Spaanse regering bedreigt Imran Firasat

Ozes

Spaanse regering bedreigt Imran Firasat

Berichtdoor Ozes » Zo Dec 09, 2012 4:47 pm

Spanish government threatens Imran Firasat with jail if he released his history of Mohamed
Afbeelding

The Innocent Prophet is due to be released on the 14th of December in Madrid, Spain. Our representative for Stand Up America Now, Imran Firasat, has received word from the Spanish government informing him that if he or Stand Up America Now continue on and release the film on December 14 in Madrid Spain, then his residency status will be revoked. He will be detained, locked in prison under the excuse of being a danger to national security, then deported back to Pakistan where he would be killed because he is facing a death sentence due to his criticism of Islam.

Again a government has backed down and given in due to the threats of Islam. If we do not stand up and fight, also in the United States of America, we will lose our freedom of speech. We cannot depend on the pro-Islamic Obama administration to protect our freedoms. We must do that ourselves by standing up, by marching. Let us join together.

This is an absolute outrage that a western country, such as Spain, would deport someone knowing they are facing an immediate death penalty, detain him, or threaten him and his family.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.

Pilgrim

Re: Spaanse regering bedreigt Imran Firasat

Berichtdoor Pilgrim » Zo Dec 09, 2012 5:04 pm

Bronvermelding moet er ook bij. Vind je het goed als ik dit artikel ook plaats bij mijn topic over censuur?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Ozes

Berichtdoor Ozes » Zo Dec 09, 2012 5:09 pm

"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.

Schepsel

Berichtdoor Schepsel » Zo Dec 09, 2012 6:22 pm

Dit is heel ernstig; ze bedreigen hem letterlijk met de dood.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Zo Dec 09, 2012 7:08 pm

Alweer een aanslag op de vrijheid van meningsuiting. Ik vraag me af of dit niet tegen de grondwet is. Eigenlijk net zo'n geval als met Tommy Robinson. Misschien moeten we maar eens een proces tegen de staat beginnen. icon_shh.gif

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Za Dec 15, 2012 2:45 am

Vrijheid van meningsuiting is erg leuk om vlammend over te kunnen debatteren. Aangezien we al 67 jaar geen oorlog meer gehad hebben kan vrijwel niemand zich voorstellen dat vrijheid van meningsuiting bijzonder kostbaar is.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

King George

Berichtdoor King George » Za Dec 15, 2012 10:37 am

En niet vanzelfsprekend! Als wij ook maar even niet alert zijn, is het zo weer gedaan met de VVM.
Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam

Ozes

Berichtdoor Ozes » Za Dec 15, 2012 2:43 pm

Afbeelding
Yesterday we reported that Imran Firasat and Terry Jones had postponed the release of their new Mohammed movie, due to a threat by the Spanish government to deport Mr. Firasat to his native Pakistan.

Now comes news that Imran Firasat may have been arrested. This press release just came in from Stand Up America Now:

Dr Terry Jones and Stand Up America Now believe that our friend Imran Firasat has been arrested by the Spanish government. Our last communication with Imran was at 4:13 am ET today. We had been in regular contact with him to support him in these last days of intense pressure from the Spanish police who had threatened to prosecute him or deport him back to Pakistan. We believe they have acted on these threats.

This situation has resulted in the postponed release of the movie, “The Innocent Prophet: Life of Muhammad from the point of view of an ex-Muslim.

Hier een stukje over de eerdere problemen van Imran Firasat
http://www.faithfreedom.org/features/le ... hypocricy/

~Winston Churchill.

silkyboxershortXL

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Berichtdoor silkyboxershortXL » Za Dec 15, 2012 6:20 pm

The innocence of the prophet (full movie)
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Za Dec 15, 2012 6:42 pm

Ik dacht dat dit filmpje nog niet gemaakt of in ieder geval nog niet op You tube geplaatst was. De Spaanse regering had de maker toch bedreigd met arrestatie en deportatie als hij het filmpje toch zou plaatsen of is dit de reden dat hij nu toch gearresteerd is? icon_think.gif

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Za Dec 15, 2012 7:33 pm

Pilgrim schreef:Ik dacht dat dit filmpje nog niet gemaakt of in ieder geval nog niet op You tube geplaatst was. De Spaanse regering had de maker toch bedreigd met arrestatie en deportatie als hij het filmpje toch zou plaatsen of is dit de reden dat hij nu toch gearresteerd is? icon_think.gif

Ik zit nu midden in de film. Ik vraag me af waar die details over Mohammeds moeilijke jeugd vandaan konen. Ik kan me die hadith waar dat in zou moeten staan niet herinneren. En hoewel ik het nog niet uitgezien heb begrijp ik de ophef die moslims nu juist over deze film maken niet. Er staan veel ergere dingen over de islam op youtube. Het zal wel met de publiciteit die het kreeg te maken hebben.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.

silkyboxershortXL

Berichtdoor silkyboxershortXL » Za Dec 15, 2012 8:03 pm

Ik zie nu dat de film beter had kunnen staan
op het topic Spaanse regering bedreigt Imran Firasat
of het topic over censuur.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Za Dec 15, 2012 8:08 pm

silkyboxershortXL schreef:Ik zie nu dat de film beter had kunnen staan
op het topic Spaanse regering bedreigt Imran Firasat
of het topic over censuur.

Dan plaats hem daar ook nog een keer. Dubbel is niet erg.

Schepsel

Berichtdoor Schepsel » Za Dec 15, 2012 8:22 pm

Ben op 0:46:28. Veel is nogal fictief he? Ik zit niet zo in de levensgeschiedenis van Mohammed, maar dat hij een religie verzon om maar meer macht te krijgen is toch vooral fantasie?
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.

Ozes

Berichtdoor Ozes » Za Dec 15, 2012 8:27 pm

Schepsel schreef:Ben op 0:46:28. Veel is nogal fictief he? Ik zit niet zo in de levensgeschiedenis van Mohammed, maar dat hij een religie verzon om maar meer macht te krijgen is toch vooral fantasie?

Dat hij het gewoon ter plekke verzon is redelijk goed vastgelegd, onder andere door Abdullah ibn Abi Sarh, maar het is ook op te maken uit de vele verzen die toevallig werden geopenbaard als Muhammed er behoefte aan had. Macht lijkt me de voornaamste drijfveer van Mohammed te zijn geweest.

~Winston Churchill.

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Za Dec 15, 2012 8:37 pm

Schepsel schreef:Ben op 0:46:28. Veel is nogal fictief he? Ik zit niet zo in de levensgeschiedenis van Mohammed, maar dat hij een religie verzon om maar meer macht te krijgen is toch vooral fantasie?

Ik weet het niet. Er zijn heelveel theorieën over. Een ervan zegt zelfs dat hij nooit bestaan heeft. Er vanuit gaande dat hij wel bestaan heeft zijn er verschillende mogelijkheden. Hij zou een bedrieger hebben kunnen zijn. Er zijn hadith waarin zijn schrijvers die zijn 'openbaringen' noteerden, met instemming van Mohammed zelf, soms met betere teksten dan Allah kwamen en die vervolgens als openbaring noteerden. Hier blijkt puur bedrog uit. Maar het kan ook zo zijn dat hij een of andere psychische ziekte had en werkelijk geloofde in zijn openbaringswanen. En misschien was zijn succes boven verwachting. Hij kon natuurlijk na zijn eerste 'openbaringen' ook niet weten dat zijn islam een van de great religions zou geworden.
Laatst gewijzigd door Zwartmeer op Zo Dec 16, 2012 2:27 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Schepsel

Berichtdoor Schepsel » Za Dec 15, 2012 8:49 pm

Ik zat zelf eigenlijk altijd te denken aan een soort van mix tussen gestoordheid, psychopathie en opportunisme/oerdriften (kind van 6! Ieh bah)/manipulatieve neigingen. Veel dingen kwamen inderdaad goed uit, ''Allah wil dat ik x of y doe'', maar dacht wel dat hij het waarschijnlijk zelf geloofde! Er werd ook een of andere stoornis op hem geplakt, ook een topic hier ergens over, dat hij door zijn afwijking bijv geen muziek kon verdragen. Maar we weten het niet :sceptic: Voor een fictieve figuur heeft hij wel erg veel ellende aangericht... Zijn er getuigenissen over zijn bestaan van andere, niet-islamitische bronnen die dus de persoon Mohammed hebben gezien en waar hij wordt genoemd?

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Za Dec 15, 2012 9:18 pm

Schepsel schreef:Zijn er getuigenissen over zijn bestaan van andere, niet-islamitische bronnen die dus de persoon Mohammed hebben gezien en waar hij wordt genoemd?

Bij mijn weten niet. Ik heb daar al eens naar gezocht. Alles wat we over hem weten is een 200 jaar zijn dood, uit volksverhalen, op papier gezet. In een van de hadith is een correspondentie tussen hem en een Romeinse keizer. Maar ik geloof niet dat diezelfde correspondentie in Romeinse bronnen terug te vinden is. Dus het zijn puur Arabische bronnen die je moet vertrouwen.

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Za Dec 15, 2012 9:21 pm

Schepsel schreef:Zijn er getuigenissen over zijn bestaan van andere, niet-islamitische bronnen die dus de persoon Mohammed hebben gezien en waar hij wordt genoemd?

Deze video, die hier ook al ergens staat, gaat over dit onderwerp. Robert Spencer meent dat Mohammed nooit bestaan heeft en daar heeft hij zijn argumenten voor...

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Za Dec 15, 2012 9:44 pm

Deze, zeer goede, documentaire heb ik vorige week gezien. Hoe krijgt een sekteleider, Jim Jones, het voor elkaar dat meer dan 900 mensen met hem zelfmoord plegen? En gelooft hij zichzelf? Er zijn een paar fragmenten waarin hij mensen, die in het complot zaten en konden lopen, uit de rolstoel laat opstaan. Dan moet hij toch geweten hebben dat hij het spul belazerde. Maar gezien zijn verder gedrag zoals de nutteloze massale zelfmoord zou je denken dat hij heel erg in zichzelf moet hebben geloofd...

Ozes

Berichtdoor Ozes » Za Dec 22, 2012 5:31 pm

According to a press release that was just sent out by Terry Jones:

Imran Firasat has today been informed by the Spanish government that his residency status has been revoked because of his involvement in the production of the youtube, The Innocent Prophet, with Terry Jones and Stand Up America Now

http://gatesofvienna.blogspot.nl/2012/1 ... -from.html

~Winston Churchill.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Za Dec 22, 2012 5:36 pm

Imran Firasat has today been informed by the Spanish government that his residency status has been revoked

Mijn hemel, wat moet de man nu. Vluchten of onderduiken is zijn enige optie.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Za Dec 22, 2012 5:39 pm

Ariel schreef:
Imran Firasat has today been informed by the Spanish government that his residency status has been revoked

Mijn hemel, wat moet de man nu. Vluchten of onderduiken is zijn enige optie.

Ik vind het in de eerste plaats inderdaad meer dan vreselijk voor die man maar ten tweede vind ik de ontwikkeling van deze trend meer dan alarmerend.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

silkyboxershortXL

Berichtdoor silkyboxershortXL » Do Jan 03, 2013 5:10 pm

Afbeelding
(Imran Firasat maakte in samenwerking met Terry Jones kortgeleden de animatiefilm “The Innocent Prophet”. Al voordat de film werd uitgebracht, dreigde de Spaanse overheid hem met consequenties. Het lijkt erop dat ze daadwerkelijk haar dreigement in daden wil omzetten. Daarmee zou Spanje niet alleen elk Europees verdrag schenden dat de meest minimale mensenrechten garandeert, maar ook Firasat in rechtstreeks levensgevaar brengen.)

Zoals jullie allemaal weten is mijn vluchtelingenstatus ingetrokken door het Spaanse Ministerie van Binnenlandse Zaken om de reden dat mijn activiteiten tegen de islam een risico zouden zijn voor de nationale veiligheid van Spanje. Ik kreeg een maand de tijd voor het indienen van een beroep, wat ik bezig ben te doen, waar ik middenin zit. Maar de vervolging eindigt hier niet. Alles wat de Spaanse autoriteiten tegen mij hebben gedaan om ervoor te zorgen de islamitische wereld tevreden gesteld wordt, is voor hen nog niet voldoende.

Vanavond kreeg ik een telefoontje van het politiebureau. Mij werd bevolen om naar het politiebureau te komen en mijn verblijfsvergunning in te leveren. Ik vertelde hen dat, omdat ik in de beroepsprocedure zit, men dat niet met mij mag doen. Ik heb mijn identiteitspapieren nodig tot het Hooggerechtshof het laatste woord over mijn status heeft uitgesproken. Ik weigerde om naar het politiebureau te gaan.

Maar zoals gewoonlijk hebben de Spaanse autoriteiten zoveel haast om mij naar Pakistan te deporteren dat ze om 21.00 uur zelf naar mijn huis kwamen en me bevalen om mijn verblijfsvergunning af te geven. Men bedreigde mij ook met te zeggen dat ik van nu af aan geen legale inwoner meer ben van dit land en dat ik als illegale immigrant elk gewenst moment kan worden opgepakt of uitgezet.

Het verliezen van mijn verblijfsvergunning betekent dat ik nu stateloos ben zonder identiteit. Elk moment kan elke politieagent me achter tralies zetten, omdat hij in mij een illegale immigrant ziet. Ik kan niet eens werken, omdat mijn werkvergunning ook is ingetrokken door de Spaanse autoriteiten. Ze hebben mij gehandicapt. Ze gaan niet eens wachten op de uitspraak van het Hooggerechtshof in mijn beroepszaak.

Weet je waarom dit allemaal met mij gebeurt? Vanwege kritiek op de islam. Mijn status in Spanje is niet ingetrokken, omdat ik volgens de Spaanse wet een misdaad zou hebben begaan, maar ik word vervolgd vanwege mijn verzet tegen de islam. Nu is het uiten van onze visie op de islam in de westerse wereld uitgeroepen tot een officiële misdaad. Spanje vreest de islamitische wereld. De Spaanse autoriteiten hebben een boodschap aan de islamitische wereld gegeven dat Spanje haar waardigheid heeft verloren en dat Spanje zich zal gedragen, zoals de islamitische wereld wil. Denkt u dat op deze manier het islamitisch terrorisme en onrecht kan worden gestopt? Natuurlijk niet. Dit moedigt moslims nog meer aan dat pad te blijven volgen en niet te veranderen.

Vrienden,

Ik ben verdrietig en geschokt. Waar is mijn recht op vrijheid van meningsuiting? Waarom, in plaats van te worden beschermd, word ik vervolgd door de Spaanse autoriteiten? Is het tegenwoordig een misdaad om de waarheid over de islam te spreken? Ga ik sterven als gevolg van mijn mening over de islam? Ik heb de steun van de wereld nodig. Als ik naar Pakistan gedeporteerd wordt (wat nu zeer waarschijnlijk is), dan zal nooit iemand nog openlijk de strijd tegen de gewelddadige ideologie van de islam durven aangaan en zal de wereld zich moeten onderwerpen aan de islam. Gelieve voor mij je stem te laten horen en help me, zodat ik word beschermd. Heel hartelijk bedankt.

Imran Firasat

http://ejbron.wordpress.com/2013/01/03/persverklaring-van-imran-firasat/#more-31967
Een initiatief
Spoiler! :
Onderstaand mijn mail die ik zojuist aan de minister heb gestuurd. Het staat jullie vrij deze mail te copiëren en aan de minister te sturen, onder voorwaarde dat jullie ondertekenen met jullie eigen naam.

Geachte minister,

Vandaag is bekend geworden dat de regering van Spanje de vluchtelingenstatus van Imran Firasat, een prominent ex-moslim, heeft ingetrokken. Uitwijzing naar zijn land van herkomst, Pakistan, lijkt nu immanent. Alleen het Spaanse Hooggerechtshof lijkt nog in een beroepsprocedure Imran nog tegemoet te kunnen komen.

Niet alleen is het intrekken van de vluchtelingenstatus van Imran in strijd met Spaanse en Europese regelgeving, maar ook wacht Firat bij uitwijzing een gruwelijk dood: Pakistanen zijn bekend om hun haat tegen alles wat niet strookt met hun opvattingen van en over de islam.

Mijn vraag aan u is de Spaanse regering om opheldering te verzoeken, respectievelijk de heer Firasat zijn vluchtelingenstatus terug te geven zodat hij in de bescherming van zijn rechten hersteld wordt.

In afwachting van uw antwoord verblijf ik,

Hoogachtend,

MJA Bouwman
Marc Bouwman zegt:
3 januari 2013 om 13:59
Er staat natuurlijk een foutje in de brief. Na het woord ‘respectievelijk’ moeten de volgende woorden worden geschreven: “..bij de Spaanse regering aan te dringen..”.

Het mag duidelijk zijn dat de minister Firasat natuurlijk niet zelf kan herstellen in zijn rechten.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA

silkyboxershortXL

Berichtdoor silkyboxershortXL » Za Jan 12, 2013 10:48 am

Hoop is geen strategie.
WWG1WGA

Terug naar “Eurabia”