Is Engeland al verloren?

Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Pilgrim »

Mijn geboortestad Bradford is nu islamitisch territorium

Geplaatst op 16 juni 2019

Afbeelding

Bradford in West Yorkshire is de geboortestad van onze Londen-correspondent “The Brit” en geldt – onofficieel – als de eerste stad in Groot-Brittannië die door de islam werd overgenomen. Als je daar nu door de straten loopt, zie je nog maar zelden een “blank” gezicht. “The Brit” heeft de islamitische overname tientallen jaren lang geobserveerd en waarschuwt vooral de Duitsers: straten in islamitische handen zullen districten worden en dan steden. Dan is er geen weg terug meer.

Toen ik mijn buurman vertelde dat ik een artikel over Bradford schrijf, antwoordde hij droog en typisch Brits: “Bradford City ligt toch niet meer in Engeland, of wel?”

In de vroege jaren-70 aanschouwde ik in het Koninklijke ziekenhuis van Bradford het eerste levenslicht. De familie van mijn moeder woonde al generaties lang in deze streek, waarin we vroeger belangrijke handelsbetrekkingen onderhielden. In de jaren-20 woonden de meeste miljonairs van Groot-Brittannië in Bradford – niet zonder reden. Bradford was beroemd vanwege zijn wolhandel. Daar bevond zich de grootste wolbeurs van Europa.

Streken zoals de Manningham Lane stonden bekend als de “Miljonairs Straat” en de hele stad werd gekenmerkt door succes en welvaart. Na de Tweede Wereldoorlog was het ironisch genoeg uitgerekend de wolhandel die verantwoordelijk was voor de teloorgang van Bradford. Fabriekseigenaren zochten op het Indische subcontinent naar nog goedkopere arbeidskrachten en brachten van daaruit een groot aantal ongeschoolde arbeiders naar Bradford, die bereid waren voor minder geld meer uren te zwoegen. Daarmee begon een grote verandering in de stad, die tot op de dag van vandaag zichtbaar is.

Toen ik ongeveer een half jaar geleden vanuit Portugal naar het Verenigd Koninkrijk terugkeerde, was het eerste wat ik deed naar mijn geboortestad Bradford gaan. Ik was daar meer dan 15 jaar lang niet meer geweest en wilde mijn grootmoeder – het enige familielid dat daar nog woont – bezoeken. Ik was met het oog op de verandering geschokt. Zolang mijn moeder en ik het ons kunnen herinneren, bestond er altijd al een grote islamitische gemeenschap, maar bij benadering niet zoals nu.

Onze hoofdstraat, de Duckworth Lane, is volledig en voorgoed veranderd. Er zijn veel nieuwe winkels – allemaal in het bezit van moslims. Er staan Arabische tekens op de etalageruiten en de ingangen, er wordt islamitische kleding verkocht, de slager slacht halal en zelfs de plaatselijke cafetaria biedt islamitische correcte halal-pizza aan om mee re nemen.

Ik voelde me net een buitenlander die in een straat in Karachi liep. Dat heeft niets te maken met de multiculturele samenleving te maken die de regering aan ons wil verkopen. Ik heb hier en daar met wat mensen gepraat en sprak ook met Max Cotterill, die daar al eeuwig woont: “Dat is rassenscheiding. En dat is zo, omdat de islamitische gemeenschap gewoon weigert te ntegreren. Mensen zoals ik voelen ons als uitgestotenen in ons eigen land”, vertelde de 72-jarige me bereidwillig.

Als moslims in de meerderheid zijn, dan heersen hun wetten
Van de vele blanken die ik heb gesproken, voelen de meesten zich niet op hun gemak als ze islamitische gebieden bezoeken of daar leven, en velen zijn daadwerkelijk bang. Mijn grootmoeder Margaret Lofthouse herkent de welgestelde streek van Chellow Dene in Bradford nauwelijks terug, waar ze haar hele leven lang gewoond heeft. Ze is 89 jaar oud en de enige blanke in haar straat. Er belden al meermaals leden van de “Aziatische” gemeenschap aan haar deur om te vragen of ze haar huis niet wilde verkopen. “Op het eerste gezicht lijkt dat onschuldig te zijn”, zegt ze. “Maar anderen denken dat het een bericht voor me was dat ik hier zou moeten vertrekken.”

Dr. Patrick Sookhdeo van het Onderzoeksinstituut voor Islam en Christendom wijst er bijvoorbeeld op dat begrippen zoals ruimte en territorium voor moslims van beslissende betekenis zijn. “Zodra deze gemeenschappen in de meerderheid zijn”, zegt hij, “kunnen ze onderwijs, economie enz. controleren. En exact dat is er gebeurd”, verklaart Sookhdeo.

Met dit begrip van territoriale bezitsaanspraak heeft de elektricien Joe Stubbs al te maken gekregen toen hij zijn bestelbusje in de omgeving wilde parkeren en onmiddellijk door een groep islamitische jongeren werd aangevallen. Ze sloegen op zijn auto in en begonnen er aan te schudden: “De streek is van ons. Je bent hier niet welkom!”, werd de 42-jarige elektricien meegedeeld.

Steeds opnieuw geweld en onlusten in de straten
Islamitische geweld is in Bradford al tientallen jaren in opmars. In 1981 en 1995 kwam het tot onlusten in de Manningham Lane. Het plaatselijke politiebureau in de Oak Lane werd bekogeld met Molotovcocktails, alle ramen werden met stenen ingegooid. De plaatselijke BMW-dealer, die in het bezit van een blanke was en waar mijn grootmoeder altijd haar auto´s kocht, werd in brand gestoken – nogmaals in 2001. Hij heeft het inmiddels opgegeven en zijn zaak gesloten.

De onlusten in het jaar 2001 duurden drie dagen. Er vond een brandaanslag op de Manningham Labour Club plaats, die in die tijd een recreatiecentrum was. Later werd een 48-jarige “Aziatische” zakenman wegens de aanslag tot twaalf jaar gevangenisstraf veroordeeld. Tijdens de opstand raakten meer dan 300 politieagenten gewond.

Afbeelding

In 2017, nadat het opnieuw tot onlusten en aanvallen op winkels van blanken was gekomen, veroordeelde voorzitter van de Bradford Council´s Corporate Overview and Scrutiny Committee de etnische segregatie en de mislukte integratie. Voor het feit dat de situatie steeds erger zou worden, zou de politieke correctheid verantwoordelijk zijn: “25 jaar geleden waren de betrekkingen met de gemeenschappen in deze stad veel beter. Bereiken we werkelijk hetgeen we willen bereiken? Ik denk het niet. In mijn district werden drie pubs door islamitische jongeren met stenen bekogeld. Dit waren de enige blanke ondernemingen in de regio. Er werd geen enkele islamitische zaak aangevallen. Ze werden in het vizier genomen, omdat ze “blank” waren. Ik ben echt boos over zulke dingen. Er zijn zoveel gebieden in deze stad waar blanken niet durven komen”, verklaarde Arshad Hussain destijds.

Blanke winkels worden met Molotovcocktails aangevallen en in brand gestoken
In het Paasweekend van dit jaar woedde er opnieuw een islamitische meute zes uur lang in de straten van Bradford. Ongeveer 100 moslims vielen een pub aan met Molotovcocktails, staken auto´s in brand en gooiden ruiten in. De onlusten, die uiteraard niet in de mainstream media kwamen, waren begonnen tijdens een hindoeïstische bruiloft-ontvangst in de Coach House Pub. Een inwoner vertelt: “Buiten de pub bevonden zich ongeveer 50 tot 60 moslims, die op de ramen van de tegenoverliggende Oldfellow Pub begonnen te rammen. Daarna gooiden ze Molotovcocktails door de ramen.”

Voor bepaalde etnische groepen zijn delen van Bradford No-Go-Zones geworden en de stad zou “op weg zijn naar een catastrofe”, waarschuwen de gemeenteraadsleden. Behalve de “blanke winkels” is ook de synagoge een doelwit. Bradford had zelfs de “eer” om in 2015 in een peiling van YouGov gekozen te worden tot gevaarlijkste stad van Groot-Brittannië.

Volgens gemeenteraadslid Vanda Greenwood zijn vooral jonge vrouwen extreem bang om de stad in te gaan: “Er bestaat een echt probleem bij de waarneming van Bradford door de mensen. Mijn dochter is 23 en zij en haar vrienden weigeren om naar Bradford te komen om iets te drinken of uit te gaan, omdat daar bendes ´Aziatische´ mannen rondhangen…”

Maar het zijn de gemeenteraad van Bradford en de overwegend ´Aziatische´ gemeenteraadsleden en de politie die daarvoor verantwoordelijk zijn. Er bestaat al veel te lang een cultuur die het toestaat dat er tegen de “Aziatische” gemeenschap geen onderzoek wordt ingesteld wegen kleinere of grotere delicten, omdat men vreest “rassenspanningen” te veroorzaken. Het zijn vooral de door moslims gedomineerde gemeenteraad en de politie die men verantwoordelijk kan maken voor de situatie. Men heeft de islamitische gemeenschap al veel te lang laten wegkomen met minder zware en zware wetsovertredingen uit angst “rassenspanningen” te veroorzaken.

Rood kruis op een witte achtergrond – De St. George vlag mag niet meer getoond worden
Maar daarmee niet genoeg. Vorig jaar kregen alle 8500 medewerkers van de stad de opdracht om alle Engelse St. George vlaggen van voertuigen van de stad te verwijderen. Motivering: die zou iemand kunnen “beledigen”. Het rode kruis op een witte achtergrond herinnert aan de heilige en martelaar George, een van de populairste heiligen van de middeleeuwen. Deze versiert de vlag van Engeland, waarvan George de beschermheilige is, de vlag van de Royal Navy en – samen met het eveneens rode zwaard van St. Paul – die van de City of London. Blijkbaar een bezoeking voor de islamitische bevolking.

Auto-ongeluk? Pech gehad! De meeste moslims zijn niet verzekerd
Omdat we het toch over auto´s hebben... mijn moeder werd aangereden door een moslim en voordat hij wegreed, schreeuwde hij nog naar haar dat het ongeluk hem niets kon interesseren. Hij zou per slot van rekening noch belasting betalen noch een autoverzekering hebben. Bij deze gebeurtenis gaat het absoluut niet om het overbekende “op zichzelf staande geval”.

“Bradford is in dit opzicht een duidelijk probleemgeval. De stad bezit het hoogste percentage niet verzekerde voertuigen in het land en een van de hoogste percentages wat betreft verzekeringsfraude. In de stad bestaan gebieden, waarin enkele verzekeraars überhaupt geen dekking meer aanbieden”, aldus de verklaring van Grant Mitchell van de Cooperative CAr Insurance Company.

Op de scholen gelden de islamitische zeden en gebruiken
Op de scholen ziet het er nauwelijks beter uit. Al in het begin van de jaren-80 zorgde Ray Honeyford, directeur van de Drummond Middle School in Bradford, landelijk voor krantenkoppen. Hij schreef een artikel dat het multiculturalisme en zijn gevolgen voor de plaatselijke scholen bekritiseerde. Honeyford werd geschorst, nadat hij wegens racisme was aangeklaagd, maar werd in hoger beroep bij de High Court weer aangesteld. Met het oog op de woedende islamitische reacties moest hij echter met vervroegd pensioen.

Sindsdien is er niets verbeterd. Regelmatig berichten leraren aan hun directeuren en de hogere instanties over het heersende islamitische ethos, waaraan ze zich allemaal moeten aanpassen. Sir Nick Weller, de directeur van Dixon Academies, die meerdere scholen in Bradford exploiteert, zegt hierover: “Ik vind het in een stad als Bradford schadelijk dat twee gemeenschappen een gescheiden leven leiden, wat zij grotendeels doen. Je zou kunnen zeggen dat Bradford uit twee gescheiden gemeenschappen bestaat: de islamitische en de blanke.”

Afbeelding

Shehzad Tanweer, een van de vier mannen die tijdens de bomaanslagen van 7 juli 2005 in London springstof in drie treinen van de Londense metro tot ontploffing bracht, ging naar een van deze scholen in Bradford. Interessant genoeg behoorde ook Mohammed Sidique Khan, die geboren werd in de naburige stad Leeds, tot de groep.

Genitale verminking neemt toe
Het thema gezondheid is in Bradford een “heet hangijzer”. Zoals in het begin van dit jaar in een rapport van de Bradford Children´s Safeguarding Board werd vastgesteld, kwamen dodelijke genetische ziektes in Bradford vaker voor bij “Aziatische” kinderen. Volgens het rapport speelt het huwelijk tussen neef en nicht, dat kan leiden tot dodelijke genetische ziektes, nog steeds een belangrijke rol bij een aanzienlijk deel van de sterfgevallen bij kinderen in Bradford.

De politie van West Yorkshire moest een speciale gezondheidsafdeling oprichten, de Bradford District Safeguarding Unit. Deze houdt zich bezig met honderden choquerende gevallen van genitale verminking bij meisjes uit Bradford die geneeskundig behandeld moesten worden.

In gesprekken met mijn Duitse vrienden is het me duidelijk geworden dat delen van Duitse steden eenzelfde ontwikkeling als in Bradford doormaken. Ik kan jullie alleen maar waarschuwen om voorzichtig te zijn, want straten worden districten en districten worden complete steden, die voorgoed verloren zijn, zoals dit verhaal aantoont.

Bron: www.journalistenwatch.com

Door: “The Brit”

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2019/06/16 ... rritorium/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door King George »

Londonistan: Afghaanse ''asielzoeker'' steekt willekeurige klanten van een winkel neer nadat hij vroeg of ze Engels waren.

Afghan asylum seeker ‘stabbed random shoppers after asking if they were English’
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Ali Yas »

King George schreef:Londonistan: Afghaanse ''asielzoeker'' steekt willekeurige klanten van een winkel neer nadat hij vroeg of ze Engels waren.
Meervoud hè? Waarom is die vent niet meteen door omstanders neergehoekt?
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Pilgrim »

Paul Joseph Watson: London is a Sh*thole
Paul Joseph Watson - Gepubliceerd op 26 jun. 2019

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik vind het goed zo!

We beleven immers volop democratie. Echter, er wordt verkeerd gebruik van gemaakt. De moslim hoeft niks te doen, want dat doet de domme Engelsman wel. Die stemt links! Dus . . . laat Engeland lekker rustig islamiseren. Het gaat er steeds meer op lijken dat niet moslims dwazen zijn, maar wij. Want ook in Nederland is van geen verzet sprake. De politie heeft orders. En die zijn meestal afkomstig van overhand. Die weer samenspant met linkse samenzweerders. Moslims in Nederland hoeven niets te doen dan afwachten en doorgaan met parasiteren. Het gebeurt allemaal als vanzelf. De moslims hoeven er niets voor te doen dan afwachten. De minderwaardige mens stelt zichzelf buiten werking. De teloorgang gaat dan vanzelf over in zeggenschap door moslimgemeenschappen.

Wat zijn wij toch een dom volk dat van varkens houdt en tegelijk van moslims.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Ariel »

LONDON'S MURDERS IN 2019
Where the 76 murders in the capital so far this year have been committed.

En we zijn pas halverwege het jaar.....

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Pilgrim »

Londen is gevallen...

Afbeelding

Meer dan 500 christelijke kerken gesloten: meer dan 450 moskeeën opgericht. Sommige regeringsgebouwen opereren onder shariarecht. Een islamitische burgemeester. No-Go-Areas. Straatgebeden. In wat nu een van de meest gewelddadige hoofdsteden ter wereld is.

Geplaatst/vertaald via: E.J. Bron (via Twitter; “Sven Groter2”)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Pilgrim »

Eurafrika: Londen hangt borden op met ‘verboden te poepen op straat’

Posted on 05/08/2019

Afbeelding

Krankzinnige huizenmarkt: € 545,- huur per maand voor een trapkast met ruimte voor één matras – Alle vormen van criminaliteit tientallen procenten gestegen, maar moslim burgemeester beweert dat stad door hem ‘veiliger’ is geworden

Migrantenstad Londen (autochtone Britten zijn er al in de minderheid) wordt de afgelopen jaren almaar ‘diverser’ en ‘progressiever’. De gemeente heeft nu borden opgehangen met ‘Verboden te plassen en te poepen op straat’, op straffe van een mogelijke arrestatie. De Londense agenten hebben echter dringendere zaken aan hun hoofd, zoals de migranten messenterreur, die dagelijks nieuwe slachtoffers maakt.

Midden op straat je behoefte doen was altijd iets wat bij Derde Wereldlanden in Afrika en Azië hoort, maar wat nu ook naar Europa is geïmporteerd. En overigens ook de Verenigde Staten, waar het in een ander linksliberaal migranten Utopia, San Francisco, eveneens een groot probleem is geworden.

‘Londen is een sh*thole’ luidt dan ook een van de video’s van de bekende rechtse Britse blogger en verslaggever Paul Joseph Watson. ‘Net als San Francisco heeft Londen een enorm probleem met letterlijke sh*t.’ Het ouderwetse rioolsysteem is volledig ontoereikend voor 9 miljoen inwoners, waardoor jaarlijks 13 miljoen ton uitwerpselen en ander afval in de Thames stroomt. Onder dat andere ‘afval’ zit zóveel cocaïne, dat de palingen in de rivier hyperactief zijn geworden.

Stad veel te vol; Progressieve ‘oplossing’: méér immigratie
Ieder jaar komen er zo’n 60.000 nieuwe mensen in de hoofdstad bij, waarvan twee derde migranten zijn. Watson: ‘De oplossing? Méér immigratie.’ Inmiddels wonen er bijna geen Britten meer die in Londen zijn geboren. Sommige ‘progressieven’ slaan een handig slaatje uit de aanhoudende massa immigratie: zo viel de politie onlangs een kleine woning binnen waar 26 bedden voor migranten werden aangetroffen.

Door investeringen en beleggingen van rijke buitenlanders zijn woningen in het centrum en daar direct aan grenzende wijken voor gewone burgers onbetaalbaar geworden. Een gemiddelde werknemer zou 266% meer moeten verdienen om in Londen te kunnen wonen. Onlangs werd er omgerekend € 545,- huur per maand gevraagd voor een open kast onder een trap waar net één matras in past.

Verkeerschaos
Londen is tevens de op één na drukste filestad van Europa, vooral omdat het wegennet al tientallen jaren feitelijk hetzelfde is gebleven en er niet of nauwelijks is geïnvesteerd in verbeteringen (maar wel in een peperduur tolsysteem). De gemiddelde snelheid in de spits bedraagt voor zowel de auto als het OV zo’n 15 tot 20 kilometer per uur. Het ook in Nederland bij links zo populaire motto ‘als je niets in wegen investeert en het autorijden onbetaalbaar maakt, gaan mensen vanzelf wel met het OV’ is (ook) in Londen totale onzin gebleken, en heeft juist voor één grote permanente verkeerschaos gezorgd.

De wachttijden op stations en bij haltes zijn zó hoog geworden –in de spits zijn 8 rijen dik voor de perronrand heel normaal-, dat er serieuze plannen zijn om bussen om te bouwen tot mobiele sportscholen, zodat mensen de verloren tijd nog enigszins kunnen inhalen.

En voor de velen die de torenhoge spitsheffing niet kunnen betalen en daarom toch met het volledig ontoereikende OV moeten: de discipline waar vooral in Japan trein- en metro forenzen zo om bekend staan is hier nergens te bespeuren. Integendeel, onlangs liet een Britse Tv-documentaire zien dat reizigers almaar onbeschofter en agressiever tegen elkaar worden, zelfs tegen zwangere en vrouwen met baby’s.

De moslimmigrant die de beruchte ‘Londen Bridge’ terreuraanval leidde was overigens werkzaam als beveiliger van metrostations, en had als opdracht uit te kijken naar ‘verdachte pakketjes’...

Messenterreur, daklozen, mishandelde kinderen, anti-depressiva, zelfmoorden, zwangere tieners...
Londen telt inmiddels zó ontzettend veel daklozen, dat voor de ingangen van kantoren metalen pennen in de stoep zijn aangebracht, zodat daar niet ’s nachts geslapen kan worden. Diefstal en roofovervallen nemen jaarlijks fors toe; de wachtlijsten bij de kinderbescherming puilen uit; psychiaters luidden de noodklok over het geëxplodeerde gebruik van anti-depressiva, en in de armere wijken stijgt het aantal zelfmoorden, tienerzwangerschappen en ziekenhuisopnames vijf keer harder dan in de rest van Londen, waar inmiddels meer moorden worden gepleegd dan in New York.

Volgens officiële politie cijfers is driekwart van de daders –en de helft van de slachtoffers- van de messenterreurgolf migrant, van migranten afkomst of van een etnische minderheidsgroep. De messenterreur in Londen explodeerde toen de regering en burgemeester Sadiq Khan ‘etnisch profileren’ en ‘preventief fouilleren’ verboden, omdat dit racistisch zou zijn.

Criminaliteitsexplosie sinds komst moslim burgemeester
Sinds de van Pakistaanse komaf zijnde Khan burgemeester werd, noteerde de politie 65% meer berovingen, 55% meer steekpartijen, 45% meer verkrachtingen en 30% meer schietpartijen. Alle vormen van misdaad zijn met tientallen procenten gestegen, maar wat was Khans reactie op deze onthutsende cijfers? ‘Sinds ik burgemeester ben is Londen veiliger.’

‘Alles wat eruit zijn mond komt is dat Londen zo ‘open’ en ‘divers’ is. Ja, Londen is open voor messenmisdaad en om er dood te gaan,’ verklaarde een verslaggever onlangs cynisch op TV. Het aantal aanvallen met bijtend zuur is er per inwoner inmiddels het hoogste ter wereld. Iedere week zijn er gemiddeld 15 zuuraanvallen in Groot Brittannië, waarvan 10 in Londen. In 2007 waren er nog maar 2 zuuraanvallen per maand in het land.

De ergste wijk met de meeste zuuraanvallen (en andere misdaden)? Newham, Oost Londen, de meest ‘diverse’ multiculti wijk met de op één na grootste moslimbevolking in het Verenigd Koninkrijk. Daar zijn percentueel ook meer TBC gevallen dan in het Afrikaanse land Rwanda en Irak.

Somaliërs sturen kinderen terug naar Afrika omdat Londen te onveilig is geworden
In sommige delen van Londen durven zelfs pizzabezorgers amper nog te komen, omdat ze een grote kans lopen te worden beroofd en in elkaar geslagen door migrantenbendes. Het leven in Londen is zó ‘progressief’, dat tientallen migrantengezinnen besloten om hun kinderen terug naar Somalië (!) te sturen, omdat het ‘daar veiliger is dan hier in Londen’, zoals een bezorgde Somalische moeder op TV uitlegde.

Een autochtone Brit die lid is van een bende vertelde dat zij door de komst van zoveel migranten veel gewelddadiger moesten worden. ‘Sinds de komst van Somaliërs en Congolezen naar Londen in de afgelopen 10 jaar hebben zij ons een heel nieuw niveau van geweld geleerd... Wij moesten ons beter bewapenen om onszelf te beschermen. Dat zorgde voor een opwaartse spiraal (van geweld).’

Arabische stad
Desondanks werd John ‘Fawlty Towers’ Cleese verketterd door de media en weggezet als ‘racist’ toen hij opmerkte dat Londen niet langer een Britse, maar een Arabische stad is geworden.

Een Aziatische journalist besloot zelf polshoogte te nemen in ‘divers’ Londen, en schreef dat hij ‘binnen enkele minuten drie bomvolle moskeeën’ tegenkwam, en één gesloten, vervallen en met eieren bekogelde kerk. We werden platgedrukt door honderden inwoners die zich voorbereidden op het (moslim) Eid al-Adha feest. Meisjes in hijabs zaten rond tafels hennapatronen op hun handen te tekenen. Alle winkels hadden een religieuze tint: de eetgelegenheden waren halal, in de sportschool waren mannen en vrouwen gescheiden, en in de etalages van de boetieks droegen de poppen ‘zedige’ kleren. Overal waren Pakistaanse vlaggen te zien, maar nergens een Britse.’

‘Londen zinkt weg in criminele dystopie’
‘Maar Paul, als Londen dan zo’n sh*thole is, waarom woon je er dan?’ eindigt de sarcastische Brit. ‘Goede vraag.’ Feitelijk gebeurt alles wat in Groot Brittannië van belang is in Londen, legt hij dan uit. ‘Ik moet hier eigenlijk gewoon zijn vanwege mijn beroep (journalist). En begrijp me niet verkeerd: er zijn sommige prettige plekken in Londen... maar mensen die sinds hun geboorte in Londen wonen zeggen allemaal hetzelfde: de stad heeft zijn Britse identiteit verloren en zinkt met volle kracht weg in een criminele dystopie, waar de levenskwaliteit op de IC ligt.’

‘Londen is een globalistisch model voor alle toekomstige megasteden: voor een minderheid van rijke mensen aan de oppervlakte te verdragen, zolang ze maar onder de drugs zitten en zichzelf gescheiden houden van de gruwelijke realiteit om hen heen… Londen is een bolwerk van zonde voor de bohème opperklasse, maar voor de meeste mensen verandert het in een complete... sh*thole.’

Xander

(1) Zero Hedge
(2) Paul Joseph Watson (YouTube)
(3) Afbeelding: Summit News, privé opname via social media

https://www.xandernieuws.net/algemeen/e ... op-straat/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:
Midden op straat je behoefte doen was altijd iets wat bij Derde Wereldlanden in Afrika en Azië hoort, maar wat nu ook naar Europa is geïmporteerd. En overigens ook de Verenigde Staten, waar het in een ander linksliberaal migranten Utopia, San Francisco, eveneens een groot probleem is geworden.
Is ook Nederland langzamerhand een Derdewereldland aan het worden?

Ik weet het niet. Maar wat ik wel heb gezien in een video, die gemaakt is op het Flikkerfestijn in Amsterdam afgelopen zaterdag, is dat twee in zwart leer uitgedoste flikkers onder toezicht van geïnteresseerd publiek elkaar achter in de kont aan het neuken waren. Dat zul je misschien in de smerige darkrooms in Amsterdam verwachten of in de oerwouden van Afrika maar niet op straat in Amsterdam. Kom er maar in mevrouw GroenLinks Halsema!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Ali Yas »

Hans v d Mortel sr schreef:Maar wat ik wel heb gezien in een video, ...
Veel homo's vinden dat buitensporige exhibitionisme ook helemaal niks. Ik zou zo'n parade alleen maar willen aanzien als ik daar grof voor werd betaald.

Dit is niet iets waar we trots op moeten zijn ("kijk eens hoe verlicht we zijn in dit land!") maar juist een bewijs van het verlies van ons moreel fundament. Het gaat er niet eens zo zeer om dat die parades worden gehouden, maar dat anderen hun mond houden.

Kun je je voorstellen dat ook maar één Kamerlid van een grote partij het in zijn hoofd zou halen in het openbaar te zeggen dat hij die "gay pride" maar een smerige vertoning vindt? Toch vermoed ik dat er een flink aantal is dat dat vindt. De vrijheid van meningsuiting stelt weinig voor als iedereen zichzelf censureert tot de smalle band van politiek aanvaardbare uitspraken.

In Engeland is het nog een graadje erger: daar kom je voor het hekje als je over algemeen erkende statistieken vertelt.



(v/a 2:27)
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door King George »

Ondertussen in Liverpool: 13-jarige schooljongen in park neergestoken door met machete, stanleymes en hamer bewapende bende.

Father reveals horrific photos of son, 13, after gang attacked him with a machete, box cutter and hammer in a park - as he thanks girl, 14, for saving his life by putting pressure on wounds

Schoolboy, 13 was attacked by gang with a machete, box cutter and a hammer
He was left with four stab wounds with one narrowly missing a main artery
He is being treated in hospital and is in serious but not life threatening condition
A girl, 14, saved his life by putting pressure on the wounds, his father said
It happened at Newsham Park in Tuebrook, Liverpool at 9pm on Friday August 2


Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:
Eurafrika: Londen hangt borden op met ‘verboden te poepen op straat’
Ik dacht dat het bord een soort van 1 april grap is..Wie gaat er nou poepen op straat. Dat gebeurd toch niet..
Nou ja...het gebeurd dus wel. :ohmy2:

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Pilgrim »

Een niet westerse, de westerse wereld hatende, man is gevangengezet, nadat hij heeft geprobeerd om zoveel mogelijk Engelse mensen te vermoorden...
www.echo-news.co.uk

https://ejbron.wordpress.com/2019/08/17 ... nkinderen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door King George »

Katie Hopkins schreef:This is Birmingham, England 2019 Whites are a minority in this city. And what a charming addition diversity has been.
>> Tweet met filmpje (30 seconden) <<
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door King George »

Ariel schreef:
Pilgrim schreef:
Eurafrika: Londen hangt borden op met ‘verboden te poepen op straat’
Ik dacht dat het bord een soort van 1 april grap is..Wie gaat er nou poepen op straat. Dat gebeurd toch niet..
Nou ja...het gebeurd dus wel. :ohmy2:

Afbeelding
Dat doen ze toch ook in (hotel)zwembaden in Utrecht?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Ariel »

Alsjeblieft mensen. :ohmy2: Mijn hart breekt. Schop een Engelse familie uit hun huis en geef deze lieve dame en haar geweldige familie dat huis.

Haar verhaal
Lulu Abubakar and her four children are one of dozens of families living stacked on top of one another in a cluster of shipping containers in Ealing, West London.

Ms Abubakar says it feels they are being treated "worse than animals" - especially as her 12-year-old son is autistic and needs special adaptations to his living environment.

The council insists the accommodation provides a stable environment and is necessary because housing demand is so high.

Ms Abubakar tells Sky News about her struggle living in the container - their sixth move in recent years

Every time they find another property it's not suitable for my son, so we end up staying here.

After two or three years the landlord will evict us again - because of my son, his behaviour. So we go back to the council and they do the same thing again - put us in a worse place than we were before.

It's a prison having children here, they have a playground - kids can go - but my special needs child, he's locked in here.

For over eight years now we've been moving from one property to another - coming here is just a mental torture.

Seriously, it is really horrible. It's sad to see my son struggling, it's not fair for him.

The accommodation is only meant to be temporary, but families are often unsure when they might get somewhere permanent.

It was 36C last week, the floor was boiling, it was hot, flies were all coming to our home, windows we couldn't open because of my special needs child - they put locks on it.

How are we going to breathe? How can we sleep or relax? Three kids are sleeping in one tiny room.

This is not the right place for people, they just want to save money.

I can't go anywhere else because wherever I go they won't let me stay there because I need adaptations.

I've been here for 20 years and I worked for Ealing. I've been in this borough for 20 years, don't you think I deserve better than that?

This is a cargo container, this is not a house, not a BnB, this is a container.

It's where people keep their storage. We are not animals, we are not storage or furniture. We are human. This is just ridiculous.

This is not ideal for anyone who lives here - go to speak to everybody and no one person will tell you they're happy - because no one's happy.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Pilgrim »

Londen versus Afrika...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Ariel »

Groepsverkrachter zegt dat hij te depressief is om te worden gedeporteerd

Yaqub Ahmed, veroordeeld voor groepsverkrachting, zat op een vlucht van Heathrow in Londen naar Somalië om te worden uitgezet. Maar nadat de passagiers begonnen te protesteren, slaagde hij erin om aan de deportatie te ontsnappen. Nu beweert hij dat hij te depressief is om te worden gedeporteerd.

Afbeelding

Onbewust van het feit dat Ahmed was veroordeeld wegens groepsverkrachting van een 16-jarig meisje, schreeuwde een passagier: “Haal hem uit het vliegtuig”.

Het idiote deugmens dacht dat hij een onschuldige asielzoeker was en eiste zijn vrijlating, terwijl een ander schreeuwde dat de gezagsdragers in het vliegtuig “hem van zijn familie gescheiden” hadden.

De politiegroep die hem begeleidde voelde zich om de een of andere reden gedwongen om hem uit het vliegtuig te halen.

Bedankte de deugsukkels
Ahmed gaf onder luid gejuich en applaus een bedankje aan de deugsukkels terwijl hij het vliegtuig uit werd geleid.

Eerder werd beweerd dat hij met een privé-vliegtuig zou worden uitgezet, maar de groepsverkrachter is nu op grond van een “geestelijk trauma” in hoger beroep gegaan, wat hij volgens zijn advocaat aan psychiater Dr. Nuwan Galappathie heeft verteld. Galappathie diende bij het Britse Ministerie van Binnenlandse Zaken een rapport in dat zou moeten “worden behandeld als een verzoek om het uitzettingsbevel in te trekken”.

Voor de rechtbank beweerde Ahmed dat hij meerdere malen heeft geprobeerd om zich zijn leven te beroven en de psychiater verklaarde dat hij “depressief” was en “posttraumatische stresssymptomen” had.

Het verkrachtingsslachtoffer woedend
De vrouw die verkracht werd, zegt dat zij degene is die sinds de verkrachting met geestelijke gezondheidsproblemen worstelt

– Het is belachelijk – zijn geestelijke gezondheid wordt boven de mijne geplaatst. Het is absoluut verschrikkelijk en ik ben ontzet dat hij dit excuus gebruikt om deportatie te voorkomen.

– Er is mij verteld dat ik me beter zou voelen als ik naar een specialist ga, maar ik kan me geen particuliere gezondheidszorg veroorloven en de NHS [nationale gezondheidszorg] heeft geen middelen voor mij.

De vrouw werd verkracht door Ahmed en drie andere mannen op een avond in Londen, in 2007. Ze kregen alle negen jaar gevangenisstraf, waarvan Ahmed er vier van heeft uitgezeten.

– Hij denkt dat hij het moeilijk heeft gehad. Wel, hij had mijn leven moeten leiden de laatste jaren.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Pilgrim »

De islam is bezig met de derde verovering van Europa, iets dat al twee keer mislukt is, iets totaal onrealistisch, maar goed, proberen doen ze het wel. De politie in Coventry, Engeland, heeft een enorme hoeveelheid wapens gevonden, gekoppeld aan een islamitische terreurgroep. Het blijken aanhangers van de islamitische al-Muhajiroun groep.
www.jihadwatch.org

https://ejbron.wordpress.com/2019/09/11 ... nederland/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Ali Yas »

Handig, vooral als brave burgers ongewapend zijn en de politie doorgaans ook.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Pilgrim »

Five mosque officials banned for letting ISIL recruiter teach kids

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Pilgrim »

Als Labour aan de macht komt is de ondergang van Engeland een feit!
Jeremy Corbyn belooft als premier migranten onbeperkt en zonder controle toe te laten en stemrecht te geven

Posted on 30/09/2019

Afbeelding
Bors Johnson: Verketterd door veel van zijn collega’s, maar massaal gesteund door het Britse volk. De Conservatieven zouden bij nieuwe verkiezingen nu een ruime absolute meerderheid in het parlement halen. (Afbeelding: Getty Images (3)).

Peilingen laten massale steun Britse volk voor Boris ‘Brexit’ Johnson zien – Premier: Parlementariërs die uitstel / afstel Brexit willen ‘geven zich over’ aan buitenlandse mogendheid

De leider van de sociaaldemocratische Britse Labour Partij heeft voor het geval dat hij de – in verband met het Brexit mogelijk al snelle- nieuwe verkiezingen wint zijn belangrijkste doelen bekend gemaakt. Hij belooft als premier alle controle op immigratie stop te zetten, waardoor iedereen die maar wil Groot Brittannië mag binnenkomen, ongeacht afkomst, achtergrond, opleiding en vaardigheden. Tevens wil hij migranten zo snel mogelijk stemrecht geven. Daarmee hoopt hij dat ‘links’ tot in lengte van jaren aan de macht kan blijven (totdat ze zelf worden afgezet door een moslimpartij die de islam dwingend aan de bevolking zal opleggen). Ondertussen werkt premier Boris Johnson ondanks de hevige politieke tegenwerking onverminderd door om de Britse uittreding uit de EU (Brexit) te realiseren.

Radicale ommezwaai in 2 jaar: nu is onbeperkte massa immigratie het doel
Corbyns eigen campagneteam is tegen zijn radicale plan voor volledig ongecontroleerde en onbeperkte (islamitische) massa immigratie, maar toch kreeg hij daar op de jaarlijkse Labour conferentie in Brighton de unanieme steun voor. De extreemlinkse Corbyn, die al vaak negatief in het nieuws kwam vanwege zijn antisemitische uitspraken en haat tegen de Joodse staat Israël –reden waarom diverse Labour parlementariërs de partij de rug toekeerden- wil naast het loslaten van een bovengrens voor het aantal jaarlijkse migranten, en het schrappen van iedere beoordeling van hun achtergrond en vaardigheden, tevens alle AZC’s opheffen.

De nieuwe koers van Labour is een radicale 180 graden ommezwaai ten opzichte van het verkiezingsprogramma van 2017. Nog maar 2 jaar geleden beloofden de sociaaldemocraten juist een einde te maken aan de reis- en immigratie vrijheid als de uittreding uit de EU eenmaal een feit zou zijn. (1)

Ander absurd plan: lonen 75% omlaag voor klimaatverandering
Eerder dit jaar adopteerden de sociaaldemocraten een ander, minstens even absurd plan: de lonen in het land moeten met 75% dalen om klimaatverandering te bestrijden. In ‘ruil’ voor de alom verspreide armoede die dan ontstaat ‘hoeven’ de Britten straks nog maar 10 uur per week te werken. Critici wezen er toen al op dat er waarschijnlijk nog een andere reden achter zit, namelijk om miljoenen nieuwe (moslim)migranten aan deeltijdbanen te helpen.

Conservatieven in peilingen op ruime voorsprong
Uit peilingen blijkt dat een groeiende meerderheid van de Britten niets ziet in een nieuw uitstel (en mogelijk definitief afstel) van het Brexit, zoals Corbyn wil. Volgens de laatste YouGov peiling zouden de conservatieven nu 33% van de stemmen krijgen, de sociaaldemocraten en liberaal-democraten beide 22%, en de Brexit partij van Nigel Farage 14%. Vanwege het kromme Britse kiessysteem zouden de conservatieven met deze uitslag een absolute meerderheid van +30 zetels behalen.

Johnson: Uitstel Brexit is ‘overgave’ aan buitenlandse mogendheid
Nadat het Britse hooggerechtshof de schorsing van het parlement door premier Johnson ongedaan heeft gemaakt, gaat het er ongekend hard aan toe in Londen. Johnson beschuldigde de parlementsleden –ook van zijn eigen partij-, die proberen het Brexit opnieuw uit te stellen of zelfs van tafel te krijgen, er letterlijk van zich ‘over te geven’ aan een buitenlandse macht (de EU). Daarmee zette hij zijn opponenten neer als politici die samenzweren met een buitenlandse mogendheid om een democratisch besluit van het volk te blokkeren.

Labour Kamerleden reageerden furieus. Jeremy Corbyn vond dat Johnson ‘verdeeldheid zaait met taal die niet te onderscheiden is van extreemrechts.’ Veel analisten, zoals Michael Shedlock, zijn het echter met Johnson eens. ‘Zijn woordkeuze is een accurate weergave van de stand van zaken. Als je de sterkste onderhandeltactiek van iemand (Johnsons dreigement met een ‘harde’ Brexit) wegneemt, dan zal de andere partij (de EU) minder geneigd zijn te onderhandelen… Overgave is hier het correcte woord voor, en daarom vinden de ‘remainers’ dat natuurlijk niet prettig. ’ (2)

Chaos dreigt zich naar hele samenleving te verspreiden
Kortom: Groot Brittannië verkeert politiek in totale chaos, die zich naar de hele economie en samenleving zal verspreiden als het Jeremy Corbyn toch lukt om premier te worden, en hij het land vervolgens van binnenuit tot de grond toe afbreekt met extreem klimaatbeleid en onbeperkte massa immigratie / islamisering, net zoals de EU de komende jaren in nog hoger tempo aan alle lidstaten gaat opleggen.

Xander

(1) Telegraph via Zero Hedge
(2) Zero Hedge
(3) Afbeelding: Embed from Getty Images (vrij voor redactioneel, niet commercieel gebruik)

https://www.xandernieuws.net/algemeen/j ... -te-geven/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Mahalingam »

Krantekop in de Telegraaf:
Levenslang voor Brit die op voetgangers inreed
De man die vorig jaar augustus bij het Britse parlement met een auto inreed op fietsers en voetgangers heeft een levenslange celstraf gekregen.
Dat meldt de BBC. Hij moet zeker 15 jaar van zijn straf uitzitten. Volgens de rechter is het een „wonder” dat er geen doden zijn gevallen door de aanslag, waarbij drie mensen gewond raakten.
[...]
Khater probeerde volgens de politie eerst burgers te raken en vervolgens agenten. Hij kon worden aangehouden nadat zijn wagen met hoge snelheid een veiligheidsbarrière had geramd en kwam vast te zitten.[...]
Volgens de openbaar aanklager was er sprake van een terroristisch motief.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1038005 ... ers-inreed
Er is een foto van deze Brit :
Afbeelding
De 30-jarige Salih Khater uit Birmingham
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie