Wat bezielt mensen om zich tot islam te bekeren?

weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Re: islam

Bericht door weda »

hellhamer schreef:De kracht de treu power dat spreekt mij aan bij de islam,de eenvoud,gezelligheid,de waarheid.
welke waarheid, verklaar je nader.
ik ben dol op de waarheid. tot nu toe heb ik in de koran niks bijzonders aan waarheid gevonden.
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
Gebruikersavatar
IslamGirl__
Berichten: 41
Lid geworden op: za jan 19, 2008 4:24 pm
Locatie: Prive
Contacteer:

Bericht door IslamGirl__ »

Ik ben een tijdje hier niet meer geweest. Ik had het druk.. Zoals ik het altijd wil zeggen...

Ik heb niet meer gelezen wat jullie berichten zijn. Boeit me verder niet meer. Ik Ben moslim en ben gelukkig in mn leven. Waarom zou ik mn leven door jullie verpesten. Ik VIND de Islam het beste.. Mijn mening, Moet je dus kunnen respecteren.

Wat jullie hier over de islam zeggen is niet waar. Weten jullie het soms beter dan een moslim? Weet een niet-Moslim beter wat de Islam inhoud, dan een Moslim? Hebben jullie eigenlijk de koraan wel gelezen??? Of zitten jullie nu dingen uit de lucht te toveren.

In een forum heb ik gelezen dat iemand zei dat de islam geen vrede betekend, 'Zoals Moslimgeleerden het zeggen'. Maar dat Islam.. Eeen volledige overname aan god .. Betekend. Weten jullie dat soms beter. Een MOSLIMgeleerde weet veel over de islam. Wie zegt dat jullie het beter weten..? Islam BETEKEND geen vrede.. Maar IS Vrede.

Een moslim willen zijn is je eigen keus. Niemand die je dwingt. Waarom doen jullie er zo moeilijk over dan?

"Wat bezielt mensen om zich tot de islam te bekeren? " Waarom niet? Waarom kun je niet makkelijk bekeren naar de islam. Blijkbaar is de Islam Gewoon het BEste. De mensen willen toch het beste voor zichzelf?
Zoveel mensen die voor de islam kiezen. Raar he.. Dat de islam het Snelst groeiende geloof ter wereld is. En jullie maar denken dat je het beter weet. Blijkbaar niet hè.
EEN MOSLIM BEN JE, OMDAT JE DAT WILL!!

Dit heb ik hier al eerder gezegt.. Nog één Keer.


-- Waarom kan een non van top tot teen bedekt zijn, en respect krijgen omdat hij/zij zichzelf overgeeft aan God...

-Maar als een Moslima dat doet is ze onderdrukt.

--Waarom kan een jood een baard laten groeien en kan gewoon zijn geloof beoefenen...

-En wanneer een Moslim dat doet is hij een extremist

--Wanneer een westerse vrouw thuis blijft om op het huis en de kinderen te letten, en het huishouden wilt onderhouden, is dat normaal..

-Maar wanneer een Moslima dat doet, moet ze bevrijd worden.

--Waarom is het dat wanneer een kind zichzelf toewijd aan een onderwerp dat hem potentie geeft...

-En wanneer een kind zichzelf toewijd aan de ISLAM, is hij hopeloos.

--Als een niet-moslim iemand vermoord wordt religie niet genoemd...

-Maar wanneer een Moslim wordt verdacht van een misdaad is het DE ISLAM die terecht staat.

Maar...

Hoe komt het dat na dit alles... de ISLAM nog steeds het snelst groeiende religie in DE WERELD is ?!



De Waarheid is HARD. Geef maar toe.

De islam is en blijft het beste. Alles op zijn tijd.
Geen negatieve dingen meer.. Nee.. 'Ze weten het niet' Zoals ik het wil verwoorden.

Reageren is niet nodig. Ik blijf op mijn standpunt en stop met dit forum.

Gr, IslamGirl__
Ik ben een moslim en laat dat graag zien,
Precies, ik ben gehecht aan mijn dien
Weet je wel hoe blij ik me voel, met de islam in mijn hart?
Ik ben zo, en blijf zo.. Ik zal de islam nooit meer verlaten.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Ik dacht dat je weg was.

Antwoorden op je kinderachtige vragen zijn al regelmatig gegeven op dit forum. Kijk ens rond, je komt ze wel tegen.
Leg eens een beetje meer creativiteit aan de hand en zoek een nieuw argument.
Zoals je nu doet ben je niet meer dan vervelingopwekkend.
Typisch Moslims, dat gebrek aan creativiteit en inventiviteit.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Dat is niet eerlijk islamgirl, dat je niet wilt dat wij reageren.
Kom morgen nog een keer terug en lees mijn antwoord, en dan hoef je niet meer terug te komen als je dat niet wil.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Dat is niet eerlijk islamgirl, dat je niet wilt dat wij reageren.
Dat is Islamitische taqiyah Ariel.

Als je wil weten wat Taqiyah is, lees het op de on-line encyclopedie van al-islam.org.
al-islam poogt Sunnis en Shia te verzoenen. Hun encyclopedie is een van de on-line meest geraadpleegde bronnen voor Islamitische jurispridentie.

over taqiyah: links naar de 3 delen.

http://www.al-islam.org/ENCYCLOPEDIA/chapter6b/1.htm
lhttp://www.al-islam.org/ENCYCLOPEDIA/chapter6b/2.html
http://www.al-islam.org/ENCYCLOPEDIA/chapter6b/3.html

Voor Islamgirl, link naar de homepage, vanwaar ze zelf wat verder kan rondscrollen en kennis opdoen.

http://www.al-islam.org/ENCYCLOPEDIA/
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
IslamGirl__
Berichten: 41
Lid geworden op: za jan 19, 2008 4:24 pm
Locatie: Prive
Contacteer:

Bericht door IslamGirl__ »

Hey,

Het is niet zo dat ik niet wil dat jullie NIET reageren. Ik ben het niet eens met wat jullie vinden van de islam. Ik ben liever op islamitsiche websites te vinden, dan hier. Als ik verder ga met reageren, komen er steeds meer negatieve dingen over de islam. Dat os niet te bedoeling.


Freya schreef:
Chaimae schreef:
Voor de Israeli's valt daar niet over te tornen. De verovering van Palestijns Jeruzalem, en met name daar gelegen Oude Stad, met de Klaagmuur, had de Israeli's in complete euforie gedompeld. Prompt werd het stadsdeel geannexeerd. De soevereniteit die Israel zich toe-eigende besloeg vele kilometers.


Hallo, even vergeten dat de gouden koepel moskee is gebouwd op de grond van de door moslims verwoestte Joodse tempel? Dezelfde moslims die rovend en moordend Jeruzalem zijn binnen getreden?


En waarom ???????????

Omdat Mohammed een niet gemaakte reis naar de hemel gemaakt heeft, en daar gebeden heeft bij een moskee die niet bestond.
Laten we nog maar weer eens even het mooie verhaal lezen van de reis van profeet Mohammed op zijn vliegend paard.


Citaat:
De Nachtreis of Isra en Mi'raj (Arabisch: الإسراء والمعراج ) verwijst naar de reis die de moslimse profeet Mohammed maakte op het hemelse dier Buraq in een nacht in het jaar AH 1.

Isra (Arabisch: الإسراء ) is de term die gebruikt wordt voor dat deel van de Nachtreis waarbij Mohammed van Mekka naar de plaats van de huidige Al-Aqsamoskee in Jeruzalem ging. Mi’raj (Arabisch: المعراج ) wordt gebruikt voor het tweede deel van de Nachtreis; van de Al-Aqsa naar de Hemel. Een aantal madhhabs gaan er vanuit dat het een droom betreft, zoals ook Aïsha eens gezegd zou hebben, hoewel veel moslims geloven dat Mohammed de reis fysiek gemaakt zou hebben.

In de Koran, o.a. Soera De Nachtreis, wordt de Nachtreis aangehaald. Ook in hadith zijn verhalen overgeleverd.

Volgens de overlevering verscheen Djibriel op een nacht aan Mohammed. Mohammed mocht in die nacht Buraq bestijgen om zo met Djibriel naar Jeruzalem te gaan. Daar aangekomen bond Mohammed Buraq met een touw vast aan een ring in de Westmuur. Na een gezamenlijke salat te hebben verricht met enkele profeten, besteeg Mohammed het dier weer en steeg op ten Hemel, alwaar hij door zeven Hemelen reisde.

In de eerste Hemel ontmoetten Mohammed en Djibriel de profeet Adam, in de tweede Hemel ontmoetten ze de profeten Yahya en Isa, in de derde Hemel ontmoetten ze Yusuf, in de vierde hemel ontmoetten ze Idries, in de vijfde hemel ontmoetten ze Haaroen, in de zesde hemel ontmoetten ze Musa en in de zevende hemel ontmoetten ze Ibrahim. Mohammed sprak met elke profeet en zij feliciteerden hem.

Tenslotte zou Mohammed God hebben ontmoet. God zei tegen Mohammed dat de moslims 50 keer per dag de salat moesten verrichten. Toen Mohammed met dit nieuws in de zesde Hemel arriveerde, stuurde Musa hem terug naar God; 50 keer zou te moeilijk zijn voor de gelovigen. Mohammed keerde op verzoek van Musa terug naar God en hem werd een tienmaal-dagelijkse salat meegegeven. Musa vond dit nog steeds teveel, dus Mohammed kwam een derde maal bij God. Ditmaal gaf God een vijfmaal-dagelijkse salat. Toen Mohammed bij Musa kwam en Musa hem zei dat dit nog steeds teveel was, zei Mohammed zich te schamen nog een keer terug te keren naar God om nog minder te vragen. Vanaf dat moment zouden moslims verplicht zijn vijf maal per dag de salat te verrichten.
Ik ben het met je eens. Wat hier staat klopt en ik geloof erin. Ik geloof dat hij die reis ECHT heeft gemaakt. Als Allah wil dat er wat gebeurd, gebeurd het ook. Of je het wil geloven of niet. Maar er staat daarboven: 'Tenslotte zou Mohammed God hebben ontmoet' Met ontmoeten word niet bedoeld Face to Face.. Dat je het weet ;)

Omdat Mohammed een niet gemaakte reis naar de hemel gemaakt heeft, en daar gebeden heeft bij een moskee die niet bestond.
Laten we nog maar weer eens even het mooie verhaal lezen van de reis van profeet Mohammed op zijn vliegend paard.
Een Niet gemaakte reis is jouw mening. Mijn mening, is zoals ik het zij anders. Maar ik respecteer je mening. Voor het zelfde geld zou het een verzonnen reis zijn geweest.. Toch?
''Die Moskee bestaat WEl..
"Een mooi verhaal, vind ik ook.. :)
" Buraq is geen vliegend paard.. Ik kan je vertellen wat het wel was, maar je kunt er natuurlijk ook zelf onderzoek naar doen;) Vergeet ja niet dat internet soms niet betrouwbaar is? Onderzoek doe je in de bronnen die wij gebruiken.. Hadith en de Koraan.. :)
Volgens de islam leven wij nu in de hemel en moslims in een door zichzelf in stand gehouden hel
Het is wat je er zelf uithaalt en wat je wilt geloven. Staat er in de Koraan.. Een Niet-Moslim leeft nu in de hemel?
Ik denk het niet he.. Het is wat je zelf wilt geloven..
Blijkbaar is alleen Wilders degene die dit opkomende fascistische islam heeft waargenomen. En natuurlijk FFI niet te vergeten!

WOUW! Stoer. 2 Bronnen die tegen de islam zijn. Leuk hoor. Zoek een leven zou ik zeggen.. *Srry Hoor* Mijn mening mag er ook uit.. :) Toruwens, Wilders is ook tegen de konining. Daar zijn jullie het blijkbaar mee eens...
De islam wordt tegenwoordig aan de wereld gepresenteerd in een mooie luxueuze verpakking in de hoop op een flinke omzetstijging
JE kent de islam niet eens van binnen. Jullie geloven alles wat de media jullie wijs maakt. Ga toch googlen. Zoveel mensen die zich tot de islam bekeren. Jullie maar kijken wat er gebeurd en 'rodelen' over de islam.

Kijk, een hele site tegen de islam. Hebben jullie niets beters te doen ofzo? Ik zie het al voor me. Een Islamitische site als titel 'Haat tegenover Ongelovingen'. De islam Leert mij juist respect te hebben voor andermans goloof. Dit is blijkbaar wat jullie van je geloof hebben geleerd?

Ik ga verder..

Ariel plaatste 2 hadiths die bewijzen dat Mohammed opdroeg een dichter te vermoorden. De moordenaar van Theo van Gogh deed niet anders dan het voorbeeld volgen van Mohammed.
Hadith van internet of hadith die moslims hebben geschreven. Ik zou wel de bron willen zien. Pffff Onderzoek doe je met je verstand, en niet alles klakkeloos van internet overnemen en het ook nog eens te geloven.
De kracht de treu power dat spreekt mij aan bij de islam,de eenvoud,gezelligheid,de waarheid.

4 Woorden: Ben ik mee eens.

Islam IS Waarheid
Moslims onder elkaar leven met meerdere personen. Ze hebben meestal grote families. Gezellig toch? Met elkaar voel je je beter? Maar die gezelligheid hebben jullie vast nooit gevoeld.. Ik kan me voorstellen dat het voor jullie raar is om met een grote gezellige familie te wonen in één huis.

vrouwen in een verplichte kolenzak verpakken
Het is hoe jij het ziet. Ik ga echt niet in een minirokje op straat. En het is niet dat ik in een kolenzak op straat loop hoor. :?

Ik heb dus gelezen wat jullie te vertellen hebben over de islam. Ik Blijf bij mn eigen mening. Ik Was, Ben En Blijf een Moslim.. ;)

Gr, IslamGirl__
Ik ben een moslim en laat dat graag zien,
Precies, ik ben gehecht aan mijn dien
Weet je wel hoe blij ik me voel, met de islam in mijn hart?
Ik ben zo, en blijf zo.. Ik zal de islam nooit meer verlaten.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Ik ben een moslim en laat dat graag zien,
Precies, ik ben gehecht aan mijn dien
Weet je wel hoe blij ik me voel, met de islam in mijn hart?
Ik ben zo, en blijf zo.. Ik zal de islam nooit meer verlaten.
Het blijft een lullig en onbenullig gedichtje.
Gebruikersavatar
IslamGirl__
Berichten: 41
Lid geworden op: za jan 19, 2008 4:24 pm
Locatie: Prive
Contacteer:

Bericht door IslamGirl__ »

Het blijft een lullig en onbenullig gedichtje.
Dussss???

Pfffff.. Weten dat wat ik heb gezegt waar is, en dan ineens iets nieuws verzinnen. Flauw hoor..

Maar JAh,, Zo kan je natuurlijk zijn.
Ik ben een moslim en laat dat graag zien,
Precies, ik ben gehecht aan mijn dien
Weet je wel hoe blij ik me voel, met de islam in mijn hart?
Ik ben zo, en blijf zo.. Ik zal de islam nooit meer verlaten.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Lieve islamgirl..
Ik ga echt jouw post beantwoorden. Ik beloof het. Heb geduld.
Fijn dat je het niet helemaal opgegeven hebt.
Je bent moedig. Dat moet ik eerlijk toegeven.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
IslamGirl__
Berichten: 41
Lid geworden op: za jan 19, 2008 4:24 pm
Locatie: Prive
Contacteer:

Bericht door IslamGirl__ »

:wink: Tot later Ariel
Ik ben een moslim en laat dat graag zien,
Precies, ik ben gehecht aan mijn dien
Weet je wel hoe blij ik me voel, met de islam in mijn hart?
Ik ben zo, en blijf zo.. Ik zal de islam nooit meer verlaten.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

IslamGirl__ schreef:Dit heb ik hier al eerder gezegt.. Nog één Keer.

-- Waarom kan een non van top tot teen bedekt zijn, en respect krijgen omdat hij/zij zichzelf overgeeft aan God...
-Maar als een Moslima dat doet is ze onderdrukt.

Ik heb nog maar weinig nonnen op straat zien lopen. Ze houden zich doorgaans binnenshuis bezig en zijn NIET getrouwd en daardoor niet onderdanig aan een man. En al zouden ze dat zijn dan zijn ze altijd nog meer waard dan jij bent. Je moet de koran eens een keer lezen, zodat je weet dat jij maar de helft waard bent van de man - in alle opzichten. En dat blijkt ook overduidelijk door jouw reacties op dit forum. Maar ik ben het met je eens dat ook een non een afwijkende vrouw is.
--Waarom kan een jood een baard laten groeien en kan gewoon zijn geloof beoefenen...

-En wanneer een Moslim dat doet is hij een extremist
Het gaat niet om de baard, maar om de combinatie baard, islam en terrorisme. Een jood met een baard houdt zich bezig met geleerdheid en niet met gebalde vuisten of een bloedig dreigende machette in zijn hand. Of heb je alleen maar een lagere school opleiding genoten?

Niet iedere moslim is een terrorist, maar iedere terrorist is wel een moslim! Zou dat misschien door de islam van allah kunnen komen?
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

-- Waarom kan een non van top tot teen bedekt zijn, en respect krijgen omdat hij/zij zichzelf overgeeft aan God...

Nonnen bedekken zich al lang niet meer van kop tot teen, bovendien zoals Hans hierboven al vermeld heeft, zij zijn niet getrouwd, maar behoren tot een religieuze orde, die orde IS hun zogezegd werk, een moslima met een doekje op het hoofd wil wel een baan bvb in een ppenbaar ambt (achter een loket ofzo) en tóch haar doekje op het hoofd, ik heb nog nooit een non gezien ergens achter een loket.
Plus...nonnen maken deel uit van ónze cultuur...en een non op straat schrikken wij al lang niet meer van...een moslim in een boerka daarentegen wél. Trouwens, het is mijn bescheiden mening dat jullie niet rondlopen met doeken over je hele lijf...uit religieuze overwegingen, maar enkel en alleen uit politieke...om te provoceren...
Hoe komt het dat na dit alles... de ISLAM nog steeds het snelst groeiende religie in DE WERELD is ?!
Omdat ze zich massaal voortplanten, nadat ze getrouwd zijn en ze eindelijk eens sex mogen hebben, weten ze niet meer van ophouden !!! Daarom...
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
IslamGirl__
Berichten: 41
Lid geworden op: za jan 19, 2008 4:24 pm
Locatie: Prive
Contacteer:

Bericht door IslamGirl__ »

Je moet de koran eens een keer lezen, zodat je weet dat jij maar de helft waard bent van de man - in alle opzichten.
Dat zou ik anders aan jou moeten zeggen.. De vrouw/moeder is 75 van de 100% waard. Als jij beter weet wat er in de koraan staat.. moet jij een geleerde zijn :| Trouwens.. In de koraan staat NIET eens dat een vrouw de helft waard is van een man. Pffff Denk je nou echt dat je alles beter weet.. Zoek toch een leven man..:S
Plus...nonnen maken deel uit van ónze cultuur...
Ow dus ik behoor niet tot jullie cultuur?? Ik ben HIER in NEderland geboren en heb een Nederlandse moeder. Er zijn zoveel mensen die Nederlands zijn en zich bekeren tot de islam. Horen zij er dan opeens ook niet bij als ze een hoofdoek dragen?
Trouwens, het is mijn bescheiden mening dat jullie niet rondlopen met doeken over je hele lijf
Ik heb net zoals jij gewoon KLEREn over mijn lijf. Als je het verschil niet weet tusssen doeken en kleren van H&M weet ik het ook niet meer.
Hoe komt het dat na dit alles... de ISLAM nog steeds het snelst groeiende religie in DE WERELD is ?!
Neem eens Nederlandse lessen. Er word bedoeld dat de islam als beste religie voor de Meeste mensen word beschouwd. De mensen van JULLIe Cultuur geven zich over aan de Islam. Zoveel Nederlandse mensen die zich tot de Islam bekeren. En niet alleen Nederlandse.. Kijk maar eens in de wereld hoeveel er voor de Islam kiezen. De Islam IS het Snelstgroeiende Geloof Ter wereld.
Niet iedere moslim is een terrorist, maar iedere terrorist is wel een moslim! Zou dat misschien door de islam van allah kunnen komen?
Misschien wel.. Het is wat je zelf wilt geloven. Zie je nou.. Dat bedoel ik dus..
Maar wanneer een Moslim wordt verdacht van een misdaad is het DE ISLAM die terecht staat.
"Zou dat misschien DOOR DE ISLAM van Allah kunnen komen?" PRecies wat er wordt bedoeld. Als een moslim een terrorist is, hoeft het tpch niet de 'ISlam VAn Allah' te zijn die het heeft gedaan.
Ik ben een moslim en laat dat graag zien,
Precies, ik ben gehecht aan mijn dien
Weet je wel hoe blij ik me voel, met de islam in mijn hart?
Ik ben zo, en blijf zo.. Ik zal de islam nooit meer verlaten.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

IslamGirl__ schreef:Ik ben een tijdje hier niet meer geweest. Ik had het druk.. Zoals ik het altijd wil zeggen...

Ik heb niet meer gelezen wat jullie berichten zijn. Boeit me verder niet meer. Ik Ben moslim en ben gelukkig in mn leven. Waarom zou ik mn leven door jullie verpesten. Ik VIND de Islam het beste.. Mijn mening, Moet je dus kunnen respecteren.

_
De waarheid is inderdaad hard IslamGirl. Dat is altijd al zo geweest. Zeker als men aan de verkeerde kant van de waarheid staat.
Als je aan de goede kant van de waarheid staat, dan is de waarheid niet hard. Integendeel. Het maakt je sterk, het geeft zelfvertrouwen, want je hebt de waarheid achter je staan, en je bent zeker van je zaak.

Jij vindt dus Islam het beste. Waarom je dat vindt, zeg je niet. Je zegt alleen dat Islam het beste is en dat je moslim bent omdat je wil.

Eigenlijk is dat raar. Als je werkelijk een religie aanhangt, dan behoor je te weten waar je voor gaat, en wat er nou zo goed aan die religie is. Je moet dat kunnen onderbouwen.

Zoals jij het nu verteld kan je net zo goed zeggen, pedofilie is het beste , want ik vindt het lekker om kleine kindjes te aaien , en ik ben gelukkig in mijn leven en ik ben pedofiel omdat ik het wil.

Zie je de overeenkomst? Een pedofiel doet ook dingen omdat hij dat wil, maar dat wil niet zeggen dat pedofilie het beste is wat zijn slachtoffers kan en zal over komen.

Zo is het ook met Islam. Jij mag het dan wel lekker en goed vinden, maar de slachtoffers van Islam ( en dat zijn er veel) zijn dat niet met je eens.

Jij denkt dat Islam vrede is. Zoals je al aangegeven hebt hebben wij je al eens verteld dat Islam geen vrede betekent, maar onderwerping. Onderwerping aan Allah en aan zijn wetten.
Jij bent een slaaf van Allah, en dat verzin ik niet, want ga maar eens op goede islamitische sites kijken, en dan zal je met je eigen ogen zien dat jij een slaaf van Allah bent.

Weet jij wat het betekent als je slaaf van iets bent? Dat betekent dat jij geen vrije wil meer mag hebben. Een slaaf behoort zich te onderwerpen aan zijn meester.

Allah is jouw meester. Als Allah tegen jou zegt dat je iemand voor hem moet doden zoals in het onderstaande vers, dan moet je dat als een goede slaaf doen, want jij hebt geen eigen wil meer. Of deze opdracht nou tegen je geweten ingaat of niet.

Luister naar Allah..
9.29 Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek, (Joden en Christenen) die in Allah noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat Allah en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn.

8.12 Toen uw Heer aan de engelen openbaarde: "Ik ben met u; versterkt de gelovigen. Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af


Dit zijn maar twee geboden uit de koran ( er zijn veel meer van dit soort verzen) waar jij je aan moet houden. Want jij bent volkomen onderworpen aan Allah, en je moet dus zijn zin doen.

Tja.. Als jij nu nog steeds zegt dat Islam het beste is, dan haal ik mijn wenkbrauwen op, en dan denk ik, “wat is dit voor een meisje.. “ Begrijp je dat?

Wat jullie hier over de islam zeggen is niet waar. Weten jullie het soms beter dan een moslim? Weet een niet-Moslim beter wat de Islam inhoud, dan een Moslim? Hebben jullie eigenlijk de koraan wel gelezen??? Of zitten jullie nu dingen uit de lucht te toveren.
Wij hebben heel veel in de koran gelezen lieve islamgirl.. Waarschijnlijk meer dan jij. Heb jij soera 9 wel eens gelezen? Soera 9 ( berouw ) is een oproep tot de helige oorlog, en het is de enige soera die niet begint met “In naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle.”
Ik heb wel eens gehoord dat dit komt omdat er in deze soera geen genade is voor ongelovige. Geen genade voor de niet Moslim..

Islam is vrede beste IslamGirl ?

Klopt je hartje nog steeds liefdevol voor Allah? Jij kan dus rustig alle toppen van de vingers van ongelovige afhakken?
1 voor 1?
Hak, hak, hak…Wat denk je...Kan jij tegen het pijn geschreeuw van dat persoon waarvan jij de vingers aan het afhakken ben ?
Kan jij dat werkelijk aanhoren?
Een moslim willen zijn is je eigen keus. Niemand die je dwingt. Waarom doen jullie er zo moeilijk over dan?
Natuurlijk is het je eigen keus als je moslim wordt, maar verwacht niet dat mensen die veel in de koran gelezen hebben, en die begrijpen wat er in jullie heilige boek staat, staan te juichen als er weer een slaaf van Allah is geboren die als en goede slaaf 10 toppen van vingers kan af slaan.

Deze mensen hadden liever gezien dat je een vredevolle religie uitgekozen had, en dat je met liefde je medemens zou benaderen.
Dat je mensen zal helpen in plaats van te verminken, dat je vrienden met de gehele wereld wil zijn, dan alleen maar met broeders en zusters die er ook geen moeite mee moeten hebben om hoofden en vingers af te hakken.

Maar ja… Ieder zijn meug meisje . Ieder mens weet inderdaad wat wel en wat niet goed voor haar/hem is.
Jij hebt voor Islam gekozen, en dat is je goed recht.
En als jij het normaal vindt dat homoseksuelen gedood mogen worden,
Vrouwen gestenigd mogen worden,
Mensen verminkt mogen worden,
Als je het geweldig vindt dat men een moslim die alcohol gedronken heeft half dood slaat,
Of dat het je niet kan schelen dat er eremoorden gepleegd worden..
Of, of…. Tja, dan heb jij de goede juiste religie uitgekozen..
Dan ben jij op je goeie plek. Dan ben jij een echte moslim..

Ik wens jou het allerbeste toe in je leven meisje.. Doe wat je goed vindt, en volg je hart.

Bedankt dat je deze post hebt willen lezen.

Liefs.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

Dus lieve IslamGirl...ga je hakmes al maar vlijtig beginnen slijpen...hak hak hak...anders ben je géén goede moslim...
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

Dat zou ik anders aan jou moeten zeggen.. De vrouw/moeder is 75 van de 100% waard.
Daar frons ik mijn wenkbrauwen toch ook even bij hoor...van welke 100 %...hoe kun je nu iemand indelen aan de hand van percenten...en vergeleken met wie...of wat...???

Ik heb daar moeite mee...een moslim blijkbaar niet...
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

IslamGirl__ schreef:
Je moet de koran eens een keer lezen, zodat je weet dat jij maar de helft waard bent van de man - in alle opzichten.
Dat zou ik anders aan jou moeten zeggen.. De vrouw/moeder is 75 van de 100% waard. Als jij beter weet wat er in de koraan staat.. moet jij een geleerde zijn :| Trouwens.. In de koraan staat NIET eens dat een vrouw de helft waard is van een man. Pffff Denk je nou echt dat je alles beter weet.. Zoek toch een leven man..:S
Ik ben zeer zeker een geleerde van mijzelf, omdat ik mij bewust ben van het feit dat ik bijna niks weet. En als ik iets beweer, dan beweer ik dit aan de hand van je eigen boekje de koran, of de haddith. Lees maar even mee en niet boos worden hoor, want dit soort gedachten zou niet in mijn zieke geest opkomen. Dat gebeurde 1400 jaar geleden alleen in de zieke geest van de arabische analfabete pedofiel Mohammed. Zulke gedachten komen we - hoe goed we ook zoeken - niet bij Jezus tegen, of bij de joden.

De haddith van Sahih Al-Bukhari: Mohammed vroeg aan een paar vrouwen: ”Is niet de getuigenis van een vrouw een half die van een man?” De vouw zei: ”ja”. Hij zei: ” dit is omdat het verstand van de vrouw tekort schiet.” (deel 3:826)

Een mohammedaan mag vier vrouwen tegelijk trouwen (hier is dus sprake van dat een vrouw slechts 25% waard is t.a.v. de man) sura 4:3 - ”. . . huwt dan wat u aanstaat van de vrouwen, een tweetal, en een drietal en een viertal.”

”De man krijgt een portie, gelijk aan dat van twee vrouwen . . .” (sura 4:11)

De getuigenis van twee vrouwen is gelijk aan de getuigenis van één man. ”En neemt het getuigenis aan van twee uwer mannen, doch indien er geen twee mannen zijn, dan één man en twee vrouwen, behorende tot hen, die gij aanvaardt van de getuigen, voor het geval, dat één van haar beiden dwaalt, zodat de andere van beiden haar eraan kan herinneren.” (sura 2:282)

De islam leert dus overduidelijk dat vrouwen inferieur zijn aan mannen. ”. . . En aan haar komt hetzelfde toe als wat haar is opgelegd, naar het behoorlijke, maar de mannen hebben een rang boven haar. En Allah is geweldig en wijs.” (sura 2:228)

In feite is de koran een boek waar een beschaafd wel opgevoed mens met een goede algemene ontwikkeling aanstoot aan zou moeten nemen. Allahtone islamaanhangers doen dat niet. Die blijven liever vasthouden aan middeleeuwse wijsheid, alsof de vooruitgang al die tijd is blijven stilstaan.

Ik durf er wat om te verwedden dat opstinate islamgirl niet buiten haar lulijzer, haar gms-je kan. Maar nadenken? Ho maar!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
IslamGirl__
Berichten: 41
Lid geworden op: za jan 19, 2008 4:24 pm
Locatie: Prive
Contacteer:

Bericht door IslamGirl__ »

Ik ga binnnenkort echt stoppen met dit forum. Ik zal eerst reageren op jullie berichten... Maar weet je nou wat raar is..
Jullie geloven wel in die koraanverzen hierboven.. Maar Waarom geloven jullie dan niet wat Allah zegt in de koraan.. 2:255
"Er is geen God behalve HIj (Allah)"
Als jullie toch alles beter weten.. en deze verzen als voorbeeld nemen, waarom geloven jullie niet in zo'n vers..?

Maar jah.. Ik weet al wat voor een antwoord ik zal krijgen. Denken jullie nou echt dat ik hier nu voor niks met een hoofddoek op straat loop? Mijn tijd zal komen, waarin ik Insha'allah veel 'gelukkiger' dan jullie zal zijn. Geniet van je leven zolang je nog kan.

Gr, IslamGirl__
Ik ben een moslim en laat dat graag zien,
Precies, ik ben gehecht aan mijn dien
Weet je wel hoe blij ik me voel, met de islam in mijn hart?
Ik ben zo, en blijf zo.. Ik zal de islam nooit meer verlaten.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Draag je de hijaab, Islamgirl?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
IslamGirl__
Berichten: 41
Lid geworden op: za jan 19, 2008 4:24 pm
Locatie: Prive
Contacteer:

Bericht door IslamGirl__ »

Neej, niet die lange.. Later insha'allah..
Ik draag Gwn Sjaal
Ik ben een moslim en laat dat graag zien,
Precies, ik ben gehecht aan mijn dien
Weet je wel hoe blij ik me voel, met de islam in mijn hart?
Ik ben zo, en blijf zo.. Ik zal de islam nooit meer verlaten.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Omdat een statement van "Er is geen God behalve HIj (Allah)" in feiten onschadelijk is. Het roept niet op tot misdaden. Ik kan ook roepen "er is geen Ariel behalve ik". Niemand die zich daar druk om zal maken.

En ik geloof niet in islam en in de koran, maar moslims geloven daar wel in, en als Moslims al de geboden van Allah letterlijk opvolgen dan is de ellende niet te overzien.

Maar ( even tussen door) wie wil ( als men weet wat voor liefdeloze god Allah is) hem volgen IslamGirl.


Jij bent dus bang voor Allah meisje. Jij draagt je hoofddoek om beloont te worden.
Jij insinueert nu ook dat je nu niet gelukkig bent , en dat jij moet wachten tot je in de hemel komt om van je geluk te kunnen genieten.

Geloof me IslamGirl, je hoeft niet bang te zijn, en je mag nu al op deze aarde gelukkig zijn.
De hel bestaat namelijk niet. Mohammed heeft het verhaal van de hel verzonnen om Moslims onder de duim te houden.
Als de angst voor de hel bij Moslims niet zou bestaan, dan zou er nu geen moslim meer op deze aarde lopen.

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

IslamGirl__ schreef:Neej, niet die lange.. Later insha'allah..
Ik draag Gwn Sjaal
Ok.

Masa'Allah.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
IslamGirl__
Berichten: 41
Lid geworden op: za jan 19, 2008 4:24 pm
Locatie: Prive
Contacteer:

Bericht door IslamGirl__ »

Jij bent dus bang voor Allah meisje. Jij draagt je hoofddoek om beloont te worden.
Jij insinueert nu ook dat je nu niet gelukkig bent , en dat jij moet wachten tot je in de hemel komt om van je geluk te kunnen genieten.
Ik zeg niet dat ik niet gelukkig ben. Ik ben erg gelukkig zelfs. Ik bedoel dus dat, als jullie het beter weten en doen wat jullie willen, alcohol drinken bijv. Doen jullie dat. Allah verbied alcohol niet voor niks. Natali Holoway is ook aangeschoten door alcohol. En kijk wat er met haar is gebeurd..
Ik bedoel.. Als jullie alles mogen doen, zijn jullie toch gelukkiger dan mij?

Ik ben gelukkig in mijn leven. Niemand die over mij of mijn hoofddoek klaagt.. IK BEN een Gelukkig mens.. ;)

IslamGirl__
Ik ben een moslim en laat dat graag zien,
Precies, ik ben gehecht aan mijn dien
Weet je wel hoe blij ik me voel, met de islam in mijn hart?
Ik ben zo, en blijf zo.. Ik zal de islam nooit meer verlaten.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

Vaak genoeg herhalen meid, misschien ga je het dan zelf wel geloven, mij overtuig je niet.
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Goed zo IslamGirl . Ik ben blij dat je gelukkig bent.

Maar van dat alcohol is onzin. Ik heb het al tegen Chaimae gezegd, en nu zeg ik het nog maar eens een keer tegen jou.
Als men matig alcohol gebruikt, dan is het gezond.

En wat Natali Holoway betreft.. Dit meisje is een uitzondering, maar het had ook verkeerd met haar af kunnen lopen zonder dat er alcohol in het spel was. Dat ze in problemen gekomen is ligt aan haar karakter en niet aan de alcohol.

Laat ik het je zo zeggen, een Koran in de hand van een Islamitische extremist is gevaarlijker dan een glas wijn in de hand van een ongelovige.
In ieder geval is dat glas wijn minder gevaarlijk voor de wereld vrede. Als een glas alcohol schadelijk is, dan zal het alleen maar de persoon die het glas drinkt schade toe kunnen brengen, maar een Islamitische extremist met een koran in zijn hand vermoord en verminkt tientallen onschuldige mensen.


Afbeelding
Laatst gewijzigd door Ariel op vr feb 08, 2008 5:49 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie