Islamfatsoensfascist betrapt met zes prostituees.

Teva Teff

Islamfatsoensfascist betrapt met zes prostituees.

Berichtdoor Teva Teff » Do Mar 13, 2008 9:46 pm

do 13 mrt 2008, 19:02 |
Agent betrapt met zes prostituees.
TEHERAN - Een agent in Teheran is zijn baan kwijtgeraakt nadat hij naakt in een hotelkamer was betrapt met zes prostituees. De agent, Reza Zarei, stond juist bekend als 'zedenprediker van de stad'.

Het afgelopen jaar had Zarei zich ten doel gesteld om de gesluierde dresscode van Islamitische vrouwen in Iran met harde hand af te dwingen. Honderden jonge mensen zijn het afgelopen half jaar gearresteerd omdat ze de Islamitische gedragsccode niet respecteerden.

Het bordeelincident was al twee weken bekend maar Zarei is afgelopen week pas afgetreden na vier jaar politiedienst, schrijft Farda news. De persbureaus in Iran maken overigens geen melding van de arrestatie.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/3551 ... ren__.html

BFA

Berichtdoor BFA » Do Mar 13, 2008 11:06 pm

Hoe kan dat.
In Iran zijn er geen prostituees.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

migrantenjong
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Berichtdoor migrantenjong » Vr Mar 14, 2008 1:13 am

Ik vraag mij nu af wat er met de arme meisjes zal gebeuren.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.

Teva Teff

Berichtdoor Teva Teff » Vr Mar 14, 2008 6:24 am

migrantenjong schreef:Ik vraag mij nu af wat er met de arme meisjes zal gebeuren.

Google: Resultaten 1 - 10 van circa 57.400 voor prostitutie iran (0,24 seconden)
Google: Resultaten 1 - 10 van circa 487.000 voor prostitution iran (0,24 seconden)

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Vr Mar 14, 2008 12:37 pm

Net goed voor die man.

Eens zien wat er met de man zal gebeuren.. Die zal heel wat zweepslagen moeten incasseren, maar mocht hij getrouwd zijn zal hij gestenigd worden.

De dames zullen 100 zweepslagen krijgen. En dit zijn de regels van Allah.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Vr Mar 14, 2008 1:31 pm

Chaimae schreef:...De dames zullen 100 zweepslagen krijgen. En dit zijn de regels van Allah.

Nee, het zijn de regels van Mohammed. Grappig is dat Mohammed zelf ook een sexmaniak was. Die agent handelt gewoon in de geest van Mohammed. Hahahaha!!!

migrantenjong
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Berichtdoor migrantenjong » Vr Mar 14, 2008 2:33 pm

Chaimae schreef:Net goed voor die man.

Eens zien wat er met de man zal gebeuren.. Die zal heel wat zweepslagen moeten incasseren, maar mocht hij getrouwd zijn zal hij gestenigd worden.

De dames zullen 100 zweepslagen krijgen. En dit zijn de regels van Allah.

En de regels van "allah" zijn toe te passen omdat?
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.

BFA

Berichtdoor BFA » Vr Mar 14, 2008 7:15 pm

Google: Resultaten 1 - 10 van circa 57.400 voor prostitutie iran (0,24 seconden)
Google: Resultaten 1 - 10 van circa 487.000 voor prostitution iran (0,24 seconden)

Daardoor is Iran het land met de grootste uitvoer van prostituees geworden.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Za Mar 15, 2008 2:33 pm

Seks en seksslavernij in de Islam

Sahih bukhari, boek 52: 7.62.137: “Wij kregen vrouwelijke gevangenen uit de oorlogsbuit en plachten coitus interruptus met hen te doen. Wij vroegen de profeet daarover en hij zei: Tot de dag van de herrijzenis zal er niemand geboren worden die niet is voorbestemd om te leven..”
Sahih muslim, boek 19.4321: Wij vochten tegen het volk van de Fazara en Abu Bakr beval om aan te vallen. Sommige vijanden werden gedood en anderen gevangen genomen. Ik zag een groep vrouwen en kinderen die ik opdreef tot we Abu Bakr kwamen. Daaronder bevond zich een vrouw met een van de mooiste dochters in heel Arabie. Abu Bakr schonk mij dat meisje als buit. Terug in Medina zag de profeet mij op straat en zei “geef mij dat meisje”. Ik zei: “Zij is voor u o profeet, ik heb haar nog niet ontkleed”. (Een seksslavin dus!!) De profeet zond haar naar Mekka als losprijs voor een aantal moslims die daar gevangen werden gehouden.
Sahih muslim, boek 8.3383: Een man kwam bij de profeet en zei: “Ik heb een meisje als slavin, zij is onze dienares, zij haalt water voor ons en ik heb geslachtsgemeenschap met haar, maar ik wil niet dat zij zwanger wordt. De profeet zei: “Pleeg coitus interruptus met haar als je dat wil, maar wat voor haar is voorbestemd zal gebeuren. (Geen huwelijk maar een seksslavin!!)
Sahih muslim, boek 8.3432: Allah’s boodschapper zond een leger naar Autas en vocht met de vijand. Na hen te hebben overweldigd en gevangen genomen, schenen de gezellen van de profeet geen geslachtsgemeenschap met de gevangen vrouwen te willen hebben omdat hun mannen polytheïsten waren. Toen gaf Allah, de allerhoogste, de volgende openbaring: “En getrouwden waren voor hen wettig als hun maandelijkse periode was geëindigd.” (Seksslavinnen dus!!)
Koran 2.223; Uw vrouwen zijn een akker voor u, komt daarom tot uw akker, zoals het u behaagt en doet goed voor uzelf. (Of het de vrouw ook behaagt doet niet ter zake, de vrouw die weigert zal volgens de hadith de hele nacht door engelen worden vervloekt.)
Sahih Bukhari, boek 7.62.6: De profeet deed de ronde, (had seksuele gemeenschap) met al zijn vrouwen in een nacht en hij had negen vrouwen. (Een seksmaniak dus!)

stropke

Berichtdoor stropke » Ma Mar 17, 2008 7:01 pm

BFA schreef:Hoe kan dat.

Nee, dan zullen dat zeker "maagden" zijn geweest uit die 72 in de moslimhemel?
Hij nam gewoon een voorproefje op de eeuwigheid.. :roll:
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !

Teva Teff

Berichtdoor Teva Teff » Ma Mar 17, 2008 8:41 pm

stropke schreef:
BFA schreef:Hoe kan dat.

Nee, dan zullen dat zeker "maagden" zijn geweest uit die 72 in de moslimhemel?
Hij nam gewoon een voorproefje op de eeuwigheid.. :roll:

Enige tijd geleden schatte men het aantal in Iran op 2 miljoen.

mymoon

Berichtdoor mymoon » Di Mar 18, 2008 12:11 am

In de blad Trouw van een jaar gelden of zo, herrinner ik me dat er een reportage was over Iraaqse vluchtelingen prostitutie in Jordanie. vele duizenden mannen per jaar uit Saudi Arabie bijvoorbeeld willen de straf niet risqueren en gaan dus helemaal naar Jornaie om daar naar de hoeren te gaan. En het zijn vele duizenden, veelal getrouwd en met kinderen. In de bars( "koffiehuizen" in Jordanie) in Amman gaan ze dan vaak met Oekrainse of Iraaqse meisjes. Die mesjes/vrouwen kunnen geen normale werk krijgen omdat ze geen verblijf hebben/krigen niet en dus voor de prostitutie meoten kiezen. Gewoon triest wat iraaqse mensen doormaken. Aan ene kant worden ze afgemaakt door exstremisten, gebruikt door Amerikanen en aan andere kant MISbruikt door schijnheilige Arabische he mannen die oh zo gelovig zijn.
Dan vind ik de ramen hier in Nederland meer eelijk dan dat (ook al vind ik beide niks en schaamtevol)

BFA

Berichtdoor BFA » Di Mar 18, 2008 8:07 pm

Enige tijd geleden schatte men het aantal in Iran op 2 miljoen.

Dit is een uitvoerprodukt. Niet geschikt voor plaatselijke consumptie.

Mahalingam

Iran: er is een geboortestop

Berichtdoor Mahalingam » Ma Feb 23, 2009 5:08 pm

http://www.atimes.com/atimes/Middle_East/KB24Ak02.html
Sex, drugs and Islam
Until very recently, an oil-price windfall gave the Iranian state ample resources to pursue its agenda at home and abroad. How, then, should we explain an eruption of social pathologies in Iran such as drug addiction and prostitution, on a scale much worse than anything observed in the West? Contrary to conventional wisdom, it appears that Islamic theocracy promotes rather than represses social decay.

Iran is dying. The collapse of Iran's birth rate during the past 20 years is the fastest recorded in any country, ever. Demographers have sought in vain to explain Iran's population implosion through family planning policies, or through social factors such as the rise of female literacy.

But quantifiable factors do not explain the sudden collapse of fertility. It seems that a spiritual decay has overcome Iran, despite best efforts of a totalitarian theocracy. Popular morale has deteriorated much faster than in the "decadent" West against which the Khomeini revolution was directed. [...]
Their efforts to isolate Iran from the cultural degradation of the American "great Satan" have produced social pathologies worse than those in any Western country.

Ik vind het helemaal niet zo vreem dat in een theocratie van het Mohammedaanse soort, de mensen geen kinderen in de wereld willen zetten. Het lijkt mij juist heel logisch te verklaren. Maar als je hangt aan het idee dat Allah's wetten de allerbeste zijn, dan blijft de werkelijkheid onverklaarbaar.
First, prostitution has become a career of choice among educated Iranian women. On February 3, the Austrian daily Der Standard published the results of two investigations conducted by the Tehran police, suppressed by the Iranian media. [1]

"More than 90% of Tehran's prostitutes have passed the university entrance exam, according to the results of one study, and more than 30% of them are registered at a university or studying," reports Der Standard. "The study was assigned to the Tehran Police Department and the Ministry of Health, and when the results were tabulated in early January no local newspaper dared to so much as mention them."

En dan is er de prostitutie van arme vrouwen.
There is an extensive trade in poor Iranian women who are trafficked to the Gulf states in huge numbers, as well as to Europe and Japan. "A nation is never really beaten until it sells its women," I wrote in a 2006 study of Iranian prostitution, Jihads and whores.

En dan hebben we nog de drugs, die net zoals in Pakstan een enorm probleem zijn dat verzwegen dient te worden.
"Iran serves as the major transport hub for opiates produced by [Afghanistan], and the UN Office of Drugs and Crime estimates that Iran has as many as 1.7 million opiate addicts." That is, 5% of Iran's adult, non-elderly population of 35 million is addicted to opiates.

Ter vergelijking met het USA drugs-probleem:
The closest American equivalent (from the 2003 National Survey on Drug Use and Health) found that 119,000 Americans reported using heroin within the prior month, or less than one-tenth of 1% of the non-elderly adult population.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

H.Numan

Re:

Berichtdoor H.Numan » Di Feb 24, 2009 5:21 am

migrantenjong schreef:Ik vraag mij nu af wat er met de arme meisjes zal gebeuren.

Ik niet. De firma IBO (Iraanse Bouw Onderneming, dochter van HABO) heeft vast wel een paar bouwkranen beschikbaar. En anders wel een lading stoeptegels.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

Terug naar “Islam in het nieuws”