F**CKING HOOFDDOEK. F**CKING NIQAB

Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: F**CKING HOOFDDOEK. F**CKING NIQAB

Bericht door Mahalingam »

En de eerste moeilijkheden met het boerkaverbod in Oostenrijk sinds 1 oktober zijn al aan de gang.

Er werd een lok-boerka ingezet.

Een onderwijzeres op weg van haar werk kwam in het station een boerka tegen. Daar zei ze tegen dat een boerka niet meer mag. De reactie was "Jullie wetten zijn de onze niet. "
En toen bleek dat een roedel 'jeugdigen' zich verdekt had op gesteld en nu te voorschijn kwam met het bekende geroep van rascist, kk hoer, en een Allah die Hakbar is. De onderwijzeres werd door de boerka tegen de grond gewerkt.

De politie kwam toen en beschermde de vrouw en nam de boerka mee om te zien wat erin zat.
Arrestaties zijn niet verricht.
Burka-Trägerin attackiert Lehrerin
In Wien-Mariahilf hat eine voll verschleierte Muslimin eine Lehrerin attackiert. Zehn Polizisten mussten schließlich eingreifen, um die Österreicherin zu schützen.
[...]
Vorsichtshalber gaben die Beamten der Lehrerin noch einen Ratschlag mit auf den Weg: „Meiden Sie in der Öffentlichkeit solche Szenen, sonst landen Sie noch mit einem Messer im Bauch im Spital.“
http://www.oe24.at/oesterreich/chronik/ ... /302644342
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: F**CKING HOOFDDOEK. F**CKING NIQAB

Bericht door Pilgrim »

Ook Denemarken stuurt aan op boerkaverbod

Geplaatst op 9 oktober 2017

Afbeelding

Terwijl er in Duitsland hoogstens over een boerkaverbod wordt gediscussieerd, pakken steeds meer landen in Europa door. Na Frankrijk, België en Oostenrijk voert nu ook Denemarken een verbod op de volledige versluiering in.

De midden-rechtse Deense regering kondigde aan de invoering van een boerkaverbod voor te bereiden. Na de conservatieve Partij en het liberale Venstre sprak zich nog een coalitiepartij, de Liberale Alliantie, voor de ondersteuning van een verhullingsverbod.

De wet moet niet tot de boerka of de niqab beperkt te blijven, maar in het algemeen verbieden het gezicht in het openbaar te bedekken. Met de beslissing van de drie coalitiepartijen is er in het parlement nu een duidelijke meerderheid voor zo´n besluit.

Al in mei kwam de Deense regering overeen om de sociale uitkering in te trekken wanneer islamitische vrouwen op grond van het dragen van een boerka of een niqab banen zouden weigeren. De immigratie-kritische Deense volkspartij als de op één na grootste partij vond het verbod niet ver genoeg gaan. Zij eiste een algeheel boerkaverbod in Denemarken, wat er nu dus zal komen.

Behalve de partijen van de midden-rechtse minderheidsregering en de haar gedogende Deense volkspartij spraken ook de oppositionele sociaaldemocraten zich voor een verhullingsverbod uit.

In Oostenrijk werd al meer dan een week geleden verboden het gezicht te verhullen. Wie in een boerka of niqab de straat opgaat, krijgt sindsdien een geldboete van tot € 150,- Nieuwelingen wordt gewezen op de nieuwe wettelijke situatie. Ook in Frankrijk en België werd de boerka verboden. In Duitsland discussieerde men hier tot nu toe zonder succes over.

Bron: www.freiewelt.net

Vertaling: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/10/09 ... rkaverbod/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: F**CKING HOOFDDOEK. F**CKING NIQAB

Bericht door Mahalingam »

Ik had gedacht dat de eerste boete (150 euro) voor een boerka wel die lok-boerka zou betreffen waarover een paar berichten geleden hier werd bericht.
Maar nee , de eerste boete zou volgens de media deze zijn waar ik mij bij afvraag: "Is dat de bedoeling van de boerka-wet? ".
Man dressed as a shark is arrested under Austria's burka ban laws while working as a mascot outside a shop
Afbeelding

A man dressed as a shark has been arrested under Austria's burka ban laws while working as a mascot outside a shop.

The employee was standing outside McShark in a shark suit to advertise the new electronics store in Vienna.

Police officers demanded he removed his shark head and when he refused, protesting he was 'just doing his job', they arrested him and slapped him with a fine.
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... a-ban.html
Boerkaboete voor man in haaienkostuum
https://www.hln.be/bizar/boerkaboete-vo ... ~a591ee7d/
Oostenrijk wil boerkaverbod consequent doorvoeren
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/oo ... ~a28670df/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: F**CKING HOOFDDOEK. F**CKING NIQAB

Bericht door Ali Yas »

Mahalingam schreef:Maar nee , de eerste boete zou volgens de media deze zijn waar ik mij bij afvraag: "Is dat de bedoeling van de boerka-wet? ".
Het lijkt meer op straf voor het bespotten van mohammedaanse kleding.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: F**CKING HOOFDDOEK. F**CKING NIQAB

Bericht door Mahalingam »

Dat gedoe over geen hoofddoeken bij de politie kent geen einde. Misschien pas als we een echte Religieuze Politie hebben.
Rotterdamse agente vecht verbod hoofddoek aan
UTRECHT - Een agente uit Rotterdam is naar het College voor de Rechten van de Mens in Utrecht gestapt omdat het haar verboden is een hoofddoek te dragen tijdens het werk. De korpsleiding is tegen omdat de uitstraling van de politie neutraal moet zijn. Het korps is inmiddels op de uitspraak voorbereid.

Dat blijkt uit een vertrouwelijke brief die via het internet communicatiekanaal van de Nationale Politie, Intranet, is verstuurd aan alle politiemensen. Het bericht is in het bezit van De Telegraaf. De ’hoofddoekkwestie’ ligt zeer gevoelig binnen de politie en ook de politiek.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/848692/ ... fddoek-aan

Latere aanvulling want het blijkt een kakelverse agente te zijn.:
Het College in Utrecht heeft zich dinsdag in een zitting over de kwestie gebogen. Opvallend is dat de hoofddoekdiscussie bij de politie eerder dit jaar al werd gevoerd, en de agente in kwestie pas net in dienst is. Ze wordt eind november beëdigd, ‘met of zonder hoofddoek’ volgens het interne bericht.

De agente zelf benadrukt dat de politie meer diversiteit wil, en vindt dat het daarom nuttig is dat er een ‘experiment met het “uniform plus” komt’.
http://www.elsevierweekblad.nl/nederlan ... an-551628/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: F**CKING HOOFDDOEK. F**CKING NIQAB

Bericht door Pilgrim »

Het verzet tegen de islamisering neemt toe: Tsjechische partij SPD voor boerkaverbod

Geplaatst op 18 oktober 2017

Afbeelding
Tomio Okamura, de leider van de Tsjechische partij SPD.

Ook in de Tsjechische Republiek ontstaat verzet tegen de islamitische volledige versluiering in het openbaar. Nu heeft de partij “Vrijheid en Directe Democratie” (SPD) aangekondigd een wetsontwerp in het parlement in Praag te willen indienen betreffende het boerkaverbod. Een partijwoordvoerder verklaarde dat de “vluchtelingen”bestorming uit islamitische landen een direct gevaar voor Europa zou vormen, dat inmiddels om haar eigen culturele identiteit zou moeten vechten. Met het wetsontwerp tegen de boerka zou het er daarom om gaan de islamisering van het land te verhinderen.

Ook de SPD-parlementariër Jaroslav Holik verklaarde: “Wij zijn ertegen dat er mensen in ons land komen die aan onze bevolking hun culturele waarden willen opdringen. Daarom pleiten we voor een volledig boerkaverbod. Want vanuit het oogpunt van de veiligheid bestaat er geen verschil tussen een gemaskerde misdadiger en een vrouw met een onherkenbaar gezicht.”

De SPD zou bovendien ook opkomen tegen de bouw van nieuwe moskeeën en voor het verbod voor moslims om in werktijd te bidden, zei Holik.

In actuele peilingen staat de SPD op dit moment op ongeveer 13% van de stemmen. Voor een boerkaverbod is ze daarom aangewezen op bondgenoten.

Bron: http://zuerst.de

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/10/18 ... rkaverbod/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: F**CKING HOOFDDOEK. F**CKING NIQAB

Bericht door Mahalingam »

Ik zei:
"Dat gedoe over geen hoofddoeken bij de politie kent geen einde. Misschien pas als we een echte Religieuze Politie hebben.".

Maar het kan nog erger. De hoofddoek fanate, Sarah Izat , die bij de politie werkt wil liever rechter met hoofddoek worden. Sharia rechtbank?
Sarah Izat wil agent zijn met een hoofddoek. In dit interview vertelt ze waarom

'Wat ik denk en wie ik ben, wordt niet alleen maar gekenmerkt door dit lapje stof'

artikelSarah Izat (26) werkt met hart en ziel bij de Rotterdamse politie. Dus wanneer haar werkgever haar de functie van buitengewoon opsporingsambtenaar in het vooruitzicht stelt, gaat zij daar gretig op in. Alleen, haar hoofddoek moet af. Izat stapte naar het College voor de Rechten van de Mens, dat volgende week uitspraak doet.
Motivatie:
'Ik wilde mijn liefde voor God concreet maken, zoals nonnen dat doen met het dragen van hoofdbedekking. De hoofddoek is vergroeid met mijn identiteit en het voelt voor mij nu heel onnatuurlijk om geen hoofddoek te dragen.'
Dat een Tu quoque :
'Vandaag zag ik nog een mooie grote tattoo bij een collega. Ik heb een kruisje gezien bij twee collega's op een andere afdeling. Er wordt dus niet gehandhaafd op allerlei andere zichtbare uitingen die de gedragscode verbiedt. Dat hoeft wat mij betreft ook niet, want mijn collega's zijn niet minder dienstbaar met een tatoeage. Maar het gaat me om het principe.
https://www.volkskrant.nl/binnenland/sa ... ~a4534391/
Hier heeft ze het over haar ambities:
https://issuu.com/erasmusmagazine/docs/ ... 20?ff=true
Afbeelding

Misschien is het goed te weten dat ze twee jaar geleden fotografe van de Rotterdamse moslimpartij NIDA was.
http://www.nidarotterdam.nl/nieuwsberic ... gRVr7aZNE5

Onderwijl komt er onder het gewone volk een nieuw taalgebruik:
"Ik zat naast een hoofddoek in de bus."
"Er kwamen een stel hoofddoeken door de straat aangelopen."
"Die auto voor mij kan niet rijden. Oh, ik zie het al, een hoofddoek".
"Er stonden drie hoofddoeken voor mij in de rij. En achter de kassa zat ook een hoofddoek."
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: F**CKING HOOFDDOEK. F**CKING NIQAB

Bericht door King George »

Er zijn zo'n 57 OIC-landen waar ze per direct linea recta enkele reis naar kan ophoepelen. Liever vandaag dan morgen.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: F**CKING HOOFDDOEK. F**CKING NIQAB

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:
Onderwijl komt er onder het gewone volk een nieuw taalgebruik:
"Ik zat naast een hoofddoek in de bus."
"Er kwamen een stel hoofddoeken door de straat aangelopen."
"Die auto voor mij kan niet rijden. Oh, ik zie het al, een hoofddoek".
"Er stonden drie hoofddoeken voor mij in de rij. En achter de kassa zat ook een hoofddoek."
[icon_lol.gif] Lol. Zo herkenbaar...
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: F**CKING HOOFDDOEK. F**CKING NIQAB

Bericht door Pilgrim »

Column Jan Roos: PVV-rechters, graag

Door Jan Roos, 10 november 2017

Als ik me even wil ergeren kijk ik naar het NOS Journaal, maar als ik echt zin heb om me kwaad te maken open ik de website van de Volkskrant en het is altijd wel raak.

Deze keer in de Volkskrant een interview met Sarah Izat, een moslima die – “hallo, daar zijn we weer!” – een hoofddoek wil dragen tijdens haar werk als politie-agente. Het is onbegrijpelijk dat deze discussie voor de zoveelste keer gevoerd moet worden: Politiemensen dragen een uniform, dat doen ze omdat ze neutraliteit dienen uit te stralen. Dus geen religieuze uitingen, en geen uiterlijke kenmerken die je kunnen koppelen aan welke organisatie, politieke opvatting of welk denkbeeld dan ook. Mooi, ook weer opgelost. Zou je zeggen. Toch blijft de roep om een uitzondering voor de hoofddoekdraagster te maken steeds weer klinken.

Volgende week komt het Collega voor de Rechten van de Mens met de uitspraak of mevrouw Izat haar doekje nou op mag tijdens haar werk of niet. En voor de zoveelste keer zal het een ‘nee’ worden en dan zal voor de zoveelste keer geroepen worden dat dit discriminatie is. Het begint een beetje het niveau van de Zwarte Pietendiscussie te krijgen: iedere keer weer hetzelfde grijsgedraaide plaatje. In het interview zegt mevrouw Izat nota bene dat haar indentiteit vergroeid is met haar hoofddoek en dat ze het lapje stof draagt om haar liefde voor haar god concreet te maken. Vervolgens stelt ze dat wij niet bang hoeven te zijn dat de politie islamiseert als politiemensen zo’n onding dragen.

U begrijpt wel dat met zoveel tegenstellingen het lastig is mevrouw verder nog serieus te nemen. Totdat ik een ander interview met deze moslima las. Daarin meldt ze dat het haar doel is om de eerste rechter in Nederland te worden met een hoofddoek. Weer dezelfde kletskoek natuurlijk, want een rechter dient net als een politievrouw neutraal gekleed te zijn. Voor shariarechtbanken moet je echt ergens anders zijn.

Maar daarna maakt ze een punt waar ik het alleen maar mee eens kan zijn. Want volgens Sarah Izat moet de rechterlijke macht de maatschappij weerspiegelen en dat is nu niet het geval. En dit was de eerste keer dat ik haar iets zinnigs hoorde zeggen. Want inderdaad zeg: de rechterlijke macht is verre van een doorsnee van onze samenleving. Zestig procent van de rechters in ons land is vrouw en vrijwel allemaal D66 of linkser. Daar zou wel eens wat aan mogen gedaan worden, want dat is inderdaad geen representatieve weerspiegeling van de maatschappij.

Dus ik pleit bij deze voor PVV-rechters, FvD-rechters en een stuk minder rechtsprekende vrouwen. Maar ik denk niet dat Sarah Izat die doorsnee van de samenleving wenst, want het moet natuurlijk wel allemaal in haar geïslamiseerde straatje passen.

http://www.dagelijksestandaard.nl/2017/ ... ers-graag/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: F**CKING HOOFDDOEK. F**CKING NIQAB

Bericht door Pilgrim »

LONGREAD: Schandaal bij voetbalwedstrijd Duitsland tegen Engeland: De DFB laat een islamitisch meisje met hoofddoek toe in het stadion

Geplaatst op 19 november 2017

Afbeelding

SCHANDAAL VOOR VOETBALWEDSTRIJD DUITSLAND-ENGELAND: KLEIN MEISJE DROEG – TEGEN DE REGELS VAN DE KORAN IN – BIJ BINNENKOMST VAN DE SPELERS EEN HOOFDDOEK

Ook de DFB is haantje de voorste als het gaat om de islamisering en vroegtijdige kinderlijke seksualisering: In de vriendschappelijke wedstrijd Duitsland tegen Engeland op vrijdag 10 november liep samen met het Duitse Elftal ook een klein meisje met hoofddoek het Wembley-Stadion binnen. Niets maakt de graad van de voortdurend afgedwongen islamisering van Duitsland en Europa méér duidelijk – en niets toont meer aan hoe, naast links, de islam de praktijk van de vroege seksualisering van kinderen bedrijft. Want dit meisje werd door de islamitische organisatoren geïnstrumentaliseerd: Ze droeg een hoofddoek, hoewel het die volgens de Koran niet hoefde te dragen. (zie verder hieronder)

De islam heeft nu ook de voetbalwereld veroverd: Klein meisje draagt bij binnenkomst van de voetballers in het stadion een hoofddoek

Hoezeer de islamisering voortschrijdt en door de verweekte goedmenschen wordt aangevuurd,toont een meest recent voorbeeld aan: Voor de voetbalwedstrijd Duitsland tegen Engeland liep naast 10 anderen een klein meisje samen met de voetballers het stadion binnen. Dit meisje droeg – voor de hele wereld zichtbaar – een hoofddoek. De boodschap was duidelijk: Zie: In Duitsland is de islam reeds deel van het land geworden. Maar de hoofddoek symboliseert als geen ander symbool in werkelijkheid de vernedering en onderdrukking van de islamitische vrouwen door hun door mannen gedomineerde religie.

“De hoofddoek is de vlag van het islamisme” (Alice Schwarzer)
Alice Schwarzer schreef daarover jaren geleden dat de hoofddoek het primaire symbool is van de “islamisten” – dat het de “vlag is van het ´islamisme´” (A. Schwarzer: “De grote versluiering”). Waarin ze zonder meer gelijk heeft.

Onjuist aan dit gezegde is alleen het door Schwarzer tot op heden nog steeds gebruikte begrip “islamisme”. Dit suggereert dat ´islamisten´ zogenaamd niets met de islam te maken zouden hebben. Dat ze deze “verkeerd begrepen” zouden hebben, hem zouden misbruiken. Toch – ik schreef daarover talloze artikelen – is dit een totaal verkeerde veronderstelling en een begrip, dat uitsluitend door het Westen wordt gebruikt. Want de islam kent het begrip “islamist” niet. Hij kent een ander begrip, dat precies benoemt wat er onder een “islamist” moet worden verstaan.

Een islamist is dus in werkelijkheid een “jihadist”, en deze vormt in de ogen van de islam de elite van de islam. Hij kent de koran niet slechter, maar wezenlijk beter dan de meeste overige moslims. En hij is opperbest thuis in de Soenna: De overleveringen van de woorden en daden van de Profeet – de naast de koran tweede normatieve tekstzuil van de islam, die bijna geen gemiddelde moslim ooit in de hand had.

Mohammed was de eerste jihadist van de islam, en de jihad is de oorlog tegen de “ongelovige” wereld met alle middelen: Van symbolische manifestaties, zoals die voorafgaand aan de interland Duitsland tegen Engeland, tot aan terroristische aanslagen toe, zoals wij ze intussen voldoende kennen. Het doel van de jihad is de verovering van de wereld met het doel het stichten van een islamitische wereldheerschappij.

Maar om terug te komen op Alice Schwarzer: wat zij bedoelde, is:

Met de hoofddoek wordt in een nog niet geïslamiseerd land de existentie van de islam gedemonstreerd – en wordt er gezegd: ziehier: wij zijn hier – om jullie laatste stuk te veroveren.

Dat dit door maar zeer weinig mensen begrepen wordt, ligt eraan dat ze nog steeds geen verstand hebben van de islam. Geen symbool in de islam is – naast de moskee – zo belangrijk als de hoofddoek, de hidjab of de boerka. Alle drie die lappen stof tonen een en hetzelfde: De volledige onderwerping van de islamitische vrouw aan de man. Want achter alle drie de kledingstukken ligt hetzelfde ten grondslag: Islamitische vrouwen mogen tegenover andere mannen hun bekoorlijkheden niet tonen – maar deze alleen reserveren voor de eigen man. Dat is chauvinisme en patriarchaal machtsvertoon van de bovenste plank. Verbazingwekkend, dat dit juist wordt ondersteund door diegenen, die zich anderzijds voordoen als strijders voor mensenrechten.

Noch hoofddoek, noch hidjab noch boerka worden vrijwillig gedragen
Dat dit “vrijwillig” zou geschieden, zoals moslims en zelfs vele moslima’s openlijk zeggen, is je reinste sprookje en pure Taqiyya: Want zoals alles in de islam gaat ook het gebod om de vrouwelijke gestalte te verhullen terug op de koran:

“Hij (Allah) spreekt in het bijzonder de vrouwen aan als hij zegt dat zij hun sieraad niet zichtbaar zullen dragen, behalve dat, wat duidelijk is, en dat zij hun doeken over hun lichamen trekken. (Koran 24:30-31)”

Dit zijn de woorden, die op de islamitische website “THE RELIGION OF ISLAM” te lezen zijn over de plicht van het dragen van de hoofddoek. Als vrouwen uit de islamitische cultuur beweren dat ze hun lichaamsverhulling vrijwillig zouden dragen, is dat het resultaat van een perfecte capitulatie van de vrouwen voor de dominantie van de mannenheerschappij – en symboliseert als bijna geen ander gedrag van de vrouwen datgene wat criminologen betitelen als het “Stockholmsyndroom”:

Onder het Stockholm-syndroom verstaat men een psychologisch fenomeen, waarbij het slachtoffer van een misdrijf vaak een positief-emotionele verhouding tegenover de misdadiger(s) opbouwt. Dit kan er toe leiden dat het slachtoffer sympathiseert met de daders, met hen samenwerkt of zelfs op één van hen verliefd wordt. Psychologisch gezien is dat vaak de enige kans om het er levend vanaf te brengen: De slachtoffers doen dat meestal niet bewust, maar vanuit een psychologisch-gedetermineerd overlevingsinstinct.

Want dat het dragen van de hoofddoek voor een moslima een plicht is, schrijft zelfs de hierboven geciteerde islamitische website “THE RELIGION OF ISLAM”:

“Deze verzen uit de Qur’an staan bekend als de verzen van de Hidjab, en de islamitische geleerden zijn het er over eens dat ze het dragen van de hidjab tot plicht maken. Een paar landen, zoals Saoedi-Arabië en Qatar, staan op kledingvoorschrift. Van vrouwen wordt verwacht dat zij hun haar bedekken en een soepel, wijd, tot op de grond reikend overkleed over hun kleding dragen.”

Nee, het dragen van een hoofddoek is geen vrijwillige zaak, zoals media en moslims ons willen wijsmaken.Het wordt in de Koran aan de vrouwen voorgeschreven als een (kleding)gedrag, waarop niets valt af te dingen.

“En vertel de gelovige vrouwen, zij moeten de ogen neerslaan en zij moeten ervoor oppassen dat hun schaamte bedekt is, het sieraad dat zij dragen niet openlijk tonen, in zoverre het niet (nl. normaal gesproken) zichtbaar is, hun himr (in de originele tekst staat het meervoud van dit woord, humur) over de split (nl. van de jurk) trekken en het sieraad dat zij dragen aan niemand openlijk laten zien, behalve aan hun man, hun vader, hun schoonvader, hun zonen, hun stiefzonen, hun broers en hun zusters, hun vrouwen, hun slavinnen, de mannelijke dienaren, die geslachtelijke driften hebben, en de kinderen die nog niets weten van vrouwelijke geslachtsdelen. (...)”

Soera 24:31 volgens een vertaling van Paret.


Vooral het laatste deel van deze soera, waarin kinderen uitdrukkelijk worden uitgezonderd van de plicht de hoofddoek te dragen, maakt duidelijk dat het meisje, dat met de voetballers het stadion binnenkwam, haar hoofddoek droeg tegen de besluiten van de koran in. Het toont aan dat er ook binnen de islam een tendens van vroegtijdige seksualisering van kinderen te bespeuren valt: Want het dragen van hoofddoeken wordt pas verplicht vanaf de eerste menstruatie.

En het toont aan hoe kapot een samenleving is die op een over de hele wereld vertoonde voetbalmanifestatie applaudisseert voor de instrumentalisering van een klein meisje voor de doelstellingen van de islam, en deze bejubelt – en daarmee indirect haar eigen ondergang viert.

De hoofddoek is de definitieve onderwerping van de islamitische vrouw aan de man

Afbeelding
De hoofddoek is de definitieve onderwerping van de islamitische vrouw aan de man.

Hoezeer Alice Schwarzer gelijk had om de hoofddoek te betitelen als de banier van het “islamisme”, toont een verdere regel op de hierboven geciteerde islamitische website aan:

De meerderheid van de moslimvrouwen draagt de hidjab om Allah gehoorzaam te zijn en om te worden erkend als eerbare vrouw. (Quran 33.59) In de afgelopen 30 jaar heeft de hidjab zich echter afgetekend als een kenmerk van het islamitische bewustzijn. Veel vrouwen zien het dragen van de hidjab als een teken van hun wens om deel uit te maken van een islamitische herbeleving, in het bijzonder in landen waarin het praktiseren van de islam wordt afgeremd of zelfs verboden”.

In het hierboven geciteerde vers wordt er dus ten eerste op gewezen dat het dragen van de hoofddoek niet eens een persoonlijke beslissing van de moslima is, maar een teken van gehoorzaamheid tegenover Allah. Tevens wordt er op gewezen dat het dragen van de hoofddoek een moslima pas tot een “eerbare” vrouw maakt, wat van de weeromstuit betekent dat islamitische vrouwen die hem niet dragen, geen eerbare vrouwen zijn (dat staaft o.a. de zuuraanvallen, die in talrijke landen tegen moslima’s gericht zijn die geen hoofddoek dragen.)

Maar vooral wordt in de hierboven geciteerde regel gezegd dat het dragen van de hoofddoek een wezenlijk middel van de politieke islam is om in de landen van het “ongeloof” (dar al Harb) de islam in te voeren, met het doel deze tot dominante en uiteindelijk enige religie te maken. Want het doel met voorrang van de islam is het verkrijgen van de wereldheerschappij. De Jihad is het middel om deze te verkrijgen.

MET DE WERELDWIJDE OVERWINNING VAN DE ISLAM KWAM DE SHARIA – DE MISDADIGE WETGEVING VAN DE ISLAM. EN MET DE SHARIA KWAM DE HOOFDDOEK. EEN KORTE TIJDLIJN:

– In Iran werd bij vrouwen, die de hoofddoek niet droegen zoals het hoorde en waar alleen maar een haarlok zichtbaar was, door de gevreesde Iraanse religiepolitie dikwijls de hoofddoek met spijker in de schedel getimmerd. Ook daarover schreef Alice Schwarzer al in de jaren ’80 van de vorige eeuw – waarbij ze, ik heb het hierboven al opgemerkt, nog steeds het onderscheid maakt tussen een goede (“islam”) en een slechte islam (“islamisme”) – en daarmee uiteindelijk bijdraagt aan het verbreiden van de islam.

– In Iran overviel de traditionele zwarte sluier, die Iraanse vrouwen van top tot teen bedekt, het land onder Ayatollah Khomeini. De Chador is de “banier van de revolutie”, verklaarde hij, en drong hem aan alle vrouwen op.

50 jaar eerder, in 1926, had Reza Sjah politiebescherming verordend voor alle vrouwen die besloten de sluier af te wijzen. Op 7 januari 1936 beval de Sjah alle leraressen zowel als de echtgenotes van ministers en regeringsambtenaren “in Europese kleding te verschijnen”. Ook zijn eigen vrouw en zijn dochters stuurde de Sjah ongesluierd in de openbaarheid.

Europees Links, dat bij de ondergang van de Sjah een rol van betekenis speelde, maakt nooit gewag van de in vergelijking met de post-tirannieke revolutie welhaast paradijselijke vrijheid die in Iran onder de Sjah heerste.

– Het eerste slachtoffer van de islamitische oorlog in Algerije was Katia Bengana, een 17-jarig meisje, dat weigerde de sluier te dragen. Ze verdedigde haar beslissing zelfs nog toen haar beulen haar een pistool tegen het hoofd drukten en haar neerschoten.

– In 1994 werd de stad Algiers op een morgen figuurlijk wakker en liep tegen muren vol plakkaten aan, waarop de executie van ongesluierde vrouwen werd aangekondigd.

In 1990 stond Algerije aan het begin van een lange periode van dood en angst: een burgeroorlog (100.000 doden) met het schrikwekkende spook en een doorbraak der islamisten. De mensen erkenden dat er iets verschrikkelijks ging gebeuren, toen ze het aantal sluiers in de straten telden. Tegenwoordig wagen nog maar zeer weinig vrouwen het om het huis te verlaten zonder een hidjab of chador.

Het is nauwelijks te geloven, maar in de begin-jaren ’90 waren de meeste Algerijnse vrouwen niet gesluierd. Op 13 mei 1958 rukten talloze vrouwen op de Place du Gouvernement in Algiers hun sluiers af. Minirokken veroverden de straten.

In het midden van de jaren ’80 werd in vele landen het sharia-recht ingevoerd. Vrouwen in het Nabije Oosten werden in een soort mobiele gevangenis gestopt, en in Europa rukte de hoofddoek weer op, als middel om de “identiteit” terug te winnen; dit betekende de afwijzing van de assimilatie aan westerse waarden en de islamisering van vele Europese steden.

In het Egypte van de jaren ’50 trad president Gamal Abdel Nasser op voor de televisie om zich vrolijk te maken over de door de Moslimbroederschap opgeworpen eis voor een versluiering van vrouwen. Zijn vrouw Tahia droeg geen hoofddoek, nog niet eens op officiële foto’s. Thans is volgens de wetenschapster Mona Abaza 80% van de Egyptische vrouwen gesluierd. Daarbij kwam de strikte Wahabitische versie van de islam pas in de jaren ’90 naar Egypte, doordat miljoenen Egyptenaren in Saoedi-Arabië en andere Golfstaten werkten. Tegelijkertijd kreeg de islamistische politieke beweging meer voet aan de grond. Toen begonnen Egyptische vrouwen ermee de sluier zichtbaar te maken.

AFGHANISTAN: Kijkt men naar foto’s uit Kaboel in de jaren ’60, ’70 en ’80, dan ziet men veel ongesluierde vrouwen. Vervolgens kwam de Taliban en bedekte ze:

Afbeelding
Afghanistan voor en na de Taliban: Kaboel 1960 en Kaboel 1990

– In de mainstream cultuur worden bedekte vrouwen intussen beschouwd als “normaal”. Air France riep onlangs zijn vrouwelijke werknemers ertoe op om sluiers te dragen wanneer ze in Iran zijn. De Italiaanse regering versluierde onlangs tijdens het bezoek van de Iraanse president Hassan Ruhani naakte sculpturen in de musea van het Capitool uit ‘respect’ voor diens gevoeligheid.

– In Turkije hield Mustafa Kemal Atatürk voor bijeenkomsten van vrouwen hartstochtelijke toespraken, waarin hij de vrouwen opriep voorop te lopen met het goede voorbeeld: De sluier afleggen betekende de noodzakelijke toenadering van Turkije en de westerse beschaving te bestendigen. 50 jaar lang wees Turkije de sluier af – tot 1997, toen de regering onder de islamist Necmettin Erbakan het verbod op versluiering op openbare plaatsen afschafte. Later benutte de Turkse president Erdogan de sluier om de gestaag voortschrijdende islamisering van de samenleving te ondersteunen.

Met een opmerking over de in Frankrijk steeds meer verbreide islamitische sluier heeft Laurence Rossignol, de Franse minister voor Familie, Kinderen en Vrouwenrechten, voor een storm van verontrusting gezorgd:

Ze vergeleek hoofddoek dragende vrouwen met “Amerikaanse negers, die de slavernij accepteerden.” Kort daarop eiste Elisabeth Badinter, die tot de beroemdste feministes van Frankrijk behoort, een boycot van Europese modefirma’s als Uniglo of Dolce & Gabbana, die islamisch-correcte kleding ontwerpen.

De hoofddoek is naast de jihad welhaast het belangrijkste wapen van de islam. Ze is strikt genomen een deel van de jihad, die niet alleen met terrorisme en oorlog, maar op alle fronten wordt gevoerd. Doel van de Jihad is de vervulling van Soera 48:4 (al-Fath, de overwinning). Deze roept alle moslims op hun religie tot de leidende en enige ter wereld te maken:

“Hij is degene, die zijn afgevaardigden met de leiding en de religie van de waarheid gezonden heeft, opdat hij hen de religie verkondigt aan ieder van hen. En Allah voldoet als getuige.”

Bron: https://michael-mannheimer.net

Door: Michael Mannheimer

Vertaald uit het Duits door: Theresa Geissler

https://ejbron.wordpress.com/2017/11/19 ... t-stadion/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: F**CKING HOOFDDOEK. F**CKING NIQAB

Bericht door Mahalingam »

Vanwege de hoofddoek is de Muslim Council of Britain (MCB) in de gordijnen gevlogen.
Reported Ofsted targeting of young Muslim girls who choose to wear a headscarf is wrong
The Muslim Council of Britain today voiced its concern of Muslim school girls being unfairly targeted because of the choice they make to wear the headscarf. If true, the proposals challenges the very British values of religious freedom that this country cherishes.

In the Sunday Times on 19 November 2017, the Ofsted Chief Inspector of Schools Amanda Spielman is quoted to have said that “inspectors will talk to girls who wear such garments [the hijab] to ascertain why they do so in the school”, after meeting a group of campaigners and activists.
http://www.mcb.org.uk/reported-ofsted-t ... -is-wrong/
UK school inspectors to ask girls in hijabs why they wear the Islamic garment
Afbeelding

School inspectors will grill Muslim girls wearing hijabs in primary school in the UK to find out why they cover their heads and make sure they are not forced to wear the Islamic garment by parents or schools.

The reason given for wearing hijab will be recorded in school reports, Amanda Spielman, the chief inspector of schools, said as she announced the move on Sunday, The Times reported.

Spielman said the measure was partly triggered by Muslim women and secular campaigners calling for a ban on the wearing of hijabs in primary schools. Activists told her that girls as young as four were being dressed in hijabs to go to school, with some worried that the rise of the classroom hijab could be a sign of Islamic conservatism asserting itself in the UK.
https://www.rt.com/uk/410333-school-ins ... ls-hijabs/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: F**CKING HOOFDDOEK. F**CKING NIQAB

Bericht door Ariel »

"Dat gedoe over geen hoofddoeken bij de politie kent geen einde. Misschien pas als we een echte Religieuze Politie hebben.".

Deze uitspraak was te verwachten. Mensenrechtencollege: politie discrimineert agente met verbod op hoofddoek
De politie discrimineert een agente door haar te verbieden een hoofddoek te dragen tijdens het werk. Dat heeft het College voor de Rechten van de Mens bepaald in een zaak die was aangespannen door een agente in Rotterdam.

Uitspraken van het College zijn niet bindend. ,,Het College is deskundig en gezaghebbend en daarom vraagt een reactie ook een zorgvuldige voorbereiding. Uiteraard doet de politie dat in samenspraak met het ministerie van Justitie en Veiligheid, want de uiteindelijke bevoegdheid ligt bij de minister", heeft de politie al laten weten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: F**CKING HOOFDDOEK. F**CKING NIQAB

Bericht door Ariel »

Sarah Izat, het hoofddoek meisje is blij.
Ik ben uiteraard heel blij met de uitspraak", zegt Izat tegen RTL Nieuws. "Ik heb het nooit zo durven uitspreken, maar deze bevestiging is heel waardevol."

De uitspraak van het college is niet bindend. Of de 26-jarige agente nu ook naar de rechter stapt om haar gelijk af te dwingen is nog niet bekend. "Dat weet ik nog niet. Voor nu ga ik genieten van de uitspraak en bijkomen van de afgelopen weken."
Dram, dram, dram.....
Sarah Izat wil met de politie in gesprek om te kijken of zij voortaan haar uniform én hoofddoek mag dragen tijdens haar werk. Het College voor de Rechten van de Mens bepaalde vandaag dat in haar functie, waarin zij weinig contact heeft met burgers, een verbod discriminerend is.

De advocate van Izat, Betül Özates, vindt het erg jammer dat het college daar niet op ingaat. Ze had dat wel verwacht en ze wijst erop dat Izat juist een principiële uitspraak heeft willen uitlokken.
De politie gaat het oordeel 'grondig bestuderen'. De politie doet dat in samenspraak met het ministerie van Justitie en Veiligheid, verantwoordelijk voor de gedragscode Lifestyle Neutraliteit. De politie heeft tot 18 december 2017 om te reageren op het oordeel van het College.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: F**CKING HOOFDDOEK. F**CKING NIQAB

Bericht door Ariel »

Het politiebeleid dat agenten die met het publiek in contact komen geen hoofddoekjes mogen dragen blijft gehandhaafd. Dat heeft Minister Ferdinand Grapperhaus (Justitie) aan de Tweede Kamer laten weten.

Grapperhaus houdt vast aan de neutrale uitstraling van een agent. Dat is in "het belang van diens gezag en veiligheid in het optreden", schrijft hij.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: F**CKING HOOFDDOEK. F**CKING NIQAB

Bericht door Pilgrim »

Hoofddoekagente...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: F**CKING HOOFDDOEK. F**CKING NIQAB

Bericht door Pilgrim »

Bonusquote: Sylvain Ephimenco weigert gezag agente met hoofddoek te erkennen

Bert Brussen, 21-11-2017

Afbeelding

‘Een hoofddoek is een instrument van onderwerping’

“In dit land hoef je maar tot een kleine groep activisten te behoren en je wordt altijd wel door een of andere instantie gefaciliteerd. Zeker, democratie betekent ook respect voor minderheden. Maar wil dat zeggen dat je een vrijbrief mag geven aan lieden die er alleen maar op uit zijn de samenleving en de democratie te ontwrichten?

Dan zal ik me altijd op mijn democratische recht op burgerlijke ongehoorzaamheid beroepen om het gezag van een partijdige politieagente met hoofddoek niet te erkennen.

Een hoofddoek is een instrument van onderwerping.”


Sylvain Ephimenco (misschien wel de beste columnist van Nederland) schrijft in Trouw (misschien wel de slechtste krant van Nederland) wat veel, heel veel mensen in Nederland denken. Maar niet kunnen, willen of durven zeggen.

http://politiek.tpo.nl/2017/11/21/bonus ... -erkennen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: F**CKING HOOFDDOEK. F**CKING NIQAB

Bericht door Ariel »

Wat zijn Moslims drammers. IK WIL, IK MOET, RACISME , DISCRIMINATIE.
Rotterdamse islampartij NIDA wil in heel Nederland een proef met hoofddoekjespolitie

De lokale partij NIDA – actief in de Rotterdamse gemeenteraad – wil na de uitspraak van het College voor de Rechten van de Mens dat het weigeren van hoofddoekjesagente een voorbeeld van discriminatie zou zijn, meteen doorpakken. Er moet direct een ‘landelijke proef’ komen met agentes die zich in hijabs hebben ingepakt.

Kijk, alsof we in Nederland de neutraliteit van onze overheidsdiensten nog niet genoeg in het verdomhoekje hebben gezet – zie deze bizarre uitspraak van het College voor de Rechten van de Mens – doet de islampartij NIDA er gewoon nog een schepje op. Uiteraard is de lokale partij erg blij met deze uitspraak en noemt deze zelfs ‘hoopvol’. In werkelijkheid is het natuurlijk een ramp, maar als je door de roze bril van een islamist kijkt is dit natuurlijk een grote overwinning.

En dat gevoel moet worden uitgebouwd, aldus de club. En dus moet er in heel Nederland volop geëxperimenteerd worden met politie-agentes die hoofddoekjes dragen. Alleen maar mooi, vindt NIDA:


Nida noemt de uitspraak van het College ‘hoopvol’ en wil dat nieuwe uniformen worden ontworpen waar de hoofddoek onderdeel van is. De partij vindt dat iedereen die zich wil inzetten voor de samenleving dat ongeacht levensbeschouwing, etniciteit of sekse moet kunnen doen en dat de politie zich moet inzetten om naast diverser ook inclusiever te zijn.”

Dit zijn natuurlijk knettergekke uitspraken, maar maakt u zich niet direct zorgen. NIDA loopt hier wat hard van stapel, want de politie heeft nog niet eens gezegd actie te zullen ondernemen op de niet-bindende uitspraak van het krakkemikkige College voor de Rechten van de Mens. Dat men het oordeel gaat “bestuderen” is het enige wat de wetshandhavers tot dusverre erover kwijtwillen. Landelijke proeven met politie-uniformen waarvan de hoofddoek een onderdeel vormt zijn dus nog lang niet aan de orde.

Dit is dus allemaal goedkoop politiek winstbejag van een partij die al maanden pusht voor meer hoofddoekjes voor vrouwen. Regelrechte pure stennisschopperij. Zeker wanneer je daarbij in ogenschouw neemt dat mevrouw de klaagmoslima die kwam uithuilen bij het College zélf een actief lid van NIDA is.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: F**CKING HOOFDDOEK. F**CKING NIQAB

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: F**CKING HOOFDDOEK. F**CKING NIQAB

Bericht door Mahalingam »

Max Pam: Wie bij de politie een hoofddoek wil dragen, is per definitie niet geschikt voor die baan
[...]Omdat politieke principes in het Hollandse polderlandschap nooit lang standhouden, vroeg ik mij af hoe lang het gaat duren voordat je kunt worden aangehouden door een agente met een hoofddoek. Ik denk nog voor 2025.
[...]
Dat de agente gelijk zou krijgen, was niet moeilijk te voorspellen, want het College is vooral een College voor de Religieuze Rechten van de Mens. Dat bleek mij al eerder bij de zaak die de biljartvereniging van Urk had aangespannen.

In Urk willen ze niet op zondag biljarten - wel op zaterdag - en daarom vinden ze dat alle andere biljartclubs zich maar moeten aanpassen. De Urkers werden in het gelijk gesteld en het College deed dat in een video bij monde van een moslima met hoofddoek.
[...]
In de zaak van de agente en haar hoofddoek heeft het College het overigens niet aangedurfd de uitspraak te laten uitleggen door een dame met een hoofddoek. Het was dit keer een dame met een keurig permanentje.
[...]
Mensen moeten kunnen geloven wat zij willen en zij moeten dat kunnen doen in de kerken die zij willen. Maar juist om deze godsdienstvrijheid te kunnen waarborgen is het noodzakelijk dat de overheid als handhaver van vrijheden zelf volstrekt neutraal blijft.

Wie dat niet begrijpt, heeft eigenlijk niets van de rechtsstaat begrepen. Wie bij de rechtbank of de politie een hoofddoek wil dragen heeft eigenlijk niet begrepen waar de rechtbank en de politie voor staan en is per definitie niet geschikt voor een baan bij deze organisaties.
https://www.volkskrant.nl/opinie/max-pa ... ~a4543445/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: F**CKING HOOFDDOEK. F**CKING NIQAB

Bericht door Mahalingam »

In Zwitserland is weer een klein stukje gebied een beetje niqab/burka vrij gemaakt.
St Gallen approves conditional ban on face coverings
The cantonal parliament of St Gallen on Tuesday voted in favour of introducing a ban on covering the face in public, under certain conditions.
The bill was approved by 57 votes to 55 in its second reading, reported news agency ATS.

The new rule bans anyone from covering their face in public if they present a security risk or threaten social or religious peace, a condition that will be evaluated on a case by case basis.
That could include women wearing the burqa and people covering their faces during demonstrations or protests or for criminal intent.

The bill also passed in its first reading in September, when opponents slammed the move, saying it was superfluous and unsuitable.

Writing in the St Gallen Tagblatt at the time, editor Andri Rostetter criticized the law's implication that the authorities must make an “instant assessment” as to whether a person who covers their face is a threat.
“When this is the case, nobody knows. Not the police, who must apply the law... Certainly not the cantonal parliament, which has passed the law.”
https://www.thelocal.ch/20171129/st-gal ... ings-burqa
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: F**CKING HOOFDDOEK. F**CKING NIQAB

Bericht door Mahalingam »

Ingezonden brief Volkskrant:

Afbeelding

Het gaat over dit artikel:
Bercan veranderde van mening over de hoofddoek: 'Nee, het is toch niet een kwestie van vrijheid'

De oude opvatting
'Ik sta voor de rechten van de mens, dus voor vrijheid van meningsuiting, voor keuzevrijheid. Dat is de grondslag en kracht van de Europese democratie. Een hoofddoek dragen is zo'n vorm van uitingsvrijheid. Net zoals iemand kan beslissen een tattoo te dragen. Een persoonlijke keuze die respect verdient.
[...]
Het Kantelpunt
'Twee jaar geleden las ik de Koran. Nergens staat geschreven dat gelovige vrouwen een hoofddoek moeten dragen. Wel staat er dat zij hun kuisheid moeten bewaken, dat ze hun aantrekkelijkheden niet mogen tonen, dat zij sluiers over hun boezem moeten dragen en hun ogen moeten neerslaan. Ik las: 'O Profeet, zeg tot jouw echtgenotes en tot jouw dochters en tot vrouwen van de gelovigen dat zij hun gewaden over zich heen laten hangen. Op die manier is het gemakkelijk om hen te herkennen en worden zij niet lastiggevallen.'

'Ik werd bijna ziek toen ik dit las. In Iran, waar ik afgelopen najaar een rondreis maakte, werd het plaatje compleet. Een decaan van een universiteit die ons reisgezelschap ontving, zei: 'Het is een feit dat vrouwen seksuele objecten zijn. De man als rationeel wezen, moet haar beschermen.' Dus dáárom moeten vrouwen zich bedekken: omdat ze als een seksueel object worden gezien.'
[...]
De nieuwe opvatting
'Het dragen van de hoofddoek heeft niets met keuzevrijheid te maken. Het staat juist haaks op elke vorm van vrijheid, want een vrouw onderwerpt zichzelf ermee als lustobject voor de man en dat maakt haar onvrij. Met het dragen ervan bevestigt zij deze opvatting en accepteert zij deze. De vrouw is geen seksueel object. Zij is een autonoom wezen, vrij in haar handelen, daarin niet bepaald door wat een man van haar wil. Ik ben religieus, ik ben moslim. Maar ik ben geen seksueel object.
[...]
Het effect
'Mijn principiële bezwaren tegen de hoofddoek en andere sluiers voel ik fysiek. Tijdens de reis door het prachtige Iran voelde ik mij negen dagen lang gespannen en bekneld. Het was een continue struggle met de wettelijke kledingvoorschriften voor vrouwen. Eraan meedoen is acceptatie van het verstoppen van vrouwen. Met weigeren zou ik het hele reisgezelschap in de problemen kunnen brengen.
https://www.volkskrant.nl/opinie/bercan ... ~a4544172/
[...]
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: F**CKING HOOFDDOEK. F**CKING NIQAB

Bericht door Pilgrim »

Oostenrijk: volledig gesluierde vrouwen verlaten wegens “boerkaverbod” het land

Geplaatst op 12 december 2017

Afbeelding

Sinds 1 oktober is het in Oostenrijk verboden om je gezicht in het openbaar te verhullen. Voor volledig gesluierde islamitische vrouwen betekent dat: of de sluier afdoen of het land verlaten. Velen besluiten voor de tweede optie.

Sinds 1 oktober bestaat in Oostenrijk het verhullingsverbod. Sindsdien is het daar niet meer toegestaan om je gezicht in het openbaar te verhullen. Wie na een waarschuwing zijn gezicht nog steeds blijft bedekken, kan een boete krijgen van € 150,-

Vooral volledig gesluierde vrouwen zouden de dupe zijn van het verbod – enkelen van hen hebben Oostenrijk daarom met hun gezinnen verlaten, schrijft de Oostenrijkse “Heute”. Verder schrijft het blad dat de politie van Wenen sinds de invoering van de wet ongeveer 100 ambtshandelingen zou hebben uitgevoerd – twee derde deel vanwege boerka´s of niqaabs.

De volledig gesluierde vrouwen zouden verschillend reageren op de wet, zegt Elif Öztürk van de “Documentatiebureau islamvijandigheid en anti-islamitisch racisme”: afdoen, isolering of vertrekken.

Zo zou een gezin naar Egypte zijn vertrokken, omdat er voor de vrouw “geen sprake is” van het afdoen van de gezichtssluier, staat er op de website van “Dokustelle”. Een andere vrouw is met haar kinderen naar Servië vertrokken, omdat ze in Oostenrijk geen niqaab meer kon dragen.

In weer een ander geval zouden ouders hun kinderen van school afgemeld hebben, “omdat de moeder met de gezichtssluier haar kind niet meer naar school kan brengen en de vader een volledige baan heeft”. Daarom moest het gezin privéles voor zijn kind organiseren.

Hoeveel gezinnen met volledig gesluierde moeders Oostenrijk al zouden hebben verlaten, zou niet geregistreerd zijn.

Bron: www.epochtimes.de

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/12/12 ... -het-land/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: F**CKING HOOFDDOEK. F**CKING NIQAB

Bericht door Mahalingam »

Nationale Politie blijft erbij: Rotterdamse medewerker mag geen hoofddoek én uniform dragen
De Rotterdamse politiemedewerker Sarah Izat mag geen uniform dragen in combinatie met haar hoofddoek. Dat heeft de Nationale Politie woensdag in een brief aan het College voor de Rechten van de Mens (CRM) laten weten. De Nationale Politie legt hiermee het oordeel van het College naast zich neer.
[...]
In een persbericht laat korpschef Erik Akerboom weten dat 'de politie een divers samengestelde organisatie wil zijn die middenin de samenleving staat'. 'Objectiviteit en neutraliteit zijn daarbij heel belangrijk', aldus Akerboom. 'Ieder mens heeft persoonlijke opvattingen, maar onze professionaliteit vraagt om die voor je te houden. Deze onpartijdige en onafhankelijke uitstraling komt met name tot uiting in het uniform.'
https://www.volkskrant.nl/binnenland/na ... ~a4546857/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: F**CKING HOOFDDOEK. F**CKING NIQAB

Bericht door Ariel »

Daar gaan we weer. Ik voel een rechtzaak aankomen.
Moslima met hoofddoek verontwaardigd: ze mag niet bij McDonald's werken

Esmeray (16) uit Lent solliciteerde een tijdje geleden bij de nieuwe vestiging van McDonald's in Oosterhout, bij Nijmegen. Ze mocht op gesprek komen, werd geschikt bevonden, maar moest wel haar hoofddoek afdoen. De nieuwe McDonald's wil namelijk 'neutraliteit' uitstralen.

'Dat terwijl er in Nijmegen gewoon moslima's werken bij de McDonald's', vertelt Esmeray. 'Ik ken die dames, daar gaan ze heel leuk met hen om.'

Op Facebook is inmiddels een hevige discussie losgebarsten over de weigering van het meisje. De leidinggevende en de landelijke McDonald's houden voet bij stuk. 'Bij elke baan horen regels om werken voor het team en onze gasten zo aangenaam mogelijk te houden', aldus de McDonald's tegen de broer van het meisje.

'We hebben haar gewezen op de huisregels'
Tegen Omroep Gelderland zegt de McDonald's vandaag: 'Esmeray is gewezen op de huisregels, die mag iedere franchisenemer zelf bepalen. Toen heeft ze zichzelf teruggetrokken.'

De hamburgertent beroept zich op een uitspraak van het Europese Hof van Justitie in maart van dit jaar. Die zegt dat werkgevers vrouwen met een hoofddoek mogen weigeren, als daar een goede reden voor is.

Volgens het hof is de wens van een werkgever om tegenover zijn klanten neutraliteit te willen uitstralen legitiem, met name wanneer dat geldt voor de werknemers die contact met klanten hebben.

'Mijn zusje wil gewoon aan het werk'
Ferdi, de broer van Esmeray, is verbijsterd. 'Wat nou als elk bedrijf mensen gaat weigeren om een geloofsovertuiging, dan ontstaat er een enorme kloof', vertelt hij. 'Wij zijn half Nederlands en half Turks, maar vooral Nederlands. We praten goed Nederlands en mijn zusje wil gewoon aan het werk.'

Zijn zusje is geschrokken van de werkwijze in het nieuwe filiaal. 'Het raakte me echt. Ze zeiden: het kan zijn dat gasten zich er niet fijn bij voelen.'

Ook op Facebook reageren mensen verbaasd. 'Schande', reageert Elke. 'Ik begrijp volkomen dat je dit voelt als discriminatie', zegt Roberto. Anderen vinden dat de McDonald's gelijk heeft.

Inmiddels is Esmeray aan het werk bij de Jan Linders in Lent. 'Daar hebben ze zelfs speciale hoofddoekjes voor werknemers, met het logo van de supermarkt erop', vertelt Esmeray. Broer Ferdi is klaar met de McDonald's. 'Ik denk niet dat ik hier nog iets aan kan veranderen.'

De McDonald's staat open voor een gesprek om alles nog eens uit te spreken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie