Dhimmitude in Europa!

Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door Pilgrim »

Hollande geeft Saudische prins 'stiekem' Légion d'honneur

Door Tom Reijner | 7 mrt 2016

Het gebeurde allemaal zonder dat de Franse president François Hollande ermee in de openbaarheid trad: de toekenning van Frankrijks hoogste onderscheiding aan de Saudische kroonprins Mohammed bin Nayef.

Nayef – tevens minister van Binnenlandse Zaken - krijgt de Légion d'honneur vanwege 'zijn strijd tegen terrorisme en extremisme', schrijven Franse media op basis van het Saudische persbureau SPA.

Hechte banden
Hollande zelf gaf officieel geen verklaring over het bezoek van de kroonprins aan het Elysée, maar volgens een medewerker van de Franse president kreeg Nayef de Legion d'Honneur omdat het nu eenmaal 'de praktijk' is als 'een iemand uit het buitenland' op bezoek komt. Hollande zou op zijn beurt een hoge onderscheiding van de Saudiërs hebben gekregen tijdens een van zijn bezoeken aan Ryiad.

De banden tussen Frankrijk en Saudi-Arabië zijn hecht. Beide landen vechten zij aan zij in de coalitie tegen Islamitische Staat (IS).

Die samenwerking is versterkt na de aanslagen in november in Parijs. Maar Saudi-Arabië – het strengislamitische, wahabitische koninkrijk – wordt er ook van beschuldigd dat het mede verantwoordelijk is voor de opkomst van IS.

Zwaard
Sinds begin dit jaar heeft Saudi-Arabië bovendien al zeventig executies uitgevoerd, schrijft de Franse zender BFM-tv. De executie van de sjiitische sjeik Nimr al-Nimr leidde tot grote consternatie, en tot een oplopende ruzie met de Saudische aartsrivaal Iran. De doodstraf wordt meestal voltrokken door middel van het zwaard.

De Saudiërs staan er wat betreft de naleving van mensenrechten dus niet erg goed op. De Franse regering is zich vast bewust van deze dubbelrol, en wilde er daarom weinig aandacht aan besteden. Maar de beslissing wordt volop opgepikt op sociale media.
jennyfer chachat ‎@jennyferchachat
Honte à la france !! légion d'honneur donnée à un dirigeant barbare dont les coutumes dates du moyen âge ! #legion https://twitter.com/lehuffpost/status/7 ... 9567913984
10:17 - 7 maart 2016
Met de hashtag #honte (schande) en #trahison (verraad) wordt de toekenning stevig bekritiseerd.

http://www.elsevier.nl/Buitenland/achte ... eid=158493
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door Pilgrim »

De nieuwe “Paas-folder” van de HEMA ...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door Manon »

We zouden massaal een mailtje moeten sturen naar hun klantendienst.

Ik heb het alvast gedaan:
Afbeelding


Beste,

Ik zag dat Hema is afgestapt van onze leuke (keltische) feesten zoals Pasen, en de gebruiken niet meer de juiste benaming willen geven. (Vrolijk voorjaar, verstopeieren), met het afschaffen van Zwarte Piet (ook een oeroud gebruik van pestgod) etc... Doen jullie trouwens nog mee aan Kerstfeest, kerstboom of wordt dat ook winterfeest en groenblijvende binnenboom?

Anderzijds zie ik jullie gerust reclame maken voor "suikerfeest", "ramadan" etc...

Kan U me misschien duiden waarom onze eigen Europese oeroude feesten en gebruiken als het ware moeten onderduiken, terwijl niet-Europese feesten wèl mogen benoemd worden?

Is het de bedoeling om uw westers niet-islamitisch klantenbestand af te bouwen en enkel nog islamitische klanten aan te trekken?

Ik begrijp werkelijk uw dienst Marketing niet.

Met vriendelijke groeten.

Het email adres is: [email protected]

Als we allemaal telkens alles stilzwijgend ondergaan, gaat het er niet beter op worden.

Als wij gewoon geen onderscheid maken tussen "halal" en volgens de wet geslacht vlees,dan krijgen we binnenkort ook allemaal halal op ons bord. Vele linkse geiten zeggen dan nog "dat het toch helemaal hetzelfde smaakt"... tja, waarom maken moslims dan zo'n kabaal of gewoon geslacht vlees?

Hema wil gewoon de superdhimmie worden. Net alsof ze nog naar Hema zullen gaan als moslims overal hun eigen supermarkten hebben opgericht.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door Mahalingam »

Ik heb de Hema folder thuis ontvangen.
Op de achterkant lees ik:
HEMA | FOOD
heerlijke paasdagen

en sla ik het open op blz. 1 en daar staat:
Pasen in 16 smaken

blz3: zoete paastraktaties
Blz. 4: paasstaaf
Blz. 6: leuke versiering voor Pasen
enz.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door Ariel »

El HEMA net zo dom als el PvdA. Moslims leven niet in multicultiland!

Door Joost Niemöller

Vroeger was de HEMA een grote winkel waar je handige dingen voor weinig geld kon kopen die op Nederlandse wijze mooi waren in hun eenvoud. En ze hadden er natuurlijk de HEMA worst. Eigenlijk net zo’n grote winkel als Blokker, maar dan weer net wat stijlvoller. Zonder door te slaan.

HEMA. C&A. V&D. Het hoorde al sinds jaar en dag bij Nederland. Zoals de DAF erbij hoorde. En Fokker. En de Philips lamp. Dat maakte me trots. Dat was Nederland.

Op een gegeven moment wilde HEMA hip zijn, ze gingen hippe foldertjes maken, en wilden daarmee een ander marktsegment bereiken, want Henk en Ingrid, dat was niet meer genoeg geld, vonden ze. Ik zal het maar eerlijk bekennen dat ik die foldertjes ook mooi vond. Zelf kwam ik zelden in een HEMA, maar die HEMA foldertjes spaarde ik zelfs. Ze waren zo mooi omdat ze zo Nederlands waren. Nijntje-mooi.

Een moderne kunstgroep ging zich ertegenaan bemoeien en kwam toen met het provocerend bedoelde ‘ludieke’ concept van el HEMA.

Afbeelding

Met kunst weet je nooit wat ermee bedoeld wordt. De HEMA zelf leek in eerste instantie met dat kunstconcept in de maag te zitten. Het was hun vormgeving. Ze begonnen een rechtszaak. Maar in werkelijkheid was de HEMA allang el HEMA geworden.

Afbeelding

HEMAEl HEMA lanceerde een Suikerfeest thema. Dat liep niet. Ze zijn er toen maar weer stilletjes mee gestopt. Toen begonnen ze met hoofddoeken in het basispakket. Dat leidde tot enige woede onder de Henken en de Ingrids die zo lang trouwe klant waren geweest, maar die zich nu niet meer in deze el HEMA thuis voelden. Online zijn de hoofddoeken inmiddels niet meer te bestellen, dus ook dat werd weer geen succes.
Afbeelding
HEMA hoofddoek
En waarom werd dat geen succes? Omdat ze bij multiculti el HEMA net zo oerdom zijn als bij de PvdA. Ze denken er een extra markt bij te pakken. De moslimmarkt. Maar ze verliezen hun oude markt. De Henk en Ingrid Markt, en misschien nog een beetje de hipstermarkt. En de moslimmarkt bestaat niet voor el HEMA. Want el HEMA mag dan wel denken van zichzelf dat ze multicul zijn (ondertussen stuurt de el HEMA leiding natuurlijk gewoon ook de eigen kinderen naar scholen waar geen moslimkind op te bekennen is), moslims zijn per definitie niet multicul.

Moslims kopen moslimdingen in moslimwinkels. Moslims leven niet in multiculti Nederland, maar in hun eigen onderdrukkende, uitsluitende moslimland.

Maar bij el HEMA blijven ze liever dom. Daar hopen ze nu dat ze de moslims over de drempel gaan krijgen, door zelf nog dieper door de knieën te gaan. Door Pasen te censureren.

El HEMA nam het reclamebureau XXS in de arm om een voorjaarscampagne op touw te zetten. Waarom geen Paascampagne? Ze deden toch ook gewoon een Kerstcampagne en geen wintercampagne? Om die moslims natuurlijk. Om die niet bestaande moslimmarkt in el HEMA. Met de voorjaarscampagne kwam ook de ‘voorjaarsfolder.’ Binnenin de folder zien we overigens wel degelijk paaseitjes en ook nog zo benoemd. Maar toch mag van el HEMA op het omslag Pasen niet meer als Pasen genoemd worden. En op het omslag heten de paaseitjes ook ineens ‘chocolade eitjes.’ Ook werd de term ‘verstopeitjes’ ingevoerd.

Terecht maakte Geenstijl hier een ding van.

Vervolgens bracht EenVandaag er een meewarig itempje over, met het denigrerende lachje van presentator Pieter Jan Hagens: waar die gekken zich op de sociale media zich nu weer mee bezig hielden, haha. Pieter Jan Hagens is net zo dom als el HEMA. Die denkt ook dat het helpt als je voor moslims door de knieën gaat. Dat helpt niet voor Pieter Jan Hagens, niet voor de PvdA, niet voor de VARA en niet voor el HEMA. De moslims rollen lachend over hen heen. De vlag gestreken voor ze nog maar in de aanval hoefden te gaan. De benen gespreid voor je de lul uit de broek haalde. Hoe gek wil je het krijgen. Dat is bijna te makkelijk, niet leuk meer.

Zo redeneert el HEMA: Het vieren van het Paasfeest valt vast slecht onder moslims. Met Pasen wordt namelijk de opstanding van Christus gevierd. Onder moslims is Jezus iets anders. Isa was een profeet, geen zoon van God, werd niet gekruisigd en stond niet op uit de dood. Precies dat vieren de christenen met Pasen. Het is voor christenen daarom een essentiële feestdag.

De meeste Nederlanders hebben daar niets mee, maar trouwhartig vieren ze nog wel Pasen. en weten heus wel waarom. Ze doen dat namelijk nadrukkelijk niet om de lente te vieren. Ze doen het ineens zelfs met een zekere nostalgie naar hun eigen christelijke verleden. De Matthäus Passion bijvoorbeeld over het lijden en sterven van Christus wordt in de periode voor Pasen uitgevoerd. We zijn misschien geen christenen meer, maar dit voelen we dan nog wel aan. Dankzij het genie van Bach (nooit bracht de moslimwereld ooit enig genie voort) komen we alsnog even in religieuze vervoering. Moslims weten dit niet gelukkig, want moslims leven niet in Nederland maar in moslimland.

Maar van el HEMA moeten de moslims ineens gaan denken dat Pasen eigenlijk alleen maar een lentefeest is.

Nu, dat is het dus niet.

Zeker, er is voor christenen een link tussen Pasen en de lente. Het feest wordt namelijk gevierd op de eerste zondag na de eerste volle maan in de lente. Christenen vinden het best wel een aardige overeenkomst dat de opstanding van Christus samen gaat met het wakker worden van de natuur. Maar dat is beslist niet de essentie. (PDF) De essentie is de wederopstandig van Christus. Dat is het ijkpunt van het christendom. Daarom heet het Pasen en niet Lentefeest.

Zeker, er wordt soms beweerd dat Pasen een moderne versie is van heidense lenterituelen. Maar daar is geen enkel bewijs voor. Pasen is ontstaan als de christelijke variant op het Joodse Pesach feest. Maar de Joden waren geen christenen en die vierden dus iets anders. De feesten zijn dan ook officiëel ontkoppeld. Dat is allemaal na te gaan. Over de herkomst van Pasen als een heidens lentefeest is niets na te gaan. Het is een bedenksel. Zelfs die paaseieren zijn niet heidens, maar hebben te maken met de vastentijd.

Wanneer el HEMA er dus op eigen houtje een lentefeest van maakt, baseren ze zich nergens anders op dan op de angst voor de moslims en het domme misverstand dat moslims bij een lentefeest masaal de winkel plat gaan lopen, want bij het Paasfeest niet. En dan moet het eindelijk gaan lopen met die onverkochte voorraden hoofddoekjes.

Nee, domme mensen van el HEMA. Het ruikt in uw winkels naar worst. En weet u waar die worst van gemaakt is? Van 95% varkensvlees! Echt hoor, zolang die worst daar ligt gaat geen moslima daar haar doekje kopen. Als die worst daar niet meer ligt ook niet trouwens. Vergeet het. Herstel Henk en Ingrid in ere. Maak HEMA weer Nederlands. Dat zou mijn advies zijn. Maar denk maar niet dat de leiding van el HEMA daar naar luistert. Ze gaan veel liever ten onder aan hun eigen zelfingenomen domheid.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door mercator »

Ik heb ook een mailtje naar de klantendienst van de HEMA gestuurd ivm hun hengelen naar de moslimklanten. Die niet zullen komen want er wordt niet alleen die beroemde varkensworst verkocht maar ook-o gruwel-wijn met echte alcohol erin.
k Heb er ook bij gezegd dat ze de moslims een slechte dienst bewijzen door hen aan te sporen zich vol te proppen met verzadigde suikers na hun ramadan gedoe. Straks zijn alle moslims zwaar diabeet!
Antwoord heb ik nog niet gekregen en dat zal ook wel niet gebeuren.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door Ariel »

Ik heb een vermoeden dat de Britse eigenaren van de Hema achter deze buiging voor Islam zitten. Er is weinig Hollands meer aan de Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam.

Lion Capital is de baas van de Hema. Lion Capital LLP is een Britse investeringsmaatschappij die zich hoofdzakelijk bezighoudt met private equity in Europa. Het hoofdkantoor is gevestigd in Londen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door xplosive »

Zo jammer om de totale teloorgang van Nederland hier zich te zien voltrekken. Gelukkig is er (nu nog steeds wel) ook een sterke beweging die zich tegen al die islamwaanzin-appeasement (of moet ik zeggen : islamappeasement-waanzin) verzet.
Laatst gewijzigd door xplosive op wo mar 16, 2016 4:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door Pilgrim »

Die beweging zal ook steeds sterker worden naarmate de Islam verder oprukt in Europa.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door mercator »

Bij de Hema hebben ze slimme koppen die direct een lulsmoesje kunnen verzinnen. Ik heb net een mail daarover gekregen "dat de actie langer duurt dan de Paasweek zelf zodat al onze klanten de lente kunnen vieren".
T heeft NIKS met de moslims te maken dus...
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door Manon »

mercator schreef:Bij de Hema hebben ze slimme koppen die direct een lulsmoesje kunnen verzinnen. Ik heb net een mail daarover gekregen "dat de actie langer duurt dan de Paasweek zelf zodat al onze klanten de lente kunnen vieren".
T heeft NIKS met de moslims te maken dus...
Als ze het over voorjaar hebben, dan moeten ze er paasbloemen.... heu....narcissen opzetten, en geen kind verkleed als paashaas.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door xplosive »

Bij Albert Heijn proberen ze het woord "Pasen" ook zoveel mogelijk te bedekken en te overschaduwen :

Afbeelding

Tijd om ergens anders te gaan winkelen !
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door mercator »

xplosive schreef:Bij Albert Heijn proberen ze het woord "Pasen" ook zoveel mogelijk te bedekken en te overschaduwen :
Tijd om ergens anders te gaan winkelen !
Dat doe ik al een aantal jaren. Ik geloof dat ze bij AH zelfs pioniers waren met suikerfeest en ramadan toestanden om zich te onderwerpen aan de moslims.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door Ariel »

xplosive schreef:Bij Albert Heijn proberen ze het woord "Pasen" ook zoveel mogelijk te bedekken en te overschaduwen :

Tijd om ergens anders te gaan winkelen !
Yes....Vandaag was ik in Albert Hein. Daar stond een enorme stapel stollen die verkocht moeten worden. Vroeger noemde wij die stollen paasstollen, maar tegenwoordig noemt men die stollen "feeststollen" . Een soort van doffe woede kwam in mij op. Ik moest hier wat van zeggen, en ik vroeg de eerste de beste medewerkster van de winkel waar ik de paasstollen kon vinden. Het meisje liep vrolijk voor me uit en ze bracht me naar de feeststollen. "Kijk mevrouw zei ze...Hier staan ze" Ik schudde mijn hoofd en zei dat ik paasstollen zocht en geen feeststollen. "Maar dit zijn de paasstollen " probeerde ze me duidelijk te maken. Ze bleef lief en begripvol alsof ze een dementerende oudere voor haar had. Ik heb het meisje uitgelegd dat ik het politiek correcte gedoe van de grootgrutters zat ben, en dat ik een paar jaar geleden met Pasen nog een paasstol kon kopen. "Ja maar" zei ze "Ze smaken het zelfde hoor" Ik heb het kind toen uitgelegd dat moslims geen paasfeest vieren, omdat ze niet geloven dat Jezus God's zoon is, en dat ze ook niet geloven dat hij aan het kruis gestorven is. Paasfeest is dus een haram feest voor moslims, en dus kopen ze ook geen paasstollen. Dus waarom zou je dan de naam van de stol veranderen. Het kind keek naar me alsof ik uit een gesticht ontsnapt was, dus toen heb ik de eigenaar van de winkel opgezocht, en weer het zelfde verhaal verteld . Hij was het iets meer met me eens, maar dat kan natuurlijk omdat hij geen klant kwijt wil raken.

Dus...Jongelui. Als jullie in een supermarkt komen, en je ziet de feeststollen staan, vraag dan waar de paasstollen staan . Wij moeten tegengas geven. Straks zal ik een mail naar AH sturen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door Ali Yas »

Goed initiatief. Ik vrees dat het een achterhoedegevecht is, maar je kunt het ook als een investering zien. Je zet mensen aan het denken en wie weet wat dat later nog eens doet.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door xplosive »

Ali Yas schreef:je kunt het ook als een investering zien
Wijs gedacht !

Zo ver denken veel mensen helaas niet. Die zien geen mogelijk lange-termijn-effect.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door Pilgrim »

CITAAT

Afbeelding

“Noorse vrouwen moeten verantwoordelijkheid nemen dat moslimmannen hun manier van kleden provocatief vinden. En omdat deze mannen geloven dat vrouwen verantwoordelijk zijn voor verkrachting, moeten de vrouwen zich aanpassen aan de multiculturele samenleving om hen heen.”

(Dr. Unni Wikan)
“Moslims moeten verantwoordelijkheid nemen dat westerse vrouwen hun gedrag provocatief vinden. En omdat deze vrouwen geloven dat moslims verantwoordelijk zijn voor verkrachting, moeten de moslims zich aanpassen aan de Westerse samenleving om hen heen.”

(Citaat: Pilgrim)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door Ariel »

Afbeelding
Ik ben bang dat Dr. Unni Wikan niet aangerand zal worden, ook al hoopt ze hier misschien op. In die vrouw wil zelfs geen asielzoeker zijn piemel steken. Jammer.... :unhappy:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door Manon »

Ariel schreef:
Afbeelding
Ik ben bang dat Dr. Unni Wikan niet aangerand zal worden, ook al hoopt ze hier misschien op. In die vrouw wil zelfs geen asielzoeker zijn piemel steken. Jammer.... :unhappy:
Een paar nachtjes opgesloten in sexy lingerie in zo'n AZC ook niet? Zo kieskeurig zullen ze nu ook wel niet zijn zeker?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door Mahalingam »

Nederlands spreekwoord;
"In het donker zijn alle katjes grauw en alle mondjes even nauw."
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door Pilgrim »

Paul Joseph Watson: Engeland verbant zijn eigen vlag om moslims niet te beledigen

Gepubliceerd op 26 apr. 2016

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door Mahalingam »

In Engeland ging een anti-terreur eenheid heel realistisch oefenen. Zie maar:


Nu zijn er Boze Moslims want er werd Allah Hakbar geroepen en dat werkt in dit verband stigmatiserend. Alleen echte Hakbars mogen Allah Hakbar roepen?
http://metro.co.uk/2016/05/10/police-ap ... e-5872230/
Police apologise for making fake terrorist shout ‘Allahu Akbar’ during anti-terror exercise
Police have apologised for having a volunteer shout ‘Allahu Akbar’ during a counter-terrorism exercise in Manchester.[...]
Now police have apologised for having the bomber use a ‘religious phrase’. Greater Manchester Police’s Assistant Chief Constable, Gary Shewan, called the decision ‘unacceptable’.
Jeugdig enthousiasme van de vrijwilliger? Nou nee, hij volgde het script tot op de letter.
Allahu Akbar' cry at terror drill was scripted, police admit
Greater Manchester police say phrase was not introduced by person playing role of terrorist at Trafford Centre.
http://www.theguardian.com/uk-news/2016 ... ted-police
‘On reflection we acknowledge that it was unacceptable to use this religious phrase immediately before the mock suicide bombing, which so vocally linked this exercise with Islam.’
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
OLV
Berichten: 80
Lid geworden op: za mei 14, 2016 9:28 am

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door OLV »

Hadden we deze al?
De moderne westerse intellectueel is volgens Houellebecq een lul van een vent, een lamzak voor wie alleen nog z'n natje en z'n droogje telt. Daarmee krijgen niet alleen de jihadisten gelijk, maar ook de feministen. Ze minachten allemaal hetzelfde soort man, een slappeling die overal voor wijkt. Toen dat tot me doordrong, begon het in Keulen nog veel harder te donderen.
http://www.volkskrant.nl/opinie/de-mode ... ~a4225265/
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2455
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door Pizzaman »

OLV schreef:Hadden we deze al?
De moderne westerse intellectueel is volgens Houellebecq een lul van een vent, een lamzak voor wie alleen nog z'n natje en z'n droogje telt. Daarmee krijgen niet alleen de jihadisten gelijk, maar ook de feministen. Ze minachten allemaal hetzelfde soort man, een slappeling die overal voor wijkt. Toen dat tot me doordrong, begon het in Keulen nog veel harder te donderen.
http://www.volkskrant.nl/opinie/de-mode ... ~a4225265/
Daar heeft die Houellebecq gelijk in, zeker weten.

Hij vergeet echter te vermelden dat die intellectueel tevens aflaat koopt voor z'n zieleheil,
wat ie dan het liefst laat betalen door anderen.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Plaats reactie