G20 in Hamburg met linkse zombies en andere gekken.

Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: G20 in Hamburg met linkse zombies en andere gekken.

Bericht door Pilgrim »

Rellen houden aan in Hamburg: bijna 200 agenten gewond

07-07-17, 06.11u - Redactie - Bron: ANP, belga.be, AP

Afbeelding

De politie van Hamburg heeft als gevolg van het aanhoudende geweld in de marge van de G20-top in de stad versterking gevraagd aan politiekorpsen uit andere Duitse deelstaten. Dat is nodig omwille van "de vele misdaden, die tegelijkertijd plaatsvinden", zo stelt een woordvoerder van de Hamburgse politie vandaag. Hij gaf niet mee hoeveel extra agenten er opgetrommeld worden. Meerdere deelstaten hebben reeds toegezegd.

Duitsland had ongeveer 19.000 politieagenten vrijgemaakt om de orde te handhaven in de marge van de top van de meest geïndustrialiseerde landen ter wereld. Hoewel ze tanks, helikopters, boten en waterkanonnen ter beschikking hebben, zijn er sinds gisteren zware rellen losgebarsten op verschillende plaatsen in de stad.

Er zijn onder meer al sit-ins gehouden om het verkeer te blokkeren, auto's in brand gestoken en gebouwen beschadigd. De Duitse minister van Financiën Wolfgang Schäuble zegde vanochtend zelfs een event in het stadscentrum af omwille van veiligheidsredenen.

De betogers verhinderden de Amerikaanse First Lady Melania Trump om deel te nemen aan het programma voor de echtgenoten en echtgenotes van de wereldleiders. "Wij hebben van de politie nog geen veiligheidsupdate ontvangen dat we onze residentie mogen verlaten", zo verklaarde een woordvoerster van de echtgenote van president Donald Trump aan het Duitse persbureau dpa.

Bijna 200 agenten gewond
Bij de rellen raakten al 196 agenten gewond. Volgens het korps in de Noord-Duitse stad is niemand zwaargewond. Het is niet duidelijk hoeveel demonstranten letsel hebben opgelopen. Volgens de Hamburgse brandweer hebben de actievoerders eigen hulpverleners die gewonden verzorgen zodat de lokale autoriteiten geen kijk hebben op aantallen.

Er zijn 29 mensen opgepakt, van wie er vijftien in hechtenis zijn genomen. Bovendien wordt de grootste manifestatie pas morgen verwacht. Dan zouden zo'n 100.000 mensen opdagen om te protesteren tegen de G20.

Vanuit de zuidelijke deelstaat Baden-Württemberg zijn al zowat 200 politiemensen onderweg naar Hamburg, zei een woorvoerder van het ministerie van Binnenlandse Zaken van de deelstaat. Van de 800 reeds ontplooide agenten zijn er 23 gewond geraakt.

Mecklenburg-Vorpommern, Schleswig-Holstein en Beieren sturen ook elk 200 bijkomende agenten. Ook Nedersaksen zorgt voor versterking maar die is in de communicatie niet becijferd.

Bij de gewonden zijn twee piloten van een politiehelikopter. Gisteren werd er in hun ogen geschenen met een laser, waardoor ze niet meer verder konden vliegen.

De politie hield de deelnemers aan de mars Welcome to Hell (Welkom in de Hel) gisterenavond tegen, omdat zo'n duizend demonstranten hun gezichten hadden bedekt. Die betogers bekogelden agenten daarop met flessen en andere voorwerpen, zei de politie.

Afbeelding

Brandstichting
De organisatoren van de protestmars van gisteren melden dat er toen tussen de tien en twintig betogers zijn opgepakt. Kort voor middernacht werd de mars beëindigd. Volgens de politie vonden er aan het begin van de nacht op diverse plekken in de stad nog vernielingen en brandstichtingen plaats, maar werd het rond 01.00 uur rustiger in de stad.

"Er is geen rechtvaardiging voor gewelddadig protest en ik ben ervan overtuigd dat de politie er alles aan zal doen om protesten te stoppen", zei bondskanselier Angela Merkel woensdag in een interview in de krant Zeit. "Wie geweld gebruikt, verloochent de democratie." Regeringswoordvoerder Steffen Seibert reageerde gisterenavond op de rellen met een herhaling van de uitspraken van Merkel.

Buitenproportioneel
De organisatoren van de protestmars beschuldigden de politie van buitenproportioneel optreden. Volgens hen trad de politie al op voordat de demonstranten de kans kregen hun gezichtsbedekking af te doen.

https://www.demorgen.be/buitenland/nieu ... -b50715c4/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: G20 in Hamburg met linkse zombies en andere gekken.

Bericht door Ariel »

Ali Yas schreef:Als 20.000 (!!!) man politie niet genoeg is om een rel te beëindigen, hoeveel ordeverstoorders zijn er dan wel niet?! En aangezien de politie het geweldsmonopolie heeft, waarom lukt het niet met (eventueel verschillende treden van) geweld deze raddraaiers een toontje lager te laten zingen? Moeten burgers het zelf maar uitzoeken? Wat we hier zien is anarchie. Daar betalen we de overheid niet voor, om de zaak zo uit de hand te laten lopen!?
Ik vermoed dat de politie het niet meer aankan. Heel Hamburg staat in de fik. Honderden agenten gewond in ziekenhuis , en de rellen duren nog steeds voort. Het leger moet in actie komen, en met scherp gaan schieten. Er gaat weinig verloren aan werkeloos doorgesnoven agressieve zogenaamde antifascistische criminelen. Hun moeders zullen ze misschien missen, maar dat moet dan maar.

De volgende G20 top kunnen ze beter op een cruiseschip houden. Midden op de middelandse zee.

Nu wordt Hamburg opgeofferd voor een gezellige bijeenkomst van wat tophanen.

De politie houdt dit nooit vol. Zij moeten nu toch wel afgemat zijn. Hoelang zijn ze al bezig om dat tuig te bevechten. :nietverstaan:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: G20 in Hamburg met linkse zombies en andere gekken.

Bericht door Ariel »

Ahh Goed. Commando's met machinegeweren gesignaleerd. En nu nog gebruiken commando's. icon_thumbup.gif

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: G20 in Hamburg met linkse zombies en andere gekken.

Bericht door Ali Yas »

Pilgrim schreef:
"Wie geweld gebruikt, verloochent de democratie."
Zou Merkel denken dat de relschoppers zich door dit verwijt gaan schamen voor hun gedrag? Liever had ik van haar uitspraken gehoord in de trant van "wir schaffen das".
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: G20 in Hamburg met linkse zombies en andere gekken.

Bericht door Pilgrim »

Relatieve rust Hamburg na nachtelijke rellen

Geplaatst op 8 juli 2017

Afbeelding

HAMBURG – De Duitse ME is in de nacht van vrijdag op zaterdag met groot materieel uitgerukt bij rellen in Hamburg, waar de G20-top plaatsvindt. Winkels werden geplunderd en barricades in brand gestoken. De politie verrichtte zeker dertien arrestaties. Eerder op vrijdagavond waren al 83 mensen aangehouden.

In de wijk Schanzenviertel in Hamburg hebben zo’n vijfhonderd demonstranten een supermarkt geplunderd. De wijk, waar onder andere het linkse autonomen centrum Rote Flora is gevestigd, is sinds vrijdag het toneel van confrontaties tussen de politie en anti-G20-demonstranten. Die hebben in de straten barricades opgeworpen en in brand gestoken. Ook motorvoertuigen, vuilnisemmers en fietsen gingen volgens de politie in vlammen op.

Vermomde demonstranten liepen rond met ijzeren staven, katapulten en molotovcocktails. De politie gebruikte waterkanonnen om de groepen relschoppers uiteen te drijven. Ze meldt zaterdagmorgen dat de rust in en rond de Schanzenviertel terugkeert.

Het metrostation werd voor enige tijd gesloten, maar is inmiddels weer open. Volgens de politie zijn 197 politieagenten gewond geraakt tijdens de rellen.

Bron: www.telegraaf.nl

https://ejbron.wordpress.com/2017/07/08 ... ke-rellen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: G20 in Hamburg met linkse zombies en andere gekken.

Bericht door Ariel »

Woede in Hamburg groeit

’Dit zijn gewoon criminelen’ en ’Politie doet niets!’

In de Hamburgse wijk Schanzenviertel waar in de nacht van vrijdag op zaterdag plunderingen waren, groeit de woede onder bewoners over het trage politie-optreden.

Er zijn duizenden agenten in Hamburg, „maar waar was de politie gisteravond?”, vraag wijkbewoner Jurgen Boos (74), zich verontwaardigd af. Hij staat voor een winkel die is geplunderd. De winkelvoorraad ligt bezaaid over de vloer. De ravage is enorm.

„Er hing toch een politie-helikopter in de lucht, die moet hebben gezien wat er aan de hand was? Wij hebben het noodnummer gebeld, maar het duurde uren voordat er werd ingegrepen”, zegt Jurgen. Zijn vrouw Adriana Heyder-Boos vertelt dat ze gisteren gemaskerde mannen hun appartementencomplex zag binnengaan. Gelukkig werd er niets gestolen, verzucht ze. ,,Ik was heel bang. Dit zijn gewoon criminelen.”

Ook bewoner Corina Eigenwillig maakte gisteren de rellen mee. Ze wil graag meelopen in een demonstratie tégen de relschoppers, vertelt ze. De Duitse is woedend. „Er stond vanochtend een groepje jongeren te lachen om de ravage die ze hadden aangericht. Ik ben een woning binnengegaan en heb hen verteld dat ze ‘scheisse’ waren. Toen werd ik naar buiten gegooid.” Corina heeft geen goed woord over voor het optreden van de politie. „Ze werden bekogeld met flessen en deden helemaal niets! Hoe is dat mogelijk?”

Meerdere winkels in de straat zijn geplunderd. Een beveiliger houdt de wacht bij een kleine buurtsuper die is leeggeroofd. Holger Mütze (54) staat voor het Jesus Centre, een christelijke opvang voor daklozen en vluchtelingen. Ook het glas in zijn deur is aan diggelen. Hij was gisteren in het gebouw toen een relschopper de steen door de deur gooide. „De relschopper gebaarde mij aan de kant te gaan en gooide toen de steen naar binnen”, vertelt de hulpverlener. „Het was zeer beangstigend. Vooral zijn ogen waren heel eng om te zien, terwijl de jongeren ’s middags - toen ze nog geen maskers droegen - zo vriendelijk waren.”

Holger snapt niet dat de vandalen het uitgerekend op zijn centrum hadden gemunt, juist omdat ze opkomen voor de zwakkeren in de samenleving. „Ons reclamebord was ’s nachts verlicht. Daardoor liepen sommige relschoppers die aanvankelijk een steen wilde gooien en ons bord zagen door.” De sympathieke hulpverlener zwijgt even; hij is geëmotioneerd. ,,We hebben gisteravond nog gebeden dat het geweld zou meevallen.” Toch vindt hij dat zijn gebed is verhoord. „Het geweld had nog veel erger kunnen zijn, het is een wonder dat er geen doden zijn gevallen.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: G20 in Hamburg met linkse zombies en andere gekken.

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:
In de wijk Schanzenviertel in Hamburg hebben zo’n vijfhonderd demonstranten een supermarkt geplunderd.
Je zal je winkel zo terug vinden. :shock:

Afbeelding

Of zo.... :shock:

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: G20 in Hamburg met linkse zombies en andere gekken.

Bericht door Pilgrim »

VIDEO´s: Links-fascistisch geweld in Hamburg









De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: G20 in Hamburg met linkse zombies en andere gekken.

Bericht door Ariel »

Het kost de stad miljoenen om boel weer schoon en heel te krijgen.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: G20 in Hamburg met linkse zombies en andere gekken.

Bericht door Ariel »

Hamburg ligt in puin, en dit idiote SP mens heeft het over een prachtig vreedzaam protest. :scratch:
Sandra Beckerman‏

Bij prachtig vreedzaam protest met @SPnl en @ROODjong in Hamburg! Een andere wereld is mogelijk.
Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: G20 in Hamburg met linkse zombies en andere gekken.

Bericht door mercator »

Ariel schreef:Het kost de stad miljoenen om boel weer schoon en heel te krijgen.
Flying Tiger . Het linkse uitschot heeft het zo zwaar met hun discriminatie dat ze een winkel van geschenkartikelen moeten plunderen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: G20 in Hamburg met linkse zombies en andere gekken.

Bericht door mercator »

Ariel schreef:Hamburg ligt in puin, en dit idiote SP mens heeft het over een prachtig vreedzaam protest. :scratch:
Dat die debielen tijd en geld hebben om zich totaal nutteloos te gaan manifesteren in Hamburg bewijst dat de maatschappij beter af is zonder hen. Ze zullen wel trots zijn op wat ze gepresteerd hebben.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: G20 in Hamburg met linkse zombies en andere gekken.

Bericht door Pilgrim »

Die demonstranten van Pegida die altijd weggezet worden als extremisten en fascisten heb ik nog nooit zulk gedrag zien vertonen als die linksen in Hamburg.

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: G20 in Hamburg met linkse zombies en andere gekken.

Bericht door Pilgrim »

Hamburg: The Day After...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: G20 in Hamburg met linkse zombies en andere gekken.

Bericht door Ariel »

mercator schreef:. Ze zullen wel trots zijn op wat ze gepresteerd hebben.
:razz: Theodor Holman schreef er een grappig stukje over.
Ik ben zo trots op wat we in Hamburg hebben bereikt

Lief Dagboek. Hamburg. G20-top. Ik wil niet veel zeggen, maar ik denk dat we het kapitalisme een gevoelige slag hebben toegebracht.

We hebben echte auto's in de fik gestoken en het is ons zelfs gelukt om echte agenten te verwonden. Meer dan honderd. Dat zal die smerige kapitalistenvarkens leren. Wacht, telefoon.

(...)

Het was mijn vader, een walgelijke kapitalist, maar ik vind hem wel lief. Hij vroeg of ik geld genoeg had voor het hotel, en ik zei dat ik een creditcard had, en dat het verder wel goed zat. (Marriott Hamburg, vijf sterren).

Ik vertelde hem dat ik zo ongelooflijk trots ben op wat we hebben bereikt. We hebben kunnen laten zien dat de onderklasse in opstand komt tegen het allesvernietigende kapitalisme. We hebben de hebzucht een halt kunnen toeroepen. En dat heeft iedereen gehoord. Wacht, weer telefoon.

(...)

Het was wéér mijn vader. Hij vroeg of ik genoegen nam met 45 vierkante meter op de Herengracht. Ik zei natuurlijk nee. Want het was op de tweede verdieping. En ik wil een tuin! Ben trouwens verliefd op Ron. Een echte soldaat. Hij maakt onze bommen en heeft de hand weten te leggen op 53 ijzeren staven!

We moeten wel geweld gebruiken, want de wereld gaat anders kapot.

Ik heb een schitterende Palestijnse doek van hem gekregen. Ik vond voor hem in een oudeboekenboekwinkel het boek Der schwarze Mustang van Karl Marx. Hij leek er blij mee.

O, wacht, lief dagboek, vader belt weer.

(...)

Goed nieuws! Pappa heeft een parterreverdieping voor me gevonden met parkeerplaats op de Prinsengracht. Zestig vierkante meter, met tuin. Het ziet er op Funda kleiner uit dan het is. Ik kreeg mijn broertje Caesar ook nog aan de telefoon.

Hij vertelde dat het goed gaat met Igor, op wie hij vandaag heeft gereden en die hij naar onze manege heeft teruggebracht. Ik heb hem verteld over de strijd die we voeren. Het is een zuivere klassenstrijd. En het gaat ook over het milieu. Hier in Hamburg zijn we een revolutie begonnen. We moeten wel geweld gebruiken, want de wereld gaat anders kapot.

Dat rechtvaardigt ook onze strijd. Wij zijn domweg gedwongen verantwoordelijkheid nemen. We hebben het historische gelijk aan onze kant. Latere generaties zullen ons dankbaar zijn. Ook agenten moeten leren: het is geen geweld tegen hen, het is geweld tegen de corrupte staat, waarvan zij de fascistische soldaten zijn.

Nu ben ik moe. Even roomservice en Ron bellen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: G20 in Hamburg met linkse zombies en andere gekken.

Bericht door Pilgrim »

NIEUW FASCISME...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: G20 in Hamburg met linkse zombies en andere gekken.

Bericht door Pilgrim »

Grof schandaal: Communistische SP financiert extreemlinkse terreur in Hamburg!

Door Guido Jansen, 8 juli 2017

Afbeelding

In Hamburg heerst chaos. Duizenden linkse relschoppers en vandalen zijn naar de stad gekomen.

Ondertussen blijven de grote mediakanalen maar spreken over ‘demonstranten’ en ‘activisten’. Dat lijkt me geen goede benaming meer. Demonstranten dekt de lading helemaal niet. Daarbij denk je aan een groep mensen die met spandoeken en bordjes op het Malieveld staat. Als het over activisten gaat hebben we daar al een iets ruiger beeld bij. Ik moet altijd denken aan die foto van Diederik Samsom als activist. Een activist is een wat actievere demonstrant dus. Zo eentje die zich aan een hek of treinspoor vast ketent. Dát zijn activisten. Een beetje activisme is ook helemaal niet verkeerd trouwens. Aan een land vol Jan Salie’s hebben we niets.

Maar wat het extreemlinkse tuig in Hamburg aan het doen is, kun je geen activisme meer noemen. Dat is terreur. Als je als activist het moedige besluit neemt om auto’s in brand te steken, agenten te verwonden en winkels te slopen en te plunderen ben je een terrorist.

En nu komt het!

Afbeelding

De SP betaalt er vrolijk aan mee. Wie voornemens was om een steentje (of molotovcocktailtje) bij te dragen aan de gewelddadige chaos in Hamburg werd door de SP over de streep getrokken. Daar maakte deze twitteraar ons op attent!
De SP betaalde de helft van de busreis! Wat een schande. Een politieke partij die het heeft over Internationale Solidariteit betaalt het werkschuwe schorem uit eigen gelederen om de boel af te breken in Duitsland. Dat communisme is nog lang niet dood en de SP gaat heel wat bruggen te ver met deze actie. Wie gaat hier Kamervragen over stellen?

http://www.dagelijksestandaard.nl/2017/ ... n-hamburg/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: G20 in Hamburg met linkse zombies en andere gekken.

Bericht door Ariel »

Het is toch weer onrustig geworden in Hamburg. In Schanzenviertel werd de kruising wederom bezet en klonken er luide knallen. De politie gaat deze keer hardhandig te werk en probeert de straten zo snel mogelijk schoon te vegen.

Volgens verslaggevers ter plaatse Daniel van Dam en Rob Savelberg gaat de politie proactief te werk om escalaties te voorkomen. ,,Ze willen duidelijk laten zien: ’wij accepteren dit niet, wij zijn hier de baas in de wijk’.” De politie omsingelt de hele buurt. ,,Er worden charges uitgevoerd waar gister nog zwaar werd geplunderd."

Politie nu mét schilden
Afbeelding

Het zijn net ratten.
Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: G20 in Hamburg met linkse zombies en andere gekken.

Bericht door mercator »

Ariel schreef:Ze willen duidelijk laten zien: ’wij accepteren dit niet, wij zijn hier de baas in de wijk’.” De politie omsingelt de hele buurt. ,,Er worden charges uitgevoerd waar gister nog zwaar werd geplunderd."
...dus hadden ze die charges eergisteren moeten uitvoeren. Wat is dat toch, dat de overheid elke burger in het oog houdt maar onmachtig is om de orde te handhaven ?
Hier in België hebben we dat ook, hele wijken van de grote steden zijn zondermeer overgenomen door schorremorrie en de politie doet daar niets tegen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: G20 in Hamburg met linkse zombies en andere gekken.

Bericht door King George »

De G20-top is geloof ik alweer voorbij. Is er voor de "vreedzame demonstranten" nog een after party?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: G20 in Hamburg met linkse zombies en andere gekken.

Bericht door King George »

Het was ook gezellig kennis maken met links in een kinderdagverblijf in Hamburg.
  • G20-Chaos an Kitas und Schulen

    "Bitte holen Sie Ihr Kind unverzüglich ab"

    Kitas verriegelten ihre Türen, Schulklassen blieben fast leer - die gewaltsame Konfrontation zwischen G20-Gegnern und Polizei hat Tausenden Eltern Probleme bereitet. Die Behörden konnten nicht für die Sicherheit garantieren.
http://www.spiegel.de/lebenundlernen/sc ... 56558.html
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: G20 in Hamburg met linkse zombies en andere gekken.

Bericht door mercator »

Ariel schreef: :razz: Theodor Holman schreef er een grappig stukje over.
Zo is het toch altijd ? Alles wat zich links en progressief noemt leeft uit de hand van de ondernemende kapitalisten die ze haten. Met "sociale acties" heb je dat ook, dan komen de vakbondsmilitanten op straat poppen verbranden van de "fabrieksbazen", terwijl het n.b. die bazen zijn die voor hun natje en droogje zorgen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: G20 in Hamburg met linkse zombies en andere gekken.

Bericht door Pilgrim »

‘Welcome to hell’ heette deze demonstratie en daar leek het ook wel op. Maar waarom associëren die radicale linksen zich altijd zo graag met duivelse zaken? Ook bij de anti-Trump beweging werden alle heksen ingezet om Trump te vervloeken. Het doet me opeens weer denken aan een post die ik jaren geleden plaatste over Marx en de relatie tussen satanisme en socialisme. Ik zal hiervan weer even een fragment weergeven:
Tijdens de algehele staking, die de Franse communisten in 1974 organiseerden, werden arbeiders opgeroepen om, marcherend door de straten van Parijs de volgende slogan te schreeuwen:
“Giscard d’Estaing s’est foutu
Les demons sont dans la rue”.
Dit betekent: Giscard d’Estaing (president van Frankrijk) is aan zijn eind. De duivels zijn nu op straat”.
Waarom “de duivels”? Waarom niet “het proletariaat” of “het volk”? Waartoe dit oproepen van demonische machten? Wat heeft dit te maken met de rechtmatige eisen van de werkende klasse tot betere lonen?

viewtopic.php?f=25&t=13578&start=75#p197989
Ook de hele uitstraling van het socialisme doet griezelig aan. De intolerantie, de pedanterie en de mooie praatjes die een schone schijn wekken van altruïsme en goedheid. Rode en zwarte vlaggen, zwarte kleding, agressieve symbolen van dood en verderf, zoals die agressieve vuist op het shirtje van Anne Fleur Dekker.

Afbeelding

De slogan ‘No gods, no masters’ komt oorspronkelijk van de Franse slogan "Ni dieu ni maître!" (letterlijk ‘geen God, nog meester’) en is bedacht door socialist Louis Auguste Blanqui in 1880, toen hij een tijdschrift publiceerde onder die naam.

https://en.wikipedia.org/wiki/No_gods,_no_masters

Is het socialisme duivels? :thinking:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: G20 in Hamburg met linkse zombies en andere gekken.

Bericht door Pilgrim »

ZONDER WOORDEN...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: G20 in Hamburg met linkse zombies en andere gekken.

Bericht door King George »

Zoals Baudet ook heeft gezegd komt links vaak weg met dit soort dingen.

Dit omdat de meeste journalisten links zijn en sympathiseren met (linkse) actievoerders en linkse politici.

Feitelijk zijn veel z.g “journalisten” verkapte (linkse) activisten die zich voordoen als journalisten maar in werkelijkheid een eigen (linkse) agenda hebben die ze promoten.

Baudet over FakeNews van NU.nl over anti-FVD demonstratie

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie