Generation Identitaire protesteert

Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Generation Identitaire protesteert

Bericht door Pilgrim »

Vanochtend op de Westminster Bridge in Londen...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Generation Identitaire protesteert

Bericht door Pilgrim »

Grote acties in Berlijn: “Geen slachtoffer is vergeten”

Geplaatst op 4 november 2017

Afbeelding
“Opdat de herinnering niet sterft. SLACHTOFFERS VAN MULTICULTI.”

Activisten van de Identitaire Beweging begonnen vanmorgen in Berlijn de campagne “Geen slachtoffer is vergeten”. Met indrukwekkende spandoek-acties op de Breitscheid- en Alexanderplatz vestigden ze de aandacht op hun actie: “Geen slachtoffer is vergeten” – “Wij zullen geen enkele radicaalislamitische aanslag bij de stukken voegen, geen verkrachte vrouw negeren en geen dodelijk slachtoffer meer vergeten. Wij zullen handelen!”

In hun persmededeling staat:

“Wij geven de slachtoffers van multiculti, massa-immigratie en islamisering een stem!” In de middaguren van 04-11-2017 werden op twee centrale hotspots in de Duitse hoofdstad twee grote spandoeken uitgerold.

Op de Breitscheidplatz, waar bijna een jaar geleden de radicaalislamitische aanslagpleger Anis Amri met een vrachtwagen een kerstmarkt in raasde en daarbij 12 mensen vermoordde, en op de Alexanderplatz, een hotspot van migrantencriminaliteit en het treurige symbool van capitulatie van de staat, werden twee grote spandoeken uitgerold, die onze boodschap op sterke wijze in de publieke ruimte plaatsten en het begin vormen van onze nieuwe campagne “Geen slachtoffer is vergeten”.

De slachtoffers van multiculti, massa-immigratie en islamisering zijn tot tweederangs slachtoffers gedegradeerd. De politiek verantwoordelijken beschouwen hen slechts als statistische grootheden. Zij hebben allemaal echter een gezicht en een verhaal dat verteld moet worden.

In het jongste debat rondom een gepaste herdenking voor de slachtoffers van het radicaalislamitisch terrorisme op de Berlijnse Breitscheidplatz wilden de verantwoordelijken van de stad Berlijn zelfs het daadmotief van een radicaalislamitische radicalisering verzwijgen.

Nu moet er gehandeld worden! De radicaalislamitische terreur en de dagelijkse criminaliteit in onze straten mag door de politiek niet langer meer genegeerd en verzwegen worden. De islamisering als gevolg van de ongecontroleerde massa-immigratie moet onmiddellijk gestopt worden.

We hebben een politiek van remigratie nodig. In heel Europa leven meer dan 45.000 radicaalislamitische bedreigers, die gekwalificeerd kunnen worden als tikkende tijdbommen. De rechtsstaat moet eindelijk weer de controle over de eigen grenzen en de eigen steden herwinnen.

De campagne “Geen slachtoffer is vergeten” zal het politieke falen onthullen en de multiculti´s met hun huichelachtige politiek in talrijke acties en creatief informatiewerk confronteren.

Jij kunt de campagne rechtstreeks ondersteunen en samen met ons een gezicht en een stem geven aan de slachtoffers. De tijd van zwijgen is voorbij.

“Wij zullen geen enkele radicaalislamitische aanslag bij de stukken voegen, geen verkrachte vrouw negeren en geen dodelijk slachtoffer meer vergeten. Wij zullen handelen!”

Afbeelding

Bron: https://philosophia-perennis.com

Door: David Berger

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/11/04 ... -vergeten/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Generation Identitaire protesteert

Bericht door Pilgrim »

Identitaire Beweging: Geen slachtoffer is vergeten – Wij klagen aan!

Identitäre Bewegung Deutschland - Gepubliceerd op 8 nov. 2017



Fabrizia de Lorenzo, Anna Bagratuni, Julian Cadman. 348 doden. 36 islamitische aanslagen sinds 2015 zijn de treurige balans van een sociaal experiment dat uitgevoerd wordt, waarover jij noch ik mee mogen beslissen. Met een ongelooflijke arrogantie drukken de multiculti´s hun agenda door en gaan daarbij letterlijk over lijken. Multiculti en massa-immigratie zijn mislukt. De islamisering gaat onophoudelijk door. In Europa´s steden staan duizenden tikkende tijdbommen klaar, die alleen maar op een gunstige gelegenheid wachten. Voor hen zijn de slachtoffers alleen maar statistieken. Nevenschade, die alleen maar kanttekeningen in de marge blijven.

Maar de slachtoffers hebben namen, gezichten en verhalen die verteld moeten worden om de schande van onze politici bekend te maken. We hebben eindelijk een consequente ommekeer nodig. Naar een politiek van veilige grenzen en remigratie. Merkel & Co hebben onze veiligheid verkocht en verraden. Wij zullen tot actie overgaan. Wij zullen de slachtoffers van hun politiek van de schande een stem geven en zullen hun falen voor iedereen duidelijk maken. Wij zullen geen enkele aanslag ad acta leggen, geen verkrachte vrouw negeren en geen dodelijk slachtoffer meer vergeten. Wij klagen ze aan!

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/11/11 ... lagen-aan/

https://www.youtube.com/watch?time_cont ... HrmTSyc4aI
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Generation Identitaire protesteert

Bericht door Pilgrim »

Actie van de Identitaire Beweging in Keulen

Geplaatst op 17 december 2017



Gisteravond hebben activisten van de Identitaire Beweging de Ebertplatz in Keulen symbolisch heroverd om de aandacht te vestigen op de ondraaglijke toestanden daar:

Een 22-jarige wordt doodgestoken – een politieagent wordt dusdanig door drugsdealers in het nauw gebracht dat hij een waarschuwingsschot moest lossen – twee mannen worden aangevallen en verwond met afgebroken flessen – het ZDF moet de opnames van een detectiveserie afbreken wegens enorme bedreigingen.

Vermoedelijk geen enkele andere plek stond in 2017 zo in de focus van de berichtgeving in Keulen en Duitsland. De politie is 24 uur present en is uiteindelijk machteloos, terwijl de politiek compleet faalt en onderhandelt over alibi-handelingen zoals de installatie van felle verlichting of het verwijderen van bloembakken. “Focus” en de “Kölner Stadt-Anzeiger” spreken van een No-Go-Area.

Wij accepteren deze situatie niet langer. Wij kunnen en willen niet tolereren dat delen van onze stad voor ons en onze medemensen niet meer veilig zijn. wij roepen de staat en de deelstaat ertoe op om eindelijk hun plicht ter bescherming van de bevolking na te komen: drugsdealers moeten hard bestraft, criminele asielzoekers en migranten consequent uitgezet worden.

Keulen is ons thuis. Wij zullen niet werkeloos gaan toekijken hoe ons thuis een paradijs voor criminelen wordt.

Afbeelding

Bron: www.youtube.com

https://ejbron.wordpress.com/2017/12/17 ... in-keulen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Generation Identitaire protesteert

Bericht door Ali Yas »

Die beweging is best interessant (was toch een Frans initiatief, of niet?) want Duitsers kunnen best organiseren. Samen met de zuiver politieke beweging AfD komt er misschien toch wat schot in de tegenbeweging. Hopelijk is het nog niet te laat om e.e.a. vreedzaam om te buigen, maar eigenlijk, eerlijk gezegd, is dat waarschijnlijk al niet haalbaar meer.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Generation Identitaire protesteert

Bericht door Ariel »

Ali Yas schreef:Die beweging is best interessant (was toch een Frans initiatief, of niet?)
Volgens mij is de beweging opgezet door een stel rechtse Franse studenten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Generation Identitaire protesteert

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Ali Yas schreef:Die beweging is best interessant (was toch een Frans initiatief, of niet?)
Volgens mij is de beweging opgezet door een stel rechtse Franse studenten.
Dus door personen die kritisch kunnen nadenken en affiniteit hebben met de toekomst voor de kinderen van mensen die graag kinderen willen hebben. Helaas stemmen de meeste ouders linksom en gooien daarmee de ruiten in van de toekomst van hun kinderen. Weerzinwekkende mensen. Maar ja, 90% en mogelijk meer van de mensheid bestaat uit dom publiek, waarbij wij ons af dienen te vragen hoe het mogelijk is dat er ook zoveel universitair geschoolde 'raddraaiers' tussen lopen. Ik ging bij mijzelf te rade en wist natuurlijk direct het antwoord. De mens heeft geen vrije wil. De Tijdgeest speelt een spelletje met de wereld. Alleen een explosie van geweld kan daar verandering in brengen. Maar dan nog is het de wil van de Tijdgeest. Alle gelovige mafketels op aarde mogen wat mij betreft het woord Tijdgeest lezen als God.
Ik heb daar vrede mee. Ik moet toch wat. :scratch:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Generation Identitaire protesteert

Bericht door Pilgrim »

Identitaire activisten plaatsen gedenkteken voor islamslachtoffers voor de Bandenburger Tor

Geplaatst op 19 december 2017



Herdenkingsactie n.a.v. de terreuraanslag op de Breitscheidplatz in Berlijn

De slachtoffers van multiculti en islam een stem geven! Vandaag, precies een jaar na de islamitische aanslag op de Breitscheidplatz in Berlijn, hebben Identitaire activisten plaatsvervangend voor alle slachtoffers van de multiculturele ideologie en de islamitische terreur een gedenkteken voor de Brandenburger Tor geplaatst.


Zodoende is dit het eerste internationale gedenkteken voor de slachtoffers van het multiculturele geweld en het islamitisch terrorisme in heel Europa. Tot op de dag van vandaag weigeren politici een gepast gedenkteken mogelijk te maken en eindelijk tot handelen over te gaan om onze burgers te beschermen.

Enkele weken geleden stonden er voor de Brandenburger Tor nog drie oude bussen, die moesten herinneren aan de oorlog in Syrië. Terwijl het al lange tijd bekend was dat deze bussen in Syrië in het bezit van een radicaalislamitische militie waren. De politiek en het kunstenaarsestablishment schenen zich echter niet te storen aan deze omstandigheid.

Nog niet eens twee weken geleden konden Arabische groepen in Duitsland ophitsen tegen Joden en direct voor de Brandenburger Tor een Israëlische vlag in brand steken. De Brandenburger tor was in de afgelopen weken de symbolische plek van die multiculturele ideologie, die inmiddels honderden slachtoffers heeft geëist. Dientengevolge heeft de Identitaire Beweging besloten om op precies dezelfde plek een gedenkteken voor de slachtoffers van deze ideologie op te richten.

Bij ons wordt geen slachtoffer vergeten. Wij geven de slachtoffers een naam, een stem en vertellen hun verhalen. Wanneer de politiek zich slechts een halfslachtige en ontoereikende herdenking voor de eigen Duitse en Europese slachtoffers kan permitteren, dan worden wij actief en bouwen eigen gedenkteken.

Symbolisch voor het gedenkteken werden de zogenaamde “Merkel-legostenen” uitgekozen, die dit jaar exemplarisch zijn voor de opgegeven veiligheidsbelofte van de politiek aan de bevolking.

De politici en de autoriteiten maken gebruik van een veiligheidsplacebo en weigeren nog steeds een concrete politiek van veilige grenzen en remigratie. De stenen op de kerstmarkten symboliseren de schande van de multiculti´s. Wij hebben met onze actie nog eens de nadruk gelegd op het geheel en het politieke falen direct voor de Brandenburger Tor voor iedereen zichtbaar gedocumenteerd.

UPDATE:
Het gedenkteken voor de slachtoffers van de islamitische terreur stond slechts enkele uren voor de Brandenburger Tor, voordat politie-eenheden het alweer verwijderden. Terwijl men met oude bussen radicaalislamitische groepen huldigde en de regering, ook na de aanslag op de Breitscheidplatz in Berlijn, een jaar de tijd nam om het eens te worden over een plek van herdenking, was men hier heel snel.

Nadat al kort na de installatie van het gedenkteken door Identitiare activisten de foto´s van de slachtoffers, de kaarsen en de bloemen door vertegenwoordigers van de autoriteiten werden verwijderd, rukten eenheden van de politie met zwaar materieel aan om ook de rest van de door ons opgerichte gedenkplaats af te breken.

Met deze ontering wordt opnieuw de huichelarij en kilte in de omgang met de slachtoffers van multiculti en terrorisme zichtbaar. Dit hiërarchisch maken van Europeanen tot tweederangs slachtoffers gaat op dit moment in Duitsland als een rode draad door het handelen van de verantwoordelijken.

Wij roepen jullie ertoe op om je mening tegen de verantwoordelijken te zeggen en ter plaatse zelf voor een eerbiedwaardig gedenkteken te zorgen. Geef de slachtoffers hun stem terug en verzet je tegen deze schandalige omgang met hen door de politiek.

Spreek ook de burgemeester van Berlijn aan op de omgang met de slachtoffers.

Afbeelding

Bron: www.pi-news.net

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/12/19 ... urger-tor/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Generation Identitaire protesteert

Bericht door Pilgrim »

Manifestatie van de Identitaire Beweging in Kandel: “De toekomst van onze jeugd mag niet in het eigen bloed eindigen!”

Geplaatst op 4 januari 2018

Afbeelding

Activisten van de Identitaire Beweging Baden hebben op 2 januari in Kandel voor de drogisterij, het toneel van de moord op Mia, tegen massa-immigratie gedemonstreerd (foto).

De zinloze en laffe moord zou laten zien – aldus de activisten – zoals veel te vaak in de afgelopen weken, hoezeer ons land en ons continent ten nadele zou zijn veranderd. Onder de vluchtelingstromen bevonden zich gelukszoekers, kleine criminelen en terroristen, die hier met open armen zouden zijn ontvangen.

De zaak in Kandel zou opnieuw aantonen welke gevolgen de politiek afgedwongen zogenaamde “integratie” kan hebben. Maar de toekomst van onze jeugd zou niet in het eigen bloed moeten eindigen!

Afbeelding

Bron: https://philosophia-perennis.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/01/04 ... -eindigen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Generation Identitaire protesteert

Bericht door Pilgrim »

VIDEO: Identitaire activisten steken Bengaals vuur af op Hohenzollernbrücke in Keulen

Geplaatst op 7 januari 2018



Honderden mensen werden vanmiddag getuige van een opzienbarende actie op de Hohenzollernbrücke in Keulen. Fel verlicht met Bengaals vuur wapperden de banieren met de drie kerneisen van de Identitiare Beweging in de wind: Vaderland, Vrijheid, Traditie!

We geven een vlammend signaal af tegen de onverantwoordelijke vluchtelingenpolitiek, de censuur van ongewenste opvattingen en het verdringen van onze Europese waarden.

We maken ons sterk voor gezond patriottisme in een Europa van de vaderlanders.

We eisen een discussie met argumenten in plaats van met one-liners.

En we zullen niet toestaan dat ons land in naam van politieke dogma´s iets wordt wat het niet is en nooit was.

Ook wanneer leden van de Antifa ons direct verbaal heftig aangevallen hebben, bleef het gedrag van de Identitaire activisten voorbeeldig. Ons protest is vreedzaam en geweldvrij.

In de rijen van de talrijke toeschouwers was steeds opnieuw veel instemming te horen. Nog klinken deze stemmen zacht. Nog worden door agressieve linkse parolen overstemd.

Wij echter willen en zullen niet langer zwijgen.

Wij zijn hier, we zijn met velen, en wat het belangrijkst is: we zijn vastberaden.

Bron: www.pi-news.net

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/01/07 ... in-keulen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Generation Identitaire protesteert

Bericht door Pilgrim »

Identitiare Beweging UK & Ierland: Eis je land terug!
FREIE-HEIMAT - Gepubliceerd op 16 feb. 2018

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Generation Identitaire protesteert

Bericht door Pilgrim »

Interview met Generazione Identitaria: “De EU heeft Italië verwoest”

Geplaatst op 20 februari 2018

Afbeelding

Op 4 maart zijn er verkiezingen in Italië. Op dit moment tekent zich een overwinning van de midden-rechtse coalitie af. Wij spraken met een activist van de Generazione Identitaria over de verkiezingen en de toekomst van Italië.

Allessandro is 22 jaar oud, studeert economie en vreemde talen in Milaan. Hij komt uit een kleine stad in de buurt van het Comomeer.

Hoe ben je bij de Generazione Identitaria terechtgekomen en waarom?

Ik heb me altijd al voor politiek geïnteresseerd. Al op de middelbare school heb ik er met mijn medescholieren en vaak zelfs met de leraren over gediscussieerd. Politiek was altijd al mijn passie, maar voor de Generazione Identitaria heb ik niets kunnen vinden wat me werkelijk overtuigd heeft. Ik was altijd al veeleer conservatief ingesteld, maar ik vond de partijen rechts van het midden niet echt het vertrouwen waard. Ik vond ze te veel op het verleden gericht en nostalgisch. Tien maanden geleden heb ik op YouTube een paar video´s over de migratiecrisis bekeken toen ik plotseling een video tegenkwam, waarin activisten van de Generazione Identitaria het schip van een NGO blokkeerden, dat uit Catania op Sicilië wilde vertrekken. Daar was ik behoorlijk enthousiast over, daarom heb ik informatie opgezocht over deze groep om erachter te komen wie ze waren. En dat was exact wat ik heb gezocht. Ik zag een groep jonge patriotten, die iets teweeg wilden brengen, die op een manier actief wilden worden die nog nooit door een rechtse groep geprobeerd is. De revolutionaire, rebelse instelling van deze groep heeft me volledig overtuigd.

Er zijn op dit moment veel rechtse of conservatieve partijen in Italië. Komt dat omdat de Italianen conservatiever zijn geworden?

Er bestaan grote verschillen tussen de rechtse partijen, maar voor de verkiezingen zijn ze ermee begonnen het met elkaar eens te worden over de belangrijkste thema´s. Wordt de toekomst van Italië conservatief? Tamelijk waarschijnlijk, want de afgelopen 7 jaar linkse regeringen waren 7 jaar van teleurstelling en verraad, niet alleen wat het probleem van de immigratie betreft. De economie ligt uitgeteld op de grond, en de manier waarop de EU Italië behandelt, is schadelijk voor het merendeel van de Italianen.

Met welke partij heb je het meest mee? Welke staat het dichtst bij de Generazione Identitaria?

Ik heb me op geen enkele partij vastgepind. Ik zal echter in ieder geval op een van de vier partijen van de midden-rechtse coalitie stemmen.

Generazione Identitaria is partij-onafhankelijk en dat willen we ook blijven. Geen enkele partij strookt eigenlijk echt met ons. Wij willen immers geen verkiezingen winnen, maar actief worden, de publieke opinie beïnvloeden en het verraad van geglobaliseerd links aan de kaak stellen, dat op dit moment Europa vernietigt. In deze verkiezingen zullen wij geen concrete partij ondersteunen, en vooral niet die partijen die grote vervanging in Italië bevorderen en ons land aan de EU verkocht hebben.

“Movimento Cinque Stelle” heeft veel interessante beginselen met betrekking tot de directe democratie, internet-stemmingen, etc. Wat vind je van hen?

De Vijfsterrenbeweging is waarschijnlijk de meest verkeerd begrepen partij in heel Europa. Ik heb zoveel artikelen gelezen die beweerden dat de Vijfsterrenbeweging een soort populistische eurosceptische partij als bijvoorbeeld de Lega zou zijn. Dat is zo fout, op zoveel niveaus, dat ik helemaal niet weet waar ik moet beginnen om de vraag te beantwoorden. Als ik deze partij met één woord zou moeten omschrijven, dan zou ik zeggen: ze zijn tegen. Ze wisselen constant van partijtop, de functies, ideeën en leden. Nu is Luigi di Maio de nieuwe aanvoerder en topkandidaat, plotseling is de Vijfsterrenbeweging openlijk EU-vriendelijk. Zelfs insiders van de partij hebben geen idee wat er morgen op hen zal afkomen. Ik vind de Vijfsterrenbeweging buitengewoon onprofessioneel, niet te peilen en zelfs gevaarlijk.

De Lega Nord heeft haar naam nu veranderd in “Lega” – wil ze nu kiezers uit het zuiden aanspreken? Kan dat functioneren?

Het feit dat ze zichzelf niet meer “Nord” noemt, is een heel belangrijke verandering en markeert een revolutie binnen de Lega. Matteo Salvini heeft zich er in de afgelopen jaren enorm voor ingezet om van een regionale onafhankelijkheidspartij een partij voor heel Italië te maken, en ik zou willen zeggen dat hem dit gelukt is. Daarbij is hij vast en zeker ook veel aanhangers kwijtgeraakt, die deze regionale koers niet wilden opgeven, maar daartegenover staat dat hij er veel aanhangers heeft bij gekregen in het zuiden van Italië. Velen noemde dat een pure strategische zet, anderen zagen er een diepste wens in. Het belangrijke is dat het heeft gewerkt en dat de Lega weldra de grootste nationalistische partij in Italië zal worden.

Hoe zullen volgens jou de verkiezingen verlopen? Wie zal de winnaar worden? Komt Berlusconi terug?

Deze verkiezingen zijn vermoedelijk de belangrijkste die we in de afgelopen 20 jaar hebben gehouden. Het is allemaal nog zo onzeker, dat het moeilijk is om een voorspelling te doen. De midden-rechtse coalitie staat op dit moment bovenaan in de peilingen met 36%, daarna komt de Vijfsterrenbeweging met ongeveer 27-30% en de midden-linkse coalitie met ongeveer 27,6%. Onder het nieuwe kiesrecht heeft men 40% van de stemmen nodig om een regering te vormen, en op dit moment is het niet zeker of een van de fracties dit zal halen. Berlusconi is na 7 jaar weer terug en als de peilingen niet liegen, zal zijn partij waarschijnlijk de grootste van de midden-rechtse coalitie worden (met ongeveer 20% van de in totaal 36%). Berlusconi mag weliswaar geen ambt uitoefenen, vanwege de vonnissen tegen hem uit het jaar 2011, maar hij zal op de achtergrond aan de touwtjes trekken en waarschijnlijk Antonio Tajani tot minister-president benoemen.

Hoe denken de Italianen nu over de euro en de EU? Zal er een EU-referendum komen?
De EU en de invoering van de euro is een enorme catastrofe geweest. De Europese Unie verwoest datgene dat wij als natiestaten kennen. Als patriot kan ik niet accepteren dat mijn land zich niet zelf mag regeren en moet buigen voor de Brusselse bureaucraten. De EU heeft gefaald bij de verdediging van onze grenzen en met de invoering van de euro onze economie verwoest. Het boek van Joseph Stiglitz, “Europa bezuinigt zichzelf kapot”, heeft mijn ogen geopend: ik heb begrepen dat de euro een mislukt experiment is. Alle zuidelijke landen van Europa zijn daardoor veel armer geworden en hun economieën zitten aan de grond, terwijl Duitsland steeds sterker en rijker wordt. De euro heeft Italië beroofd van zijn economische vrijheid en onafhankelijkheid.

Of er een referendum zal komen? Waarschijnlijk niet de komende vijf jaar, maar ik hoop wellicht bij de daaropvolgende verkiezingen. Ik zie geen toekomst voor de EU. De burgers van Europa worden langzaam wakker en begrijpen wat voor mensen dat zijn die ons in Brussel regeren. Landen zoals Polen en Hongarije geven me hoop, net zoals de regering in Oostenrijk. Het verzet in Europa vecht en neemt toe.

Hartelijk bedankt!

Bron: www.journalistenwatch.com

Door: Collin McMahon

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/02/20 ... -verwoest/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Generation Identitaire protesteert

Bericht door Pilgrim »

Identitaire Beweging: “Als de goeden niet vechten, zullen de slechten zegevieren”

Geplaatst op 8 maart 2018

Afbeelding

Activisten van de Identitaire Beweging hielden afgelopen zondag een actie in het Beierse Türkheim tegen het bagatelliseren van links geweld. De reden daarvoor was de zogenaamde “Antifascistische Actie Türkheim”, die in Türkheim met actieve bedreigingen tegen andersdenkenden optreedt.

De links-radicale groepering “Antifascistische Actie Türkheim” schijnt burgers van Türkheim, die de links-radicale gedachtewereld van de zelfbenoemde “Antifascisten” niet delen, actief te bedreigen.

Zoals de website Mindelmedia-News, die een zekere sympathie voor de Antifa schijnt te koesteren, overeenstemmend met de voorstelling van de Identitiare Beweging Beieren bericht, werden folders met de openlijke dreiging “Nazi zijn betekent problemen krijgen!” onder de ruitenwisser van de auto van een burger van Türkheim aangebracht. Op een internetforum zou de bedreigde zich met een vermeend lid van de “Antifascistische Actie Türkheim” hebben ingelaten, zegt men. De Antifa ziet na een incident in het afgelopen jaar, waarbij meerdere Syriërs een burger van Türkheim het ziekenhuis hadden ingeslagen, een actieve “rechtse scene” in Türkheim. Korte tijd na de overval stonden er namelijk in de buurt van een asielonderkomen strobalen in brand.

De Identitaire Beweging Beieren deelt over de openlijke bedreiging van andersdenkenden door de “Antifascistische Actie Türkheim” mee dat zij het niet langer meer zou accepteren dat er steeds opnieuw burgers door een gewelddadige linkse scene bedreigd worden. Als teken van actief verzet bevestigde de Identitaire Beweging een spandoek aan de kerktoren in Türkheim met het opschrift: “Als de goeden niet vechten, zullen de slechten zegevieren”.

Afbeelding

De methode van het openbare belasteren en in diskrediet brengen kent een lange linkse traditie. Waar inhoud ontbreekt en door een mens-vijandige ideologie wordt vervangen, blijven vaak alleen laffe aanvallen over, aldus de Identitaire Beweging.

Het gebruikelijke optreden van de Antifa tegen andersdenkenden ziet er als volgt uit:
  • Vernietiging van privé-eigendom van de vermeende tegenstander. Hiervan bestaan ontelbare voorbeelden.
  • Personen met een andere meningen rechtstreeks aanvallen, meestal vanuit een hinderlaag en/of in grote groepen.
  • Personen met een andere mening openlijk en anoniem aan de kaak stellen. Daarbij wordt vaak gewerkt met valse beweringen, verdraaide feiten en hetze. Het doel van zulke aanvallen is om een verkeerd beeld over de aangevallene te verbreiden en hem in zijn privéomgeving, vooral bij de werkgever zwart te maken.
Dat de Antifa vaak ook door staatsinstellingen, politieke partijen en bondgenootschappen wordt ondersteund, is bekend. De wegen leiden tot diep in de politiek en de media, aldus de Identitaire Beweging Beieren, die hierover een informatieve video met Christian Jung (schrijver van “De Links-Staat”) over linkse netwerken en hun financiering aanbeveelt:



Bron: www.journalistenwatch.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

Afbeelding

https://ejbron.wordpress.com/2018/03/08 ... egevieren/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52142
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Generation Identitaire protesteert

Bericht door Mahalingam »

Far-right group protests with funeral candles at Merkel’s office after Freiburg murder verdict
Anti-Islam protesters placed funeral candles outside German Chancellor Angela Merkel's electoral office together with photos of young women who have been stabbed to death, some by asylum seekers, police said Friday.

The protest - with the message "Islam is part of Germany?" written in yellow chalk on the pavement -- bore the logo of the far-right Identitarian Movement, which is under surveillance by Germany's domestic security service.

The pictures, candles and red roses were put there Thursday, hours after a German court jailed for life Hussein Khavari, an asylum seeker claiming to be from Afghanistan, for the 2016 rape and murder of a medical student.
An image of his victim, Maria Ladenburger, 19, was among those of four young women placed in picture frames on the pavement, together with 14 candles and the flowers, outside Merkel's office in the Baltic Sea town of Stralsund.
[...]
Police told AFP they had removed the objects and were investigating whether a criminal offence had been committed.

The other photos were marked with the names Mia, Mireille and Keira.
https://www.thelocal.de/20180323/far-ri ... conviction

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Generation Identitaire protesteert

Bericht door Pilgrim »

Grafkaarsen en foto´s van vermoorde vrouwen voor kieskringkantoor van Merkel neergezet

Geplaatst op 24 maart 2018

Afbeelding

Onbekenden hebben in de nacht naar vrijdag voor het kieskringkantoor van Angela Merkel (CDU) in Stralsund grafkaarsen en foto´s van vermoorde vrouwen neergezet (foto). Volgens de politie zouden er tot nu toe geen aanknopingspunten voor een delict bestaan. Ze telde 14 grafkaarsen, rode rozen en vier foto´s van jonge vrouwen, berichtte het persbureau dpa. De Identitaire Beweging heeft de verantwoordelijkheid voor de actie opgeëist.

Op de foto´s stonden de namen Maria, Keira, Mia en Mireille. Zij zouden de “namen van de slachtoffers van ongebreidelde massa-immigratie” zijn, deelde de Identitaire Beweging Mecklenburg-Vorpommern mee.

De namen verwijzen naar vier jonge vrouwen die het slachtoffer werden van een zwaar geweldsmisdrijf. Maria L. werd in oktober 2016 door de Afghaan Hussein K. ´s nachts overvallen, verkracht en vermoord. De man werd afgelopen donderdag tot levenslange gevangenisstraf volgens volwassenenrechtspraak veroordeeld.

Drie jonge vrouwen stierven zeer waarschijnlijk door buitenlandse daders
De 15-jarige Mia V. uit Kandel was op 27 december 2017 na meerdere messteken gestorven. Verdacht wordt een Afghaan, die zich eerst als minderjarig had voorgedaan. Mireille B. werd op 12 maart in haar woning met een mes doodgestoken. Haar 18-jarige Afghaanse vriend zit op dit moment in voorarrest wegens de verdenking van doodslag.

Keira G. werd kort daarvoor door een medescholier doodgestoken. Bij de verdachte gaat het om de 15-jarige Edgar H. Eerdere geruchten volgens welke het om een buitenlander zou gaan, bleken niet waar te zijn.

Steeds opnieuw incidenten voor kieskringkantoor
De politie zou op dit moment onderzoeken of er daadwerkelijk met krijt op de stoep zou zijn geschreven. Als het namelijk om verf uit een spuitbus zou gaan, zou dat zaakbeschadiging betekenen. Ook zou er van tevoren toestemming gevraagd hebben moeten worden voor de grafkaarsen vanwege het open vuur...

Voor het kieskringkantoor van de bondskanselier komt het steeds opnieuw tot incidenten. Sinds 2015 legden onbekenden daar al tweemaal varkenskoppen neer. De politie kon de daders tot nu toe niet vinden.

Bron: https://jungefreiheit.de

https://ejbron.wordpress.com/2018/03/24 ... neergezet/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Generation Identitaire protesteert

Bericht door Pilgrim »

Illegaal is crimineel!

Geplaatst op 15 april 2018

Afbeelding
Bezetting dak kraakpand bij de Rudolf Dieselstraat te Amsterdam!

Tegenwoordig mogen illegalen alles doen in Amsterdam, zonder juridische gevolgen: Kraken, inbreken, mensen intimideren, geweld gebruiken tegen goederen en personen. En de politie? Die staat erbij en kijkt er naar.

Het gaat hier om uitgeprocedeerde asieleisers. Mensen die al meermalen te horen hebben gekregen dat ze geen verblijfsvergunning krijgen. Toch kunnen ze criminele activiteiten blijven ontplooien in Amsterdam.

Wij eisen dan ook dat deze illegalen in vreemdelingenbewaring worden geplaatst in afwachting van uitzetting.

Wij zullen die eis krachtig herhalen de komende weken!

Steun onze acties moreel en financieel met een donatie naar NL80ABNA0812818865 tnv Stichting Identitair Verzet.

Bron: www.idverzet.org

https://ejbron.wordpress.com/2018/04/15 ... crimineel/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Generation Identitaire protesteert

Bericht door Pilgrim »

Actie Identitaire Beweging: Geen slachtoffer wordt vergeten – voetgangerszones veranderd

Geplaatst op 19 april 2018

Afbeelding

Mannheim en Heidelberg – Er gaat geen dag meer voorbij in dit “land waarin we goed en graag leven” zonder nieuws over ongelooflijke gewelddadigheden door niet te integreren, geïmporteerde geweldplegers. Mes-aanvallen, massaverkrachtingen, terreuraanslagen en roof bepalen tegenwoordig de metropolen van Europa.

Het gigantische maatschappelijk experiment van multiculti is mislukt en verwoest ons vaderland en de beschaving steeds meer.

“Maar van de kant van de heersenden zal geen verandering in hun denken plaatsvinden zolang wij niet bereid zijn tot verzet. Het ligt aan ons om te zorgen voor de ommekeer. Wij gaan naar de links-groene veilige zones en winkelstraten. Wij houden de multiculti´s de spiegel voor en herinneren hen aan de slachtoffers van hun ideologie. Wij vergeten de doden niet en geven hen een gezicht”, aldus de activisten van de Identitaire Beweging Mannheim en Heidelberg.

“Er moet een einde komen aan het geïmporteerde geweld. Maar dat zal alleen maar mogelijk zijn bij een politiek van veilige grenzen en wanneer er eindelijk maatregelen worden genomen betreffende de consequente remigratie van al diegenen zonder perspectief om te blijven”, aldus de eis van de patriottische jeugd.

Afbeelding

Bron: www.journalistenwatch.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/04/19 ... veranderd/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Generation Identitaire protesteert

Bericht door Pilgrim »

Identitaire Beweging: Protest bij verkrachtingsproces

Geplaatst op 19 april 2018

Afbeelding

Sachsen-Anhalt/Dessau – Tijdens een proces in de arrondissementsrechtbank Dessau n.a.v. de groepsverkrachting door vier Eritreeërs demonstreerden gisteren activisten van de Identitaire Beweging om de aandacht te vestigen op de catastrofale gevolgen voor de Duitse bevolking van de politiek van de open grenzen.

“Sinds het openen van de grenzen in 2015 zijn terreuraanvallen, geweld en seksuele overvallen door migranten de droevige normaliteit in Duitsland geworden: meldingen van mes-aanvallen en verkrachtingen behoren inmiddels tot het dagelijks leven.”

Een “op zichzelf staand geval” zoals het proces van vandaag betreffende de brute verkrachting van de 56-jarige vrouw die lege flessen verzamelde door vier jonge “asielzoekers” uit Eritrea (hier) choqueerde het grote publiek daarom nauwelijks nog – bij de laatste procesdag, waarop het vonnis te verwachten is, lieten dan ook maar enkele vertegenwoordigers van de pers en geen enkele official hun gezicht zien. Ze zijn de slachtoffers van multiculti, hun namen, hun gezichten en hun lot vergeten”, aldus de aanklagende woorden van de activisten van de Identitaire Beweging.

“Wij vergeten niet. Wij willen niet accepteren dat dit soort misdaden normaal wordt, wij geven de slachtoffers een stem en klagen de verantwoordelijken in de politiek, de media en de economie aan. Een veilige toekomst hebben we alleen maar met veilige grenzen!”

Bron: www.journalistenwatch.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/04/19 ... ngsproces/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Generation Identitaire protesteert

Bericht door Pilgrim »

“Defend Europe”: Alpenroute geblokkeerd

Geplaatst op 21 april 2018

Afbeelding

Identitairen bewaken grens-pas aan Italiaans-Franse grens

Activisten van de Identitaire Beweging uit verschillende Europese landen zijn er vandaag mee begonnen de bergpas Col de l´Échelle, de flessenhals van de illegale migratie naar Frankrijk aan de Italiaans-Franse grens te bezetten en de grens tegen illegalen te bewaken. Hieronder hun oproep tot actie:


Vandaag, zaterdag 21-04-2018, zijn 100 activisten van de Identitaire Beweging uit heel Europa op weg gegaan om de bergpas Col de l´Échelle te bezetten. Daar, aan de Italiaans-Franse grens, zullen de activisten verhinderen dat er nog meer illegale migranten vanuit Italië naar Frankrijk komen.

Sinds de zomer van 2017 neemt het aantal migranten via deze route massaal toe. De officiële statistieken registreren 2000 illegale immigranten – maar hoeveel zijn er werkelijk via deze route Frankrijk binnengekomen? De Franse regering rondom Macron weigert de grenzen effectief te beschermen – met onze missie zullen we duidelijk maken dat dit wel degelijk goed mogelijk is. In plaats van geld beschikbaar te stellen voor vluchtelingenonderkomens, zouden deze financiële middelen naar de politie moeten.

De Identitaire Beweging eist een onmiddellijke stopzetting van de massa-immigratie en de sluiting van de route over de bergpas Col de l´Échelle. Illegale immigratie wijzen wij strikt van de hand. Het thuisland van de immigranten is noch in Italië noch in Frankrijk. Hiermee begint de “Defend Europe –Alpen”-missie!


Afbeelding

De Identitaire Beweging is een in Frankrijk in het jaar 2012 opgerichte organisatie, waarvan de eerste opzienbarende actie de bezetting van een moskee in datzelfde jaar was. Met het oog op de massa-immigratie en de islamisering was er voor ons geen andere mogelijkheid meer dan tot handelen over te gaan om onze cultuur en identiteit te behouden. Ook deze missie maakt deel uit van de “Defend Europe”-campagne, die zich richt tegen de politiek van de massa-immigratie. In 2017 stuurden we een schip de Middellandse Zee op om verslag te doen van het onmenselijke doen en laten van vluchtelingen-NGO´s en mensensmokkelaars.

(Voor meer foto´s: klik op onderstaande link)

Bron: www.pi-news.net

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/04/21 ... blokkeerd/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Generation Identitaire protesteert

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:
“Defend Europe”: Alpenroute geblokkeerd
Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Generation Identitaire protesteert

Bericht door Pilgrim »

Actie Identitaire Beweging: “Wij bouwen voor u een nieuwe No-Go-Area”

Geplaatst op 22 april 2018

Afbeelding

Neurenberg – Activisten van de Identitaire Beweging hebben zaterdagmiddag de ingang van de Königstorpassage in Neurenberg van een in elkaar getimmerd bord voorzien met de tekst: “De Duitse regering: Wij bouwen voor u – hier ontstaat een No-Go-Area.”

De Königstorpassage is al jarenlang een zwaartepunt van criminaliteit in Neurenberg, maar met het begin van de ongecontroleerde massa-immigratie in het jaar 2015 namen de delicten daar enorm toe: in het jaar 2016 vonden hier 50% van de drugsdelicten in Neurenberg plaats, bovendien was “37% van de daders nog onlangs als vluchteling naar Duitsland gekomen” (bron). Er wordt geklaagd over een enorme toename van het geweld, ook tegen politieagenten, en dat de groep “vluchtelingen die bereid zijn geweld te gebruiken […] zijn aanvankelijke terughoudendheid tegenover de politie nu heeft laten varen.”

“De criminaliteit rondom het station was de afgelopen twee jaar sterk toegenomen. [...] Terwijl het tot voor enkele jaren slechts om drugsverslaafden en alcoholisten ging, doen nu ook vluchtelingen in de regio rondom het station mee” (bron).

De “Nürnberger Nachrichten” over de Köningstorpassage op 17-06-2017: “De situatie zou met de komst van de vluchtelingen uit de hand zijn gelopen” (bron).

Afbeelding

Ondertussen is de situatie in de Köningstorpassage weer een beetje beter geworden – echter alleen op grond van de grootschalige aanwezigheid van de politie, die nu nodig is om de vrede te bewaren. Daarmee is het probleem nog lang niet opgelost: de criminaliteit verplaatst zich alleen maar. Ook op andere plaatsen in de stad nemen de delicten snel toe. Zo lijkt heel Neurenberg steeds meer een No-Go-Area te worden. Sinds 2015 lezen we minstens eenmaal per week in de krant: “Ruzie in de metro eindigt met mes-aanval”, “41-jarige zwaargewond: politie zoekt met foto´s naar brutale knokker”, “massale vechtpartij tussen vluchtelingen in het hoofdstation”, “19-jarige schopt meermaal op man in”, “Vechtpartij op het hoofdstation: afdeling moordzaken stelt onderzoek in”, “Man uit Kameroen slaat bejaarde vrouw bijna dood op straat”, “Mes-aanval op politieagenten”, “Mannen wille baby uit kinderwagen ontvoeren”. De daders: bijna altijd migranten. Zelfs de anders nooit om een bagatelliserend commentaar verlegen zittende “Nürnberger Nachrichten” gebruiken als kop boven een messentrekkerij in Gostenhof: “Na mes-aanval: op zoek naar sporen in de probleemstraat van Neurenberg”. Probleemstraten? No-Go-Areas? Bij ons in Neurenberg?

“Waar anderen wegkijken, benoemen wij de ware oorzaken voor deze ontwikkelingen. Op grond van het illegale openen van de grenzen door mevrouw Merkel stroomden (en stromen er nog steeds) miljoenen migranten ongecontroleerd Duitsland binnen. Sinds 2015 namen de vooral in de Oriëntaalse regio verbreide steekpartijen snel toe, evenals verkrachtingen en drugshandel. Mevrouw Merkel heeft haar ambtseed, waarin zij zich heeft verplicht tot het welzijn van het Duitse volk, gebroken. Zij is de bouwmeester van deze groteske experimentele grote bouwput, die van steeds meer plaatsen in het land No-Go-Areas maakt. De Königstorpassage staat zodoende alleen maar model voor de ontwikkelingen in het hele stadsgebied, in het hele land.

Wij eisen: veilige grenzen, veilige toekomst!”, aldus het statement van de Identitaire Beweging.

Afbeelding

Bron: www.journalistenwatch.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/04/22 ... o-go-area/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Generation Identitaire protesteert

Bericht door Pilgrim »

Identitaire Beweging Beieren: “Vluchtelingenterreur in Fürstenfeldbruck – Wij verzetten ons!”

Geplaatst op 23 april 2018

Afbeelding

In het immigrantenonderkomen aan de Fliegerhorst in Füstenfeldbruck kwam het verleden week tot een escalatie, omdat vooral afgewezen immigranten ontevreden waren met de uitkeringen die voor hen door de Duitse belastingbetaler bijeengeschraapt worden. De Identitaire Beweging Beieren organiseerde daarop een geweldloze actie.

“Op donderdag 19-04-2018 kwam een agressieve meute asieleisers voor het stadhuis in Fürstenfeldbruck bijeen en eiste beter eten, beter onderkomen en meer “zakgeld”. De zogenaamd door oorlog en geweld getraumatiseerde “vluchtelingen” gingen ook los op de politie en verwondden daarbij een politieagent.”

De Identitaire Beweging Beieren merkt hier over op: “Dat de vluchtelingen teleurgesteld en agressief de straat op gaan, is in zekere zin te begrijpen: ze werden hier door Merkel met valse beloftes naartoe gelokt. Nu zijn ze gedesillusioneerd en moeten met de harde waarheid klaarkomen: in Duitsland stromen geen melk en honing!”

De plaatselijke groepering Fürstenfeldbruck, de lokale SPD kent haar al, zette zich te weer tegen de asielwaanzin en plaatste haar boodschap rechtstreeks op het stadhuis van Fürstenfeldbruck: “Hulp ter plaatse in plaats van asielwaanzin!”

Bron: www.journalistenwatch.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/04/23 ... etten-ons/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Generation Identitaire protesteert

Bericht door Pilgrim »

‘Defend Europe’: Identitaire Beweging sluit zelf Franse grensovergang voor migranten

Xander, 24-04-2018

Afbeelding
Col-de-l’Échelle: De Franse politie verspert tientallen illegale migranten, die worden geholpen door linkse activisten, de weg. (2)

Linkse relschoppers organiseerden juist een bestorming door illegalen op deze grens – Door Franse overheid gesteunde ‘Collectief tegen Islamofobie’: ‘Niemand heeft het recht te zeggen dat Frankrijk over 30 tot 40 jaar GEEN moslimland zal zijn’

100 activisten van de Identitaire Beweging, die de Europese cultuur en samenleving wil beschermen tegen islamisering, hebben hun ‘Defend Europe’ campagne in de Franse Alpen voortgezet. Daar werd de grens op een bergpas die populair is bij illegale immigranten ‘gesloten’, compleet met bewaking met helikopters. De Identitairen willen daarmee aantonen dat het –in tegenstelling tot wat de politici beweren- heel eenvoudig is de grenzen te controleren en te sluiten.

Vorig jaar haalde de beweging het nieuws door met het schip ‘C-Star’ in de Middellandse Zee migranten van zee te halen, en weer terug naar Libië te brengen – de enige volgens alle verdragen legale wijze om deze mensen van de verdrinkingsdood te redden, en naar de dichtstbijzijnde kust te brengen. De Identitairen waren er tevens om de illegale mensensmokkel activiteiten van Europese NGO’s en hulporganisaties te documenteren.

‘Grens gesloten! Terug naar jullie geboorteland’
Afgelopen zaterdag startte de volgende actie. Met helmen, t-shirts, drones en twee helikopters bewaken ze nu de Col-de-l’Échelle, een kleine bergpas tussen Italië en Frankrijk, in de buurt van de Fréjus tunnel die onderdeel is van de snelweg Lyon – Turijn. De Col-de-l’Échelle is een bij illegale migranten populaire route om naar Frankrijk en het noorden van West Europa te reizen.

‘Onze teams op de grond en in de lucht houden met alle middelen in de gaten of illegalen over deze bergpas Frankrijk binnendringen,’ aldus de activisten. Als ze illegalen aantreffen, wordt de politie ingeschakeld. ‘Als 100 jonge activisten een grensovergang kunnen bewaken en blokkeren, heeft de regering geen uitvlucht meer.’

Bij de grens zelf werden borden geplaatst met de tekst ‘Grens gesloten! Jullie zullen Europa niet tot jullie thuis maken. In geen geval! Terug naar jullie geboorteland!’

Verzet tegen islamisering om cultuur te bewaren
De Identitaire Beweging bestaat vooral uit Europese jongeren die zich grote zorgen maken over de toekomst, omdat ze zien dat de na de Tweede Wereldoorlog opgebouwde vrijheid, democratie, veiligheid en welvaart in snel tempo wordt ondermijnd door het binnenhalen van miljoenen kansarme migranten die bijna uitsluitend de islamitische ideologie volgen, die op de meeste punten volkomen haaks staat op alles waar Europa al zolang voor staat.

‘In het licht van de massa immigratie en islamisering was er voor ons geen andere mogelijkheid meer dan te handelen, om onze cultuur en identiteit te bewaren,’ luidt de officiële verklaring op de Facebook site van de beweging, die in 2012 in Frankrijk werd opgericht. De Identitairen baarden destijds meteen opzien met de ‘bezetting’ van een moskee in Poitiers. Die plaats was uitgekozen omdat Europa daar in het verre verleden één van de drie invasiepogingen door moslimlegers wist te stoppen.

Links helpt islamisten om van Europa moslimcontinent te maken
Aan de andere kant worden de illegalen juist geholpen door linkse relschoppers, die het afgelopen weekend een ware bestorming op de Col organiseerden. Daarbij kwam het tot een treffen met de politie.(2) Het Rode Kruis berichtte vorige week nog dat de migrantenstroom vanuit Turkije naar Griekenland weer sterk is toegenomen. (3)

Een andere beweging die zich verzet tegen de Identitairen is de Parti de Indigenes de la Republique, die Frankrijk juist wil veranderen in een islamitisch land, en antisemitische artikelen plaatst over ‘gierige Joden’ die de wereld zouden controleren, en ‘Zionisten die voor de lol Palestijnse kinderen vermoorden’. En u raadt het al: deze islamiseringsbeweging krijgt van politiek en media alle vrijheid, terwijl de Identitairen worden verketterd (4).

De huidige massa immigratie uit het Midden Oosten en Noord Afrika een ‘invasie’ noemen komt je in Frankrijk inmiddels op een boete van € 5000,- te staan. Marwan Muhammad, woordvoerder van het door de Franse regering gesteunde ‘Collectief tegen Islamofobie’, verklaarde dat ‘niemand in Frankrijk het recht heeft te zeggen dat Frankrijk over 30 tot 40 jaar geen moslimland zal zijn’ (4).

Ooit hadden we vrijheid van meningsuiting en discussie in West Europa, maar die is in steeds meer landen aan het verdwijnen, om plaats te maken voor de islam.

Xander

(1) Epoch Times
(2) Krone.at
(3) NOS
(4) Gatestone Institute

http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... -migranten
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Generation Identitaire protesteert

Bericht door Pilgrim »

Identitaire Beweging bezet censuurcentrale van Facebook in Essen

Geplaatst op 29 april 2018

Afbeelding

Enkele uren geleden maakten de activisten van de Identitaire Beweging Nordrhein-Westfalen op Facebook en Twitter bekend: activisten van de Identitaire Beweging bezetten de censuurcentrale van Facebook in Essen. Van hieruit zorgen meer dan 500 medewerkers ervoor dat politiek ongewenste bijdragen op Facebook gecensureerd worden.

Activisten van de Identitaire Beweging hebben vanochtend de censuurcentrale van Facebook in het Bitmarck-complex in Essen bezet en met een spandoek-actie de aandacht gevestigd op de toenemende censuur van patriottische bijdragen op sociale netwerken.

Sinds de volledige inwerkingtreding van de Duitse netwerk doorzoekingswet (NetzDG) in januari van dit jaar zijn internetplatforms als Facebook ertoe verplicht om strafbare inhouden sneller te verwijderen. Maar zoals in het begin gevreesd werd, beslissen de meer dan 500 medewerkers in het Bitmarck-complex er naar eigen goeddunken over welke inhouden definitief verwijderd worden.

Chris Wojzechowski van het Instituut voor Internetveiligheid in Gelsenkirchen kritiseert de NetzDG en waarschuwt voor ideologisch gemotiveerde verwijderingen:

“Het blijft de vraag op grond waarvan ieder mens beslist en of er geen bijdragen verwijderd worden die gewoon onaangenaam zijn om te lezen of niet overeenkomen met de mening van de medewerker.”

Meerdere van onze bijdragen werden al onder verwijzing naar de NetzDG verwijderd, waaronder verschillende actievideo´s, maar ook uitdeel- en herdenkingsacties. Veel bloggers en activisten werden geblokkeerd of enorm in hun reikwijdte beperkt.

“Wij eisen een vrije discussiecultuur. Ook op de sociale netwerken.”

Bron: https://philosophia-perennis.com

Door: David Berger

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/04/29 ... -in-essen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Generation Identitaire protesteert

Bericht door Pilgrim »

Identitaire zone in Offenburg

Geplaatst op 30 april 2018

Afbeelding

Offenburg – Zaterdagmiddag jongstleden gebruikten activisten van de Identitaire Beweging ervoor om bij goed weer de binnenstad van Offenburg te veranderen in een Identitaire zone.

In de voetgangerszone hadden voorbijgangers de mogelijkheid om met de activisten te praten en zichzelf op het marktplein onder het genot van koele drankjes een beeld te vormen van de Identitaire Beweging, geheel anders dan het verdraaide beeld van de mainstream media. Dank komt de politie toe, die een uitstekende samenwerking garandeerde en ook de beveiliging georganiseerd had.

Niet gepland, maar symptomatisch voor de teloorgang van het vaderland, waar geen dag meer voorbijgaat zonder geweld door volledig losgeslagen vreemdelingen, stond de actiedag in het teken van meerdere ingrijpende seksuele misdaden door criminele migranten in Offenburg.

Zo probeerde een zwarte Afrikaan vrijdagavond een 19-jarige te verkrachten. Zaterdagmorgen werd een 24-jarige vrouw door een zwarte Afrikaan verkracht en van haar mobiele telefoon beroofd.

De Identitaire Beweging eist eindelijk de ommekeer naar een politiek van de dominante cultuur en van de consequente remigratie van al diegenen zonder perspectief om te blijven. De patriottische jeugd zal de verwoesting van het vaderland, de overstroming van onze steden en gemeenten met geïmporteerde geweldplegers en het in beslag nemen van de ruimte door archaïsche cultuurkringen niet meer passief accepteren.

Bron: www.journalistenwatch.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/04/30 ... offenburg/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie