F**CKING HOOFDDOEK. F**CKING NIQAB

Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: F**CKING HOOFDDOEK.

Bericht door Mahalingam »

In Italië bestaat geen landelijk boerkaverbod. Wel is er een wet uit 1975 (toen islamisering niet als probleem werd gezien) die het gedrag regelt in publieke ruimten waaronder ook vermommingen vallen. De veiligheid gelast dat gezichten zichtbaar zijn. Provoceren kan veel geld kosten.
Woman fined €30,000 for wearing niqab in Italy town hall
The woman had lived in the town of San Vito al Tagliamento, home to 15,000 people, for 16 years and obtained Italian citizenship several years ago.
The 40-year-old woman wore the niqab - the Islamic full-body veil which leaves only the eyes visible - during a meeting of the local youth parliament in Pordenone, northeast Italy in late October, local paper Messaggero Veneto reported.

She was there to watch her son, and reportedly refused to remove the veil for identification despite the mayor, Antonio Di Bisceglie of Matteo Renzi's Democratic Party repeatedly asking her to do so.

A local police officer removed her from the meeting but she returned, leading Di Bisceglie to pause the meeting to avoid further disturbance.
En dus kwam er een kennelijk door haar gewenste rechtszaak.
In an initial tribunal, public prosecutor Federico Facchin sentenced the woman to four months' detention and a €600 fine, a penalty converted by Rossi into a €30,600 fine but no jail time.
http://www.thelocal.it/20161111/woman-f ... -town-hall
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: F**CKING HOOFDDOEK.

Bericht door Mahalingam »

Al sinds 2005 wordt gepraat over een verbod op het dragen van een boerka, destijds voorgesteld door Geert Wilders. In het regeerakkoord van Rutte-I werd het verbod officieel aangekondigd, maar het plan werd nooit aangenomen door de Kamer.
Het was toen geen belangrijk punt voor de verkiezingen. En ook nog was er dit:
De Raad van State heeft meerdere keren geadviseerd geen verbod in te stellen, omdat dat de vrijheid van godsdienst zou inperken. Ook artsenfederatie KNMG uitte zich kritisch over een boerkaverbod in ziekenhuizen: het zou het moeilijker maken voor bepaalde groepen om zorg te krijgen.
In landen als Frankrijk bestaat al zo’n verbod, dat op goedkeuring kon rekenen van het Europees Hof.
En nu komen er verkiezingen en de boerka, nikab en zo kunnen wel ingebracht worden als punt. Alleen Wilders voor en de rest tegen is electoraal geen goede keuze. Dus gaan ze overstag. Nu maar hopen dat de Senaat het voor de verkiezingen goedkeurt want anders wordt het toch weer zo'n ding dat bokken van schapen scheidt.
De max. boete zou 410 euro worden.
Dit ‘boerkaverbod’ kan op steun Tweede Kamer rekenen
http://www.elsevier.nl/nederland/achter ... en-405099/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: F**CKING HOOFDDOEK.

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef: Dit ‘boerkaverbod’ kan op steun Tweede Kamer rekenen
Om half 3 vandaag heeft de tweede kamer het debat over het boerkaverbod. Kuzu heeft vandaag 30 minuten spreektijd . Of is dat een foutje en zijn het 3 minuten?

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: F**CKING HOOFDDOEK.

Bericht door Ariel »

Vrouwen in nikab even geweigerd bij ingang Tweede Kamer

Afbeelding

Vier vrouwen in nikab zijn vanmiddag even de toegang geweigerd in de Tweede Kamer. De vrouwen wilden het debat over het zogenoemde boerkaverbod bijwonen. Inmiddels zijn de vrouwen met boerka binnen in Tweede Kamer.

Afbeelding
Alleen de ogen zijn zichtbaar bij de in het zwart geklede vrouwen. Ze wilden naar eigen zeggen wel even hun gezichtssluier oplichten zodat de beveiliging hun paspoort kan controleren, maar dat leek voor de beveiligers aanvankelijk onvoldoende. Ze zouden hun gezicht helemaal niet meer mogen bedekken in het Kamergebouw. Daartoe waren de vrouwen niet bereid.

Even later mochten de vier vrouwen toch naar binnen. De beveiliging liet weten dat de vertraging te maken had met een standaard beveiligingsprocedure die voor iedereen geldt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: F**CKING HOOFDDOEK.

Bericht door Ariel »

Lol, Ik heb er geen foto van, maar de boerka dames stromen de tweede kamer in. ik zag er daarnet al een stuk of tien.

Nederland anno 2016. Burka's op de publieke tribune in de Tweede Kamer.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: F**CKING HOOFDDOEK.

Bericht door Mahalingam »

En als de kamerleden dit schouwspel zien, zullen ze dan over de streep getrokken worden en pro-nikab stemmen? Ik denk eerder het omgekeerde, dat ze zulke griezels liever niet hebben.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12627
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: F**CKING HOOFDDOEK.

Bericht door sjun »

Beschermvod
22 november 2016
door Jan Dijkgraaf


Groot nieuws.
De integraalhelm wordt eindelijke verboden! Althans: op scholen, in het openbaar vervoer, in overheidsgebouwen en in zorginstellingen is het dragen van zo’n gezichtsbedekkend beschermvod voortaan niet meer toegestaan. Althans: daar is dankzij VVD, PvdA, CDA en SP een ruime meerderheid voor in de Tweede Kamer. Wie toch met een integraalhelm op het hoofd zo’n gebouw betreedt, mag onmiddellijk 405 euro overmaken aan het CJIB.

Om te voorkomen dat dragers van een integraalhelm, doorgaans brommer- en motorrijders of Max Verstappen, zich gediscrimineerd voelen door het integraalhelmverbod, geldt het ook voor het dragen van een boerka of een niqaab.
Metro 22.11.16
:rolleyes:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: F**CKING HOOFDDOEK.

Bericht door Mahalingam »

Een vrouw in nikab zonder mahram, dat is nep. Je zal ze in het land van oorsprong van die nikab nooit alleen en zonder toezichthouder in het openbaar aantreffen. (zo mogen ook niet zelf autorijden in Arabië) Denk je echt dat als een vrouw er zo aangekleed bij moet lopen op straat, dat ze dan handelingsbekwaam wordt geacht door haar sektegenoten? Zonder geschikt mannelijk toezicht vrij om te doen en te laten? Natuurlijk niet.
En daarom waren die nikabs in de 2-de kamer een gecostumeerd drama.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: F**CKING HOOFDDOEK. F**CKING NIQAB

Bericht door Mahalingam »

Boerka verbod leidt tot religieuze razernij.
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: F**CKING HOOFDDOEK. F**CKING NIQAB

Bericht door Schepsel »

Ik vind het bijna grappig. Die persoon reageert dus op het mogelijke niqaab-verbod en maakt er vol spelfouten een of ander raar zionistisch complot van. Het enige wat me triest maakt is dat dit soort lieden als ''Nederlander'' telt en mag stemmen. ''Ongelovigers''!
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: F**CKING HOOFDDOEK. F**CKING NIQAB

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: F**CKING HOOFDDOEK. F**CKING NIQAB

Bericht door Ariel »

Ach toch. Wat vertederend. :heart: Ze heeft waarschijnlijk dat katje gevonden en neemt het mee naar huis.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2510
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: F**CKING HOOFDDOEK. F**CKING NIQAB

Bericht door Pizzaman »

Ariel schreef:Ach toch. Wat vertederend. :heart: Ze heeft waarschijnlijk dat katje gevonden en neemt het mee naar huis.
....voor in de stoofpot? :cry:
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: F**CKING HOOFDDOEK. F**CKING NIQAB

Bericht door Mahalingam »

“Prophet Muhammad awoke one day to the sounds of the Adhan, the Muslim daily call to prayer. Preparing to attend, he began to dress himself; however, he soon discovered his cat Muezza sleeping on the sleeve of his prayer robe. Rather than wake her, he used a pair of scissors to cut the sleeve off, leaving the cat undisturbed. When he returned from the Mosque, Prophet Muhammad received a bow from Muezza in gratitude. He then stroked his beloved cat three times. The accuracy of this story is not clear, as no references to it are made in the Quran or the Hadith, but rather by historical sources not considered religious text in Islam.”
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: F**CKING HOOFDDOEK. F**CKING NIQAB

Bericht door Mahalingam »

Pet cats banned in ISIS-held Mosul, jihadists search homes - report
Keeping cats at home is no longer allowed for Mosul residents, the terrorist group Islamic State (IS, formerly ISIS/ISISL) said in the new decree. “Islamic State’s Central Fatwa Committee issued a fatwa against the breeding of cats inside houses in Mosul,” Iraqi’s Al Sumaria reported on Tuesday.

The outlet did not provide a clear explanation as to why IS had issued a ban on cat breeding only saying that the decree, along with other fatwas, “matches” jihadist “vision, ideology and beliefs”. Warning the city’s residents not to violate the new law, ISIS fighters began searching their houses for felines.

IS was not so averse to cats before, at least on the outside. Its propaganda accounts on social media have previously posted numerous pictures of kittens to lure in young recruits. In the photos, the cats were surrounded by guns and grenades or cuddled by IS fighters.
https://www.rt.com/viral/361719-isis-ban-cats-mosul/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: F**CKING HOOFDDOEK. F**CKING NIQAB

Bericht door King George »

Marokko verbiedt maken en verkopen van boerka's en niqaabs

In Marokko is een wet in werking getreden die verbiedt dat er in het land nog boerka's en niqaabs, hoofddoeken die slechts de ogen vrijlaten, worden gemaakt of verkocht. De maatregel zou in het kader van 'de veiligheid' zijn genomen, maar wat dat precies inhoudt, blijft onduidelijk. Dat schrijft de NOS.


De wet kwam voor de inwoners van het land als een grote verrassing en doet de vraag rijzen of er op termijn ook een totaalverbod komt. De laatste jaren is het aantal boerka- en niqaabdraagsters in het land gegroeid.

Boerkiniverbod
Vrouwen die de gewaden dragen, worden in het overwegend islamitische land veelal als extremistisch aanzien. Het is niet het eerste kledingverbod in het land: in sommige privézwembaden geldt ook een omstreden boerkiniverbod.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: F**CKING HOOFDDOEK. F**CKING NIQAB

Bericht door King George »

Met dit soort kul probeert Al Jazeera ons vanuit Qatar te brainwashen. Geheel volgens het recept van de Moslim Broederschap:

"Hijab makes me feel free."
Women from around the world share their thoughts about the hijab http://aje.io/n3cr
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: F**CKING HOOFDDOEK. F**CKING NIQAB

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:Geheel volgens het recept van de Moslim Broederschap: "Hijab makes me feel free."
Dagelijks in mijn blote kont rondlopen geeft mij een goddelijk gevoel van vrijheid. Maar het mag niet. Heeft zeker iets te maken met regeltjes of zoiets die onze beschaving aangaan.

Ach, als je de Achterlijken zou verzoeken Europa te verlaten om zich te vestigen in het eerste de beste islamitische land om het ultieme geluk te ervaren van de vrijheid die islam biedt, dan nog zullen zij blijven. Want . . .

Het ware geluk van de Achterlijken is het blijvend kunnen parasiteren op onze kenniseconomie en beschaving.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: F**CKING HOOFDDOEK. F**CKING NIQAB

Bericht door Ariel »

Mashallah..........Als het hoofd maar bedekt is.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: F**CKING HOOFDDOEK. F**CKING NIQAB

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Mashallah..........Als het hoofd maar bedekt is.
Zou dit echt zijn? Ik kan het mij nauwelijks voorstellen. Terwijl ik toch juist over een levendige fantasie beschik.

Ik wil dit als filmpje zien. Want . . . Ik zeg niet dat de foto niet waar is, ik heb alleen zo mijn twijfels en weet dat het niet zo moeilijk is om de foto te manipuleren. Ik heb ook weleens een vouw uit haar kleren naakt doen staan. Fysiek :cool: [icon_lol.gif] en via photoshoppen.

Ik durf hier € 50 om te verwedden dat de afbeelding gephotoshopt is. Dat zie ik gewoon. Nou ja, na aandachtig bekeken te hebben. Neemt niet weg dat ik het resultaat fantastisch vind. Het gaat ook vooral om de erbij geplaatste tekst van Ariel. Wij zien deze religieuze Marokkaanse hoerige lellebellen met zwaar opgemaakte make-up maar al te vaak. Een hoer is niet erg, maar wel een religieuze Marokkaanse slet waar er momenteel veel te veel van vrij rondlopen zonder souteneur. In gedachten is dat natuurlijk de historische Mohammed. :hypocrite:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: F**CKING HOOFDDOEK. F**CKING NIQAB

Bericht door Ariel »

'Hans van de Mortel' schreef:
Ariel schreef:Mashallah..........Als het hoofd maar bedekt is.
Zou dit echt zijn? Ik kan het mij nauwelijks voorstellen. Terwijl ik toch juist over een levendige fantasie beschik.
Ik weet niet of het echt is Hans. Het is een foto, en geen filmpje, en het komt van een Indonesische site.

Ik kan het niet lezen. Misschien kan Mahalinham er wat mee?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: F**CKING HOOFDDOEK. F**CKING NIQAB

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Het is een foto, en geen filmpje,
Dat bedoelde ik. Was het een filmpje, dan kon er van twijfel nauwelijks sprake zijn.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: F**CKING HOOFDDOEK. F**CKING NIQAB

Bericht door Pilgrim »

Ariel schreef:Ik kan het niet lezen. Misschien kan Mahalinham er wat mee?
Je kan gewoon de Google vertaler gebruiken. Er zit zelfs een taalherkenningsfunctie in, voor het geval je de taal niet weet. Het is inderdaad Indonesisch.

Op zijn Googles staat er dit:
Koplak zijn nih si ya ... Ik vraag me af wat hij dacht. Of misschien een van de kostuums. Of, DOI verscheurd tussen gaan naar de overwegingen of naar de disco. De top slijtage kappen, maar onder slijtage minirokjes ... Jiaann ... Jozz nan ... Uh ... Duzz nan ... !!!

Mbok ya op ongeveer als u een stijlvolle ya ... Natuurlijk alleen hoe goed en adequaat.
Btw, de locatie waar de foto hierboven ya ... ???
In het land of in het buitenland ... ???
Misschien weet niemand jullie ..
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: F**CKING HOOFDDOEK. F**CKING NIQAB

Bericht door Ariel »

Asielaanvraag vervolgde christenen afgewezen door ambtenaar met hoofddoek
Afbeelding
Ambtenaar met kopvod
CDU politicus Wolfgang Bosbach ontmoette onlangs een christelijke Irakese familie in Noord Rijnland-Westfalen die voor gewelddadige moslims waren gevlucht. Hun asielaanvraag werd bij immigratiedienst Bundesamtes für Migration und Flüchtlinge (BAMF) behandeld door een ambtenaar met een hoofddoek. Deze vrouw wees de asielaanvraag af.

Afgelopen jaar dienden 97.000 Irakezen in Duitsland een asielaanvraag in. In januari werd 64.4% van de Irakese asielaanvragen goedgekeurd.

Bosbach kan zich voorstellen dat de christelijke asielzoekers ‘de indruk kunnen krijgen dat hun aanvraag mogelijk niet volledig objectief en zonder vooroordelen behandeld worden’.

Directeur immigratiedienst: ‘Prima in orde dat onze medewerksters hoofddoek dragen’

Toenmalig BAMF-directeur Frank-Jürgen Weise zei afgelopen zomer in een interview dat hij geen problemen heeft met een hoofddoek op het werk: ‘wanneer het dragen van een hoofddoek niet samengaat met gedrag dat haaks staat op onze waarden, is het in orde om de hoofddoek te dragen’.

Als de zaak van de afgewezen asielaanvraag van de Irakese christen aan een BAMF-woordvoerster wordt voorgelegd antwoordt deze: ‘ In principe mogen vrouwen op hun werk een hoofddoek dragen. De werkgever kan dat recht alleen inperken als bijvoorbeeld sprake is van onveiligheid op het werk of verstoring van de arbeidsverhoudingen’.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: F**CKING HOOFDDOEK. F**CKING NIQAB

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Geen commentaar. Sprakeloos. Nou dan weet je het wel. Ik moet eerst afkoelen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie