Europese partners van de PVV

Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe Europese partners van de PVV

Bericht door Pilgrim »

Marine Le Pen: “Stoppen met dit EU-monster”

Geplaatst op 24 februari 2017

Afbeelding

De “rechts-populiste” Marine Le Pen wil in het geval van haar overwinning bij de Franse presidentsverkiezingen haar buitenlandse politiek alleen maar op het nationale belang richten en “stoppen met het EU-monster”. “Dat is de enige leidraad van onze politiek en daarmee van ons politieke handelen”, zei ze donderdag bij een toespraak over internationale politiek in Parijs. Een steunpilaar zou daarbij ook de enorme opwaardering van het leger zijn.

Marine Le Pen hernieuwde ook haar oorlogsverklaring aan de EU. “We moeten stoppen met dit bureaucratische monster in zijn huidige vorm”, eiste ze. De EU zou Frankrijk verzwakken. Zij zou de Europese verdragen opnieuw ter sprake willen brengen om “een Europa van de naties” te bouwen.

Defensiebegroting dient enorm verhoogd te worden
“Het is duidelijk dat Frankrijk´s politiek in Parijs wordt beslist en dat geen bondgenoot, geen verdrag, geen alliantie in plaats van Frankrijk over zijn politiek beslist”, zei Le Pen. De Franse defensiebegroting zou binnen vijf jaar naar drie procent van de economische prestatie verhoogd moeten worden – volgens informatie van de NAVO bedraagt dat op dit moment 1,8%.

Het in het begin van de maand voorgestelde verkiezingsprogramma van Marine Le Pen voorziet erin om, in het geval van haar verkiezingsoverwinning, een referendum over een uittreding uit de EU te organiseren. Zij staat in de peilingen voor de eerste verkiezingsronde op dit moment duidelijk bovenaan, echter niet bij de beslissende tweede verkiezingsronde.

Bron: www.krone.at

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/02/24 ... u-monster/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe Europese partners van de PVV

Bericht door Pilgrim »

Zweden: “Rechtspopulisten” grootste partij

Geplaatst op 24 februari 2017

Afbeelding

De Zwedendemocraten (SD) staan bovenaan in de peilingen. Bijna één op de vier Zweden wil op de immigratie-kritische partij gaan stemmen.

In een actuele peiling in opdracht van de krant “Metro” zouden de Zwedendemocraten 23,9% van de stemmen krijgen en daarmee de grootste partij zijn. Op de tweede plaats volgen de sociaaldemocraten met 23,5%.

Voor de Zweedse tegenhanger van het CDA en de CDU ziet het er slechter uit: slechts 17% van de mensen zou op de partij “Moderaterna” stemmen.

De liberale Centrumpartij staat op 11,8%. De Groenen zouden met 3,9% van de stemmen wellicht niet eens terugkeren in het parlement. De kiesdrempel bedraagt namelijk 4%.

Bron: www.freiezeiten.net

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/02/24 ... te-partij/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe Europese partners van de PVV

Bericht door Pilgrim »

Libanon: Marine Le Pen weigerde voor de ontmoeting met de Libanese grootmoefti een hoofddoek te dragen

Geplaatst op 25 februari 2017

Afbeelding
Het moment waarop aan Marine Le Pen wordt gevraagd een hoofddoek te dragen voor haar ontmoeting met de grootmoefti van Libanon. Dit weigerde ze.

Burgermoed zoals de Linksen deze niet bezitten: Le Pen biedt de islamitische aanspraak op dominantie het hoofd.

De Franse kandidate voor het presidentschap heeft meer lef dan alle Europese feminstes bij elkaar. Terwijl de overtuigde feministe Claudia Roth bij zowat al haar verschillende ontmoetingen met Iraanse ayatollahs (waarvan er enkele op de VN-lijst van oorlogsmisdadigers worden vermeld) steeds braaf een hoofddoek droeg, en aldus de dominantie van de vrouw-verachtende islam erkende, terwijl geen enkele linkse krant en ook niet de Duitse feministische scene daar ook maar iets op aan te merken had, toonde de aanvoerster van het als “rechtsradicaal” belasterde Front National hoe men met de islam dient om te gaan. Met haar weigering om voor een ontmoeting met de soennitische grootmoefti Sheik Abdul-Latif Derian een hoofddoek om te doen, zorgde zij voor een schandaal in dit vroeger bijna geheel christelijke, maar nu steeds islamitischer wordende land.

Le Pen deed daarmee meer voor de rechten van de vrouw dan alle feministen van Europa bij elkaar
Le Pen liet hiermee zien dat er een Europa bestaat dat niet langer bereid is zich te onderwerpen aan aan de voortdurende eisen van de islam met betrekking tot aanpassing aan zijn religieuze regels en gebruiken. Ze gaf er daarenboven aan de wereld een signaal mee af dat de hoofddoek een symbool van de volledige onderwerping van de vrouw aan de dominantie van de man is – en dat dit onverenigbaar is met de verworvenheden van de Europese Verlichting. Daarmee deed Le Pen meer voor het feminisme en de rechten van de vrouw dan alle Europese vrouwen die zich feministen noemen, maar de islam bejubelen en Le Pen bestrijden als zijnde “rechts”, samen.

De Europese “rechts-populisten” zijn de ware verdedigers van de Europese vrijheidsbeginselen
Het blijkt steeds duidelijker dat de partijen en individuen die door de linkse pers worden bestempeld als “rechts-populistisch” de vrije geest van Europa duizendmaal meer verdedigen dan de Europese linkse en gevestigde partijen. Vooral die laatste hebben in alle Europese landen – niet alleen in Duitsland – volledig gefaald met het oog op de dodelijke bedreiging door de islam en de voortdurende druk van de linkse partijen om zich aan te passen aan hún linkse posities van “no border, no countries, no limits”.

Mocht Le Pen de komende Franse presidentsverkiezingen winnen, dan zal er in Europa een andere wind gaan waaien. En dan zou – zoals 200 jaar geleden, en alweer – van Frankrjk de tweede zegetocht van de door Linksen en moslims verregaand vernietigde Verlichting kunnen uitgaan.

Bron: https://michael-mannheimer.net

Door: Michael Mannheimer

Vertaald uit het duits door: Theresa Geissler

https://ejbron.wordpress.com/2017/02/25 ... te-dragen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Nieuwe Europese partners van de PVV

Bericht door Ali Yas »

Feministen hadden al nooit veel op met vrouwen, maar de laatste tijd is hun vrouwenhaat wel heel erg duidelijk geworden. Marine laat zien wat het belang van vrouwen (en trouwens ook van mannen) werkelijk dient.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Nieuwe Europese partners van de PVV

Bericht door Pizzaman »

Ali Yas schreef:Feministen hadden al nooit veel op met vrouwen, maar de laatste tijd is hun vrouwenhaat wel heel erg duidelijk geworden. Marine laat zien wat het belang van vrouwen (en trouwens ook van mannen) werkelijk dient.
Er wordt de fout gemaakt dat men mannenhaters met penisnijd verwart met feministen.
Overigens kan een feminist net zo goed een man zijn.

Het is tijd dat de echte feministen de mannenhaters met penisnijd niet langer tolereren.
Anders gaat 't net zo als met de islam, de vredelievenden tolereren de extremisten, dan maar de hele islam d'r uit.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Nieuwe Europese partners van de PVV

Bericht door Mahalingam »

In Noorwegen heeft de anti-immigratie Progress Party een kwestie over dubbele mantionaliteit opgeworpen. Die is in Noorwegen niet mogelijk maar er zijn uitzonderingen. (voor Moslims natuurlijk)
'Strip new Somali PM of his Norwegian passport': Progress
Norway’s anti-immigration Progress Party has called for Somalia’s new Prime Minister to be stripped of his Norwegian passport, arguing that a country’s leader should not have multiple nationalities.
Somalia's new President Mohamed Abdullahi Mohamed, known as Farmajo, announced Hassan Ali Khaire's appointment over Twitter on Thursday, just a day after he was inaugurated.

Khaire, 46, who came to Norway as a refugee in the late 80s, has like most of his compatriots taken advantage of an exemption Norway gives Somalis from its ban on dual citizenship.

Mazyar Keshvari, the Progress Party’s immigration spokesman has argued that Khaire's appointment as his country's leader removed any justification for his dual citizenship.
“He should be deprived of his Norwegian passport,” he told Norwegian broadcaster NRK. “A country's prime minister cannot have multiple nationalities. If conflicts occur, where they will their loyalties lie?” [...]
“When someone has been appointed a Member of Parliament and even the Prime Minister of Somalia, we have to assume that they are Somali nationals,” he said.
[...]
In February 2016, a leaked memo sent by a UN watchdog to diplomats in the UK and Norway, revealed that Khaire was under investigation by UK's Serious Fraud Office (SFO) for possible ties to extremist groups in East Africa, including al-Shabaab.
http://www.thelocal.no/20170224/strip-s ... t-progress
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe Europese partners van de PVV

Bericht door Pilgrim »

Nieuwe video van Marine Le Pen/Front National

Geplaatst op 1 maart 2017



Ik wil niet langer bezwijken onder allerlei beperkingen die ze ons opleggen, de quota en de eisen, maar gewoon kunnen werken zoals mijn vader en mijn grootvader voor mij. Ik heb Marine nodig.

Ik heb alleen een klein pensioentje en ik wil niet langer een “Euro” die mijn koopkracht verzwakt. Ik heb Marine nodig.

Ik wil niet langer bang zijn als ik door bepaalde straten loop, door bepaalde wijken, of met het openbaar vervoer reis. Ik heb Marine nodig.

Ik wil een Frankrijk dat vooruit gaat, dat verenigd is, sterk en eensgezind. Ik heb Marine nodig.

Ik wil hen gelukkig zien opgroeien, in een veilig, gerespecteerd Frankrijk, trots op haar wortels en waarden. Ik heb Marine nodig.

Ik wil geen staat die me onder de belastingen laat stikken, maar een staat die me toestaat te werken, die onze economie beschermt, mijn onderneming en ons personeel. Ik heb Marine nodig.

Ik wil weer echt kunnen lesgeven, kennis overdragen en weer trots zijn op mijn vak. Ik heb Marine nodig.

Ik wil niet afhankelijk zijn van blijvende ondersteuning om het hoofd te kunnen bieden aan de internationale concurrentie. Ik wil kunnen leven van mijn vak in alle tevredenheid. Ik heb Marine nodig.

Ik wil een regering die zich vooral bezighoudt met de werkgelegenheid van de Fransen en niet in eerste instantie met immigranten. Ik heb Marine nodig.

Ik wil me inzetten voor de veiligheid van de Fransen, maar daar heb ik wel de steun van de staat bij nodig. Ik heb Marine nodig.

Ik wil geen land waar sommige mensen niet in staat zijn om de “zorg” te kunnen betalen, omdat zij daar de financiële middelen niet voor hebben. Ik heb Marine nodig.

Als ik klaar ben met mijn studie wil ik niet voor een “luizen-loontje” werken of anders naar het buitenland vertrekken. Ik wil hier mijn toekomst opbouwen. Ik heb Marine nodig.

Om weer orde op zaken te stellen in Frankrijk heb ik wel Uw steun nodig.
MARINE LE PEN . . .

Vertaald uit het Frans door: “delamontagne”

https://ejbron.wordpress.com/2017/03/01 ... -national/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe Europese partners van de PVV

Bericht door Pilgrim »

Petry: Alleen een sterke AfD kan bevolkingsvervanging verhinderen

Geplaatst op 5 maart 2017

Afbeelding

De cheffin van de AfD, Frauke Petry (foto), beschuldigt bondskanselier Angela Merkel ervan het Duitse volk te willen afschaffen. “Ze wil het volk uitdunnen en langzamerhand afschaffen”, zei Petry. Alleen een sterke AfD zou kunnen verhinderen “dat de gevestigde partijen het volk vervangen en een einde maken aan de geschiedenis van de Duitsers.”

Angela Merkel werd vorige week zaterdag op het CDU-partijcongres in Stralsund gekozen tot top-kandidate voor de Duitse parlementsverkiezingen. In haar toespraak verklaarde de omstreden 62-jarige:

“Het volk is iedereen die in dit land leeft. Dat laten we niet van ons afpakken.”

De uit de CDU gestapte parlementariër Erika Steinbach noemde Merkel´s uitlating schandalig. “We zouden een grondwet naar de bondskanselier moeten opsturen om zich erover te informeren wie haar volk is”, schreef Steinbach op Twitter.

De cheffin van de AfD, Frauke Petry, beschuldigde de bondskanselier ervan met haar radicale immigratiepolitiek het Duitse volk te willen afschaffen. “Ze wil het volk uitdunnen en langzamerhand afschaffen. Voor haar is het Duitse volk geen culturele factor met een eigen aard en traditie, maar een toevallige verzameling mensen op een bepaald territorium.”

Doordat Merkel van het Duitse staatsburgerschap een toeval zou maken, zou ze het Duitse volk aanvallen, zei Petry tegen de “Junge Freiheit”.

Alleen een sterke AfD zou kunnen verhinderen “dat de gevestigde partijen het volk vervangen en een einde maken aan de geschiedenis van de Duitsers.”

Bron: www.freiezeiten.net

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/03/05 ... rhinderen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe Europese partners van de PVV

Bericht door Pilgrim »

Marine Le Pen: Allianties met Polen en Hongarije in geval van verkiezingsoverwinning

Geplaatst op 14 maart 2017

Afbeelding

Interessante Europese politieke perspectieven: de presidentschap-kandidate van het Front National, de Europarlementariër Marine Le Pen, wil in het geval van haar verkiezingsoverwinning krachtiger met Polen en Hongarije samenwerken. Beide landen gelden op dit moment vooral wat betreft immigratiepolitiek als EU-kritisch.

Zoals de Poolse krant “Rzeczpospolita” nu bericht, wil Marine Le Pen in het geval van haar verkiezingsoverwinning onderhandelingen beginnen met Hongarije en Polen om een gezamenlijk optreden in bepaalde kwesties te coördineren. Niet in de laatste plaats denkt de cheffin van het FN er ook aan om de huidige ruzie tussen Warschau en Brussel met betrekking tot het constitutioneel hof te regelen. “De kritiek waaraan Polen onderworpen wordt, is moeilijk anders te beschouwen als politieke inmenging in de binnenlandse aangelegenheden van het land”, wordt Marine Le Pen geciteerd.

Grote overeenkomsten tussen de rechtse Franse politica en haar EU-kritische wenspartners bestaan er ook op het gebied van de immigratiepolitiek. De politica van het FN wil de eveneens immigratie-kritische EU-landen Polen en Hongarije in hun verzet tegen de Brusselse quotaregelingen ondersteunen. “De EU wil sancties opleggen aan die landen die geen vluchtelingen opnemen. Het gaat om een boete van € 250.000,- voor iedere niet opgenomen migrant. Dat is waanzin, dat moet gestopt worden”, zei Marine Le Pen.

Bovendien bevestigde ze haar bedoeling om in het geval van haat verkiezingsoverwinning het herstel van de territoriale, economische, evenals de juridische, valuta en kredietsoevereiniteit voor de EU-landen te eisen.

Bron: http://zuerst.de

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/03/14 ... erwinning/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe Europese partners van de PVV

Bericht door Pilgrim »

Het Zweedse “alternatief”

Geplaatst op 18 maart 2017

Afbeelding

De rood-groene Zweedse regering blaast i.v.m. haar jongst initiatief om voormalige ISIS-strijders te integreren een ijskoude wind in het gezicht. De partij “Sverigedemokraterna” stelt tegenovergestelde eisen op.

Zweden is door de migrantencrisis al lang zijn onschuld verloren. Het is niet meer het land van Astrid Lindgren, Pippi Langkous en de kinderen van Bolderburen. In de buitenlandse waarneming is het al lang gemuteerd tot een land waarin jeugdige migranten plunderend door de straten trekken en het zich veroorloven te vechten met de politie. Het is het land waarin het aantal verkrachtingen schrikbarend is toegenomen. En het is het land waarin migranten urenlang voor een draaiende camera een vrouw verkrachten en de opnames live uitzenden op internet. Deze ontwikkeling heeft het land “te danken” aan een rood-groene regering, waarvan de leden iedere dag met steeds grovere voorstellen voor de dag komen.

Maar deze regering blaast meer en meer een ijskoude wind in haar gezicht. De regeringspartijen, vooral de “Miljöpartiet” (MP) – zeg maar het Nederlandse GroenLinks – staat voor de val in de betekenisloosheid. In de jongst peiling van het opinieonderzoeksinstituut “YouGov” met betrekking tot de parlementsverkiezingen in 2018 behaalt de MP nog slechts een aandeel van 3,9% van de stemmen. De Zweedse sociaaldemocraten vallen terug van meer dan 31% bij de verkiezingen in 2014 naar op dit moment 23,5% – en komen zodoende op de tweede plaats terecht achter de “Sverigedemokraterna” (SD), die 23,9% van de stemmen behaalt.

De SD weerspiegelt op veel terreinen in Zweden datgene wat de AfD in Duitsland is. Ze is ongemakkelijk, echt en moedig. Het voorstel van de Zweedse minister Alice Bah Kuhnke van de MP om terugkerende ISIS-terroristen te integreren, counterde de SD met een eigen voorstel. Van Zweden die het land verlaten hebben om voor het terreurnetwerk ISIS/DAESH te vechten, zou het Zweedse staatsburgerschap afgepakt moeten worden en er zou een inreisverbod aan ze moeten worden opgelegd.

Dat zei de fractievoorzitter van de SD in het Zweedse parlement, Mattias Karlsson. Dit kan nagelezen worden op de Facebook-pagina van de SD of bij “FriaTider.se”.

Bron: www.freiewelt.net

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/03/18 ... ternatief/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe Europese partners van de PVV

Bericht door Pilgrim »

AfD-aanhangers zijn het midden van de samenleving

Geplaatst op 21 maart 2017

Afbeelding

AfD-aanhangers hebben een hoger inkomens- en opleidingsniveau dan het Duitse gemiddelde, stelt een actuele studie van het “Institut der Deutschen Wirtschaft” (IW) vast. Daarmee zou de partij, tegen anders luidende insinuaties in, uit het midden van de samenleving komen.

Zoals een actueel onderzoek bewijst, komen de aanhangers van de AfD uit het midden van de samenleving. Het IW onderzocht o.a. het inkomens- en opleidingsniveau. Daaruit bleek dat AfD- sympathisanten met een netto-inkomen van € 2.200,- in de maand boven het Duitse gemiddelde liggen.

55% van de AfD-aanhangers blijkt een middelbare opleiding te hebben. Bovendien heeft 25% een hogere opleiding. Dat is ook meer dan het Duitse gemiddelde. Dientengevolge zou de AfD geen “onderlaag-partij” zijn, stelt het onderzoek vast. Slechts 15% van de aanhangers behoort tot diegenen met een lagere opleiding en lager inkomen.

De these een partij van de “achtergeblevenen” te zijn, zou daarmee duidelijk zijn weerlegd. Deze was sinds de oprichting in 2013 nooit van toepassing, temeer omdat aan deze oprichting ook een serie bekende academici maatgevend deelnam. De onderzoekers van het IW verklaarden dat sindsdien de samenstelling van de aanhangers ook nauwelijks veranderd zou zijn.

Een verschil met de rest van het midden van de samenleving zou erin bestaan een meer uitgesproken “angst” voor de toekomst te hebben. Veel AfD-kiezers kijken pessimistisch naar de actuele politieke ontwikkelingen. Daarbij zou bij 82% het thema immigratie een wezenlijke rol spelen. Daarna zou de criminaliteit volgen met 72%.

Lees hier meer over op www.faz.net.

Bron: www.freiewelt.net

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/03/21 ... menleving/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe Europese partners van de PVV

Bericht door Pilgrim »

Peilingen: Onderschatte AfD

Geplaatst op 23 maart 2017

Afbeelding

Omdat een bekentenis tot de AfD “sociaal ongewenst” zou zijn, zouden veel sympathisanten van de partij zich bij peilingen niet als AfD-stemmers bekendmaken.

Zoals uit een studie van het “Institut der deutschen Wirtschaft” (IW) blijkt, wordt de partij “Alternative für Deutschland” (AfD) vanwege haar “slechte imago” structureel onderschat in de peilingen van de opinieonderzoeksbureaus. Volgens de studie beschouwen veel AfD-stemmers een bekentenis tot deze partij in peilingen voor en na verkiezingen als “sociaal ongewenst”, zodat zij hun daadwerkelijke stemgedrag geheim houden, bericht de “Welt”.

Dat de partij “in de publieke waarneming steeds verder naar rechts gegaan en daarmee ´sociaal ongewenst´ zou zijn”, zou “een plausibele verklaring voor het antwoordgedrag van de kiezers kunnen zijn”, staat er in de studie. “Overeenkomstig een veronderstelde sociale gewenstheid” zouden de geënquêteerden “geen reële informatie over hun stemgedrag” geven. Daarmee wordt echter ook duidelijk dat er in Duitsland een vorm van “morele chantage” in de samenleving bestaat en dat veel mensen hun stemgedrag helemaal niet durven prijsgeven.

Het instituut had voor het onderzoek de deelstaatverkiezingen van 2014 en 2016 en de desbetreffende peilingsresultaten (voor en na de verkiezingen) onderzocht. Daarbij bleek duidelijk dat er juist bij de AfD sprake was van grote verschillen tussen de peilingsresultaten en de daadwerkelijke uitslagen. Er zou echter vooral sprake zijn van een grotere discrepantie in het westen dan in het oosten, waar een stem op de AfD nog veelmeer als normaal zou worden beschouwd.

Bron: www.contra-magazin.com

Door: Michael Steiner

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/03/23 ... hatte-afd/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Nieuwe Europese partners van de PVV

Bericht door Mahalingam »

Als de AfD in de Bundestag komt (daar ziet het naar uit), dan is er voor de gevestigde partijen gelijk een probleem.
De Bundestag moet een voorzitter kiezen terwijl de oude voorzitter er niet meer is. Voor een dagje wordt dan het oudste (niet-seniele, niet zieke?) lid voorzitter.
En dat kan na de verkiezingen wel eens Alexander Gauland van de AfD zijn. Dat dient voorkomen te worden. Hoe wordt de democratie gered? Door de regels te veranderen. In plaats van de oudste in leeftijd nu de langst zittende plucheklever.
http://www.dagelijksestandaard.nl/2017/ ... ter-wordt/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe Europese partners van de PVV

Bericht door Pilgrim »

Dr. Nicolaus Fest: Terreur en politieke mislukkelingen

Geplaatst op 25 maart 2017



De Turkse president Erdoğan heeft het Westen gedreigd. “Als jullie je zo blijven gedragen”, zei hij, “zal er morgen geen enkele Europeaan, geen enkele westerling waar ook ter wereld veilig zijn.” Vroeger noemde men zoiets een oorlogsverklaring, zegt Dr. Nicolaus Fest in zijn terugblik op de week. Normaal gesproken zou een regering hierop moeten reageren – niet de onze. Aan de Duitsers zou de oorlog verklaard worden, en iedereen duikt weg. Ook wat betreft erbarmelijkheid zouden er voor deze regering blijkbaar geen grenzen bestaan, aldus Fest verder.

En toen kwam de terreur naar Londen en kregen we opnieuw de maar al te bekende oude troep te horen “dat ook niet-moslims doden, dat er dagelijks in het verkeer meer mensen sterven.” Nicolaus Fest over multiculti, massa-immigratie, open grenzen en met name genoemde domme politici.

Bron: www.pi-news.net

https://ejbron.wordpress.com/2017/03/25 ... kkelingen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe Europese partners van de PVV

Bericht door Pilgrim »

EU- en immigratiekritische Zweden Democraten leiden in de peilingen

Geplaatst op 25 maart 2017

Afbeelding

Zweden moet zich bij de verkiezingen volgend jaar voorbereiden op een schok, omdat de EU-kritische partij, die een EU-referendum wil houden, leidt in de peilingen. De Zweden Democraten staan op dit moment op 23,9%, terwijl de traditionele partijen dalen in de kiezersgunst.

De Zweedse verkiezingen worden op of voor 9 september 2018 gehouden als de leden van het nationaal parlement, de Rijksdag, gekozen worden.

De huidige minister-president en leider van de sociaaldemocraten, Kjell Stefan Löfven, moet op dit vroege tijdstip een verlies aan instemming incasseren.

Uit een peiling door YouGov blijkt dat bijna een vierde deel van de kiezers zegt dat ze, als er nu verkiezingen zouden zijn, op de Zweden Democraten zou stemmen. Dit betekent dat de instemming voor de partij sinds de verkiezingen in 2014 verdubbeld is.

De toenemende bezorgdheid over de immigratie in Zweden, waar in het jaar 2016 het recordaantal van 160.000 “vluchtelingen” werd opgenomen, heeft gezorgd voor de stijging van de Zweden Democraten, net zoals dit bij andere populistische partijen in Europa het geval was.

Volgens de peiling van YouGov staan de Zweden Democraten op dit moment op 23,9%, de regerende sociaaldemocraten staan op 22%.

Tegelijkertijd geeft een andere peiling van Novus voor de Zweedse televisie de nationalistische Zweden Democraten 19,2% van de stemmen, nadat de partij vorige maand 18,5% scoorde. Dit is duidelijk meer dan de 13% bij de verkiezingen in 2014.

In een derde peiling voor de krant “Dagens Nyheter” staat de partij op 18% – een stijging van 1%.

Volgens de laatste twee peilingen staan de Zweden Democraten op de tweede plaats achter de sociaaldemocraten, die met de Groenen een minderheidsregering vormen.

Het nieuws komt tegelijkertijd met de bewering dat de Zweden Democraten een onderzoek instellen tegen een van haar eigen politici, nadat deze tijdens een bijeenkomst een wapen had getoond. De krant “Smalandsposten” zei dat de niet nader genoemde politicus tijdens een interne bijeenkomst in de stadshal van het Zuid-Zweedse Tingsryd met een wapen speelde.

Hij probeerde zijn gedrag ermee te verklaren dat hij aan schiettraining doet. Men zegt dat hij heeft gezegd:

“Dat is niets ongebruikelijks. Ik oefen het schieten met een pistool en het is een beetje lastig dit zonder wapen te doen.”

Men zegt dat hij niet betwistte het wapen tijdens een ontmoeting getoond te hebben.

Vorige maand schreven de partijchefs Jimmie Åkesson en Mattias Karlsson in de “Wall Street Journal” een artikel, waarin ze de beschrijving van de Amerikaanse president beaamden volgens welke Zweden een criminaliteitscrisis door islamitische immigranten beleeft. Ze schreven:

“Meneer Trump heeft Zweden´s huidige problemen niet overdreven. Eigenlijk heeft hij zich nog eufemistisch uitgedrukt.”

Bron: http://1nselpresse.blogspot.nl

Bron oorspronkelijk artikel: www.express.co.uk

Door: Siobhan McFadyen

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/03/25 ... peilingen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe Europese partners van de PVV

Bericht door Pilgrim »

Marine Le Pen: “Planetaire beweging” van de patriotten is begonnen

Geplaatst op 27 maart 2017

Afbeelding

De presidentschapskandidate van het Franse Front National, Marine Le Pen, heeft opnieuw heftige kritiek geuit op de EU. Gisteren verklaarde ze tijdens een verkiezingsmanifestatie in Lille dat de EU zou sterven, omdat de volkeren haar niet meer zouden willen. Frankrijk zou een vreemde wil worden opgedrongen door de EU en de NAVO: “Het land moet zijn soevereiniteit heroveren.”

In haar toespraak noemde ze ook dat ze onlangs een ontmoeting had gehad met de Russische president Vladimir Poetin, wat door het publiek met luid applaus werd begroet.

Marine Le Pen ontwikkelde in Lille ook een globale visie en zei: “De democratische opstand van de volkeren is al begonnen: in de VS, Groot-Brittannië, Italië, India en in de hele wereld spreken patriotten een gemeenschappelijke taal. Dit is een grote planetaire beweging, die de volkeren oproept tot trots, zelfrespect, belangenevenwicht, gezond mensenverstand en die er eveneens toe oproept om vrijheid en samenwerking te respecteren.” Frankrijk zou een top-land van de beweging tot multi-polariteit moeten worden, zei ze.

Bron: http://zuerst.de

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/03/27 ... -begonnen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe Europese partners van de PVV

Bericht door Pilgrim »

“U wilt dat we de Derde Wereldoorlog beginnen!” Le Pen beschuldigt BBC-presentatrice van oorlogsophitsing

Geplaatst op 29 maart 2017

Afbeelding

Marine Le Pen beschuldigde Newsnight-presentatrice Emily Maitlis er tijdens een gespannen interview, dat vooruit liep op de Franse verkiezingen, van dat zij “ten koste van alles” oorlog wilde.

Na een reeks vragen over de relatie van Le Pen met Vladimir Poetin en de rol van Rusland in de wereld vroeg Maitlis of Frankrijk de Baltische staten of de Oekraïne zou verdedigen tegen een theoretische invasie van de voormalige Sovjet-natie. Le Pen reageerde woedend: “U wilt ten koste van alles oorlog! Wat is uw probleem? U wilt een oorlog beginnen! Houdt u van oorlog? U wilt conflicten – u wilt dat wij de Derde Wereldoorlog beginnen!”

“Op dit moment wil niemand met om het even wie een oorlog. Ik ben bereid om op alle hypotheses in te gaan, maar niemand begint met wie dan ook een oorlog – niemand wil zomaar met iemand anders een oorlog beginnen. Er was een territoriaal conflict met Oekraïne – deze dingen gebeuren. Nu moet dat diplomatiek worden opgelost, en ik denk dat de stem van Frankrijk gewicht heeft, zolang Frankrijk zichzelf is en niet een regio van de EU. Eerlijk gezegd, als u wilt zeggen dat Rusland een militair gevaar voor de Europese landen is, denk ik dat u zich vergist in uw analyse”.

De leider van het Front National had vorige week voor het eerst in Moskou een ontmoeting met Poetin, nadat zij herhaaldelijk de Russische leider vanwege zijn verstandig beleid had geprezen. Zij herhaalde haar steun voor het populistische beleid van Poetin en Trump en zei:

“Rusland verdient het niet om vooringenomen te worden behandeld. Het heeft geen militaire acties gevoerd tegen de Europese landen of tegen de Verenigde Staten. Wat ik merk is dat de regering Poetin behoorlijk populair bij de Russen moet zijn, gezien het feit dat hij voortdurend wordt herkozen”.

Ze beschreef zichzelf als “anti-Merkel” en veroordeelde het economische, monetaire en migrantenbeleid van de Duitse kanselier. Le Pen voegde eraan toe:

“Zij raakt steeds meer geïsoleerd, omdat het beleid dat ik vertegenwoordig het beleid is dat door Trump en Poetin wordt gevoerd en het Britse volk heeft duidelijk gemaakt dat het die richting op wil gaan. De EU heeft al bijna afgedaan – in plaats van dat we op haar chaotische ineenstorting wachten, stel ik voor dat we de transformatie van een Europa van naties organiseren, met inachtneming van de wensen van de Europese burgers.

“De EU schijnt met het licht van een dode ster.”

Bron: www.express.co.uk

Auteur: Will Kirby

Vertaald uit het Engels door: “Wachteres”

https://ejbron.wordpress.com/2017/03/29 ... ophitsing/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe Europese partners van de PVV

Bericht door Pilgrim »

Doorbraak: Vijfsterrenbeweging sluit Lega Nord niet uit

Door Redactie Buitenland op 29 maart 2017

Afbeelding
Als de Vijfsterrenbeweging van Beppe Grillo na de verkiezingen wil regeren, zal ze steun moeten vinden bij andere partijen in het parlement.

De Vijfsterrenbeweging sluit deelname aan een coalitieregering niet langer uit. Tot nu toe wilde de Vijfsterrenbeweging alleen regeren als ze in haar eentje een meerderheid zou hebben in het parlement. Daarvoor zou zo’n veertig procent van de stemmen nodig zijn.

Inmiddels is de Vijfsterrenbeweging de regerende Partito Democratico weer voorbij gestreefd in de peilingen, mede doordat de sociaaldemocraten kampen met interne verdeeldheid, die zelfs tot een afsplitsing geleid heeft. De circa dertig procent van de Vijfsterrenbeweging zullen echter niet genoeg zijn om zonder coalitiepartners een regeringsmeerderheid in het parlement veilig te stellen.

Eerder stelde de Vijfsterrenbeweging steevast in zo’n geval in de oppositie te zullen gaan, inmiddels klinken er vanuit de partijtop echter ook andere geluiden. Nu de partij de peilingen aanvoert maar niet groot genoeg lijkt te worden om alleen te regeren, is het kennelijk tijd geworden na te denken over een plan B.

“We willen zoals altijd zonder coalitie de verkiezingen in gaan. We mikken op veertig procent, wat ons de mogelijkheid zou geven om de regering te vormen”, aldus Kamerlid Alessandro di Battista tegenover Italiaanse media. “Mocht dat niet lukken, dan zijn we bereid in het parlement ons regeerplan voor te leggen aan andere partijen die openstaan voor een regering onder leiding van de M5S.”

Er wordt naar verluidt vooral gedacht aan andere eurosceptische partijen zoals de Lega Nord en eventueel de nationaal-conservatieve Fratelli d’Italia, die momenteel respectievelijk rond de dertien en de vijf procent van de stemmen halen in de peilingen.

De Lega Nord doet het momenteel, dankzij de leiding van Matteo Salvini die de kwakkelende separatistische partij uitbouwde tot een stevig rechts platform dat ook in het zuiden stemmen weet te trekken, weer goed in de peilingen. In de verkiezingen van 2013 haalde Lega Nord nog een teleurstellende 4,1% van de stemmen. Inmiddels staat de Lega Nord op gelijke hoogte met Berlusconi’s Forza Italia.

De vraag is natuurlijk wat Lega Nord zou krijgen in ruil voor steun aan een regering onder leiding van M5S. Partijleider Matteo Salvini is sceptisch maar staat wel open voor gesprekken. De twee anti-establishment-partijen delen hun kritische houding tegenover de Euro en andere aspecten van de Europese integratie, maar ook ten aanzien van de globalisering en de verhouding tot Rusland en Amerika. Maar er zijn ook verschillen, bijvoorbeeld ten aanzien van het economisch beleid. Ook op het punt van het immigratiebeleid zijn er verschillen, hoewel ook de M5S zich onder druk van de overstelpende realiteit steeds kritischer uitlaat op dit vlak.

Een bijkomend voordeel van een coalitieregering van M5S met Lega Nord kan zijn dat die laatste al eerder geregeerd heeft en dus ook over ervaren bewindslieden beschikt, zoals oud-minister van Binnenlandse Zaken Roberto Maroni, oud-minister van Justitie Roberto Castelli en oud-minister van Bestuurlijke Hervormingen Roberto Calderoli.

Uiterlijk in het voorjaar van 2018 moeten er parlementsverkiezingen plaats vinden in Italië. Het is echter allerminst uitgesloten dat ze vervroegd worden.

http://www.novini.nl/doorbraak-vijfster ... lega-nord/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe Europese partners van de PVV

Bericht door Pilgrim »

Islamvoorlichting door een ex-moslima

Geplaatst op 5 april 2017



De AfD-kandidate Laleh Hadjimohamadvali in een interview – thema islam. Als het deze vrouw niet is, wie anders kan ons dan voorlichten over de islam, het in dienst nemen van vrouwen als bijvrouw, uit islamitische landen, om hier Hartz IV te vangen en nog veel meer. Lees hieronder de integrale vertaling van de video:

Mijn naam is Laleh Hadjimohamadvali. Welnu, het is zo dat wanneer je in een islamitisch land zoals Iran opgroeit, je ook de schaduwkanten kent. Die maak je in werkelijkheid mee, in je eigen huis, je leeft ermee, je groeit ermee op. Vrouwen in een islamitisch land hebben vooral geen enkel recht. En zo wil ik niet leven en zo´n leven wil ik ook niet voor mijn dochter.

Ik heb de Iraanse revolutie meegemaakt, de Iraans-islamitische revolutie, toen ik vijf jaar oud was. Ik heb de oorlog meegemaakt tussen Iran en Irak in naam van Allah. Daarbij zijn waanzinnig veel mensen omgekomen. Een zinloze oorlog zonder enige reden. Op het moment dat Allah in het spel komt, is alles toegestaan. Er worden geen vragen gesteld en de mensenrechten staan volledig buitenspel. Dat kan en dat mag niet.

Het is in werkelijkheid zo dat wanneer je in een islamitisch land ter wereld komt, je automatisch moslim bent. Of je dat nu wilt of niet. Dat weten namelijk heel veel mensen niet. Je hebt geen keuze in een islamitisch land. Als je dit geloof niet aanneemt, word je geëxecuteerd. Dat laten heel veel mensen buiten beschouwing. Het is niet zo dat we graag moslims willen zijn, we moeten moslims zijn. We moeten bidden, we moeten hoofddoeken dragen. Men vraagt ons niet of we dat willen of niet. Als we dat niet doen, worden we als vrouwen gestenigd. De mannen worden opgehangen, die hebben het een beetje gemakkelijker.

Ik heb hier een ordezuster leren kennen, zuster Hatune=], die eigenlijk heel bekend is. Zij bezoekt christelijke families in Syrië die ze geld brengt en van eten voorziet. Die zijn er stiekem. Ze wonen in kelders. In Iran is het zelfs zo dat men twee levens leidt: een openbaar leven en een ondergronds. Ondergronds leeft men vrij. Er zijn veel uitgebouwde ruimtes in kelders waarin men vrij kan leven, omdat deze open manier van leven boven op straat niet toegestaan is.

In de islam is het echt zo dat zo´n beetje alles verboden is en via de achterdeur weer is toegestaan. Iedereen kan zich veroorloven wat hij wil als hij het kan betalen. Als men geld heeft, heeft men ook de macht. Er bestaan in Iran afgesloten zones voor regeringsambtenaren, voor mensen die werken voor de islamitische regering. Normale mensen mogen deze zones niet betreden en de vrouwen die daar wonen, dragen ook geen hoofddoeken. Dat mag natuurlijk niet aan het licht komen. Onlangs werd een drone neergeschoten die per ongeluk of wellicht met opzet in deze richting is gevlogen. Dat mag niet bekend worden. Bijvoorbeeld alcohol. Alcohol is in islamitische landen verboden. Je krijgt zweepslagen als je alcohol drinkt. Om medische redenen is alcohol echter toegestaan. Nou ja, dan is iedereen ziek die gewoon wil drinken. Als iemand vrij wil leven, dan doet hij dat gewoon stiekem. Dat is het droevige ervan.

De mannen mogen alles, de vrouw is gewoon een ding. Ze is een bezit van een man. Een vrouw is in principe in een islamitisch land helemaal geen mens. Ze is bezit van een man en ze mag alleen datgene doen wat de man haar toestaat. Een vrouw is een ding. Wanneer er bijvoorbeeld een proces is met één mannelijke getuige, moeten de vrouwen voor twee vrouwelijke getuigen zorgen om dat gelijk te trekken, omdat de stem van een vrouw voor de rechtbank maar de helft waard is van die van een man. Een vrouw is geen volledig mens. Een vrouw mag datgene wat haar man haar toestaat. Dus een vrouw die trouwt met een islamitische man wordt overgedragen. Eerst is ze het bezit van haar vader, daarna van haar man. Tot ze sterft.

Een vrouw mag zich niet laten scheiden, dat beslist de man. Maar een man hoeft zich ook niet per se te laten scheiden, want hij mag immers met net zoveel vrouwen trouwen als hij kan betalen. Hij mag vier hoofdvrouwen hebben, van wie hij zich moet laten scheiden. Voor de kinderen uit zulke huwelijken moet hij gewoon alimentatie betalen en ook voor de vrouw moet hij financieel zorgen. Dat hoeft hij echter niet voor de bijvrouwen. Dat betekent dat hij trouwt voor een bepaalde tijd. Dat is overigens de reden waarom er in de islamitische landen zogenaamd geen prostitutie bestaat. Men trouwt gewoon met de vrouw voor een uur. Als het uur voorbij is, is het huwelijk automatisch ontbonden. En hoeft hij niet meer voor deze vrouw te betalen. En om die reden zegt de Iraanse regering dan, zichzelf trots op de borst kloppend, dat er in Iran geen prostitutie meer voorkomt. Nee, dat zijn dan gewoon vrouwen van een huwelijk van een uur.

Als ik de straat opga, dat is echt zo, zie ik mijn vervolgers. Wij zijn islamvluchtelingen. Wij zijn geen economische vluchtelingen. Wij zijn hier niet naartoe gekomen, “omdat men hier heel gemakkelijk kan leven”, we zijn inderdaad voor de islam gevlucht. Ik ga de straat op en zie mijn vervolgers. Duitsland is het enige land dat tegelijkertijd aan de vervolgden en hun vervolgers bescherming biedt. Dat kan niet goed gaan. Ik kan niet begrijpen dat juist een christelijke partij een verbond sluit met de moslims. Dat heeft überhaupt geen zin. En de islamisering is niet stiekem, die is open. Op de basisschool ben ik op school geroepen, omdat de directeur graag wilde dat mijn dochter, omdat ik in Iran geboren ben, de islamlessen bezocht. Ik werd bij de directeur geroepen. Dat is in die vier jaar basisschool de enige keer dat ik de directeur gezien heb. Hij beschouwde het als vanzelfsprekend dat een Iraanse haar dochter per se naar de islamlessen dient te sturen. Hij wilde mij daarmee beïnvloeden, omdat een dame uit Turkije per se islamlessen wilde geven. Hij heeft zich helemaal niet afgevraagd of ik misschien een ander geloof heb, dat ik een andere levensinstelling heb. We worden allemaal over één kam geschoren en het interesseert niemand om welke reden de mensen in werkelijkheid hier naartoe gekomen zijn. En dat moet veranderen. Er zijn mensen hier naartoe gekomen, omdat ze de Duitse manier van leven waarderen en graag precies zo willen leven, er een deel van willen zijn. Er zijn mensen die het gewoon willen vernietigen. En dat wil ik niet toelaten. Dat mag gewoon niet gebeuren.

Er wordt geen onderscheid gemaakt tussen vluchtelingen. Iedereen wordt binnengelaten. Niemand stelt vragen waarom al deze hordes hier naartoe zijn gekomen. Een feit is dat het de echte vluchtelingen helemaal niet lukt om over de grenzen te komen. Er zijn waanzinnig veel films over dat de christenen in deze landen in de kelders echt verrekken, anders kun je het niet omschrijven. De grenzen worden bewaakt door islamitische mannen. Ze laten diegenen door die het zich financieel kunnen veroorloven of die met hen samenwerken. Dat is al heel lang bekend.

Wanneer je bijvoorbeeld Iraanse media volgt, die vanuit het buitenland werken, omdat in Iran sowieso alles verboden is, zelfs om te ademen. Jaren geleden kon men al lezen dat juist Erdoğan alleen diegenen de grens overlaat die hij over de grens wil laten. Echte vluchtelingen kunnen zich dit helemaal niet veroorloven. De bevestiging hiervan heb ik gekregen toen ik een vluchteling uit Koerdistan heb ontmoet. Men heeft zijn broers geëxecuteerd. Hij heeft lang in de gevangenis gezeten. Men heeft zijn oom voor de ogen van de familie levend verbrand, opdat de familie zich politiek niet meer bemoeit met de aangelegenheden van de islamitische regering. Ook heeft hij bevestigd dat Turkije, dus de Turkse autoriteiten, hem hebben gearresteerd. Hij had brieven bij zich en kon dat aan me bewijzen. De Turkse autoriteiten hebben de Iraanse autoriteiten geschreven. De Iraanse autoriteiten hebben zijn familie geschreven dat hij was gearresteerd in Turkije en dat hij teruggebracht wordt. Daarvoor krijgen de Turkse autoriteiten ook geld. Dus ze innen enerzijds het geld van de Europeanen en dan brengen ze de echte vluchtelingen terug, die in hun eigen landen gezocht worden, en dan innen ze nog een keer. Dat heeft absoluut niets te maken met humaniteit.

De AfD moet per se ondersteund worden. Als de AfD er niet is, zullen alle sociale stelsels in Duitsland als een kerstgans geplukt worden. Niet iedereen die hier naartoe komt zoekt bescherming. Er zijn miljoenen mensen die hier doelgericht naartoe komen om niet meer te hoeven werken. Er was zelfs een bericht op de Duitse televisie, dat werd misschien maar één keer uitgezonden, dat islamitische mannen in hun landen van herkomst werven met Hartz IV voor bijvrouwen. Ze werven ermee dat wanneer zij ze zelf niet kunnen financieren, zij ze gewoon financieren met Hartz IV. Ze werven er bij de vrouwen mee om hun bijvrouw te worden en naar Duitsland te komen en dat ze nooit meer hoeven werken. En daarvoor wordt het systeem misbruikt. Het wordt bewust misbruikt.

Er was een documentaire over deze zaak. De autoriteiten wisten ervan. Ze kunnen het echter niet bewijzen. Deze vrouwen komen daadwerkelijk, deze bijvrouwen. Zelfs na het tiende kind komen ze gesluierd bij de autoriteiten en zeggen dat ze bezopen waren in de discotheek en niet weten van wie ze zwanger zijn geraakt. Als de vader niet bekend is, krijgt ze zelfs meer geld voor deze kinderen. En daar zat die islamitische meneer heel trots met twee vrouwen in de arm en met ongeveer 27 kinderen en heeft dat toen heel trots verteld. Dat hij dat op deze manier doet. En dat moet stoppen. En daarvoor zet de AfD zich in. En dat is ongelooflijk belangrijk.

Ik heb zelfs gepraat met een Syrische asielzoeker, dat is heel belangrijk, die zich gewend had tot de AfD-Saarland. Hij vroeg om hulp, omdat hij in de asielzoekerscentra zelf vervolgd wordt. Hij had commentaar gehad op de islamisering. Zelfs hij heeft bevestigd dat het heel gemakkelijk is om voor weinig geld papieren te kopen en documenten te laten maken. Je kunt bestellen wat je graag wilt zijn: een dokter of een advocaat of een ingenieur en dan wordt het gemaakt. Er bestaat een prijslijst. Ze kunnen het gewoon bestellen. Ze kunnen zelf een levensverhaal bedenken. Ze brengen het naar de vertaler, betalen ervoor en overhandigen het aan de Duitse autoriteiten. Die Duitse autoriteit is absoluut niet in staat dit te controleren. Dat is onmogelijk. De autoriteiten waren dertig jaar geleden toen ik kwam al in paniek. Nu is het nog erger geworden. Alleen al omdat deze massa niet te bedwingen is.

De autoriteiten in het Saarland zijn echt niet in staat om te onderscheiden of iemand daadwerkelijk uit Syrië afkomstig is of misschien toch uit Noord-Afrika, Pakistan of Afghanistan. Dat mag je ze ook niet kwalijk nemen, want dat hebben ze nooit geleerd. Ze kunnen de mensen niet van elkaar onderscheiden. Ik heb dat al bij mezelf gemerkt met mijn waanzinnig lange achternaam. Het heeft jaren geduurd tot de autoriteiten geaccepteerd hebben dat ik een vrouw ben en geen man. Alle brieven en post heb ik altijd gekregen als meneer Mohammed Laleh Hadjimohamadvali. Ze zijn niet in staat dat van elkaar te onderscheiden. Dat is heel moeilijk voor hen. Ze hebben de ervaring niet. Ze kennen de achtergronden niet. En dat is nu juist een probleem. Juist dat is de reden waarom het misbruik zo gemakkelijk is.

Ik hoef alleen maar in het weekend door de Bahnhofstraße te lopen, dan is het beeld zichtbaar. Het is echt intriest als je doelgericht naar Duitsers moet zoeken op straat, omdat je ze gewoon niet meer ziet. Zelfs als we bezoek hebben uit Iran, dat is niet bedacht, vroeg het ons waarom we hem na acht jaar nog een keer overgehaald hadden om ons te bezoeken. Het is inderdaad heel moeilijk om Iran te verlaten, want je kunt immers niet zomaar de grens over. Hij zei: “Die hoofddoeken heb ik thuis ook.” Dus zelfs mensen die in islamitische landen leven, waarschuwen en zeggen dat dit niet meer het land is dat ze vroeger kenden. Ook Parijs. Over Parijs heeft een van mijn kennissen gezegd: “Dat is niet meer de mooie, gekleurde, vrije stad die ik ken uit mijn jeugd toen ik daar studeerde.”

Ik heb in werkelijkheid in de AfD nog nooit iemand ontmoet die over het algemeen iets tegen buitenlanders heeft. Dat is definitief niet het geval. Het gaat om dit misbruik. Dat moet bestreden worden en dat heeft met vreemdelingenhaat absoluut niets te maken.

Het gaat om macht. De gevestigde partijen willen gewoon hun macht niet kwijtraken en ze proberen iedereen neer te maaien die het beter kan. En de AfD kan het beter. De AfD zal het beter doen en we zullen succesvol zijn en Duitsland definitief redden.

En uit eigen ervaring wil ik nog graag duidelijk zeggen dat de islam zeer zeker niet bij Duitsland hoort. Ik ben in een islamitisch land opgegroeid, ik ken de islam.

Bron: https://michael-mannheimer.net

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/04/05 ... x-moslima/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe Europese partners van de PVV

Bericht door Pilgrim »

Nigel Farage: “De EU-gangsters zijn Groot-Brittannië miljarden schuldig!”
Gepubliceerd op 5 apr. 2017



Inbreng van Nigel Farage tijdens het debat over de onderhandelingen van de EU met GB in het Europees Parlement op 5 april in Straatsburg.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe Europese partners van de PVV

Bericht door Pilgrim »

Het gezonde realisme van Marine Le Pen (Engels ondertiteld)
Gepubliceerd op 4 apr. 2017

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Nieuwe Europese partners van de PVV

Bericht door Mahalingam »

Wordt in dit artikel nu de AfD gedemoniseerd of juist niet?
Ik maak eruit op dat linksen meer celebraal sexen dan AfD-ers die meer fysiek bezig gaan.
Hoog Stapel-gehalte?
AfD voters are the most adventurous in bed, study claims
And the stand-out result is clearly that voters for the far-right Alternative for Germany (AfD) are the most sexually adventurous Germans, with about 84 percent of them saying erotic pleasure is of great importance to them in a relationship.

In the report, based on interviews with 6,500 German internet users last autumn, a total of 42.9 percent of AfD voters claimed they had had sex in a car - a higher proportion than voters for any other party.

AfD voters were also most likely to have had sex in a changing room or a lift, and were second only to voters of the Free Democrats (FDP) in their penchant for sex on the beach.

Voters for the far-right party also tend to be fairly self-confident when it comes to their abilities to allure - 44 percent of them are convinced they could pick up a new partner quickly if they were to split from their current one.

At the same time, they placed the most value on physical attractiveness of all voters, with 70 percent saying it is important to them that their partner meets their physical expectations. And many aren’t afraid to pull the plug if their other half puts on a few pounds, with almost one in four saying they would do this.
En hoe is het met de naar links overhellenden gesteld?
Voters for Die Linke (Left Party) meanwhile, were the most likely to say that intelligence in a partner is important, as 94 percent said so. And 73 percent like whiling away the night discussing the works of Marx and Engels.

And they are clearly realistic enough to realize that all the intellectualism might not get the fires of passion burning - only 19 percent said they would separate from a partner if there had been a drought between the sheets.
En de middenmoot stemmers?
Voters for the two main parties, the Social Democrats (SPD) and Angela Merkel’s CDU, were notable mainly for their solidly unspectacular tastes when it comes to love and lust.

Two in every three CDU voters expect to have children with their current partner, the highest of all the voter groups. They were most likely to stay loyal too - only 16 percent have cheated on a partner, the lowest proportion of all the voter groups.

SPD voters placed most importance on finding a partner who is also their best friend, and on personally developing through a relationship.

But apparently having sex in the Auto doesn't count as personal development for most of them - only 34 percent had gotten steamy behind the wind shield.
https://www.thelocal.de/20170407/afd-vo ... udy-claims
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe Europese partners van de PVV

Bericht door Pilgrim »

Marine Le Pen – De 9 maatregelen die zij zal nemen indien ze wordt gekozen tot president

Geplaatst op 11 april 2017



Beste landgenoten,

U weet dat een belangrijk onderdeel van mijn beleid het (her)krijgen van onze soevereiniteit zal zijn en ons te ontdoen van de antidemocratische maatregelen van de Europese Unie. Ik vind dat wij 6 maanden met de EU moeten onderhandelen en daarna is het aan U om via een referendum te beslissen of Frankrijk bij de EU blijft of niet. Maar dat betekent niet dat we in die tijd niets zullen doen. In de twee eerste maanden van mijn mandaat zal ik direct 9 concrete maatregelen nemen, die onmiddellijk effect zullen hebben op Uw dagelijks leven en de [directe] democratie zullen doen herleven en beantwoorden aan de economische, sociale nood en de veiligheid van ons land.

Deze 9 maatregelen zijn:


1. Opschorting van het Akkoord van Schengen en het herstel van de nationale grenscontroles.
2. Het uitzetten van alle “ongewenste” buitenlanders en uitvoering van artikel 411-4 van het Wetboek van Strafrecht om hen de Franse nationaliteit te ontnemen en de bezitters van 2 paspoorten ( nationaliteiten ) die bekend zijn banden te hebben met Jihadisme verbieden zich op het Franse Grondgebied te bevinden.
3. Intrekking van de strafwetten ingediend door Dati en Taubira en daardoor aan de gerechtelijke “laksheid” een einde te maken.
4. Het organiseren van een referendum over de grote institutionele hervormingen, waaronder o.a. het referendum voor volksinitiatief, nationale prioriteiten, de verdediging van onze identiteit als volk en historisch vaderland en cultureel erfgoed en vermindering van het aantal afgevaardigden in de Eerste en Tweede Kamer.
5. Tot 10% minder belasting in de eerste 3 schijven van de inkomstenbelasting en het ongedaan maken van het belastingnadeel voor weduwen en weduwnaars.
6. Terug naar de pensionering op 60-jarige leeftijd na 40 jaar te hebben bijgedragen aan de AOW.
7. Niet langer bijdragen van de staat voor de gezondheidszorg voor illegalen
8. Het intrekken van de extra belastingheffing op gemaakte overuren en de herwaardering van de kleine pensioenen.
9. Intrekking van de Wet op de Arbeid en de Wet El Khomri.

……………….

Met deze eerste 9 maatregelen, die allen betrekking hebben op wat ik met Frankrijk voor heb, wil ik U laten zien dat elke seconde van mijn mandaat er één zal blijken die nuttig is voor Frankrijk en de Fransen.

Vertaald uit het Frans door: “delamontagne”

https://ejbron.wordpress.com/2017/04/11 ... president/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe Europese partners van de PVV

Bericht door Pilgrim »

Opgeklopt mediaschandaal rondom Marine Le Pen: Frankrijk´s medeschuld aan de Joden-deportatie staat ter discussie

Geplaatst op 12 april 2017

Afbeelding

Anderhalve week voor de eerste ronde van de Franse presidentschap-verkiezingen klampen de media zich vast aan een vermeende ontsporing van de kandidate van het Front National, Marine Le Pen (foto). Deze had afgelopen weekend vraagtekens gezet bij de medeverantwoordelijkheid van Frankrijk voor de Jodenvervolging in de Tweede Wereldoorlog.

Marine Le Pen had gezegd dat het Vichy-regime, dat in 1942 in Parijs betrokken was bij de deportatie van duizenden Joden, Frankrijk niet vertegenwoordigd zou hebben. Daartegenover had de voormalige conservatieve Franse president Jacques Chirac zich in 1995 voor de politie-razzia verontschuldigd en gezegd dat Frankrijk destijds “zijn protegés aan hun beulen” zou hebben uitgeleverd.

De mainstream media denken nu, anderhalve week voor de eerste ronde van de presidentschap-verkiezingen, een onderwerp te hebben gevonden waarmee ze Marine Le Pen´s kansen kunnen verkleinen. Zo becommentarieert de krant “La Croix” dat de beoordeling van de politie-razzia in 1942 door Marine Le Pen een “weigering van een historisch gewetensonderzoek” zou vormen. De kandidate van het Front National worden voor de eerste verkiezingsronde op 23 april uitstekende kansen toegedicht.

Ondertussen houdt ook de brand in een “vluchtelingen”kamp in Noord-Frankrijk de gemoederen bezig. Marine Le Pen verklaarde dat de brand een teken zou zijn “van de grote vluchtelingenchaos die ons land al jarenlang teistert”. Ze kondigde aan dat in geval van haar verkiezingsoverwinning alle vluchtelingenkampen ontruimd en illegale immigranten het land uitgezet zouden worden.

Bron: http://zuerst.de

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/04/12 ... discussie/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nieuwe Europese partners van de PVV

Bericht door Ariel »

Brandstichting campagnebureau Le Pen

Bij een kantoorpand in Parijs waarin in het campagnehoofdkwartier van de rechtse Franse presidentskandidate Marine Le Pen is gevestigd, is in de nacht van woensdag op donderdag een brandbom naar binnen gegooid. De brandweer was snel ter plaatse en kon de schade beperkt houden tot een deur en deurmat.

Een groep die zich ’Vecht tegen vreemdelingenhaat’ noemt, eiste de verantwoordelijkheid in een boodschap aan het persbureau AFP op, meldde BFMTV op zijn website.

Le Pen zei dat linkse groepen „in volledige straffeloosheid” hun gang kunnen gaan. De regering zou ze moeten ontbinden, zei zij.

Minister van Binnenlandse Zaken Matthias Fekl veroordeelde de poging tot brandstichting als een „onacceptabele daad.” Hij zei dat contact is opgenomen met het campagneteam van het Front National om te bespreken hoe de beveiliging kan worden verbeterd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie