Asiel en immigratieproblemen

Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Gerd Leers is een eersteklas grote super huichelaar

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Gezinshereniging is walgelijk

Het is een aantasting van de menselijke waardigheid. Waar tot elkaar gekomen mensen in liefde of onderling goed bevonden dwang hun onderlinge relatie hebben vormgegeven, past geen bemoeienis van de overheid. En al helemaal niet van een buitenlandse natie met een religie die niet eigen is aan de eigen cultuur. Sterker nog, die haaks staat op het goede, het betere.

Man beslist - al of niet in overleg met zijn vrouw - afhankelijk van hun cultuur wie de baas is in huis. Hij besluit naar een ander land te gaan dat in schril contrast staat met de opvoeding door zijn geliefde ouders. Waarom doet hij dat? Hij doet dit om er beter van te worden. Om te parasiteren en zodoende zijn eigen achterban te bevoordelen. Omdat hij in al die jaren in zijn islamitische zandbak totaal geen plezier aan Allah heeft mogen beleven vanwege zijn deplorabele staat van dienst met Allah, de nutteloze knecht van Mohammed. Hij heeft heel goede geluiden gehoord over het gratis geld festijn in het paradijsachtige, christelijke, dan wel zeer heidense westen. Maar dat maakt hem als uit het woestijnzand gestampte en vormgegeven profiteur niet uit.

Zolang je de ongelovigen niet met het zwaard van islam kunt dwingen in het onderhoud van de moslim te voorzien, maak je simpelweg gebruik van de hun bekende christelijk dwaze tolerante vergevingsgezinde aan Jezus gelieerde doldwaze naïeve vrijgevigheid van het christelijke en zogenaamd atheïstisch huichelachtige links sociale denken.

Heerlijk! Ik zit hier als Marokkaanse moslimman na het harde werken, vrijelijk kennis te maken met een andere cultuur. En hoe kan dit beter dan in de kroeg? En die Hollandse vrouwen zijn best wel bereid tot integratie. Dus ik ook als Marokkaanse gastarbeider.

Terwijl justitie alle criminele activiteiten en de meest verschrikkelijke overtredingen der wet met de mantel der liefde bedekt, wordt de aanwezigheid van getrouwde Marokkaanse mannen in Europa zonder aanwezigheid van de rest van hun familie met afgrijsen veroordeeld. Dit kan en mag niet getolereerd worden. Dat is een schande als we dat als regering met lede ogen aanzien.

Daar heeft dus dat smerige huichelachtige en landverraderlijke CDA en PvdA het volgende op bedacht. Dit kan zo niet doorgaan. Dit is mensonwaardig. Dat in een oorlog zoals in Irak en Afghanistan duizenden en duizenden mensen zijn afgeslacht en met de regelmaat van de klok nog steeds omkomen door de goedkeuring van Nederland doet niet ter zake. Wat veel belangrijker is, is dat vader, moeder en kinderen bij elkaar horen.

Of dit in de achterlijke zandbak contreien van islam wel of niet plaatsvindt interesseert onze overheid in het geheel niet. Ook niet voor wat betreft haar eigen bevolking. Want in geval van een scheiding tussen twee mensen in onze beschaving dient de man de consequenties van dit voorval te dragen. Met alle gevolgen vandien. Maar wanneer een islamitische achterlijke klootzak - of moet ik zeggen: uitgekookte doortrapte huichelachtige moslim - zijn vrouw (tijdelijk) in zijn thuisland verlaat om te parasiteren in een ver-weg-land, werpt de zijn eigen bevolking discriminerende overheid alles in de strijd om deze minder ontwikkelde sukkels onder de parapluie te brengen van de zekerheid door de belastingopbrengsten van een hardwerkende autochtone bevolking die hier hoe langer hoe meer steeds minder van begrijpt.

Met andere woorden: wat geeft een overheid het recht zich te bemoeien met de beslissing van de mens?

Het probleem in Nederland is dat de rechterlijke macht, in de rug gedekt door de overheid, voornamelijk bestaat uit impotente huichelachtige magistraten.

Voorbeeldje? Rij maar eens door rood licht. Rij maar eens te hard. Je wordt keihard terecht gesteld en veroordeeld tot een boete die zo wat bij iedereen bekend is. En wie klaagt daar over? Ach, dat heeft toch geen zin. Het zijn hamerstukken voor de officier van justitie.

Maar dan ga je te werk met geweld. Je slaat iemand zijn hersens in. Of je schiet iemand overhoop. Als opgewonden geile man verkracht je een vrouw waar je je zinnen op heb gezet of die toevallig je pad kruiste.

