Moskee gaat gelovigen met lichtsignalen oproepen

Sjeng

Berichtdoor Sjeng » Vr Feb 18, 2005 3:19 pm

Gezellige dag weer vandaag, daar in Irak:

Bloedbad door aanslag op moskee in Bagdad
Uitgegeven: 18 februari 2005 11:44

BAGDAD - Zeker zeventien mensen zijn vrijdag omgekomen door een aanslag op een sjiitische moskee in het zuiden van Bagdad. Dat hebben politiebronnen in Bagdad gemeld. Getuigen repten van dertig doden. Meer dan twintig personen raakten gewond.

Een overlevende, bronnen bij de politie en ziekenhuismedewerkers lieten weten dat een man met een gordel met explosieven zich opblies in de moskee in de wijk al-Doura.

Duizenden sjiieten liepen vrijdag door Bagdad ter gelegenheid van Ashoura, een van de belangrijkste heilige evenementen op de sjiitische kalender. Met Ashoura wordt de martelaarsdood van imam Hussein, de kleinzoon van de profeet Mohammed, herdacht.

@ Maroc: leuke religie de islam, zelfs onderling gaat men mekaar nog zitten afmaken. Gelukkig hebben de christenen zich met elkaar verzoend (godsdienstoorlogen zijn hier gelukkig verleden tijd) en zijn gestopt met dat broedermoord spelen.
Begrijp je het nu eindelijk, als ik zeg dat wij (mag jij ook toebehoren, als je later in je leven hopelijk tot andere inzichten komt) moreel superieur zijn aan de achterlijke islam (ja sorry, een andere bewoording heb ik niet)? of ga je weer iets recht praten wat krom is...

unholy

Berichtdoor unholy » Vr Feb 18, 2005 3:39 pm

@sjeng

Maak je niet druk, deze geluiden die we horen van Maroc_21 zijn relikwiën uit de middeleeuwen. Nooit zal in Europa nog een geloof de bevolking kunnen teisteren zoals Maroc_21 wil. Hoe zou Maroc_21 425 milioen mensen, met een aan zijn gedachtegoed superieure cultuur kunnen knechten.

Maroc_21 is slechts een pisvlek in de tijd die wacht op uitgewist te worden.....

Sjeng

Berichtdoor Sjeng » Vr Feb 18, 2005 4:32 pm

unholy schreef:@sjeng

Maak je niet druk, deze geluiden die we horen van Maroc_21 zijn relikwiën uit de middeleeuwen. Nooit zal in Europa nog een geloof de bevolking kunnen teisteren zoals Maroc_21 wil. Hoe zou Maroc_21 425 milioen mensen, met een aan zijn gedachtegoed superieure cultuur kunnen knechten.

Maroc_21 is slechts een pisvlek in de tijd die wacht op uitgewist te worden.....

Ja, je hebt gelijk... ik besteed te veel aandacht aan die loser.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Vr Feb 18, 2005 6:28 pm

Maroc-21 is een trol.
Ik heb me in het begin ook boos gemaakt, maar nu begrijp ik dat hij aan het jennen is.
En als deze meneer niet een discussie wil aan gaan over de islam, dan kunnen we hem maar beter negeren vermoed ik.
Ik denk trouwens dat hij geen discussie over de koran durft aan te gaan, omdat wij meer kennis van de koran in onze pink hebben dan hij in zijn gehele lijf.
Ik vermoed dat het IQ van onze maroc niet zo hoog is, ( gezien de taalfouten die hij maakt) en dat hij zo wie zo geen discussie kan aangaan met wie dan ook. Hij is een naprater.
Maar we zullen zien.

Maroc.. hier bij daag ik je uit om deze aanklacht tegen jouw profeet Mohammed te verdedigen.
Dit moet toch niet te moeilijk voor je zijn. Tenslotte ben je al 21 niet waar?

Mohammed was een seks maniak
Hij trouwde een meisje van 6 jaar.
Mohammed was een pedofiel.

Vriendelijke groeten.
Ariel.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Iznogoodh

Berichtdoor Iznogoodh » Za Feb 19, 2005 2:12 am

Maroc_21 schreef:
Sjeng schreef: je accepteert dat je in een land woont met als dominante cultuur de christelijk-humanistische, waarbij je gewoon moslim kunt blijven.

Jij houdt jezelf voor de gek. De dominante cultuur in dit land is niet de christelijke cultuur. misschien bij jou in Maastricht, Ik kan me herinneren toen ik met me vrienden in maastricht was zag je alle meisjes met lange rokken (was een grappig gezicht)!

Ik heb wel iets tegen het atheisme die denkt beter te zijn dan de anderen! Dit land was altijd het land van geloof geweest en zal altijd zo blijven! De vader van dit land "Willen van Oranje" was door een atheist vermoord omdat hij strijde voor godsdienstvrijheid.

Pardon? Balthasar Gerards was een zeer gelovig Katholiek die in Willem de Zwijger een helper van de duivel zag. Tijdens zijn executie in Delft (ik kom elke week wel een keer winkelen in de stad en dan loop ik ook vaak over het marktplein waar hij in alle openheid op gruwelijke wijze werd terechtgesteld) bad hij nog zelfs tot God, getuige de verslagen van Katholieke omstanders. Het was de tijd van godsdienstoorlogen en het is duidelijk dat jij op school hebt liggen maffen tijdens de geschiedenisles.

Balthasar Gerards was dus zoals gezegd een zeer gelovig man en zulke idioten kunnen dus soms zeer gevaarlijk worden, dat blijkt maar weer. Als het erop aankomt is een mensenleven voor hen, ondanks alle mooie praatjes over liefde en respect en vrede, helemaal niets waard. Net zomin als het leven van Theo van Gogh, Ayaan Hirschi Ali of Salman Rushdie ook maar iets waard is voor Moslimfanatici die vinden dat ze boven de wet staan omdat hun imbeciele Allah hen dat vertelt.

Duidelijk, mijn schattig Moslim-keffertje?

Iznogoodh
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...

Terug naar “Islam in het nieuws”