De Grote Europese Burgeroorlog

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Grote Europese Burgeroorlog

Bericht door Ariel »

Maar treur niet. Onder islamitisch bestuur breken gouden tijden aan.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Grote Europese Burgeroorlog

Bericht door Mahalingam »

Ook de tuinarchitectuur zal weer gaan opbloeien. En dit park In Kabul wordt vast en zeker mooier dan het in 1970 was !!

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Grote Europese Burgeroorlog

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Er bestaan drie methoden, waarvan er twee op geen enkele manier hebben bijgedragen tot een wederzijds begrip en een geslaagd proces van integreren: 1 • theedrinken met moslims volgens het concept Job Cohen, en 2 • pappen en nat houden volgens de onderdanige angstpsychose voor moslims.
Alleen methode nummer 3 zet zoden aan de dijk van onze beschaving ter bescherming en behoud van ons waardevolle erfgoed: 3 • onmiddellijk erop los slaan - na eerst gewaarschuwd te hebben voor krasse maatregelen - oppakken en in kampen opsluiten en resetten; Franse nationaliteit afnemen (grondwet hiervoor wijzigen).

Uiteraard breken er hierna grote rellen uit bij het hardhandig optreden van de politie. Dat hoort erbij. Politie geeft niet op en treedt met nog meer machtsvertoon op tegen islamitische relschoppers van doorgaans Afrikaanse herkomst. Met scherp schieten zou geen slecht idee zijn. Uiteindelijk heeft ook Assad zo zijn pleit gewonnen en heeft Europa hierdoor het paard van Mekka binnengehaald.

Tja, je kunt dan wel op je blaren gaan zitten, maar beter is je ernstige fout erkennen en schoon schip maken. Het hoeft niet, het is maar een vrijblijvend idee mijnerzijds, mede geïnspireerd op het gedachtegoed van Machiavelli.

Het zal anders nooit meer goed komen met Europa.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Grote Europese Burgeroorlog

Bericht door Ariel »

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Grote Europese Burgeroorlog

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zag ik daar op een foto een verslaggeversbusje van RTL in de fik staan? Als het meezit gaan straks ook de nodige mainstream mediabusjes in vlammen op. Laat me het weten! Want dan kan ik mijn lol niet op. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Grote Europese Burgeroorlog

Bericht door Pilgrim »

GEWELD BREEKT UIT IN PARIJS: veel buurten zijn niet toegankelijk voor de politie, vijf voorsteden staan in brand

Door Michael van der Galien, 16 februari 2017

Afbeelding

De politie van Parijs is ten einde raad. De stad staat namelijk letterlijk in de fik nadat kansenparels op grote schaal begonnen te rellen in de noordelijke voorsteden van de Franse hoofdstad.

Vijf grote gebieden zijn opeens veranderd in no go-gebieden. De afgelopen vijf nachten hebben gemaskerde mannen daar de boel namelijk op stelten gezet. Nu is de angst groot dat het geweld zich ook over de rest van de stad en zelfs over de rest van het land kan verspreiden omdat kansenparels geruchten van zogenaamd ‘politiegeweld’ aangrijpen om zich weer eens vreselijk te misdragen. Lokale burgers wordt verteld om binnen te blijven terwijl zwaarbewapende agenten op straat met de relschoppers vechten. In de tussentijd hebben de rellende kansenparels al voor miljoenen euro’s aan schade veroorzaakt.

De rellende kansenparels vallen de agenten van dienst stelselmatig aan met molotov cocktails en de zware metalen ballen die gebruikt worden in het populaire Franse spel Petanque. Nadat de rellers verschillende auto’s en zelfs een rolstoel in de fik staken was de politie gedwongen om echt kogels af te vuren, dit alles in een poging om de doorgedraaide menigte in bedwang te krijgen. Een verslaggever van het Franse BMTV werd zelfs gewond afgevoerd naar het ziekenhuis. Dit kwam, hoe kan het ook anders, door het geweld van de agressieve cultuurverrijkers die Parijs nu helemaal proberen te slopen.

De buurten Aulnay-Sous-Bois, Aulnay, Argenteuil, Bobigny en Tremblay-en-France worden nu allemaal kort en klein geslagen door de kleine importfascisten. Dit is hun reactie op geruchten over ‘politiegeweld.’ Het ‘slachtoffer’ van de politieactie heeft zijn landgenoten opgeroepen om kalm te blijven, maar daar hebben de rellers lak aan. Wat hen betreft is dit namelijk het ideale excuus om weer eens helemaal los te gaan het land dat hen met open armen ontving tot aan de grond toe af te branden.

Yves Lefebvre is het hoofd van de politievakbond. Hij heeft het geweld natuurlijk veroordeeld, maar daar trekken de rellers zich niets van aan. “Het is een grof schandaal dat ze een rolstoel in de fik hebben gezet”, zegt Lefebvre. “Dit moet stoppen.”

Leuk geprobeerd, maar de knettergekke kansenparels gaan gewoon door. Zij hebben namelijk besloten dat dit de ideale gelegenheid was om Parijs af te branden, en dus gaan ze stug door. Volgens experts scanderen ze daarbij “Allahu Akhbar, Allahu Akhbar”, wat maar weer eens onderstreept dat het om radicale kansenparels gaat die Frankrijk in een islamitisch kalifaat willen veranderen. Of mogen we dat niet opschrijven omdat dit ‘racistisch’ (hoewel natuurlijk waar) is?

Front National-leidster Marine Le Pen tweette een video waarin je zit hoe de kansenparels een auto in de fik zetten en vervolgens “Allahu Akhbar” roepen — niet één keer, maar drie keer.

Op de video zie je hoe automobilisten hun buurten — die veranderd zijn in de hel op aarde — proberen te ontvluchten. Ondertussen roept de rellende massa “Allahu Akhbar.” De video werd opgenomen in Bobigny, één van de wijken waar de rellers de boel helemaal aan het kapotmaken zijn.

In een artikel op haar website Marine2017 legt Le Pen uit:

“In het aangezicht van deze schande, dat een schandaal is voor Frankrijk en vreselijk voor de getroffen buurtbewoners, hult de overheid zich in stilzwijgen waarmee maar weer eens bevestigd wordt dat het zowel laf als incompetent is.”

Ze gaat verder:

“De noodtoestand is nog altijd van kracht in ons land. Maar welk nut dient die noodtoestand als de overheid zijn macht niet gebruikt om de orde te handhaven en de autoriteit van de staat af te dwingen? Veiligheid is niet een privilege, maar een fundamenteel recht dat hersteld moet worden voor alle Fransen. In deze context benadruk ik mijn steun daarom voor de politie die geconfronteerd worden met extreem geweld terwijl de overheid zich er niet druk om kan maken.”

Is er dan helemaal geen goed nieuws? Misschien wel. Deze rellen zorgen er namelijk voor dat Franse kiezers actie eisen. De enige politica (of politicus) die daartoe bereid is, hoe kan het ook anders, is Le Pen. Ironisch genoeg zorgen de rellende kansenparels er dan ook voor dat de kans op een presidentschap van de leidster van het Front National groter is dan ooit.

http://www.dagelijksestandaard.nl/2017/ ... -in-brand/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Grote Europese Burgeroorlog

Bericht door mercator »

Ariel schreef: We kunnen, durven of mogen zelf niks meer doen, en het leger kan ons ook niet beschermen, want die liggen nu voor de Russische grens uit hun neus te eten.
Of ze bouwen moskeeën en comfortabele kampen voor de moslims aan de andere kant van de wereld. Of ze vissen massaal zwarte moslims uit de Middellandse zee .
Over die rellen in Frankrijk horen we helemaal niets op het rode nieuws hier.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Grote Europese Burgeroorlog

Bericht door Ariel »

mercator schreef: Over die rellen in Frankrijk horen we helemaal niets op het rode nieuws hier.
Hier ook niet. Stel je voor dat door deze rellen mensen straks op de PVV gaan stemmen. Beter maar niks zeggen. Wat niet weet wat niet deert.

Erg vervelend voor ze dat er Belgen en Nederlanders zijn die het internet afstruinen naar echt nieuws.

Maar ja, er blijft altijd een grote groep burgers over die dat niet doen, en dus ook niet van deze rellen afweten. Dat zijn de mensen die liever naar domme spelletjes op TV kijken of naar de wereld draait door. Daar werd door net een anorexia dame verteld dat Trump een heel slechte man is las ik net op twitter.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Grote Europese Burgeroorlog

Bericht door Pilgrim »

Relschoppers Franse banlieues: 60 procent minderjarig, vaak met uitgebreid strafblad

Bert Brussen, 16-02-2017

Afbeelding

Jongeren soms 15 jaar oud, zelfs een elfjarige, allen eerder in aanraking geweest met politie

Ondanks de geruststellende woorden van autoriteiten in de Parijse banlieues lijkt het nog niet bepaald de goede kant op te gaan met de dagelijkse rellen. Uit een rapport van de politie dat in handen is van Le Figaro blijkt dat de schade die door relschoppers wordt aangericht steeds groter wordt, maar dat het aantal gearresteerde jongeren afneemt. Ook blijkt de leeftijd van relschoppers schrikbarend laag: zo’n 60% van de opgepakte relschoppers is nog minderjarig en vaak hebben de relschoppers al een flink strafblad.

In de nacht van 14 op 15 februari gingen in het hele gebeid rond Parijs 47 auto’s in vlammen op als gevolg van brandstichting. In de nacht van 13 op 14 februari waren dat er nog 34. Ook gingen in de nacht van 14 op 15 februari zo’n 60 openbare vuilnisbakken in vlammen op. De nacht daarvoor waren dat er ‘slechts’ 21. Ook werden 14 aanvallen met projectielen waarbij de politie werd bekogeld gerapporteerd, terwijl dat een nacht eerder nog om 10 aanvallen ging.

Arrestaties
Maar vooral het aantal arrestaties lijkt terug te lopen. In de eerste nacht van de rellen werden er nog zeker 31 jongeren opgepakt, in de afgelopen nacht waren dat er nog maar 13, terwijl er de nacht daarvoor nog 25 jongeren werden opgepakt. De meeste jongeren werden opgepakt voor zaken als: het belagen van politie, politie in een hinderlaag laten lopen, het bekogelen van politie met projectielen, openlijke geweldpleging en deelname aan gewapende samenscholingen.

Bekenden van politie
Van de tussen 4 en 14 februari opgepakte 162 jongeren stonden er 98 geregistreerd in het politiesysteem vanwege eerdere delicten. 60 procent van de gearresteerde jongeren is onder de 18, maar van de 40 procent meerderjarigen zijn er veel die pas net 18 zijn geworden.

Sommigen van de gearresteerden komen erg vaak voor in de politiesystemen. Zo was er een 19-jarige arrestant die Sofiane heet met maarliefst 34 delicten op zijn naam. De 22-jarige Barbry heeft 30 delicten op zijn naam staan, net als een niet bij naam genoemde minderjarige. Een andere opgepakte minderjarige staat al 26 keer voor een delict geregistreerd.

Le Figaro noemt nog meer namen en hun strafblad: Nassim met 24 delicten, Yassine met 21 delicten, Oumarou heeft ook 21 delicten op zijn naam staan, Mamadou heeft er 22 geregistreerd staan, Kevin telt er 19, Thomas heeft er 17, en het zijn allemaal bijzonder jonge jongens.

De jongste relschoppertjes die tot nu toen zijn opgepakt zijn vijftien jaar oud (staat 22 keer geregistreerd bij de politie) en zelfs elf jaar oud, eveneens met een lijst delicten op zijn naam.

http://nieuws.tpo.nl/2017/02/16/relscho ... strafblad/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Grote Europese Burgeroorlog

Bericht door Pilgrim »

“Antifascisten” ruim vertegenwoordigd tussen relschoppers banlieues Parijs

Bert Brussen, 16-02-2017

Afbeelding

Ook in Rouen en Lille rellen, demonstraties in Toulouse en Rennes

“Ze schreeuwen gezamenlijk: ‘Geen rechtvaardigheid, geen vrede’, ‘Politie, verkrachters, moordenaars’ en ‘Iedereen haat de politie’. Op spandoeken staat: ‘Politiegeweld: einde aan de straffeloosheid’ en ‘We worden geconfronteerd met politiegeweld, laten we onbestuurbaar zijn’.

Tussen de relschoppers zijn veel antifascisten en militante anarchisten aanwezig. Ze gooien met rookbommen en steken rotzooi in brand. Sommigen dragen een capuchon of bedekken hun gezicht terwijl ze vuilnisbakken in brand steken en flessen of andere projectielen naar de politie gooien.”


Volgens AFP, het Franse ANP, is ook tolerant en verschillig fatsoenlijk links vertegenwoordigd tussen de Parijse relschoppers, uiteraard om de wereld een stukje beter te maken. Ondertussen kwam het ook in de Franse steden Lille en Rouen tot opstootjes en rellen terwijl in Toulouse en Rennes kleine demonstraties ‘tegen de racistische politie’ werden gehouden. Aldus Le Figaro.

http://nieuws.tpo.nl/2017/02/16/bonusqu ... es-parijs/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: De Grote Europese Burgeroorlog

Bericht door Ali Yas »

Het gebruik van geweld om je politieke zin te krijgen is een kenmerk van fascisme.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Grote Europese Burgeroorlog

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef:Het gebruik van geweld om je politieke zin te krijgen is een kenmerk van fascisme.
Dus is links congruent aan fascisme, zoals de geschiedenis ons keer op keer met de feiten confronteerde.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Grote Europese Burgeroorlog

Bericht door Ariel »

Het is oorlog in Frankrijk, dus kan het leger met scherp schieten. Dat raad ik ze aan, anders blijven die criminele fascisten rotzooi schoppen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: De Grote Europese Burgeroorlog

Bericht door Ali Yas »

Ariel schreef:Het is oorlog in Frankrijk, dus kan het leger met scherp schieten. Dat raad ik ze aan, anders blijven die criminele fascisten rotzooi schoppen.
Ik vraag me serieus af of zo'n oorlog in Frankrijk anno 2017 nog wel gewonnen kan worden.

Je kan die rellen zien als een een stoeipartijtje, bedoeld om te testen wie het sterkst is. De relschoppers kunnen met ongeveer gelijke middelen blijkbaar niet in de hand gehouden worden, want anders was het binnen een dag toch wel afgelopen. Een paar jaar geleden met die serie autobranden was het hetzelfde liedje. De verhoudingen beginnen duidelijk te worden en die zijn niet in het voordeel van de politie: zelfs al worden er tientallen opgepakt dan gaat het feest gewoon door.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De Grote Europese Burgeroorlog

Bericht door sjun »

Het riekt naar investeringen van Soros om Frankrijk te destabiliseren en te voorkomen dat een vrouw de nieuwe president wordt. Die laat zich namelijk niet zo gemakkelijk belobbyen dan het gajes in Brussel. Misschien kan er eens worden uitgezocht langs welke weg AFA's financiële stromen lopen en wie er steeds weer een adresseerbare 'meute' tot gewelddadige en vernielzuchtige rellen mobiliseren.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Grote Europese Burgeroorlog

Bericht door Ariel »

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De Grote Europese Burgeroorlog

Bericht door King George »

Parijs brandt. De Brusselse EUlite heeft het te druk met het dichttimmeren van de eigen pensioenen. Dat is zo'n beetje de staat van Europa.

GEWELD BREEKT UIT IN PARIJS: veel buurten zijn niet toegankelijk voor de politie, vijf voorsteden staan in brand

Arme Europarlementariërs hebben een gat in hun pensioen, en drie keer raden wie dat mag dichten!
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2455
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: De Grote Europese Burgeroorlog

Bericht door Pizzaman »

King George schreef:Parijs brandt. De Brusselse EUlite heeft het te druk met het dichttimmeren van de eigen pensioenen. Dat is zo'n beetje de staat van Europa.

GEWELD BREEKT UIT IN PARIJS: veel buurten zijn niet toegankelijk voor de politie, vijf voorsteden staan in brand

Arme Europarlementariërs hebben een gat in hun pensioen, en drie keer raden wie dat mag dichten!
Doe mij es effe een Franse nieuwspagina dan... Ik zie d'r niks van.
BV: http://www.lefigaro.fr/
Hier ook niet: http://www.leparisien.fr/
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Grote Europese Burgeroorlog

Bericht door Ariel »

Pizzaman schreef:
Doe mij es effe een Franse nieuwspagina dan... Ik zie d'r niks van.
BV: http://www.lefigaro.fr/
In die ene krant staat wel een artikel over de "verkrachte "Theo ( hoe zou het met hem gaan? ) die bezoek kreeg van president Hollande. Het bezoek mocht niet baten. Rellen doen ze toch.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Grote Europese Burgeroorlog

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Nu behoren politiemensen niet bepaald tot de categorie snuggere mensen.

Ik had mij als Franse politieman in Parijs allang ziek gemeld onder deze onacceptabele omstandigheden. En hopelijk ook mijn collega's. Aiii, en wat dan? Nou . . . dan zal het leger ingezet moeten worden. En ik ben ervan overtuigd dat die meer zoden aan de dijk zet met een tiende van de sterkte van het politiecorps dan het langdurig wegkijken, ontkennen en pappen en nathouden met een moreel gezag dat niet dieper kan zakken dan de bodem van de beerput die al tijdenlang bereikt is in Frankrijk. En inderdaad, op een plunderende massa mag zonder pardon met scherp worden geschoten. Wat erna? Invallen uitvoeren in de door het rapaille beheerde wijken, op zoek naar verboden wapenbezit en gestolen goederen. Onmiddellijk afvoeren die mensen en plaatsen in met prikkeldraad omheinde repatriëringskampen in afwachting van hun transport terug naar Afrika. Mocht dit om grondwettelijke reden niet lukken, dan sociale werkplaatsen bouwen, ook zwaar omheind met prikkeldraad of een hoge muur. Er is een minpuntje. Die sociale werkplaatsen zullen overbevolkt raken en een bedreiging vormen voor het bedrijfsleven vanwege de valse concurrentie. Dus laten we er dan maar omscholingsheropvoedingskampen van maken met een vaste baangarantie na vrijlating. Het is de overheid die banen moet creëren (straatvegers, parkopruimers, vuilophalers in de banlieues, enzovoorts. Wie een islamitische hond moet dulden, vindt allicht een kluif met hapklare brokken.

Bestrijdt fascisme met het fascisme van de macht!

En het probleem is onmiddellijk opgelost. Ten tijde onder het bewind van Mussolini, de fascistische dictator van Italië, was er van het rapaille geen sprake meer dat de euvele moed had om te stelen en te roven, laat staan te plunderen. WEL IN DE PERIODE ERVOOR! In die tijd nam de maffia de benen naar Amerika. Ik ga voor de oplossing. En soms is daarbij de harde hand hard nodig. Vanwege de rust en zekerheid die wij toch allemaal nastreven. Ja toch? Persvrijheid is dan even niet langer aan de orde. Welnu, als ik zo de persberichten van de laatste tijd beschouw - en vooral die in Amerika - vraag ik mij af wat dan nog het nut is van de huidige persvrijheid in de VS die streeft naar anarchie binnen een democratische rechtsstaat.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: De Grote Europese Burgeroorlog

Bericht door Ali Yas »

sjun schreef:Het riekt naar investeringen van Soros om Frankrijk te destabiliseren en te voorkomen dat een vrouw de nieuwe president wordt.
Het lijkt me eerder dat dit de Fransen zal leren dat het op de huidige manier niet goed gaat en dat een andere manier het proberen waard zou kunnen zijn.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2455
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: De Grote Europese Burgeroorlog

Bericht door Pizzaman »

Ariel schreef:
Pizzaman schreef:
Doe mij es effe een Franse nieuwspagina dan... Ik zie d'r niks van.
BV: http://www.lefigaro.fr/
In die ene krant staat wel een artikel over de "verkrachte "Theo ( hoe zou het met hem gaan? ) die bezoek kreeg van president Hollande. Het bezoek mocht niet baten. Rellen doen ze toch.
Dat valt dan toch een beetje tegen. Volgens mij loopt Bron hier gewoon een jaartje achter.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Grote Europese Burgeroorlog

Bericht door Pilgrim »

Migrantenoorlog in Frankrijk: Al 20 No-Go-Areas; het geweld breidt zich uit over heel Frankrijk

Geplaatst op 17 februari 2017

Afbeelding

De onlusten van Parijs slaan nu over op heel Frankrijk, waarbij vermomde daders met de politie vechten, wat delen van het land veranderd heeft in No-Go-Areas. De politie zegt dat de civiele onlusten in twee weken alleen al in Parijs geleid hebben tot botsingen in 20 wijken met als gevolg een schade van miljoenen euro´s.

Verontrustend genoeg is volgens de politie 60% van de deelnemers aan de straatgevechten minderjarig.

In minstens 16 voorsteden in het noorden van Parijs vonden ook zware misdaden plaats en de confrontaties breidden zich uit naar Nantes, Lille, en naar Rouen in Normandië, waar de katholieke priester Jacques Hamel afgelopen zomer tijdens een kerkdienst bij het altaar werd onthoofd.

De politie wordt met molotovcocktails bekogeld, door auto´s achtervolgd, met ijzeren stangen geslagen, beschoten en zelfs met zware ijzeren kogels uit het spel jeu de boules bekogeld.

Gewapende agenten zijn met honderden op straat en werden er al toe gedwongen schoten af te vuren en traangas in te zetten om de relschoppers uit elkaar te jagen.

De hele chaos brak uit, nadat bekend werd dat de politie een migrant genaamd Theo met een knuppel anaal had verkracht. Het schandaal, waarvoor zich nu vier politieagenten moeten verantwoorden, heeft gezorgd voor een serie legale protesten. Er vonden echter ook gewelddadige, illegale protesten plaats, die inmiddels al drie weken duren.

Tot nu toe werden honderden auto´s in brand gestoken, winkels en banken geplunderd en zelfs een voertuig voor gehandicapten vernield. Dinsdag werd in het noorden van Parijs een bus vol Zuid-Koreaanse toeristen aangevallen, terwijl het tegelijkertijd in een wijk in de buurt van het drukste station in de stad, het Gare Du Nord, tot onlusten kwam.

Berichten in de lokale pers doen vermoeden dat gisteren ook de populaire wijk Marais in het centrum van Parijs door de woedende incidenten geteisterd werd. De in het midden van het noorden gelegen regio Ile-de-France raakt steeds meer buiten controle en de politie bevestigt dat het geweld iedere nacht erger wordt, zoals “Le Figaro” bericht. Ze zegt ook dat diegenen op straat blijkbaar jongeren zijn, in vergelijking met de oudere mensen die eerst met het geweld begonnen.

De politie zegt dat er op Valentijnsdag 47 auto´s in brand werden gestoken, de dag daarvoor 34. Daarbij kwamen op dezelfde dagen 59 brandende vuilcontainers, in vergelijking met 21 daarvoor.

Er werden talrijke personen gearresteerd, nadat ze helemaal door het lint waren gegaan vanwege de vermeende verkrachting en het vreselijke misbruik van een man genaamd Theo op 2 februari. Het geweld brak oorspronkelijk uit in een sociale woonwijk genaamd Rose des Vents in Aulnay-Sous-Bois, die door de bewoners ook wel “Stad van de 3000” wordt genoemd, nadat het gerucht de ronde deed dat Theo vanwege racistische redenen werd aangevallen.

Inmiddels werd er een gerechtelijk onderzoek betreffende de arrestatie van Theo ingesteld en er worden video-opnames geanalyseerd nadat president François Hollande zich ermee bemoeide. Op dit moment ziet het er echter niet naar uit dat het daarna rustiger zou worden, omdat de relschoppers iedere avond op internet en via hun smartphones ertoe oproepen om bij elkaar te komen voor gewelddadige protesten.

Terwijl François Hollande opriep tot rust op straat en eiste dat de relschoppers zouden stoppen, heeft de kandidate van het Front National, Marine Le Pen, de relschoppers radicale criminelen genoemd. Zij vindt dat de talrijke incidenten “een schande voor Frankrijk” zouden zijn:

“De politie wordt door criminele bendes op de korrel genomen. De regering zwijgt. Een stilte, die zowel staat voor haar lafheid als haar impotentie.”

Bron: http://1nselpresse.blogspot.nl

Bron oorspronkelijk artikel: www.express.co.uk

Door: Siobhan McFadyen

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/02/17 ... frankrijk/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Grote Europese Burgeroorlog

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:
De hele chaos brak uit, nadat bekend werd dat de politie een migrant genaamd Theo met een knuppel anaal had verkracht. Het schandaal, waarvoor zich nu vier politieagenten moeten verantwoorden, heeft gezorgd voor een serie legale protesten. Er vonden echter ook gewelddadige, illegale protesten plaats, die inmiddels al drie weken duren.
Stel nu eens dat wij hetzelfde zouden doen en onze kinderen aan hun lot overlaten door hen te laten rellen bij elke gelegenheid wanneer ergens weer Marokkaanse moslims zich misdragen hebben, een vrouw verkracht, beroofd of een paar homo's levensgevaarlijk het ziekenhuis hebben ingetrapt omdat onze tolerante cultuur hen niet aanstaat . . .

We beleven een voortdurende aanvaring tussen culturele verschillen in beschaving en vooral in opvoeding.

Schuld en boete. Het kolonialisme van weleer wreekt zich nadrukkelijk als een boemerang. Ik ben echter van mening dat hoe dan ook het recht van de sterkste zich moet laten gelden. Zo is de natuur, zo is onze levensbeschikking. Het is niet anders. Daar kan lieve Jezus niets aan veranderen, noch de heilige maagd Maria, noch de dwepers die klaarkomen met de fantasieën over de evolutietheorie. GEWELD HOORT NU EENMAAL BIJ MACHT. Blijkbaar heeft in Frankrijk het Afrikaanse primitieve islamitische oerwoud-gepeupel het voor het zeggen en de macht aan zijn zijde. :unhappy:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: De Grote Europese Burgeroorlog

Bericht door Ali Yas »

'Hans van de Mortel' schreef:GEWELD HOORT NU EENMAAL BIJ MACHT.
Precies! Macht volgt uit het vermogen en de bereidheid geweld te gebruiken. Het afkeuren van politiegeweld in het algemeen is daarom gevaarlijk antidemocratisch.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Plaats reactie