Zondebok Angela Merkel

Mahalingam
Berichten: 52327
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zondebok Angela Merkel

Bericht door Mahalingam »

En bovenstaand bericht staat niet alleen.
‘Geen bewijs voor klopjacht op vermeende migranten in Chemnitz’
De vermeende klopjacht op mensen met een niet-westers uiterlijk bij de protesten in het Duitse Chemnitz, heeft nooit plaatsgevonden. Dat stelt het hoofd van de Duitse binnenlandse veiligheidsdienst BfV Hans-Georg Maaßen in een interview met de Duitse krant Bild. Volgens Maaßen is er geen bewijs gevonden dat rechts-radicalen niet-westers ogende mensen gericht hebben opgejaagd.

Na de protesten circuleerde een video op internet, waarop te zien zou zijn dat extremistische jongeren mensen opjoegen die ze op basis van hun uiterlijk voor mensen met een migratie-achtergrond hielden. Bondskanselier Angela Merkel stelde naar aanleiding van de beelden dat er “klopjachten, samenscholingen en haat op straat” plaats hadden gevonden in Chemnitz.

Volgens het hoofd van de veiligheidsdienst is de video mogelijk niet echt. Maaßen stelt dat er “goede redenen zijn om te denken dat bewust valse informatie wordt verspreid”. Hiermee zou iemand de aandacht af willen leiden van de moord op de 35-jarige Duitser, waarvan een Irakees en een Syriër verdacht worden. Zijn dood was de aanleiding voor de protesten.
https://www.nrc.nl/nieuws/2018/09/07/ge ... z-a1615670
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Zondebok Angela Merkel

Bericht door Pilgrim »

CITAAT...

Afbeelding

“Zoveel onzin, zoals deze door deze Duitse regering ten beste wordt gegeven, heeft in Europa nog nooit bestaan... Zelfs Erich Honecker heeft indertijd in Europa meer vrienden gehad dan mevrouw Merkel.”

Willy Wimmer, 33 jaar voor de CDU in het Duitse parlement, 7 jaar tot 1992 defensiepolitiek woordvoerder van de CDU/CSU, daarna parlementair staatssecretaris bij het ministerie van Defensie.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52327
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zondebok Angela Merkel

Bericht door Mahalingam »


Transcript (Engels):
Spoiler! :
00:00 Prime example: in my book, I have a list of politicians that reform our school system by
00:09 saying they want integration, inclusion, and welcoming-culture classes everywhere.
00:14 I am unable to find one child from any of the politicians in these classes.
00:18 The politicians, that I name in the book, send their children to England
00:22 to private schools or in a Catholic preparatory school, despite their having no beliefs.
00:26 That, for me, is not practicing what you preach.
00:31 When you say something like that, then come the complaints just around the corner.
00:36 They’ll say (Mr.) Hahne, you can’t write that. I certainly have a different opinion.
00:40 Has something like that already occurred because of your book? Or was it relaxed?
00:44 It is relaxed as far as, I think, that the truth in there is so remarkable
00:48 that no one can say anything against it.
00:52 Well, it is now my experience that when I watch the news
00:56 or read the newspaper, that nearly everything is being confirmed.
01:00 Unfortunately, it is being confirmed.
01:04 What upsets me…I mean it was the MDR [central German television]
01:12 that reported about the refugee couple who were chauffeured around
01:16 in a taxi for €800 [$930]. I’ll never forget those two. From Leipzig to
01:20 Dresden and to every administrative office they had to go to. I have to pay for
01:24 that with my tax money and got really upset about it. But why it is not permitted to
01:28 use the name of perpetrators? With the stabbing, we can only read A or B.
01:32 In the past, the first name would be published, but if Mohammad
01:36 or a similar name was used, it would be easily identifiable.
01:40 For example, Ms. Kuenast [German politician of Alliance 90/The Greens]
01:44 has already said that what you are doing is completely AfD politics. —Yes.
01:48 She has made you into the new spokesperson for the AfD. —Yes, that’s the
01:52 best part. I’ve experienced this twice with the good Ms. Kuenast, but she didn’t
01:56 express herself in as friendly a manner as you. She comes over and slams into me.
02:00 Then I ask her if it isn’t possible, that with this endless flow of refugees
02:04 that criminals… or murderers, terrorists are coming? She says,
02:09 “YOU ASK QUESTIONS LIKE THE AFD!” That just make me say that our government
02:16 is helpless, all the way to the very top. The fact that they need
02:20 this sort of polemic, instead of saying we’ve made a mistake.
02:26 I never understood why Mrs. Merkel did not admit that leaving the border open
02:30 was wrong. You can’t leave the borders open. On my show I had a police officer,
02:36 it’s all in my book, a female officer was crying because she was spit on by
02:40 Arab youths for being a woman wearing a uniform. We have to talk about that.
02:48 That means, let me get the coffee. —Yes, that would be nice.
02:52 Excuse me, I forgot it. So, that means, just to recap, you are not an AfD sympathizer?
02:58 Um… you are someone that is just saying, look these are topics are of burning
03:02 importance to people and let’s just talk about it. So everyone that wants to
03:06 push you in the AfD corner or also with Pegida, which they also like to mention.
03:10 Yes, exactly like that. — As if you’re there every Monday. —Yes. —We can tell them
03:14 right now, you all are betting on the wrong horse. You are just simply saying
03:18 this is a condition that I am describing. — I was NEVER a member of any party,
03:22 because I thought it doesn’t necessarily fit with my genre as a political journalist.
03:26 What I find completely appalling is when something self-evident is said…
03:34 of course my writing is somewhat cutting, sometimes very short
03:40 and parts are very funny to read, like how the language in the church is changing,
03:44 where now it is only acceptable to sing praises to Eva instead of Praise the Lord.
03:48 It is all just so ridiculous, but I’m just spelling out what is normally just healthy
03:57 common sense. And if THAT is what AfD and Pegida are, then we have gone too far
04:05 in this country — the land of thinkers and poets. Then I can only weep. That truth
04:09 and AfD are equal, I think that’s funny. That’s why I understand the people
04:18 in the “new” states of Germany. What they bitterly fought for in 1989, on my birthday,
04:23 they don’t want to give it up. All I can say is, hats off! Let them call “dark” (evil)
04:30 Germany, vermin or whatever. It could be that they are on the better side.
04:35 I pose the question to our professional group, why were there no critical questions
04:40 when the borders were left open three years ago? Why was there not any form of critic?
04:45 Hanns Joachim Friedrichs would be spinning in his grave. “Do not join a
04:49 cause, even if it is a good one.” We need to remain objective.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Zondebok Angela Merkel

Bericht door Pilgrim »

CDU in Hessen: Nieuw verzet tegen Merkel

Geplaatst op 8 september 2018

Afbeelding

Interne partij-oppositie tegen de partijleiding

Merkel-schemering? En wat komt er na Merkel? Deze vraag stellen jonge CDU-politici in Hessen zichzelf. Ze werken aan een standpuntendocument dat oproept tot vernieuwing van de CDU.


Merkel zal niet eeuwig de leidende figuur in de CDU blijven, die voor altijd de koers van de politiek bepaalt. Jonge politici in de deelstaat Hessen zijn al aan het werk voor de tijd na Merkel. Zij eisen een inhoudelijke vernieuwing. In hun document staat o.a.:

“Loopt de Merkel-periode ten einde? En hoe bereiken we dat de CDU/CSU ook daarna nog de grootste politieke kracht in Duitsland en in Hessen is en regeringsverantwoordelijkheid draagt in het land en de deelstaten? Onze partij heeft dringend vernieuwing nodig. Het virtuele netwerk van de CDU in Hessen levert hiermee een inhoudelijke bijdrage voor het werk aan het nieuwe beginselprogramma. We willen een van koers, doel en geloofwaardigheid op niveaus voorzien proces, dat verdere agonie in de staat, de samenleving en de partij vermijdt.”

In het document wordt ook het thema migratie aangesproken. Men zou geen “multiculturele droomwerelden, parallelsamenlevingen en getto´s” willen. Migranten zouden zich beter moeten integreren. Bovendien staat er: “Onze culturele opnamecapaciteit is des te sterker beperkt hoe meer onzeker we zelf zijn door twijfel en verstoringen van onze nationale identiteit.” Verder: “Voor de eenheid in Duitsland is de dramatische groei van etnische en religieuze minderheden met de tendens tot afgrenzing en afwijzing van onze waarden uitermate problematisch.”

Dit is opnieuw een signaal dat het kanselierschap van Merkel ten einde loopt.

Bron: www.freiewelt.net

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/09/08 ... en-merkel/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Zondebok Angela Merkel

Bericht door Pilgrim »

HET TOPPUNT VAN HYPOCRISIE!

Afbeelding

“Er gelden regels bij ons en deze regels kunnen niet door emoties vervangen worden. Dat is het wezen van de rechtsstaat.”

(Bondskanselier Angela Merkel, CDU, op 12-09-2018 in het Duitse parlement)

Geplaatst via: E.J. Bron (via Twitter; Sietske Bergsma)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Zondebok Angela Merkel

Bericht door Pilgrim »

Wanhopige moeder van vermoorde Susanna schrijft een brief aan Angela Merkel: “Er kleeft bloed aan uw handen!”

Posted op september 15, 2018 door Rommel

Afbeelding

Deze brief is naar ons gelekt. Het is gericht aan een kille bondskanselier die blijkbaar geen probleem heeft met het feit dat hier in dit land bijna dagelijks mensen worden vermoord, die hier al iets langer wonen.

Geachte mevrouw Merkel,

na de wrede moord op mijn geliefde dochter Susanna op 23.05.2018 (haar lichaam werd 14 dagen later naast het spoor begraven gevonden, ze was pas 14 jaar oud!) is het nog steeds erg moeilijk voor mij om de juiste woorden te vinden.

Toen de nachtmerrie de bittere werkelijkheid werd, is mijn leven abrupt van het ene moment op het andere veranderd en niets is en wordt meer zoals het ooit was. Dit is het ergste wat een moeder kan overkomen, als je als moeder je kind naar het graf moet brengen, dat volledig gezond was en zo zinloos en beestachtig uit haar jonge leven werd gescheurd.

Ik wil u in geen geval beledigen, maar ik moet zeggen dat u dit gevoel van verdriet, woede, pijn en hulpeloosheid nooit zult begrijpen, omdat u geen kinderen heeft…

Geachte mevrouw Merkel, als onze bondskanselier heeft u zodanig op een bepaalde manier ook bloed aan uw handen en draag medeverantwoordelijk voor het feit dat zoveel jonge meisjes, vrouwen en mannen moesten sterven en waarschijnlijk nog zullen sterven! Vanwege uw vrijgevige, op een bepaald moment uit de hand gelopen, gastvrije aanleg voor veel “arme” vluchtelingen en daarmee bedoel ik veel jonge mannen die als economische vluchtelingen deze eenmalige kans hebben aangegrepen om naar een beter land te vluchten, waar ze zonder zich te hoeven identificeren met open armen worden ontvangen, zonder dat ze de juiste naam of geboortedatum hoeven te noemen.

Naar een land waar het veel opener en vrijer is, waar ze vrouwen zonder enige respect behandelen en als jachtgedierte zien, die niet mogen tegenspreken of nee zeggen, die zich aan hen moeten onderwerpen en alles moeten accepteren, naar een land waar men kan stelen, drugs kan verhandelen en zelf consumeren zonder bang te hoeven zijn dat men daar verantwoordelijk voor wordt gehouden, omdat men is gevlucht voor “oorlog en marteling” en daardoor naar verluidt ernstig getraumatiseerd is. Wat zijn het voor soort mensen die klaarblijkelijk moeite hebben om te integreren (ze proberen het niet eens!), die denken dat ze zich niet als gasten hoeven te gedragen, die zich als de eigenaren van dit land gedragen, die denken dat iedereen die op de een of andere manier hen in de weg staat, hoe dan ook, moet worden verkracht, mishandeld, neergestoken of vermoord!

Geachte mevrouw Merkel, dit zijn uw gasten die u met open armen heeft ontvangen, zonder ooit aan de Duitsers te hebben gevraagd wat de mensen die hier geboren zijn, of die hier al lang wonen, werken, zich hebben aangepast en geïntegreerd zijn, van uw gasten, ik benadruk nogmaals uw gasten, moeten doorstaan.

U heeft deze beslissing helemaal alleen genomen zonder ooit na te denken over wat u uw eigen land aandoet!

Betekent uw eigen volk niets voor u? Maakt het u echt niet uit dat uw gasten hier langzaam maar zeker het land vernietigen, dat de families hun kinderen, moeders, vaders, vaders, broers en zussen, grootouders moeten verliezen, vanwege uw gasten mevrouw Merkel?

Dat het Duitse leven langzaam maar zeker als met een gum wordt uitgewist, als een kwaadaardige tumor langzaam maar zeker wordt weggevreten? Is dat uw doel voor de toekomst van het Duitse land? Is het belangrijkste dat u als barmhartige gastvrouw en politicus (die haar land blijkbaar opzettelijk vernietigt en het leven van haar volk in gevaar brengt) voor alle andere landen kan glanzen? (niet alles wat glinstert is goud!)

Ik ben zelf in het buitenland geboren en woon al bijna 27 jaar in Duitsland. Niets was belangrijker voor mij dan het leren en beheersen van de landstaal, zodat ik me kon integreren en aanpassen, zodat ik vrienden en werk kon vinden en mijn kinderen een veilige en goede toekomst kon geven. Mijn familie en ik waren erg blij en vooral dankbaar om in zo’n land te mogen wonen!

Van uw gasten (vanzelfsprekend niet allemaal) ziet men weinig van al deze bovengenoemde eigenschappen terug...

Integendeel, zij zijn van mening en vol overtuiging dat dit alles vanzelfsprekend is en dat zij hier meer rechten hebben dan de Duitse burgers! En u, alleen u, bent daar verantwoordelijk voor, beste mevrouw Merkel!

Mijn dochter moest op 14-jarige leeftijd sterven, omdat ik haar niet een veilige toekomst kon geven, omdat een van uw gasten, mevrouw Merkel, die eigenlijk niet in Duitsland mocht verblijven, het recht heeft genomen om eerst mijn dochter te misbruiken om haar daarna te vermoorden en haar als een stuk vuil in de grond te begraven, en met een rustig geweten (dat hij helemaal niet bezit) samen met zijn hele familie onder valse namen met veel geld (als arme vluchtelingen uiteraard) volledig ongemerkt uit het land kon verdwijnen!

Mijn dochter had zoveel toekomstplannen, wilde nog zoveel doen, had kunnen trouwen en kinderen krijgen, en dit alles werd haar en mij als moeder afgenomen, want als de kinderen sterven, sterft ook onze toekomst…

Ik heb nog steeds een 5-jarige dochter en ik ben vreselijk bang voor haar en haar toekomst. Ik denk dat veel ouders dezelfde mening zijn toegedaan...

Elke dag vloeit er bloed, de mensen worden aangevallen, geslagen en vermoord, en voor het grootste deel door de nieuwe immigranten, uw gasten, mevrouw Merkel!

Geweld is er, was er, en zal altijd blijven bestaan, maar zoveel tragische INCIDENTEN zoals nu, bestaan alleen maar sinds u uw gasten, sommigen van hen niet aanpasbaar en anderen niet bereid om zich aan te passen, in het land heeft binnengelaten. Op een gegeven moment heeft u de controle (misschien zelfs opzettelijk) verloren over wie er dit land binnen mag wandelen.

En na al deze bloedige, gruwelijke daden vraagt u zich nog steeds af waarom mensen protesteren en de straat opgaan, zodat er eindelijk een einde komt aan deze nachtmerrie en onze kinderen een veilige en goede toekomst hebben, zodat onze vrouwen niet bang meer hoeven te zijn om mishandeld, seksueel lastiggevallen, verkracht en gedood te worden, zodat onze mannen en vaders van onze kinderen niet met hun leven hoeven te betalen voor uw hypocriete en verraderlijke gastvrijheid ! Het maakt me verdrietig en boos tegelijk dat we hebben vertrouwd op onze kanselier en dat ze ons zo kil heeft verraden!

Ik ga er sterk van uit dat u deze brief nooit zult lezen, maar toch probeer ik mijn geluk, want ik zal vechten dat deze waanzin eindelijk stopt en de dader(s) die ons leven en het leven van mijn dochter hebben vernietigd hun straf krijgen! Ik ben het mijn geliefde dochter verschuldigd!

Diana F.

Bron: https://www.journalistenwatch.com/2018/ ... r-susanna/

https://fenixx.org/2018/09/15/wanhopige ... uw-handen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Zondebok Angela Merkel

Bericht door Pilgrim »

VIDEO: Dr. Nicolaus Fest over Merkel de Gruwelijke (+ Nederlandse vertaling)

Geplaatst op 21 september 2018



Goedendag! Wat heeft Angela Merkel tot nu toe vernietigd?: De goede naam van de Duitsers binnen Europa door arrogantie, betutteling en bezuinigingsdictaten, ook wel “euro-redding” genoemd. De samenhang binnen de EU door de ongeoorloofde dwang over vluchtelingencontingenten. De relatie met de VS door onbeschoftheden tegenover Donald Trump, die met Rusland door idiote sancties. De binnenlandse veiligheid door het openen van de grenzen en controleverlies, de veiligheid naar buiten toe door de feitelijke en mentale ontwapening van het Duitse leger. De geloofwaardigheid van het bestuur door de schandalen bij het BAMF, die van de regering door vele leugenachtige, openlijk onware beweringen.

Deze week heeft ze nog een instelling kapotgemaakt. We maakten het einde van de beroepsambtenaar mee. Tot nu toe waren ambtenaren trouw verplicht aan hun dienstheer en de grondwet. Nu, dat laat de zaak Maaßen zien, moeten ze vooral trouw zijn aan Angela Merkel. Anders worden ze afgezaagd.

Het is een nieuw 1934. Destijds eiste Hitler van de Wehrmacht geen trouw meer te zweren aan de grondwet en het vaderland, maar aan hem persoonlijk. Nu geldt ook de ambtenaren-eed in werkelijkheid onze Führerin!

En passant heeft Merkel ook de SPD vernietigt. Oké, dat is een beetje teveel eer. De SPD vernietigt zich op dit moment zelf, met een stuk uit het gekkenhuis: om de heer Maaßen af te schieten ten koste van een behoorlijke bevordering – en ten koste van een staatssecretaris van de SPD, die moet wijken voor Maaßen! Maaßen was een interne partijruzie tussen Merkel en Seehofer – en de SPD krijgt het voor elkaar om als verliezer de ring te verlaten. Je zonder wapen enorm in de voet schieten – dat kan alleen Andrea Nahles!

Maar ook al zet de SPD zichzelf op dit moment bij het grof vuil – het werkelijke doel van de vernietigingswoede van Angela Merkel is de CSU. De vernedering op de partijdag in 2015 in München heeft ze nooit vergeten. En daarom is Seehofer de eigenlijke verliezer van de affaire Maaßen! Merkel heeft duidelijk gemaakt dat Horst het niet eens voor het zeggen heeft op zijn eigen ministerie. Hij is een koning zonder land, politiek een niets & niemand, compleet van de macht beroofd.

En de volgende giftige pil wacht al. Merkel heeft de EU-ideoloog Manfred Weber als opvolger van de voorzitter van de Europese Commissie, Jean-Claude Juncker, voorgesteld. Weber ligt vol op Merkel-koers, dus links-groen, dweept met “Resettlement-programa´s”, met omvolking en jaarlijks vast immigratiecontingenten. Maar omdat hij het CSU-partijboekje bezit, kunnen Seehofer en Söder hem niet afwijzen. Terwijl Seehofer in de migratie de “moeder van alle problemen” ziet, wil Weber exact die migratie verhogen. En met hem moet de CSU, op voorstel van Merkel, volgend jaar de verkiezingscampagne van de EU in. Dat zal de CSU definitief verscheuren – en Merkel zal er vrolijk bij staan te kijken.

Merkel moet weg? Nee, deze week heeft ze goed werk verricht. De ambtenaren weten nu dat vakkundige competentie, loyaliteit aan dit land en de “traditionele principes van de beroepsambtenaar” Merkel helemaal niets interesseren; de SPD heeft zichzelf kapotgemaakt, de CSU werd voor schut gezet. En de CDU? Die laat een bondskanselier haar gang gaan alsof er geen morgen zou bestaan. Alle drie regeringspartijen zijn niet meer in staat om politiek te bedrijven. Ze zijn allemaal een gevaar.

Voor de AfD betekent dat: gaat u met vertrouwen het weekend in!

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/09/21 ... vertaling/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Zondebok Angela Merkel

Bericht door Pilgrim »

Václav Klaus: Het bittere einde van de Duitse bondskanselier

Geplaatst op 22 september 2018

Afbeelding
Angela Merkel en Václav Klaus.

Op maandag 10 september heeft de Duitse bondskanselier ons laten weten dat Duitsland op dit moment drie belangrijke problemen heeft:
  • Rechts-radicalisme
  • Antisemistisme
  • Geweld door individuele migranten
In de afgelopen dagen hebben we al verschillende dingen van haar gehoord, maar dit heeft ons onze adem benomen. Moeten we dit echt serieus nemen?

De mening van de gewone mensen, haar medeburgers, beschouwt de bondskanselier als rechts-radicalisme, wat gelijkstaat aan een belediging van miljoenen Duitsers.

Ze misbruikt het Duitse historische slechte geweten, het Duitse antisemitisme, dat tot de Holocaust en de verbrandingsovens in Auschwitz leidde, om de burgers van nu te intimideren.

De vernietigende gevolgen van de massa-immigratie bagatelliseert ze als excessen van individuen.

Haar woorden zijn zowel pure hoon als de karikatuur van de huidige Europese realiteit. De Europese democraten mogen zich hier niet bij neerleggen.

Bron: www.klaus.cz

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/09/22 ... kanselier/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Zondebok Angela Merkel

Bericht door Pilgrim »

Merkel zij aan zij met de Moslimbroeders

Geplaatst op 23 september 2018

Afbeelding

Op dit moment wordt in politiek Berlijn geruzied om een militaire betrokkenheid in Syrië. De bondskanselier staat, zoals gebruikelijk, aan de kant van de oorlogshitsers. Ze speelt immers ook met vuur in Afghanistan en Mali. En de SPD trapt op de rem. Voor het eerst sinds jaren dat ik bij de kameraden een sprankje verstand ontdek. Maar waarschijnlijk zijn het meer tactische spelletjes dan dat het om de langer dan een dag durende overtuiging van de speciale democraten gaat.

In Syrië gaat het om de eindstrijd tussen de Moslimbroeders en een coalitie bestaande uit Russen, Syrische Alawieten, de resterende christenen en sjiitische Iraniërs. Niet moeilijk om te beslissen wie het kleinere en het grotere kwaad is. Assad is zeker het kleinere kwaad dan Erdoğan, die uiteindelijk de beschermheer van de Islamitische Staat is. Want Assad zal jarenlang met de wederopbouw van zijn land bezig zijn en geen bronnen hebben voor buitenlandse militaire avonturen. Ofwel voor een aanval op Israël.

Erdoğan daarentegen kan nauwelijks nog lopen van de kracht, nadat hij als president alle volmachten verkregen heeft en de fragiele democratische elementen van de Turkse staat uit de weg heeft geruimd. Turkse ambities tegenover Griekenland, Cyprus, Syrië en Irak worden openlijk gecommuniceerd. Deels worden er al landkaarten met de nieuwe grenzen gedrukt. In eigen land is de burgeroorlog met de Koerden weer opgelaaid.

Afbeelding

De Duitse leugenpers probeert op dit moment aan te haken bij een legende: dat Assad de oorlog in Syrië is begonnen. Als we ons echter goed herinneren, dan was het de internationale elitaire pers, die in 2011 de “Arabische Lente” uitgeroepen en de Fransen, Britten, Amerikanen en Canadezen tot de Libië-oorlog heeft opgehitst. Tegelijkertijd werden Tunesië, Egypte, Jemen en Syrië gedestabiliseerd, zogenaamd voor vrijheid en vooruitgang strijdende guerrillastrijders werden bewapend. Achteraf bleek dat dit allemaal kwade fanatici waren, die alleen maar koppen wilden afhakken. De schuld van de Syrische, Libische en Egyptische catastrofe dragen duidelijk de achterkamer-strategen van de Amerikaanse oostkust-media en hun Europese papegaaienvereniging, die alles nabauwt. Het is te walgelijk om de namen van deze vooraanstaande media te noemen.

In Syrië proberen de soennitische Moslimbroeders al decennia lang aan de macht te komen. Evenals in Egypte. President Nasser had al te kampen met het religieus fundamentalisme. Het Libische landschap Fessan is sinds mensenheugenis een bolwerk van vrome ideeën en dappere daden. Bijna elke regimewisseling in het Midden-Oosten zou op een machtsovername door de strenggelovigen uitdraaien.

Dat zou Europa niets kunnen interesseren als zij de deuren hermetisch zou afsluiten. Wanneer men elk contact met fanatieke moslims zou afbreken. De buitenlandse handel, het lucht- en zeeverkeer, de migratie. Hoe slecht dat functioneert, zien we aan het voorbeeld Iran. Steeds opnieuw verdwalen Duitse politici naar Teheran en worden daar vernederd. Minister van Economische Zaken Sigmar Gabriel werd niet ontvangen, Claudia Roth droeg een hoofddoek. Ook in Constantinopel was niet iedere Duitse gast gewenst. Erdoğan wilde geen buitenlandse inmenging en zette verstoorders van zijn orde achter slot en grendel.

Een militair ingrijpen in Syrië zou gebaseerd zijn op een fragiele informatiesituatie. Geen mens kan wijs worden uit de wederzijdse beschuldigingen van gifgasaanvallen. Er bestaan gewoon geen onpartijdige waarnemers met belastbare bewijzen. Je hoeft je alleen maar de Irakese massavernietigingswapens te herinneren, die de oorlogsreden tegen Saddam Hoessein vormden. En de onkritische houding van de westelijke vooraanstaande media, die destijds veel zaken zonder navragen verbreidden en ons enorm uitvergrote luchtfoto´s hebben laten zien.

Afbeelding

De bondskanselier staat uiterlijk sinds 2015 altijd aan de kant van de Moslimbroeders, of het nu gaat om islamitische terreur in Duitsland, de ondersteuning van DITIB of de vijandigheid tegen Assad. Ze liet honderden strijders van de Islamitische Staat uit Duitsland vertrekken naar het oorlogsgebied. Als dat geen duidelijk bewijs is dat zij een gevaarlijke peettante van terreur is? Met badkuipen vol bloed aan de handen? President Assad daarentegen is een typische Midden-Oosterse tiran, en ook nog eens socialist. Maar heeft geen bondgenootschap met de extreme islam. Reden genoeg om hem te laten worstelen.

De Europeanen zouden zich niet met de Syrië-oorlog moeten bemoeien. Dat is ook de heel duidelijke mening van menig Arabische aanspreekpartner ter plaatse. De omstandigheden zouden voor buitenstaanders te verward zijn om zinvol en doelgericht te handelen.

Bron: www.prabelsblog.de

Door: Wolfgang Prabel

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/09/23 ... mbroeders/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52327
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zondebok Angela Merkel

Bericht door Mahalingam »

Omdat de SPD zwaar tegenspartelt is het onzeker of de bevordering/degradatie (het ligt eraan of je links of rechts kijkt) van Maassen door gaat.
Misschien wordt hij gewoon raamambtenaar met behoud van salaris.
Duitse spionagechef geen staatssecretaris
De chef van de Duitse inlichtingendienst BfV, Hans-Georg Maassen, die moest opstappen na omstreden uitspraken over ongeregeldheden in Chemnitz, wordt toch geen staatssecretaris. Daarmee is schijnbaar een belangrijk strijdpunt tussen CDU, CSU en SPD bijgelegd. Dit heeft het Duitse persbureau DPA vernomen in coalitiekringen.

Eerder maakte de Duitse regering bekend dat Maassen zijn functie neerlegt en gaat werken als staatssecretaris op het ministerie van Binnenlandse Zaken van Horst Seehofer. Welke post Maassen in de toekomst wel krijgt, is nog onduidelijk. Hij zou wel op hetzelfde salarisniveau blijven als voorheen.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2591531 ... secretaris
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Zondebok Angela Merkel

Bericht door Pilgrim »

Wat is er nu aan de hand? “FAZ” eist verontschuldiging van Merkel voor vluchtelingenpolitiek

Geplaatst op 25 september 2018

Afbeelding

Stort de media-falanx, die Angela Merkel al jarenlang beschermt, nu in elkaar? Met de “Frankfurter Allgemeine Zeitung” begint een belangrijke steunpilaar in de onvoorwaardelijke ondersteuning van haar vluchtelingenpolitiek te wankelen. Uitgever Berthold Kohler doet iets monsterachtigs als Duitse journalist: hij eist een verontschuldiging van de bondskanselier voor de massa-immigratie.

De spijt van de cheffin van de CDU in de zaak Maaßen fouten gemaakt te hebben, zou volgens de krant niet voldoende zijn. Het “Mea Culpa” zou veel omvangrijker moeten zijn en de complete migratiepolitiek moeten betreffen. Kohler schrijft: “Een bekentenis van Merkel drie jaar geleden op dit terrein fouten gemaakt te hebben, zou een boven de coalitiepartijen uitstijgende rustgevende werking hebben. Daarop zal men waarschijnlijk echter tevergeefs moeten wachten”.

Want in het middelpunt van alle politieke crisis staat nog steeds de grensopening in de herfst van 2015. Al het andere zou daarop opgebouwd zijn. Ook de zaak Maaßen is niets anders dan een gevolg van de mislukte vluchtelingenpolitiek.

De uitgever van de “FAZ” heeft dat ingezien: “Een jaar na de parlementsverkiezingen bezweren de coalitiepartijen zich in het vervolg minder met zichzelf en meer met “zakelijke arbeid” te willen bezighouden. Dat kun je hen en de republiek alleen maar toewensen. Maar de zaak Maaßen had nooit deze dimensie kunnen aannemen als het hem alleen gegaan zou zijn om een personele of prestigekwestie. In het middelpunt van alle crises van deze coalitie en het publieke debat staat de ruzie om de juiste asiel- en immigratiepolitiek met al haar gevolgen.”

Een juiste analyse – evenals het besef dat men inzake de vluchtelingenpolitiek waarschijnlijk “vergeefs” zal moeten wachten op het toegeven van haar gemaakte fouten door de bondskanselier. Want dat zou betekenen dat Merkel zich – zoals in de zaak Maaßen – niet alleen maar om tactische redenen verontschuldigt, maar de aanval opent op een fundamentele ommekeer. Daarop kan men inderdaad wachten tot men groen ziet.

Ook dat draagt er toe bij dat het vertrouwen in de politiek radicaal minder wordt. Bij een representatieve peiling van Civey gaf nu 69% aan geen of weinig vertrouwen in de politiek te hebben. Datzelfde zou ook wel eens kunnen gelden voor de gevestigde media als handlangers van de politiek. Of Kohler de trend kan ombuigen? Alleen wanneer dit geen eendagsvlieg blijft.

Bron: www.journalistenwatch.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/09/25 ... npolitiek/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Zondebok Angela Merkel

Bericht door Pilgrim »

Merkel waarschuwt Trump de VN niet te vernietigen, zegt dat multiculti de oplossing is

Xander, 01-10-2018

Afbeelding
Twee wereldleiders met een totaal andere kijk op de toekomst. (Afbeelding: Getty Images (3)).

Merkels en Obama’s globalisme en islamisering lijnrecht tegenover Trumps vrijheid en patriottisme

De Duitse kanselier Angela Merkel heeft gisteren de Amerikaanse president Donald Trump gewaarschuwd niet de Verenigde Naties te vernietigen, omdat dit volgens haar ‘zeer gevaarlijk’ is. Ze voegde eraan toe dat de multiculturele samenleving in haar ogen de oplossing van veel wereldproblemen is. Tijdens zijn VN-toespraak afgelopen week had Trump juist nog verklaard dat een wereldregering ‘een vorm van dwang en dominantie is waar verantwoordelijke landen zich tegen moeten verdedigen.’

Merkel en oud president Obama hebben in elkaar een trouwe bondgenoot in het promoten van het globalisme en het opstaan tegen Trump en tegen populistische vrijheidspartijen. Tevens zijn ze beiden grote voorstanders van massa immigratie en islamisering, wat in de media misleidend ‘diversiteit’ en ‘multiculti’ wordt genoemd om de autochtone bevolking de valse indruk te geven dat er in de toekomst voor hen niets zal veranderen.

Trump staat lijnrecht tegenover dit ‘één-wereld’ socialisme. Tegen de Algemene Vergadering van de VN zei hij juist dat zijn regering ‘de ideologie van het globalisme verwerpt, en de doctrine van het patriottisme omarmt.’

Halverwege juni twitterde Trump over Merkel dat ‘het volk van Duitsland zich tegen haar leiderschap keert nu migratie de toch al onbeduidende Berlijnse coalitie doet wankelen. De misdaad in Duitsland stijgt fors. In heel Europa werd de grote fout gemaakt om miljoenen mensen binnen te laten, die op een zo heftige en gewelddadige manier hun cultuur hebben veranderd.’ (1)

Vrijheid verdwijnt waar islam de ruimte krijgt
Historisch gezien is er niet één volledige ‘multiculti’ samenleving aan te wijzen die ook op de langere termijn de vrijheid en welvaart van alle mensen kon garanderen. Altijd en overal staat er één dominante ideologie op die de anderen gaat onderwerpen. In bijna alle landen waar de islam werd binnengelaten en werd toegestaan onbeperkt te groeien heeft deze discriminerende, militante, haatzaaiende en onderdrukkende religieuze ideologie de overhand gekregen, met het verdwijnen van de vrijheid als gevolg.

VN wapen in handen van pact links/islam
De VN is met uitzondering van de Veiligheidsraad al tientallen jarenlang een wapen in de handen van het wereldwijde pact tussen links en islam, wat een van de belangrijkste redenen is dat de vele misdaden tegen de menselijkheid in de islamitische wereld zelden of nooit worden veroordeeld, en de pijlen vrijwel uitsluitend op de kleine Joodse staat Israël worden gericht. Dit openlijke antisemitische globalisme wordt ook nog eens door de meeste Europese landen ondersteund.

Europa verandert snel in Derde Wereld achtig Eurafrika / Eurabië
De VN is als pijler van het globalisme een groot pleitbezorger van de massa immigratie van honderden miljoenen moslims naar Europa, omdat dit ons continent volledig zal islamiseren en al binnen enkele tientallen jaren onherkenbaar in een Derde Wereld achtig ‘Eurafrika’ of ‘Eurabië’ zal veranderen.

Trump wees in de VN nog op de gevolgen van het omarmen van het socialisme in bijvoorbeeld Venezuela, wat dankzij olie ooit een van de rijkste landen van Zuid Amerika was, maar al jaren in de greep is van wijd verspreide armoede, honger, chaos en criminaliteit, wat al 2,3 miljoen Venezolanen op de vlucht deed slaan. Trump riep de wereld op om een coalitie te vormen om de bevolking van Venezuela uit dit socialistische moeras te trekken. (2)

Xander

(1) Breitbart via Infowars
(2) Epoch Times
(3) Afbeelding: Getty Images (vrij voor redactioneel, niet commercieel gebruik)

http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... lossing-is
Ze voegde eraan toe dat de multiculturele samenleving in haar ogen de oplossing van veel wereldproblemen is.
Vreemd! Een tijdje geleden had ze nog gezegd dat de multiculturele samenleving mislukt is. Daarna opende ze de grenzen van Duitsland (en Europa) voor miljoenen moslim-immigranten en nu zegt ze 'dat de multiculturele samenleving in haar ogen de oplossing van veel wereldproblemen is'. Is ze echt zomaar van mening veranderd of staat er misschien nog iemand boven haar...? Een onzichtbare elite? :thinking:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Zondebok Angela Merkel

Bericht door Pilgrim »

Onderzoek bewijst: Merkel populairder onder migranten dan onder Duitsers

Geplaatst op 2 oktober 2018

Afbeelding

Terwijl de rechtse Alternative für Deutschland (AfD) een enorme toename aan ondersteuning ziet, is de situatie voor Angela Merkel heel anders. Net als bij de Franse president Emmanuel Macron bereikt haar ondersteuning elke maand nieuwe diepterecords.

De enige groep waarop Merkel kan rekenen, zijn de migranten.

Merkel´s “conservatieve” blok, tussen haar CDU en de zusterpartij CSU, is onder de migranten het populairst geworden. Uit een peiling blijkt dat zij 43% ondersteuning van alle migrantengroepen krijgt.

Vergeleken met de algemene populariteit van de CDU/CSU, die actueel 26% bedraagt, kan vastgesteld worden dat Merkel bij migranten populairder is dan bij de grote meerderheid van de autochtone Duitsers.

Ze verloor vooral aan geloofwaardigheid onder de Duitsers, toen zij 1,5 miljoen migranten naar Duitsland uitnodigde en hun verschrikkelijke misdaden verdedigde. Merkel´s beslissing heeft o.a. tot terreur, verkrachting, moord en een omvolking geleid.

Intussen noemt ze protesterende Duitsers neonazi´s en verbreidt ze desinformatie over gebeurtenissen. Een van de belangrijkste voorbeelden is de “klopjacht op migranten” in Chemnitz, waarvoor tot nu toe geen bewijzen bestaan. In plaats daarvan ontsloeg ze haar chef van de Binnenlandse Veiligheidsdienst, die het niet met haar eens was, omdat haar positie steeds zwakker werd.

Bron: http://unser-mitteleuropa.com

Bron oorspronkelijk artikel: https://voiceofeurope.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/10/02 ... -duitsers/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Zondebok Angela Merkel

Bericht door Pilgrim »

Machtsgeilheid, grootheidswaanzin en vernietigingswoede als hoofdmotieven van Merkel

Geplaatst op 6 oktober 2018

Afbeelding

Merkel is overal als een olifant in de porseleinkast doorheen gedenderd. Ze heeft alles verwoest wat er te verwoesten viel. Europa, Duitsland, haar partij. Uit machtsgeilheid, vernietigingswoede en grootheidswaanzin.

Wie had dat gedacht? De verkiezing van de fractievoorzitter mislukt volledig, hoewel de afgevaardigden haar toch gewaarschuwd hadden: “Zij dragen mij allemaal” en “dit moment zou het verkeerde voor een wisseling zijn’. Tja, voor deze keer geef ik u gelijk, u en de CDU´ers hebben het moment grondig gemist. Het jaar 2013 zou een goed moment geweest zijn, dan zou u nog – alhoewel u niets geweldigs gepresteerd had – positief de Duitse geschiedenis zijn ingegaan.

Helaas voorziet het Duitse recht niet in een beperking van de ambtstijd, en zodoende wordt grootheidswaanzin bevorderd, die waarschijnlijk bij een ieder die een derde en zelfs een vierde keer bondskanselier wordt, optreden. Tijd genoeg om iedereen die hinderlijk of gevaarlijk voor hen zou kunnen worden, uit de weg te ruimen, van de mentor (Helmut Kohl) tot aan de president van de Binnenlandse Veiligheidsdienst (Hans-Georg Maaßen).

Machtsgeilheid als hoofdmotief van deze kanselier
Je zou het machtsgeil kunnen noemen wanneer iemand – die behalve de politiek niets heeft – alles doet om maar in functie te blijven. Je zou het machtsgeil kunnen noemen wanneer iemand zich alleen nog maar met jaknikkers omringt. Je zou het ook machtsgeil kunnen noemen wanneer iemand niet in de gaten heeft dat zijn uur geslagen heeft en hij zelf krachtig aan de tak zaagt waarop hij zit.

Vernietigingswoede
Als een olifant in de porseleinkast bent u overal doorheen gedenderd. U hebt alles verwoest wat er te verwoesten viel. Europa, Duitsland, uw partij. Families en vrienden vliegen elkaar vanwege uw politiek in de haren. De veiligheid, dus niet de “gevoelde”, is verdwenen. U kunt nog zoveel bewakingscamera´s laten aanbrengen, nog zoveel politieagenten aanstellen, het zal niets veranderen. Onder u werd de vrijheid van meningsuiting afgeschaft, het zou toch ook te gek voor woorden zijn wanneer iemand kritiek op uw stijl van leidinggeven zou mogen hebben. Zoiets bestond ook niet in uw zo geliefde DDR! Maar goed dat u nog vrienden uit oude tijden zoals Anetta Kahane hebt, die kunnen zeer behulpzaam zijn.

Grootheidswaanzin
Er is zoveel gebeurd in de afgelopen drie jaar. Hebt u werkelijk ooit gedacht dat “wir das schaffen”? Gewoon een slogan kopiëren – nee, zelfs DAT lukt u niet alleen, ook daarvoor hebt u “adviseurs”, u bent altijd alleen maar uitvoerend orgaan – dus uit “Yes, we can” een “Wir schaffen das” creëren en dan verwachten dat de anderen als mieren gehoorzamen en de koningin ook nog huldigen!

Hoe grootheidswaanzinnig moet iemand zijn, die WERKELIJK denkt dat ZOIETS zou lukken? Miljoenen mensen in het land uitnodigen, de meesten van hen jong, mannelijk en ook nog uit een “cultuur” die niet met de onze verenigbaar is.

Inmiddels weten we dat het nooit de bedoeling was dat het ons zou lukken. We weten, dat hetgeen u bij Anne Will zei zelfs klopt. De vraag of u een plan zou hebben, beantwoordde u met “ja”, maar u kon of wilde echter niet zeggen WELK plan dat zou zijn. Nu weten we dat u geen mensen in nood wilde helpen, dat het niet om humaniteit ging. Het gaat erom HET plan uit te voeren, Duitsland, Europa af te schaffen en alles wat daarmee verband houdt. De volkeren, de veiligheid, de stabiliteit, de cultuur, ja, zelfs ons ras. Wanneer een uit zelfhaat – wellicht omdat zij zelf nooit een mooi bevredigend leven had als vrouw – gedreven persoon een gewillig werktuig van Soros & Co wordt, dan spreekt ze zelfs uitnodigingen uit als “kom hier naartoe, ook – of juist – wanneer jullie crimineel, wanneer jullie terroristen zijn.”

Kijk maar, mij overkomst immers ook niets, hoewel ik al meerdere meineden heb gepleegd
Kijk maar, mij overkomst immers ook niets, hoewel ik al meerdere meineden heb gepleegd, kom dus allemaal hier naartoe, jullie kunnen Duitsland net zo verneuken (ik verontschuldig me hier niet voor deze uitdrukking!) als ik doe. Gooi je paspoorten weg, geef valse informatie op, zorg voor meerdere identiteiten voor jezelf. Er zal jullie niets overkomen, ik heb aanwijzingen gegeven dat de Duitse wetten buiten werking gesteld worden. Kom hier naartoe, hier kunnen jullie goed en graag leven.”

Bij de parlementsverkiezingen van 2017 wist u niet wat men beter zou hebben kunnen doen. Fouten zocht u alleen maar in de verkiezingscampagne, niet in uw politiek! Ook nu – in de zaak Maaßen – wordt niet het probleem zelf gezien, dus dat er iemand moet vertrekken omdat hij de waarheid spreekt, nee, dat u hem een hogere functie had gegeven zou de fout geweest zijn.

Ze zal niet diep vallen
Hoogmoed komt voor de val! Dat zegt een Duits spreekwoord. Dat kan wel zo zijn dat u niet diep zult vallen. Men zal u dus binnenkort in een beter betaalde functie benoemen, waar u geen schade aan kunt richten.

De chef van de kantine van het Duitse parlement schijnt het bestek al vervangen te hebben door plastic, een plek als overbetaalde keukenhulp zou er dus in kunnen zitten.

Bron: https://philosophia-perennis.com

Door: Inge Steinmetz

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/10/06 ... an-merkel/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Zondebok Angela Merkel

Bericht door Pilgrim »

Merkel bekritiseert Orbán, omdat hij positief tegenover de nieuwe regering van Italië staat

Geplaatst op 20 oktober 2018

Afbeelding

Merkel vindt dat men Salvini niet mag prijzen

Dat Victor Orbán en Matteo Salvini politieke strijdmakkers zijn, vindt Angela Merkel helemaal niet leuk. Tijdens de EU-top bekritiseerde ze Orbán voor diens lofzangen op de nieuwe Italiaanse regering.


Deze vrouw lijkt er echter ook absoluut niet voor terug te deinzen zichzelf bloot te leggen en zich onbeschoft te gedragen: tijdens de actuele EU-top draaide ze de Hongaarse minister-president Victor Orbán een loer, omdat deze zich niet van de nieuwe Italiaanse regering zou distantiëren, maar zich meermaals lovend over de Italiaanse minister van binnenlandse Zaken Matteo Salvini van de LEGA uitgelaten zou hebben. Zo zou Orbán over Salvini gezegd hebben dat hij zijn “held” en “strijdmakker” zou zijn (“Spiegel-Online”).

Daarna zonde Merkel zich in de lof die haar van andere mainstream-politici ten deel viel. Opnieuw wordt de deling van de EU duidelijk: de enen willen hervormingen en Europa tegen de massa-immigratie beschermen. De anderen willen het oude Europa door massa-immigratie vernietigen en nog meer macht aan de EU over de staten geven. Een voorstander heeft Orbán daarentegen in de Oostenrijkse kanselier Sebastian Kurz gevonden. Ook krijgt Orbán ondersteuning uit de Oost-Europese landen.

Bron: www.freiewelt.net

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/10/20 ... lie-staat/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89908
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Zondebok Angela Merkel

Bericht door Ariel »

Hé???? :shock: Is dit nepnieuws, of is dit waar....

Please Lord. Let this be nepnieuws. :emm2:
Merkel to Resign: ‘Wants to replace Juncker as European Commission chief

Bavaria’s state election last weekend proved painful for German Chancellor Angela Merkel. In yet another election next week, Ms. Merkel is expected to see further discomfiture.

The German leader could resign from her post at the December CDU party conference in December in order to take another senior European position.

“Rumours are swirling in Brussels that Merkel could run for the European Commission next year”, Die Welt’s Stefanie Bolzen tells the BBC.

As Jean-Claude Juncker gets ready to retire as European Commission President next year, there have been suggestions that French President Emanuel Macron is considering a run, Italy’s fierce and most popular politician in Italy’s history Deputy Prime Minister Matteo Salvini has also been asked to run, and now Germany’s Chancellor Angela Merkel could potentially be throwing her hat into the ring.

May the best Italian win!
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Zondebok Angela Merkel

Bericht door Pilgrim »

Merkel...

Afbeelding

PAS OP! Hier eindigt het gezonde mensenverstand!
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Zondebok Angela Merkel

Bericht door Pilgrim »

Schijnheilig: Eerst zet Merkel zich in voor dieselverboden, nu wil ze deze zogenaamd verhinderen!

Geplaatst op 22 oktober 2018

Afbeelding
Kanselier plotseling tegen rijverboden: Hessen gelooft er geen woord van, mevrouw Merkel!

Na de bodemloze val bij de Beierse verkiezingen en de nieuwste peilingen ontstaat er paniek in de bondskanselarij. Aanstaande zondag moet in Hessen niet hetzelfde fiasco plaatsvinden, want Merkel´s zetel wankelt sowieso al meer dan ooit tevoren. Daarom doet ze nu een greep in de niet zo creatieve trukendoos en gebruikt daarvoor in een door haarzelf geënsceneerde verkiezingsshow de dieselauto´s: het al besloten dieselrijverbod voor Frankfurt wil ze verhinderen. Het zou buitenproportioneel zijn, aldus de bondskanselier.

Eerst de grenswaarden van vandaag op morgen enorm verlagen, daarna niet transparante meetprocedures toelaten – de “grote coalitie” heeft er in de afgelopen maanden alles gedaan om de dieselauto een slechte naam te bezorgen. Meerdere steden hebben rijverboden opgelegd, die door de net zo dubieuze als nadrukkelijk vermanende Duitse Milieuhulp tot stand kwamen – gefinancierd met miljoenen belastinggeld door de Duitse regering, ondersteund dus door diezelfde bondskanselier die zich nu als beschermvrouwe van Duitse automobilisten opwerpt.

Waar was u, mevrouw Merkel, toen er rijverboden in Hamburg, Stuttgart, Leipzig, Dresden, Berlijn of München werden opgelegd? Waar was daar de door u nu plotseling geprezen proportionaliteit? Dieselrijverboden zijn een ongekende inmenging in de mobiliteit van de burgers. De AfD-fractie staat duidelijk achter de diesel. Dat weet ook Hessen – en laat zich daarom niet door Merkel´s show verblinden.

(www.focus.de)

Bron: www.facebook.com

Door: Dr. Alice Weidel

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/10/22 ... rhinderen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Zondebok Angela Merkel

Bericht door Pilgrim »

Weggevertje...

Afbeelding

BONDSKANSELIER

Staat: Gebruikt/defect. Ernstige gebreken in de systeembesturing.
Levering: Franco op elk punt in de wereld.
Alleen voor knutselaars en export.
Ruilen en terugneming uitgesloten.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Zondebok Angela Merkel

Bericht door Pilgrim »

AfD: Merkel verkondigt het einde van de vrijheid van meningsuiting

Geplaatst op 22 oktober 2018

Afbeelding

Democratische discussies waren gisteren – met onmiddellijke ingang is Merkel´s woord wet!

Door velen onopgemerkt, verklaarde de bondskanselier afgelopen woensdag in het parlement zonder omhaal hoe zij in het vervolg met politieke tegenstanders denkt om te gaan:


“We willen bovendien richtlijnen creëren voor de omgang met partijen, die in hun campagnes actief desinformatie bedrijven. En dat betekent in laatste consequentie ook om in zulke gevallen over financiële sancties na te denken. Want politiek betekent verantwoording: wie zich niet aan de democratische spelregels van Europa houdt, kan ook niet verwachten financiële middelen van de Europese Unie te krijgen om de partij te financieren. Ook dat is weerbare democratie.”

In goed Duits: van critici van haar catastrofe-politiek en politieke concurrenten moet de geldkraan dichtgedraaid worden. Dat zij en haar regeringsleden in het verleden zelf talloze onwaarheden verbreidden, interesseert de voorzitter van het Politbureau geen moer.

Grotendeels onopgemerkt door de “kwaliteitsmedia” bereidt Merkel waarschijnlijk nogmaals voor om duidingen van de realiteit, die haar ruïneuze machtsaanspraak in de weg staan, te censureren. De vreselijke censuur-wet (NetzDG), die in 2017 door de toenmalige minister van Justitie Heiko Maas (SPD) werd ontworpen, was pas het begin.

Merkel en haar bereidwillige helpers knutselen aan een censuurstaat, die niet alleen overeenkomsten met de verbleekte DDR bezit, maar deze bijna 1 : 1 kopieert – wat had je anders kunnen verwachten van een voormalige secretaresse van de FDJ en fervent aanhangster van het SED-onrechtsysteem?

De burgers doen er goed aan om de alleenheerseres in de bondskanselarij nauwkeuriger op de vingers te kijken. Want wanneer Merkel haar plannen eenmaal heeft ingevoerd, is het te laat. En deze keer kan niemand beweren dat hij van niets geweten zou hebben. Wie in de democratie slaapt, wordt wakker in de dictatuur!

De bekende roman “1984” van George Orwell zou door alle staatsleiders in de wereld als indringende waarschuwing begrepen moeten worden – niet als gebruiksaanwijzing!

Bron: https://politikstube.com

Door: “PS”

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/10/22 ... ngsuiting/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Zondebok Angela Merkel

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Zondebok Angela Merkel

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De echte gekken herken je niet.

Maar ik doe dat toevallig wel. Door de ellende te aanschouwen die losgelaten gekken zonder verpleging kunnen aanrichten in de politiek. En politiek is al bezwaard vanwege het terechte stigma dat . . .

POLITIEK IS SMERIG


Maar de oorzaak ligt vanzelfsprekend gelegen in het feit dat politici mensen zijn. Wat voor mensen? Mensen van de meest walgelijke ergste soort die een fatsoenlijk mens zich maar bedenken kan. Referenties? Napoleon, Hitler, Mussolini, Japanse keizer, Lenin, Stalin, Pol Pot, Mao, Merkel, Rutte en wie ik nog vergeten ben.

Wie kritisch nadenkt merkt vanzelf waar het kwartje valt. In de vieze stinkende mensonwaardige politieke beerput. Die politieke beerput heeft een aantrekkingskracht op een bepaald soort onmenselijke mensen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Zondebok Angela Merkel

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Iets anders.

Wat heeft Merkel te maken met Eurabia?

Ach, maar natuurlijk. Deze vieze smerige corrupt geestelijk gestoorde waanzinnige van de pot der beschaving gerukte post traumatische communistische zieke vrouw geilt op Arabische moslims.

Maar wat veel erger is . . .


Het bijna complete Duitse volk, dat eerder achter Hitler stond, staat nu achter dat geestelijk zieke Hitler-achtige onze beschaving omverwerpende post communistische rotwijf.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89908
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Zondebok Angela Merkel

Bericht door Ariel »

Je zou bijna dat Merkel wijf wat aandoen. :shocking2:
Merkel in “Jewishnews”: “Duitsland wordt een islamitische staat. De Duitsers moeten ermee leren leven”.

Merkel pleegt het grootste verraad uit de hele Duitse geschiedenis: ze geeft toe dat ze Duitsland verandert in een islamitisch land.

Op 7 mei 2017 verscheen in het Joodse nieuws een artikel met zo’n explosieve kracht, dat Duitsland wakker zou hebben geschud als het op tijd bekend was geworden. En dat de CDU/CSU slechts enkele maanden later een verwoestende en historische nederlaag zou hebben geleden bij de Bundestagverkiezingen, als we niet allemaal hadden geslapen.

In dit artikel geeft Merkel toe dat zij Duitsland transformeert tot een islamitische staat.

Ze zegt letterlijk:

“Duitsland zal een islamitische staat worden”, zegt Merkel – en voegt eraan toe “dat ze ermee moeten leren leven”.

Bondskanselier Angela Merkel zei dat de Duitsers niet hadden begrepen hoe de moslimimmigratie hun land had veranderd en dat ze meer moskeeën dan kerken in landelijke gebieden moesten accepteren, aldus de Frankfurter Allgemeine Zeitung.

“Ons land zal blijven veranderen, en integratie is ook een taak voor de maatschappij, die zich tot taak heeft gesteld om met immigranten om te gaan”, aldus Merkel. “Jarenlang hebben we ons er zelf voor de gek gehouden. Zo zullen moskeeën een prominentere plaats innemen in onze steden dan voorheen.“

Duitsland, met een bevolking van 4-5 miljoen moslims, is de afgelopen weken verdeeld door een debat over uitspraken van Thilo Sarrazin, hoofd van de Bundesbank, die stelde dat Turkse en Arabische immigranten niet konden integreren en Duitsland met een hoger geboortecijfer overspoelden.

De verklaringen van de bondskanselier zijn de eerste officiële erkenning dat Duitsland, net als andere Europese landen, voortbestemd is om een bolwerk van de islam te worden.“

Duitsland, met een bevolking van 4-5 miljoen moslims, is de afgelopen weken verdeeld door een debat over uitspraken van Thilo Sarrazin, hoofd van de Bundesbank, die stelde dat Turkse en Arabische immigranten niet konden integreren en Duitsland met een hoger geboortecijfer overspoelden.

De verklaringen van de bondskanselier zijn de eerste officiële erkenning dat Duitsland, net als andere Europese landen, voorbestemd is om een bolwerk van de islam te worden. Ze heeft toegegeven dat het land binnenkort een bolwerk zal worden.

In Frankrijk is 30% van de kinderen van 20 jaar en ouder moslim. Het quotum in Parijs en Marseille is gestegen tot 45%. In het zuiden van Frankrijk zijn er meer moskeeën dan kerken.

De situatie in het Verenigd Koninkrijk is niet veel anders.

Zo’n verraad tegen een heel volk is ongekend in de geschiedenis.

1. nooit eerder heeft een eigen cultuur zich vrijwillig opgegeven.

2 Nooit eerder heeft een continent zich vrijwillig onderworpen aan de islam of een ander totalitair systeem.

3 En er is maar één antwoord op zo’n verraad: de doodstraf voor degenen die het plegen en ondersteunen.

Nu leven we (in dit geval helaas) in een land dat iets verder gevorderd is in termen van beschaving, waarin hoogverraad met veel mildere straffen wordt aangepakt:

“§ 81 Hoogverraad tegen de Bondsstaat”, zo staat er:

(1) Wie het onderneemt, met geweld of door bedreiging met geweld

1. afbreuk te doen aan het bestaan van de Bondsrepubliek Duitsland of

2. wijziging van de grondwettelijke orde op basis van de grondwet van de Bondsrepubliek Duitsland,

wordt gestraft met levenslange gevangenisstraf of met een gevangenisstraf van ten minste tien jaar.

(2) In minder ernstige gevallen wordt een gevangenisstraf van een jaar tot tien jaar opgelegd.

Dat de islamisering van Duitsland de ware agenda is van Merkel en haar medeverraders van de oude partijen, de twee kerken, de media en de vakbonden – er bestaat niet zoiets als de islamisering van Duitsland. Twijfels over wat er in een joods (!) tijdschrift over Merkel te lezen was:

“Duitsland zal een islamitische staat worden, zegt Merkel – en voegt eraan toe dat ze ermee moeten leren leven”. welwillend.

De verklaringen van de bondskanselier zijn de eerste officiële erkenning dat Duitsland, net als andere Europese landen, voorbestemd is om een bolwerk van de islam te worden. Ze heeft toegegeven dat het land binnenkort een bolwerk zal worden.

In Frankrijk is 30% van de kinderen van 20 jaar en ouder moslim. Het quotum in Parijs en Marseille is gestegen tot 45%. In het zuiden van Frankrijk zijn er meer moskeeën dan kerken.

De situatie in het Verenigd Koninkrijk is niet veel anders.

Zo’n verraad tegen een heel volk is ongekend in de geschiedenis.

1. nooit eerder heeft een eigen cultuur zich vrijwillig opgegeven.

2 Nooit eerder heeft een continent zich vrijwillig onderworpen aan de islam of een ander totalitair systeem.

3 En er is maar één antwoord op zo’n verraad: de doodstraf voor degenen die het plegen en ondersteunen.

Nu leven we (in dit geval helaas) in een land dat iets verder gevorderd is in termen van beschaving, waarin hoogverraad met veel mildere straffen wordt aangepakt:


(1) Wie het onderneemt, met geweld of door bedreiging met geweld

1. afbreuk te doen aan het bestaan van de Bondsrepubliek Duitsland of

2. wijziging van de grondwettelijke orde op basis van de grondwet van de Bondsrepubliek Duitsland,

wordt gestraft met levenslange gevangenisstraf of met een gevangenisstraf van ten minste tien jaar.

(2) In minder ernstige gevallen wordt een gevangenisstraf van een jaar tot tien jaar opgelegd.(bron)

Dat de islamisering van Duitsland de ware agenda is van Merkel en haar medeverraders van de oude partijen, de twee kerken, de media en de vakbonden – er bestaat niet zoiets als de islamisering van Duitsland. Twijfels over wat er in een joods (!) tijdschrift over Merkel te lezen was:

“Duitsland zal een islamitische staat worden, zegt Merkel – en voegt eraan toe dat ze ermee moeten leren leven”. welwillend

Waar is het arrestatiebevel van de federale procureur-generaal tegen Merkel en haar regering?

Zo worden alle samenzweringstheorieën tegen zogenaamd “rechtse” verzetsbewegingen en alle Fakenews van de officiële staatsmedia (inclusief bijna alle media) die de Duitse regering niet van plan is om Duitsland te islamiseren, op indrukwekkende wijze weerlegd.

En zo is het hoge verraad van de bondskanselier en haar regering – evenals alle oude partijen – in vervulling gegaan, wat ertoe zou moeten leiden dat de federale aanklager onmiddellijk een aanhoudingsbevel uitvaardigt tegen de regering, tegen Merkel en een meerderheid van de afgevaardigden van de Bondsdag.

Wat hij echter niet zal doen, ook al zou hij dat willen, omdat hij (net als de rest van de rechterlijke macht) afhankelijk is van instructies van de exektuvive (d.w.z. de regering). De regering zal hem immers niet toestaan een dergelijk aanhoudingsbevel tegen zichzelf uit te vaardigen.

We sliepen allemaal. Ook de AFD

Het nieuws in Jewishnews is van 7 mei 2017 – en niemand, zelfs de AFD niet, wist er blijkbaar van. Want met deze aankondiging had ze de kanselier voor de komende Bondsdagverkiezingen omver kunnen werpen.

Als de AFD deze verklaring van Merkel op haar verkiezingsaffiches had geschreven, zou de CDU/CSU miljoenen kiezers hebben verloren. Want de uitspraak toont onweerlegbaar de ware duivelse plannen van een despootvrouw die gestileerd is als de “moeder” van de Duitsers, hoewel ze geen eigen kinderen heeft, voelt ze niets anders dan alleen maar minachting voor haar eigen volk – en heeft de genocide op de Duitsers tot een zaak van de baas verklaard.

De AFD sliep daar blijkbaar – en miste de kans om verkozen te worden waarschijnlijk als de sterkste partij in de bondsverkiezingen van 2017.

Het is tijd voor de Bundeswehr om in te grijpen om de Duitsers te redden van de islamisering.

Ja, ik weet dat bijna alle Duitsers, inclusief de meeste van mijn lezers, de Bundeswehr als een poppenspelerclub beschouwen. Zonder strijdlust, laf en merkelhörig. Dat kan in delen waar zijn. Maar er zijn nog steeds moedige soldaten en dappere officieren die op de hoogte zijn van de sombere toekomst van Duitsland als islamitische staat – en die zich meer betrokken voelen bij hun eed dan bij hun trouw aan de regering.

En deze eed gebiedt hen de vrijheid van het Duitse volk dapper te verdedigen. Letterlijk is dit de zogenaamde “soldaatsgelofte”:

“Ik zweer de Bondsrepubliek Duitsland trouw en moedig het recht en de vrijheid van het Duitse volk te dienen, help mij dus God.

Dit maakt duidelijk dat het aan de Bundeswehr is om het pathocratische criminele regime in Berlijn omver te werpen.

Ik kan mijn verschillende oproepen aan de soldaten en officieren hier alleen maar herhalen en hen vragen:

Help uw volk te ontsnappen aan de slavernij en de eeuwige duisternis van een toekomstige islamisering!

Om de soldaten en officieren te helpen hun beslissing te nemen, heb ik hier 100 links toegevoegd die aantonen dat Merkel ook door buitenlanders en talrijke kritische Duitse en EU-intellectuelen als het grootste gevaar in de Europese geschiedenis wordt afgeschilderd. En dat de islam onverenigbaar is met de westerse beschaving en democratie. Dat het maar één doel kent: wereldheerschappij.

Als je niet vindt wat je zoekt, zul je het nooit vinden…

Zie de bron voor alle links.

BRON: Michael Manheimer
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Zondebok Angela Merkel

Bericht door Pilgrim »

Duits historicus: “Merkel is niet goed wijs.”

Geplaatst op 27 oktober 2018

Afbeelding
VOOR EEN DDR 2.0... waarin islamitische immigranten goed en graag leven.

Merkel is niet goed wijs, zegt historicus Rainer Zitelmann (kleine foto). Ze zou graag willen dat haar kanselierschap verbonden wordt aan EUROPA. Zitelmann zegt: historici zullen dat anders zien.

Merkel is niet goed wijs. Anders kun je het inderdaad niet noemen n.a.v. hetgeen ze gezegd heeft in het ARD-zomerinterview. Daarin werd aan Angela Merkel gevraagd wat ooit de erfenis van haar kanselierschap zou moeten zijn. Dus wat komende generaties aan haar naam moeten verbinden. Nadat ze eerst, wat te verwachten was, zei dat anderen daarover zouden moeten beslissen, liet ze zich toch een antwoord ontlokken, dat ze zelfs nogmaals bevestigde: ze zou willen dat haar kanselierschap aan EUROPA wordt verbonden.

Afbeelding

Op dat idee moet je maar komen. Vanuit mijn optiek toont dit een absoluut realiteitsverlies. Merkel als Europa-kanselier? Het gaat zo slecht met de Europese eenheid als in decennia niet meer, en niemand heeft daar zoveel aan bijgedragen als zij. En dan wil Merkel graag gezien worden als kanselier die bijzonder veel voor Europa heeft gedaan?

Merkel´s Europa-balans is een catastrofe
De Britten, die voor ons de belangrijkste bondgenoten (juist in economisch-politieke zaken) waren, zijn uitgetreden. Merkel heeft alle kracht ingezet om Griekenland in de EU te houden en zich niet in het minst ingespannen om ervoor te zorgen dat de Britten in de EU blijven. Het resultaat: de Grieken zitten nog steeds in de eurozone, wat voor de euro noch de Grieken goed is. Maar de Britten zijn uit de EU. Merkel heeft daar ook aan bijgedragen, omdat ze de Britten met haar politiek van de grenzeloze welkomstcultuur en de Europese quota schrik aanjoeg, wat mede heeft bijgedragen aan de negatieve Brexit-stem.

De relatie met de Oost- en Midden-Europese landen Hongarije, Tsjechië, Polen enz. is door Merkel´s politiek bedorven. Zij wilde deze staten dwingen om tegen hun wil migranten op te nemen. Dat hebben ze zich niet laten welgevallen – en dat heeft Europa verder gespleten.

Merkel was zo wereldvreemd dat ze dacht haar politiek van de grenzeloze welkomstcultuur aan alle andere Europese landen op te kunnen dringen. Het resultaat zijn populistische regeringen zoals in Italië, die bepaald geen garantie voor een verdere vereniging van Europa zijn. Merkel heeft Duitsland met haar wereldvreemde politiek van de grenzeloze welkomstcultuur volledig geïsoleerd – alle andere landen, van Zweden via Oostenrijk of Hongarije tot Italië, volgen een tegenovergestelde politiek.

De “euro-reddingspolitiek” van Merkel heeft niet tot een versterking van de Europese eenheid geleid, maar tot een toenemende vervreemding tussen de volkeren. En bovendien tot economisch onberekenbare belastingen van Duitsland voor de toekomst.

Gelooft Merkel serieus dat zij als grote meesteres van de Europese vereniging de geschiedenis in zal gaan? Op dat idee moet je eerst eens komen. Nee, geen historicus zal dat zo zien.

De historici zullen er later alleen maar over ruziën of Merkel een opportunist van de macht was, die het uitsluitend ging om de macht als doel op zich – of een wereldvreemde Groene ideoloog. En wat betreft haar rol in Europa zal zij als enige bondskanselier de naoorlogse geschiedenis ingaan die er het meest aan bijgedragen heeft het proces van de Europese vereniging te bedreigen.

Bron: www.epochtimes.de

Door: Rainer Zitelmann

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/10/27 ... goed-wijs/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie