Radicale imam richt zich ook op jonge kinderen

islaminside20
Berichten: 446
Lid geworden op: za apr 26, 2008 9:19 am

Bericht door islaminside20 »


Inderdaad, goddelijke trekjes, hij weet wat er in het hart van Ariel is...en wat ik wél of niet 'bestudeerd' heb.
Nog maar 1 keer dan, IK hoef geen tegenstrijdigheden in de koran te geven, dat doet de koran voor zichzelf...door vol te staan met tegenstrijdigheden, maar dat zal wel aan mijn 'kafir-ongelovige-hond-gedachten' ligggen, ik ben tenslotte geen moslim met baard, en aan de hand van wat jij schrijft kunnen alleen moslims met baarden begrijpen wat er in dat boekje staat.
Is de aarde rond islaminside, of uitgespreid als een tapijt, staan er niet-zichtbare pilaren om het hemelgewelf te ondersteunen, zijn de bergen geplaatst om het beven van de aarde tegen te gaan? Wat zijn sterren? Komt de mens voort uit klei of stof of een klonter geronnen bloed, komt het zaad van de man van ergens tussen de rug en de ribben? and so on and so on...
Wat een vreselijke idioot ben jij zeg :tomato:
Ten eerst waar staat in de koran dat de aarde rond is. En vers verwijzend naar de rondheid van de aarde namelijk:

Hij heeft de hemelen en de aarde in waarheid geschapen. Hij laat de nacht in de dag overgaan en laat de dag in de nacht overgaan. (Koran 39:5. En de aarde is ook uitgestrijkt als een tapijt je loopt toch overal op. Echt een kip zonder kop.

En over de pilaren zegt Allah(sbht) het volgende: Allah is Degene Die de hemelen heeft verheven zonder pilaren. (koran 13:2. Geen enkele tegenstrijdigheid. Want god zegt namelijk: Hebben Wij de aarde niet als een bed uitgespreid? En de bergen als pinnen? (koran 78:6-7
Wat Allah(sbht) bedoelt met pinnen is niet bedoelt als pilaren aangezien het gaat om bergen. En Wij hebben op de aarde stevige bergen geplaatst, anders zou zij met hen schudden (Koran 21:31. Ga eerst de koran wetenschapen bestuderen voordat je alle stomzinnige tekst die je op internet ziet gelooft. sterren zijn in de lucht en Allah(sbht) zegt over sterren:Hij is het, Die de sterren voor u heeft gemaakt, opdat gij daardoor de juiste richting in de duisternissen van het land en van de zee moogt volgen.Wij hebben de tekenen uitgelegd aan een volk, dat kennis bezit. En Wij hebben aan de hemel voorzeker banen (van sterren) gemaakt en hem voor aanschouwers versierd . Beter gezegd Alles wat god wilt, gebeurt. Nu beste jongen wil ik dat je steeds met 1 tegenstrijdigheid komt met bewijs dan zal ik jou weerlegen. En echt bewijs ik zeg ook niet je hoofd is scheef, Ja' heb ik gehoord op internet van iemand. Ik wil 1 vraag met duidelijk bewijs. dan krijg jij 1 antwoord met duidelijk bewijs. En zelfs wetenschapers konden er niet tegenop laat staan halve debielen net zoals jou:

Kijk maar: http://www.youtube.com/watch?v=xSyDIhcKzaY

Jij bent nog belachelijker, maar jij bent geen geleerde alleen een hoogmoedige ongelovige.Die denkt dat hij altijd gelijk heeft. Jaloerzie en afgunst is wat er in je hart is. Mij maakt het niets uit.
Ik zal alle vragen beantwoorden omdat ik de koran heb gelezen.
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken doet en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'. soerat: El- Fussilet 33

http://nl.youtube.com/watch?v=7CpYEwzCJkI
islaminside20
Berichten: 446
Lid geworden op: za apr 26, 2008 9:19 am

Bericht door islaminside20 »

En Ariel betreft de wereld en wanneer hij geschapen is zeg ik niets anders dan God weet het best. Want er hebben op aarde ook andere bewoners gelopen zoals dinosauressen etc. En in de islam geld de regel: zekere gaat voor het onzekere. Wij schatten niet in wij moeten het zeker weten voordat we erin geloven. Ik hoop dat je het begrijpt.
En God schiep in elke geval de aarde voor de mensheid.

Hij schiep de hemelen en de aarde, zonder pilaren die jullie kunnen zien, en Hij plaatste op de aarde bergen opdat zij jullie niet zou doen wankelen, en Hij verspreidde daarop allerlei soorten dieren. En Wij zenden water uit de hemel, waarna Wij er allerlei soorten rijke gewassen op doen groeien. Dat is de schepping van Allah. (Koran, 31: 10-11

Met behulp van wetenschappelijke bewijzen toont Dr. Kent Hovind aan dat de schepping in zes letterlijke dagen heeft plaatsgevonden. Hiermee wordt de gedachte weerlegd dat de aarde is geivolueerd gedurende miljarden jaren.

Bron: http://www.vuze.com/details/PUFNGP75DUX ... NDBJ4.html

'DE LEEFTIJD VAN DE AARDE' toont de dwaasheid aan van de oerknaltheorie en van de religieuze geloof in evolutie. Prachtig ik heb het helemaal afgekeken.

Zeg O' Ongelovigen ik heb mijn geloof en jullie hebben jullie geloof.

Met vriendelijke groeten,
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken doet en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'. soerat: El- Fussilet 33

http://nl.youtube.com/watch?v=7CpYEwzCJkI
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

islaminside20 schreef:

Inderdaad, goddelijke trekjes, hij weet wat er in het hart van Ariel is...en wat ik wél of niet 'bestudeerd' heb.
Nog maar 1 keer dan, IK hoef geen tegenstrijdigheden in de koran te geven, dat doet de koran voor zichzelf...door vol te staan met tegenstrijdigheden, maar dat zal wel aan mijn 'kafir-ongelovige-hond-gedachten' ligggen, ik ben tenslotte geen moslim met baard, en aan de hand van wat jij schrijft kunnen alleen moslims met baarden begrijpen wat er in dat boekje staat.
Is de aarde rond islaminside, of uitgespreid als een tapijt, staan er niet-zichtbare pilaren om het hemelgewelf te ondersteunen, zijn de bergen geplaatst om het beven van de aarde tegen te gaan? Wat zijn sterren? Komt de mens voort uit klei of stof of een klonter geronnen bloed, komt het zaad van de man van ergens tussen de rug en de ribben? and so on and so on...
Wat een vreselijke idioot ben jij zeg :tomato:
Ten eerst waar staat in de koran dat de aarde rond is. En vers verwijzend naar de rondheid van de aarde namelijk:

Hij heeft de hemelen en de aarde in waarheid geschapen. Hij laat de nacht in de dag overgaan en laat de dag in de nacht overgaan. (Koran 39:5. En de aarde is ook uitgestrijkt als een tapijt je loopt toch overal op. Echt een kip zonder kop.

En over de pilaren zegt Allah(sbht) het volgende: Allah is Degene Die de hemelen heeft verheven zonder pilaren. (koran 13:2. Geen enkele tegenstrijdigheid. Want god zegt namelijk: Hebben Wij de aarde niet als een bed uitgespreid? En de bergen als pinnen? (koran 78:6-7
Wat Allah(sbht) bedoelt met pinnen is niet bedoelt als pilaren aangezien het gaat om bergen. En Wij hebben op de aarde stevige bergen geplaatst, anders zou zij met hen schudden (Koran 21:31. Ga eerst de koran wetenschapen bestuderen voordat je alle stomzinnige tekst die je op internet ziet gelooft. sterren zijn in de lucht en Allah(sbht) zegt over sterren:Hij is het, Die de sterren voor u heeft gemaakt, opdat gij daardoor de juiste richting in de duisternissen van het land en van de zee moogt volgen.Wij hebben de tekenen uitgelegd aan een volk, dat kennis bezit. En Wij hebben aan de hemel voorzeker banen (van sterren) gemaakt en hem voor aanschouwers versierd . Beter gezegd Alles wat god wilt, gebeurt. Nu beste jongen wil ik dat je steeds met 1 tegenstrijdigheid komt met bewijs dan zal ik jou weerlegen. En echt bewijs ik zeg ook niet je hoofd is scheef, Ja' heb ik gehoord op internet van iemand. Ik wil 1 vraag met duidelijk bewijs. dan krijg jij 1 antwoord met duidelijk bewijs. En zelfs wetenschapers konden er niet tegenop laat staan halve debielen net zoals jou:

Kijk maar: http://www.youtube.com/watch?v=xSyDIhcKzaY

Jij bent nog belachelijker, maar jij bent geen geleerde alleen een hoogmoedige ongelovige.Die denkt dat hij altijd gelijk heeft. Jaloerzie en afgunst is wat er in je hart is. Mij maakt het niets uit.
Ik zal alle vragen beantwoorden omdat ik de koran heb gelezen.
Hmmm...begrijp je zelf wat je allemaal schrijft? Ik in elk geval niet, is de aarde nu rond of uitgespreid als een tapijt of bed? Volgens mij is ie rond en NIET als een tapijt of bed, want dat is PLAT!
De bergen zijn dus pinnen die de aarde NIET doet schudden? Tegengestelde is al lang bewezen, de bergen zijn er meestal de oorzaak van dat de aarde schudt en niet andersom!
Scheldwoorden gebruiken is niet een teken van sterk in je schoenen staan, integendeel.
Jaloe(r)zie en afgunst, waar zou ik in vredesnaam jaloers op moeten zijn of afgunstig, ben jij meer of beter dan een ander?
Ik ben geen 'jongen' of 'hij'.
Ik sluit af met een woord dat mijn zoon me geleerd heeft als muzelmannen hem uitscholden: DIMMEN! (met je scheldkannonade en je onzinnige uitleg die je zelf niet eens snapt, om nog niet te spreken over dat mannelijk zaad van tussen de ribben en de rug, weet je blijkbaar ook niet hoe dat in elkaar steekt)!
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

En Ariel betreft de wereld en wanneer hij geschapen is zeg ik niets anders dan God weet het best.
Altijd handig als je het ff niet meer weet: god weet het best (want ik weet het ff niet meer zo goed hoor). Typisch...
Met behulp van wetenschappelijke bewijzen toont Dr. Kent Hovind aan dat de schepping in zes letterlijke dagen heeft plaatsgevonden. Hiermee wordt de gedachte weerlegd dat de aarde is geivolueerd gedurende miljarden jaren.
Had Kent Hovind op dat moment wat te diep in het glaasje gekeken? Tsjonge wat een onzin.
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Zeg O' Ongelovigen ik heb mijn geloof en jullie hebben jullie geloof.
Heb je respect voor dat gelof of ongeloof van de anderen? Mag je daar in Islam respect voor hebben, zonder je hoofd te verliezen?

Buiten een armzalige poging om een beetje in mijn kunnen te geloven, geloof ik in niets.
En Moh, als ik zie hoe je geloof je hoe langer hoe gekker maakt, (niet te veel met je hoofd tegen de grond stuiteren bij het bidden, is ongezond voor de inhoud), blij dat ik er geen heb.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

Kent Hovind (9 februari 1953) is de oprichter van Creation Science Evangelism. Hij heeft een serie video's gemaakt over creationisme en evolutie waarin hij stelt dat Bijbel de waarheid bevat over het ontstaan van de aarde en de mens. Hij biedt $250.000 aan diegene die 'wetenschappelijk' de juistheid van de evolutietheorie kan 'bewijzen'. Hij wordt becritiseerd omdat hij vereist dat alle, zelfs de meest absurde, onstaanstheorieën eerst ontkracht moet worden alvorens er een theorie over ontstaan kan zijn. Dit is totaal onwetenschappelijk omdat het bijvoorbeeld onmogelijk is de theorie dat kabouters de wereld hebben gebouwd te falsificeren.

Hovind heeft zowel veel christelijke als niet-christelijke tegenstanders die zich storen aan zijn onwetenschappelijkheid en zijn complottheorieën. Zo stelt hij dat HIV, Parkinson's, West-Nijlvirus, Alzheimer, diabetes en nog een heleboel ziektes door een geheime 'Wereldoverheid' in de wereld zijn gebracht. Ook gelooft hij dat de Amerikaanse overheid een medicijn tegen kanker achterhoudt.
Verklaart een hoop over Hovind :roll:
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Een geestelijk gestoorde dus.
Door dit domme filmpje ging mijn computer op tilt, ( waarschijnlijk kon hij de onzin niet aan horen ) en nu ben ik mijn ongelezen posten kwijt.

Verdraaid nog aan toe. :twisted:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

Ariel schreef:Een geestelijk gestoorde dus.
Door dit domme filmpje ging mijn computer op tilt, ( waarschijnlijk kon hij de onzin niet aan horen ) en nu ben ik mijn ongelezen posten kwijt.

Verdraaid nog aan toe. :twisted:
Kijk, dat krijg je nu eenmaal van gestoorde geestelijke gelovigen, zelfs computers weten het en willen al die onzin niet aanhoren...
Mijn muis wil niet meer meewerken na het bekijken van dat domme filmpje...enkel aan de linkerkant wil ie wél nog werken, ik moet nu dus 'linksmuizen' (yikes, ik heb toch zo'n hekel aan 'links').
Need I say more?
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

islaminside20 schreef: 'DE LEEFTIJD VAN DE AARDE' toont de dwaasheid aan van de oerknaltheorie en van de religieuze geloof in evolutie. Prachtig ik heb het helemaal afgekeken.
En wat dan met al die poehah van die andere Islam fanatiekelingen hier dat de Koran de oerknaltheorie heeft beschreven, hé?
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Ketter schreef:
islaminside20 schreef: 'DE LEEFTIJD VAN DE AARDE' toont de dwaasheid aan van de oerknaltheorie en van de religieuze geloof in evolutie. Prachtig ik heb het helemaal afgekeken.
En wat dan met al die poehah van die andere Islam fanatiekelingen hier dat de Koran de oerknaltheorie heeft beschreven, hé?
Die inzichten zijn alweer bijgesteld (de wetenschap schrijdt voort).
De koranteksten worden geabrogeerd waar je bijstaat..
RTFM
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

