Varkensvlees gegeten

Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

't is klaar nadia.

Een varken wordt VETgemest: beenderen+vet
een schaap wordt gekweekt
en een koe wordt grootgebracht.

voilà we zijn er.
Dat er de laatste decennia varkensrassen werden gekweekt die mager vlees hadden en véél minder vet is informatie die voor nadia niet van belang is, want zij weet het beter en de boeren mesten hun varken nog steeds vet.

amen en uit.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

circe schreef:'t is klaar nadia.

Een varken wordt VETgemest: beenderen+vet
een schaap wordt gekweekt
en een koe wordt grootgebracht.

voilà we zijn er.
x
Laatst gewijzigd door nadia op wo mar 25, 2009 4:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

x
Laatst gewijzigd door nadia op wo mar 25, 2009 4:04 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Aminah
Berichten: 65
Lid geworden op: ma jan 14, 2008 11:27 am
Locatie: Belgie

Bericht door Aminah »

Varkensvlees is niet alleen vet maar ook vies.
Vraag maar aan elke slager die eens een klein wondje aan z'n vinger heeft gehad. Door het werken met varkensvlees krijgt hij er infecties in!
Ik wil geen beest eten die stront eet (en ook geen koeien of schapen die gevoerd zijn met slachtafval )
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

Aminah schreef:Varkensvlees is niet alleen vet maar ook vies.
Vraag maar aan elke slager die eens een klein wondje aan z'n vinger heeft gehad. Door het werken met varkensvlees krijgt hij er infecties in!
Ik wil geen beest eten die stront eet (en ook geen koeien of schapen die gevoerd zijn met slachtafval )
wat een onzin, je krijgt van het ene soort rauw vlees echt niet eerder een infectie dan het andere.
Allemaal broodje-aap verhalen.

Bovendien is rundervlees ook niet alles, wat dacht je van de gekke-koeienziekte??

Als je wat te zeiken hebt over vlees moet je gewoon vegetarier worden. Basta.
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Aminah
Berichten: 65
Lid geworden op: ma jan 14, 2008 11:27 am
Locatie: Belgie

Bericht door Aminah »

Grappig om te zien dat het beterweten zich niet beperkt tot het oogkleppen hebben m.b.t. religieuze zaken maar eigenlijk een levenshouding is.
Jammer om zo overtuigd te zijn van je eigen gelijk dat je niet meer gevoelig bent voor andersdenkenden....zelfs als het gaat over of varkensvlees wel of niet vet is.

Off course ga spelen zou ik zeggen, samen met Teva Teff, Migrantenjong, BFA en Ariel, want die gebruiken dezelfde oogkleppen, zo zullen ze het snel eens zijn over hoe de wereld inelkaar steekt.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Maar mijn beste Aminah. Stront aan de knikker.. :shock:
Als jij geen beesten eet die stront eten, dan moet je voortaan ook maar de kip laten staan. Kippen eten namelijk ook stront.

Dieren poepen natuurlijk ook. Die hebben allemaal weer heel andere poep, doordat ze heel anders eten. Je zult wel denken dat dat vies is, maar de kip eet meestal wel gezonde dingen en het varken kan de poep best nog wel gebruiken. Andersom vinden kippen poep van paarden weer lekker. Daar zitten vaak nog resten in van graankorrels. Op deze manier eten veel dieren elkaars poep op

Dit is zomaar een advies hoor. Je hoeft je er niet aan te houden.
Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Aminah schreef:Grappig om te zien dat het beterweten zich niet beperkt tot het oogkleppen hebben m.b.t. religieuze zaken maar eigenlijk een levenshouding is.
Jammer om zo overtuigd te zijn van je eigen gelijk dat je niet meer gevoelig bent voor andersdenkenden....zelfs als het gaat over of varkensvlees wel of niet vet is.

Off course ga spelen zou ik zeggen, samen met Teva Teff, Migrantenjong, BFA en Ariel, want die gebruiken dezelfde oogkleppen, zo zullen ze het snel eens zijn over hoe de wereld inelkaar steekt.
Dus ik begrijp nu van jou dat alle mensen die het niet met je eens zijn oogkleppen op hebben? :shock:
Wanneer gaan wij eens praten over de dood en de angst voor de dood Aminah. En wat doe je lelijk tegen me. Dat doe ik toch ook niet tegen jou? Ik ben nu helemaal verdrietig.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Aminah schreef:Varkensvlees is niet alleen vet maar ook vies.
Vraag maar aan elke slager die eens een klein wondje aan z'n vinger heeft gehad. Door het werken met varkensvlees krijgt hij er infecties in!
Ik wil geen beest eten die stront eet (en ook geen koeien of schapen die gevoerd zijn met slachtafval )
Aminah schreef:Grappig om te zien dat het beterweten zich niet beperkt tot het oogkleppen hebben m.b.t. religieuze zaken maar eigenlijk een levenshouding is.
Jammer om zo overtuigd te zijn van je eigen gelijk dat je niet meer gevoelig bent voor andersdenkenden....zelfs als het gaat over of varkensvlees wel of niet vet is.

Off course ga spelen zou ik zeggen, samen met Teva Teff, Migrantenjong, BFA en Ariel, want die gebruiken dezelfde oogkleppen, zo zullen ze het snel eens zijn over hoe de wereld inelkaar steekt.
Broodje aap.
Die van het ergste soort, broodje moslimaap.
Laatst gewijzigd door Teva Teff op di jan 22, 2008 12:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Ariel schreef:Maar mijn beste Aminah. Stront aan de knikker.. :shock:
Als jij geen beesten eet die stront eten, dan moet je voortaan ook maar de kip laten staan. Kippen eten namelijk ook stront.

Dieren poepen natuurlijk ook. Die hebben allemaal weer heel andere poep, doordat ze heel anders eten. Je zult wel denken dat dat vies is, maar de kip eet meestal wel gezonde dingen en het varken kan de poep best nog wel gebruiken. Andersom vinden kippen poep van paarden weer lekker. Daar zitten vaak nog resten in van graankorrels. Op deze manier eten veel dieren elkaars poep op

Dit is zomaar een advies hoor. Je hoeft je er niet aan te houden.
Vriendelijke groet.
Oei Ariel... nu ga je een heleboel mensen ongerust gemaakt hebben.

Maar alle gekheid op een stokje:

Dit draadje laat duidelijk zien hoe diep sommige vooroordelen zitten, en hoe weinig mensen zich realizeren dat de huidige realiteit totaal anders is dan eeuwen geleden.

Blijkbaar is het voor sommige mensen onmogelijk om zich voor te stellen dat de huidige generatie slachtvarkens een totaal ander ras zijn dan de slachtvarkens van vb. twintig jaar geleden! Het is zelfs zo dramatisch dat de originele varkensrassen nu bijna uitgestorven zijn en men speciale kweekprogramma's opzet in kinderboerderijen etc.
Het "vetgemeste" varken, Nadia, is dus praktisch uitgestorven, je zal naar speciale kinderboerderijen moeten gaan om er nog een paar tegen te komen.

Zo is het natuurlijk ook ridicuul om te veronderstellen dat die slachtvarkens tegenwoordig menselijke uitwerpselen geserveerd krijgen. (het eten van eigen uitwerpselen is geen enkel bezwaar, of het voedsel nu eerst door de darm werd uitgepoept, of zoals bij runderen naar een paar andere magen wordt geleid maakt niet zoveel verschil).
Het probleem zat hem vooral in de parasieten, die in een kringloop terechtkwamen: de eitjes zaten in het varkensvlees, vlees werd gegeten, eitjes kwamen uit en worden wormen in de menselijke lichamen, die worden leggen eitjes, mensen poepen die eitjes uit en de varkens eten die eitjes terug op, waarna heel het boeltje opnieuw kan beginnen.

Maar dit is voor Aminah van geen enkel belang, laat staan dat ze enige interesse voor de wetenschappelijke ontwikkelingen zou kunnen opbrengen.

Nu, geen haar op mijn hoofd denkt eraan om honden of kattenvlees te nuttigen. Alleen: ik weet tenminste en geef ook toe dat dit een zuivere psychologische achterliggende reden heeft en niks te maken heeft met leef- of eetgewoonten van katten en honden.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Off course ga spelen zou ik zeggen, samen met Teva Teff, Migrantenjong, BFA en Ariel, want die gebruiken dezelfde oogkleppen, zo zullen ze het snel eens zijn over hoe de wereld inelkaar steekt.
Oogkleppen, zelfs mijn paard draagt die niet. Dat dier heeft dan ook gen dubbele moraal.
Die dubbele moraal is bij jou zou erg dat hij in de ogen prikt. ALs er iemand oogkleppen draagt ben jij het wel. Al is het maar om je spiegelbeeld zonder dat prikken te kunnen bekijken.

Jij veroordeelt de inquisitie. Heb jij groot gelijk in. Ik veroordeel de inquisitie ook, samen met alle systemen die op dezelfde manier mensen veroordelen en hun relaties op ongelijkheid en apartheid baseren. Daar zie ik geen plaats voor in deze wereld.

Jij blijkbaar wel. Je veroordeling van de inquisitie houdt geen veroordeling van de ergere en wredere Shariawetgeving in. Die verdedig jij als kultuurgebonden. De andere kultuur in de Islamterritoria maakt dat de mensen ginder vol blijheid onder de tirannie van Sharia gebukt lopen.

Inquisitie vindt zijn oorsprong in Sharia. Eén van beide goedkeuren, diegeen die van Islam afkomstig is, is een punt van dubbelle moraal dat erg opvallend is en prikt.
Genoeg mensen die in de Islamterritoria die onder de tirannie van Islam onderuit willen. Natuurlijk niet diegenen die denken dat het een gemakkelijke manier van promotie is.

Ik hoop voor jou dat je ingebeelde promotie door je ijver van achter Saharia aan te lopen je geen degradatie oplevert.

Kijk dit filmpje eens, krijg je een beter begrip van wat je in de Islamterritoria te wachten staat.

http://www.memritv.org/clip/en/1657.htm

Dat weet jij natuurlijk. Daarom wil je hier niet uit het westen weg. Jou kan je religieuze dweperij je misschien nog promotie opleveren. wat ivm je dochters en kleindochters. Plaats je hen met de glimlach in die toestand van slavernij, zonder mogelijkheid tot ontsnapping.

Over je religie. Jij vindt dat je het recht hebt om je religie hier in alle vrijheid in het Westen te beoefenen. Geen probleem daarmee. Onze maatschappij is gebaseerd op de vrijheid van te geloven wat je wil niet geloven hoort daar ook bij. De vrijehid van creativiteit en onderzoek die onze maatschappij gebracht heeft waar ze is kan niet verderbloeien zonder die eerste absolute vrijheid.

Maar, één grote maar. Er is niets verkeerd om aan die vrijheid van religie voorwaarden te stellen. Dit om de suprematie van mogelijke religies die zich boven de ander stellen er van tussen te purgeren.
Stelt één religie zich boven de andere, voelt één religie zich geroepen om de andere religies te bestrijden en te onderwerpen, is de vrijheid van creativiteit en onderzoek om zeep.

De enige voorwaarde om de supremtische influx van een religie te bestrijden is wederkerigheid. Niets verkeerd om de voorwaarde van wederkerigheid te stellen.

Die wederkerigheid ontbreekt volledig in jouw visie, miss 'wen er maar aan'.
Samen met de eis van vrijheid van religie hier, verdedig jij de vervolging van alle andere religies en diegeen die niet geloven in de Islamterritoria. Weer verdedig je dat op kulturele gronden.
Nog een punt van dubbele moraal bij jou dat in de ogen prikt.

Voorwaarde van wederkerigheid van vrijheid van religie niet voldaan in de Islamterritoria, zolang geen Islam hier. Op geen enkele manier. Niets aan de hand daarmee. Zelfde spel, zelfde spelregels.

Wat jij wil doen, hetzelfde spel spelen met regels die voor jou anders zijn dan voor je tegenspeler gaat niet op.
Dat is kinderachtig of tricheren.

Met kinderen speel je het spel maatschappelijke evolutie niet. Zij zijn nog niet bekwaam daarvoor. Missen nog te veel factoren in hun opvoeding.

Valsspelers geef je een laag pek en veren, dan: weg ermee.
Wen daar maar alvast aan. Moet jou niet moeilijk zijn, de hoeveelheid: 'wen daar maar aan' die je de anderen hier al om de oren hebt gelagen.

Zet jij je oogkleppen maar eens af. Zie hoe de wereld gevuld is met mensen met dezelfde universele aspiraties, met dezelfde universele talenten en ambities.

Leer eerlijk spelen. Leer mensen gelijk behandelen. Inplaats van achter promotie te jagen op grond van ingebeelde suprematiteit. Ingebeelde supremateit die enkel leidt naar het vernietigen van talenten en ambities en de vernedering van je medemens.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Aminah schreef:Grappig om te zien dat het beterweten zich niet beperkt tot het oogkleppen hebben m.b.t. religieuze zaken maar eigenlijk een levenshouding is.
Jammer om zo overtuigd te zijn van je eigen gelijk dat je niet meer gevoelig bent voor andersdenkenden....zelfs als het gaat over of varkensvlees wel of niet vet is.
Mag ik aannemen dat je geen kraanwater drinkt en uitsluitend mineraalwater? Anders heb je jezelf hier op dit forum onuitwisbaar belachelijk gemaakt als een van de grootste domoren.

Trouwens ik ben een andersdenkende. Ik geloof in de heilige theepot van ’allah’ die om de aarde suist met een zodanige snelheid dat hij technologisch niet valt waar te nemen. Daarom is die theepot ook goddelijk voor mij en kniel ik dagelijks 5x per dag op de grond, vol bewondering voor die almacht. En het leuke is, dat ik dan in mijn visioen elke keer weer een andere theesoort proef. Ik voel het in mijn diepste wezen - thee geeft mij de ware levenskracht. Daar kan geen varkensvlees, lamsbout of gegrilde kamelenbult tegenop.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

hoe de wereld inelkaar steekt.
Heel makkelijk volgens Moslims. De Islamterritoria en het nog te veroveren gebied. Opdeling volgens religie.

Op een wereldkaart geeft het dit:

http://btw.imb.org/news_map.asp

Volgens ongelovigen is het iets anders. Daar zijn om het eenvoudig te houden: Vrije gebieden, minder vrije gebieden en Totalitaire gebieden waar niet het minste vrijheid heerst.

Op een wereldkaart geeft het dit:

http://www.freedomhouse.org/template.cf ... &year=2007

Leg de 2 kaarten nu naast elkaar op je scherm en vergelijk om te weten hoe de wereld in mekaar steekt. Het springt zo in het oog.

De Moslimterritoria overlappen bijna volledig de gebieden waar inplaats van vrijheid, totalitaire regimes en onderdrukking heersen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Het laatste foutje vind ik wel interessant want ik herinner me dat je er nogal als een mooie jodin uitziet,
Dit heb ik over het hoofd gezien.

Een mooie jodin bestaat niet. Joodse meiden zijn niet bepaald mooi, mijns inziens.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Chaimae schreef:
Het laatste foutje vind ik wel interessant want ik herinner me dat je er nogal als een mooie jodin uitziet,
Dit heb ik over het hoofd gezien.

Een mooie jodin bestaat niet. Joodse meiden zijn niet bepaald mooi, mijns inziens.
Daar denk ik toch anders over:

Afbeelding
RTFM
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Smaken verschillen.

Ik vind haar namelijk niet mooi. Bovendien vind ik het merendeel van de Joodse dames niet mooi. Uitzonderingen heb ik buiten beschouwing gelaten.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Afbeelding

Zij zien er niet slecht uit. Dit zijn Joodse vrouwen.

Nog een Jodin.
Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Met make-up is iedereen mooi. Schijn bedriegt.

Ik kan ook mooi zijn met make-up. Iedereen kan mooi zijn met make-up.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Chaimae schreef:
Het laatste foutje vind ik wel interessant want ik herinner me dat je er nogal als een mooie jodin uitziet,
Dit heb ik over het hoofd gezien.

Een mooie jodin bestaat niet. Joodse meiden zijn niet bepaald mooi, mijns inziens.
Maar geef toe, Moshe Dayan heeft karisma en sex appeal. Als ik een vrouw was, weet ik wiens foto ik in mijn portemonnee zou steken.

Afbeelding

Veel sexier dan Ahmed Yassin.

Afbeelding
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Je kan appels niet peren vergelijken!

Een man kan je niet vergelijken met een vrouw, en al helemaal niet met een man op leeftijd.

En ik zou toch voor Yassin kiezen. Het is mijn held.
Laatst gewijzigd door Chaimae op di jan 22, 2008 8:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Chaimae schreef:Je kan appels niet peren vergelijken!

Een man kan je niet vergelijken met een vrouw, en al helemaal niet met een man op leeftijd.
Dit zijn twee mannen, mijn beste. Vorige foto werkte niet.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:Je kan appels niet peren vergelijken!

Een man kan je niet vergelijken met een vrouw, en al helemaal niet met een man op leeftijd.

En ik zou toch voor Yassin kiezen. Het is mijn held.
Nou lieverd, Dat zegt veel over je. Maar ik denk dat je niet echt weer wie jouw held is.

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 101#117101

Een man die lid is van de Moslim Brotherhood en vrouwen als zelfmoordenares de hel in storten is niet mijn type van held.
Laatst gewijzigd door Ariel op di jan 22, 2008 8:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

en valse tongen beweren dat Yassin de baard was die er voor gezorgd heeft dat de eerste vrouwelijke zelfmoordenares Reem Raiyshi de 21 jarige moeder van twee kleine kinderen, zich opblies bij een checkpoint waarbij ze niet alleen haarzelf maar ook vier soldaten de dood in joeg.

Slechts een bewering, een mening dat staande wordt gehouden.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

En als je nu puur voor het uiterlijk zou gaan?
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Het innerlijke telt.

Als ik een keuze moest maken op basis van uiterlijk zou ik kiezen voor de Jood.
Plaats reactie