De islamisering van Nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Scarlatti

Bericht door Scarlatti »

ow... katvanger dus... jammer.. weten we dus nog niet wie.. kan dus nog steeds Komrij zijn...

wat voor mij niet wegneemt overigens dat ik er veel zaken in vermeld zie staan waarvan ik denk 'Heeee geeen wònder zus en zo en dat moeten we dus ZO gaan aanpakken :razz: ik vond het heel duidelijk, maar goed.. ms toch weer de te 'gullable me' :wink: Bedankt Mahalingam!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Mahalingam

De islamisering van een weblog (Frontaal Naakt)

Bericht door Mahalingam »

Ik vrees dat een blog geïslamiseerd raakt. Het gaat over Frontaal Naakt dat als 'herkenning' grossiert in bloot damesvel in grijstinten.
Al enige tijd volg ik dit blog niet meer zo. En de reden is (terugkijkend) dat er steeds minder over de Islam werd gezegd. Ook ik (en diverse lezers van FFI) hebben af en toe last van islam-moeheid. Dat is heel menselijk; laatst had zelfs de kat brokjesmoeheid en nu loopt die er weer fleurig bij na wat dagen overheerlijke (zo lang het duurt) andere brokken.
Maar ook Lucaswashier
http://www.lucaswashier.nl/?p=2525
had al een jaar geleden dit effect gemeld:
Frontaal Naakt Kraakt
Peter Breedveld, hoofdredacteur van Frontaal Naakt verkeert in een lichte identiteits crisis, althans zo lijkt het. Zijn fundamentalistisch-secularistisch webmagazine voor de hele familie...dat voornamelijk artikelen en columns bevat over de Islam en aanverwante onderwerpen.
Peter: "De meerderheid van mijn bezoekers, althans, degenen die regelmatig een reactie plaatsen en mee discussiëren, is het uitsluitend te doen om moslims. Als je die maar bij de grens tegenhoudt, het land uitzet en moskeeën sluit, komt het allemaal goed in Nederland, lijkt de gedachte...."
Deze week kwam Peter met deze tekst:
http://www.peterbreedveld.com/archives/00001497.html
die mij een wintertenen gevoel gaf. En ook vele regeerders hadden geestelijke jeuk.
Onder vuur komt HoeiBoei en hij komt tot de volgende stroman-aanval:
Dat is Annelies ten voeten uit. Constant verontwaardigd over het cordon sanitaire dat door overheid, pers en de vaderlandse intelligentsia om critici van de multiculturele samenleving wordt gelegd, maar er zelf steevast als de kippen bij om elk haar onwelgevallige geluid te smoren. Alles moet worden gezuiverd van verwijzingen naar de door haar verfoeide islam. Gehoofddoekte caissières worden door haar geboycot en zelfs het halal-vlees in de schappen van Albert Heijn ziet ze als een bedreiging van haar eigen vrijheid.

Door zeloten als Annelies kan ik wel begrijpen dat een moslim zijn kinderen liever naar een islamitische school stuurt. Er zal maar zo iemand bij je dochter in de klas zitten, die meent haar met harde hand te moeten Verlichten. Of erger nog, er zal zo iemand voor de klas staan!
De reactie van Annelies van HoeBoei is:
http://hoeiboei.web-log.nl/hoeiboei/200 ... _85in.html
Behalve (vroegtijdig) doodgaan om het grote 'islammonster' te ontlopen, schijn je het ook te kunnen omarmen. Ook dat las ik op internet, op een ander (vrouwen)forum, een klein half jaar geleden. Een man wordt verliefd op een moslimvrouw en verlaat vervolgens zijn vrouw - die helemaal niet oud, lelijk, dom of werkloos is - en hun vijf bloedjes van kinderen van wie de jongste nog één jaar moet worden. Eigenlijk wilde hij zijn comfortabele huis niet uit maar omdat de moeder van zijn kinderen niet gestoord is, weigerde deze zijn eis in te willigen één nacht per week bij zijn seculiere moslimminnares door te mogen brengen.
[...]
Deze dingen gebeuren natuurlijk, mensen raken op elkaar uitgekeken, met en zonder kinderen maar het bizarre hier is, en daar krijg ik dan weer de slappe lach van, het bizarre en ongelooflijke is dat deze echtbreker al ruim twee jaar zo ongeveer tegen alles wat met de islam te maken heeft, fulmineerde. Op datzelfde internet waar ik het schrijnende verhaal (anoniem) van zijn vrouw las. Maar nu heeft haar (ex-)man dus een moslimvriendin die hem influistert dat het allemaal wel meevalt met de islam. Het zijn natuurlijk maar een paar gekken die het verzieken. Wederom een mooi maar tevens gruwelijk verhaal dat je niet zelf kunt verzinnen.
Ik had eerst geen benul waar ze het over had maar werd uit de droom geholpen door een paar reageerders bij Keesje Maduraatje: Peter is aan zijn tweede leg begonnen.
http://keesjemaduraatje.web-log.nl/kees ... raatj.html
Geplaatst door: philippine | 7 juli 2008 om 9:40
Breedveld is het typische voorbeeld van iemand die op een morgen wakker wordt en zich afvraagt: Is this all there is?
Je ben tegen de veertig, hebt een veredeld Melkert-baantje bij een door niemand gelezen studentenblaadje, een vrouw die een politieke partij aanhangt die niet bepaald de jouwe is, vier kinderen die beslag op je vrije tijd hebben en je droomt van een opwindend, groots, meeslepend leven.
En zie, Allah stuurt je een moslim schone op je pad ( nou ja, smaken verschillen) en plots heb je "het grote idee'" Dé oplossing van hét grote probleem. Integratie van de islam via de moslima.En waarom dan niet zelf het voorbeeld geven en scheiden van je vrouw en gaan samenwonen met je "inspiratiebron".
Breedveld is een pretentieuze, arrogante, narcistische kwast met een grote mond (hoeveelmensen zou hij al in zijn fantasie op hun bek hebbem geslagen) en niet serieus meer te nemen.

Geplaatst door: judas | 8 juli 2008 om 11:20
Als het alleen ging om verliefd worden op een jongere en mooie Marokkaanse vrouw, dan is dat één ding. Het gaat om twee andere dingen die mij eraan storen.
-Peter Breedveld heeft nadat hij een relatie met een Marokkaanse kreeg, meteen alle anti-islam-reaguurders van zijn site gejaagd.
-Daarna heeft hij geschreven (ik heb de emails nog) dat hij het anti-islamgezeur wel een zat is. Zonder openheid van zaken te geven.
-Vervolgens ging hij een stukje schrijven over een "Hebreeuws sprekende vrouw" in een restaurant in Amsterdam-Zuid (verwijzing naar Gretta), die zijn vriendin scheef aankeek.

Ik denk dat deze vriendin hem niet alleen toegang tot een "serieus medium" als de NIO gaf, maar dat hij ook zijn kans schoon zag eindelijk eens door te breken in Vrij Nederland. Dat is helaas nog niet gebeurd.

Opportunisme en hypocrisie is mij ook niet vreemd, maar dat hij dan allerlei andere voorwendsels heeft om zijn oude vrienden te dumpen, is wel erg.
In HVV staat:
http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=6713
Dat de attitude ten aanzien van mensen en hun ideeën niet altijd bepaald wordt door een nuchtere analyse van waarneembare feiten, wordt door niemand overtuigender aangetoond dan door Peter zelf, als het gerucht dat zijn change of heart ten aanzien van de gevaren van de islam in hoge mate is ingegeven door het feit dat hij zijn vrouw en bloedjes van kinderen in de steek heeft gelaten voor een appetijtelijke (en per definitie wel heel liberale) moslima tenminste op waarheid berust.

Chercher la femme ?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Freya

Bericht door Freya »

Juist, nogal liberale moslima, samenwonen zonder trouwen. Misschien toch alleen een huwelijk afgesloten in de moskee?
Manon

Bericht door Manon »

Freya schreef:Juist, nogal liberale moslima, samenwonen zonder trouwen. Misschien toch alleen een huwelijk afgesloten in de moskee?
lijkt me straf. Tenzij Breedveld zich heeft bekeerd. Want officieel mag zijn moslima dus niet met een niet-moslim huwen.

maar ook de "gematigden" kunnen amper kritiek op islam verdragen.

En ja, ook ik heb al een hele tijd afgehaakt bij Frontaal Naakt.

Toen ik laatst nog eens ging kijken ging de serie naaktfoto's m.i. net de pedofilie voorbij. Zou dat ook een gevolg geweest zijn van zijn nieuwe relatie?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Ariel

Bericht door Ariel »

Manon schreef:
En ja, ook ik heb al een hele tijd afgehaakt bij Frontaal Naakt.

Toen ik laatst nog eens ging kijken ging de serie naaktfoto's m.i. net de pedofilie voorbij. Zou dat ook een gevolg geweest zijn van zijn nieuwe relatie?

Ik heb Frontaal Naakt ook al een poos geleden uit mijn favorieten verwijderd, en net zoals jij valt het mij ook op ( als ik zo nu en dan deze site eens bezoek) dat de meisjes op de naaktfoto's steeds jonger worden.
Trouwens, misschien ben ik erg preuts, maar ik heb me altijd al aan deze naaktfoto's geïrriteerd.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.
Freya

Bericht door Freya »

Ik heb die pagina nooit bezocht, alleen maar referenties via hier gelezen. Nu eens aangeklikt, wat is dat? Allemaal naakte meisjes? En dat Peter niet rust voordat iedereen naturist is en dat gescheiden douchen op school na de sport, verboden zou moeten worden?

Ik begrijp hier niets van, zeker omdat deze persoon nu de Islam helemaal gewoon vindt. Ik denk echter dat moslims totaal niets zien in Peters zienswijze.
Mahalingam

Ook Sesamstraat moet eraan geloven. Het is wel niet zo erg als die kinderseries van Hamas, maar de eerste stap is gezet:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevar ... 8_0463.xml
Sesamstraat verwelkomt nieuwe bewoner
Pino, Tommie en Ieniemienie krijgen er deze week een nieuw maatje bij. Arjan Smit speelt de rol van een jonge vader, zo meldt de NPS vandaag. Vanaf morgen is de 31-jarige acteur te zien in de serie, die op werkdagen wordt uitgezonden op Nederland 1.

Naast een aantal vrolijke dierenvrienden krijgt Smit ook wat menselijke kameraden. Zo spelen oudgedienden Aart Staartjes, Paula Sleyp, Hakim Traïdia en Lot Lohr nog altijd in de kinderserie.

Ook de dieren in de fictieve straat krijgen versterking. Angsthaas en Stuntkip doen volgende week donderdag hun intrede in Sesamstraat. Razende reporter Angsthaas volgt Stuntkip tijdens zijn avonturen, die zich afspelen buiten de studio van de NPS. De dappere kip toont kinderen dat zaken zoals naar de kapper gaan helemaal niet zo eng zijn als gedacht.

In de items van Angsthaas en Stuntkip spelen acteurs als Theo Maassen, Ricky Koole en Rifka Lodeizen een gastrol.
Het forum van Marokko.nl heeft een iets andere inhoud gegeven aan het bericht en zeggen dat de NPS het zo heeft bericht. maar alle andere media hebben dit detail niet. Dat is raar. Zou het onzin zijn? Ik denk van wel, dat forum verward vaker de werkelijkheid zoals die is met de werkelijkheid zoals die zou moeten zijn.
Pino, Tommie en Ieniemienie krijgen er deze week een nieuw maatje bij. Tariq Oumhsouh speelt de rol van een jonge vader, zo meldt de NPS vandaag. Vanaf morgen is de 31-jarige acteur te zien in de serie, die op werkdagen wordt uitgezonden op Nederland 1. Omdat er veel moslims in Nederland wonen wil de NPS dat Sesamstraat een afspiegeling van de maatschappij wordt. Daarom is gekozen voor Tariq.
In ieder geval is het aantal kijkers gedaalt. Wat hebben de stommelingen gedaan? Sesamstraat werd uitgezonden om 18.30 uur, na het eten en voor het slapen gaan. Toen werd het 18.00 uur zodat het gezin later moest eten en nu is het 17.30 uur geworden.
http://zappen.blog.nl/nps/2005/08/23/ra ... esamstraat
Gisteren was de eerste uitzending om 17.30 uur in plaats van 18.00 uur. Het gevolg was meteen zichtbaar. Keken er zondag nog 134.000 kinderen, maandag waren dat er slechts 32.000.
Ariel

Bericht door Ariel »

Varkens en honden zullen niet meer in dit programma te zien zijn vermoed ik.
Zal men ook aandacht besteden aan ramadan ?
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.
Lodewijk Nasser
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Sorry, maar in Sesamstraat zat altijd een Marokkaan, een Turkse en een Surinaamse.

Niet op iedere slak zout leggen, dunkt mij.

Zie ook:

http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=5785
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Mahalingam

Ik heb al heel lang niet meer naar Sesamstraat gekeken. Maar terugkijkend, ja het was in het verleden al multicultureel.
Ik zal de zoutpot in de gaten houden en mij er niet meer zou gauw aan vergrijpen.
Mijn aandacht kwam vanwege de discrepatie die ik zag in inhoud tussen de weergave van persberichten in de gewone pers en de versie die op het marokko forum werd getoond.
Dank voor de link.
pd7835

Bericht door pd7835 »

Moslim hoeft niet op te staan voor rechtbank

De moslimfundamentalist en advocaat Mohammed Enait hoeft niet meer op te staan als de rechters de zaal binnenkomen. Enait stelt dat opstaan in strijd is met zijn geloof. De rechtbank in Rotterdam heeft hem gelijk gegeven, meldt NRC Handelsblad vrijdag.

Volgens Enait, onlangs beëdigd als advocaat, stelt de islam dat alle mensen gelijk zijn. Daarom kan hij niet voor anderen kan opstaan, vindt hijzelf. Het openbaar ministerie heeft daar bezwaar tegen, zegt een woordvoerster. Het OM heeft de zaak aangekaart bij de Orde van Advocaten en de Raad voor de Rechtspraak. "Het is gangbare praktijk om voor de rechter te gaan staan."

Enait kwam eerder in het nieuws nadat de Sociale Dienst hem een baan had geweigerd omdat hij vrouwen geen hand wil schudden. De Rotterdamse rechtbank wees het bezwaar van Enait daartegen vorige maand af.

VVD-Kamerlid Henk Kamp reageert furieus op het nieuws dat Enait niet meer hoeft op te staan voor de rechters. "Dit is cultuurrelativisme ten top. Het is ontoelaatbaar om dit in een rechtsstaat toe te laten. Iedereen moet gewoon opstaan voor de rechter. Punt." Kamp heeft minister van Wonen, Wijken en Integratie Ella Vogelaar (PvdA) om opheldering gevraagd.

De rechtbank in Rotterdam was vrijdag niet direct bereikbaar voor commentaar.

Bron: http://www.nieuws.nl/525660
Het gaat van kwaad naar erger
Edith

Bericht door Edith »

'Ook moslimadvocaten moeten opstaan voor rechter'
zaterdag 6 september 2008 10:00

Alle advocaten in ons land moeten zich houden aan de Nederlandse wet en opstaan wanneer rechters de zaal inkomen. Het maakt daarbij niet uit welk geloof een advocaat aanhangt.

Mohammed Faizel Enait
Dat heeft de algemeen deken van de Nederlandse Orde van Advocaten, Willem Bekkers, zaterdag gezegd op Radio 1.

Geloof
Bekkers reageert hiermee op de onlangs beëdigde islamitische advocaat Mohammed Enait. Die wil wegens zijn geloof niet opstaan voor de rechterlijke macht.

Volgens zijn geloof zijn alle mensen gelijk en daarom kan hij niet voor andere mensen opstaan, stelde Enait. De rechtbank in Rotterdam gaf hem daarin gelijk.

Nederlandse wetten
Bekkers noemt dit een redenering die hij 'niet volgt'. 'De rechterlijke macht en de advocatuur hebben elkaar te respecteren,' zegt Bekkers. ' We zijn hier in Nederland, daar moeten Nederlandse wetten gelden.'

Het gaat volgens de algemeen deken niet over de persoon voor wie je opstaat, maar over de autoriteit.

Onafhankelijk college
Bekkers denkt niet dat meer advocaten voortaan weigeren op te staan voor de rechters. De zaak-Enait kan volgens de deken voor een onafhankelijk college van rechters en advocaten komen wanneer er een klacht in de beroepsgroep ontstaat over Enait. Het college beslist dan of de klacht gegrond is.

Moslimfundamentalist Enait kreeg twee jaar geleden landelijke bekendheid toen hij stennis maakte om een baan bij de Sociale Dienst. Die was hem geweigerd omdat Enait vrouwen geen handen wil schudden. Het bezwaar van Enait daartegen werd vorige maand afgewezen door de Rotterdamse rechtbank.

Ook won de moslimextremist in 2006 de hoofdprijs in een essaywedstrijd van de Wiardi Beckman Stichting (WBS), het wetenschappelijke bureau van de Partij van de Arbeid.
bron: http://www.elsevier.nl/web/10202306/Nie ... echter.htm

Zou er nog hoop zijn?
Als ik moet, dan ga ik wel naar de WC.
Mahalingam

Je kan af en toe zien hoever de islamisering is voortgeschreden door te letten op de afwezigheid van alles wat met islamisering, immigratie en intergratie te maken heeft. (de beruchte 3 I's.)
Bekijk eens het nieuwe rapport rapport 'Onzekere Veiligheid- Verantwoordelijkheden rond fysieke veiligheid' van onze Wetenschappelijke Raad voor het Regeringsbeleid. Je kan het hier vinden als pdf document:
http://www.wrr.nl/content.jsp?objectid=4574
Ze hebben het over de volgende onderwerpen:
2 Fysieke veiligheid: een verkenning van het terrein
2.1 Gevaarlijke stoffen
2.2 Waterveiligheid
2.3 Infectieziekten
2.4 ict en internet
2.5 Voedselveiligheid
2.6 Nanotechnologie
2.7 De gemene delers van fysieke veiligheid
Men is 4 jaar aan het rapport bezig geweest. Maar de onderwerpen lijken me niet te weerspiegelen waar de burger zich druk om maakt.
Hij leeft niet in angst voor een grote overstroming b.v. maar voor een ziekenhuisopname tgv. een kultureel misverstand.
Henk Lomax schrijft er over bij HVV:
http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=7053
Mahalingam

In Hilversum hebben ze een vogelbuurt die tevens een vogelaar-wijk is.
http://www.gooieneemlander.nl/nieuws/re ... rveilleren
Wijkje in Hilversum kookt over na rel, Marokkaanse ouders surveilleren
Intussen is dezelfde politie druk met de aangifte van geweldpleging die een moeder uit Buizerdstraat zaterdag heeft gedaan. De dag ervoor had in de namiddag een confrontatie plaatsgevonden tussen enkele buurtkinderen en hun - gealarmeerde - ouder(s) enerzijds, en een groep van ongeveer dertig agressieve jongeren. De leeftijd van deze groep, die volgens aanwonenden van het plein al weken - zo niet maandenlang angst zaait en vernielingen aanricht, wordt geschat tussen de zeven en veertien jaar. Daarbij is geslagen en geschopt. Vanmiddag meldde politieman Viersen op zijn eerste wijkspreekuur in het nabijgelegen St. Joseph, dat er in verband met de vechtpartij gisteren al vier jongeren werden gehoord op het bureau.
Het is politiek correct om de autonomie in eigen kring te bevorderen. Dat heeft de Christenen in het verleden mbv. de verzuiling ook geen windeieren gelegd. Dus wie zijn gesprekspartners van de overheid: moskee bestuurders en alles wat daaraan rondhangt. Ook in Hilversum wordt dus de openbare ruimte nu gecontroleerd door mannen van de moskee. Ter Voorkoming van Ondeugd en het Bevorderen van de Deugd.
Islamieten hebben hun eigen ordedienst nu:
Naar aanleiding van de escalatie in de buurt heeft het bestuur van de Marokkaanse moskee Al Amal besloten om vanavond al te beginnen met surveilleren in de vogelbuurt. Dat zal gebeuren door de ouders van Marokkaanse kinderen. ,,We betreuren wat er is gebeurd en werken graag mee aan een oplossing,'' aldus voorzitter Said Chabbi.
Oh, wat werken ze graag mee met hun soort oplossing: meer geloof en betrokkenheid bij de Religie van de Vrede zal de mispunten tot brave engelen maken. Dreigen met Hel en Verdoemenis helpt bij kinderen van 7 tot 14 jaar? Of lopen die mannen - net zoals in allahstan de Religieuze Politie - met stokken rond?
stropke

Bericht door stropke »

vrijdag, 24 oktober 2008

'Politie hoeft niet altijd uniform aan'(Novum) - Politiemedewerkers die geen publieksfunctie vervullen, hoeven niet altijd een uniform te dragen. Dat oordeelt de Commissie Gelijke Behandeling (CGB) na een klacht over de politie in Amsterdam. De verplichting om een uniform te dragen sluit vrouwen met een hoofddoek uit, omdat het niet is toegestaan een hoofddoek te dragen boven een uniform.

Bij de Amsterdamse politie werkte een vrouw met hoofddoek al jaren in burgerkleding in het cellencomplex en achter een loket. Vorig jaar werd besloten dat ook voor die taken een uniform moet worden gedragen. Dat betekende dat de vrouw haar werk niet meer kon doen omdat een uniform met hoofddoek een verboden combinatie is.

Dat vindt de CGB nu te ver gaan. Voor werkzaamheden in het cellenblok is een uniform niet nodig, oordeelt de commissie. De werkgever mag voor werkzaamheden achter het loket echter wel eisen dat een uniform wordt gedragen, omdat het in dat geval om een publieke functie gaat. Daarmee wordt de 'gewenste herkenbaarheid en een neutrale gezagsuitstraling' gestalte gegeven.

De CGB adviseert de politie terughoudend te zijn met het aanwijzen van politietaken als uniformtaak, omdat vrouwen met hoofddoek daarvan de dupe kunnen worden. De commissie oordeelt niet of het al dan niet terecht is dat de politie een hoofddoek boven een uniform verbiedt. Daarover spreekt minister van Binnenlandse Zaken Guusje ter Horst (PvdA) zich binnenkort uit.

http://nieuws.nl.msn.com/algemeen/artic ... 97#toolbar

Ze blijven draaien en keren en wringen in allerlei bochten om hun goesting maar te krijgen.
Wel als ze nie kan werken gaat ze maar een ander baan zoeken waar ze wel een kopvod aankan. Politie is een publieke neutraaaaaaaale overheidstaak, dus....
Tis toch van de zotte dat het werk en werkoutfit aan de persoon moet aangepast dan dat de werknemer zich in de job past.
Ge wordt er stront ziek van, dat gezeik. :twisted:
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Mahalingam

de ont-christelijking van Sinterklaas

Opeens viel het me op toen ik een intocht ergens van Sinterklaas zag: die mijter. Daar klopt iets niet mee.
Dit bedoel ik:

Afbeelding

Er staat geen kruis op zijn mijter; slechts een vertikale streep.
Ik heb ook een variant met alleen een horizontale band gezien.
Vroeger zag een sinterklaas mijter er zo uit:

Afbeelding
Scarlatti

Bericht door Scarlatti »

t sluipt maar door... :twisted:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

H.Numan

Re: De islamisering van een weblog (Frontaal Naakt)

Bericht door H.Numan »

Mahalingam schreef:Ik vrees dat een blog geïslamiseerd raakt. Het gaat over Frontaal Naakt dat als 'herkenning' grossiert in bloot damesvel in grijstinten.
Het blog zou eigenlijk Frontaal Breedveld moeten heten. Het heeft wat weg van Little Green Footballs waar de eigenaar exact dezelfde censuur toepast. Als men niet positief reageert is men dus negatief, en dus de vijand. Breedveld gaat hierin flink wat verder dan LGF.

Breedveld zat met een midl-life crisis. Hij schafte zich een mohammed babe aan en veranderde opeens van fel anti mohammedanisme in een groot voorstander.

Ik heb het blog nooit echt gevolgd, het spreekt me niet aan. Maar nu helemaal niet meer. Dat Breedveld NSBer is geworden omdat iemand hem een natte mossel onder de neus duwde geeft wel aan met wat voor een sujet we van doen hebben.

Het is ook vastgesteld dat Breedveld een aantal (geheime) forumnamen gebruikt, als mensen niet positief posten. Dan brandt hij ze af tot op de grond. Doordat hij (zogenaamd) steun krijgt van zoveel enthousiaste posters lijkt het wat.

Ik zou dit blog vermijden als ware het beheert door fawaz zelf. (Veel verschil is er overigens niet.)
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Ariel

Re: de ont-christelijking van Sinterklaas

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:Opeens viel het me op toen ik een intocht ergens van Sinterklaas zag: die mijter. Daar klopt iets niet mee.
Dit bedoel ik:

Afbeelding
En dat niet alleen. Gisteren zag ik een reclame van de Hema, en daar was sint te zien met een fez.
Scarlatti

Re: de ont-christelijking van Sinterklaas

Bericht door Scarlatti »

Ariel schreef:
Mahalingam schreef:Opeens viel het me op toen ik een intocht ergens van Sinterklaas zag: die mijter. Daar klopt iets niet mee.
Dit bedoel ik:

Afbeelding
En dat niet alleen. Gisteren zag ik een reclame van de Hema, en daar was sint te zien met een fez.
overal waar ik dit soort 'fenomenen' zie optreden, ga ik niet meer heen en koop er dus ook niet meer..
ik hoop niet tot de conclusie te moeten komen dat ik ineens veel geld op mijn rekening blijk te hebben staan.. :roll: :shock:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

Ariel

Bericht door Ariel »

Dat gevoel heb ik ook Scarlatti. Ik moet ook opletten dat ik geen producten van Friesland Foods koop in verband met de laffe houding die men had tijdens de film Fitna

http://www.dutchlady.com.my/en/home.asp ... nnoucement

Ik koop niet meer bij Carrefour in verband dat deze keten Deense artikelen geboycot heeft tijdens de cartoon rellen. Nestlé is out, ook in verband met de de cartoon rellen, en nu dus de Hema, waar ik trouwens alleen de Hema worst koop omdat ik die lekker vind.
Het wordt steeds moeilijker voor ons om "haram" producten te kopen.
Mahalingam

In België komen ze er rond voor uit dat het kruis op de sinterklaas mijter te weinig multicultureel is en uitgefazeerd wordt. En dat kinderen op hun 'fout' gewezen worden mochten ze de Sint met een kruis afbeelden.
En ook het kerstverhaal is op scholen in Brussel al taboe om te vertellen.
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... =G8L23E2K4
Sint moet zonder kruis, kerstboom zonder kribbe
'Als leerkrachten bij ons zelf kleurprenten maken, moeten ze er inderdaad op letten dat er geen kruis op de mijter van de sint staat', zegt Brigitte Goeyvaerts, directrice van de stedelijke kleuterscholen 't Beertje en De Populieren.[...]
mooie prentenboeken over Sinterklaas gaan we heus niet boycotten omdat er toevallig kruisen instaan.
Mahalingam

Ooit gehoord van de Dutchpotbus ? Dat is een initiatief om de inboorlingen weer meer hun eigen soort voedsel te laten eten. Want met die multiculinaire tsunami in de keuken wordt er wel erg veel exotisch gegeten.

Afbeelding
http://www.depers.nl/opmerkelijk/266193 ... e-pot.html
Studenten maken zich hard voor Hollandse pot
Terwijl de gemiddelde jongere zich tegenwoordig geregeld tegoed doet aan hippe gerechten als sushi, wraps en oosterse wokgerechten, is er een groep studenten opgestaan die pleit voor de ouderwetse Hollandse pot.

Om de gehaktbal, boerenkool met worst en erwtensoep weer een hip imago te geven, trekken zes Amsterdamse studenten de komende maand door het land met hun Dutchpotbus. ,,Bij opa en oma krijgen studenten het nog wel eens voorgeschoteld: groenten, aardappels met jus en een versgedraaide gehaktbal. Maar op hun eigen kamer gaat de Nederlandse student vooral voor wat de supermarkt hem of haar biedt. Daar is steeds minder Hollandse pot bij'', meent Dutchpotter Irene de Veij (22).

,,Wij vinden het doodzonde dat er nauwelijks nog aandacht wordt besteed aan Hollands eten. Als jongeren door de multiculinaire ontwikkeling helemaal geen Hollandse pot meer eten, gaat een stukje Nederlandse identiteit verloren.''

De Dutchpotbus trekt langs studentensteden om studenten tijdens lunch en diner typisch Hollandse kost te serveren. In januari wil Dutchpot de Europese studentensteden Berlijn, Kopenhagen, Stockholm en Hamburg bezoeken. ,,We willen ook buitenlandse jongeren in aanraking brengen met de Nederlandse keuken.''
Ik ben dol op Sauerkraut met Schinkel en BratWürst. (en bier)
mercator

Bericht door mercator »

Ariel schreef:Dat gevoel heb ik ook Scarlatti. Ik moet ook opletten dat ik geen producten van Friesland Foods koop in verband met de laffe houding die men had tijdens de film Fitna

Ik koop niet meer bij Carrefour in verband dat deze keten Deense artikelen geboycot heeft tijdens de cartoon rellen. Nestlé is out, ook in verband met de de cartoon rellen, en nu dus de Hema, waar ik trouwens alleen de Hema worst koop omdat ik die lekker vind.
Goed om weten.
Onlangs zag ik in de Casa ook zo'n hoofdvodgeval aan de kassa staan dus daar ga ik ook niet meer kopen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Scarlatti

Bericht door Scarlatti »

mercator schreef:
Ariel schreef:Dat gevoel heb ik ook Scarlatti. Ik moet ook opletten dat ik geen producten van Friesland Foods koop in verband met de laffe houding die men had tijdens de film Fitna

Goed om weten.
Onlangs zag ik in de Casa ook zo'n hoofdvodgeval aan de kassa staan dus daar ga ik ook niet meer kopen.
en nu zouden we nog een manier moeten zien te vinden waar we ons gedrag mee duidelijk zouden kunnen maken zodat t een navolging vindt en de winkeliers er ook weet van hebben! :twisted:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

Plaats reactie