Islamitische lening voor Suriname

Sjeng

Berichtdoor Sjeng » Za Feb 19, 2005 2:02 am

Bron: nieuws.nl

De Saudi-Arabische Islamitische Investeringsbank verstrekt Suriname een lening van 10 miljoen dollar voor een nieuw radarsysteem voor de luchthaven van Paramaribo en van 13,5 miljoen dollar voor renovatie van de zeehaven in het district Nickerie. Minister van verkeer Guno Castelen heeft dat vrijdag bekendgemaakt.

De in Jeddah gevestigde bank financiert ontwikkelingsprojecten in landen met grote moslimgemeenschappen. Van de Surinaamse bevolking van 480.000 is ongeveer 22 procent moslim.

Link naar artikel: http://www.nieuws.nl/bericht/5/54567

Maroc_21

Re: Islamitische lening voor Suriname

Berichtdoor Maroc_21 » Do Feb 24, 2005 10:47 am

Sjeng schreef:De in Jeddah gevestigde bank financiert ontwikkelingsprojecten in landen met grote moslimgemeenschappen. Van de Surinaamse bevolking van 480.000 is ongeveer 22 procent moslim.

Ik wist niet dat er zoveel percentage moslims in Suriname wonen! Als Nederland ook moslim wordt dan kunnen we de staatsschuld die tot de hemel reikt aflossen met Islamitische leningen!

Nederland krijgt miljarden subsidies uit Saoudie Arabië in de vorm van goedkope olie! Ik vind dat Saoudie Arabië haar olieprijzen moet duurder maken naar een normaal tarief van $ 400,-- per vat. Want zo veel kost een vat in Nederland. Een vat olie kost netto tussen $ 20,-- en $ 30,-- per vat terwijl de rest van de kostprijs bestaat uit accijnzen! Pure diefstal...En nog kritiek op Saoudi Arabië uiten dat ze moskeeën in Nederland financiert (los van de opbrengsten voor de staat die hiermee teweeg brengt)!

Maar 'O ongelovige zwijnen volhard maar in je ongeloof weldra zal het anders zijn...Als in het Midden-Oosten meer dimokratie komt en meer Goddelijke regels blijf ik niet langer in dit zielig kut- haatachtig land. Als ik daar ben dan zal ik de olie drastisch verhogen en alle dagen in Nederland auto-loze dagen van maken en neem mijn moslimbroeders mee naar het zonnige land waar Goddelijke regels gelden.

Dutch

Berichtdoor Dutch » Do Feb 24, 2005 12:07 pm

Maroc 21
Maar 'O ongelovige zwijnen volhard maar in je ongeloof weldra zal het anders zijn...Als in het Midden-Oosten meer dimokratie komt en meer Goddelijke regels blijf ik niet langer in dit zielig kut- haatachtig land

Maroc 21, blijkbaar heb jij nog niet begrepen dat de "goddelijke regels" helemaal niet samengaan met "dimokratie", vandaar dat geen enkel moslimland ook maar enige vorm van échte democratie kent en ook nooit zal kennen.
De huidige regeringen aan de macht in AL deze landen zijn corrupt, hypocriet, tiranniek en deze die echt op de "goddelijke regels" gebaseerd zijn zeker nog het ergst van al...

Wat nu die fameuze lening betreft van SA, ik ben van mening dat dit toch maar een schrale hulp blijft in vergelijking met de gratis voor niets geschonken miljarden door de goddeloze westerse landen... Wat denk jij van deze westerse schenkingen, Maroc 21?

Maroc 21, je apprecieert duidelijk de westerse welvaart en vrijheid... anders zou je toch zeker dadelijk de wijk nemen naar een of ander moslimland? Of ben je daarvoor te opportunistisch?
Je geeft open toe dat het leven in het Westen beter en aangenamer is dan in het Midden=Oosten...Hoe zou dat komen? Wil je de waarheid misschien niet onder ogen zien?

Dutch

unholy

Berichtdoor unholy » Do Feb 24, 2005 12:12 pm

Maroc_21 schreef:Maar 'O ongelovige zwijnen volhard maar in je ongeloof weldra zal het anders zijn...Als in het Midden-Oosten meer dimokratie komt en meer Goddelijke regels blijf ik niet langer in dit zielig kut- haatachtig land. Als ik daar ben dan zal ik de olie drastisch verhogen en alle dagen in Nederland auto-loze dagen van maken en neem mijn moslimbroeders mee naar het zonnige land waar Goddelijke regels gelden.

Hahahaha......blij dat je er weer ben Maroc_21 :P
En daar, aan het einde van de regenboog vond Maroc_21 z'n pot met goud.....

Helaas, kabouters zijn ook goddelozen, dus Maroc_21 kon er alleen maar naar staren terwijl hij het schaterende gelach van de leugen profeet op de achtergrond hoorde.

Met een dikke kus van zijn nu inmiddels wel meerderjarig bruid..... :oops:
Laatst gewijzigd door unholy op Do Feb 24, 2005 12:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Do Feb 24, 2005 12:15 pm

Maar 'O ongelovige zwijnen volhard maar in je ongeloof weldra zal het anders zijn...Als in het Midden-Oosten meer dimokratie komt en meer Goddelijke regels blijf ik niet langer in dit zielig kut- haatachtig land. Als ik daar ben dan zal ik de olie drastisch verhogen en alle dagen in Nederland auto-loze dagen van maken en neem mijn moslimbroeders mee naar het zonnige land waar Goddelijke regels gelden.
[/quote]

Go Maroc... Ga je verhuizen naar SA? En je neemt je Moslim broeders mee lees ik.....Wat fijn voor jullie.
Ik schrijf dit van uit een wit hart. Ik meen het. Ik wil graag dat iedereen het naar zijn zin heeft.
Je laat je Moslim zusters hier begrijp ik uit je verhaal? Dat is goed hoor. Geen probleem. We zullen goed voor ze zorgen.
Er is in het Midden Oosten al democratie lieverd.. Veel meer dan hier. Dus wat dat betreft zit je goed.
Nou, het aller beste en heel veel geluk in je leven.
Laat nog eens wat van je horen als je in je paradijs zit en vertel ons dan hoe het met jullie gaat.

Knuffel.

Ariel.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Manon

Berichtdoor Manon » Do Feb 24, 2005 12:46 pm

Als ik daar ben dan zal ik de olie drastisch verhogen en alle dagen in Nederland auto-loze dagen van maken en neem mijn moslimbroeders mee naar het zonnige land waar Goddelijke regels gelden.

Niet vergeten eerst hier de nodige know-how op te doen hoor Maroc. Je kan wel de "olie verhogen", maar je zult hem toch eerst uit de grond moeten krijgen vrees ik.
En daar heeft tot nu toch nog geen enkel islamitisch land kaas van gegeten!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Maroc_21

Berichtdoor Maroc_21 » Do Feb 24, 2005 1:17 pm

Manon schreef:Je kan wel de "olie verhogen", maar je zult hem toch eerst uit de grond moeten krijgen vrees ik.
En daar heeft tot nu toch nog geen enkel islamitisch land kaas van gegeten!

Je kan hem toch ook met primitieve middelen uithalen en het is goed voor het milieu en je verspilt geen grondstoffen mee! Als je genoeg geld binnen haalt kan je toch investeren in onderwijs...Het enige probleem is dat Moslims te gevoelig zijn en geëmotioneeld zijn als jullie zielig gaan doen zoals tijdens de auto-loze zondag dan gaat de olie kraan weer open...Daarom neem ik mijn broeders en mijn zusters mee om zich niet neer te leggen voor de zielige geroep en geschreeuw van jullie...

unholy

Berichtdoor unholy » Do Feb 24, 2005 1:25 pm

Maroc_21 schreef:
Je kan hem toch ook met primitieve middelen uithalen en het is goed voor het milieu en je verspilt geen grondstoffen mee! Als je genoeg geld binnen haalt kan je toch investeren in onderwijs...Het enige probleem is dat Moslims te gevoelig zijn en geëmotioneeld zijn als jullie zielig gaan doen zoals tijdens de auto-loze zondag dan gaat de olie kraan weer open...Daarom neem ik mijn broeders en mijn zusters mee om zich niet neer te leggen voor de zielige geroep en geschreeuw van jullie...

Ja, je hebt gelijk, dat zielige geschreeuw van ons om olie, maar toch waren de Saudies wel blij dat het land de goddelozen, de USA, Saudie Arabië heeft beschermt tegen die lieve moslim broeder Saddam !

Maar eh.....ben jij daar wel welkom ? Ik hoop in ieder geval van niet, zouden we je opbouwende kritiek moeten missen, maar vooral ook die verschrikkelijke humor...... 8)

Ariel

Berichtdoor Ariel » Do Feb 24, 2005 7:15 pm

Go, hoe komt het dat in zo'n rijk olie land er eerst geld binnen gehaald moet worden om in onderwijs te investeren? Wat doen ze daar met dat geld dat ze nu voor hun olie krijgen?
En je neemt je zusters ook mee zie ik..
wat jij het beste vind Maroc.. Ik vind alles goed..
Het moet inderdaad heel vervelend voor je zijn, om ons zielig geroep en geschreeuw aan te horen. Sorry......
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Kafir

Berichtdoor Kafir » Za Feb 26, 2005 1:11 am

Maroc_21 schreef: Maar 'O ongelovige zwijnen volhard maar in je ongeloof weldra zal het anders zijn...Als in het Midden-Oosten meer dimokratie komt en meer Goddelijke regels blijf ik niet langer in dit zielig kut- haatachtig land. Als ik daar ben dan zal ik de olie drastisch verhogen en alle dagen in Nederland auto-loze dagen van maken en neem mijn moslimbroeders mee naar het zonnige land waar Goddelijke regels gelden.

Hallo Maroc. Zie jij de realiteit nog wel? Jouw schrijfsel verraadt een megalomane karaktertrek. Geloof jij écht dat jij de leider wordt van de arabische wereld :? .
Mocht jij toch de leider worden van de arabische wereld, dan hoop ik écht dat jij je plannen doorzet, want die autoloze dagen zijn erg goed voor het millieu. Misschien zet de regering en het bedrijfsleven dan ook wat meer vaart achter waterstof als brandstof voor auto's.

Een tweede punt dat mij opvalt is de toon van haat in deze posting. Jij roept woorden als 'Ongelovige zwijnen' en vervolgens noem je nederland een haatachtig land. De haat waar je het over hebt zit in jezelf. Verwijder die haat uit jezelf. Voor je eigen bestwil. Degenen die haten, worden door hun eigen haat verteerd.

Ten derde; Hoe kunnen goddelijke wetten, democratisch zijn?

Een vriendelijke groet van een ongelovige :wink:

Terug naar “Islam in het nieuws”