Israël, Gaza strook en Hamas.

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Israël, Gaza strook en de overige Palestijnen

Bericht door Ariel »

Wat sfeer plaatjes uit de hellhole Gaza.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En kijk de nazi vlag eens vrolijk wapperen. ( zou Teva ons al missen? ) :thinking:

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Israël, Gaza strook en de overige Palestijnen

Bericht door King George »

Gezellig winkelen in Gaza:

Afbeelding

Hier nog meer gezellig straatbeeld:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door King George op za apr 07, 2018 9:13 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Soort zoekt soort. What else is new?

Bericht door King George »

Nazi Palestine

Hitler's Plan for the Middle East and the Arab World

Auteurs: Klaus-Michael Mallmann en Martin Cüppers

Afbeelding

Samenvatting (Engels):
  • In 1941-1942, specific plans were being considered at the highest levels in Berlin to bring about the genocide of the Jews in Palestine. With the invasion of Egypt now in sight, Arab nationalists seeking to eliminate British and French mandates over Palestine, Lebanon, recruited the Grand Mufti of Jerusalem, Hadj Amin Al Husseini. The Mufti visited the Axis capitals and had several meetings with Adolf Hitler in Berlin. The process of extermination was actively planned, and the authors analyze the racist, ideological, political, and religious underpinnings of the potential realisation of that program within the context of another holocaust in the Middle East. About the Author Dr. Mallmann is the Director of the Research Center, University of Ludwigsburg and Professor of History at the University of Stuttgart. He is the author of several important studies on the Holocaust.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Israël, Gaza strook en de overige Palestijnen

Bericht door King George »

Ariel schreef:
Mahalingam schreef: Dat kan alleen maar betekenen: kweeksubsidie.
Waar ook subsidie op zit, is op sterven als martelaar, of als je gewond raakt tijdens de "mars of return " Dat levert geld op.
Hamas pays families of killed, wounded protesters

Hamas is paying the families of Palestinians killed or wounded during the violent protests at the Israel-Gaza border, many of whom are terrorists.
  • As “compensation,” Hamas is paying the families of Palestinians killed or wounded during the violent protests at the Israel-Gaza border, the terror group announced Thursday.

    Families of killed protesters, many of whom are terrorists, will receive $3,000; families of those seriously wounded will get $500, and $200 will be given to families of moderately wounded protesters.

    The decision was made in light of the difficult economic conditions experienced by our people in the Gaza Strip as a result of the continued Israeli siege,” Hamas stated.
Zo worden als martelaar gestorven kinderen dan nog een soort vroegpensioen. En ach, dan maken ze toch weer een nieuw kindje? Deze samenleving is dus gewoon top-down en bottom-up ongeneeslijk ziek.

Bedenk dat dit met ons belastinggeld ook door de Nederlandse overheid wordt gesubsidieerd!
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Israël, Gaza strook en de overige Palestijnen

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Israël, Gaza strook en de overige Palestijnen

Bericht door Ariel »

Column Jan Roos: Niet Israël, maar juist de Palestijnen hebben Palestina gekoloniseerd

Help die anti-Israëlkletskoek naar de Filistijnen.

Ik heb een uitgesproken hekel aan domme mensen met een uitgesproken domme mening. U begrijpt dan waarschijnlijk wel waarom ik om de meeste publieke anti-Israëloprispingen vaak eerst heel erg moet lachen, en dat er daarna toch nog een traan van verdriet over mijn wang rolt. Want wat een hemeltergende onzin wordt er verkondigd door dat kamp. En er wordt soms nog naar geluisterd ook. Kijk, ik ben pro-Israël, want waarom zo ik contra zijn?

Er zijn namelijk maar twee redenen om antipathie te hebben ten aanzien van de enige democratie in het Midden-Oosten. Eén: omdat je denkt dat er ooit een Palestina heeft bestaan en de Joden dat land hebben ingepikt. Of twee: omdat je gewoon een hekel aan Joden hebt. Om maar bij het laatste te beginnen: ik ben geen antisemiet, dus die valt direct af. Het fabeltje dat mensen zeggen anti-zionist te zijn, maar geen antisemiet, is aan mij niet besteed. Want als je die anti-zionisten eens pittig doorvraagt naar hun beweegredenen komt er uiteindelijk toch antisemitische bagger uit hun mond.

Voor reden één valt misschien iets te zeggen. Er zijn namelijk lang geleden redelijk veel mensen van huis en haard verdreven door het ontstaan van de huidige staat Israël, overigens mede door meerdere brute aanvallen van Arabische buurlanden. Alleen er valt nog meer tegenin te brengen. Laten we beginnen met het Palestijnse volk. Dat bestaat namelijk niet en heeft in de huidige vorm nooit bestaan. Ook het land Palestina is pas veel later verzonnen. De streek Palestina, vernoemd naar de inwoners van toentertijd, de Filistijnen, bestond echter wel al. Deze Filistijnen zijn overigens in het niets verdwenen na de verovering van het gebied door de Babyloniërs. Oftewel: de huidige Palestijnen zijn helemaal niet de oorspronkelijke bewoners van het gebied Palestina. En al zeker niet de erfgenamen die het land kunnen opeisen als dat van hen. Het is een samenraapsel van onder andere Bedoeïenen en Jordaniërs en waren immigranten van de streek, dus nu roepen dat hun land is afgepakt is baarlijke nonsens en geschiedkundig lachwekkend.

Dat er nu – totaal onbekende – Nederlandse artiesten André Rieu (u weet wel: die man die klassieke muziek heeft ver-SBS6-eerd) oproepen niet in Israël op te treden is zo verschrikkelijk triest. “Omdat Israël decennialang de rechten van Palestijnen schendt en een wrede militaire bezetting in stand houdt” schrijven ze op hun website en vergelijken Israël en passent met het apartheidsregime in Zuid-Afrika. Net zoals zoveel pro-Palestina activisten hebben ze zich blijkbaar nooit eens verdiept in de geschiedenis van het conflict of van de landen. Godzijdank heeft Rieu zijn oren niet laten hangen naar deze stupide oproep.

Dat kan je helaas van spelletjesmaker 999games niet zeggen. Zij noemen hun spel De Kolonisten van Catan, na klachten van hysterisch pro-Palestinavolk, alleen nog Catan. ,,Sommige mensen stelden dat we hiermee steun gaven aan de bouw van Joodse nederzettingen op de Westelijke Jordaanoever, een moderne vorm van kolonisatie”, aldus 999games. Ze hadden natuurlijk helemaal die naam niet hoeven aanpassen, maar alleen een simpel mailtje terugsturen dat de huidige Palestijnen ook allemaal kolonisten zijn van het gebied van de Filistijnen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Israël, Gaza strook en de overige Palestijnen

Bericht door Pilgrim »

Realiteit...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Israël, Gaza strook en de overige Palestijnen

Bericht door Pilgrim »

Hamas laat Gaza-demonstranten zwaaien met de nazivlag

Geplaatst op 8 april 2018

Afbeelding

In de meeste westerse landen zou men een demonstratie met nazisymbolen waarschijnlijk nauwelijks als een “vreedzame” demonstratie omschrijven (de nazi-agenda is immers ook alles behalve vreedzaam).

Daarom moet je je afvragen waarom de internationale mainstream media er zo mee bezig is om de demonstraties langs het grenshek met de Gazastrook met zulke woorden te omschrijven.

Vergeet de duizenden brandende autobanden, het joelen van de rondvliegende stenen en Molotovcocktails en het gebruik van wapens en bommen (waarover nauwelijks bericht werd). Het feit dat bij de onlusten afgelopen vrijdag een vlag met het hakenkruis wapperde, zou ons allemaal duidelijk moeten maken van welke aard deze “vreedzame demonstraties” zijn.

Minister-president Benjamin Netanyahu maakte duidelijk: “Ik neem mijn hoed af voor de soldaten die ons beschermen tegen diegenen die net doen alsof ze over mensenrechten spreken, terwijl ze een nazivlag in hun hand houden. Dat is de naakte waarheid. Ze spreken van mensenrechten, maar willen in werkelijkheid de joodse staat vernietigen. Dat zullen we niet toestaan. We zullen voor de veiligheid van ons land zorgen.”

De nazivlag en de ideologie die hierachter zit, betekenen voor Israël evenals voor de Palestijnse nationale beweging maar één ding – het uitroeien van het joodse volk.

Bron: www.israelheute.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/04/08 ... -nazivlag/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Israël, Gaza strook en de overige Palestijnen

Bericht door Pilgrim »

“Gouwe Ouwe”...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Israël, Gaza strook en de overige Palestijnen

Bericht door King George »

Pilgrim schreef:
Hamas laat Gaza-demonstranten zwaaien met de nazivlag

Geplaatst op 8 april 2018

Afbeelding
Spoiler! :
In de meeste westerse landen zou men een demonstratie met nazisymbolen waarschijnlijk nauwelijks als een “vreedzame” demonstratie omschrijven (de nazi-agenda is immers ook alles behalve vreedzaam).

Daarom moet je je afvragen waarom de internationale mainstream media er zo mee bezig is om de demonstraties langs het grenshek met de Gazastrook met zulke woorden te omschrijven.

Vergeet de duizenden brandende autobanden, het joelen van de rondvliegende stenen en Molotovcocktails en het gebruik van wapens en bommen (waarover nauwelijks bericht werd). Het feit dat bij de onlusten afgelopen vrijdag een vlag met het hakenkruis wapperde, zou ons allemaal duidelijk moeten maken van welke aard deze “vreedzame demonstraties” zijn.

Minister-president Benjamin Netanyahu maakte duidelijk: “Ik neem mijn hoed af voor de soldaten die ons beschermen tegen diegenen die net doen alsof ze over mensenrechten spreken, terwijl ze een nazivlag in hun hand houden. Dat is de naakte waarheid. Ze spreken van mensenrechten, maar willen in werkelijkheid de joodse staat vernietigen. Dat zullen we niet toestaan. We zullen voor de veiligheid van ons land zorgen.”

De nazivlag en de ideologie die hierachter zit, betekenen voor Israël evenals voor de Palestijnse nationale beweging maar één ding – het uitroeien van het joodse volk.

Bron: www.israelheute.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron
https://ejbron.wordpress.com/2018/04/08 ... -nazivlag/
Die vlag zal dan denk ik niet gekocht zijn in een of andere winkel van zoiets als een esotherische gift shops vandaan zijn gekomen.

In Gaza hebben ze anderssoortige winkels:

Afbeelding

Dan is er geen twijfel meer verder mogelijk dat de swastika in zo'n winkel niet verwijst naar iets esotherisch, iets vanuit de Indus beschaving, maar gewoon naar iets anders. Bij een swastika op eeuwenoude monumentale gebouwen kan deze verwijzing naar geluk of vruchtbaarheid nog wel worden doorgetrokken, maar niet bij deze Pallezwijnse vlag. Een plaatje spreekt boekdelen.

Afbeelding

De linkse Godwinners krijgen het voorwaar nog moeilijk hoe dit nog goed te praten. Want de Pallezwijnen zijn zelf door de mand gevallen.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Israël, Gaza strook en de overige Palestijnen

Bericht door King George »

Alsof iemand die z'n ouders heeft vermoord zich in zelfbeklag hult dat hij nu wees is; Hoeveel gekker moeten we het nog willen hebben?


  • Woordvoerder Palestijnse Ministerie van Transport is boos dat Israel de import van autobanden naar Gaza even stopzet. Er is daar een tekort aan autobanden, beweert hij.

    Afbeelding
http://www.israellycool.com/2018/04/08/ ... one-story/
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Israël, Gaza strook en de overige Palestijnen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Het valt mij bij jou op King dat jij regelmatig dubbele posten plaatst. Dat wil zeggen dat jij na de ander zijns gelijke post. Dat zal vast niet opzettelijk gebeurd zijn. Maar je kunt hem in ieder geval nog wel verwijderen onder de gedachte van geen ruimte en mijn tijd onnodig verspillen. :wink2: [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Israël, Gaza strook en de overige Palestijnen

Bericht door Ariel »

Hans v d Mortel sr schreef:Het valt mij bij jou op King dat jij regelmatig dubbele posten plaatst.
Deze post is nieuw voor me.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Israël, Gaza strook en de overige Palestijnen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Hans v d Mortel sr schreef:Het valt mij bij jou op King dat jij regelmatig dubbele posten plaatst.
Deze post is nieuw voor me.
Klopt!

Het is volgens mij ook de eerste keer dat ik hier wat over zeg. Dat ik zei 'regelmatig' is, zoals bekend van mij, wat overdreven.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Israël, Gaza strook en de overige Palestijnen

Bericht door Pilgrim »

Gazastrook april 2018...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Israël, Gaza strook en de overige Palestijnen

Bericht door Pilgrim »

Arabische ondersteuning voor Israël in de sociale netwerken

Geplaatst op 10 april 2018

Afbeelding

De situatie was duidelijk. Hamas wist dat ze door sturen van tienduizenden Palestijnen, die moesten proberen het grenshek te doorbreken, in de media zou scoren tegen Israël, dat geen andere keuze had dan zijn grenzen te verdedigen.

Maar terwijl een groot deel van de westerse media niet in staat was om tussen de regels door te lezen (of er te drum mee bezig waren in te slaan op Israël), zagen in de Arabische wereld velen de schuld daar waar ze werkelijk ligt, bij Hamas.

Het cynische misbruik van de burgerbevolking door Hamas had een goed effect op de westerse media, maar wordt in de Arabische wereld al lange tijd veroordeeld, zelfs door diegenen die weinig sympathie voor Israël hebben.

Het Israëlische ministerie van Buitenlandse Zaken meldde dat zijn Arabischtalige sociale netwerken verbazingwekkend veel ondersteunende boodschappen gekregen zouden hebben na de onlusten van afgelopen vrijdag tussen Israëlische strijdkrachten en de door Hamas aangevoerde meutes langs de grens met de Gazastrook.

Van Saoedi-Arabië via Irak tot aan Jordanië toe zeiden veel Arabieren dat ze Israël bij deze huidige escalatie gesteund zouden hebben, terwijl ze Hamas ervan beschuldigden burgers in gevaar gebracht te hebben.

Iemand schreef: “Mijn hart is bij mijn joodse neven. Je komt niet om het feit heen dat de Palestijnse terreur van Hamas onvermijdelijk zal stoppen.”

Iemand anders uit Irak riep zijn Palestijnse broeders op zich niet door de terreuraanslagen van Hamas te laten koeioneren, die alleen maar schade zouden toebrengen aan de Palestijnen.”

Vanuit Jordanië kwam kritiek op Hamas duizenden autobanden in brand gestoken en zodoende een verwoestende luchtverontreiniging voor de kinderen van Gaza veroorzaakt te hebben.

Een commenter uit Saoedi-Arabië herhaalde Israël´s eigen verklaringen waarom de vrede met de Palestijnen nog niet bereikt is: “Het lijdt geen twijfel dat de terreurorganisatie Hamas iedere optie voor vrede blokkeert en ermee bezig is haat en geweld te verbreiden. Israël bezit internationaal erkende soevereiniteit.”

De Israëlische nieuwssite “Ynet” meldde dat het aantal ondersteunende boodschappen van Arabieren in de regio overeenkwam met het aantal vijandige nieuwsberichten tegenover Israël. Het was er opnieuw een bewijs voor dat er een herbezinning plaatsvindt. Een groot deel van de Arabische wereld begint een nationalistische Palestijnse beweging overbodig te vinden, die zich traditioneel verbonden heeft met de meest gehate spelers in de regio, zoals de Moslimbroederschap en Iran.

Bron: www.israelheute.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/04/10 ... netwerken/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Israël, Gaza strook en de overige Palestijnen

Bericht door Pilgrim »

Terroristen, GEEN vreedzame demonstranten
Israel's Foreign Affairs Min. - Gepubliceerd op 9 apr. 2018

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Israël, Gaza strook en de overige Palestijnen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De Palestijnse meute is niet voor niets al een keer vernietigend neergeslagen en een Arabisch land uitgejaagd.

Welk Arabisch land? Een linkse idioot zal het niet raden. Uit Jordanië. Waarom? Omdat de Palestijnse meute voornamelijk uit Arabische terroristen bestond onder leiding van het islamitische terroristenbeest Arafat.

Wat is dat eigenlijk de Palestijnse meute? Dat is een grote groep potsierlijke Arabieren die zich al 70 jaar geroepen voelt exclusief in het woestijnlandschap de status van vluchteling op te houden, uitsluitend om joden in een kwaad daglicht neer te zetten richting EU.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Israël, Gaza strook en de overige Palestijnen

Bericht door King George »

Pallywood: Neergeschoten Gazaanse ‘journalist’ was terroristenleider van Hamas

Afbeelding

Yasser Murtaja, de fotograaf van de Palestijnse Autoriteit die afgelopen vrijdag tijdens geweld langs de grens met Gaza werd doodgeschoten, was een Hamas ‘medewerker’ die op de loonlijst stond van de tereurorganisatie, zeiden bronnen op dinsdag.

Plaatje hierboven: Sakhnin, Noord-Israël, 7 april 2018. Israëlische arabieren betogen uit solidariteit met Terugkeer Mars in Gaza met plakaten met foto van ‘journalist’ Yasser Murtaja, die op vrijdag 6 april werd neergeschoten: “Israël doodt onze journalisten” [beeldbron: Arab Joint List]

Murtaja was een officier met de rang van majoor in het veiligheidsapparaat van Hamas, vertelden de bronnen aan de Hebreeuws-talige krant Walla!, eraan toevoegend dat hij had geprobeerd drones naar Gaza te smokkelen om informatie voor Hamas te verzamelen. De bronnen merkten op dat hoge militaire functionarissen van Hamas zijn begrafenis bijwoonden.

Na de onthullingen twitterde David Keyes, premier Binyamin Netanyahu’s woordvoerder van buitenlandse media:

“Blijkt dat de ‘fotograaf’ die in Gaza werd gedood een officier was in Hamas, een terroristische organisatie die de vernietiging van Israël nastreeft. Stond op de loonlijst van Hamas sinds 2011. Gebruikte zijn drone om informatie te verzamelen over Israëlische posities. Ontelbare verslaggevers noemden hem een ​​’journalist’. Zullen ze deze leugen corrigeren?”

Na Murtaja’s dood zei minister van Defensie Avigdor Liberman dat hij tijdens het protest een drone over de IDF-soldaten had laten vliegen:

“Ik weet niet of hij al dan niet een fotograaf is. Iedereen die drones boven IDF-soldaten stuurt, moet begrijpen dat hij zichzelf in gevaar brengt. We hebben tientallen gevallen gezien waarin Hamas-terroristen ambulances gebruikten, verkleed als Rode Halve Maan mdewerkers die zichzelf vermomden als journalisten. We nemen geen risico’s.”


https://brabosh.com/2018/04/11/pqpct-hv3/
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Israël, Gaza strook en de overige Palestijnen

Bericht door King George »

Vandaag vrijdag. Is het gebrek aan autobanden waar eerder nog over geklaagd werd en waarvan Israël de schuld kreeg al tenietgedaan?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Israël, Gaza strook en de overige Palestijnen

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Israël, Gaza strook en de overige Palestijnen

Bericht door King George »

Doden door explosie Gazastrook

5 min geleden in BUITENLAND

GAZA - Een ontploffing in het zuiden van de Gazastrook heeft aan vier Palestijnse militanten het leven gekost. Ze zijn vermoedelijk omgekomen door een ongeluk met explosieven. Het incident had plaats bij de stad Rafah. De Palestijnse autoriteiten bevestigen het aantal doden.

Volgens inwoners zijn de slachtoffers leden van de radicale beweging Islamitische Jihad. De groep liet in een verklaring weten te rouwen om „zijn strijders” die tijdens „voorbereidingen” zijn omgekomen. Daarmee worden doorgaans slachtoffers bedoeld die zijn omgekomen doordat eigen wapens per ongeluk afgingen.

Hulpverleners lieten in eerste instantie weten dat de explosie het gevolg van een Israëlische tankgranaat was, maar het leger van Israël sprak dat tegen. „Het Israëlisch defensieleger (IDF) is niet op de hoogte van IDF-aanvallen in het gebied rond Rafah”, aldus een woordvoerder.

De afgelopen twee weken zijn in de Gazastrook meer dan dertig mensen omgekomen. Palestijnse demonstranten begonnen op initiatief van de radicaal-islamitische Hamas met protestacties, naar aanleiding van de zeventigste verjaardag van de stichting van de staat Israël. Tegen de demonstranten wordt door Israël hard opgetreden.


De Telegraaf
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52066
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Israël, Gaza strook en de overige Palestijnen

Bericht door Mahalingam »

Zo te zien waren ze bezig om met hun plofspul ergens heen te rijden. Waarom ze dat met zijn vieren moesten doen is onbekend maar dat was wel sukkelig van ze.

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Israël, Gaza strook en de overige Palestijnen

Bericht door King George »

Ja moet je horen, iets gezellig willen vieren is natuurlijk gezelliger met z'n vieren dan in je eentje. Ik denk dat ze met z'n vieren een feestje waarbij andermans bloed zou gaan vloeien wilden vieren. Het liep alleen wat anders af. Ze vielen in hun eigen zwaard.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Israël, Gaza strook en de overige Palestijnen

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie