Berichtfunctie

Gesloten
Buyisib
Berichten: 67
Lid geworden op: za feb 24, 2007 2:09 am

Berichtfunctie

Bericht door Buyisib »

Hallo beheerders van dit forum..

Ik heb een probleempje.

Bij het versturen van een privebericht verschijnt er een venster met dat de beheerders mijn berichtfunctie hebben uitgeschakeld..

Waarom dit nou weer?..

Graag zou ik weer berichten willen versturen.

Mvg.

Buyisib
"Elke keer als een kind zegt: 'Ik geloof niet in feeën' valt ergens een kleine fee dood neer."
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Omdat je een Moslim bent.
Alle Moslim op dit forum kunnen geen berichten sturen.
Zo dan weet je dit weer.

MVG,
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Alle nieuwe leden kunnen pas na X aantal berichten PB's versturen.
Deze regel is van kracht gegaan na misbruik van bepaalde leden die de PB-box gebruikten om te spammen. Spammers hun PB blijft gesloten, heeft niets met Moslim-zijn te maken.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Buyisib
Berichten: 67
Lid geworden op: za feb 24, 2007 2:09 am

Bericht door Buyisib »

BFA schreef:Alle nieuwe leden kunnen pas na X aantal berichten PB's versturen.
Deze regel is van kracht gegaan na misbruik van bepaalde leden die de PB-box gebruikten om te spammen. Spammers hun PB blijft gesloten, heeft niets met Moslim-zijn te maken.
Hahaha.. Ja ik moest er al om lachen. Wat heeft dat er nou weer mee te maken. :razz:

Maar ik vind het nog altijd een beetje gemeen..

Ik ben hier al heel lang lid vind ik. Ik ben meer een lezer als een schrijver. Misschien willen sommige leden berichten met kwaliteit posten in plaats van aan de kwantiteit te denken. Hierbij wil ik gewoon gebruik maken van mijn berichtenfunctie omdat ik de behoefte heb om met enkele leden te communiceren. Ik heb geen andere communicatiemogelijkheden..

Dus.. Mag het weer ingeschakeld worden?
"Elke keer als een kind zegt: 'Ik geloof niet in feeën' valt ergens een kleine fee dood neer."
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Precies alle nieuwe leden kunnen geen berichten sturen en verder ook alle Moslims.

Waarom kan ik geen berichten sturen? waarom kan Trotse-Moslim geen berichten sturen? Waarom kan Ajax geen berichten sturen? Moet ik doorgaan... zijn dat nieuwe leden?

Maar dat geeft niks. Dat laat me alleen maar meer inzien dat jullie een stelletje hypocrieten zijn en dat maakt mijn geloof alleen maar sterker. Danke schon! Zijn jullie toch ergens goed voor.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Dus.. Mag het weer ingeschakeld worden?
Dat beslist Ariel.
Vraag het eens.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Buyisib
Berichten: 67
Lid geworden op: za feb 24, 2007 2:09 am

Bericht door Buyisib »

Beste Ariel,

Kun je mijn berichtenfunctie weer inschakelen aub?

Bedankt.

(Gevraagd - Ik kan geen pb versturen dus dan maar op deze manier) :razz:
"Elke keer als een kind zegt: 'Ik geloof niet in feeën' valt ergens een kleine fee dood neer."
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

(Gevraagd - Ik kan geen pb versturen dus dan maar op deze manier)
Kan een uurtje duren, Ariel antwoord wel.
Je leek ook geen spammer en helledreiger zoals C.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gesloten