Wat bezielt mensen om zich tot islam te bekeren?

Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Nou, ik wil dus echt de prijs 2007 voor "het meeste aanslagen zonder inhoud" aan Islaminside geven.

buiten het feit dat die jongen ondertussen héél goed moet kunnen typen (hopelijk voor hem ook héél snel), is het bovendien een bepaalde kunstvorm om niet alleen zoveel mogelijk letters achter elkaar te zetten, die dan woorden vormen, waarbij die woorden die dan blijkbaar zinnen vormen --- maar er bovendien in te slagen om daarbij constant volkomen nonsens neer te pennen, dat is een pluim waard!


Nu hoop ik maar dat Islaminside die kunstvorm volledig zelf beoefent en niet enkel het copy-paste gedeelte gebruikt dat hij her en der ophaalt.
Echter, indien het werkelijk "eigen werk" is, volkomen ontsproten uit iets dat lijkt op een brein met hersencellen, gedurende praktisch een volledig jaar volgehouden!..... amazing! amazigh?

Kortom dit verdient een welgemeende prijs:

PLUIM:

Afbeelding
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

circe schreef:Nou, ik wil dus echt de prijs 2007 voor "het meeste aanslagen zonder inhoud" aan Islaminside geven.

buiten het feit dat die jongen ondertussen héél goed moet kunnen typen (hopelijk voor hem ook héél snel), is het bovendien een bepaalde kunstvorm om niet alleen zoveel mogelijk letters achter elkaar te zetten, die dan woorden vormen, waarbij die woorden die dan blijkbaar zinnen vormen --- maar er bovendien in te slagen om daarbij constant volkomen nonsens neer te pennen, dat is een pluim waard!


Nu hoop ik maar dat Islaminside die kunstvorm volledig zelf beoefent en niet enkel het copy-paste gedeelte gebruikt dat hij her en der ophaalt.
Echter, indien het werkelijk "eigen werk" is, volkomen ontsproten uit iets dat lijkt op een brein met hersencellen, gedurende praktisch een volledig jaar volgehouden!..... amazing! amazigh?

Kortom dit verdient een welgemeende prijs:

PLUIM:

Afbeelding
We moeten ons wel blijven realiseren dat het hier gaat om de topic ’Wat bezielt mensen om zich tot de islam te bereren?’

Islaminside heeft zich waarschijnlijk helemaal niet tot de islam bekeerd. Dat klopt toch, Moh? Moh was namelijk al vanaf het begin een wonderkind. In zijn eerste levensjaar wist hij al dat de islam de weg was en de koran het boek van god. Welke god? Dat doet er niet toe, gewoon DE GOD, ’allah dus, want dat betekent ’allah’ namelijk. Het zegt niets over die god, want elke naam ontbreekt aan het begrip god. Volgens sommigen onder ons betrof het de uit steen gemodeleerde maangod (naam?). Want misschien zijn er wel meer maangoden - je weet het maar nooit met die analfabete arabische woestijn legeraanvoerders met hun grote vlijmscherpe kromme zwaarden, waarvan er velen rondlopen met de naam Mohammed, waarvan de wereld inmiddels miljoenen Mohammeds heeft voortgebracht. Uit zelfgenoegzaamheid ter identificatie met diezelfde ouderwetse arabische onbekende legeraanvoerder die zich de profeet van ’allah’ noemde.

Trouwens die vliegende grote postduif, de engel Gabriël, komen we ook tegen als dezelfde engel die nu zo dichtbij het grote heidense kerstfeest een cruciale rol speelde in de ontloping van Maria’s straf vanwege haar onkuisheid door voor het huwelijk geslachtsgemeenschap te hebben met de eerste de beste timmerman. Maria had gestenigd moeten worden volgens wetten van de god van Mozes. Maar nee hoor, zij verzon een list en vertelde iedereen die het horen wilde het sprookje en de grote leugen over haar bevruchting door de heilige geest - wie dat ook geweest moge zijn. Zo’n zelfde list die ook de latere Mohammed gebruikte om zijn ondefinieerbare relatie met de een of andere god door middel van de postduif Gabriël in het leven te roepen en op onnozele arabische analfabete woestijnbewoners los te laten. Eerst met een geheimzinnig fantastisch verhaal à la Maria van Jezus en later, toen de meute onoverzichtelijk werd, met het grote vlijmscherpe kromme zwaard.

Maar goed, door zelfstudie heeft Islamside zich de kennis van de natuurwetenschappen, theologie, psychologie en filosofie eigen gemaakt om inzicht te krijgen in de waarheid omtrent wat de mens bezig houdt vanuit de oneindige ruimte waarin God als allesbepalende factor een definitieve scheidsrechtersrol speelt. Geen kinderachtige studies, maar die waren wel nodig om te kunnen overtuigen en bevestigen dat er slechts één waarheid over God bestaat: DE ISLAM en DE KORAN. Goddelijke bedenksels door een serie niet aflatende moefti’s met kennis van de arabische taal tot stand gekomen. De taal van God dus.

Want bij ’allah’ speelde nu eenmaal analfabetisme een niet te onderschatten rol in het overbrengen van zijn kennis aan de arabische mensheid.

En daarom een tienmaal grotere pluim voor Islaminside. Een jongeman die wijs geworden en inzicht heeft vergaard door zich bijna twintig jaar lang op te offeren (toch bijna twintig jaar bij elkaar die studie natuurkunde, theologie, psychologie en filosofie) in de diepgewortelde drijfveren van de mens die eeuwig en altijd op zoek is naar DE god van zijn dromen. En pas TOEN, ja pas toen, heeft Islaminside zich overgegeven aan de islam.

Wat Albert Einstein niet gelukt is heeft Moh toch maar wel eventjes geflikt: ’allah’ ontleden met het grote vlijmscherpe boekenmes van het studiehoofd Mohammed, de legeraanvoerder op zijn infanterie-kameel. HULDE!

Maar zo is het natuurlijk niet gegaan zoals met alle allahtone islamaanhangers.

Moslims zijn in werkelijkheid als jonge honden die kwispelen met hun staart als hun baas ze wat lekkers voorhoudt.


MAAR WAT IS NOU DE NAAM VAN DIE GOD WAARVOOR MOHAMMED GEKOZEN HEEFT? (In Indonesië praten Jehovah’s Getuigen over ’allah’ als zij het over het woordbegrip god hebben en bij naam noemen zij hun god ’Jehovah’, min of meer overeenkomstig wat Mozes heeft opgeschreven: JHWH (JeHoWaH - de klinkers zijn hier toegevoegd zoals gebbruikelijk in het Hebreeuws bij de uitspraak van het Hebreeuws, de taal van de enige ware God van Mozes en Abraham).

LANG LEVE ALLAH, DE GOD VAN DE ISLAM ZONDER NAAM!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Islaminside,

Ik had je historische feiten beloofd. Helaas krijg jij die niet van mij, ik ga voor u geen archieven opgraven.
Aangezien jij het woestijnboek dat met een K begint als historische bron met 100% aan historische probabiliteit ziet, ga jij erkende niet-achterlijke bronnen ook niet aanvaarden als zodanige.

De Bijbelteksten die jij mij voorlegt zijn zodanig open voor interpretatie, dat men er veel van kan maken. Ik heb een eigen interpretatie ervoor, maar die ga ik niet aan je neus hangen.

Ik zou je voor Kerstmis een cursus argumentatieleer en formele logica willen opsturen, maar aangezien jij geen Kerst viert, laat ik het.
Je taal is vol met wat zij noemen ambiguiteit.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
Islaminside
Berichten: 696
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 6:39 pm

Bericht door Islaminside »

Dit zeg ik steeds de god van Ibrahim (Vzmh) is dezelfde als die van Jezus (vzmh) als die van Mozes (Vzmh) als die van David (vzmh) als die van Mohammed (vzmh).
Alle profeten hebben de boodschap verkondigt .
Namelijk geef Allah zijn alleen recht op aanbidding en ken hem geen deelgenoten toe.Het punt gaat daarom niet hierom , daar is iedereen die gewoon nadenkt van overtuigd . En ik hoef geen belonig , wat ik wil is dat ik voor de straf van het hiernamaals gered wordt en dat mijn broeders en zusters gered worden of beter gezegd dat de mensen ervan gered worden .
En hij Allah wijst en wees ons het weg naar het paradijs . Keer op keer en het lijkt steeds of wij terugverlangen en dat wij ons zelf willen vastketen door afgoderij , door lusten, door verlangens,door veelgodendom, kennen jullie nou de echte waarde van dit geloof ???
Zijn jullie bewust van de verademing , rust , zekerheid en vrede dat het geloof met zich meebrengt.
Weten jullie dat allemaal .
Terwijl jullie je afvragen waar vandaan , waarom en waarheen.
Weten wij als moslim zijnde dat de heer de verhevene jou uit het niets deed kommen met als doel het bewerkstelligen van zijn aanbidding .
En na je dood zullen we naar hem terugkeren .
Om je beloningen voor je bewezen diensten in ontvangst tenemen.
Is dit geen verademing ?? . Bied dit geen rust ??
Terwijl iedereen achter zijn lusten aanloopt en in de duisternis tast.
Heb jij je losgemaakt van je lusten. En ga je door het leven als een dienaar van een schepper. Van de schepper van de hemelen en de aarde.
Is dit geen grote eer . Is dit niet iets om dankbaar voor te zijn .
De meeste mensen presenteren zichzelf door te verwijzen naar hun komaf , rijkdom ,maatschappelijke positie enz.
Maar de gelovigen presenteren zich als de dienaar van Allah.
De gelovigen die in contact staan met de almachtige .
De gelovigen die genoegen nemen met het allerbeste .

En dus Mohammed (vzmh) als voorbeeld , leraar en als ideaal neemt.
Terwijl anderen zich bekommeren over de toekomst.
En wat hen morgen zal brengen aan zorgen en onzekerheden .
Hebben wij gelovige onze vertrouwen gesteld op Allah Sbht ,
De alwetende.
En weet je dat hij jou toekomst reeds heeft bepaalt .
Terwijl anderen in elkaar storten . Wanneer hen iets slechts overkomt.
En geen verklaring hiervoor kunnen geven .
Weten de mensen dat beproevingen bedoeld zijn als toetsing en om op te klimmen , hoger op te klimmen in de rangen bij Allah sbht.
Om de hoogste standen te bereiken in het paradijs .
Het zijn zij die zich geduldig opstellen ten tijde van beproevingen .
Zij zijn het die de ware gelovigen zijn .
Want tijdens de beproevingen onderscheiden de gelovigen zich van de rest. Terwijl andere zoekende zijn voor een plaats om thuis te kommen.
Iemand om van te houden en een oase om uit te rusten .
En een schouder om op te steunen hebben de gelovigen deze zaak gevonden in het geloof .
Terwijl andere nog steeds zoeken hebben wij reeds gevonden .
Terwijl jullie radeloos achterblijven en alle deuren lijken dicht tegaan.
En er geen uitweg meer is voor hen . Richten wij daarin tegen tot de poorten van de hemel. Richten wij tot Allah (sbht) .Wetende dat alle uitkomsten bij Allah (sbht) liggen.
En dat zijn poorten ten alle tijden wijdt open staan .
En daarom is het niet meer dan gepast om dankbaarheid richten het geloof te tonen. Het is voor een ieder verplicht om keer op keer om op zijn knielen te gaan. En zijn heer te danken voor deze grote gunst.
Want het is dankzij dit geloof dat wij niet meer op stenen vertrouwen.
Het is dankzij dit geloof dat wij niet meer van anderen dan Allah afhankelijk zijn.
Het is dankzij dit geloof dat wij de weg naar Allah hebben gevonden .
Het is dankzij dit geloof dat wij elkaars eer , bezitting en bloed respecteren . Het is dankzij dit geloof dat wij bevrijdt zijn van alle twijfels , vrees en wanhoop.
Het is dankzij dit geloof dat wij elkaar liefhebben en haat en nijd hebben afgezworen .
Het is dankzij dit geloof dat ieders recht gewaarborg is .
Het is dankzij dit geloof dat wij de ouderen eren, de kinderen beminnen. En de geleerden respecteren.
Het is dankzij dit geloof dat wij hebben geleerd om van het leven te genieten.
Want de schoonheid van het heelal versterkt ons GELOOF IN ALLAH (SBHT).
Als men om zich heen kijkt dan beseft hij dat er een god bestaat .
En dat hij barmhartig is en dat hij genaddevol is .
En dat hij alle deze dingen ons ten dienste heeft gesteld .
Zodat wij hem kunnen aanbiden.
Het is dankzij dit geloof dat wij de zieken onder ons bezoeken .
Elkaar op straat begroeten . Met elkaars begravenis stoet meelopen.
Elkaar de helpende hand bieden.
Onze ruzies bijlegen. Onze vrouwen als meest kostbare edelstenen beschouwen .
Onze kinderen de beste opvoeding laten genieten .
Onze buren goed behandelen .
Het is dankzij dit grootste geloof dat wij in de gelegenheid zijn gesteld om op 5 keer per dag om op een uitnodiging in te gaan .
Van de echte koning , De Heer van alles en iedereen.
De bezitter van de meest geweldige troon ,
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Islaminside,

Wat is het bewijs van de volgens u hoge historische betrouwbaarheid van de Koran?
Behalve dat allah (abcd) en mohammed (efgh) daarin voorkomen?

Jij lult als geen ander. Hetgeen jij zegt is zo absurd dat het meerdere paradoxen bevat.

De vraag was heel simpel: bewijs dat Jezus niet aan het kruis was gestorven. De Koran telt niet als bron, en enkel ondubbelzinnige Bijbelverzen OF niet-godsdienstige bronnen tellen.
Zal dat lukken? Laatste kans.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

hans van de mortel schreef:
circe schreef:Nou, ik wil dus echt de prijs 2007 voor "het meeste aanslagen zonder inhoud" aan Islaminside geven.

buiten het feit dat die jongen ondertussen héél goed moet kunnen typen (hopelijk voor hem ook héél snel), is het bovendien een bepaalde kunstvorm om niet alleen zoveel mogelijk letters achter elkaar te zetten, die dan woorden vormen, waarbij die woorden die dan blijkbaar zinnen vormen --- maar er bovendien in te slagen om daarbij constant volkomen nonsens neer te pennen, dat is een pluim waard!


Nu hoop ik maar dat Islaminside die kunstvorm volledig zelf beoefent en niet enkel het copy-paste gedeelte gebruikt dat hij her en der ophaalt.
Echter, indien het werkelijk "eigen werk" is, volkomen ontsproten uit iets dat lijkt op een brein met hersencellen, gedurende praktisch een volledig jaar volgehouden!..... amazing! amazigh?

Kortom dit verdient een welgemeende prijs:

PLUIM:

Afbeelding
We moeten ons wel blijven realiseren dat het hier gaat om de topic ’Wat bezielt mensen om zich tot de islam te bereren?’

Islaminside heeft zich waarschijnlijk helemaal niet tot de islam bekeerd. Dat klopt toch, Moh? Moh was namelijk al vanaf het begin een wonderkind. In zijn eerste levensjaar wist hij al dat de islam de weg was en de koran het boek van god. Welke god? Dat doet er niet toe, gewoon DE GOD, ’allah dus, want dat betekent ’allah’ namelijk. Het zegt niets over die god, want elke naam ontbreekt aan het begrip god.
Volgens sommigen onder ons betrof het de uit steen gemodeleerde maangod (naam?). Want misschien zijn er wel meer maangoden - je weet het maar nooit met die analfabete arabische woestijn legeraanvoerders met hun grote vlijmscherpe kromme zwaarden, waarvan er velen rondlopen met de naam Mohammed, waarvan de wereld inmiddels miljoenen Mohammeds heeft voortgebracht. Uit zelfgenoegzaamheid ter identificatie met diezelfde ouderwetse arabische onbekende legeraanvoerder die zich de profeet van ’allah’ noemde.

Hier wordt een kernpunt door Hans aan gehaald.
Aansluitend hierop de studie over:


BijbelStudie: Begrip God en Zoon van God

Dit woord , dit begrip geeft nogal wat verwarring. Het woord, of begrip God is niet de eigen- naam van iemand. Het is een taalkundige grammaticale soortnaam ,dat aanduid: het gaat over het Opperwezen, wat of wie aanbidding toekomt.
Webster’s woordenboek definitie is volgende: Elk van een categorie wezens, die men zich als bovennatuurlijk en onsterfelijk voorstelt, (2) een mannelijke godheid (3) een afgod of idool (4) een verafgood ding of persoon (5) de Schepper en Heerser van het universum.
Maar wie stellen we ons nu als zodanig voor en komt nu die aanbidding en verering boven alles toe? En wie\wat heeft alles te betekent in u leven?

Echter de ware God, Wie aanbidding cq verering toekomt , heeft Zich aan de mens bekend gemaakt, nadat deze zich van Hem had afgekeerd. Wie is nu deze god? De God die zich aan Abraham heeft bekend gemaakt. De echte God is persoonlijk en vormt een drie-éénheid. Dat is niet hetzelfde als 3 goden, of 3 diverse verschijningvormen van één God.
Drie-enig zegt: 3 personen en toch één wezen, één natuur, één in identiteit. Het één zijn van God ligt niet in een getalsmatige één, een numerieke 1 , maar in een identiteits -eenheid.
In de franse vertaling stat het juiste weergegeven uit de grondtekst : Hoor Israel onze God (Elohim) zijn Uniek, dwz enig in soort.

Wezen of identiteit heeft te maken met “wat” iemand is, persoon te maken met “ wie” iemand is. Het duidt op de hoedanigheid van iemand.
Het wezen ,het zijn van God , het Opperwezen omvat drie personen: Vader, Zoon en H Geest.
Vergelijk met een drieling. Dit zijn drie apparte personen en toch wezensidentiek. De ééheid het eén-zijn ligt in hun identiteit, niet in hun aantal.

Een volgende vergelijking kan het ook duidelijk maken. Op de zaak hebben we een directie. Die bestaat uit: algm. directeur, technisch directeur en economisch directeur
Ze zij met 3 man, 3 directeurs en toch is er maar één directie. We spreken niet van drie directies, maar toch zijn die drie personen evenveel waard in gezag en functie enz: ze zijn alle drie directeur. Er is 1 directie bestaande uit 3 personen.
Zo analoog aan die vergelijking is er één God (directie) die bestaat uit, omvat, drie personen: God de Vader, God de Zoon en God H Geest. Drie afzonderlijke personen die samen een éénheid vormen met evenveel gezag enz. We spreken niet van drie Goden. We christenen geloven in één God of beter is eigelijk te zeggen: één Godheid , omvattende drie Goddelijke personen.
Door een foute uitleg komen de moslims ertoe te denken dat wij in drie goden geloven.

En het foute begrip van Zoon Gods dat de moslim heeft komt door de foute leer die Mohammed hoorde. Geen enkel christen gelooft zoals de moslim veronderstelt dat een christen gelooft: drie goden Jezus Maria en God. Het Zoon zijn is een geestelijk iets: drukt een relatie uit tussen 2 Personen. Jezus is de eeuwige Zoon van de Vader die er altijd geweest is. En heeft nix met sex te doen. Maria was de moeder van Jezus , als mens, van zijn menselijke hoedanigheid, niet van Zijn goddelijke hoedanigheid. Dat is een wonder: Jezus is Mens met twee naturen, goddelijk en menselijk.

:smile: Goed stukje Hans.. :wink:
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Gebruikersavatar
Islaminside
Berichten: 696
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 6:39 pm

Bericht door Islaminside »

migrantenjong schreef:Islaminside,
Ik had je historische feiten beloofd. Helaas krijg jij die niet van mij, ik ga voor u geen archieven opgraven.
Sorry ik weet niet waar je het over hebt .
Aangezien jij het woestijnboek dat met een K begint als historische bron met 100% aan historische probabiliteit ziet, ga jij erkende niet-achterlijke bronnen ook niet aanvaarden als zodanige.
Je kan ook koran zeggen. Onee daar zijn jullie jaloers van .
En, indien je in twijfel bent omtrent hetgeen Wij aan Onze dienaar hebben geopenbaard, probeert dan een dergelijk hoofdstuk voort te brengen en roept jouw helpers buiten God, als je waarachtig bent.
Doch, indien je het niet kunt doen - en je zult het nimmer kunnen doen -wacht dan voor het vuur, dat voor de ongelovigen is bereid, en waarvan de brandstof mensen en stenen zijn.
De Bijbelteksten die jij mij voorlegt zijn zodanig open voor interpretatie, dat men er veel van kan maken. Ik heb een eigen interpretatie ervoor, maar die ga ik niet aan je neus hangen.
Hoef niet want het bewijs van jou is een zelf verzonnen interpertatie .
Daar heb ik niks aan . Het zelfde als die van Ariel toen ze zei de hel bestaat niet . Het kan niet enz.
Als je waarachtig zijt dan zou je met bewijs kommen .
Maar je moet eerst eerlijk tegenover je zelf zijn want als dat niet zo is dan gaat het al verkeerd .
Dus laat maar 1 voorbeeldje zien , een voorbeeld is genoeg .
Dan kijk ik wel of het correct is en als ik het niet weet dan vermeld ik dat wel . Ik neem altijd het zekere voor het onzekere .
Ik zou je voor Kerstmis een cursus argumentatieleer en formele logica willen opsturen, maar aangezien jij geen Kerst viert, laat ik het.
Je taal is vol met wat zij noemen ambiguiteit.
Nee'' dank je de koran is genoeg voor mij .
En kerst vier ik niet en ik heb dus geen cadeautje nodig.
En als je vind dat die woorden veel betekenissen hebben.
en je hebt een lage visie dan heb je een probleem .
Het menselijk verstand is noodzakelijk voor ons bestaan en, op een zekere manier, is dit wat ons mensen maakt. De bekwaamheid om diepgaande gedachten te hebben, geraffineerde kwesties te begrijpen, te spreken met wijsheid en om goed van kwaad te onderscheiden, kan alleen bereikt worden met de kracht van ons verstand. Zonder twijfel is er niemand op aarde die niet het belang van deze kwaliteiten kent. Maar er is een belangrijke realiteit welke veel mensen niet weten of zich niet realiseren. Niet iedereen is zo wijs als mensen aannemen. Iedereen heeft een bepaalde hoeveelheid aangeboren intelligentie, maar wijsheid is een speciale capaciteit die ontwikkeld wordt door specifieke omstandigheden. Deze twee begrippen, intelligentie en wijsheid, worden door de gemiddelde mens gewoonlijk aangenomen hetzelfde te betekenen. Echter, in de Qur'an is de werkelijkheid van de menselijke positie samengevat in het vers: "de meesten van hen begrijpen het niet". (soera al Ma'ida:103

De meeste mensen gebruiken hun wijsheid niet. Dus wat is 'wijsheid'? Hoe kan de bron van wijsheid bereikt worden? Wie bezit echte wijsheid? Alleen de Qur'an geeft ons het goede antwoord op deze vragen, omdat de Qur'an het woord van Allah is en de enige bron waaruit we absoluut nauwkeurige informatie kunnen verwerven over elk onderwerp.

Als we naar de Qur'an kijken, zien we dat wijsheid alleen ontwikkeld wordt door geloof.

Ieder die zich naar Allah wendt door te luisteren naar zijn geweten, kan deze geweldige zegening bezitten zonder enige fysieke inspanning te leveren. We hoeven alleen oprecht in Allah te geloven, Hem gepast te vrezen en het leven te leiden welke onze Schepper van ons wilt. Het oprechte geloof voorziet mensen van wijsheid. En dit duidelijke verstand, met zijn invloed op elk moment in iemands leven, zal tot het rechte pad leiden.

Dit boek zal de echte betekenis van wijsheid beschrijven. 'Wat zijn de omstandigheden die wijsheid brengen?', 'Kan wijsheid toenemen en afnemen?', 'Kunnen er factoren zijn die beredenering vertroebelen?', 'Als die er zijn, kunnen deze verwijderd worden?'

Dergelijke vragen en vragen waar waarschijnlijk de meeste mensen voor het eerst het antwoord op leren, zullen beantwoord worden. Iedereen zal nogmaals worden herinnerd aan wat een waardevolle zegening het verstand is.

Door de aandacht te richten op voorbeelden van wijs en onwijs in de Qur'an, zal ook het duidelijke verschil tussen die twee worden afgeschilderd. De geweldige beloningen, gegeven in deze wereld en in het Hiernamaals, voor de mensen van wijsheid die de Qur'an gehoorzamen, zullen uitgelegd worden. En de geweldige verliezen voor diegenen die hun verstand niet gebruiken en afgedwaald zijn van het geloof zullen omschreven worden: iedereen zal aangespoord worden om zijn verstand te gebruiken.

Dit boek, zoals is weergegeven in soera al Moezzammil, vers 19:" Wie wil, laat hem een weg nemen naar zijn Heer", tracht een weg te openen voor degene die wenst Allah dichter te naderen, Zijn Grootheid te begrijpen, te leven volgens de moralen van de Qur'an en voordeel te behalen uit de zegeningen van het verstand.

Groetjes,
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Je kan ook koran zeggen. Onee daar zijn jullie jaloers van .
Nu heb jij mij toch dubbel laten liggen van het lachen.
Graag dat jij mij één reden geeft waarom wij jaloers zouden zijn.
Houdt mijn lachbui niet meer op.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Islaminside schreef:-wacht dan voor het vuur, dat voor de ongelovigen is bereid, en waarvan de brandstof mensen en stenen zijn.
Bedoelt Allah hier kolen mee islaminside? :? Het lijkt me dat stenen niet goed branden. Een mens is trouwens ook zo uitgebrand hoor. Hij stinkt meer dan dat hij brand.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

Ariel schreef:
Islaminside schreef:-wacht dan voor het vuur, dat voor de ongelovigen is bereid, en waarvan de brandstof mensen en stenen zijn.
Bedoelt Allah hier kolen mee islaminside? :? Het lijkt me dat stenen niet goed branden. Een mens is trouwens ook zo uitgebrand hoor. Hij stinkt meer dan dat hij brand.
Uit de Limburgse mijnen zal het niet meer komen, die zijn dicht... :lol: :lol: :razz:
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Verdorie toch! Plaatst Allah zijn volgelingen bats bovenop de grootste oliereserves ter wereld, doet ie daar zijn mond niet over open, en begint tegen hen over steenkool te mekkeren die hij als brandstof in de hel gaat gebruiken.

Nu vraag ik je... Wist Allah dan niet op welke ondergrond zijn volgelingen woonden?

Is het daarom dat ze eerst moesten wachten op die ongelovige slimmeriken die wèl wisten wat ze met die aardolie konden aanvangen?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Islaminside,

Ik wacht nog steeds op het bewijs dat jij mij moet geven. Wanneer jij dit doet, presenteer ik je mijn informatie.
De informatie die ik heb is afkomstig van Romeinse archieven, en bezit een zeer hoge historische betrouwbaarheid.

Hah, aan de Koran heb jij genoeg? Het woestijnboek heeft nooit vliegtuigen doen vliegen, nooit mensen genezen. De wonderen van de rukker Allah en zijn kinderneukende pornoster Mohammed zijn niets tegenover de wonderen van de moderne wetenschap.
Heb jij genoeg aan dat boekje?
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Vertelt de Koran iets over de bouw van atomen? Leert het mij een elektrisch netwerk modelleren?
Heeft Allah in de Koran de mens differentiaalvergelijkingen leren oplossen?
Staat in de ahadiths hoe Mohammed een harttransplantatie maakte?
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Het zelfde als die van Ariel toen ze zei de hel bestaat niet . Het kan niet enz.
2de lachbui.
De hel is verzonnen Moh.

Religie droomt van een wereld waar na de dood zondaars worden gestraft, voor zonden begaan tijdens dit leven.
Deze wereld noemen de religieuzen hel.
Initieel is deze wereld aanvaard door de menselijke drang naar gerechtigheid.
Daar de mazen van het web der wet zondaars doorlaat. Ontelbare zondes gaan zo voorbij zonder bestraffing.
Het begrip 'hel' houdt de zonde in het geweten van de zondaar levend. Waardoor hij zich zijn eigen straf uiteindelijk oplegt. Tijdens dit leven.

Secundair heeft de religie de manipulatie van dit begrip 'hel' ingezien. Door zondes en helledreiging te creeren zij (illegitieme) macht konden verkrijgen over de medemens.

Hoe groter de machtsdrang, hoe talrijker de creatie van zonde.

Krijg je als finale punt religie, enkel gecreerd om persoonlijke machtsambities te voldoen, waar elke menselijke handeling zonde wordt.
De totale onderwerping de enige uitkomst is op het vermijden van deze hel.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

migrantenjong schreef:Vertelt de Koran iets over de bouw van atomen? Leert het mij een elektrisch netwerk modelleren?
Heeft Allah in de Koran de mens differentiaalvergelijkingen leren oplossen?
Staat in de ahadiths hoe Mohammed een harttransplantatie maakte?
Mohammed heeft nooit een open hart transplantatie uitgevoerd, maar er wel eens een gehad.

Later, the apostle of Allah himself described what had hap­pened. ‘Whilst I and my milk brother were pasturing some animals in the rear of our house, two men came to us dressed in white garments and bearing a golden platter full of snow. They took hold of me, opened my belly, extracted my heart, split it open and took out of it a black lump of blood which they threw away. Then they washed my heart and belly with snow, until they had purified them
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Niet echt hygienisch, noch geneeskundig correct.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

migrantenjong schreef:Niet echt hygienisch, noch geneeskundig correct.
Voor Allah is alles mogelijk migrantenjong. worthy:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Maar hoe komt het dat het boek waarin volgens Islaminside -alle- waarheid staat niet vertelt over elementaire dingen zoals scheikunde of natuurkunde of geneeskunde?
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Daar zal islaminside je vast een duidelijk antwoord over kunnen geven.

Mij is het niet duidelijk.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Islaminside schreef:Dit zeg ik steeds de god van Ibrahim (Vzmh) is dezelfde als die van Jezus (vzmh) als die van Mozes (Vzmh) als die van David (vzmh) als die van Mohammed (vzmh).
Waarom noemt een moslim God dan niet bij zijn naam zoals Ibrahim die kende? 7000x komt die naam voor in de boeken van God.
Alle profeten hebben de boodschap verkondigt .
Ik vermoed dat Islaminside de betekenis niet weet van de vroegere profeten. Die profeten hadden een waarschuwende opdracht van God met een daaraan vebonden voorspelling. De profeet zelf moest nog in leven zijn als de voorspelling uitkwam. Alleen zo was de profetie rechtvaardig en controleerbaar. Had de profeet eigener gelegenheid geopenbaard en dus niet in opdracht van God, en de profetie kwam niet uit, dan werd hij ter dood gebracht overeenkomstig de wetten van God aan Mozes geopenbaard.
Namelijk geef Allah zijn alleenrecht op aanbidding en ken hem geen deelgenoten toe.Het punt gaat daarom niet hierom, daar is iedereen die gewoon nadenkt van overtuigd.


Het zal God worst wezen wie of wat je aanbidt. De Almacht, de verhevene boven de wereldwezens heeft een ieder van ons toegerust met armen en benen en een verstand met daaruit voortvloeiend een vrije wil. Stel je nu eens voor dat iedereen slechts de wil van die analfabete arabische zogenaamde zelfbedachte profeet van God uit de woestijn had opgevolgd tot en met nu toe, wat was er dan van de wereld terecht gekomen?

Daar weleens over nagedacht, Islaminside? Gods wegen zijn ondoorgrondelijk. Maar een sterfelijk mens zoals Mohammed die meent God neer te moeten zetten als een eersteklas viespeuk en maffiose griezel, die wens ik hier, inclusief zijn volgelingen, niet langer meer te zien of aan te horen. Angst voor God betekent hetzelfde als angst om vooruit te komen. Dat is een uiterst verwerpelijke houding tegenover de almachtige Schepper, een lafhartige houding tegenover God.

Keer op keer, jaar in jaar uit in de geschiedenis van de joden contra de arabieren, zagen we de angst en onkunde van de arabieren. Het intelligente krachtdadige optreden van de joden tegenover een enorme meerderheid van deze lafhartige arabieren monde elke keer uit in een glorieuze overwinning voor de joden - het uitverkoren volk van God - en nooit meer uit te wissen vernederende nederlagen van de arabieren die voor eeuwig in de geschiedenisboeken staan opgeschreven. Nadenken, hersens gebruiken, het goede willen doen en niet het slechte achterbakse. Helaas voor de arabische allahtone islamaanhanger in de religieuze zandbak van de zelfbedachte god ’allah’, de god zonder naam!

Of de moslim past zich aan, en eert God door met zijn verstand en vrije wil, te doen wat goed is in de ogen van God en een bijdrage te leveren aan de vooruitgang van de mensheid. Als het aan de islam ligt - en dat weet jij drommels goed, manneke - dan verkeerden wij met z’n allen hier nog steeds in een erbarmerlijke deplorabele situatie van kommer en kwel. Maar dankzij Gods gaven die Hij in mensen gelegd heeft, zien wij vooruitgang in de ontwikkeling van de mensheid. Mozes kende geen internet of computer. Maar het zijn voornamelijk de joden - Gods uitverkoren volk - die onze beschaving vorm hebben gegeven. IN ALLES!

De islam bestaat nog steeds bij de gratie van het verzamelen en oprapen van de kruimels, achtergelaten door de voortbrengselen van al de joodse wetenschap en techniek.
En ik hoef geen belonig , wat ik wil is dat ik voor de straf van het hiernamaals gered wordt en dat mijn broeders en zusters gered worden of beter gezegd dat de mensen ervan gered worden .
De straf vindt de moslim in zijn eigen ik, zijn onwetendheid, zijn onkunde en niet willen leren, zijn afwachtende houding. Alsof God een slaafje is van elke mohammedaan, en hij voor een stelletje zuigelingen zorg moet dragen. Wij weten niets van God. Maar een God die zo nodig moet straffen is niet anders dan een onmachtige god en heeft meer weg van Satan in eigen persoon. Heeft God misschien Satan aangesteld om de mens tot het kwade te bewegen? Het zou mij niets verbazen omdat al die ongeletterde moslims zo slecht over God denken.
En hij Allah wijst en wees ons het weg naar het paradijs .
Doe me nou aub een lol en ga God niet neerzetten als een verkeersagent.
Keer op keer en het lijkt steeds of wij terugverlangen en dat wij ons zelf willen vastketen door afgoderij , door lusten, door verlangens,door veelgodendom, kennen jullie nou de echte waarde van dit geloof ???
Moslims wel, maar ik heb nergens last van. Ik laat God met rust. Maar wat doen moslims? Die maken er een zelfbedachte heidense kleretroep van met hun lusten en verlangens. Zij bonken met hun voorhoofd op de grond met hun kont omhoog richting ’allah’ - lekker fris hoor. En of dat niet genoeg is, steken zij bijna hun neus in de kont van hun voorganger die ook plat op de grond ligt. Het internet heeft genoeg plaatjes over dit soort wellustige moslims vol verlangen om God als de eerste de beste idioot te beschouwen. En wat te denken van al die rondjes om de kabala met de heilige steen? In 2006 werden nog 350 moslims onder de voet gelopen vanwege hun uitbundige wellust tot ’allah’. En dan negeren wat God goed acht voor de mens: voedsel dat rijkelijk voorhanden is? NEE, zegt de moslim, wij gaan lekker een maand lang dat voedsel van God weigeren in onze maag. Wij doen wat slecht is in de ogen van God en de medici. Wellust, opdringerigheid tegenover God is niets anders dan het uitoefenen van paganisme door middel van allerlei rituele handelingen die je voornamelijk nog in de oerwouden van Centraal Afrika tegenkomt en in de Westerse beschaving waar zich groepen niet geassimileerde moslims bevinden.
Zijn jullie bewust van de verademing , rust , zekerheid en vrede dat het geloof met zich meebrengt?
Meen je dat nou echt? Verademing - rust - zekerheid - vrede? Heb je het hier over een Westerse democratie anno 2007?
Kijken wij naar de vele rechts extremistisch fascistische islamitische landen in de wereld van de islam, dan zien wij een niet aflatende geweldpleging van terreur uit naam van ’allah’ en zijn profeet, de man met het grote zwaard - nou ja, explosieven had Mohammed niet, maar het komt op hetzelfde neer, nietwaar? Pakistan, India, Indonesië, Saoedi-Arabië, Egypte, Irak, behalve Iran, zijn het moslimlanden waar moslims elkaar of andersdenkenden uit de weg ruimen om plaats te maken - net zoals Mohammed met het zwaard dat deed - voor de gezellige islam.

Islam, dat staat voor de leer van de angst voor ’allah’. Een god die door de islam is neergezet als de grootste saddistische beul aller tijden. Een ’allah’ die in staat is om eeuwig te smullen en te genieten van het aanschouwen van levende mensen in een brandend vuur waaruit helse pijnen voorafgegaan worden door een nooit meer afstervend geluid van gillende mensen die smeken om hun dood. Maar ’allah’ lacht, kijkt toe en met zijn saddistische genoegens zorgt hij ervoor dat het vuur nog hoger oplaait. ’Allah’s’ niet aflatende dolle pret om zoveel leedvermaak bij al dat gegil van die reddeloze moslims die het uitgillen van de pijn in het braadvuur van ’allah’ de barmachtige dat nooit zal ophouden, kan ons als christenen en ’ongelovigen’ niet met plezier vervullen.

SLECHTS WIJ ZIJN BARMACHTIG. WIJ GUNNEN DE MOSLIM MET ZIJN ZELFBEDACHTE WAANZINNIGE GOD ZIJN STRAF VOOR HET LASTIG VALLEN VAN ONZE BESCAVING. MAAR WIJ ZULLEN DE MOSLIM NOOIT IN HET VUUR GOOIEN, NOCH GESELEN OF MET STENEN BEKOGELEN, NOCH EEN HAND AFHAKKEN

Moslims (meestel Marokkaanse rotjochies) krijgen voor hun veelvuldig gepleegde misdaden bij onze god een snoepreisje aangeboden, of worden vergezeld van een sociale begeleider van ’s morgens tot ’s avonds. Kortom, zij worden in de watten gelegd.
Om je beloningen voor je bewezen diensten in ontvangst tenemen.
Is dit geen verademing ?? . Bied dit geen rust ??
In werkkampen, levenslang opsluiten die zogenaamde culturele hoogbegaafde islamitische Marokkaanse rotjochies. Dat geeft dan zeker rust!
Terwijl iedereen achter zijn lusten aanloopt en in de duisternis tast. Heb jij je losgemaakt van je lusten. En ga je door het leven als een dienaar van een schepper.


Niet door op je luie reet te zitten, maar door je verstand te raadplegen en te laten werken voor het gemeenschappelijk belang.
De meeste mensen presenteren zichzelf door te verwijzen naar hun komaf , rijkdom ,maatschappelijke positie enz.
Dat is zeker niet goed, maar valt nog wel mee. Moslims hier in Nederland durven niet meer terug naar hun thuisland omdat zij hier door hun ver-weg familie min of meer als miljonairs worden aangerekend. Hoezo verwijzen naar hun komaf?
Maar de gelovigen presenteren zich als de dienaar van Allah.
De gelovigen die in contact staan met de almachtige .
En ik maar denken dat christenen en ’ongelovigen’ de telefoon, TV, internet, sateliet, etc. hadden uitgevonden om met elkaar in contact te staan. Als moslims al in contact kunnen staan met die almachtige, zullen zij op zijn minst die uitvindingen van de ’ongelovige wereld’ nodig hebben. Geef mij voor alle zekerheid ook maar het adres van die almachtige, mocht ik toevallig eens in de buurt zijn.

De gelovigen die genoegen nemen met het allerbeste .
Ik neem aan dat ook een moslim een TV heeft, een koelkast, een fiets, auto, een computer, wasmachine, stromend zuiver bacteriëvrij kraanwater, electriciteit, gasfornuis, etc. Allemaal het beste waar de moslim genoegen mee neemt. Met dank hiervoor overigens aan de ’ongelovigen’. Huichelarij is de ’oprechte’ moslim niet vreemd.
En dus Mohammed (vzmh) als voorbeeld , leraar en als ideaal neemt.
VZMH - Waarom zeggen jullie dat nou altijd? Die man was Jezus niet! Die Mohammed staat in de geschiedenis bekend als een legeraanvoerder op een infanterie-kameel met in zijn hand een enorm groot vlijmscherp krom religieus zwaard waarmee hij duizenden mensen heeft omgebracht. Vrede zij met hem? Ja, ja, maar eerst een aantal jaren hier in de lik zitten in Den Haag vanwege al zijn begane oorlogsmisdaden.

Terwijl anderen zich bekommeren over de toekomst.
Ja ja, het profiteren is vooral de Marokkaanse moslim niet vreemd. Die hoeft zich geen zorgen te maken over zijn kindertoeslag, zijn uitkeringen, zijn huurtoeslag, etc. Dat doen wij wel voor hem. En alsof dat nog niet genoeg is, verdwijnen jaarlijks honderden fietsen boven op het dak van de auto richting Marokko.
En wat hen morgen zal brengen aan zorgen en onzekerheden .
Hebben wij gelovige onze vertrouwen gesteld op Allah Sbht ,
De alwetende.
Fout! De moslim leeft in een niet aflatende angst voor zijn zelfbedachte ’allah’. Hij heeft geen enkele zekerheid. In Indonesië, het grootste moslimland ter wereld is diaree de tweede doodsoorzaak - om maar iets te noemen over het vertrouwen van de islamaanhanger in de islam en zijn erbij bungelende ’allah’. Vertrouwen heeft de moslim NIET IN ALLAH GESTELD, MAAR IN HET ONGELOVIGE WESTEN. In Keulen in Duitsland is één op de drie inwoners een moslim!!! Zonder het rijke ’ongelovige’ westen zou de allahtone islamaanhanger straatarm zijn.
En weet je dat hij jou toekomst reeds heeft bepaalt .
Dat zou best eens kunnen. Het verbaast mij dan ook niets dat de islam tot nu toe niets in petto heeft gehad voor de toekomst van al zijn allahtone islamaanhangers. Behalve armoede, ammoede, analfabetisme, analfabetisme en zand, dor en droog zand. Kijk naar het land Israël. Van het dorre zand van de islambewoner omgetoverd tot vruchtbaar land door de niet-moslim. Indonesië, het grootste moslimland ter wereld kent als tweede doodsoorzaak diarree. Ik herhaal het nog maar even! En Saoedi-Arabië? Hebben zij soms zelf de olie met emmertjes naar boven gehaald?

Terwijl anderen in elkaar storten . Wanneer hen iets slechts overkomt. En geen verklaring hiervoor kunnen geven .
De verklaring? De islam! Die als geen ander weet hoe jezelf met godsdienstwaanzin en geweld het paradijs in te blazen.
Weten de mensen dat beproevingen bedoeld zijn als toetsing en om op te klimmen , hoger op te klimmen in de rangen bij Allah sbht.
Om de hoogste standen te bereiken in het paradijs .
Ja ja, Over standjes van ’allah’ gesproken. Toetsen doe je overigens met direct waarneembaar resultaat. Anders is het geen toetsen, druiloor!
Het zijn zij die zich geduldig opstellen ten tijde van beproevingen . Zij zijn het die de ware gelovigen zijn .
Ja ja, wij kennen geen geduldige islamaanhangers. Alleen maar schreeuwerige opdringerige en explosieve allahtone islamaanhangers. Misschien ben jij wel de uitzondering die de regel bevestigt. Waarvoor hulde! Laat niet onverlet, dat je wel lid bent van die explosieve club die zich islam noemt en de man met het grote vlijmscherpe kromme zwaard adoreert, inplaats van ter beschikking te stellen van een nog op te richten tribunaal in Den Haag ter berechting van de misdaden tegen de mensheid door Mohammed.
Richten wij daarin tegen tot de poorten van de hemel. Richten wij tot Allah (sbht) .Wetende dat alle uitkomsten bij Allah (sbht) liggen.
De uitkomsten zijn ons volkomen duidelijk. Wij worden er dagelijks mee geconfronteerd.

Kijk beste Moh, die bijbel mag wat mij betreft direct in het heilge vuur. Maar er staan wel een heleboel interessante leerzame en goede dingen in. Houd daarom altijd het volgende voor ogen:

’Onderzoek ALLE dingen, en behoud het goed’.

En het allerbelangrijkste:
’DOE HET GOEDE EN HET ZAL JE VERHEFFEN!’

Dus niet gaan stilzitten totdat ’allah’ eens op visite komt. Het allerbeste en een Almacht waardig, is:

Toon respect voor God!

LAAT GOD MET RUST!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Ik wil eens een experiment uitvoeren: Islaminside, Chaima en nog een bende van die mensen opsluiten in een kamer met een Koran, een verzameling hadiths, pen en papier, lat, passer, en een rekenmachine.

Ik geef hun de opdracht om een eenvoudige vliegmachine te ontwerpen. Een simpele dubbeldekker is oke. De motor krijgen zij van mij. Ik geef hun 2 maand tijd (eten en drinken en andere noodzakelijkheden op mijn kosten, strikt halal uiteraard). Contact met de buitenwereld is toegelaten: men mag 3 telefoontjes doen, eentje naar een Imam, eentje naar een Ayatollah en nog eentje naar een Hamas-lid.

Na 2 maanden, als ze geen vliegbaar ontwerp hebben, onthoofd ik hen persoonlijk.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Ik geef hun de opdracht om een eenvoudige vliegmachine te ontwerpen.
Of ze in het ontwerpen van een vliegtuig op basis van de koran een bijdrage kunnen leveren is heel twijfelachtig.

Zet hun nu eens in een vliegtuig in volle vlucht, liefst vol met andere passagiers. De inventiviteit om het te laten vallen, op basis van de Koran, zal je versteld doen staan.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

BFA schreef:
Ik geef hun de opdracht om een eenvoudige vliegmachine te ontwerpen.
Of ze in het ontwerpen van een vliegtuig op basis van de koran een bijdrage kunnen leveren is heel twijfelachtig.

Zet hun nu eens in een vliegtuig in volle vlucht, liefst vol met andere passagiers. De inventiviteit om het te laten vallen, op basis van de Koran, zal je versteld doen staan.
Kapot maken, vernietigen, tegenhouden van de vooruitgang. Ouwe kerels die zich onder het wakend oog van de islam van elfjarige meisjes bedienen, geheel in de voetsporen van Mohammed. Gillen, schreeuwen, haat roepen en verspreiden, gewapend met stokken en zwaarden. Het vreugdevol verkondigen van sadistisch fascistische voorspellingen de god der wereldwezens aangaande. Afhakken van ledematen, lichamelijke martelingen door langdurige zweepslagen. Jezelf en daarbij tientallen onschuldige kinderen, moeders en oude mensen de benen en armen van het lichaam laten afrukken door jezelf op te blazen om ’allah’ de zelfbedachte god van een analfabete legeraanvoerder een dienst te bewijzen. Met je kont omhoog ’allah’ aanbidden. Om een dooie steen heenrennen. Je vrijwillig laten doodtrappen in een optocht voor ’allah’ in het paradijs van Mekka. En ga zo maar door met het beschavingsbeeld van een meute achterlijke culturele barbaren waar de honden geen brood van lusten.

Maar iets uitvinden of een enkele bijdrage leveren ter verbetering van het bestaan van de mensheid? HO MAAR!

GILLEN EN SCHREEUWEN. ALLAH AKBAR! ALLAH AKBAR! GILLEN EN SCHREEUWEN - KONT OMHOOG - ALLAH ALLAH ALLAH!

Allah? Waar hebben we het over? De zelfbedachte woestijnallah doet niets! Die is zo lui als een uitgedroogde kameel en gedraagt zich derhalve als een grote woestijnbacterie met het dodelijke virus van onkunde en diarree.

LAAT GOD MET RUST ALS JE HEM NIET BELACHELIJK MAKEN WILT
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Islaminside
Berichten: 696
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 6:39 pm

Bericht door Islaminside »

Het zelfde als die van Ariel toen ze zei de hel bestaat niet . Het kan niet enz.
BFA en Hans
2de lachbui.
De hel is verzonnen Moh
.

Ja dat zeggen de ongelovigen maar zij geloven niet de. De meerderheid van mensen vermijdt om over de hel na te denken hoewel zij zich van het bestaan van het hiernamaals bewust zijn. Nadenken over de bittere spijt van de hel belooft zeker een leven, dat toegewijd is aan Allah. Op zijn beurt moedigt dit iemand aan om al zijn daden en gedragingen in het leven opnieuw te oriënteren in toewijding voor de wil van Allah. Anders zal men diepe spijt voelen. In de poging henzelf te bevrijden van deze spijt, negeren mensen het bestaan van de hel. Zij pogen de ernst van de zaak te verlichten door uitspraken als: "Ik denk niet dat men voor eeuwig in de hel zal verblijven" of "ik denk niet dat Allah Zijn dienaren zo zwaar zal straffen." Dit zijn zeker leugens. Bovendien pogen zij deze leugens te baseren op de barmhartigheid van Allah. Het feit is gewoon, dat deze mensen hierover onwetendheid bepleiten.

De hel is de plaats waar Allah's eigenschap van rechtvaardigheid zich volledig manifesteert. Natuurlijk zal de beloning voor degenen, die leven om de tevredenheid van Allah te verdienen gedurende hun hele leven niet hetzelfde zijn als zij, die het kwaad gehoorzamen en tegen Allah in opstand komen. Allah zal Zijn trouwe dienaren belonen met het paradijs waar zij tot in de eeuwigheid zullen verblijven. Aan de andere kant zullen de ongelovigen in de hel gestraft worden, een plaats van ondraaglijke marteling.

Allah is beslist barmhartig; echter het denken aan alleen Zijn barmhartigheid en vergeving zou een persoon doen falen om Zijn andere eigenschappen te kennen. Men zou ook op de hoogte moeten zijn van de andere eigenschappen van de Schepper: Allah neemt wraak op Zijn opstandige dienaren en Hij straft. De hel is de plek waar Allah deze twee eigenschappen zichtbaar zal maken. Met andere woorden, zelfs als mensen zich inspannen om het te vergeten, is de realiteit van de hel altijd daar om de ongelovigen te omringen en zij die een andere weg volgen dan de weg van Allah.

Bepleit dus nooit onwetendheid over het bestaan van het hiernamaals. Zich inspannen om er niet aan te denken, of het te negeren, zal niemand van de zware straf redden. Integendeel, zullen mensen, die dit feit negeren en hun eigen lusten volgen, voor eeuwig in de hel verblijven als Allah het wil. De hel zal "het trefpunt" worden van al deze mensen. (Surat al-Hijr: 43

Allah heeft het paradijs gecreëerd, verfraaid met Zijn gunsten, voor Zijn trouwe dienaren die serieuze stappen ondernemen om Zijn aangename tevredenheid gedurende hun leven te verkrijgen. Allah beschrijft de schoonheid van het paradijs in vele verzen :

Er zullen gouden schalen en bekers worden rondgereikt en er zal daarin alles zijn wat de zielen zich wensen en waar de ogen van genieten. En gij zult daarin vertoeven.(Surat az-Zukhruf 43:71
De pracht en praal van het paradijs gaan boven ieders voorstellingsvermogen. De Qoer-aanische woorden die allerlei verschillende verrukkingen beschrijven (Surat ar-Rahman: 48 illustreren zeker een levendig beeld van de werkelijke aard van het paradijs. Er bestaan grootse bezittingen voor de gelovigen. Het paradijs is de plaats, wat door Allah speciaal voorbereid is voor de gelovigen. Daarin staan prachtige paleizen, tronen verfraaid met edelstenen, kleding gemaakt van zilveren kralen, goud en parels, rivieren van honing, en eindeloze vruchten. Hiermee worden de gelovigen voorzien in het paradijs. Het paradijs is een eeuwige beloning voor de gelovigen en een uitdrukking van Allah's scheppingskracht. Bepleit dus nooit onwetendheid over het feit, dat het paradijs overvloedig is van glorieuze gunsten, die niet te vergelijken zijn met hun tegenhangers in dit leven.

Er is natuurlijk een andere plaats waar Allah's weergaloze scheppingskracht zich kenbaar maakt. De hel, die voor de ongelovigen is gecreëerd is zeker een andere uitdrukking van Allah's rechtvaardigheid. De hel is in het bijzonder gecreëerd voor mensen, die het feit van het hiernamaals minachten, voor deze wereld leven en in opstand komen tegen Allah. Precies als de manier waarop het paradijs verfraaid is met ongewone gunsten, zal de hel ook uitgerust zijn met verscheidene soorten marteling.

Ongelovigen zullen voor al het immorele gedrag waar zij zich in het leven mee bezig hebben gehouden, gestraft worden. De straf zal zeker de glorie van Allah weerspiegelen. In de hel zullen mensen ieder moment onderworpen worden aan hevige marteling. Door middel van huidverscheuring, vleesverbranding, de enige drank van de mensen in de hel zal bloed en pus zijn. Hun hemden zullen van vuur gemaakt worden. Evenzo zullen zij op bedden van vuur liggen. Kort samengevat, elk moment in de hel zal vervuld zijn met lijden.

Allah geeft in de Qoer-aan een duidelijke beschrijving van de marteling, die de ongelovigen in de hel zullen ondergaan. Geen notitie nemen van dit feit is in geen geval een weg om er aan te ontkomen. Integendeel is het bewust zijn van dit feit en tegelijkertijd angst voor Allah voelen, de enige weg naar eeuwige verlossing van de mensheid.

Een ander onderwerp, wat veel mensen over de hel negeren is de feit dat de marteling in de hel voor eeuwig zal duren. Allah beschrijft dit feit in de Qoer-aan als volgt:

En zij zeggen: "Het Vuur zal ons slechts voor een klein aantal dagen deren". Vraag hun: "Hebt gij dan een woord van Allah verkregen? Dan zal Allah Zijn belofte nooit breken. Of zegt gij iets over Allah, dat gij niet weet? Voorzeker, die kwaad doet en door zijn zonden is omringd - zij zijn de bewoners van het vuur; daarin zullen zij verblijven. Maar zij, die geloven en goede werken doen, - zij zijn de bewoners van de hemel, daarin zullen zij verblijven. (Surat al-Baqarah 2: 80-82

Zoals de verzen vermelden, is de bestraffing in de hel eeuwig voor wrede ongelovigen. De mensen van het paradijs zullen er voor eeuwig verblijven. Allah vertelt in het volgende vers:

Voorzeker de hel ligt in een hinderlaag. Een tehuis voor de opstandigen. Die daarin lange tijd zullen vertoeven. (Surat an-Naba: 21-23

Allah's besluit over dit onderwerp is zeker. Dat is de reden waarom je nooit onwetendheid moet bepleiten over het feit, dat zolang je niet de Qoer-aan volgt, er geen verlossing zal zijn uit de hel. Zij die in opstand komen tegen Allah, en daardoor de hel verdienen, zullen daar voor eeuwige verblijven.

De manier waarop een persoon zich gedurende het verloop van zijn korte leven gedraagt, zal hem leiden tot de plaats waar hij tot in de eeuwigheid zal verblijven. Dit is zeker een belangrijk resultaat. Accepteren om in de hel voor eeuwig gestraft te worden slechts vanwege een beperkte levensduur van 60 tot 70 jaar is ONGETWIJFELD een ramp. Deze DUIDELIJKE ramp is met alle zekerheid bij iedere individu bekend. Wat mensen echter falen te begrijpen is het begrip "eeuwigheid".

Het woord "eeuwigheid" drukt een tijdsbestek uit dat nooit zal eindigen. Ongelovigen zullen er voor altijd blijven: zij zullen onderworpen worden aan marteling gedurende tien jaar, duizenden jaren, miljarden jaren, triljoen jaren. Triljoenen jaren betekenen nauwelijks wat ten opzichte van eeuwigheid. Allah drukt dit tijdsbestek in bovenstaand vers uit, door te zeggen. Die daarin lange tijd zullen vertoeven. (Surat an-Naba: 23

Daarom zouden we niet de problemen, die we in deze wereld te ondergaan moeten vergelijken met de eeuwige marteling, die in de hel geleden wordt. De hevigste pijn in deze wereld is slechts beperkt tot zes of zeven decennia. Zelfs de ernstigste ziektes hebben een medicijn, terwijl de marteling in de hel nooit zal eindigen. Bepleit daarom nooit onwetendheid over wat het begrip "eeuwig" betekent. Vergelijk de korte duur van deze wereld met een dergelijk eindloze levensduur. Probeer een tijdsbestek dat nooit zal eindigen te begrijpen.

Wanneer je de kans hebt om voor eeuwig in het paradijs te verblijven, vermijd dan om voor eeuwig in de hel gestraft te worden, een plaats van totale verschroeiing en vernietiging.
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Wanneer je de kans hebt om voor eeuwig in het paradijs te verblijven, vermijd dan om voor eeuwig in de hel gestraft te worden, een plaats van totale verschroeiing en vernietiging.
Ik kom terug. Ik hou van het leven op aarde. (zolang het niet Islamitisch is natuurlijk)
Test ik in een keer uit hoe het met de lessen van Buddha zit. Die heeft ook getoond door in een voorafbepaalde vorm terug te komen, dat reincarnatie kan.

In de Koran staan ook een paar verzen ivm reincarnatie.
Ken je die?
Als je ze kent, hoe sta je daartgenover en hoe rijm je dat met je paradijs.
ALs je ze niet kent, geef ik je ze deze avond wel. Daarna dezelfde vraag.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Plaats reactie