De slechtheid en het verraad van de EU

Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De slechtheid en het verraad van de EU

Bericht door Hans v d Mortel sr »

'Men' wil vrede in Europa

Maar tegen welke prijs?

Ik denk nog maar weer eens aan de periode van de opkomst van Hitler waarbij vrede stond voor tolerantie voor de intolerantie, te vergelijken met de almaar toenemende uitgebreidheid van het islamprobleem, de moslims zelf, die net zoals Hitler in Europa de dienst willen uitmaken. Marokkaanse slagers die uitsluitend halal vlees verkopen en geen moslim die bij een normale Nederlandse slager zijn inkopen wil doen omdat varkensvlees volgens hem niet geschikt voor ons is, net zo min als alcohol, muziek, mooie vrouwen met blote armen en ga zo maar door met de weerzinwekkende onhebbelijkheid van de vieze smerige perverse pedofiele sadistische leerstellingen van de profeet sadist pur sang Mohammed.

Hitler was tegen joden. Hij haatte met zijn achterban de joden. Moslims zijn wat dat betreft gelijkwaardig aan de nazi's. Zij zijn de relgieuze post fascisten namens de profeet. Islam vormt een onderdeel van hun onfatsoenlijke leer en dan druk ik mij nog fatsoenlijk uit. Aboutaleb, de alom gewaardeerde knuffelburgemeester van het linkse klootjesvolk benadrukte onlangs het belang van het geloof in Mohammed dat hem blijkbaar op het lijf is geschreven: "Ik ben zelf een salafist. Een salafist wil zich verplaatsen in de daden van de profeet en die navolgen. Ik bid wel twaalfmaal per dag." Waanzinniger kun je het niet voorstellen. Het kan allemaal in Europa omdat men - koste wat het kost - vrede met de moslims wil.

Tolerantie tegenover intolerantie
Een zwakkeling, zowel in de geest als fysiek, zal het altijd moeten afleggen tegenover een gelovige sadistische gek die de moslim kenmerkt door zijn intolerantie jegens andersdenkenden. De moslim die ALTIJD bereid is fysiek te strijden voor zijn overtuiging. Want aan de Koran, het woord van Allah, de knecht van de profeet, valt niet te tornen. En aangezien moslims de Koran beschouwen als het heilige woord van Allah, de knecht van Mohammed, is er geen beginnen aan te argumenteren met moslims in een democratische beschaving die scheiding van kerk en staat in zijn grondwet heeft vastgelegd. Een grondwet die heel makkelijk veranderd kan worden. Wanneer moslims de meerderheid vormen.

De wil van Allah, de knecht van Mohammed, is de weg van de moslim

De weg van de moslim is de dood lopende weg van de profeet naar de hel waarin ALLE moslims ons al op voorhand met genoegen zien branden - voor altijd. De Koran leert de moslim dat mensen in de hel (voornamelijk vrouwen) nooit zullen doodgaan, maar voor eeuwig en altijd gemarteld worden in het hellevuur. DIT IS DE WIJSHEID, TOLERANTIE EN RECHTVAARDIGHEID DIE ISLAM ALLE MOSLIMS AANPRAAT. Waarmee alle moslims zich hierdoor hebben verklaard tot de mislukte mensensoort 'moslims' op aarde die je het beste maar naar hun eigen hellenvuur kunt verwijzen. Om daar vrijwillig in plaats te nemen. Omdat anders anderen dat moeten doen om de wereld van moslims te zuiveren. Ik denk aan joden, christenen, hindoes, buddhisten, atheïsten en een ieder die geen moslim is opdat hij van het leven op aarde kan genieten en zijn rust in de dood vindt zonder voor de eeuwige folteringen van het satanische duivelskoppel Allah-Mohammed te vrezen.

Haat zaaierij?
Welnee! Als ik vroeger als kind een tegenstander op zijn muil had getimmerd werd ik gestraft. Dat was toen al zo. Terwijl de ander het eerst was begonnen met treiteren en slaan. De handjes van mijn jongste kleindochter (nog geen vier jaar) zitten soms erg los en dan slaat ze haar zachtaardige tolerante zusje van acht die dan begint te piepen. Ik heb haar geleerd haar kleine zusje eerst te waarschuwen dat zij niet (meer) moet slaan. Doet zij dat toch, mep dan dubbel zo hard terug, en het probleem is definitief van de baan. Tenminste . . . als mijn jongste kleindochter voor rede vatbaar is. En dat is ze. Dat weet ik zeker. Zij is immers geen moslim. En ook dat weet ik zeker.

Je hoeft moslims niet de deur van Europa uit te trappen, alhoewel zij nooit uitgeparasiteerd zullen raken op onze kenniseconomie en beschaving. Maar het moet nu eindelijk eens gebeuren dat de kwestie internationaal benoemd wordt. Dat moslims totaal ongeschikt zijn voor onze samenleving omdat zij zelf vanuit hun overtuiging en geloof onwillige geloofshonden zijn die weliswaar luid blaffen, maar slechts een grote bek kunnen tonen met los zittende verrotte gele tanden die nog over zijn gebleven na het wekelijkse rituele vrijdagmiddag gebed.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52160
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De slechtheid en het verraad van de EU

Bericht door Mahalingam »

Ik zou zeggen: "Graag als het even kan."
Commissievoorzitter Juncker dreigt met omstreden topambtenaar te vertrekken
De omstreden benoeming van Martin Selmayr tot hoogste EU-ambtenaar heeft een opmerkelijke wending gekregen. Commissievoorzitter Jean-Claude Juncker dreigt op te stappen als Selmayrs positie onhoudbaar wordt. „Selmayr zal niet vertrekken”, zei Juncker donderdag volgens nieuwssite Politico op een bijeenkomst van Europese christen-democraten in Brussel. „Als hij gaat, ga ik ook”,
Het lijkt erop dat niet alle tophaantjes blij zijn met de strapatsen van Juncker.
Juncker zou „furieus” zijn over het gebrek aan steun van zijn eigen, oppermachtige Europese Volkspartij (EVP). Regeringsleiders van EVP-huize, zoals bondskanselier Merkel, hielden donderdag in Brussel het gebruikelijke vooroverleg voor de EU-top later die dag. Bij die gelegenheid zou Juncker zijn uitgevallen, de leiders „enigzins perplex” achterlatend, aldus het Duitse weekblad Der Spiegel.
https://www.nrc.nl/nieuws/2018/03/23/co ... n-a1596881
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De slechtheid en het verraad van de EU

Bericht door Pilgrim »

Juncker over omstreden benoeming: "Selmayr zal niet opstappen, want alleen ik kan hem ontslaan"

23 mrt 2018

Afbeelding

De voorzitter van de Europese Commissie, Jean-Claude Juncker, verwacht niet dat secretaris-generaal Martin Selmayr opstapt. Juncker is namelijk zelf de enige die hem kan ontslaan. Dat zei hij vandaag op een persconferentie aan het einde van een Europese top in Brussel. Eerder dreigde Juncker al om zelf op te stappen als Selmayr zijn post zou moeten opgeven. Secretaris-generaal Selmayr ligt onder vuur, nadat hij op controversiële manier benoemd is tot de hoogste ambtenaar van de Europese Commissie.

Volgens Commissievoorzitter Juncker zal secretaris-generaal Selmayr niet opstappen, want Juncker is zelf de enige die hem kan ontslaan. Dat zei de Commissievoorzitter op een persconferentie aan het einde van de Europese top in Brussel.

Tijdens een bijeenkomst met partijleden van de Europese Volkspartij (EVP) zou Juncker eerder "furieus" hebben gereageerd, omdat de partij te weinig steun zou tonen voor Selmayr. Daarom zou Juncker zijn lot verbinden aan dat van zijn vroegere kabinetschef. Dat schrijft Politico en het wordt bevestigd aan onze redactie.

Volgens Europees Parlementslid Sander Loones (N-VA) getuigt Junckers reactie van een "schaamteloze arrogantie".
Sander Loones
@SanderLoones
Wat een schaamteloze arrogantie.

De Europese Unie moet er voor de burgers zijn.
Niet voor de postjes van Juncker en zijn politieke vriendjes. https://twitter.com/heirbar/status/977183594501296128
15:11 - 23 mrt. 2018
Razendsnelle promotie
Martin Selmayr schopte het in geen tijd van kabinetschef van Juncker tot de hoogste ambtenaar van de Europese Commissie. De benoeming ging zo snel, dat niemand anders zich kandidaat kon stellen. Het lijkt erop dat er alles aan gedaan is om Selmayr de machtige job te bezorgen.

Dat leidde tot een storm van verontwaardiging en felle kritiek in het Europees Parlement. Europees Commissaris Günther Oettinger kwam de benoeming verdedigen voor het parlement. Volgens de Commissie is alles volgens de regels verlopen.

De hele zaak is intussen voor onderzoek doorgegeven aan de Commissie Begrotingscontrole van het Europees Parlement. Oettinger beloofde dat de Commissie daar volop zal aan meewerken. Als de resultaten van dat onderzoek bekend zijn, zal het Europees Parlement stemmen over het vertrouwen in de Commissie.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/03/23 ... a-ik-ook-/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89727
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De slechtheid en het verraad van de EU

Bericht door Ariel »

Eerder dreigde Juncker al om zelf op te stappen als Selmayr zijn post zou moeten opgeven.
icon_thumbup.gif En nu doorzetten. Gun Juncker nog een paar rustige jaren voordat zijn lever het opgeeft.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52160
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De slechtheid en het verraad van de EU

Bericht door Mahalingam »

Alles is volgens de regels gegaan, zo wordt ons voorgelogen. Of misschien zijn die regels extreem buigzaam.
'Selmayr kreeg toppost al aangeboden vóór Kerst'
Martin Selmayr, sinds begin deze maand Europa’s hoogste ambtenaar, kreeg zijn toppost niet half februari, maar al twee maanden eerder aangeboden. Met die onthulling legt de Brusselse krant Le Soir een klein bommetje onder de toch al beladen parlementaire hoorzitting vanmiddag met vice-Commissievoorzitter Oettinger, in Brussel verantwoordelijk voor personeelsbeleid.

Niemand minder dan Commissievoorzitter Juncker zei al voor Kerst ‘dat ik ervoor moest gaan, dat ik moest nadenken’, zo citeert de Brusselse krant Selmayr uit een kort onderhoud halverwege vorige maand. En ook: ,,Tijdens de voorzitterschapsreis naar Sofia wist ik dat dit (de vacature – red.) er zat aan te komen.”

Die voorzitterschapsreis was op 11 en 12 januari. Selmayr wist dus niet alleen ruim twee jaar van tevoren dat de stoel waar hij nu op zit, zou vrijkomen, zoals deze krant zondag en maandag op basis van Commissie-informatie al schreef, hij wist twee maanden voordat voormalig secretaris-generaal Italianer zijn ontslagbrief zou schrijven ook dat Juncker wilde dat hij Italianer zou opvolgen.

Die chronologie staat haaks op wat de Commissie dit weekend aan het Parlement schreef, namelijk. ,,De optie voor Selmayr om secretaris-generaal te worden, is pas concreet geworden op 20 februari 2018.” Het staat ook haaks op de mededeling van de Commissie dat Juncker en Selmayr Italianer nog hadden willen overtuigen langer aan te blijven. Want wanneer hadden ze dat dan willen doen? Conclusie van de Brusselse krant: ,,De Commissie liegt tegen het Parlement.”
https://www.ad.nl/buitenland/selmayr-kr ... ~ab3b9723/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52160
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De slechtheid en het verraad van de EU

Bericht door Mahalingam »

Het nepparlement heeft 110 chauffeurs in dienst om de volkvertegenwoordigers en hun stafleden rond te rijden. Maar als de meute naar het vliegveld vertrekt (doen ze veel en vaak) kan niet iedereen er heen gebracht worden. Dus moeten ze met het openbaar vervoer en dan komen ze het plebs tegen.
Nu hebben ze bedacht dat ze een eigen treinen moeten krijgen om lekker onder elkaar te kunnen blijven. Dat is wel zo veilig.
Europarlement wil speciale trein: ’Metro te ingewikkeld’
- De Belgische spoorwegen moeten extra treinen inzetten, zodat Europarlementariërs op tijd op luchthaven Zaventem arriveren voor hun vlucht naar huis. Ook voor hun aankomst in Brussel zijn extra treinen gewenst.

Dat staat in een deze week door de begrotingscontrolecommissie van het Europees Parlement goedgekeurd rapport over de eigen huishouding.Hierin staan tal van aanbevelingen. De secretaris-generaal, de ambtelijke baas, wordt onder andere verzocht zich in te zetten voor extra treinverbindingen vanaf het station Brussel-Luxemburg, pal naast het parlementsgebouw. Hij wordt aangemoedigd te gaan onderhandelen met de Belgische spoorwegen.

Vooral tijdens ’piekmomenten’ op dagen dat er veel gereisd wordt door de 751 Europarlementariërs en hun gevolg, zou dit nodig zijn, ook om hun reistijd te bekorten. Verder wordt een lagere CO2-uitstoot als argument aangehaald voor meer treinen.
[...]
Maar het is niet zo dat luchthaven Zaventem slecht bereikbaar is. Als de Europarlementariërs de metro naar het Centraal Station nemen (een paar minuten lopen), gaan er vanaf dat station vele treinen per uur richting Zaventem. Langer dan tien minuten tot een kwartier wachten is zeker niet nodig volgens de dienstregeling.
Maar die paar minuten lopen is wel lopen door de urbane jungle van Brussel.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1846037 ... mentariers
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89727
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De slechtheid en het verraad van de EU

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:Europarlement wil speciale trein: ’Metro te ingewikkeld’

Maar die paar minuten lopen is wel lopen door de urbane jungle van Brussel.
Ik ga niet hardop zeggen wat ik hoop wat er met deze trein gebeurd als hij stikvol met Europarlementariërs zit.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De slechtheid en het verraad van de EU

Bericht door Pilgrim »

Europa versus EU(SSR)...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De slechtheid en het verraad van de EU

Bericht door Pilgrim »

Overzicht: twee jaar dood en verderf in Nobelprijs voor de Vrede winnende EU

Geplaatst op 7 april 2018

Afbeelding

De veilige EU, vredig en tolerant, lieve unie vol lieve mensen

In het Duitse Münster reed een man met een bestelbusje zaterdag in op meerdere mensen die op een terras zaten in de binnenstad. Zeker drie mensen kwamen om het leven, dertig mensen raakten gewond. Hieronder een overzicht van aanslagen in de afgelopen twee jaar.


NICE 2016: Midden in de zomer 2016, op 14 juli, rijdt een vrachtwagen in op mensen op de Promenade des Anglais. Zeker 84 mensen komen om en er vallen tientallen gewonden.

BERLIJN 2016: Op 19 december rijdt een vrachtwagen in op een kerstmarkt. Er vallen twaalf doden en 48 gewonden.

LONDEN 2017: Op de eerste verjaardag van de bloedige aanslagen in Brussel in 2016 – op 22 maart – rijdt een 52-jarige Brit met een grote auto in op voetgangers op een brug over de Theems vlakbij het Britse parlementsgebouw. Daar ramt hij vervolgens een hek en steekt een agent dood. Hij doodt in totaal vijf mensen, voordat hij zelf wordt doodgeschoten. Ruim veertig mensen raken gewond.

STOCKHOLM 2017: Een 39-jarige Oezbeek die sympathiseert met extremisten zoals die van IS, rijdt op 7 april in een drukke winkelstraat in Stockholm met een gestolen vrachtauto op mensen in. De truck komt tot stilstand in de pui van een winkel. Bij de aanslag vallen vijf doden en circa vijftien gewonden.

LONDEN 2017: De Britse hoofdstad is ook op 3 juni weer het toneel van een aanslag. Drie mannen rijden in op mensen op de London Bridge. Daarna vallen ze mensen aan met messen op de Borough Market. Zeven mensen komen om en tientallen raken gewond.

LONDEN 2017: Twee weken later rijdt een busje in op moskeegangers in de wijk Finsbury. Een persoon komt om en er vallen tien gewonden.

PARIJS 2017: Zes militairen raken op 9 augustus gewond doordat een man met een auto op ze inrijdt in de Parijse gemeente Levallois-Perret.

BARCELONA 2017: Een bestelwagen rijdt 17 augustus in op een menigte in het centrum van Barcelona, waardoor dertien mensen om het leven komen.

TRÈBES 2018: Een schutter doodt op 23 maart drie mensen in het zuidwesten van Frankrijk in een supermarkt. Veiligheidstroepen bestormen het gebouw en doden hem.

MÜNSTER 2018: Een man rijdt 7 april in een bestelbusje in op een groep mensen die op een terras in het oude stadscentrum van Münster in Duitsland zitten. Zeker drie mensen worden gedood. De dader schiet zichzelf dood in het voertuig.

Bron: http://politiek.tpo.nl

https://ejbron.wordpress.com/2018/04/07 ... nnende-eu/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52160
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De slechtheid en het verraad van de EU

Bericht door Mahalingam »

Rapporteur Europees Parlement beveelt strafprocedure tegen Hongarije aan

In Hongarije wordt de onafhankelijke rechtspraak aangetast, de vrijheid van meningsuiting ingeperkt en worden de grondrechten van vluchtelingen geschonden. Een nieuw rapport van Judith Sargentini (GroenLinks) stelt voor dat het Europees Parlement oproept tot een zogenoemde ‘artikel-7-procedure’ tegen het land.[...]

Het rapport dat Sargentini donderdagochtend presenteert in Brussel, eindigt met de aanbeveling aan het parlement om een zogenoemde artikel 7-procedure in te leiden wegens „helder risico op inbreuk door Hongarije van de waarden waarop de Unie gevestigd is”.
https://www.nrc.nl/nieuws/2018/04/12/eu ... n-a1599163
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De slechtheid en het verraad van de EU

Bericht door Pilgrim »

Resolutie van Straatsburg (1975)

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52160
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De slechtheid en het verraad van de EU

Bericht door Mahalingam »

De EU wil er nog altijd niet aan dat Jeruzalem de hoofdstad van Israël is. Soms, als ik zo lees wat de EU weer over Israël te derbe brengt, denk ik wel eens dat ze het liefst geen Israël zouden hebben.
Nu lees ik over miljoenen subsidie naar linkse (Soros?) groepen die tegen israél strijden.
New Israel Fund, EU use proxy to fight Jerusalem embassy move
sraeli sources reported that an extreme leftist group funded by the NIF and European governments is trying to use Israel’s justice system to stop the US’ historic Jerusalem embassy move.
[...]
Much of Ir Amim’s funding comes from abroad, including NIS 6.5 million from the American-registered New Israel Fund (NIF) over the last eight years, according to NGO Monitor. Over the same period, Ir Amim also received nearly NIS 2 million from the EU, NIS 3.6 million from Germany, and millions more from other countries that object to the democratically elected Israeli government’s internal affairs.
  • “Ir Amim would have welcomed the existence of an American embassy in Jerusalem as long as an embassy was also established in the capital of Palestine in Al-Quds,” explained attorney Asher Maimon, director of the policy development. “This is a destructive, aggressive and one-sided step. ”
Through this petition by an Israeli organization, it appears that Ir Amim’s backers are also trying to interfere in the foreign policy of the current American administration, which is named as a respondent in the case.
https://worldisraelnews.com/report-new- ... assy-move/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52160
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De slechtheid en het verraad van de EU

Bericht door Mahalingam »

Onze Europese cultuur dient beschermd te worden. Waar tegen? Tegen de Islam? Nee, tegen de USA.
Voor je het weet zie je op je TV alleen nog maar producten uit de USA en niets meer van eigen bodem.
Een hoop mensen kijken naar Netflix en dergelijke en niet meer naar de StaatsTV waar ze via het gadeslaan van een oneindige hoeveelheid gesprekken aan tafels met publiek eromheen te weten komen wat ze moeten vinden en denken.

Een jaar geleden begonnen de bobo's in Brussel al te emmeren erover.
Nieuwe EU-regels kunnen Netflix verplichten bij te dragen aan Europese content
Daarnaast moeten on-demanddiensten als Netflix en iTunes ervoor zorgen dat minstens twintig procent van hun catalogus uit Europese inhoud bestaat. Deze eis geldt ook voor nationale omroepen, die hetzelfde percentage aan zendtijd voor EU-inhoud moeten reserveren. Uit onderzoek van de European Audiovisual Observatory blijkt echter dat on-demanddiensten zoals Netflix al aan de nieuwe eis voldoen, waardoor er uiteindelijk weinig verandert. Zo ligt het percentage van EU-inhoud over alle diensten bezien op 27 procent.
https://tweakers.net/nieuws/111695/nieu ... ntent.html

Dat ging toen niet door want waarvoor een regeling als het niet nodig is?
Dit jaar wordt het weer geprobeerd: nu moet het 30% zijn. Dat is het nog niet, dus is het tijd voor regelgeving.
http://europa.eu/rapid/press-release_IP-18-3567_en.htm
EU: minstens 30 procent van aanbod Netflix en Amazon Prime moet Europees zijn
Het on-demand aanbod van videodiensten als Netflix en Amazon Prime Video moet voor minstens 30 procent uit Europese inhoud bestaan. Dat zijn het Europees Parlement, de Raad en de Commissie overeengekomen.

Het doel van de verplichting is om Europese werken te promoten. Het gaat om een voorlopige overeenkomst over de wijzigingen van de Audiovisual Media Services Directive. De lidstaten en het Europees Parlement moet deze nog goedkeuren.
[...]
Lidstaten kunnen volgens de ontwerprichtlijn eisen van de diensten dat ze meebetalen aan Europese videoproducties. Verder staat in de richtlijn dat de diensten maatregelen nemen om minderjarigen te beschermen schadelijke inhoud. Dit geldt ook voor platformen waarmee gebruikers video's kunnen delen, zoals op Facebook. Ook zijn de regels tegen haatzaaiende inhoud en oproepen tot terrorisme aangescherpt.
https://tweakers.net/nieuws/137941/eu-m ... -zijn.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De slechtheid en het verraad van de EU

Bericht door Pilgrim »

Brits overheidsdocument bevestigt dat EU nationale soevereiniteit opheft en Superstaat creëert

Xander, 18-05-2018

Afbeelding
Ook uit dit officiële, lang geheim gehouden document blijkt dat de realiteit dermate schokkend en confronterend is, dat de meeste mensen het nog steeds weigeren te geloven. En dat was en is dan ook precies de bedoeling van de antidemocratische globalisten in Brussel.

Brexit expert: ‘Ondanks alle beweringen van politici van veel partijen dat de EU geen superstaat zal worden, toont dit document uit 1971 aan dat dit precies het plan is’

Uit een Brits overheidsdocument dat tientallen jaren lang verborgen werd gehouden blijkt dat de EU, toen nog de EEG genoemd, toen al van plan was om de soevereiniteit van de lidstaten geleidelijk op te heffen, en heel Europa vanuit Brussel te regeren. Dit plan moest minstens 30 jaar voor de burgers ontkend worden, zodat ze het verdwijnen van hun zelfbeschikkingsrecht en democratie pas in de gaten zouden krijgen als het te laat is. Het Europese schijnparlement was en is een onderdeel van die misleiding, omdat alleen de Europese Commissie daadwerkelijke macht heeft.

De EU een totalitaire dictatuur, waar enkel een nep democratisch masker overheen is gelegd, is in 2018 al lang niet meer een complot, maar de harde realiteit. Het document met het nummer FCO 30/1048 van het Britse Foreign and Commonwealth Office omschrijft bijna alle ontwikkelingen die in de afgelopen 47 jaar daadwerkelijk zijn uitgevoerd, en bevat aanwijzingen over hoe de aandacht van de Europese burgers moest worden afgeleid, om hen zo lang mogelijk in het duister te laten over het streven naar een federale Europese Superstaat.

Het document werd destijds opgesteld voor de regering van premier Edward Heath, die de toenmalige EEG verdragen er in het parlement wist door te drukken. Het bevat onder andere het plan voor een gemeenschappelijke munt (de euro, realiteit geworden), een fiscale (financiële) unie (in uitvoering), een Europees leger (mee begonnen), een gemeenschappelijk buitenlands beleid (op belangrijke terreinen werkelijkheid geworden), en het streven om EU-regels en wetten boven die van de afzonderlijke lidstaten te stellen (100% in- en uitgevoerd).

Europeanen opzettelijk misleid en belogen
Om deze zaken te realiseren moest de macht van de nationale parlementen, dus ook onze Tweede Kamer, geleidelijk aan Brussel worden overgeheveld. Dat zou er echter toe leiden dat de Europese volken hun parlementen niet meer zouden vertrouwen. In het document wordt daarom de conclusie getrokken om ‘het volk en de pers in het duister te laten omtrent de genoemde gevolgen, en de publieke bezorgdheid niet te verscherpen terwijl ze impopulaire maatregelen... op het verre en oncontroleerbare functioneren van de gemeenschap terugvoeren.’

De Europese burgers moest daarom minimaal 30 jaar het idee blijven houden dat hun landen soeverein zouden blijven. Ze mochten pas iets in de gaten krijgen als het al te laat was, en de ingeslagen koers naar een Europese Superstaat onomkeerbaar zou zijn gemaakt. Anno 2018 is dat inderdaad het geval, mede dankzij onze eigen regeringen.

EU geregeerd door antidemocratische, Europa-vijandige club globalisten
De Britse Express besteedde er enkele dagen geleden opnieuw aandacht aan, nadat de Telegraph dat zo’n 6 jaar geleden als eerste deed. In Groot Brittannië is het sinds Brexit opnieuw actueel geworden, maar op het Europese vasteland wordt het compleet genegeerd, omdat in het document bevestigd wordt dat we inderdaad worden geregeerd door een antidemocratische en zelfs vijandige club globalisten, wier plannen om de nationale soevereiniteit op te heffen inmiddels zo succesvol zijn geweest, dat nu fase 2 is ingetreden, namelijk de vernietiging van de Europese culturen door middel van massa immigratie en islamisering.

Het Britse volk is hier net op tijd achter gekomen, en is uit deze totalitaire, ronduit fascistische EU-dictatuur gestapt. Annabelle Sanderson, Brexit expert, wijst erop dat ‘ondanks alle beweringen van politici van veel partijen dat de EU geen superstaat zou worden, dit document uit 1971 aantoont dat dit precies het plan was. De aartsklagers (tegen Brexit) van Labour, de Liberaaldemocraten en de Tories moeten daar eens over nadenken en zich afvragen, waarom ze eigenlijk parlementariërs zijn, als ze niet echt willen dat Westminster (de Britse Tweede Kamer) verantwoordelijk is voor dit land.’

Xander

(1) Epoch Times

http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... aat-creert
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52160
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De slechtheid en het verraad van de EU

Bericht door Mahalingam »

Was wat hij stelde onjuist?
De Duitse EU-commissaris Günther Oettinger heeft zijn excuses aangeboden voor zijn uitlatingen over Italië.

Het is ongebruikelijk dat EU-commissarissen zich uitspreken over de politiek in een lidstaat voordat er een regering is. In het interview wees Oettinger erop dat de politieke impasse in Italië de evolutie van de staatsobligaties, de beurswaarde van de banken en de economische ontwikkeling negatief beïnvloedt. "Men kan dus hopen dat dit een rol zal spelen tijdens de verkiezingscampagne, als een signaal om populisten van links en rechts geen regeringsverantwoordelijkheid te geven", zei hij.
[...]
In Italië werd meteen ziedend gereageerd, ook al omdat de opmerking in een meer radicale versie werd geciteerd op sociale media. "In Brussel kennen ze echt geen schaamte. Oettinger zegt dat de markten de Italianen zullen tonen om juist te stemmen. Als dat geen dreigement is… ik ben niet bang", zo tweette Matteo Salvini, de leider van de Lega die prompt het ontslag van de Eurocommissaris vroeg.
Zouden deze uitspraken van deze twe bobo's als waar moeten worden opgevat?:
Commissievoorzitter Jean-Claude Juncker en Europees president Donald Tusk floten Oettinger terug. Juncker liet weten ervan overtuigd te zijn dat het lot van Italië niet in de handen ligt van de financiële markten. "Italië zal doorgaan op het Europese pad en verdient respect." Tusk riep "alle EU-organen" op "de kiezers te respecteren". "Wij zijn er om hen te dienen, niet om hen de les te spellen."
https://www.demorgen.be/buitenland/ital ... -b5a233e0/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De slechtheid en het verraad van de EU

Bericht door Pilgrim »

"Wij zijn er om hen te dienen, niet om hen de les te spellen."
:roll:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De slechtheid en het verraad van de EU

Bericht door Pilgrim »

OVEREENKOMST...

Afbeelding

Onze Europese leiders van een foute EU!
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De slechtheid en het verraad van de EU

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Interessant!

Een mens in de rol van het ouderschap denkt en handelt volgens mij anders dan kinderloze bewoners op deze aarde. Misschien dat ouders meer verantwoordelijkheidsgevoel uitdragen voor de toekomst.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De slechtheid en het verraad van de EU

Bericht door Pilgrim »

Brussel wil 1,26 miljard euro om ‘Europees Solidariteitskorps’ uit te bouwen naar 350.000 ‘jongeren’

Redactie, 11-06-2018

Afbeelding

EU-Jugend Komsomol van 350.000 kindsoldaten moet evangelie linkse ‘solidariteit’ verspreiden in EU-lidstaten.

De Europese Commissie stelt voor het Europese Solidariteitskorps de komende jaren uit te bouwen van 100.000 tot minstens 350.000 jongeren. Als lid van het korps kunnen achttien- tot dertig-jarigen in een ander EU-land ervaring opdoen met bijvoorbeeld vluchtelingenwerk of natuurbescherming. Brussel vraagt de lidstaten daarvoor samen een bedrag van € 1,26 miljard euro op de nieuwe Europese meerjarenbegroting van 2021 tot en met 2027 te reserveren.


Volgens EU-commissaris Günther Oettinger (begroting) is “solidariteit een van de kernwaarden in de EU. Het succes van het korps bewijst dat er een grote vraag is van jongeren om deel te nemen aan solidariteitsactiviteiten”. Het nieuwe programma voorziet ook in vrijwilligerswerk in niet-EU-landen.

Deelnemers aan het korps kunnen twee tot twaalf maanden stage lopen of vrijwilligerswerk doen in onder meer het onderwijs, de gezondheidszorg en bij humanitaire programma’s zoals de integratie van vluchtelingen. De kosten van reis, verblijf en levensonderhoud worden gedekt, in het geval van een stage komt er een vergoeding bij.

Het project werd eind 2016 gelanceerd en moet bijdragen aan de strijd tegen de jeugdwerkloosheid. Sindsdien hebben zich 64.000 jongeren aangemeld, onder wie 1440 Nederlanders. Tot 2020 is er plaats voor 100.000 deelnemers.

Anp

https://politiek.tpo.nl/2018/06/11/brus ... -jongeren/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De slechtheid en het verraad van de EU

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De slechtheid en het verraad van de EU

Bericht door Pilgrim »

EU-despoten Tusk en Junker feliciteren Turkse despoot Erdoğan met verkiezingsoverwinning

Geplaatst op 27 juni 2018

Afbeelding

‘We zien er naar uit nauw te blijven samenwerken, Turkije is kandidaat-land en sleutelpartner EU’

Donald Tusk en Jean-Claude Juncker hebben de Turkse president Recep Tayyip Erdoğan een dag na zijn herverkiezing een felicitatiebrief van drie regels gestuurd.

De voorzitters van de Europese Raad en de Europese Commissie schrijven daarin “ernaar uit te zien nauw met hem te blijven samenwerken op gebieden van gemeenschappelijk belang voor de relaties tussen Turkije en de EU, zoals veiligheid, migratie en energie. Turkije is een kandidaat-land en een sleutelpartner voor de Europese Unie.’’

Erdoğan, die al een autoritaire koers voer, krijgt aanzienlijk meer macht in zijn nieuwe termijn. Europa is afhankelijk van hem vanwege gemaakte afspraken over de opvang van (Syrische) vluchtelingen. Veel leden van het Europees Parlement en ook de Tweede Kamer stellen dat de toetredingsonderhandelingen formeel moeten worden stopgezet.

Bron: https://politiek.tpo.nl

https://ejbron.wordpress.com/2018/06/27 ... erwinning/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52160
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De slechtheid en het verraad van de EU

Bericht door Mahalingam »

Moslimbroederschap lobbyt bij Frans Timmermans
De Europese Commissie benoemt binnenkort een nieuwe coördinator voor de strijd tegen moslimhaat. Een collectief van islamitische organisaties wil graag meepraten over die benoeming. Veel van deze clubs hebben banden met de orthodoxe Moslimbroeders.

De islamitische organisaties, die zichzelf een ‘informele Europese coalitie tegen islamofobie’ noemen, schreven vorige week een open brief aan de vicevoorzitter van de Europese Commissie Frans Timmermans en aan eurocommissaris voor Justitie Vera Jourová, waarin zij de Commissie oproepen ‘serieus te worden’ over de aanpak van islamofobie, en pleiten voor een hechtere relatie tussen de Europese Commissie en islamitische en antiracistische organisaties.

Organisaties willen gesprek met Timmermans
De coalitie uit scherpe kritiek op de huidige bestrijding van islamofobie. Er zou niet genoeg mankracht en geld aan worden besteed, en David Friggieri, de huidige coördinator, zou zich te vaak hebben ingelaten met ‘zeer dubieuze mensen die islamofobie aanwakkeren’. Wie de coalitie daarmee bedoelt, is niet duidelijk.
De islamitische coalitie pleit voor meer bijeenkomsten tussen de eurocommissarissen en henzelf, en vraagt een gesprek aan met Timmermans en Jourová.

Bij de ondertekenaars van de open brief zijn nogal wat organisaties die op de een of andere manier zijn verbonden met de Moslimbroederschap, de islamitische beweging die de sharia voorstaat. Zoals het European Forum of Muslim Women, het Forum of European Muslim Youth and Student Organisations en de antiracismekoepel European Network against Racism (ENAR).
Die brief van de Ikhwan is hier:
Open letter : A meaningful coordinator on anti-Muslim hatred to transform EU approach on Islamophobia
http://www.enar-eu.org/A-meaningful-coo ... orm-Europe
Even voor de duidelijkheid:
Volgens de Nederlandse inlichtingendienst AIVD streeft de Moslimbroederschap naar ‘een herislamisering van de moslimgemeenschap in Europa volgens de (ultra)orthodoxe leer, waarbij de islam leidend moet zijn in alle aspecten van het leven’. Kernwaarden van de democratie, zoals de vrijheid van godsdienst, wijst de broederschap af.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: De slechtheid en het verraad van de EU

Bericht door Ali Yas »

De sharia is nou juist de reden waarom er zoiets als "islamofobie" bestaat, voor zover het bestaat. Hé, ik weet ineens een veel betere aanpak van islamofobie: laten we bij wet vastleggen dat we het oprukken van de sharia tegengaan! O wacht...
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89727
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De slechtheid en het verraad van de EU

Bericht door Ariel »

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De slechtheid en het verraad van de EU

Bericht door mercator »

Ik vraag me af waar die Kalergi de verwijzing naar de oude Egyptenaren als ideaalbeeld vandaan haalde en waarom zijn huidige adepten hem daar in volgen. We weten toch helemaal niks over het uiterlijk ( appearance) van de Egyptenaren ? Dat ze niet op de huidige Islamitische sukkels daar leken-dat zijn Arabieren- daar kunnen we wel van uitgaan. Dat ze nu en dan hun kop kaal schoren en dat de dames zo goed als naakt rondliepen is zowat het enige dat we weten en dan nog alleen uit muurschilderingen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie