De islamisering van Nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bloodgod
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 23, 2009 1:29 am

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Bloodgod »

Mahalingam schreef:Wat voor gunstigs kunnen we zeggen over de multiculturele verrijking behalve het eten?
Onze taal word verrijkt. Er komen veel woorden bij.
Hier zijn er wat. Als iemand nog meer weet, schrijf het even.
  • Moslim, boerka, Islam, jihad, fatwa,imam, halal, haram, moefti, Al Qaida, sjeik,mohammed, kafir, wahabisme,salafisme, taqqiya,dawa, kalifaat, islamofobie, dhimmi, hijab, niqab, boerka, djellaba, hadith...
Best interessante woorden. Van sommigen moet je noodzakelijk toch wel enige kennis opdoen.

De taal van dag tot dag in de media gaat b.v. vaak over de "extremist" of "zelfmoordterrorist".

En in de straten "k^t/kk-turk/marrokaan" of ook "straatterroristen".
Living on enemy ground, I will not obey your law.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Mahalingam »

Heel opmerkelijk: een plaatselijke krant, Friesch Dagblad, heeft een artikel over het gevaar waaraan afvallige Moslims in Nederland bloot staan. En daar wordt niet politiek-correct geringschattend over gedaan!
Doodsbedreigingen voor bekeerlingen in Nederland
Moslim die christen wordt leeft in angst Door Hanneke Goudappel.

Leeuwarden - Moslims die christen worden krijgen in Nederland vaak te maken met vervolging. Pesterijen van ex-geloofsgenoten zijn aan de orde van de dag, en doodsbedreigingen komen geregeld voor. Daarover luidt stichting Gave de noodklok. Andere bronnen bevestigen de bedreigingen.

,,Mensen denken dat bedreigingen aan het adres van moslims die christen zijn geworden alleen in moslimlanden als Marokko of Irak gebeurt’’, zegt Johanna Marten, teamleider van het Arabisch werk van stichting Gave, een interkerkelijke organisatie die kerken helpt om het evangelie aan asielzoekers te brengen. ,,Heel veel mensen in Nederland hebben geen idee van de problemen die moslims in Nederland ondervinden als ze christen worden. Ze weten niet dat ook in Nederland concrete bedreigingen en aanvallen plaatsvinden in naam van de islam.’’
Marten en de mensen uit zijn team horen maandelijks van ,,één à twee serieuze doodsbedreigingen’’ aan het adres van ex-moslims die zij begeleiden, vertelt hij. ,,Vaker nog horen we van mensen die met fysiek geweld te maken krijgen.”
In Nederland werden vorig jaar zo’n tweehonderd moslims christen. Bij de Politie Fryslân is niet bekend dat er aangiftes wegens bedreiging van bekeerde moslims zijn binnengekomen, meldt woordvoerder Irene Sloot. ,,In dit soort gevallen wordt niet zo heel snel aangifte gedaan.” Volgens Marten laten ex-moslims dat vaak achterwege uit angst.

Grimmiger
Eerde de Vries, voorzitter van de werkgroep Nederlands-Arabische diensten van de gereformeerd-vrijgemaakte Morgensterkerk in Leeuwarden, herkent de spanningen waarmee ex-moslims te maken krijgen. Tweemaal per jaar houdt de Morgensterkerk een Arabischtalige dienst, waarop gemiddeld zo’n tachtig Arabischtaligen af komen. ,,De sfeer lijkt grimmiger te worden. Ik hoor soms ook van concrete doodsbedreigingen. Zo is laatst iemand met wie wij contact hebben per sms met de dood bedreigd. Daarnaast hoor ik van mensen die ‘gewoon’ klappen krijgen.”
De Vries heeft vanwege de veiligheid van de betrokkenen voorgesteld om in het kerkblad van de gemeente alleen gefingeerde namen te noemen van tot het christendom bekeerde moslims. De Vries wil de Arabische diensten op koopzondagen houden, ,,zodat het in het asielzoekerscentrum niet opvalt als mensen de deur uitgaan. Niemand hoeft te weten dat ze naar de kerk gaan”.

Met voeten getreden
Islamkenner en directeur van het wetenschappelijk instituut van de ChristenUnie Gert-Jan Segers herkent de problemen. Hij woonde zeven jaar in Egypte en zag daar dat het altijd spanning oplevert als een moslim christen wordt. ,,In de islamitische wereld wordt de vrijheid van godsdienst structureel met voeten getreden. Met de komst van moslims naar Nederland is die cultuur geïmporteerd naar Nederland.”
Segers zegt dat de godsdienstvrijheid van groot belang is. ,,Het raakt de vrijheid van meningsuiting. Maar behalve de christelijke partijen en de VVD hoor je niemand over het thema.” Hij vindt dat op dit punt harde eisen moeten worden gesteld aan de integratie van moslims. ,,Wil de islam hier een blijvende plaats hebben, zullen moslims in het reine moeten komen met godsdienstvrijheid. Aan elke moslim die Nederland binnenkomt, zou duidelijk moeten worden gemaakt dat fysiek geweld ook op dit gebied niet getolereerd wordt. Het zou tot uitzetting kunnen leiden, want het strijdt volledig met waar ons land voor staat.”
http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=50476
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Schepsel »

Mahalingam schreef:Heel opmerkelijk: een plaatselijke krant, Friesch Dagblad, heeft een artikel over het gevaar waaraan afvallige Moslims in Nederland bloot staan. En daar wordt niet politiek-correct geringschattend over gedaan!
Doodsbedreigingen voor bekeerlingen in Nederland
Moslim die christen wordt leeft in angst Door Hanneke Goudappel.

Leeuwarden - Moslims die christen worden krijgen in Nederland vaak te maken met vervolging. Pesterijen van ex-geloofsgenoten zijn aan de orde van de dag, en doodsbedreigingen komen geregeld voor. Daarover luidt stichting Gave de noodklok. Andere bronnen bevestigen de bedreigingen.

,,Mensen denken dat bedreigingen aan het adres van moslims die christen zijn geworden alleen in moslimlanden als Marokko of Irak gebeurt’’, zegt Johanna Marten, teamleider van het Arabisch werk van stichting Gave, een interkerkelijke organisatie die kerken helpt om het evangelie aan asielzoekers te brengen. ,,Heel veel mensen in Nederland hebben geen idee van de problemen die moslims in Nederland ondervinden als ze christen worden. Ze weten niet dat ook in Nederland concrete bedreigingen en aanvallen plaatsvinden in naam van de islam.’’
Marten en de mensen uit zijn team horen maandelijks van ,,één à twee serieuze doodsbedreigingen’’ aan het adres van ex-moslims die zij begeleiden, vertelt hij. ,,Vaker nog horen we van mensen die met fysiek geweld te maken krijgen.”
In Nederland werden vorig jaar zo’n tweehonderd moslims christen. Bij de Politie Fryslân is niet bekend dat er aangiftes wegens bedreiging van bekeerde moslims zijn binnengekomen, meldt woordvoerder Irene Sloot. ,,In dit soort gevallen wordt niet zo heel snel aangifte gedaan.” Volgens Marten laten ex-moslims dat vaak achterwege uit angst.

Grimmiger
Eerde de Vries, voorzitter van de werkgroep Nederlands-Arabische diensten van de gereformeerd-vrijgemaakte Morgensterkerk in Leeuwarden, herkent de spanningen waarmee ex-moslims te maken krijgen. Tweemaal per jaar houdt de Morgensterkerk een Arabischtalige dienst, waarop gemiddeld zo’n tachtig Arabischtaligen af komen. ,,De sfeer lijkt grimmiger te worden. Ik hoor soms ook van concrete doodsbedreigingen. Zo is laatst iemand met wie wij contact hebben per sms met de dood bedreigd. Daarnaast hoor ik van mensen die ‘gewoon’ klappen krijgen.”
De Vries heeft vanwege de veiligheid van de betrokkenen voorgesteld om in het kerkblad van de gemeente alleen gefingeerde namen te noemen van tot het christendom bekeerde moslims. De Vries wil de Arabische diensten op koopzondagen houden, ,,zodat het in het asielzoekerscentrum niet opvalt als mensen de deur uitgaan. Niemand hoeft te weten dat ze naar de kerk gaan”.

Met voeten getreden
Islamkenner en directeur van het wetenschappelijk instituut van de ChristenUnie Gert-Jan Segers herkent de problemen. Hij woonde zeven jaar in Egypte en zag daar dat het altijd spanning oplevert als een moslim christen wordt. ,,In de islamitische wereld wordt de vrijheid van godsdienst structureel met voeten getreden. Met de komst van moslims naar Nederland is die cultuur geïmporteerd naar Nederland.”
Segers zegt dat de godsdienstvrijheid van groot belang is. ,,Het raakt de vrijheid van meningsuiting. Maar behalve de christelijke partijen en de VVD hoor je niemand over het thema.” Hij vindt dat op dit punt harde eisen moeten worden gesteld aan de integratie van moslims. ,,Wil de islam hier een blijvende plaats hebben, zullen moslims in het reine moeten komen met godsdienstvrijheid. Aan elke moslim die Nederland binnenkomt, zou duidelijk moeten worden gemaakt dat fysiek geweld ook op dit gebied niet getolereerd wordt. Het zou tot uitzetting kunnen leiden, want het strijdt volledig met waar ons land voor staat.”
http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=50476
''Hanneke' is een vrouwennaam, meestal zijn vrouwen het ergst politiek correct. Inderdaad een eerlijk artikel.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Mahalingam »

Een stad als Den Haag bestaat nu eigenlijk uit twee steden, uit twee werelden, met elk eigen gedragscodes en consumptiepatronen en vooral ook eigen 'waarden en normen'.
Neem de Hoefkade, de bonte, kilometerslange straat die als een slagader door die 'andere' stad loopt. De horeca - inclusief mijn geliefde Café Mogadishu - is er van het begin tot het einde alleen voor mannen. De enige uitzondering is de Arbil. Daar heeft de eigenaar, een Koerdische vluchteling uit de Noord-Iraakse stad Arbil, in de eetzaal een soort tuinschutting geplaatst. Boven het poortje staat met sierlijke letters 'familiehoek'. Ongehinderd door gulzige mannenblikken kunnen moslima's daar van hun maaltijd genieten.
Zo is dat ook in Saoedi-Arabië geregeld. Daar zijn zelfs in Amerikaanse ketens als Burger King en McDonald's tot aan de kassa schuttingen geplaatst om mannen en vrouwen gescheiden te houden. De onlangs opgeheven Luchroom Beer bij de ingang van de Haagse Markt bood een andere oplossing: de moslima's aten buiten. De bestellingen werden door een raam uitgeserveerd. Dus Dit lees ik in een stuk in de Groenewij, mannen, zaten knus binnen en de vrouwen aten - staand - buiten.
Dit lees ik in het artikel "Nederland, Balkanland" van Robbert van Lanschot in De Groene Amsterdammer.
Er wordt gepleit voor een rigoreuze import-stop. "We trekken het niet meer!". En dientengevolge opschorting van het Vluchtelingenverdrag.
http://www.groene.nl/2010/24/nederland-balkanland
Het is opmerkelijk dat de Groene een stuk plaatst dat de leukheid van de multikul zo in twijfel trekt. Wel is het stuk gelardeerd met frazes over de PVV.
"de opkomst van Geert Wilders is niet zo gek, de natuurlijke grenzen van het immigratiebeleid zijn bereikt."
"Waarschuwingstekens als de opkomst van de PVV en de geruisloze, maar massale uittocht van autochtonen uit de steden ..."
"De door Paul Scheffer gesignaleerde 'wrokkige opstand van burgers' heeft zich vertaald in de grote opkomst van de PVV. Maar ik wil liever een land dat iets van zijn 'maakbaarheid' herwint.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Schepsel »

Mahalingam schreef:Wat voor gunstigs kunnen we zeggen over de multiculturele verrijking behalve het eten?
Onze taal word verrijkt. Er komen veel woorden bij.
Hier zijn er wat. Als iemand nog meer weet, schrijf het even.
  • Moslim, boerka, Islam, jihad, fatwa,imam, halal, haram, moefti, Al Qaida, sjeik,mohammed, kafir, wahabisme,salafisme, taqqiya,dawa, kalifaat, islamofobie, dhimmi, hijab, niqab, boerka, djellaba, hadith...
Koran, minaret, moskee, importbruid, integratieproblematiek, Allah. Weet er vast meer, maar hier kwam ik nu op.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Dhana »

Schepsel schreef:
Mahalingam schreef:Wat voor gunstigs kunnen we zeggen over de multiculturele verrijking behalve het eten?
Onze taal word verrijkt. Er komen veel woorden bij.
Hier zijn er wat. Als iemand nog meer weet, schrijf het even.
  • Moslim, boerka, Islam, jihad, fatwa,imam, halal, haram, moefti, Al Qaida, sjeik,mohammed, kafir, wahabisme,salafisme, taqqiya,dawa, kalifaat, islamofobie, dhimmi, hijab, niqab, boerka, djellaba, hadith...
Koran, minaret, moskee, importbruid, integratieproblematiek, Allah. Weet er vast meer, maar hier kwam ik nu op.

Ik weet er nog eentje en dat is wel de meest gruwelijk van het lijstje, althans voor nu.

EERWRAAK
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Schepsel »

Dat is ook een 'goede'.

:ermm:
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door naar boven »

:shock: En dan de belangrijkste, de jizya, vergeten..

Jullie leren het ook nooit. :angry:
RTFM
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door silkyboxershortXL »

aluha akbar, salam aleikum, sharia, zelfploffers veelplegers
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Manon »

naar boven schreef::shock: En dan de belangrijkste, de jizya, vergeten..

Jullie leren het ook nooit. :angry:
ik weet het! heb daar zoveel last mee en ik vergeet het steeds. Heeft iemand een ezelsbruggetje?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Dhana »

Mahalingam schreef:
Een stad als Den Haag bestaat nu eigenlijk uit twee steden, uit twee werelden, met elk eigen gedragscodes en consumptiepatronen en vooral ook eigen 'waarden en normen'.
Neem de Hoefkade, de bonte, kilometerslange straat die als een slagader door die 'andere' stad loopt. De horeca - inclusief mijn geliefde Café Mogadishu - is er van het begin tot het einde alleen voor mannen. De enige uitzondering is de Arbil. Daar heeft de eigenaar, een Koerdische vluchteling uit de Noord-Iraakse stad Arbil, in de eetzaal een soort tuinschutting geplaatst. Boven het poortje staat met sierlijke letters 'familiehoek'. Ongehinderd door gulzige mannenblikken kunnen moslima's daar van hun maaltijd genieten.
Zo is dat ook in Saoedi-Arabië geregeld. Daar zijn zelfs in Amerikaanse ketens als Burger King en McDonald's tot aan de kassa schuttingen geplaatst om mannen en vrouwen gescheiden te houden. De onlangs opgeheven Luchroom Beer bij de ingang van de Haagse Markt bood een andere oplossing: de moslima's aten buiten. De bestellingen werden door een raam uitgeserveerd. Dus Dit lees ik in een stuk in de Groenewij, mannen, zaten knus binnen en de vrouwen aten - staand - buiten.
Dit lees ik in het artikel "Nederland, Balkanland" van Robbert van Lanschot in De Groene Amsterdammer.
Er wordt gepleit voor een rigoreuze import-stop. "We trekken het niet meer!". En dientengevolge opschorting van het Vluchtelingenverdrag.
http://www.groene.nl/2010/24/nederland-balkanland
Het is opmerkelijk dat de Groene een stuk plaatst dat de leukheid van de multikul zo in twijfel trekt. Wel is het stuk gelardeerd met frazes over de PVV.
"de opkomst van Geert Wilders is niet zo gek, de natuurlijke grenzen van het immigratiebeleid zijn bereikt."
"Waarschuwingstekens als de opkomst van de PVV en de geruisloze, maar massale uittocht van autochtonen uit de steden ..."
"De door Paul Scheffer gesignaleerde 'wrokkige opstand van burgers' heeft zich vertaald in de grote opkomst van de PVV. Maar ik wil liever een land dat iets van zijn 'maakbaarheid' herwint.

En dan zegt Sunshine nog dat we melodramatisch doen. Inderdaad de grenzen van het aanvaardbare zijn al bereitk, zo niet overschreden.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door naar boven »

circe schreef:ik weet het! heb daar zoveel last mee en ik vergeet het steeds. Heeft iemand een ezelsbruggetje?
Jizya: ezels die over de brug komen.
RTFM
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Mahalingam »

Kijk zo kan je er in Allahstan bij lopen als man. Maar hier niet; dan pakken ze je op en stoppen je in een (ook wit) kledingstuk: de dwangbuis.

Afbeelding

Wat we nodig hebben is een kledij die aangepast is aan onze maatschappij. En zo iets is uitgevonden door een afstuderende modeontwerpster, Marije de Haan, aan de Haagse Kunstacademie ( :yuk: )
En dat is dit geworden:

Afbeelding

Ik denk: dit is een practical joke. Dit is absurd; dit kan niet serieus zijn.
Hier worden Mohammedanen in de zeik gezet en belachelijk gemaakt.

Maar de multikul elite ziet dat anders. Die hebben haar een 10.000 euro prijs gegeven.
http://www.volkskrant.nl/binnenland/art ... nnenboerka
Modeprijs voor 'mannenboerka'
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Mahalingam »

Op begraafplaats De Nieuwe Ooster hebben ze een speciale afdeling voor dode Moslims vrij gemaakt.
Maar daarmee zijn ze nog niet klaar. Er moeten ook Islam-conforme ruimtes komen vanwege hun rituelen.
Een soort begraaf-moskee dus. En om die smakelijk te maken en niet beschuldigd te worden van apartheid:
De nieuwe ruimte moet volgens de gemeentewoordvoerster ook beschikbaar zijn voor niet-islamitische begrafenissen. De bouw ervan moet nog beginnen.
Zeker net zoals nieuwe moskeeten ook worden aangeprezen als multi-functionele ruimte voor anderen. Ik denk dat Alavieten en Ahmadiyya's geweerd zullen worden want anders hebben we Boze Moslims en dat mag niet. Of mogen die wel op het islamitische deel begraven worden?
Hoe dan ook, zodoende kan de gemeente nu geld gaan ophoesten.
Amsterdam geeft extra geld voor gebedsruimte
De gemeente stelde in 2006 416.000 euro beschikbaar voor de gebeds- en wasruimte. Toen de bouw onlangs werd aanbesteed, was de laagste inschrijving echter 167.000 euro hoger. De gemeente stelt daarom nog eens 150.000 euro extra beschikbaar, De Nieuwe Ooster zelf de overige 17.000 euro.
Wat hebben ze in die wasruimte? Gouden kranen? En zo'n optimistische kijk hebben die multikullers:
Overigens is de kans groot dat Amsterdam niet het volledige bedrag van 150.000 euro hoeft te betalen. Een aantal moskeeorganisaties zamelt namelijk tijdens de komende ramadan geld in voor de gebeds- en wasruimte. Het ingezamelde bedrag wordt afgetrokken van de subsidie die de hoofdstad betaalt.
Wie weet hoeven ze geen extra 150.000 op te hoesten, maar die 416.000 in ieder geval wel.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/7223 ... buitenland
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Mahalingam »

Je kan dan wel de islamisering niet tegengaan met het zwaard, maar je kan rovers verrijkers er wel mee weg jagen.
Man verjaagt overvallers met zwaard
De eigenaar van een supermarkt in IJmuiden heeft een tweetal overvallers zijn winkel uitgejaagd met een samoeraizwaard. Dat heeft de politie vandaag bekendgemaakt.
De twee 16-jarige overvallers uit Amsterdam, die na een zoekactie late door de politie konden worden aangehouden, stapten gistermiddag de supermarkt aan de Kennemerboulevard binnen, bedreigden de eigenaar met een mes en eisten geld.

Duingebied
De eigenaar bedacht zich niet en toverde zijn samoeraizwaard tevoorschijn. De jongens kozen vervolgens het hazenpad en vluchtten het duingebied in. De twee werden vervolgens door een speurhond van de politie uit het struikgewas gehaald.
En lees goed: de overvallers kwamen uit Amsterdam. Er wordt niet gezegd dat het Amsterdammers waren. Een wereld van verschil.
Voor de zwaardvechter ziet het er niet best uit.
1. ongeoorloofd wapenbezit
2. bedreiging van jeugdigen (kinderen)
3. mogelijk poging tot doodslag (twee maal)
4. gelukkig is toveren niet verboden
5. confiscatie duur samurai zwaard
enz.
http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar ... met_z.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Jimm
Berichten: 87
Lid geworden op: zo aug 08, 2010 8:34 pm

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Jimm »

circe schreef:
naar boven schreef::shock: En dan de belangrijkste, de jizya, vergeten..

Jullie leren het ook nooit. :angry:
ik weet het! heb daar zoveel last mee en ik vergeet het steeds. Heeft iemand een ezelsbruggetje?
Pas maar op, een ezel is niet halal.
Een moslim gebruikt een schapenbruggetje.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Mahalingam »

Weer een bericht uit de woonplaats van de heldhaftige zwaardvechter (zie bericht eerder), IJmuiden.
Stelletje bezopen gasten gooien met blikjes bier en roepen anti-Turkse leuzen.
Ik vind dat wel heavy. Hadden ze geen broodjes beenham kunnen gooien naar de hongerenden?
In moskee in IJmuiden is grote onrust ontstaan nadat twee keer een groep Turkse vrouwen is uitgescholden en met blikken bier bekogeld. Dat gebeurde beide keren door drie jongens die voorbijreden in een auto, meldt de IJmuider Courant.
Eén van de vrouwen hield er een losse tand en een scheurtje in haar lip aan over. Het moskeebestuur wil dat de gemeente en politie maatregelen nemen. "Dit gaat niet de goede kant op'', zegt voorzitter van de moskee Osman Çar.
Uit de auto werden volle en halfvolle blikjes bier gegooid en racistische teksten geschreeuwd, zoals 'kut-turken' en 'teringturken er uit'. Daarna reed de auto hard weg.
http://www.spitsnieuws.nl/archives/prov ... laagd.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Schepsel »

Dan mogen ze het ook in het nieuws noemen wanneer er weer een synagoge met hakenkruizen beklad is.

Gisteren was er ook weer zo'n CDA-moslim bij een nieuwsprogramma aan het janken (onderwerp: helft CDA'ers voor onderhandelingen met PVV, helft tegen) over moslims die huilend bij hem kwamen en die zich zo gekwetst voelden.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Ariel »

Dit is weer eens een ander bericht dan dat er kafirs bespuugt en uitgescholden worden,.
Zo’n bericht haalt de krant niet meer, omdat dat dagelijks gebeurt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Manon »

niet enkel in Nederland (alsof we dat nog niet wisten)

More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Dhana »

Ariel schreef:Dit is weer eens een ander bericht dan dat er kafirs bespuugt en uitgescholden worden,.
Zo’n bericht haalt de krant niet meer, omdat dat dagelijks gebeurt.

Maar o, wee als het andersom is.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Mahalingam »

Soms is detective werk heel simpel. Begin met 'Chercher la femme'.
Aanhoudingen in zaak vermiste Steenwijker
De 34-jarige Halil Erol verdween op zaterdag 6 februari. Hij werd voor het laatst gezien door zijn ex-vrouw. In juni werden in het buitengebied van Steenwijk zijn armen en benen in een zak aangetroffen. Sindsdien gaat de politie ervan uit dat de man vermoord is.
Dat lijkt mij een voor de hand liggende veronderstelling. Maar door wie en waarom?
De verdachten zijn de 31-jarige ex-echtgenote van het slachtoffer en een 33-jarige inwoner van Meppel. Beide personen zijn bekenden van elkaar, zei een woordvoerder van de politie.
Het slachtoffer en zijn ex-vrouw zijn allebei van Turkse afkomst maar gingen uit elkaar mede omdat Erol zich stoorde aan het vrije, westerse gedrag van zijn eega, zo meldde de politie. Erol kwam ook na de scheiding nog regelmatig over de vloer bij zijn ex-vrouw.
Meestal in dergelijke situaties delft de vrouw het onderspit. Maar nu niet. Een vorm van preventief ruimen?
http://www.depers.nl/binnenland/504380/ ... ijker.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Schepsel »

Een vorm van preventief ruimen?
Het is wat grof, de armen en benen amputeren. Maar ze heeft een punt, zo'n gek verziekt je hele leven, als hij je niet vermoordt. Mag je alsnog opgesloten zitten in een Blijf-van-mijn-lijf-huis, terwijl je misschien wel vrijheid wilde.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Mahalingam »

Een Mission Impossible van Paul ter Linden van de PVV Den Haag.
Hij trok naar Leiden om daar te zeggen: stop met de moskee bouw!
"Bovendien is het een moskee van monsterlijke omvang die ik daarom vanaf nu monstermoskee zal noemen," aldus Ter Linden die overigens aangaf op persoonlijke titel naar de commissievergadering te zijn gekomen in de hoop de raadsleden ertoe te bewegen om alsnog alle medewerking aan de bouw van de moskee te staken en de vergunningen in te trekken. Hij kon op weinig sympathie van de raadsleden rekenen.
Laten we eens kijken naar de samenstelling van de gemeenteraad.
D666: 10, PvdA 6, SP 4, CDA 4, Gr. Links 4 en VVD 6
Vandaar dat ik zeg: "Mission Impossible".
http://www.sleutelstad.nl/nieuws/archie ... stermoskee
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Mahalingam »

Ook in Friesland komt er meer Mohammedanisme. Communiceerde de overheid vroeger in het Nederlands en het Fries, tegenwoordig doet ze dat zelfs in 3 talen: Nederlands, Engels en Arabierisch. Zie maar dit document:
http://www.geenstijl.nl/archives/images ... kanaal.pdf
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie