Is Engeland al verloren?

Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Pilgrim »

VIDEO: “Hallo, ik ben Paul Weston en ik ben een racist”

Posted on 21 juni 2013



Hallo, ik ben Paul Weston en ik ben een racist. Dat weet ik, omdat een behoorlijk groot aantal mensen tegen me zegt dat ik een racist ben. Extreem links denkt dat ik een racist ben, de Labour Party denkt dat ik een racist ben, de Conservatieven denken dat ik een racist ben, de Liberal-Democrats denken dat ik een racist ben, de BBC denkt dat ik een racist ben. Daarom moet ik wel een racist zijn.

Waarom ben ik een racist? Dat is heel eenvoudig: ik wil de cultuur van mijn land behouden, ik wil het volk van mijn land behouden en dat maakt me tot een aangeduide racist in de huidige samenleving.

Welnu, dat is iets dat door links voor elkaar werd gekregen – de grensstenen werden door links een aardig stukje verschoven. Om dertig of veertig jaar geleden racist genoemd te worden, moest je toch echt mensen uit het buitenland actief afwijzen. Ik wijs buitenlandse mensen niet af. Maar wat ik fijn vindt, waar ik van houd, dat is mijn land, mijn cultuur, dat zijn de mensen van mijn volk en ik vind dat ze op dit moment vreselijk bedreigd worden.

Groot-Brittannië is een klein land, dat zijn poorten heeft geopend voor de massa-immigratie uit de Derde Wereld en wij zijn simpelweg overdonderd. Onze scholen kunnen het niet bijhouden, onze ziekenhuizen kunnen het niet bijhouden, er is überhaupt nog maar heel weinig dat het kan bijhouden. Ons welvaartssysteem staat ook op het punt van omvallen. Dus, als ik datgene wil verdedigen waarin ik ben opgegroeid, waarin ik in geboren ben – mijn land, mijn Britse cultuur, mijn culturele erfgoed en mijn historie – dan ben ik blijkbaar volgens bijna iedereen tegenwoordig een racist.

Maar ik denk niet dat dit zo is. Niet, dat ik niet echt een racist zou zijn – ik geef het volmondig toe, hier en nu, want dat ben ik zonder twijfel. Dat werd me door veel mensen verteld, dus moet het wel waar zijn. Ik ben waarschijnlijk ook een islamofoob.

Een fobie is een irrationele angst voor iets. Welnu, ik heb geen irrationele angst voor de islam. Ik kijk in de huidige wereld om me heen – ik kijk naar Syrië, op het moment dat er de afgelopen twee jaar daar bijna honderdduizend mensen werden gedood, waar sjiietische en soennitische moslims elkaar afslachten – ik kijk naar plekken zoals Indonesië, Egypte, China en de Filipijnen – overal waar je kijkt zie je problemen met de islam. En is er geweld. De islam is – dat durf ik te zeggen om echt mijn racistische getuigenis te bevestigen – een door en door primitieve politieke en religieuze ideologie.

Veel mensen zullen het daarmee niet eens zijn. Extreem links zal natuurlijk zeggen dat je de islam niet kunt bekritiseren, omdat hij een religie is. En nu heeft men in dit land regels ingevoerd die zeggen dat wanneer men hem bekritiseert men zich schuldig maakt aan opzetten tot religieuze haat. Maar de islam is niet alleen maar een religie, de islam is ook een politieke ideologie en we moeten de feiten bij de naam noemen dat hij eveneens politiek is. De islam is een cultuur die zowel politiek als religieus is.

Ik zou heel graag willen weten of ik in staat ben hierover bepaalde dingen te zeggen. Bijvoorbeeld dat de steniging van echtbreeksters iets is dat wij in dit land zouden moeten verwelkomen? Welnu, ik denk dat dit niet moet. Daarom maak ik me schuldig aan religieuze haat door dit te zeggen. Denk ik dat homoseksuelen aan bouwkranen opgehangen zouden moeten worden? Nee, dat denk ik niet, ik denk dat dit achtergebleven is, ik denk dat het primitief is en ik denk dat mensen die zoiets doen, heel openlijk gezegd, volledig onacceptabel zijn.

Het is niet meer toegestaan deze dingen te zeggen, omdat ik daarmee wederom ophits tot religieuze haat. Dus ik ben blijkbaar niet alleen een racist, maar ook een religionist.

Maar dat ben ik niet. We hebben een enorm probleem in dit land, dat niet gewoon vanzelf voorbij zal gaan, maar het zal erger en erger en erger worden. Wij als volk staan op het punt van de demografische teloorgang en de islamitische bevolking groeit negen maal sneller dan welke andere bevolking dan ook; en als ik naar de toekomst kijk, zie ik een religieuze burgeroorlog op dit land afkomen. De ondenkbare gebeurtenissen op plaatsen zoals Syrië nu zullen nog voor 2040, heel zeker voor 2050, in dit land plaatsvinden. Ik wil niet dat Groot-Brittannië veranderd in zo´n soort land. Dus zal ik de islam als een achtergebleven, primitieve politieke en religieuze ideologie aan de kaak stellen. Naar de hel met wat iemand daarvan vindt – want als we hier niets tegen doen, zullen we in iets verwikkeld worden dat de meeste mensen in Groot-Brittannië zich niet eens in beginsel kunnen voorstellen.

In Syrische steden worden baby´s onthoofd. Het idee, dat zoiets op plekken als Surbiton of zelfs Easton Square zou kunnen gebeuren, is voor de meeste mensen gewoon ondenkbaar, maar het zal gebeuren, het zal echt gebeuren. En we moeten ermee beginnen om hiertegen een soort van verdediging op te bouwen.

Maar het probleem met de opbouw van een verdediging daartegen is, dat men onmiddellijk op een aangifte wegens racisme kan rekenen. “Ik ben geen racist, maar…” Dus hier is wat belangrijk is: ik ben een racist. Ik wil verhinderen dat er in mijn land een burgeroorlog plaatsvindt en ik ben bereid te accepteren een racist genoemd te worden; en u zou ook bereid moeten zijn een racist genoemd te worden. Laten we allemaal gewoon zeggen: “Ja, wij zijn vreselijke, verschrikkelijke racisten”, en laten we ermee beginnen een ideologie aan de kaak te stellen die vermoedelijk de meest primitieve, achtergebleven, barbaarse ideologie is die we opzettelijk in dit land geïmporteerd hebben – door links, door mensen zoals Tony Blair. Hij heeft dit met opzet gedaan om onze cultuur te ondermijnen, ons volk, ons land, mijn land. Ze hebben het met opzet gedaan – en daarna hebben ze gezegd dat het verboden is er überhaupt met ons over te discussiëren.

Welnu, ik discussieer daar met iedereen over meneer Blair. En ik zal u iets zeggen: u … hebt de wetten over landverraad opgeheven, korte tijd nadat u aan de macht gekomen bent. Ik denk dat u landverraad hebt gepleegd, meneer Blair. Ik denk, dat u landverraad hebt gepleegd toen u zei dat we de Derde Wereld zullen importeren om “rechts de verscheidenheid onder de neus te wrijven”. Wat mij betreft is dat landverraad.

Het was onze belangrijkste plicht om de beste belangen van de mensen van dit land in ere te houden. Het idee, dat u er opzettelijk mee begonnen bent ons te ondermijnen en uit elkaar te scheuren, is een criminele daad. Het speelt geen rol dat u de wetten hebt opgeheven, deze wetten kunnen weer ingevoerd worden. en op zekere dag, meneer Blair, zult u wegens landverraad voor de rechtbank komen, samen met de rest van uw kabinet en iedere individuele vooraanstaande Labour-politicus die heeft toegestaan dat deze criminele daad uitgevoerd kon worden.


Ik zal u dit zeggen: het speelt geen rol dat u me misschien wegens “racisme” of aanzetten tot religieuze haat kunt aanklagen. Daar geloof ik niet in. Ik geloof maar in één ding: de verdediging van mijn land, de verdediging van mijn volk, de verdediging van mijn cultuur. En al het andere kan naar de hel lopen.

Ik ben een racist.

Bron: http://www.pi-news.net/2013/06/video-ha ... ore-335597

Vertaling: Klaus F.

Bron oorspronkelijk artikel: http://libertygb.org.uk/v1/index.php/ne ... m-a-racist

Auteur: Paul Weston

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

http://ejbron.wordpress.com/2013/06/21/ ... more-40754
Ik zelf ben er al lange tijd voorstander van om politici die moedwillig onze beschaving ten gronde willen richten te berechten wegens hoogverraad.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Pilgrim »

Groot-Brittannië: bommelding in de moskee

Posted on 23 juni 2013

Afbeelding
Hulpdiensten bij de Aisha-moskee vanochtend in Wallsal

Vandaag werd in de Midlands door de politie een moskee doorzocht vanwege een bommelding. In de omgeving van de moskee werden 39 woningen tijdelijk geëvacueerd. Men gaat er van uit dat de melding verband houdt met de “islamofobie”, die in Groot-Brittannië na het afslachten van soldaat Lee Rigby in Woolwich zeer sterk is toegenomen.

Bij een gelijksoortig voorval werd het islamitische centrum in Muswell Hill verwoest, terwijl diezelfde maand een moskee in Grimsby ternauwernood aan eenzelfde soort aanslag ontsnapte – na een veronderstelde brandbom.

“TellMama”, een door de regering gefinancierde moslimorganisatie die mogelijke anti-islamitische aanvallen bijhoudt, registreerde meer dan 200 “anti-islamitische incidenten” sinds de twee moslims de gruwelijke moord in Woolwich hebben gepleegd.


Telegraph

Natuurlijk zijn veel gevallen ook nep, geconstrueerd door moslims, zodat ze zich in het openbaar als slachtoffers kunnen voordoen. Maar het verzet in Groot-Brittannië – en ook in Frankrijk – heeft deze zomer een nieuwe fase bereikt: op islamitisch geweld wordt met tegengeweld geantwoord. En de regering is gezien deze toestanden net een oude, tandeloze papieren tijger.

Bron: http://www.kybeline.com/2013/06/23/gros ... r-moschee/

Auteur: Kybeline

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Ariel »

Ik weet niet wat ik hier van moet denken. Het verbaasd me dat de EDL nog niet is beschuldigd.
In de straat van de moskee staat ook een kerk, en een moslim heeft vrijdag "de bom" gevonden, mee naar de moskee genomen, meer dan een dag gewacht tot dat de politie gewaarschuwd is, er is een zachte knal gehoord maar er wordt niet gesproken over schade.

Wat een toestand. Het halve leger en het gehele politie apparaat is ingeschakeld voor wat? Ik weet het niet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Mahalingam »

Rare verhalen. Een bom? Of vuurwerk?
Neem nu dit:
Some residents living near the mosque said they heard a loud bang similar to the sound of a firework in the area late on Friday.
The claims are being investigated by detectives, but it is understood that no one living in the area contacted police on Friday evening.
Mir Saeed, who lives around 50 yards away from the mosque, said: "I heard a big bang but I didn't think it was anything serious. "It sounded like hitting metal with a piece of rock or something."
En niemand dacht "een pistoolschot"? Of misschien dachten ze dat wel en is politie bellen niet iets waar ze dan aan denken. Zouden ze in hun thuisland ook niet doen.
A suspicious item found near a mosque is being treated as a hate crime, police said. [...]
The item had been found on Friday and taken inside the mosque by a well-meaning member of the public, a police spokesman added.
Dat weten we dan ook weer. Sjouw een bom een moskee binnen en je bent een "well-meaning member of the public".
http://www.hillingdontimes.co.uk/news/a ... 0503077._/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Ariel »

Mir Saeed, who lives around 50 yards away from the mosque, said: "I heard a big bang but I didn't think it was anything serious. "It sounded like hitting metal with a piece of rock or something."
Tja...Hoe wordt ik van dader tot slachtoffer...Zo dus. :huh:
Een half leger en het gehele politie apparaat wordt in geschakeld, en dus zijn de Moslims "satisfied".
A spokesman for the mosque, Ziaul Haq, said: "We didn't think this item was serious, but called the police. We have beautiful relationships with the local community and we've never had any trouble at all at our mosque. We are not too worried about this and we have every confidence in the police."
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Mahalingam »

"We have beautiful relationships with the local community...
Die zouden best wel eens bekoeld kunnen raken want leuk is dit ook niet voor de bewoners:
"In de omgeving van de moskee werden 39 woningen tijdelijk geëvacueerd."

Het is te hopen dat moskeeten niet vaak in de buurt van bejaardentehuizen en ziekenhuizen staan vanwege ontruimingsgevaar.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Mahalingam »

Ter informatie: een IED is in het Engels een afkorting voor een Improvised Explosive Device, wat wij vaak een bermbom noemen.

In Engeland is de 'Islamic Emergency Defence' (IED) opgericht die zich profileert als een aangiftepunt voor islamofobie en dat kan uitgroeien tot een controle centrum voor de verdediging van Mohammedanen.
Zo'n functie uitbreiding is niet zo vreemd gedacht; Anjem Choudary, een bekende Haartbaard , staat voluit achter het initiatief. Op hem kunnen ze rekenen.

Be part of a Task Force in your area
Muslims at present are one of the most oppressed communities in Britain. Despite having lived peacefully amongst non-Muslims for decades the British public has been whipped up into a frenzy by the ruling elite, ...[...]
Our aim is to build a national network of Muslim volunteers who are ready and able to protect and defend any Muslim from verbal and physical abuse[...]
We have already launched an emergency hotline that provides instant access for any Muslim to report an incident, which inshaa’allah will be resolved in a swift and Islamic manner; however, we cannot emphasise enough how much we need your support, particularly from the Muslim youth.
http://www.islamicemergencydefence.com/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Mahalingam »

Ja hoor:
UK Gov’t Fails To Protect Mosques, Muslims
Commenting on the report, a government adviser criticized the government’s ‘lack of political will’ to tackle mushrooming Islamophobia.
There remains a “lack of political will” to take on the rise of Islamophobic attacks in Britain,” a senior government adviser, who did not want to be named, told The Independent.
http://www.abna.co/data.asp?lang=3&id=435445

Aldus een geluid uit Allahstan. Best wel raar dat je ze nooit hoort klagen over regeringen in Allahstan die moskeeën niet kunnen beschermen met heel wat nefastere gevolgen. Zoals heden:
Twin blasts near Shiite mosque kills 19 in Quetta, Pakistan
http://www.dnaindia.com/world/1855239/r ... a-pakistan
Dat is wel even andere kost dan een paar besmeurde muren en ingegooide ruiten.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door H.Numan »

Hoe antisemitisch is Engeland inmiddels geworden?
Heel erg antisemitisch:
Baron Bodissey schreef: Keeping a “Little Jew” out of Britain
Posted on July 1, 2013 by Baron Bodissey

As a teenager living in England in the late 1960s, I traveled to the Middle East one summer for a tour of Egypt, Lebanon, Israel, and Cyprus. The members of the tour were advised not to have any Israeli stamps on their passports when they visited Egypt, and the tour was arranged so that we visited Israel after seeing Egypt and Lebanon.

Based on the following news story about what happened to a young Jewish American who flew into Heathrow earlier this summer, the same policy is now being followed in the UK. It seems that Britain has officially become a Middle Eastern Islamic country.

Note: In both the TV news report and the article, what is referred to as “Customs” is more likely “Immigration”.
Spoiler! :
Below is an article about the incident from Israel National News:

Kansas Jewish Man Refused Entry Into Britain

A Jewish student from Kansas was denied entry into Britain for a summer job several weeks ago – apparently due to a customs agent’s anti-Semitism.

After being detained for more than nine hours, he was put back on a plane to the United States by customs officials. During that time he was never told why he was being denied entry.

According to the Kansas City Jewish Chronicle, the British man who had offered Louis “Chip” Cantor summer work experience, Kevin Shilling, said the British border agent he spoke to in his attempt to get Cantor admitted into Britain made more than one anti-Semitic comment to him during the telephone conversation they had.

Chip Cantor told his story to two local television stations last month. On June 4, he told KMBC he was traveling to Britain to visit and gain summer work experience, and to participate in a fundraiser for a child who has cancer. He left Kansas City on Wednesday, May 29, landed in Britain after 10 p.m. London time and waited in line to go through customs.

When he got to the front of the line, a female customs agent began looking at his passport. Chip’s father, Chuck Cantor, said his son told him the customs agent was very pleasant toward him until she saw the Israel stamps in his passport. Then she simply walked away with his passport without speaking a word to him. Chip told his father he estimates she was gone 45 minutes to an hour. He never saw her again.

“He has a lot of Israel stamps,” Chuck said. Chip has been to Israel several times including two programs sponsored by Young Judea — the six-week Machon program and a gap-year program. Chip Cantor graduated from Shawnee Mission East High School in 2009 and will be a senior in the fall at Florida Gulf Coast University.



Finally, according to Chuck, a different, uniformed customs agent came to see him and told him the agents would be taking his bags and detaining him for questioning. He was not told why.

Once in the interview room Chip told his father that he was told if he changed any of his answers to any questions, he was going to go to prison.

“He said, ‘Why would I change my answers? I told you the truth,’ “ Chuck said.

According to the Chronicle, Chip wasn’t allowed to be in sight of his luggage and eventually was put into what he described to his father as a detention cell.

“At some point a woman who was wearing a burka came to the cell to photograph him,” Chuck said. At that point he was fingerprinted as well.

As she was doing this, she said to him, “We’re putting your name and fingerprints and photos into a database. From now on it is going to be very difficult for you to ever travel in the United Kingdom or anywhere in the E.U. It will be up to each individual country to decide if they want to admit you.”

Chuck said Chip kept telling the customs agents he had not committed any crimes or done anything wrong. Eventually another agent came to tell Chip he was being deported.

Now several hours after he was detained, Chip was given the opportunity to call his father. Chuck asked to speak directly to the customs agent involved and was connected with Philip G. Yeomans.

After Chuck spoke to Yeomans, he contacted Kevin Shilling, his managing director and owner of Shilling Communications, the British company where Chip was supposed to be employed for the summer. It was about 3 a.m., London time. Shilling, who is not Jewish, called Yeomans.

Shilling noted that while the conversation didn’t accomplish anything, Yeomans made several anti-Semitic comments. At one point, Shilling recounted, when Shilling was explaining the reason Chip was in the country, the customs agent told Shilling that Chip should have lied to the customs agent, adding, “A Jewish kid would find that easy.”

Yeomans, the custom agent, also told Shilling any additional attempts to aid Cantor would be useless and “the little Jew will be on his way back to his rich daddy,” in a matter of hours.

Chip said he was given only a half of a sandwich and very little water throughout the nine hours of detention. In the morning, Chip was escorted to the plane by another customs agent for a flight back to the United States. “The guy walks him onto the plane and in front of everyone, like a prisoner, he says here is this man’s passport. Do not give him his passport until you land in the United States,” Chuck said he was told. The American Airlines purser told Chip that, in 17 years flying internationally, he had never seen anything like it.

When contacted by the Chronicle, Shilling said, “I’m really so sorry for Chip and the way he was treated. I want to reassure all your readers that if they plan a visit to the U.K., once they get past the U.K. Border Agency they will find friendly, welcoming people, without prejudice.”
Gates of Vienna
Vreemd? Een betreurenswaardig toeval? Welnee. Wanneer mensen hun geloof in andermans gezicht moeten rammen middels burka's of baardjes, dan moet je niet vreemd opkijken als ze hun geloof daadwerkelijk gaan toepassen. Antisemitisme is zo'n beetje de grondslag van het mohammedanisme.

Pas ook op als u toevallig met een hondje door de immigratie gaat (is sowieso al erg moeilijk in Engeland) of wanneer u een Hindoe beeld als souvenir in India hebt gekocht. Ook dat kan u vanaf heden in grote problemen brengen.

Over baardjes gesproken: ik ga altijd naar Bumrungrad ziekenhuis. Dat ziekenhuis is heel actief in het winnen van klanten uit het Midden Oosten. Je ziet er vaak meer burka's dan in Teheran op een drukke dag. Uiteraard zijn er een hoop verpleegsters met hoofddoeken. En mannelijke verplegers, die dragen geen hoofddoek. Maar je plukt ze er zo uit: baarden en snorren zijn een zeldzaamheid in Thailand. Behalve onder ... maak het verhaaltje af en kleur de plaatjes.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Ariel »

Wat een goed nieuws uit Engeland. Tijdens de ramadan zal er elke dag door Channel 4 een oproep tot het gebed gedaan worden. Wat leven er toch veel goede mensen in Great Britain. Ze willen het (nog) niet te gek maken om 5 keer per dag een oproep te doen, maar als Moslims dit volgend jaar graag willen, dan zal Channel 4 zeker hun vraag in overweging nemen.

Channel 4 to broadcast daily Muslim call to prayer during Ramadan next month

Allah Ackbar.... Zo zien we het graag. Bibs omhoog. Het liefst 50 per dag, want wie naar allah bidt heeft geen tijd om militairen te onthoofden.
Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Ariel »

Ook het dagblad de Trouw heeft het bericht over het oproepen tot gebed geplaatst
Het Britse Channel 4 gaat tijdens de ramadan zijn programmering onderbreken voor de islamitische gebedsoproep. Een spraakmakende beslissing, erkent de commerciële zender.

Op de eerste dag van de vastenperiode (9 juli) herinnert Channel 4 zijn kijkers vijf maal, in de daaropvolgende dagen is de oproep alleen om 3 uur 's nachts te zien. De overige vier oproepen zijn online te bekijken. Vooraf verzorgen 'uiteenlopende figuren' een twee tot drie minuten durende overdenking.

De uitzendingen zijn een 'opzettelijke provocatie', vertelt Channel 4-programmeur Ralph Lee in het tijdschrift Radio Times. Bijna één op de twintig Britten is moslim. Zij zouden weinig media-aandacht krijgen in vergelijking met islamitische terroristen en andere radicalen. 'Als gematigde moslims al op televisie komen, is dat enkel om zich te distantiëren. Laten we niet vergeten dat de islam als een van de weinige religies in de lift zit. In het Verenigd Koninkrijk groeit hij zelfs.

Programmeur Lee twijfelt er niet aan dat er kritiek zal komen op de televisie-oproep, 'bijvoorbeeld omdat we aandacht besteden aan een minderheid'. De zender doet niets verkeerd, vindt Lee. 'We geven een stem geven aan zij die niet vaak worden gehoord - dat is onze taak.'

De Britse Moslimraad is enthousiast. 'Deze erkenning door een groot station getuigt niet alleen van een streven naar samenhorigheid en solidariteit', oordeelt een woordvoerder in The Guardian, 'maar kan ook bijdragen aan een eerlijker beeld van de islam en moslims'.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Manon »

Ik hoop dat Channel 4 vanaf nu nog enkel die één op twintig moslimkijkers krijgt. Dan kunnen ze oproepen tot het gebed, tot ze een ons wegen.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Zwartmeer »

Op de eerste dag van de vastenperiode (9 juli) herinnert Channel 4 zijn kijkers vijf maal, in de daaropvolgende dagen is de oproep alleen om 3 uur 's nachts te zien.
Zijn dat standaard gebeden met elke keer hetzelfde riedeltje? Als dat zo is zou het me niet verbazen dat er ook een vervloeking van de ongelovigen tussen zit...
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Zwartmeer »

Ik vond een grappig stukje over de verplichte gebeden:
Cracking the Five Daily Prayers (Salah): Did Allah Give the Command?

Have you ever encountered a Muslim who dismisses the authority of the Hadith, claiming to follow only the Qur’an? If so, you are not alone. I have met a lot of them. These Muslims are uncomfortable with the Hadith which contains information that are contradictory because they are based on the life of Prophet Muhammad who lived his life as he willed.

A Muslim I met online recently—a convert to Islam—particularly insisted all a Muslim ever needed to know was in the Qur’an. That prompted me to ask him if the command for Muslims to pray 5 times a day was in the Qur’an. He claimed it was. He pointed to some verses trying to prove his claim. Let us see if the Qur’an actually says Muslim must pray 5 times a day and if it doesn’t, where Muhammad got the idea.

The Qur’an mentions only two out of the five daily prayers by name namely, Fajr (dwan) and Isha (late evening) in Qur’an 24:58. The other three: Dhuhur (solar noon), Asr (mid afternoon) and Maghrib (right after sunset) are not mentioned in the entire Qur’an.

There are indirect references like “two ends of the day” and “approaches of the night” in Qur’an 11:114 which Muslims interpret to mean Fajr, Maghrib, and Isha prayers.

Qur’an 17:78 has “Establish regular prayers-at the sun’s decline till the darkness of the night, and the morning prayer” which has Fajr directly and Isha indirectly mentioned.

Qur’an 30:18 “Yea, to Him be praise, in the heavens and on earth; and in the late afternoon and when the day begins to decline” has some Muslims commentaries trying to squeeze in Asr and Dhuhur as what this verse was alluding to even when the verse was not a command to pray. I thought Allah gave Muhammad the 5 daily prayers when he “ascended” to the heavens! What happened? Why does the Qur’an only mention two of these important daily prayers by name and does not command Muslim to pray at least 5 times a day?

My online Muslim friend continued to tell me in Qur’an 2:238 “middle prayer” apparently refers to Asr even when the verse does not say so. He just assumes since Muslims currently practice 5 daily prayers and Asr is the middle prayer, he sells out on the idea. Little does he know only at most three prayers are “mentioned” in the Qur’an at one time and even these three have a “middle prayer.” To make the matter even worse, this verse was revealed in Medina, years after the command for the 5 compulsory daily prayers were supposedly given in the Hadith. Qur’an chapter 17 contains Muhammad’s alleged ascension to the seven heavens and only mentions two daily prayers: Fajr (directly) and Isha (indirectly). The Hadith is the only source that has the number—five—and all the names of the compulsory daily prayers

If Allah really meant Muslims must observe the 5 daily prayers (Salat), shouldn’t he have made it clear in the Qur’an? He didn’t. Muhammad’s Hadith appear more lucid on the 5 daily prayers (Salah) than the Qur’an.

Prophet Muhammad must have borrowed the idea of the 3 daily prayers in the Qur’an from the Jews. Daniel 6:10:

When Daniel knew that the document had been signed, he went to his house where he had windows in his upper chamber open toward Jerusalem. He got down on his knees three times a day and prayed and gave thanks before his God, as he had done previously.

Daniel prayed toward Jerusalem. Muhammad prayed toward Jerusalem for the first 14 years of Islam. Daniel, like others who practice Judaism, prayed three times a day.

I have no doubt Muhammad borrowed the idea of the 3 daily prayers which are in the Qur’an from the Jews and the 5 daily prayers from Zoroastrians. He did not ascend to the heavens to get the command to pray five times. Even the Qur’an claims the “ascension” was a mere dream (Qur’an 53:13-18).

The Hadith is the only source where Muslims can find information on the 5 daily prayers and how to observe them. Though it is a boom for critics of Islam like me, it has answers to key issues in Islam as mundane as the 5 daily prayers without which a Muslim would not be granted paradise. That is another Crack in the Crescent for you.

http://conversation.lausanne.org/en/con ... dQpY6z_GXA
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Mahalingam »

Mahalingam schreef:Er kan geen maand voorbij gaan of de gediplomeerde haatbaard Abu Qatada is in het nieuws.
Dat komt omdat de staat hem kwijt wil maar de rechters iedere keer anders besluiten waardoor deze verrijker nog steeds de belastingbetaler heel veel geld kost.[...]
Zou dit nu echt de laatste keer zijn dat we van deze geestelijke horen?

Groot-Brittannië zet radicale moslimgeestelijke uit
Het vliegtuig met Abu Qatada vertrok om 3.45 uur vanaf een vliegbasis van de Royal Air Force bij Londen. De radicale geestelijke wordt naar zijn geboorteland Jordanië gebracht, waar hij terecht moet staan wegens terrorisme.
[...]
De Britse regering was bijna 10 jaar verwikkeld in een juridische strijd om de uitlevering van Abu Qatada. De staat wilde hem uitzetten, maar Britse rechters blokkeerden de uitlevering omdat zij vreesden dat de geestelijke in Jordanië geen eerlijk proces krijgt. Afgelopen april tekende de Britse regering een contract met Jordanië, dat de uitlevering nu wel mogelijk maakt. In het wederzijdse bijstandsverdrag staan garanties voor een eerlijk proces.
http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/ ... -uit.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef: Zou dit nu echt de laatste keer zijn dat we van deze geestelijke horen?
Dat vermoed ik niet. We zullen vast nog wel eens horen hoe het hem vergaat, maar hier gaat tie....Geheel in stijl met de Palestina theedoek op het hoofd. bye bye Qatada.

Afbeelding

Hier meer vakantie foto's van de baard.

http://www.dailymail.co.uk/news/article ... z2YLYAqkoY
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Ariel »

In Jordanië doen ze niet moeilijk.
Abu Qatada in Jordanië aangeklaagd voor terrorisme

De radicale islamist Abu Qatada, die door Londen werd uitgeleverd aan Jordanië, is kort na zijn aankomst in Jordanië in verdenking gesteld van terrorisme. Dat meldt AP. Qatada zelf heeft gepleit onschuldig te zijn.

De prediker verscheen voor de procureur van de militaire rechtbank, die verklaarde dat Qatada in verdenking is gesteld van 'samenzwering met als doel terroristische daden te verrichten'. Hij werd voor vijftien dagen in voorlopige hechtenis geplaatst.

'Abu Qatada heeft onschuldig gepleit', aldus zijn advocaat. Hij zegt dat hij vanaf morgen in beroep zal gaan om de vrijlating onder voorwaarden van zijn cliënt te vragen.

Qatada kwam deze ochtend aan in Jordanië en werd meteen naar de rechtbank gebracht. De Britse overheid probeerde de Palestijnse moslim met de Jordaanse nationaliteit al bijna tien jaar lang uit te wijzen naar Jordanië. Hij werd daar eerder al bij verstek veroordeeld tot levenslange dwangarbeid en 15 jaar gevangenis.

De Britse premier David Cameron liet weten dat hij 'zeer tevreden is' dat de uitlevering heeft plaatsgevonden. 'Dit was iets dat de Britse regering wilde bereiken, en het is ons gelukt', zei hij. Cameron vindt het wel jammer dat het zo lang heeft geduurd vooraleer Qatada het land heeft verlaten.

bron
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Mahalingam »

In The Telegraph (Engeland) stond dit met de kop:

How to spot a terrorist living in your neighbourhood By Alan Judd
So how can you tell it’s happening? Can the neighbours that Dame Stella
referred to really know what to look for?
Essentially, there will be changes in behaviour. A sudden ostentatious
insistence on religious ritual, especially in a secular context (demands for
prayer rooms where no other religion has them); a withdrawal from social
interaction with women and disapproval of feminine dress. There may be a
sudden obsession with physical fitness, more via Outward Bound activities than
team games. Someone may adopt traditional Arab dress or abruptly abandon it (so as not to attract attention). They might forbid or avoid music, collect
jihadi material, withdraw from contact with non-Muslims or Muslims who are not
extremist; there may be single-issue conversation, vociferous hatred of the
West and Israel, and perhaps attempted travel to troubled regions or
misleading vagueness as to where they’ve been.
http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/ ... rhood.html
Dit artikel geeft Boze Moslims. En wel zo:
Another Venomous Attack by The Telegraph
The essence of the article falsely insinuates that Muslims have natural violent tendencies, and depicts them as potential terrorists.[...]
In fact, Judd goes onto write a neat checklist of exactly how to spot a Muslim extremist. He riotously claims that a Muslim requesting a prayer room, or one that develops a liking for physical activity, adopts a religious dress code, avoids music, or one that is politically active in addition to showing qualities of Human rights activism can be deemed a potential terrorist; and anyone claiming to exhibit these characteristics should be reported to the authorities. There is nothing offensive, hateful or violent in the above puerile list and it doesn’t take an Islamic scholar to know that these are simply basic Islamic guidelines respected by most Muslims and non-Muslims, for that matter. Yet, Judd considers these to be elements that the British public should look out for in all Muslims in case they are potential ‘people butchers’.
http://www.mpacuk.org/story/290613/anot ... graph.html
De een zijn terrorist is de ander zijn vrijheidsstrijder.
In dit geval: waar de ene toeschouwer een terrorist ziet ontstaan ziet de ander een Ware Gelovige van de religie van de vrede ontstaan die 'nooit zo iets zou doen'.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24953
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door King George »

Abu Qatada lijkt mij netjes opgeruimd in de Jordaanse cel en die zien we nooit meer terug!
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Pilgrim »

Wee een goede video van Paul Weston! icon_thumbup.gif
Het is een vervolg op de vorige waarin hij zich 'racist' noemde. Hij geeft hier weer een geweldige toespraak, maar jammer dat het geluid soms wat wegvalt.

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Pilgrim »

Facebook legt fanpagina van Britain First stil!

Posted on 10 juli 2013

Afbeelding

Medepatriot,

Vandaag heb ik de betreurenswaardige opdracht om u slecht nieuws te brengen: onze zeer populaire Facebook fanpagina werd stilgelegd door Facebook, waarbij de meest belachelijke redenen worden aangevoerd! Dit is een vreselijke situatie voor ons, omdat onze Facebook-pagina bijna 40.000 fans had en snel groeide!

We zijn ( juridisch) in beroep gegaan tegen de beslissing van Facebook om (de Fanpage) te sluiten, en we willen geen afbreuk doen aan onze kansen om die terug te krijgen, maar we vinden dat het zeer bedenkelijk is dat onze strak gemodereerde pagina werd gesloten, terwijl er walgelijke en beledigende pagina’s in overvloed overal op Facebook te vinden zijn.

We gebruiken een grote en groeiende “blocklist” voor scheldwoorden in, evenals een sterk filter voor godslastering en we hebben honderden mensen verbannen van onze pagina.

We bedienen ons van de hoogste normen en we dulden geen laster, misbruik of godslastering.

Afbeelding

De reden die Facebook ons gegeven heeft is ongelooflijk:

“Uw pagina werd niet gepubliceerd, omdat u daarin de gebruiksvoorwaarden hebt overtreden. Uw pagina werd verwijderd, omdat die ‘naaktbeelden, pornografie of uitnodiging tot seksuele handelingen’ bevatte”.

Zoals elke regelmatige bezoeker van onze pagina wel weet, is dit complete onzin!

Dus hebben we UW hulp nodig om ervoor te zorgen dat we niet geïntimideerd en gepest worden – we hebben u dringend nodig ‘to LIKE’ en ‘to SHARE’ onze nieuwe pagina hieronder.

Samen kunnen we ons verzetten tegen deze armzalige poging om ons tot zwijgen te brengen.

Wij zullen u zo spoedig mogelijk op de hoogte brengen van de uitkomst van ons beroep, maar ondertussen kunt ons bezoeken en ‘LIKE’ aanklikken op onze nieuwe Facebook-pagina:

https://www.facebook.com/britainfirstofficial

Met vriendelijk groet,

Afbeelding

Bron: http://www.britainfirst.org/social-netw ... s-cut-off/

Auteur: Paul Golding, voorzitter van Britain First

Vertaald uit het Engels door: Wachteres

http://ejbron.wordpress.com/2013/07/10/ ... more-42022
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Ozes »

Vervelend voor ze, hoewel deze heren wel bekend staan om het uitknijpen van goedbedoeldende nationalisten en patriotten
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Pilgrim »

Britse universiteiten als broeinesten van een openlijke haat tegen het Westen

Posted on 11 juli 2013

Afbeelding

Ook in Duitsland (Nederland!) waren en zijn de universiteiten broeinesten tegen het Westen – vooral tegen Amerika en Israël. De meeste links verziekte faculteiten geesteswetenschappelijke faculteiten en bijna alle islamitische leerstoelen zijn tot op de dag van vandaag de belangrijkste dragers van deze haat. Engeland haalt deze ontwikkeling nu met enorme stappen in. Een geestelijke atoombom – vooral als je bedenkt dat de universitair afgestudeerden al heel snel maatschappelijke topposities zullen bezetten.

Britse universiteiten zijn broeinesten van de meest afschuwelijke haat tegen Amerika, Groot-Brittannië, Israël, vrijdenkers, “apostaten” en religieuze en seksuele minderheden. Nog erger is, dat organisaties, die constant liegen, hier zonder kleerscheuren afkomen, becommentarieert Douglas Murray van het Gatestone Institute.

Wanneer vier jaar geleden het plan van een jonge moslim, die pas kort daarvoor zijn studie aan een Britse universiteit had afgerond, gelukt zou zijn, dan zou hij alle mensen in een vliegtuig hebben vermoord. Gelukkig weigerde de bom van Omar Abdulmutallab en verbrandde hij slechts zijn onderlichaam.

De dader van de mislukte bomaanslag in Detroit was pas kort daarvoor voorzitter van de Islamitische Vereniging aan het University College London (UCL) geweest. Enkelen van ons hadden van tevoren gewaarschuwd dat islamitische verenigingen op Britse universiteiten over het algemeen, en op de campus van Londen in het bijzonder, broeinesten van een islamitisch extremisme zouden zijn.

Nog erger is, dat deze organisaties en ook individuen steeds verder liegen en dat dit toegestaan wordt en dat ze er altijd mee wegkomen. Dat is het geval bij de studentenvereniging FOSIS en bij enkele andere organisaties, die beweren iets niet te doen, wat ze echter desondanks doen. Zoals bijvoorbeeld extremistische predikers, die ze zogenaamd niet uitnodigen, uitnodigen.

Ze komen ermee weg, omdat gerenommeerde professoren zoals Malcom Grant van de UCL zulke organisaties tegen beter weten in altijd weer rugdekking geven tegenover de media. Je wilt met betrekking tot dit foute gedrag steeds meer dat de Malcom Grants van deze wereld ooit de haat oogsten die ze zaaien en voeden, aldus Douglas Murray.

Afbeelding
Douglas Murray

Bron: http://michael-mannheimer.info/2013/07/ ... ikahasses/

Auteur: Michael Mannheimer

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

http://ejbron.wordpress.com/2013/07/11/ ... more-42053
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Mahalingam »

Iemand zei ooit: "het is dweilen met de kraan open".
En ook de conservatieve regering krijgt de kraan niet dicht. De tsunami gaat door.
500.000 asielzaken Verenigd Koninkrijk
Voorzitter van de commissie Keith Vaz zei dat het 37 jaar duurt om alle zaken af te handelen.[...]Meer dan 4000 buitenlandse criminelen in het Verenigd Koninkrijk moeten nog worden uitgezet, 33.500 asielaanvragen moeten nog worden behandeld en 61.000 zaken van diverse aard moeten nog in het computersysteem worden ingevoerd.
In de afgelopen 3 maanden is het aantal af te handelen gevallen met 56 procent explosief gegroeid.
http://www.trouw.nl/tr/nl/4496/Buitenla ... rijk.dhtml
Kennen ze in Engeland ook het 'generaal pardon' ?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Manon »

Geen water voor engelse kinderen op school.... want anders zouden de moslimkientjes kunnen reclameren tijdens ramadan:

http://www.belfasttelegraph.co.uk/news/ ... r-refusal-


12 JULY 2013

A mother has spoken of her anger after her 10-year-old boy was told not to drink water during one of the hottest days of the year because the teacher feared it might upset other pupils fasting for Ramadan.

Kora Blagden, 32, said her son Luke returned home from Charles Dickens Primary School in Portsmouth, Hampshire, on Thursday complaining he was dehydrated after not drinking water throughout the day.

She said he told her he had asked to drink from his water bottle but the teacher had asked him to consider Muslim pupils who were observing Ramadan, particularly one child who had a headache.

Mrs Blagden said that the teacher had told Luke that if he was to drink in front of them, it would be tantamount to "teasing".

She added that the water bottles were not kept on the table as usual but were being stored in a tray to keep them out of the sight of the fasting children.
Spoiler! :
Mrs Blagden, a mother of four, said: "We were talking last night before bed about Ramadan and my son Luke came out that he wasn't allowed to drink at school. I said, 'Hang on, why aren't you allowed to drink at school?'

"He said his class teacher refused it because one of the kids was fasting, I think quite a few were fasting, but one in particular had a headache. They said it would be unfair if the other pupils were to drink in front of that child, Luke agreed and he took it that he couldn't drink water all day."

Mrs Blagden added: "I do not agree with it, by not allowing Luke to drink because it would be unfair on other children therefore makes it unfair on my child. I am not racist, I respect their religion if that is what they want to do, but do not force it on my child."

She said that she had spoken to the deputy headteacher Lisa Florence who said it should not have happened and Luke was later taken out of class and apologised to. During the lunar month of Ramadan, Muslims refrain from eating and drinking between sunrise and sunset.

Headteacher Craig Duncan said: "We do everything that we can to ensure the welfare of all of our children and we would never prevent them from having access to water. In this case, water was available and pupils were just reminded to be respectful to their classmates who were unable to drink in this hot weather."
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Plaats reactie