzaamt?

Ik merk hier doorgaands dat de status van onze Schepper heel erg wordt onderschat.
En verdraag met geduld alles wat zij (de ongelovigen) zeggen; en verlaat hen op gepaste wijze. (73:10). Contra principia negantem disputari non potest

Silly

Berichtdoor Silly » Za Jun 23, 2007 12:36 pm

nou ik onderschat de schepper niet.. maar ik geloof niet dat je daarom alleen gestraft wordt :S

er zijn zat mensen die nooit van een god gehoord hebben.. reden genoeg voor allah om ze hel te laten zien :S maf

Terug naar “Zoo”