Frans Timmermans

Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Frans Timmermans

Bericht door Mahalingam »

Als ik als globalist wazig naar de wereld kijk dan zie ik:
1. de armen in Azië zijn mager
2. de armen in de USA en EU zijn vet.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Frans Timmermans

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef:Sorry, maar ze hakken ze vooral om!! :cry:
Dat zie ik ook. Dat wordt voor zover ik kan zien gedaan door lagere overheden. Gemeenten, provincies. Ik snap ook niet hoe die besluitvorming gebeurt. Er is een kapverbod voor particulieren maar blijkbaar mag elke overheid zomaar beslissen om een hele hectare bos te vernielen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Frans Timmermans

Bericht door Ali Yas »

Mahalingam schreef:Als ik als globalist wazig naar de wereld kijk dan zie ik:
1. de armen in Azië zijn mager
2. de armen in de USA en EU zijn vet.
De armen waren in het Westen vroeger ook mager. Het verschil is de verzorgingsstaat en dan met name het minimumloon. Dat minimumloon garandeert dat minder productieve mensen thuis moeten blijven en zich dan uit verveling/frustratie/verdriet vol gaan zitten vreten. Dat valt die mensen niet te verwijten overigens.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Frans Timmermans

Bericht door Mahalingam »

Tweet
Frans Timmermans

The recovery we propose will deliver the society that this and next generations need: clean, prosperous, resilient. Where nobody is left behind. #NextGenerationEU
https://twitter.com/TimmermansEU/status ... 4146437120

Zo glad als een paling in een emmer snot.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Frans Timmermans

Bericht door Pilgrim »

EU komt streng Europese klimaatactieplan: Frans Timmermans gaat dicteren hoe we moeten leven

Door Bart Reijmerink, 14 september 2020

Afbeelding

De Europese Commissie heeft een klimaatactieplan gemaakt, deze week wordt het actieplan gepresenteerd maar de ijzeren hand van Frans Timmermans is nu al goed zichtbaar. Méér biomassa, en minder autoplezier. De EU gaat beginnen met de eerste grote stappen richting klimaatneutraliteit in 2050. Maar wie gaat de rekening betalen?

Klimaatpaus Frans Timmermans heeft het ‘weergaloze’ idee om de uitstoot van broeikasgassen met minimaal 55% te verminderen in 2030. Of dit plan realistisch of haalbaar is is een tweede vraag. De infrastructuur in Oost-Europa is belabberd, en zal honderden miljarden kosten om die enigszins ‘klimaatneutraal’ te krijgen.

Toch blijft het opmerkelijk dat Timmermans, na alle ontstane kritiek, zo’n grote voorstander blijft van biomassa. Timmermans geeft aan meer te willen doen met biomassa, alleen benadrukt hij dat het ditmaal wel echt van restafval moet komen.

“Er moeten geen bomen speciaal voor worden gekapt.”

Er blijft echter een groot probleem ontstaan binnen het plan van Timmermans. En dat is de klasse van lage inkomens. Binnen de EU wonen zij vaak in slecht geïsoleerde huizen, en een groot deel van hun vaste lasten gaat al uit naar de energierekening. Zij kunnen dus niet zelf een zonnepaneelinstallatie bekostigen. Volgens Timmermans zouden we hier dus geldinjecties voor nodig hebben.

De plannen van Timmermans laten nogmaals zien dat het een gigantisch kostbaar project gaat worden. Het zal niet gaan om luttele miljarden, maar honderden, zo niet duizenden miljarden euro’s – oftewel biljoenen euro’s.

https://www.dagelijksestandaard.nl/2020 ... ten-leven/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie