Omvolking van de orginele bevolking.

Ariel

Re: Omvolking van de orginele bevolking.

Berichtdoor Ariel » Zo Jul 07, 2019 2:25 pm

Enig..... icon_clap.gif Het nieuwe Europa. Houd hem stevig vast meisje..Zo'n mooie grote zwarte vind je nooit meer.

Afbeelding
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

King George

Berichtdoor King George » Zo Jul 07, 2019 4:45 pm

Moet die blanke vrouw zich niet zedig aankleden?

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Vr Aug 23, 2019 1:46 am

Elke vierde inwoner van Duitsland heeft buitenlandse wortels, zo laat onderstaand artikel weten. 20,8 miljoen mensen, een stijging ten opzichte van 2017 van 2,5%. In steden zoals Hamburg, Bremen, Berlijn is het percentage zelfs 31% en meer.
https://jungefreiheit.de

https://ejbron.wordpress.com/2019/08/22 ... -iedereen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Vr Aug 23, 2019 1:49 am

Omvolking

Geplaatst op 22 augustus 2019

Afbeelding

Omschrijving van mijzelf: Pensioen, rechts denkend, vanaf 1e moment tot de dood aanhanger van Geert Wilders. 10 jaar gewoond in Afrika en Azië, hobby geschiedenis,veel gereisd. Sedert 1,5 jaar woonachtig in Polen. Ik ben een vurig tegenstander van de islam.

Maar... steeds vaker wanneer ik in Nederland kom, bekruipt mij een eng gevoel en wil ik nog liever vandaag dan morgen terug naar Polen.Ik wil nooit meer door de stad lopen. Steeds vaker krijg ik een hekel aan een groot deel van dit volk. Om te beginnen natuurlijk het domme linkse gedachtegoed dat volledig indruist tegen de opvattingen van de moordlustige roversbende islam.

• De onopgevoede kinderen en ouderen, die een totaal gebrek hebben aan fatsoensnormen.
  • De domme t.v.-programma’s op de door ons gesubsidieerde media en de nog achterlijke kijkers.
  • De onfatsoenlijke lui, die zich in hun blootje op een moslimstrand laten neuken door...
  • De vetzakken, die maar amper fatsoenlijk kunnen lopen en de gezondheidszorg plunderen.
  • De roverheid, die ondanks alle belasting dit land naar de afgrond richt.
  • De politie, die geen tijd (of) zin heeft.
  • Het leger, dat pief paf poef moet zeggen.
  • De zorg, die niet meer voor zichzelf kan zorgen.
  • Het onderwijs, dat de kinderen naar de moskee laat gaan knielen.
Waar is het woord discipline gebleven? Vies woord zeker! Waar zijn de normen en waarden gebleven? En boven alles het door de media gehersenspoelde linkse stemvee.

Omdat alles in het leven samenhangt met vergelijken, het volgende:

Ondanks mijn enorme hekel aan de islam en de profiteurs die hier het land komen leegplunderen door de hulp van de linkse stemmers en de EU, zie ik toch vaak nette buitenlanders die zich beter weten te gedragen dan de Nederlander.

Vanwege mijn verblijf in Polen is de aftakeling van het Nederlandse volk pas goed zichtbaar geworden. In Polen groeten de kinderen op straat je vriendelijk goedendag mijnheer of mevrouw. In Polen staat een jongere vriendelijk zijn plaatsje af in bus of trein. In Polen komt men naar je toe om te helpen als ze zien dat je de weg zoekt. Oud en jong lopen netjes gekleed en afval komt in de bak i.p.v. op straat.

En dan zijn dit maar enkele voorbeelden.

Ik ontkom steeds vaker niet aan de gedachte dat het onze eigen schuld is als we worden uitgeroeid door de moslim.

Door: Stef

https://ejbron.wordpress.com/2019/08/22/omvolking-6/

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Zo Aug 25, 2019 2:31 am

Er wonen steeds minder oorspronkelijke Oostenrijkers in Linz

Geplaatst op 24 augustus 2019

Afbeelding
“Wie oud genoeg is voor een misdaad, is ook oud genoeg voor straf!”

Eén op de drie is buitenlander

Nieuw geanalyseerde data van Statistik Austria bevestigen de indruk die veel inwoners van Linz tijdens een wandeling door hun geboortestad kunnen krijgen. Het aantal inwoners in de staalstad bevindt zich met ongeveer 206.000 in het begin van dit jaar op een historisch hoogtepunt. Tegelijkertijd zijn er zo weinig “oorspronkelijke Oostenrijkers” als nooit tevoren.

Waren het enkele jaren geleden nog 20,7%, op dit moment is bijna één op de drie inwoners van Linz (66.843 mensen) geen Oostenrijker van geboorte meer. Een demografische verandering, die ook te merken is in de veiligheidspolitiek.

Alleen al dit jaar 36 moorden in Oostenrijk
“Regelmatige preventieve controles van de politie kunnen zulke waanzinnige daden al van tevoren verhinderen! Bovendien zijn consequente uitzettingen van criminele buitenlanders dringen geboden”, verklaart het gemeenteraadslid Michael Raml (FPÖ) hierover.

Dat Linz inmiddels een enorm probleem met geweld door (meestal heel jonge) buitenlanders heeft, werd al bevestigd door de hoogste politieman in de deelstaat Ober-Österreich, politiechef Andreas Pilsl.

Tijd voor een nieuw jeugdstrafrecht?
“De daders worden steeds jonger”, verklaart Michael Raml zijn oproep om het strafrecht aan te scherpen. “Laten we eerlijk tegenover onszelf zijn: dat maatschappelijk werkers zich over de jongens ontfermen, zal niet veel helpen. Tegen hen moet keihard worden opgetreden! Door een stevig woordje met ze te spreken, zullen ze hun bende niet de rug toekeren. Alleen als ze vroegtijdig merkbare consequenties voor hun handelen ervaren, kan er iets veranderen”, is Raml overtuigd. Daarom is zijn credo: “Wie oud genoeg is voor een misdaad, is oud genoeg voor straf!”

Ook het sociale stelsel bereikt zijn limiet
Behalve veiligheidskwesties brengt het gemeenteraadslid in Linz ook sociale componenten in het spel, waarmee de snelle toename van buitenlandse medeburgers gepaard gaan. Zo zou inmiddels 58% van de uitkeringsgerechtigden geen Oostenrijkse staatsburger zijn.

Bron: www.wochenblick.at

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2019/08/24 ... s-in-linz/

Ariel

Berichtdoor Ariel » Zo Aug 25, 2019 12:44 pm

Van de kinderen onder de 5 jaar in Duitsland heeft 41% een 'Migrationshintergrund'.

Afbeelding
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

mercator

Berichtdoor mercator » Zo Aug 25, 2019 12:51 pm

Ariel schreef:Van de kinderen onder de 5 jaar in Duitsland heeft 41% een 'Migrationshintergrund'.

Dat heb ik zondermeer in het straatbeeld kunnen zien. De Duitsers zijn oud, obees en het manuele werk wordt door allochtonen gedaan. Meestal wel afkomstig uit oost Europa. De niet-Europese aanwinsten lummelen rond op straat, net zoals in alle andere W Europese landen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Wo Sep 04, 2019 1:31 pm

De “grote vervanging” bestaat niet...

Geplaatst op 4 september 2019

Afbeelding

De grote vervanging van de oorspronkelijke bewoners in de EU bestaat niet volgens de politiek correcte media en politici. De eerste schooldag afgelopen maandag in Bagneux, een voorstad ten zuiden van Parijs...

Door: “delamontagne”

https://ejbron.wordpress.com/2019/09/04 ... taat-niet/

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Do Sep 05, 2019 12:07 am

Wat is dat toch, die “omvolking”?

Afbeelding

Hoogste percentage allochtonen van wijken in Utrecht

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Ma Sep 09, 2019 11:50 pm

BRIEFJE VAN JAN – Aan de leden van de Tweede Kamer

Door: Jan Dijkgraaf, 9:31, 07 september 2019

Kregen we er in 2012 aan buitenlanders een dorpje als Reusel-De Mierden bij, vorig jaar was dat al een stad ter grootte van Hilversum

Beste Kamerleden,

Sinds Mark Rutte premier van dit land is, ontvluchten elk jaar meer inwoners Nederland.

De kille cijfers volgens het CBS:

2010 – 121.351

2011 – 133.194

2012 – 144.491

2013 – 145.669

2014 – 147.862

2015 – 149.509

2016 – 151.545

2017 – 154.292

2018 – 157.366

Jaar op jaar op jaar op jaar vertrekken meer inwoners van Nederland naar elders.

Sinds Mark Rutte als premier samenwerkt met achtereenvolgens de PvdA en het CDA, D66 en de Christenunie, krijgt Nederland er elk jaar meer ‘buitenlanders’ bij.

De kille cijfers volgens het CBS:

2012 – 158.374

2013 – 164.772

2014 – 182.949

2015 – 204.615

2016 – 230.739

2017 – 234.957

2018 – 243.737

Jaar op jaar op jaar op jaar komen meer inwoners van andere landen naar Nederland.

Ik weet dat jullie geen rekenwonders zijn, maar als er meer mensen bij komen dan er vertrekken, dan groeit de bevolking (los van autonoom, door sterfte en geboorte).

Maar met hoeveel groeide de bevolking door migratie?

Nou, dat zal ik jullie vertellen.

In 2012 met 13.883 personen

In 2013 met 19.103 personen

In 2014 met 35.087 personen

In 2015 met 55.087 personen

In 2016 met 79.194 personen

In 2017 met 80.665 personen

In 2018 met 86.371 personen

Wat je hier ziet, zelfs als je de rekenskills van Jesse Klaver hebt, is dat er niet alleen elk jaar een ‘positief migratiesaldo’ is, maar dat dat ‘positieve migratiesaldo’ sinds Rutte 2 en Rutte 3 knipmessen voor Brussel elk jaar gróter wordt.

Kregen we er in 2012 aan buitenlanders een dorpje als Reusel-De Mierden of Woudenberg bij, vorig jaar was dat al een stad ter grootte van Oss, Hilversum of Heerlen.

Voor wie die dorpen en steden niks zegt: we hebben het over een stijging van het ‘migratiesaldo’ met 522 procent onder de kabinetten Rutte 2 en Rutte 3.

Voor jullie nou zeggen dat 2012 een jaar was met een uitzonderlijk láág ‘positief migratiesaldo’: dat is niet zo. Sterker: van 2003 tot en met 2007 hadden we een ‘negatief migratiesaldo’: er kwamen die jaren minder ‘buitenlanders’ bij dan er ‘Nederlanders’ emigreerden.

Als jullie zeggen dat het niet alleen asielzoekers zijn, maar ook Europese arbeidsmigranten, dan hebben jullie gelijk. Het zouden ook nog eens alléén maar toekomstige bijstandtrekkers uit Somalië moeten zijn, zeg!

Nu kunnen jullie vanuit jullie ivoren toren met een rapport van Leo Lucassen-achtigen op de iPad voor je en de beelden van de zieligheidsindustrie in het NOS Journaal in je geheugen beweren dat een ‘positief migratiesaldo’ goed is voor het land. Zo’n invasie van architecten, hersenchirurgen, onderwijzers, enzovoort, enzovoort, enzovoort zorgt dat onze economie draaiend wordt gehouden en onze inwoners gezond en hoog opgeleid.

Maar jullie kunnen ook denken: hoe gaan we dit stoppen?

Ik denk niet: met die 15 miljoen die Robbie Jetten heeft ‘geëist’ om de Tweede Kamerleden aan extra ondersteuning te helpen nu ze het bij de controle van de macht ‘moeten opnemen’ tegen ministers met busladingen vol ambtenaren op elk onderwerp.

Ik denk wel: met gezond verstand.

Doe dit weekend eens jullie best!

En als dat jullie niet lukt, logisch nadenken, ga dan naar de plaatselijke voetbalvereniging en leg daar langs de lijn je oor eens te luister. Ik weet wel dat dat eng is, gewone hardwerkende mensen ontmoeten buiten officiële werkbezoeken enzo, maar het is voor de goede zaak.

Groet,

JanD

https://tpo.nl/2019/09/07/briefje-van-j ... ede-kamer/

Terug naar “Eurabia”