Met behulp van een slap lullende advocaat die gehoor vindt bij een eersteklas lul-de-behanger van een rechter zal de straf uitvallen voor wat het moment van de dag ervoor geeft. De ene rechter oordeelt zus, de andere rechter oordeelt zo. Want op dat moment is het zaak de verdachte te beoordelen naar zijn gemoedstoestand. Dus . . . in het geval van de onafhankelijke rechter zoals in Nederland, in dit van God verlaten stompzinnige calvinistische kutlandje, oordeelt de rechter al gauw dat een lage straf op zijn plaats is. Zo nodig zal hij een voorwaardelijke straf uitspreken. Zie dat maar eens voor elkaar te krijgen bij een verkeersovertreding. Ik heb het zelf niet bedacht. Maar de overheid zelf heeft verkeersovertredingen in de saus van het strafrecht ondergebracht. Inclusief parkeer overtredingen.

Dus . . . wat is er dan in godsnaam mis met minimum strafwetgeving?

Verkrachting vijf jaar? Ik verkracht een vrouw en . . . En? Juist ja, daar wringt hem de schoen. De rechterlijke macht ziet zijn zogenaamde intellectuele en professionele dure universitaire hoge beroepsopleiding gereduceerd worden tot een simpel hamerstuk. Daar wringt hem de schoen bij dat stelletje hufterige armetierige in wijsheid tekort schietende klootzakken die niet voor oplossingen willen kiezen maar voornamelijk met hun eigen ego geiligheid bezig zijn. Want geile viezeriken zijn het sowieso. Of lezen we tegenwoordig geen kranten meer?

Trowens, ook al die zelfzuchtige advocaten zien hun werk gehalveerd worden door deze minimumstraffen.

Minimumstraffen zorgen voor duidelijkheid. En daar is volgens mij niks mis mee. Daar is juist een sterke behoefte aan.

God zorgt niet voor oplossingen. Dan doe ik het wel. Want de meeste mensen hangen nog steeds God aan. Vandaar al die ellende in de wereld. Dankzij religie en de daaraan gerelateerde onduidelijkheid.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gerd Leers en zijn asiel en immigratie problemen

Bericht door Ariel »

EU en immigratie: Leers, dwing uitzondering af!

Met eurocommissaris Cecilia Malmström op het immigratiedossier lijkt aanscherping onmogelijk. Dan maar een opt out

Door Carla Joosten

Dat eurocommissaris Cecilia Malmström het Nederland niet gemakkelijk zou maken om de Europese immigratieregels aan te scherpen, stond bij voorbaat vast.

De links-liberale Zweedse wil juist meer immigratie. Ze hamert voortdurend op meer rechten dan op plichten voor immigranten en is uiterst actief met het afschaffen van de visumplicht voor reizen naar de Europese Unie.

Visumplicht
Malmström maakt dan ook geen aanstalten om CDA-minister Gerd Leers (Immigratie en Asiel) tegemoet te komen. Zeker niet nu andere lidstaten van de Europese Unie weinig enthousiasme tonen voor de Nederlandse plannen.

Nederland wil onder meer de minimumleeftijd voor huwelijkspartners verhogen van 21 naar 24 jaar en een hogere inkomenseis stellen.

Motieven
Malmström twijfelt aan de omvang van de problemen rond huwelijksdwang en schijnhuwelijken en ander misbruik van het recht op gezinshereniging. Ze wantrouwt de Nederlandse motieven en de wens van het kabinet om na jarenlang debat over immigratie maatregelen te nemen.

De problemen rond immigratie en de instroom van kanslozen zijn niet exclusief Nederlands. In een land als België leidt falend beleid tot de ongebreidelde komst van kanslozen. In 2011 vroegen meer vreemdelingen asiel aan op grond van medische dan op humanitaire gronden. Ondanks de problemen is er amper maatschappelijk debat. Met zulke landen is het slecht zaken doen voor Leers.

Opt out
Als de koninklijke route voor een strenger Europees immigratiebeleid onbegaanbaar is, moet Nederland maar doen wat gedoogpartij PVV voorstelt: een uitzondering afdwingen en in elk geval voor Nederland de immigratieregels aanscherpen.

Het zou niet de eerste keer zijn dat een land een zogenoemde opt out afdwingt. Dat doen doen andere landen met specifieke wensen in de Europese Unie ook.

http://www.elsevier.nl/web/Opinie/Comme ... ing-af.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Grrrrrrr :mad: Dat mens Cecilia Malmström moet hoognodig een dicht gemetselde iglo in Zweden ingeschopt worden. En laat ze dan voor de gezelligheid wat Somalische immigranten meenemen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gerd Leers en zijn asiel en immigratie problemen

Bericht door Ariel »

CDA keert zich tegen uitzonderingspositie gezinsmigratie

donderdag 26 januari 2012

Het CDA ziet niets in een uitzonderingspositie binnen de Europese Unie (EU) voor migratieregels. 'In het gedoogakkoord is afgesproken dat we Europabreed wijzigingen willen en niet voor Nederland alleen.'

Dat zegt CDA-europarlementariër Wim van de Camp donderdag tegen Elsevier. 'Bovendien zou een uitzondering op het punt van gezinshereniging ook niet kunnen omdat je dan weer grenscontroles moet gaan invoeren.'

Gedoogpartij PVV eist een zogeheten opt-outregeling voor Nederland als de Europese richtlijn voor gezinshereniging niet wordt aangescherpt.

Steun
Van de Camp zegt zich in Brussel in te spannen om steun te verwerven voor de lobby van minister Gerd Leers (CDA, Immigratie en Asiel). Dat doet Van de Camp vooral in zijn eigen fractie van de Europese Volkspartij. Leers was onlangs in Rome om steun te vragen aan zijn Italiaanse collega's.

Tot op heden is er in het Europees Parlement, dat meebeslist over richtlijnen op het gebied van asiel en immigratie, geen begrip voor de Nederlandse wens voor een strenger immigratiebeleid.

Discussie
Volgens minister Leers zegt dat Nederland de discussie over scherpere regels heeft 'losgeweekt'. Eurocommissaris Cecilia Malmström (Binnenlandse Zaken) is momenteel aan het inventariseren welke landen behoefte hebben aan scherpere regels voor gezinsmigratie.

Van de Camp zegt dat het CDA zich hiervoor ook inspant. Na 1 maart zal duidelijk worden hoe de Europese Commissie hierover denkt. Woensdag zei europarlementariër Sophie in 't Veld (D66) nog dat het kabinet de aanscherping van de richtlijn kan vergeten. 'Alleen een wonder kan het kabinet nog helpen.'

Door Carla Joosten, Shari Deira

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Europ ... gratie.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Gerd Leers en zijn asiel en immigratie problemen

Bericht door Scarlatti »

dat noemt vdcamp 'zich er oook voor inspannen'?? met een dergelijke 'hulp' heb je geen tegenwerking nodig....
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gerd Leers en zijn asiel en immigratie problemen

Bericht door Ariel »

Het klinkt waarschijnlijk harteloos, maar deze uitspraak van Leers is een open invitatie naar alle Eritreërs die graag naar een westers land willen gaan. Ze hoeven nu via een naburig land naar Nederland af te reizen waar ze met open armen en liefdevol ontvangen zullen worden. Mevrouw Peetoom is al bezig om grote potten koffie te zetten.
Asielzoekers Eritrea niet gedwongen terug
Afbeelding
DEN HAAG (ANP) - Nederland zal geen asielzoekers uit Eritrea meer gedwongen terugsturen. Eritreërs die zonder toestemming hun land hebben verlaten, kunnen een asielvergunning krijgen. Zij riskeren bij terugkeer gevangenisstraf en foltering die zelfs tot hun dood kan leiden.

Dat heeft minister Gerd Leers (Asiel) vrijdag aan de Tweede Kamer geschreven. Verder laat de minister weten dat Eritreërs die wel een uitreisvergunning van de autoriteiten van het Afrikaanse land hadden, alleen teruggaan als zij dat zelf willen. Ook zij kunnen een asielverzoek in Nederland indienen en dat wordt dan individueel beoordeeld.

http://www.elsevier.nl/web/Artikel/3289 ... -terug.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
SoulShine
Berichten: 51
Lid geworden op: ma jan 24, 2011 7:28 pm

Re: Gerd Leers en zijn asiel en immigratie problemen

Bericht door SoulShine »

Nederlandse politiek heeft geen ballen wat dat betreft.
Mensen half blij maken met een dooie mus, vervolgens weer terugtrekken.

Want ja 9 van de 10 keer heeft EU vinger in de pap. Als we 9 van de 10 keer al halen:S

Maar goed veel beslissingen worden alleen maar gemaakt met goedkeuring van die EU en NL heeft het niet in zich om bepaalde dingen zoals betreft de gezinsmigratie er door heen te drukken.

Maar hoe haal je iets neer wat politiek onschendbaar is (EU)? Dat de europese landen, met name ons gedwongen gastvrij Nederland, volstromen, liggen zij in hun dure villawijk vast niet wakker van. Nee die melden zich wel elke ochtend om een uur of 7 s'ochtends om die dag nog eens 283 Euro te kunnen ontvangen (per dag) en gaan weer naar huis terwijl ze een inkomentje hebben van ruim 7.000 Euro per maand.

Bleh bleh... enige plek waar je je reactie nog kwijt kunt is hier zo'n beetje.

Op AD, ondanks de netheid van het bericht, worden mijn reacties niet eens meer geplaatst:S En sinds kort op Elsevier worden ze verwijdert.
Overal word je mond zowat gesnoerd :(
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Gerd Leers en zijn asiel en immigratie problemen

Bericht door Pilgrim »

Als er echt reden is om asiel aan te vragen, zoals vervolging e.d., moeten ze asiel kunnen krijgen, maar de meeste asielzoekers zijn gewoon economische vluchtelingen.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
SoulShine
Berichten: 51
Lid geworden op: ma jan 24, 2011 7:28 pm

Re: Gerd Leers en zijn asiel en immigratie problemen

Bericht door SoulShine »

Precies dan is er nog een gegronde reden.

Economische vluchtelingen hoeft niet per definitie verkeerd te wezen, maar dan doel ik in dit geval dus er op als ze gemotiveerd zijn om hun steentje bij te dragen in onze economie ipv van onze economie leeg te trekken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gerd Leers en zijn asiel en immigratie problemen

Bericht door Ariel »

Leers ontmoet begrip wensen gezinsmigratie

DEN HAAG - Minister Gerd Leers (Immigratie en Asiel) ontmoet in Europa steeds meer begrip voor de Nederlandse wens om de richtlijnen voor gezinshereniging te beperken. Dat zei hij na afloop van de ministerraad.

Welke kant het opgaat is nog niet te zeggen. Alle lidstaten moeten eerst allerlei vragen op dit gebied beantwoorden. Hij denkt wel dat er verschillen van mening zullen blijven „en dan is het aan de Europese Commissie om er chocola van te maken.”

Leers is in diverse lidstaten geweest om erover te spreken. Er was 'veel herkenning' van de problemen en de 'Nederlandse open wijze van communiceren wordt door veel lidstaten als constructief ervaren'.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1139 ... buitenland" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Gerd Leers is christen, dom, onbetrouwbaar en huichelachtig.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:Als er echt reden is om asiel aan te vragen, zoals vervolging e.d., moeten ze asiel kunnen krijgen, maar de meeste asielzoekers zijn gewoon economische vluchtelingen.
Hoezo vervolging? Wat is dat voor baarlijke onzin? Wie en waarom wordt er dan vervolgd?

De enigen die constant vervolgd worden zijn joden. Vanwege hun ras. Niet de n.e.g.e.r.s of de indianen, of de papoea's.

En als je dan christen bent in een islamitisch land? Dan heb je pech gehad. Dan moet je ook geen christen zijn. Doe gewoon zoals Petrus, die zei: "Jezus? Die ken ik niet. Nooit van gehoord." Dus ontken dat je christen bent. Word desnoods moslim of analfabeet. PAS JE AAN, GODVERDOMME!

Zelfs Hitler gaf Jehovah's Getuigen de gelegenheid uit het concentratiekamp te wandelen - NIET DE JODEN! - De Jehovah Getuige hoefde alleen maar even een papiertje te ondertekenen waarop hij verklaarde niets meer met zijn geloof te maken willen hebben. Jehovah's Getuigen werden keurig netjes in staat gesteld hun geloof af te zweren.

Zoekt de mens dan niet elke dag zijn 'vreten' om in leven te blijven? Maar gaat hij vrijwillig in 'hongerstaking' voor wat zijn geloof betreft?

Ach wat, de mensheid kun je het beste aan zijn lot overlaten. De natuur, de evolutietheorie, en in het ergste geval God. Een van hen zorgt uiteindelijk voor de uitkomst. Hier op aarde. Of later in het hiernamaals.

De mensheid bestaat voornamelijk uit onbenullige klootzakken! Zielig? Hoezo? Ben ik daar dan verantwoordelijk voor? Oooooooooh! . . . Nu snap ik het. Leers is daar de verantwoordelijke verlichte geest voor. Vandaar!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Gerd Leers en zijn asiel en immigratie problemen

Bericht door Pilgrim »

DEN HAAG - Minister Gerd Leers (Immigratie en Asiel) ontmoet in Europa steeds meer begrip voor de Nederlandse wens om de richtlijnen voor gezinshereniging te beperken. Dat zei hij na afloop van de ministerraad.
Dat vind ik goed nieuws. Het gaat dus heel langzaam toch de goede kant uit. :smile:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gerd Leers en zijn asiel en immigratie problemen

Bericht door Ariel »

Het woord allochtoon betekent letterlijk "van een andere aarde/gebied" Vraag aan een Marokkaan wat hij is, dan zegt hij eerst Moslim, daarna Marokkaan en dan pas is hij Nederlander. Maar ja, dit is weer een leuke manier om de criminaliteit en andere cijfers te verdoezelen.

Ik vind een reactie van een meneer R Bergs erg pakkend. Zo voel ik het ook. Ik voel me verraden door onze regeerders.
Vreemd,ik ben Nederlander,maak het niemand lastig ik heb geen strafblad en 48 jaar gewerkt voor het brood van mijn (en zo`n drie andere) gezin(nen).Ik heb alleen gebruik gemaakt van mijn Nederlands recht en PVV gestemd.Toch wordt ik dagelijks denigrerend behandeld door de politiek, of ik iets kan doen aan wat zij zien als uitwassen van "rechts." Ik moet schijnbaar een rekening betalen tot in de vroegste jaren van de vorige eeuw.En geen ziel,laat staan een minister die daar wakker van ligt.
Minister Gerd Leers wil term 'allochtoon' afschaffen

Minister van Integratie Gerd Leers (CDA) wil af van de term allochtoon voor mensen die in Nederland zijn geboren. Kinderen van immigranten zouden die term denigrerend vinden. De PVV vindt dat Leers met het afschaffen van de term de werkelijkheid verdoezelt.

Denigrerend
‘Ik wil dat mensen die in Nederland zijn geboren geen allochtoon meer heten maar gewoon Nederlander,’ aldus Leers maandag op een bijeenkomst met Libelle-lezeressen.

‘Ik kan me voorstellen dat mensen die honderd procent meedoen in de samenleving zich afvragen waarom ze denigrerend weggezet worden.’

Toenmalig minister van Justitie Ernst Hirsch Ballin (CDA) pleitte in 2008 ook al voor het schrappen van de term allochtoon. Volgens hem creëerde de term ‘valse tegenstellingen’. Ook toenmalig minister van Integratie Eberhard van der Laan (PvdA) wilde in 2009 stoppen met de aanduiding.

Verzoezelen werkelijkheid
Gedoogpartner PVV pleitte afgelopen juni nog voor uitbreiding van het begrip. Niet alleen kinderen van immigranten maar ook de kleinkinderen zouden als allochtoon moeten worden aangemerkt.

De PVV vindt dat de werkelijkheid wordt verdoezeld als tweede generatie allochtonen als autochtonen worden bestempeld. De statistieken zouden zo worden vervuild, aldus de PVV.

Door Arne Hankel

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Polit ... haffen.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gerd Leers en zijn asiel en immigratie problemen

Bericht door mercator »

Ariel schreef:Vraag aan een Marokkaan wat hij is, dan zegt hij eerst Moslim, daarna Marokkaan en dan pas is hij Nederlander.
Dat hangt er een beetje van af, onze huismoslima Chaimae is in de eerste plaats Marokkaan, dan moslim en alleen maar Nederlandse als het erop aan komt studieleningen en uitkeringen te vangen. Door het begrip allochtoon te schrappen zitten er in de gevangenissen in 1 klap uitsluitend Nederlanders, dàt is de bedoeling.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gerd Leers is christen, dom, onbetrouwbaar en huichelachtig.

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: Zelfs Hitler gaf Jehovah's Getuigen de gelegenheid uit het concentratiekamp te wandelen - NIET DE JODEN! - De Jehovah Getuige hoefde alleen maar even een papiertje te ondertekenen waarop hij verklaarde niets meer met zijn geloof te maken willen hebben. Jehovah's Getuigen werden keurig netjes in staat gesteld hun geloof af te zweren.
Jazeker. Al wie gewoon tot de orde van de dag overging tijdens de Duitse bezetting werd netjes met rust gelaten. Alleen als je absoluut de communist of de patriot wilde uithangen mocht je een bezoekje van de Gestapo of iets dergelijks verwachten. Daar is niks mis mee. Dat is een kwestie van aanpassen. En dat maken we nu toch ook mee ? De meesten hier op het forum zien knarsetandend toe hoe de hele W Europese beschaving( dus de beschaving tout court) op de vuilnisbelt wordt gegooid door een influx van Arabische en Afrikaanse barbaren, iets waar onze medeburgers dan nog via verkiezingen voor gekozen hebben. Als ons dat niet bevalt zijn er maar twee mogelijkheden: actie ondernemen en opkrassen, of inactief blijven en het spel meespelen. Dat was onder de nazi's zo en nu ook.

Als Christenen in een moslimland vervolgd worden...tja dan hebben ze gewoon pech gehad. Als je in een moslimland per se de ex-moslim wilt gaan uithangen heb je nog méér pech. Als je in Somalië én Christen bent, én geen hap te vreten hebt, én tot de verkeerde stam behoort heb je dus 3 x pech. Maar meer is dat ook niet, en daar hoeft een ander zich helemaal niet mee bezig te houden.

Het idee alleen al om onze landen ter beschikking te stellen voor asielgedoe uit de hele wereld, voor welke reden dan ook, is van een niet te vatten absurditeit. Nee geef mij dan maar de Japanse beschaafde insteek: asielaanvragerij bestaat daar niet en illegaal verblijf in Japan is een zwaar misdrijf. Geen enkel zinnig mens wil toch dat er ineens een wildvreemde gast in je woonkamer komt zitten, een geit begint te slachten, zich voor de teevee installeert en eist dat de plakjes ham uit de vrieskast worden verwijderd ? Of ziet Mercator dat verkeerd?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Gerd Leers en zijn asiel en immigratie problemen

Bericht door Scarlatti »

Zag dit net in de Belgische krant De Morgen staan... of het nu alleen op 'de orthodoxe Joden' slaat weet ik niet, in mijn ogen zijn die overigens net zo erg als 'de moslim' trouwens...

http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Binnen ... lgie.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;

Men beledigt ons en noemt dat een politiek debat", zegt de Israëlische minister van informatie en Diaspora Edelstein.

Antisemitische aanvallen zoals die in het Europa van 1938 voorkwamen, gebeuren vandaag nog." Dat zegt Yuli Edelstein, de Israëlische minister van Informatie en Diaspora, in de krant The Jerusalem Post.
"Een baksteen die naar een joodse winkel wordt geslingerd. Een molotovcocktail tegen het huis van een rabbijn. Een joods meisje dat wordt aangevallen op school. Dit zijn geen herinneringen uit 1938, maar nieuwsitems uit 2011."

Edelstein deed zijn uitspraken op een bijeenkomst in Mechelen, waar werd gevierd dat België in maart het voorzitterschap op zich zal nemen van de internationale Task Force voor Holocaustvoorlichting.
"Ik vrees dat zich een vorm van escapisme voordoet", verklaart Edelstein.
"Afgaande op recente incidenten in België en Nederland moeten we bepaalde conclusies trekken: antisemieten vervangen "jood" door "zionist" of "Israëli". Zij beledigen ons en noemen dat een politiek debat."

Tijdens zijn voorzitterschap zou België moeten zorgen dat de Holocaust in elke school wordt onderwezen. Premier Elio Di Rupo (PS) reageerde per videobooschap, meldt The Post.
"Hij beloofde om antisemitisme tegen te gaan, maar had hiervoor geen concrete plannen."
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gerd Leers en zijn asiel en immigratie problemen

Bericht door mercator »

Tijdens zijn voorzitterschap zou België moeten zorgen dat de Holocaust in elke school wordt onderwezen.

Hoe kan een historische gebeurtenis nu "onderwezen" worden ? In het beste geval onderzocht. En dan nog objectief, zonder propaganda erbij als het even kan.Stel je voor dat in de Nederlandse scholen de Belgische onafhankelijkheid van 1831 zou "onderwezen" worden, geen zinnig mens zou zo iets voor mogelijk houden. Als ze holocaust willen onderwijzen moeten ze dat maar in Israel of in de Joodse scholen in Europa doen. De Jodenvervolging van 1e helft 20ste eeuw heeft niks te maken met de Joods/Mohammedaanse conflicten van nu.

Holocaust onderwijs in de Belgische scholen zou trouwens helemaal de verkeerde doelgroep bereiken en de kinderen daar nog wat extra schuldgevoel doen torsen zodat ze gewillig in de portemonnee tasten als er weer s een "gediscrimineerde" groep moet verwend worden. Ik zie het nu al gebeuren dat hele drommen schoolkinderen naar dat Centrum in Mechelen zullen gesleept worden waar ze nog net niet de letterlijke boodschap zullen krijgen wie Vlaams Blok of NVA stemt is een liefhebber van gaskamers.
Laatst gewijzigd door mercator op di jan 31, 2012 4:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gerd Leers en zijn asiel en immigratie problemen

Bericht door Ariel »

Cito-toets' moet niveau asielzoekers aanduiden

Asielzoekers kunnen vaak niet met diploma's laten zien welke opleiding ze in eigen land hebben gevolgd. Met een proef wil minister Gerd Leers (Asiel) nu kijken of zij dan toch een verklaring kunnen krijgen over hun onderwijsniveau.

De hoop is dat de toegelaten asielzoekers op die manier makkelijker een baan kunnen vinden of een vervolgstudie kunnen doen. De proef begint morgen en loopt tot het einde van het jaar, zo maakte Leers vandaag bekend.

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Bin ... iden.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gerd Leers en zijn asiel en immigratie problemen

Bericht door Ariel »

Minister Leers: Criminele vreemdelingen sneller uitzetten

vrijdag 3 februari 2012

Het kabinet gaat criminele vreemdelingen vanaf volgend jaar harder aanpakken. Wie in het eerste jaar na toelating in Nederland wordt veroordeeld tot ten minste een dag gevangenisstraf of jeugddetentie, verliest zijn verblijfsvergunning en moet het land verlaten

Dat staat in een wetsvoorstel van minister van Immigratie en Asiel Gerd Leers (CDA) dat vrijdag wordt besproken door de ministerraad, meldt de Volkskrant.

Drugshandel
Het was al langer mogelijk om criminele vreemdelingen het land uit te zetten, maar Leers maakt de drempel een stuk lager. Veelplegers worden vanaf 2013 al uitgezet na drie misdrijven binnen de eerste twee jaar van hun verblijf. Momenteel is dat pas na vijf misdrijven.

Vreemdelingen die zware misdrijven plegen, zoals geweld, drugshandel of zedendelicten met minderjarigen, lopen met de nieuwe wet hun hele leven het risico te worden uitgezet. Ook twintig jaar na het verstrekken van een verblijfsvergunning kan deze nog worden ingetrokken.

Het kabinet wil met het wetsvoorstel vreemdelingen laten beseffen dat crimineel gedrag hun verblijfsstatus in gevaar brengt. Op deze manier moeten ook huiselijk geweld en ernstige vergrijpen als mensen-, drugs en wapenhandel onder vreemdelingen worden bestreden.

Uitzetting
Experts waarschuwen volgens de krant dat de wet van Leers mogelijk botst met Europese regelgeving. Het Europese Verdrag voor de Rechten van de Mens stelt dat in ieder individueel geval moet worden afgedwongen of uitzetting wel proportioneel is.

Vooral het recht op gezinsleven zou uitzetting in de weg kunnen staan, als de veroordeelde hierdoor gescheiden wordt van zijn partner en kinderen.

Door Shari Deira

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Polit ... zetten.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik begrijp niet waarom die regel pas volgend jaar in kan gaan. Begin daar nu gelijk mee. En niet na 3 keer bingo, maar gelijk met de eerste fout het land uit..
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Gerd Leers en de maffia immigratiedienst

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Wanneer vroeger mensen naar een ander land immigreerden om een nieuw leven op te bouwen - bijvoorbeeld Australië – begon men al lange tijd van te voren de taal te leren. Logisch zul je zeggen, want je wilt beslagen ten ijs komen en niet met je mond vol tanden komen te staan. Je moest daar direct aan de slag door werk te vinden en aan te pakken. Wie neemt er nu iemand in dienst die de landstaal niet spreekt? Bovendien werden voornamen veranderd die niet lekker in het gehoor van de taal lagen. Kinderen kregen Engelse namen. Wel zo handig als je je wilt aanpassen in je nieuwe vaderland.

En moet je nu eens kijken om je heen.

Die islamitische parasieten moeten notabene door ONZE regering GEDWONGEN worden om ONZE taal te leren.

Ook al zijn ze een paar jaar hier, dan nog geven zij zonder een krimp te geven hun zoon op het stadhuis aan onder de naam Mohammed. Zou je ze niet direct rechtsomkeer trappen naar hun land van herkomst, tegelijk met de politici die dit allemaal mogelijk hebben gemaakt?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Gerd Leers en de maffia immigratiedienst

Bericht door Scarlatti »

'Hans van de Mortel' schreef:Wanneer vroeger mensen naar een ander land immigreerden om een nieuw leven op te bouwen - bijvoorbeeld Australië – begon men al lange tijd van te voren de taal te leren. Logisch zul je zeggen, want je wilt beslagen ten ijs komen en niet met je mond vol tanden komen te staan. Je moest daar direct aan de slag door werk te vinden en aan te pakken. Wie neemt er nu iemand in dienst die de landstaal niet spreekt? Bovendien werden voornamen veranderd die niet lekker in het gehoor van de taal lagen. Kinderen kregen Engelse namen. Wel zo handig als je je wilt aanpassen in je nieuwe vaderland.

En moet je nu eens kijken om je heen.

Die islamitische parasieten moeten notabene door ONZE regering GEDWONGEN worden om ONZE taal te leren.

Ook al zijn ze een paar jaar hier, dan nog geven zij zonder een krimp te geven hun zoon op het stadhuis aan onder de naam Mohammed. Zou je ze niet direct rechtsomkeer trappen naar hun land van herkomst, tegelijk met de politici die dit allemaal mogelijk hebben gemaakt?

wat ze dus NIET doen en al die nageboortes heten mohammed achmet aisha en jawel! dat zou er wèl juist moeten gebeuren, rechtsomkeer er uit trappen nr landen v herkomst mèt medename van de 'enablers'!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gerd Leers en zijn asiel en immigratie problemen

Bericht door Ariel »

Oppositie boos over verscherpte eisen voor vluchteling

woensdag 15 februari 2012

Minister Gerd Leers (CDA, Asiel) vindt dat de vijfhonderd 'uitgenodigde vluchtelingen' die Nederland jaarlijks opneemt, 'integratieperspectief' moeten hebben. Dat schrijft Leers in een brief aan de Tweede Kamer. Linkse partijen reageren verontwaardigd

Nederland neemt jaarlijks vijfhonderd vluchtelingen op die worden voorgedragen door de Verenigde Naties.

Zij worden allen beoordeeld op integratieperspectief, vanwege 'de maatschappelijke consequenties die het hervestigen van een persoon kan hebben die onintegreerbaar is', aldus Leers.

Bizar
'Natuurlijk moeten mensen als ze eenmaal hier zijn integreren, maar zo'n criterium mag niet,' vindt SP-Kamerlid Sharon Gesthuizen.

Ook GroenLinks, D66 en ChristenUnie willen volgens Trouw opheldering van de CDA-minister. GroenLinks-Kamerlid Tofik Dibi noemt de eis 'bizar'. 'Het gaat om de bescherming van mensen.'

Academische opleiding
Leers schrijft aan de Kamer een voorkeur te hebben voor vluchtelingen met een academische opleiding die maatschappelijk een actieve rol hebben vervuld.

SP'er Gesthuizen: 'Je kunt niet tegen mensen zeggen: het is heel vervelend, maar u heeft nou eenmaal geen hersenen, dus we nemen u niet op.'

Door Jeroen Langelaar

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Polit ... teling.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Gerd Leers en zijn asiel en immigratie problemen

Bericht door King George »

We zijn verplicht slechts 500 asieligzoekers op uitnodiging op te nemen, waarvoor wij dan ook nog de toetsingscreteria kunnen bepalen? Dat komt weinig overeen met wat zich hier jaar in, jaar uit bij tien- en tienduizenden jaarlijks ons land heeft overspoeld, zonder ooit van enige te verwachten toegevoegde waarde te zijn geweest.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Gerd Leers en zijn asiel en immigratie problemen

Bericht door King George »

En weer zo'n zooitje Angolese gelukszoekers beloond voor traineren, frustreren en liegen. En weer zakt Hardleers door zijn slappe knietjes en vertoont hij weer eens een rubberen rug. Een opmaat naar verdere aanzuigende werking :yuk:


Angolees gezin Joao uit Hoogeveen krijgt na ruim 10 jaren procederen een verblijfsvergunning


Minister Leers honoreert verzoek van de ChristenUnie
Het Angolese asielzoekersgezin de fam. Joao uit Hoogeveen werd vandaag aangenaam verrast door het nieuws dat minister Leers heeft besloten dat het gezin een permanente verblijfsvergunning krijgt. Na meer dan 10 jaren procederen en tegenslagen is aan onzekerheid voor het gezin nu een einde gekomen. Fernando en Isabel Joao reageerden zeer verheugd en ook wel beduusd. Ik ben echt heel blij, heel gelukkig, maar ik kan het ook nog niet geloven, aldus Fernando Joao.

De Tweede Kamerfractie van de ChristenUnie heeft zich door een brief van woordvoerder Joel Voordewind gewend tot minister Leers met verzoek om gebruik te maken van zijn ‘discretionaire bevoegdheid’ om dit gezin een verblijfsvergunning toe te kennen. Vandaag kwam via de advocaat van de familie dan eindelijk het verlossende antwoord.

Gerrit Soldaat, die het gezin vanuit de Gereformeerde Kerk Vrijgemaakt begeleid en fractievoorzitter Gert Vos van de ChristenUnie in Hoogeveen hebben het initiatief genomen om dit verzoek aan de minister te richten. Ook zij zijn bijzonder ingenomen met het nieuws van vandaag. Met name voor Gerrit Soldaat is dit de kroon op het werk van jarenlange intensieve begeleiding en het vele werk wat rondom de te voeren procedures door hem is verzet. “Ik ben er ontzettend blij mee, vooral voor de familie! Eindelijk is er dan toch sprake van rechtvaardigheid. Ik hoop en wens dat er nu eindelijk rust komt voor dit gezin en dat ze kunnen gaan werken aan hun toekomst in Nederland”, aldus Gerrit Soldaat.

Gert Vos van de ChristenUnie: “ik wist niet wat ik hoorde toen Gerrit belde, wat ben ik blij voor Fernando en Isabel en hun kinderen! Een verzoek aan de minister doe je niet zo maar, het is vaak een soort laatste redmiddel. In dat geval is het dit dus echt. Waarom minister Leers heeft ingestemd is nu nog niet precies bekend. Maar het heeft vast en zeker geholpen dat we de zaak niet hebben opgeblazen, geen mediahype hebben gecreëerd. En waarschijnlijk speelt ook een grote rol dat er op initiatief van de ChristenUnie en de PvdA in de Tweede Kamer een initiatiefwetsvoorstel is behandeld dat behelst dat asielzoekers met ‘hier gewortelde’ kinderen niet mogen worden terug gestuurd. Maar de positieve beslissing ligt er en dat is voor dit gezin het allerbelangrijkste. Ze kunnen nu de zorg krijgen die ze nodig zijn en gaan bouwen aan een leven in Nederland.”

9l]Achtergrondinformatie:[/i]
De familie João komt uit Angola en woont sinds 2006 in Hoogeveen. Vader Fernando is een getraumatiseerd kindsoldaat en hij lijdt aan PTSS. Het gezin is uitstekend geïntegreerd in de Hoogeveense samenleving. Hun drie zonen zijn 13, 9 en 2 jaar. De twee jongsten zijn in Nederland geboren. De twee oudste zonen gaan in Hoogeveen naar school (het Roelof van Echten college en de van der Ploegschool). De oudste zoon is ook enthousiast lid van de voetbalvereniging HZVV. Het gezin is ook actief lid van de Gereformeerde Kerk Vrijgemaakt.

Vanuit de kerkgemeenschap is samen met de ChristenUnie Hoogeveen in het verleden een petitie opgesteld. Hierin verzoekt men minister Leers om Fernando João met zijn gezin een verblijfsvergunning te verlenen op humanitaire gronden. Zie hiervoor de speciale website: http://www.tegenuitzetting.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
De humanitaire redenen liggen besloten in het feit dat de zorg die vader Fernando en de tweede zoon in het gezin nodig zijn in Angola niet voor hen voor handen is.




http://petities.nl/nieuws/angolees-gezi ... vergunning" onclick="window.open(this.href);return false;
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Gerd Leers en zijn asiel en immigratie problemen

Bericht door King George »

De humanitaire redenen liggen besloten in het feit dat de zorg die vader Fernando en de tweede zoon in het gezin nodig zijn in Angola niet voor hen voor handen is.
Dan kunnen we dus binnenkort weer veel medische azieligzoekers aangezogen zien worden.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Gerd Leers en zijn asiel en immigratie problemen

Bericht door Pilgrim »

Maar het zijn geen moslims en ze zijn goed geïntegreerd. Ik heb er dus deze keer niet zo'n moeite mee. :ermm:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie