Islamside weet het beter

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Islaminside
Berichten: 696
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 6:39 pm

Islamside weet het beter

Bericht door Islaminside »

Ariel schreef:
Jezus is een moslim , mozes is een moslim , mohammed is een moslim Adam is een moslim :
Al deze bovenstaande personen behalve Mohammed waren GEEN moslims.
Islam is door Mohammed gesticht en voor Mohammed bestonden er geen Moslims.
Wat jij schrijft is een zware belediging voor Christenen.
Eigenlijk moeten we nu vlaggen en Islamitische ambassades in de fik gaan steken.
En misschien nog een paar poppen.
Ariel ik weet hoe jij van binnen zit en ik weet hoe jij denkt .
Doe waar je zin in hebt , mij doe je er namelijk niets kwaad mee als je maar niet me geloof aanvalt of me verdrijft van me woonplaats dan heb ik niks tegen je .


En nu over de Islam : Islam betekent onderwerpen aan de wil van God .

Alle profeten zijn moslims alle profeten onderwerpten zich aan de wil van god .

Maar mensen zoals ARIEL hebben jezus(vzmh) boven god verkozen en begonnen en mens te aanbidden te knielen voor een kruis .
En zomaar te zeggen dat hij de zoon van god is of god zelf .
De bijbel is door de geschiedennisschrijvers perfect verandert en hij wordt nog steeds verandert door soorten figuren als Ariel.
Naar de nieuwste testament , ECHT BIJBEL 2007 WOOOHH.
Het woord hel en vuur is eruit gehaald door mij (ariel)
HHEe ariel heb je dat gedaan vraagt pim dan .
Dan zegt Ariel ja' ik ben hoger dan god ik vindt de hel en vuur een beetje te erg .
Nou " degene die naar de waarheid opzoek zijn trappen hier huis niet in.

Het gaat Allemaal om kennis beste mensen want kennis is macht .




Je kunt de Bijbel niet openslaan, of er staan passages waarin onderkend wordt dat Jezus slechts een Profeet is. Zo staat er geschreven: ,En in zijn vaderstad gekomen, leerde hij hun in hun synagoge; zodat zij versteld stonden en zeiden: Van waar heeft deze die wijsheid en die wonderkrachten? Is hij niet de zoon van den timmerman? Heet zijn moeder niet Maria, en zijn broeders Jacobus, Jozef, Simon en Judas? En zijn zusters, wonen zij niet allen onder ons? Van waar heeft hij dan dit alles? Zo was hij hun een aanstoot. Maar Jezus zeide tot hen: Een profeet is alleen ongeëerd in zijn vaderland en huis. (Mattheüs 13: 54-57)

In de voorgenoemde tekst kunnen wij zien dat Jezus zichzelf als Profeet aankondigt. Elders in de Bijbel staat ook het volgende: “En toen hij Jeruzalem binnentrok, kwam de gehele stad in opschudding. Men vroeg: ,,Wie is dat?” En de scharen zeiden: ,,Dat is de profeet Jezus van Nazaret in Galilea.(Mattheüs 21: 10-11 )

Dus ook onder de mensen van zijn tijd stond Jezus bekend als zijnde een Profeet. En ook staat het volgende vermeld in de Bijbel: “Kort daarop ging Jezus naar een stad Nain genaamd, en met hem gingen zijn leerlingen en een talrijke schare. Toen hij de poort der stad naderde, daar droeg men een dode uit, een enigen zoon zijner moeder; zij was een weduwe; een grote schare uit de burgerij vergezelde haar. Toen de Heer haar zag, kreeg hij innig medelijden met haar en zeide tot haar: Ween niet. En nadertredend, raakte hij de kist aan--de dragers stonden stil--en zeide: Jongeling, ik zeg u, ontwaak. Nu richtte de dode zich op en begon te spreken, en hij gaf hem aan zijn moeder. Vrees beving allen; zij verheerlijkten God en zeiden: Een groot profeet is onder ons opgestaan! en: God heeft op zijn volk achtgeslagen!(Lucas 7: 11-16 )

Ondanks dat de mensen dit grote wonder hebben mogen aanschouwen, draafden zij niet te ver door met hun beweringen door bijvoorbeeld Jezus (vrede zij met hem) tot god of de zoon van god te betitelen. Zij beperkten zich namelijk tot het zeggen van: “Een groot profeet is onder ons opgestaan.” En dit was niet de eerste keer dat de Joden een Profeet zagen die iemand uit de dood ontwaakte. Zo vinden wij in de Bijbel de volgende tekst: “Daarop strekte hij (Elia) zich drie keren over den knaap uit, en riep tot den Heer: Heere God moge de ziel van dezen knaap in hem wederkeren! En de Heer verhoorde Elia: de ziel van den knaap keerde in hem terug, en hij herleefde.(1 Koningen 17: 21-22 )

Ook komen wij in de Bijbel het volgende tegen: “Eliza kwam het huis binnen, en daar was de dode knaap op zijn bed neergelegd. Hij ging de kamer binnen, sloot de deur achter hun beiden en bad tot den Heer. Daarna ging hij boven op het kind liggen: hij legde zijn mond op den zijnen, zijn ogen op de zijne, zijn handen op de zijne; zo kromde hij zich over hem heen, totdat het vlees van het kind warm werd. Daarna kwam hij er af, ging door het huis eenmaal op en neder, klom op en kromde zich over hem heen. Toen niesde de knaap zevenmaal achtereen en deed zijn ogen open. Nu riep hij Gehazi en zeide: Roep de Sjunammietische. Deze riep haar, zij kwam tot hem, en hij zeide: Neem uw zoon op. Toen kwam zij binnen, viel aan zijn voeten en wierp zich ter aarde; daarna nam zij haar zoon op en ging heen. 2 Koningen 4: 32-37 )

Dus Jezus (vrede zij met hem) was niet meer dan een Profeet met wonderkrachten die van God afkomstig waren zoals dit ook het geval was met de andere voorgenoemde profeten. En laten wij niet vergeten dat de mensen die Jezus hebben meegemaakt over hem spraken als zijnde een Profeet. “Hij zeide tot hen: ,,Wat dan?” Zij zeiden hem: ,,Dat met Jezus den Nazarener, die een profeet was, krachtig in werk en woord in de ogen van God en het gehele volk. (Lucas 24: 19 )

Toen de mensen het wonder dat hij verricht had zagen, zeiden zij: ,,Dat is waarlijk de profeet die in de wereld komen zou!(Johannes 6: 14 )


Ons geloof is het geloof van Abraham ( ibramim ) vrede en zegeningen zij met hem het geloof van een Hanifah.


De zoekers naar de waarheid


Ibn Omar overlevert dat Zaid bin Amr bin Nofail vertrok richting Shaam (dit gebied beslaat het huidige Syrië, Libanon, Palestina en Jordanië) op zoek naar de (ware) godsdienst. Hij kwam een joodse geleerde tegen en vroeg hem over hun geloof (het Jodendom). Hij zei: ,Ik wil wellicht jullie godsdienst volgen, dus vertel mij er iets meer over.,Hij (de geleerde) zei: ,Je zult onze godsdienst niet kunnen volgen voordat je een deel van de woede van Allah op jou neemt., Hierop antwoordde Zaid: ,Het is juist de woede van Allah waarvoor ik vlucht. Ik zal niets van de woede van Allah op mij willen nemen. En hoe zou ik dit kunnen? Kun je mij een andere godsdienst aanraden?, Hij zei: “Ik ken geen andere godsdienst, behalve die van de Hanief?, Hij (Zaid) vroeg: “En wat is (de godsdienst van) Hanief?, Waarop hij antwoordde: “De godsdienst van Ibrahiem. Hij was geen jood noch christen en hij aanbad alleen Allah!, Zaid ging verder en kwam een christelijke geleerde tegen en vroeg hem hetzelfde. De geleerde antwoordde: ,Je zult onze godsdienst niet kunnen volgen voordat je een deel van de vloek van Allah op jou neemt., Hierop antwoordde Zaid: “Het is juist de vloek van Allah waar ik voor vlucht. Ik zal niets van de vloek van Allah en Zijn woede op mij willen nemen. En hoe zou ik dit kunnen? Kun je mij een andere godsdienst aanraden?, Hij zei: “Ik ken geen andere godsdienst, behalve die van de Hanief?” Hij (Zaid) vroeg: 'En wat is (de godsdienst van) Hanief?.
Waarop hij antwoordde: “De godsdienst van Ibrahiem. Hij was geen jood noch christen en hij aanbad alleen Allah!, Toen Zaid hoorde wat zij zeiden over Ibrahiem, vertrok hij en toen hij tevoorschijn kwam hief hij zijn handen op en zei: ,O Allah! Ik getuig dat ik op de godsdienst ben van Ibrahiem. (al-Boechari)

Ik zei het toch Ariel wij geloven in alle profeten jij niet , je maakt je zelf echt belachelijk Ariel en ik denk nog wel je hebt een beetje kennis .


Tot slot een stukje uit de koran

In naam van God, de Barmhartige, de Genadevolle.

Alif Laam Miem.

De openbaring van het Boek is zonder twijfel van de Heer der Werelden.

Zeggen zij: "Hij heeft het verzonnen?" Neen, het is de Waarheid van uw Heer, opdat gij een volk moogt waarschuwen onder hetwelk vóór u geen waarschuwer is geweest, opdat zij geleid mogen worden.

God is het, Die de hemelen en de aarde en hetgeen er tussen is in zes dagen schiep; daarna zette Hij Zich op de Troon. Gij hebt geen helper of bemiddelaar buiten Hem. Wilt gij dan geen lering (hieruit) trekken?

Hij ordent het bestel van de hemel tot de aarde, daarna zal deze tot Hem opstijgen in een dag, waarvan de duur naar uw berekening duizend jaar is.

Alzo is de Kenner van het onzichtbare en het zichtbare, de Almachtige, de Genadevolle,

Die de schepping van alles voltooide. En Hij begon de schepping van de mens uit klei.

Daarna maakte Hij zijn nageslacht uit een uittreksel van een nietige vloeistof.

Dan vormde Hij hem en ademde hem van Zijn geest in. En Hij gaf u oren, ogen en hart. Maar gij betoont weinig dankbaarheid.

En zij zeggen: "Zullen wij, wanneer wij in de aarde verloren zijn, opnieuw worden geschapen?" Neen, zij geloven niet in de ontmoeting met hun Heer.

Zeg: "De doodsengel, aan wie gij toevertrouwd zijt, zal uw ziel nemen; dan zult gij tot uw Heer worden teruggebracht."

O, kon gij het slechts zien wanneer de schuldigen hun hoofd zullen buigen voor hun Heer, zeggende: "Onze Heer, wij hebben gezien en wij hebben gehoord, zend ons nu terug opdat wij goede werken mogen verrichten; voorzeker wij zijn thans overtuigd."

Indien Wij het wilden, zouden Wij aan elke ziel haar leiding kunnen geven, maar Mijn woord werd bewaarheid: "Ik zal de hel met djinn en mensen allen tezamen vullen."

Ondergaat daarom (de straf) omdat gij de ontmoeting van deze Dag vergat. Voorzeker nu hebben Wij u vergeten. Ondergaat de duurzame straf voor hetgeen gij deedt.


Vrede zij hopelijk met jullie .

En Ariel niet weghalen , niet weglopen .
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

:)
Laa ilaaha illallaah
Gebruikersavatar
Islaminside
Berichten: 696
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 6:39 pm

Bericht door Islaminside »

He ' vera is dit afgunst of gewoon hoogmoed ik weet het echt niet meer elke site waar ik kom wordt of geblokeert of ze halen me tekst weg.

Ik weet het niet is dit Shatan of zo want dan moet ik zien weg te kommen?


Ma salama beste Vera
Laatst gewijzigd door Islaminside op di jun 19, 2007 10:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Islaminside schreef:
Vera schreef::)

He ' vera is dit afgunst of gewoon hoogmoed ik weet het echt niet meer elke site waar ik kom wordt of geblokeert of ze haalt me tekst weg.

Ik weet het niet is dit Shatan of zo want dan moet ik zien weg te kommen?


Ma salama beste Vera
Dit is ontwetendheid tegen hen die de Waarheid kennen, die de liefde van Allah Subhana Wa T'ala in hun hart hebben..

Ik weet niet of ze bezeten zijn of iets, misschien is het zelfs een test van Allah Subhana Wa T'ala om je sabr te behouden. Ik weet het niet.. Maar zoals de ondertekening van Trotse Moslim ook aangeeft, verlaat hen op gepaste wijze..

Wa alleikoem salaam
Laa ilaaha illallaah
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Waar gaat deze onzin over?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Islaminside
Berichten: 696
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 6:39 pm

Bericht door Islaminside »

Hoi silly ik weet dat je die site heb gelezen van die man ik ben ze naam vergeten maar de titel heete vast islam voor niet-moslims.
Ik heb dat allemaal gelezen en deze man leest niet wat er voor is of achter is .

dit kan je met elke geloof uithalen zelfs met de christen dom .

DUs laat ik je uitleggen beste Sily lees wat er voor staat en wat er achter staat :

KIjk IK geef Alle aanwijzingen>

Dis in oorlog tegen de ongelovigen 14 eeuw geleden toen de islam kwam :
Soera 2:193, 8:39;
"Strijdt tegen hen tot de afgodendienst niet meer bestaat en de religie geheel aan Allah behoort."
191. En doodt hen, waar je hen ook ontmoet en drijft hen uit, vanwaar zij u hebben uitgedreven; want vervolging is erger dan doden. En bevecht hen niet nabij de heilige Moskee, voordat zij je daarin bevechten. Maar indien zij je bevechten, bevecht hen dan - zo is de vergelding voor de ongelovigen.

192. Maar als zij ophouden, dan is God zeker Vergevensgezind, Genadevol.

193. En bestrijdt hen, totdat er geen vervolging meer is en de godsdienst alleen voor God wordt. Maar indien zij (met strijden) ophouden, dan is er geen vijandelijkheid meer toegestaan, behalve tegen de onrechtvaardigen.

194. De heilige maand voor de heilige maand! Er is (een wet van) vergelding voor alle heilige dingen. Wie daarom agressief tegen je handelt, vergeldt hem naarmate hij tegen je heeft gedaan. En vrees God en weet, dat God met de godvruchtigen is.


195. En besteedt je bezit voor de zaak van God en stort je niet met uw eigen handen in het verderf doch doet goed: voorzeker, God heeft hen lief, die goed doen.


Vertel me beste Silly is er nog iemand toleranter dan dit , Allah is met degene die goed doen en niet slecht doen .


Soera 3:200
"O gelovigen, houdt geduldig vol en biedt geduldig weerstand en rust u uit voor de strijd en vreest Allah."

Wat een leugen dit dit staat geeneens bij sura 3:200

daar staat dit !

3:200. O, gij die gelooft, blijft geduldig en spoort anderen aan volhardend te zijn en blijft op uw hoede en vreest God, opdat je zult slagen.


Wees op je hoede voor de ongelovigen die jullie zullen aanvallen .
Dit is in de oorlog tegen de ongelovigen in de tijd van mohammed(vzmh) hij zegt tegen hen dat ze op hun hoede moeten zijn en geduldig.

Wat een lieve prachtige profeet hebben wij vrede en zegeningen zij met hem.


NOg meer extratje van mij :
Soera 4:89 (Specifiek tegen degenen die de islam afvallig worden, is het vers) :
"Als zij zich van u afkeren, grijpt hen en brengt hen ter dood waar ge hen maar vindt; en neemt vriend noch helper uit hun midden.
Beste silly wat voor koran heb jij zelf gemaakt ofzo :? .

De ongelovigen doen er alles aan om de islam te verwerpen het lukt niet en met LEUGENS HELEMAAL NIET ?.


4:88. Waarom ben je betreffende de huichelaars (in) twee partijen (verdeeld)? God heeft hen neergeslagen wegens hetgeen zij verdienden. Wens je hen te leiden, die God te gronde deed gaan? En voor hen, die God doet dwalen, zul je geen uitweg vinden.

4:89. Zij wensen dat gij verwerpt, evenals zij hebben verworpen, zodat gij aan hen gelijk zult worden. Neemt derhalve geen vrienden uit hun midden totdat zij voor de zaak van God werken. En indien zij tot vijandschap vervallen, grijpt hen dan en doodt hen waar gij hen ook vindt; en neemt vriend noch helper uit hun midden.


4:90. Behalve degenen die tot een volk behoren waarmee gij een verbond gesloten hebt, of zij die tot u komen terwijl hun hart zich verzet u te bestrijden of hun eigen volk aan te vallen. En indien God wilde, zou Hij hun macht tegen u hebben gegeven; dan zouden zij zeker tegen u hebben gevochten. Dus, als zij zich van u op een afstand houden en u niet bestrijden en u vrede aanbieden - heeft God u niet toegestaan iets tegen hen te ondernemen.

Beste silly ik geef je 1 tip lees de koran uit jezelf en ga niet naar dat soort mensen als die man met die baard ( naam vergeten) .
Ik weet wie hij is , ik veel verhalen van hem gelezen .
Hij heeft geeneens kennis over de islam hij plukt zomaar stukjes tekst en weet geeneens wat er mee bedoelt wordt .

Hij gebuikt een eigeninterpertatie gewoon een leugen.


Nog 1.
Soera 5:33
"Doch de straf voor hen die Allah en Zijn boodschapper bestrijden en verderf (= ongeloof) brengen in het land, is dat zij gedood worden of gekruisigd, dat hun beide handen of voeten afgehakt worden, of dat zij verbannen worden."

Leest dit beste silly dan weet je dat god barmhartig is genaddevol.

5:32. Deswegen schreven Wij de kinderen Israëls voor, dat wie ook een mens doodt, behalve wegens het doden van anderen of het scheppen van wanorde in het land, het ware alsof hij het gehele mensdom had gedood, en voor hem, die iemand het leven schenkt, alsof hij aan het gehele mensdom het leven heeft geschonken. En voorzeker Onze boodschappers kwamen met duidelijke tekenen tot hen en toch - werden daarna -velen hunner op aarde tot overtreders.

5:33. De vergelding dergenen die oorlog tegen God en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen.

5:34. Dit, met uitzondering van hen die berouw tonen, voordat gij hen in uw macht hebt. Weet derhalve, dat God Vergevensgezind, Genadevol is.

5:35. O gij die gelooft, vreest God en zoekt de weg tot toenadering tot Hem en strijdt voor Zijn zaak, opdat gij moogt slagen.


Hier een site nederlandse vertaling van de koran :
http://members.chello.nl/m.elfers/koran000.html


Ik hoop voortaan dat je kennis hiervandaan uit haalt en geen zinnentjes gebruikt waarvan je geeneens weet wat ermee bedoelt wordt .
Laatst gewijzigd door Islaminside op di jun 19, 2007 9:24 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html
M
Berichten: 98
Lid geworden op: zo apr 08, 2007 8:37 pm

Bericht door M »

Beste Islaminside.
Niemand zijn posten worden hier gedelete.
Lange breedvoerige posten worden naar de Zoo getransporteerd.
Je bent van harte welkom op onze site, maar een kort en bondig antwoord zou geapprecieerd worden.
Het is niet nodig om steeds onnodige lange imam preken te houden.
Daar is de Moskee voor en niet dit forum.

Vriendelijke groet.
M
Gebruikersavatar
Islaminside
Berichten: 696
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 6:39 pm

Bericht door Islaminside »

M schreef:Beste Islaminside.
Niemand zijn posten worden hier gedelete.
Lange breedvoerige posten worden naar de Zoo getransporteerd.
Je bent van harte welkom op onze site, maar een kort en bondig antwoord zou geapprecieerd worden.
Het is niet nodig om steeds onnodige lange imam preken te houden.
Daar is de Moskee voor en niet dit forum.

Vriendelijke groet.
M

Soory hoor ik geef een anwoordt op jouw vraag Mevrouw Ariel .
Dat weet je wel sorry als ik je beledigt heb ofzo.
Maar je weet tenslotte wat ik bedoel ik bedoel dat je een beetje afgedwaalt bent van de islam , sorry vriendelijke groeten mohyouknow19
Maar laat deze forum voor mij voor degene die tegen mij willen discussieren (islaminside weet het beter ) oke

vriendelijke groeten mohyouknow19
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Wat bedoel je nou eigenlijk Islaminside
Laa ilaaha illallaah
Gebruikersavatar
Islaminside
Berichten: 696
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 6:39 pm

Bericht door Islaminside »

Vera schreef:Wat bedoel je nou eigenlijk Islaminside
Ik had een bericht geschreven naar Ariel Eerst tekst hierboven van dit forum over Ariel.


Ik zei tegen haar dat :


Jezus(vzmh) mozes(vzmh) ,(David(vrdz),( adam(vzmh)),(mohammed(vzmh) moslims zijn.

Het geloof van Abraham(vzmh)( het aanbidden van 1 god. ( hanifah).

EN beste Vera je weet dat islam betekent: onderwerpen aan de wil van Alllah.

En dat deden alle profeten en zij (Ariel) wil beweren dat Mohammed vrede en zegenigen zij met hem dit NIET deed .


Allah(sbht) zei tegen Mohammed (vzmh) : Dus volg de ongelovigen niet, en voer met (de Koran) een grote strijd tegen hen. . En zij stellen u geen vraag of Wij geven u de waarheid en een uitmuntende uitleg.


Vrede zij met jou Vera , Salamualakum
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html
Gebruikersavatar
Islaminside
Berichten: 696
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 6:39 pm

Bericht door Islaminside »

Niemand weet iets over een Almacht. Geen mens. En zo hoort het ook. Kunnen er nooit misverstanden over God bestaan.

Ik zeg het nog 1 keer heel duidelijk beste hans van mortel.




God! Er is geen God dan Hij, de Levende, de Zelfbestaande. Sluimer, noch slaap overmant Hem. Al wat in de hemelen en wat op aarde is, behoort Hem. Wie kan bij Hem bemiddelen zonder Zijn verlof? Hij kent hetgeen voor hen is en wat achter hen is en zij kunnen niets van Zijn kennis omvatten, dan wat Hij wil. Zijn troon strekt zich uit over hemelen en aarde en het waken over beide vermoeit Hem niet; Hij is de Verhevene, de Grote.


zij kunnen niets van Zijn kennis omvatten, dan wat Hij.


Dus wij weten niks van datgene wat de almachtige de alwijze weet behalve het geen wat hij aan ons geschonken heeft ,

Allah zegt ook in de koran , Jullie weten niet wat er allemaal voor jullie ogen verborgen wordt gehouden.





Wij weten dat god bestaat .

God heeft ons tekenen gegeven .

Alles wat je ziet is een teken om te geloven in de almachtige alwijze.

En hij heeft hierboven op profeten gezonden .en deze god heeft ons niet nuteloos ,lukraak op deze wereld geplaats.
hij wenst van ons dat wij ons aan hem onderwerpen en de taak van aanbidding op ons te nemen.


en daarom stuurden hij verschillende profeten om ons hierover intelichten ,profeten over verschillende tijden en periodes.
naar verschillende volkeren met verschillende spraakklanten om een en hetzelfde boodschap te verkondigen namelijk geef allah zijn alleen recht op aanbidding en ken hem geen deelgenoten toe.



En al deze profeten gaven een duidelijk boodschap Geef god zijn alleen recht op aanbidding en ken hem geen deelgenoten toe.

Dus als je een moslim vraagt beste moslim wat is jouw doel op aarde :

dan zal hij antwoorden : god heeft slechts de mensen en de djins geschapen om hem te aanbidden.

Maar we weten zeker dat de koran het woord van Allah(sbht).

Hij heeft regels opgesteld zodat wij geen onheil op aarde en tegenover de mensen zouden stichten .

Wat nu wel het geval is in vele landen het onrecht wat de wereld en de mensen wordt aangedaan.

Dus mohammed (vzmh) zegt dit , DE tijd is bijna aangebroken waneer jezus(vzmh) zal terugkeren op aarde . hij zal het kruis breken en alzidjah opheven.
Het geld zal in overvloed zijn .
Op die dag is 1 sadjah wat een onderdeel is van het gebed meer dan deze hele wereld zijn .
Jezus (vzmh) zal nederdalen , en weet zijn nederdalen zal 1 van de tekenen zijn van het naderen van het UUR .

waar iedereen op staat te wachten en:

Voorwaar, God alleen bezit de kennis van het Uur. Hij zendt de regen neder en Hij weet wat zich in de baarmoeder bevindt. Geen ziel weet wat zij morgen zal doen, en geen ziel weet in welk land zij zal sterven. Voorwaar, God is Alwetend, Alkennend.




Dus hij de almachtige zegt degene die barmhartig is tegenover de mensen god is barmhartig tegenover hem.

Allah zegt degene die 1 graantje iets goeds deed zal het zien.
Zelfs het opruimen van vuil buiten op straat met de intentie de wereld schoon te houden ( het gaat in de islam altijd met INTENTIE).
IS een goede daad en zal je voor beloond worden met HASANATS.

en degene die 1 graantje kwaad deed zal het zien op de dag des oordeels.


Maar een ding heeft Meneer Hans wel gelijk laat god met rust .

Zeg geen godverdomme of iets met dit .

God heeft hier niks mee temaken het is de schuld van de mens zelf.

En laat geloven wie hij wil en laat geloven wie niet wil .


Het maak niks uit , iedereen zal voor zijn eigen daden worden beoordeelt .

De koran en de suna leert ons hier alles over .


En beste Hans van mortel :
Zegt' "Mijn Heer zou niets om U geven als je niet bidt. Je hebt de waarheid verloochend en weldra zal de straf (u) worden opgelegd."



En zij die geen andere goden naast God aanroepen noch iemand doden, wat God heeft verboden, tenzij met recht, noch overspel plegen; en hij die dat doet zal een straf ondergaan.
De straf zal hem verdubbeld worden op de Dag der Opstanding, en hij zal daar vernederd in vertoeven.



Met uitzondering van hen die berouw hebben en geloven en goede daden doen, voor dezulken zal God de slechte daden in goede daden veranderen, want God is Vergevensgezind, Barmhartig!


En hij die berouw heeft, en het goede doet, wendt zich voorzeker berouwvol tot God.
En zij, die niet leugenachtig getuigen en als zi; iets ijdels voorbijgaan, er edelmoedig aan voorbijgaan.
En zij, die, wanneer zij door tekenen van hun Heer gewaarschuwd
worden, daarbij niet doof en blind nedervallen.
En zij die zeggen: "Onze Heer, maak onze echtgenoten en kinderen tot troost der ogen, en maak ons tot voorbeeld voor de godvruchtigen."
Dit zijn diegenen die beloond zullen worden met de hoogste plaats (in het paradijs) - omdat zij standvastig waren - waar zij zullen worden ontvangen met begroeting en vrede.
Daarin zullen zij verblijven; uitstekend is dit als verblijf en als rustplaats.



O' mijn heer vergeef mij en alle moslims O' mijn God belast geen ziel boven haar vermogen. Voor haar is wat zij verdient en tegen haar is ook wat zij verdient. "Onze Heer, straf ons niet als wij vergeten of een fout hebben begaan, Heer, en belast ons niet, zoals jij degenen, die vóór ons waren hebt belast; onze Heer belast ons niet met datgene, waarvoor wij de kracht niet hebben (het te dragen), wis onze fouten uit en schenk ons vergiffenis en wees ons barmhartig; U bent onze Meester, help ons daarom tegen het ongelovige volk."


Amin
Laatst gewijzigd door Islaminside op di jun 19, 2007 10:59 pm, 4 keer totaal gewijzigd.
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89905
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Lieve Beste Moh.

Ik had deze post eens voor een andere Moslim gemaakt, maar nu doe ik het ( weer eens?) voor jou. Met de kleuren waar jij zo veel van houd.
Ik zal voorlopig niet meer op jouw post kunnen reageren, wat morgen vroeg ga ik op vakantie.
Waarschijnlijk zal jij daar blij om zijn, en dat is niet erg. Heb jij ook even rust.
Maar lieve Moh, er zijn nog meer moderators op dit forum, ( misschien minder streng, maar ze zijn er wel) en die zullen net zoals ik alle lange posten van jou splitsen en in de Zoo zetten.
Het is dus aan jou of je posten wel of niet in de Zoo belanden.
Bannen doen we hier niet of zelden, en ook jouw posten worden niet verwijderd. Je kan ze zo opzoeken.

Oke... Hier is dus mijn vraag aan jou.


Stel nou dat jij een grote fout maakt door te denken dat Islam het ware geloof is.
Stel nou dat jij, door Islam te volgen in de hel komt.
Daar moet je toch niet aan denken.
Heb jij daar wel eens over nagedacht?
Stel nou dat de weg naar de hemel alleen maar bereikt kan worden door Jezus te volgen.
Stel jij gaat dood en als dan voor God staat, zal hij jou gaan beoordelen.
Stel dat God dan zegt..

“Maar kind. Wist jij niet dat omdat jij Mohammed gevolgd hebt, ik jou niet kan toelaten in de hemel, want Mohammed heeft een valse God geschapen. In werkelijkheid heb jij de duivel gevolgd. Jij bent een satans kind, en ik laat je nu brengen naar de plek waar de satan de baas is. De hel is het huis van de duivel. Jij gaat dus naar de hel”’

Stel je dit eens voor lieve Moh. Daar moet je echt niet aan denken.
Ik stel me dan zo voor dat jij stamelt…

“Maar God.. Ik heb 5 keer per dag naar U gebeden, Ik ben op bedevaart geweest, ik heb stenen naar de duivel geworpen.
Ik heb de Sjahada uitgesproken. Luister God, Ik zal het nog een keer zeggen. “ Ik getuig dat er geen god is dan Allah en dat Mohammed de boodschapper van Allah is.
Ik heb gevast, en Zakaat betaald.
Dit alles deed ik zodat U tevreden over mij was.”


God zal dan naar je kijken en vragen,

“Maar kind, heeft niemand jou ooit verteld dat de weg naar het eeuwige leven alleen maar bereikt word als je Jezus zal volgen.
Lees kind, en zeg eerlijk. Wist jij dit niet? “


Johannes 5:24
Waarachtig, ik verzeker u: wie luistert naar wat ik zeg en hem gelooft die mij gezonden heeft, heeft eeuwig leven; over hem wordt geen oordeel uitgesproken, hij is van de dood overgegaan naar het leven.
Johannes 11:25-26
Jezus zei: 'Ik ben de opstanding en het leven. Wie in mij gelooft zal leven, ook wanneer hij sterft, en ieder die leeft en in mij gelooft zal nooit sterven.

Misschien zeg jij dan wanhopig…
“Maar God, ik hield ook van Jezus. Echt waar…”

God zal dan antwoorden…

“Ik kan in jouw hart kijken kind, en ik zie dat jij Jezus verloochend hebt. Jij hebt niet geloofd dat Jezus aan het kruis gestorven is voor jouw zonde. Voor jouw was mijn zoon een gewoon mens. Een profeet, en wat nog erger is, Jij hebt de heilige geest verworpen. Een onvergeeflijke zonde. Mijn zoon heeft duidelijk deze boodschap aan alle mensen gegeven.”


"Daarom zeg Ik u: Alle zonde en lastering zal de mensen vergeven worden; maar de lastering tegen de Geest zal de mensen niet vergeven worden." (Mattheüs 12:31)
“ Jullie valse profeet de satan heeft moedwillig jullie geleerd om de gedachte van een goddelijke drie-eenheid te verwerpen
De vader, de zoon en de heilige geest. Geen drie goden zoals jij denkt, maar een goddelijke eenheid.
Jij hebt een onvergefelijke zonde begaan kind, en daarom zal jij eeuwig branden in de hel. “ Wanneer iemand de Heilige Geest verworpen heeft, kan ik niets meer doen voor de ziel. Dat is mijn wet kind.


Stel je voor Moh, dat jij fout bent, en dat ik het goed hebt.
Stel je voor, 2 miljard gelovigen Christenen kunnen het toch niet bij het verkeerde eind hebben, niet waar ?
Tja.. als ik gelijk heb, dan gaan misschien de meeste mensen naar de hemel, en misschien wel 1.2 miljard Moslims naar de hel.
Alleen maar omdat ze gelasterd hebben tegen de heilige geest.
Ook ongelovige gaan naar de hemel Moh., want Jezus is ook voor hun aan het kruis gestorven.

Tja.. als jij straks voor God staat kan jij niet zeggen dat ik je niet gewaarschuwd hebt Moh…

Stel je voor, dat ik gelijk hebt en niet jij Moh.
Dan ga jij naar de hel ….
Daar moet je toch niet aan denken.
Je kan nu niet meer zeggen dat je het niet wist.
Ik heb het je verteld.
Je hebt een vrije wil Moh.
Je kan doen wat je wilt. Je kan je valse god blijven volgen. Of.......

Stel dat ik gelijk heb.. Wat dan??????
Denk er maar eens over na…


Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Islaminside
Berichten: 696
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 6:39 pm

Bericht door Islaminside »

Lieve Ariel als eerst wil ik jou en je gezin een fijne vakantie toewensen.

Kijk dit wat god zegt tegen de profeten en de profeet mohammed (vzmh)

http://www.dekoraan.nl/surah/al-moeminoen.htm?from=2

Moeminoem betekent gelovigen link hierboven

En over datgene wie verkeert zit of niet .

Ik geef je 1 tip lieve Ariel.
Je moet niet 1 ding volgen en de rest geen aandacht aan schenken.

Het Christendom is een prachtig geloof en de Jodendom ook.

Deze godsdienst komt van god .

Je moet begrijpen beste Ariel jezus is geen god en ook geen zoon van god .

Alleen aan deze vragen is het al optemerken .

-Hoe kan een god of een zoon van god gekruizigdt worden.

- hoe kan een god of een zoon van god smeken om vergeving.

- hoe kan een god tot zichzelf het gebed verichten .

- hoe kan god of een zoon van god pas na een tijdje op de aarde worden gestuurt terwijl er al mensen voor hem waren zoals abraham en mozes (vzmh).


- Hoe kan het dat jezus(vzmh) god is en de zoon van god terwijl de joden en de christen hetzelfde boek volgen .
Wat is mozes dan ?

-Hoe kan jezus(vzmh) steeds in de bijbel vertelen dat hij niet de gehele waarheid kan verkondigen.
Hij is toch god ?


Ariel denk na , denk na .

Ik wil echt niet dat je voor mij geloofd , ik wil je alleen redden .
Ik probeer iedereen te redden ik wil dat zij de waarheid inzien.
Daar wil ik mijn leven voor inzetten.


weet je wat god in de koran zegt beste Ariel.

En zij zeggen: "De Barmhartige heeft Zich een zoon genomen." Heilig is Hij. Neen, zij zijn slechts geëerde dienaren.


Aldus was Jezus, de zoon van Maria. En (dit is) het ware woord waaraan zij twijfelen.

Het past niet bij God Zich een zoon te verwekken, Heilig is Hij. Wanneer Hij een beslissing neemt, zegt Hij daartoe slechts: "Wees", en het "is".
"Voorwaar, God is mijn Heer en uw Heer. Aanbidt Hem derhalve, dit is de rechte weg


En vermeld Mozes in het Boek. Voorwaar hij was een uitverkorene, boodschapper en profeet.


Abraham Sprak: "Vrede zij met u. Ik zal mijn Heer om vergiffenis voor u smeken. Hij is mij inderdaad genadig."

En Wij schonken hem, door Onze barmhartigheid zijn broeder Aäron als profeet en helper

En gedenk Ismaël in het Boek. Hij was getrouw aan zijn belofte En hij was (eveneens) een boodschapper - profeet.

Dezen zijn het over wie God Zijn zegeningen heeft uitgestort; namelijk de profeten van het nageslacht van Adam en van degenen die Wij met Noach droegen (in de ark) en van het nageslacht van Abraham en Israël; en zij behoren tot degenen die Wij leidden en uitverkoren. Toen de tekenen van de Weldadige hun werden voorgelezen vielen zij buigend en wenend neder.

En wanneer Onze duidelijke tekenen aan hen worden voorgehouden zeggen de ongelovigen tot de gelovigen: "Welke van de twee partijen neemt de beste plaats in en welke is beter als kring?"
Hoevele geslachten hebben Wij niet vóór hen verdelgd, die een groter bezit hadden en een beter uiterlijk!
Zeg: "De Weldadige geeft degenen die dwalen uitstel totdat zij zullen zien hetgeen waarmee zij worden bedreigd, - zij het de kastijding of het Uur - daarna zullen zij weten wie de slechtste plaats inneemt en wie zwakkere strijdkrachten heeft.
Zij hebben andere goden naast God genomen, opdat dezen een bron van macht voor hen mogen zijn.
Stellig niet! Integendeel zij (de afgoden) zullen hun aanbidding ontkennen en hun tegenstanders blijken te zijn.
Ziet gij niet dat Wij duivelen over de ongelovigen hebben losgelaten om hen aan te sporen?

8Wees daarom niet gehaast tegenover hen, Wij zullen voor hen de juiste (vergelding) voorbereiden.



Ariel als ik dit lees moet ik huilen ik vindt dit ik weet niet ik kan het niet vertellen.

Ariel jezus is geen god hij is geen zoon van god zeg : jezus is mijn profeet vrede en zegeningen zij met hem. hij heeft het licht naar mij gebracht .
Oh' mensen wie dit niet inziet

De doel van alle profeten is het bregen van Tawhied ( het aanbidden van 1 god).

Niks anders dan dit hetgeen waar jezus mee gekommen is is het zelfde als datgene wat de andere profeten mee zijn gekommen .
Van de zelfde lichtbron.

Ariel Ik wens je het beste met je leven , ik zeg je alleen 1 ding wees niet arrogant.
Haal al het arogante in je hart weg , verwijder het .
Ik doe goed en ben barmhartig tegenover de mensen ik ben bang voor allah(sbht).

Daarom doe ik goed en ben ik barmhartig , want hoe zou jij het vinden als god niet barmhartig tegenover jouw is lieve Ariel.

Ik hou het hierbij wil je nog heel veel vertellen maar kan niet ik denk niet dat je het zal lezen , ik heb zoveel gelezen in boeken is onschrijfbaar veel.

Met vriendelijke groeten mohyouknow19
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

De titel heet, Islaminside weet het beter..

Ik waag dat te betwijfelen, gezien
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 7163#97163
Gebruikersavatar
Islaminside
Berichten: 696
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 6:39 pm

Bericht door Islaminside »

Beste Ariel en alle mensen bewijs uit de bijbel:
Ik had het al gegeven het verhaal van de profeten .


In de bijbel staat: ,,Een aanzienlijk man begon hem (Jezus) eens te vragen: Goede meester, wat moet ik doen om het eeuwige leven te beërven? Jezus zeide tot hem: Wat noemt gij mij goed? Niemand is goed dan God alleen. (Lucas 18: 18-19 )

3issa heeft er voor gewaakt dat de goedheid niet aan hem wordt toegeschreven, maar uitsluitend aan Allah. Dus hoe kan iemand nog durven te beweren dat hij god of de zoon van god is.

Er staat zelfs in de Bijbel: ,,En één der schriftgeleerden, die hen had horen redetwisten, kwam nader, en daar hij begreep dat hij hun een goed antwoord had gegeven, vroeg hij hem: Wat is het allereerste gebod? Jezus antwoordde hem: Het eerste is: Hoor, Israël, de Heer onze God is de enige Heer (Marcus 12: 28-29 )

Zie hoe Jezus(vzmh) vrede zij met hem hier te kennen geeft dat ook hij evenals de overige kinderen van het huis van Israël de eenheid van Allah erkent. Dit is volgens cissa vrede zij met hem dan ook de allereerste en meest belangrijke doctrine en niet zijn goddelijkheid en erfzonde waar de huidige christenen onterecht de nadruk op leggen.

Jezus vrede zij met hem was niet meer dan een gezant die oppenlijk opriep tot de eenheid van Allah, hij zegt dan ook: ,,Dit is het eeuwige leven dat zij U kennen, den enigen, waarachtigen God, en hem dien Gij gezonden hebt, Jezus Christus.” (Johannes 17:3 )

En ook in zijn gesprek met Maria Magdalena zegt hij: ,,Jezus zeide tot haar: Raak mij niet aan; want ik ben nog niet opgevaren tot den Vader; maar ga aan mijn broeders zeggen: Ik vaar op naar mijn en uw Vader, mijn en uw God.(Johannes 20:17 )

Dus hieruit kunnen wij opmaken dat de relatie van Jezus(vzmh)(vrede zij met hem) met zijn Heer dezelfde is als die van de leerlingen met hun Heer. Zij waren allemaal dienaren van Allah en niet meer.

En als wij nu eens kijken naar wat Petrus, de grootste leerling van cissa, te zeggen heeft over hem: ,,Israelieten, luistert naar deze woorden: Jezus den Nazoreer, een man u van God aangewezen door de krachtige werken, wonderen en tekenen die God onder u door hem gedaan heeft, zoals gijzelf weet”(Handelingen 2: 22 )

Dan valt ons op dat Petrus niet vermeldt dat Jezus(vzmh) God of de zoon van God is. Hij zegt over hem een man te zijn die dankzij Allah wonderen onder de mensen kon verrichten.


En wij sluiten ons dan ook aan bij deze woorden van Petrus en zeggen dat Jezus(vzmh) slechts een mens, boodschapper en profeet was die door Allah naar het huis van Israël gestuurd was zoals andere profeten die voor hem waren.





Ariel geloof in de bijbel maar volg het niet het is verandert .


Het geloof bij god is de islam en degene die een andere geloof zoekt dan dit het zal niet van hem geacepteerdt worden en hij behoort in het hiernamaals tot de verliezers .

Als je moslim bent dan geloof je in alle profeten , alle boeken alle engelen in god de laatste dag de voortbeschikking en de laatste dag met zekerheid .


Twijfel niet en haast je want je weet nooit wanneer je sterft getuig er is geen andere god behalve allah en mohammed is zijn boodschapper en dienaar en zeger der profeten en jezus is zijn boodschapper en dienaar net zoals mozes en alle andere profeten.


Met vriendelijke groeten mohyouknow19
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89905
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Moh, dank je wel voor je lieve wensen.
We spreken elkaar wel weer als ik terug ben.

Vriendelijke groet.
Ariel
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Islaminside
Berichten: 696
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 6:39 pm

Bericht door Islaminside »

Shaykh sudais, surah taa haa (VERY EMOTIONAL RECITATION)


http://www.youtube.com/watch?v=hA-_TPQf ... ed&search=
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html
Plaats reactie