islaminside20 schreef:De wereld zal er veel beter uitzien als de ongelovigen er niet waren. Want die zijn namelijk Alle oorlogen begonen.
Goh, wat grappig. "Alle" oorlogen? Moet dan niet zo moeilijk zijn voor je om met wat bewijsjes te komen? Ik heb het waarschijnlijk helemaal verkeerd als ik lees dat platte bedouinen eerst het Sassanidische rijk onder de voet liepen, en daarna het Byzantijnse rijk. En tegelijkertijd gingen ze zeker op vakantie in India...
Elke profeet vrede zij met hen allen die gekomen is met een boodschap van God is tegen gewerkt door de ongelovigen. En de ongelovigen zijn de hoogmoedigen. Zij willen niet geloven aangezien zij daar te hoog voor voelen.
Hoezo? Misschien voelen zij zich niet goed genoeg. Heb je daar wel eens aangedacht? Of mogelijkerwijze hebben ze gewoon geen belangstelling. Koop jij ook alles wat een louche sjacheraar je aanbiedt? Ik niet. En weer andere mensen hebben iets tegen pedofielen. Neem je dat hun kwalijk?

Volgens de bijbel behoor je dan het stof uit je vestje te kloppen en iemand anders lastig te vallen. Er staat nergens dat je ze dan maar de nek afhakt.
Zij hebben niks nodig om te aanbidden behalve vrouwen, geld, en meschien werk.
Of misschien aanbidden ze helemaal niks. Heb je die mogelijkheid wel eens bekeken? Stel, hoe onwaarschijnijk jij het ook vindt, dat allah niet bestaat: dan loop je je aardig voor niks uit te sloven, nietwaar?
Maar het geen zij aanbidden kan het niet redden aangezien de dood ons allen zal treffen. Wacht daarom bij de tijd, zal iedereen het zien.
Nou, daar is toch niks mis mee? Laat die ongelovigen dan lekker in hun sop gaarkoken, en masturbeer je met de gedachte dat ze voor eeuwig branden in de hel. Is die allah van jouw niet mans genoeg om z'n eigen zaakjes op te knappen?
Daarom zegt allah(sbht) :
allah zegt helegaar nakkes. Dat doen zijn schrijvers.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

islaminside20 schreef:Met behulp van wetenschappelijke bewijzen toont Dr. Kent Hovind aan dat de schepping in zes letterlijke dagen heeft plaatsgevonden. Hiermee wordt de gedachte weerlegd dat de aarde is geivolueerd gedurende miljarden jaren.
Wie appelen vaart, zal appelen eten nietwaar?

Eerstens is het geen Dr., maar gewoon Dhr. "Mr." dus, op z'n engels. Zijn titel heeft hij gekregen op een of andere diploma"school" en heeft net zo veel waarde als het doctoraat van "Dr." Charles Schwietert. Meneer Hovind zit op dit moment een gevangenisstraf uit van 10 jaar wegens belastingontduiking. Nu zijn de Amerikanen niet kinderachtig met lange straffen, maar 10 jaar stenen kloppen voor belastingontduiking, nou daar moet je echt je best voor doen.

En veel belangrijker in deze discussie: meneer Hovind heeft helemaal niets aangetoont. Hij is namelijk niet in staat om zelfstandig wetenschappelijk onderzoek te doen, zie boven waarom. Wat hij probeerde -en jammerlijk mislukte- is om allerlei wetenschappelijke bewijzen uit z'n verband te rukken, om zodoende zijn infantiele geloof te funderen met iets meer solide dan sprookjes.

Je zou bijna gaan denken dat hij imam was, niet waar? Die doen dat ook dolgraag: rommelen met de bewijsvoering in eigen voordeel. (Hint: GMT zou eigenlijk Mecca Mean Time moeten worden...)
islaminside20
Berichten: 446
Lid geworden op: za apr 26, 2008 9:19 am

Bericht door islaminside20 »

Hmmm...begrijp je zelf wat je allemaal schrijft? Ik in elk geval niet, is de aarde nu rond of uitgespreid als een tapijt of bed? Volgens mij is ie rond en NIET als een tapijt of bed, want dat is PLAT!
Ik begrijp heel duidelijk wat ik zeg. En ik zeg er is een vers wat verwijzd naar de rondheid van de aarde. En de aarde is als een tapijt want je loopt er op. Je kan gaan waar je maar wilt. het is gestrekt want je bent niet opgesloten. Als elke idioot de koran gaat interpeteren dan krijg je verschillende interperaties. Je moet dus een tasfir kopen dan weet je wat er mee bedoelt wordt.
De bergen zijn dus pinnen die de aarde NIET doet schudden? Tegengestelde is al lang bewezen, de bergen zijn er meestal de oorzaak van dat de aarde schudt en niet andersom!
Die theorie heb ik ook al gelezen en is onzin. Door de uitstrekking van de bergen, zowel boven als onder de grond, pinnen zij de verschillende platen vast alsof deze vast worden gespijkerd. De aardkorst bestaat uit platen die voortdurend in beweging zijn. De bevestigingsmogelijkheid van de bergen voorkomt voor een groot gedeelte schokken omdat zij de aardkorst, die een bewegelijke. En als er een aardbeving is dan zal natuurlijk alles beven maakt niet uit of het een berg is of grond. Wat Allah(sbht) wilt dat gebeurt. Daar twijfelen wij niet over.
Scheldwoorden gebruiken is niet een teken van sterk in je schoenen staan, integendeel.Jaloe(r)zie en afgunst, waar zou ik in vredesnaam jaloers op moeten zijn of afgunstig, ben jij meer of beter dan een ander?
Nee' dat begrijp ik daarom schelden jullie Allah(sbht) en zijn boodschaper uit. Omdat de waarheid is gekomen en de valsheid zal ten onder gaan. Ik was iemand die nooit scheld. Ik basseerde me altijd op bewijs. Maar met alles wat ik kwam werd ik uitgescholden. Nu scheld ik ''dan weet je hoe dat voelt.

Ik ben geen 'jongen' of 'hij'.
Ik heb schijt aan wie jij bent. Wie mijn heer uitscheld of mijn profeet(vzmh) uitscheld heeft mij en de moslims uitgescholden. En ik voel me dus aangesproken.
Ik sluit af met een woord dat mijn zoon me geleerd heeft als muzelmannen hem uitscholden: DIMMEN! (met je scheldkannonade en je onzinnige uitleg die je zelf niet eens snapt, om nog niet te spreken over dat mannelijk zaad van tussen de ribben en de rug, weet je blijkbaar ook niet hoe dat in elkaar steekt)!
[/quote]

Dat weet ik wel alleen ik ga een mongool geen antwoord geven. HIj begrijpt toch niks. :bash:

Als jij bereid bent om op een normale manier te discussieren dan ben ik dat ook'' anders niet. Normale manier zonder scheldwoorden.

Adios Amigo''
Laatst gewijzigd door islaminside20 op do mei 08, 2008 8:49 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken doet en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'. soerat: El- Fussilet 33

http://nl.youtube.com/watch?v=7CpYEwzCJkI
islaminside20
Berichten: 446
Lid geworden op: za apr 26, 2008 9:19 am

Bericht door islaminside20 »

Altijd handig als je het ff niet meer weet: god weet het best (want ik weet het ff niet meer zo goed hoor). Typisch...
Dat is ook een reden waarom ik geloof. God weet het best wat er in de wereld is.
Had Kent Hovind op dat moment wat te diep in het glaasje gekeken? Tsjonge wat een onzin.
Bedankt voor je mening.


Allah(sbht) zegt: En de ongelovigen zeggen over de gelovigen: "Indien dit goed was, zouden zij ons daarin niet voorgegaan zijn. " En omdat zij de rechte weg niet hebben gevolgd, zeggen zij: "Dit is een oude leugen."
En voordien was het Boek van Mozes een leiding en een barmhartigheid: en dit Boek (de Koran) is bevestigend in duidelijke taal, om de onrechtvaardigen te waarschuwen en als verblijdend nieuws voor de goeden.
Voorwaar, zij, die zeggen: "Onze Heer is Allah", en dan standvastig blijven - over hen zal geen vrees komen, noch zullen zij treuren.
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken doet en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'. soerat: El- Fussilet 33

http://nl.youtube.com/watch?v=7CpYEwzCJkI
islaminside20
Berichten: 446
Lid geworden op: za apr 26, 2008 9:19 am

Bericht door islaminside20 »

Heb je respect voor dat geloof of ongeloof van de anderen? Mag je daar in Islam respect voor hebben, zonder je hoofd te verliezen?
Tuurlijk daarom zeg ik' Jullie hebben jullie geloof en ik heb mijn geloof.
Buiten een armzalige poging om een beetje in mijn kunnen te geloven, geloof ik in niets.
Het kan me niks schelen in wat je gelooft. Ik ken je namelijk geeneens. En als ik jou zou kennen dan zou het me geen worst schelen. Iedereen is onderpand van zijn eigen daden.
En Moh, als ik zie hoe je geloof je hoe langer hoe gekker maakt, (niet te veel met je hoofd tegen de grond stuiteren bij het bidden, is ongezond voor de inhoud), blij dat ik er geen heb.
Hoe ik tegen jullie reageer is heel anders dan tegen gewone mensen. Achterlijke mensen hebben achterlijke aandacht nodig, anders zullen ze het nooit begrijpen. En het lichaam van de mens ontvangt dagelijks een grote hoeveelheid aan elektromagnetische stralingen welke afkomstig zijn van elektrische apparatuur die wij dagelijks gebruiken (computer, mobiel, radio, tv. etc.). Dus zonder dat je het in de gaten hebt, ben je ontzettend geladen (elektrisch). Dat maakt dat je onverklaarbare hoofdpijn hebt, stress, oververmoeidheid, luiheid, diverse klachten in diverse delen van je lichaam…

Wat te doen dan?

Een Westerse onderzoeker, bovendien is hij geen moslim, heeft als conclusie van een diepgaand onderzoek het volgende verklaard:
De mens kan van die elektromagnetische lading, die ongezond is voor het lichaam, alleen afkomen door zijn voorhoofd meermaals per dag met de grond in aanraking te brengen. De aarde heeft namelijk een ontladende werking. Daarom gebruiken de bouwkundigen een elektrische draad die de donderinslagen en andere elektrische schokken en golven naar de grond afleidt.

Verbazingwekkender is dat hij zegt dat men het voorhoofd direct, roerloos en voor enkele ogenblikken tegen de grond moet drukken. Nog sterker: deze houding heeft een nog beter resultaat (ontlading) wanneer je het voorhoofd in aanraking met de grond brengt en wel in de richting van het centrum van de aarde. Dat centrum heeft namelijk een nog sterkere zuiging van die elektromagnetische ladingen.

En houd je vast: weet je waar het centrum van de wereld ligt? De meeste geografen, geologen en aardrijkskundigen zijn het erover eens dat Mekka het centrum van de wereld/aarde is.

Dus...wanneer je in je soejoed(onderdeel van het gebed) je voorhoofd op de grond ligt, ben je niet alleen heel dicht bij de Heer van dit universum, maar ben je onbewust je lichaam aan het ontladen van allerlei negatieve en ongezonde energieën.

Soera 57. Het IJzer (Al-Hadied
In naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle.

Wat er ook in de hemelen en op aarde is, verheerlijkt Allah; Hij is de Almachtige, de Alwijze.
Van Hem is het koninkrijk der hemelen en der aarde. Hij doet sterven en leven en Hij heeft macht over alle dingen.
Hij is de Eerste en de Laatste, de Zich Manifesterende en de Verborgene, en Hij heeft kennis van alle dingen.
Hij is het Die de hemelen en de aarde in zes dagen schiep; daarna zette Hij zich op de Troon neder. Hij weet wat de aarde ingaat en wat er uit voortkomt, en wat van de hemelen nederkomt en wat er naar toe opstijgt. Hij is met u waar gij ook zijn moogt, want Allah ziet alles wat gij doet.
Van Hem is het koninkrijk der hemelen en der aarde en naar Allah worden alle dingen teruggebracht.
Hij laat de nacht in de dag overgaan en de dag in de nacht: en Hij is de Kenner van het innerlijk.


Dit is nog niks' worthy:
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken doet en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'. soerat: El- Fussilet 33

http://nl.youtube.com/watch?v=7CpYEwzCJkI
islaminside20
Berichten: 446
Lid geworden op: za apr 26, 2008 9:19 am

Bericht door islaminside20 »

En wat dan met al die poehah van die andere Islam fanatiekelingen hier dat de Koran de oerknaltheorie heeft beschreven, hé?
Waar staat in de koran oerknaltheorie? Het is een verwijzing naar de oerknal theorie en dat is iets heel anders. Allah(sbht) zegt:

Weten degene die ongelovig zijn niet dat de hemelen en de aarde als een gemengde massa waren en dat Wij hen beide daarop splitsten en dat Wij alle levende dingen uit het water maakten? Geloven zij niet?"
En Wij hebben de hemel met een grote macht gebouwd. En voorwaar, Wij zijn zeker Machtigen."

Gedenk) de Dag waarop Wij de hemelen oprollen, zoals het oprollen van het perkament om op te schrijven: net zoals Wij de eerste schepping begonnen zullen Wij haar herhalen, als een belofte die Wij op Ons namen. Voorwaar, Wij zullen het doen.

Het woord van god is de Waarheid.

Het punt is wat jullie namelijk niet begrijpen. Deze wetenschaper zegt dat de aarde in 6 dagen geschapen is. En daar ben ik blij om. Omdat Allah(sbht) zegt:

Allah is Degene Die de hemelen en de aarde en wat tussen hen is heeft geschapen, in zes dagen (perioden), en Hij zetelde Zich op de Troon. Er is voor jullie buiten Allah geen beschermer en geen voorspreker. Laten jullie je dan niet vermanen?

De rest van de lezing ging me niets aan. De bijbel is verandert dus daar kan je informatie niet vandaan halen.

Met vriendelijke groeten, 8)
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken doet en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'. soerat: El- Fussilet 33

http://nl.youtube.com/watch?v=7CpYEwzCJkI
islaminside20
Berichten: 446
Lid geworden op: za apr 26, 2008 9:19 am

Bericht door islaminside20 »

Voor de rest wil ik zeggen ik kan niet iedereen antwoorden. Heb daar teweinig tijd voor. Een vraag per keer is voldoende. Anders moet ik elke keer hetzelfde doen Adios.
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken doet en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'. soerat: El- Fussilet 33

http://nl.youtube.com/watch?v=7CpYEwzCJkI
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Tuurlijk daarom zeg ik' Jullie hebben jullie geloof en ik heb mijn geloof.
Wat denk je dan van dit:

A few weeks ago, one of the nation's most senior religious authorities directed that two reporters for a mainstream Saudi newspaper be executed for publishing stories suggesting that religions other than Islam are worthy of respect.
http://www.sfgate.com/cgi-bin/article.c ... 10C1TA.DTL

DIt is een uitspraak van een Salafiauthoriteit: Maar durven suggereren dat je respect hebt voor andere geloven: hoofd eraf.

In dit artikel kan je tussen de lijnen door lezen waarom:

http://www.topnews.in/pakistan-cleric-a ... ter-240203

encourages Hindu beliefs
maw: respect hebben voor andere geloven is hetzelfde als andere geloven aanmoedigen.
Tegen de Sharia
En als ik jou zou kennen dan zou het me geen worst schelen.
Ja, worstjes zijn haram.
Hoe ik tegen jullie reageer is heel anders dan tegen gewone mensen. Achterlijke mensen hebben achterlijke aandacht nodig
Tegen de besten onder de mensen kan niemand van FFI op.
Je vogt een redenering die velen in gaskamers heeft doen belanden.
En het lichaam van de mens ontvangt dagelijks een grote hoeveelheid aan elektromagnetische stralingen welke afkomstig zijn van elektrische apparatuur die wij dagelijks gebruiken (computer, mobiel, radio, tv. etc.). Dus zonder dat je het in de gaten hebt, ben je ontzettend geladen (elektrisch). Dat maakt dat je onverklaarbare hoofdpijn hebt, stress, oververmoeidheid, luiheid, diverse klachten in diverse delen van je lichaam…
Heb je, je bekeerd to New Age? Of is dit omdat het je zo uitkomt.
in de richting van het centrum van de aarde....het centrum van de wereld
Welk van de twee is het nu? Het centrum van de aarde en het Moslim-centrum van de wereld zijn 2 verschillende plaatsen.
Dit is nog niks
Niks heb je gebracht, zoals je zelf zegt.
Wie niks voortbrengt is niks, een dikke NUL.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

De bijbel is verandert dus daar kan je informatie niet vandaan halen.
In de bijbel heeft God de mens als medium gebruikt, verschillende mensen laten verwoorden.

Vertel eens over het boek van Abraham. Ik weet daar weinig over, ben geinteresseerd.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

islaminside20 schreef:
Een Westerse onderzoeker, bovendien is hij geen moslim, heeft als conclusie van een diepgaand onderzoek het volgende verklaard:
De mens kan van die elektromagnetische lading, die ongezond is voor het lichaam, alleen afkomen door zijn voorhoofd meermaals per dag met de grond in aanraking te brengen. De aarde heeft namelijk een ontladende werking. Daarom gebruiken de bouwkundigen een elektrische draad die de donderinslagen en andere elektrische schokken en golven naar de grond afleidt.

:
Vreemd dat men zich alleen kan ontladen door het vorhoofd.
Ik loop altijd op blote voeten, en het lijkt me dat ik dan ook ontlaad.
Maar, er is goed nieuws islaminsde.
Je hoeft om te ontladen geen 5 keer per dag meer op je knieen.
Ik schenk je dit hangertje, en alles komt goed.

Afbeelding

Dit Chakrasteentje” heeft in de collectie “ontstoringsstenen en –sieraden” verschillende hangers voor de mobiele telefoon. Veel mensen voelen, dat hun lichaam door elektromagnetische straling uit balans raakt. Verschijnselen, die kunnen optreden zijn bijvoorbeeld: openstaan voor negativiteit en emotionele verzwakking.
De edelstenen, die in de ontstoor-hangers voor de GSM gebruikt zijn, kunnen een deel van de elektromagnetische straling absorberen. Dit kan klachten verminderen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

islaminside20 schreef:
En wat dan met al die poehah van die andere Islam fanatiekelingen hier dat de Koran de oerknaltheorie heeft beschreven, hé?
Waar staat in de koran oerknaltheorie? Het is een verwijzing naar de oerknal theorie en dat is iets heel anders. Allah(sbht) zegt:

Weten degene die ongelovig zijn niet dat de hemelen en de aarde als een gemengde massa waren en dat Wij hen beide daarop splitsten en dat Wij alle levende dingen uit het water maakten? Geloven zij niet?"
En Wij hebben de hemel met een grote macht gebouwd. En voorwaar, Wij zijn zeker Machtigen."

Gedenk) de Dag waarop Wij de hemelen oprollen, zoals het oprollen van het perkament om op te schrijven: net zoals Wij de eerste schepping begonnen zullen Wij haar herhalen, als een belofte die Wij op Ons namen. Voorwaar, Wij zullen het doen.
Ja, die is het. Als ik me niet vergis stonden hier bepaalde mensen me voor idioot uit te schelden toen ik zei dat de koran het wel degelijk over 6 dagen had. Het moest 6 en zou ongedefinieerde periodes zijn van miljarden jaren lang, want de Koran moest en zou in overeenstemming met de oerknaltheorie wezen! Dat zou immers het wonder zijn die me meteen moslim zou moeten maken.

Ik refereer:
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... php?t=6986
Merk op dat ik in die discussie ook duidelijk weerleg dat dat vers in overeenstemming is met de oerknaltheorie.

Nu kom je me hier fijn zeggen dat ik eigenlijk gelijk had met die 6 dagen: de Koran bedoelt wel degelijk 6 dagen en je noemt de oerknal ook nog 's onzin op die basis.

Dank je.
islaminside20 schreef:Het woord van god is de Waarheid.
Daar zijn we in overeenstemming, m'n beste. Daarom is het bewezen dat de Koran niet van God kan komen.
islaminside20 schreef:Het punt is wat jullie namelijk niet begrijpen. Deze wetenschaper zegt dat de aarde in 6 dagen geschapen is. En daar ben ik blij om. Omdat Allah(sbht) zegt:
Er is een hemelsbreed verschil tussen wat de wetenschap zegt en wat een willekeurige klojo die zich wetenschapper noemt beweert. Dat is wat je moet begrijpen voordat je je op wetenschap beroept.
islaminside20 schreef:De rest van de lezing ging me niets aan. De bijbel is verandert dus daar kan je informatie niet vandaan halen.
M'n beste islaminside, ik ga geen enkel boek erkennen waar God als een smeerlap wordt voorgesteld maar toch wordt geprezen. Ik ken de kenmerken "haat", "afgunst", "narcisme" en dergelijke niet toe aan God. Dat is godslaster. Niet dat God zich daarvan iets aantrekt, mocht deze bestaan, die zal daar zeer zeker boven staan. Maar ik ga geen boek die deze kenmerken draagt aan God associëren. Kortom: noch Koran, noch Bijbel dus geven de indruk om enigszins zelfs een microseconde naast God gelegen te hebben.

mvg
Ketter
Laatst gewijzigd door Ketter op do mei 08, 2008 9:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Ik wist niet dat de Moslims in de 7e eeuw mobieltjes en portables hadden waardoor ze zich moesten ontladen.

Overigens: "een westerse onderzoeker" -- BRON aub. Want voor zover ik weet is het menselijk lichaam zo geleidend dat blootsvoets lopen ook wel zal volstaan om je te ontladen. :)
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Miep
Berichten: 668
Lid geworden op: wo dec 06, 2006 12:16 am

Bericht door Miep »

islaminside20 schreef:
Genesis 3:15
In Genesis 2 wordt verteld dat God vond dat Adam een echtgenote nodig had. Aangezien Adam niemand kon vinden die daarvoor in aanmerking kwam, schiep hij de vrouw uit een van Adams ribben.
Er was toen ook maar 1 mens geschapen,Adam.

Hierop bracht zij Adam ertoe er ook van te eten, wat leidde tot de zondeval, waarna zij uit het Paradijs werden verdreven.
De duivel had zich voorgedaan als een slang.

Maar daarma vergaf god hen want God is de Barmhartige de Genadevolle. Adam en Eva waren diep bedroefd en toonden berouw. Zij smeekten God hen te vergeven. God was Barmhartig, aanvaardde hun smeekbede, en vergaf hen hun zonde.
God is inderdaad barmhartig,maar wat jij hier schrijft is niet waar en is alleen helemaal niet in de bijbel terug te vinden.
Wat je hier beweerd en dus ook de koran is dat God een leugenaar is.
Wanr God heeft een belofte gedaan en als hij hun achteraf toch vergeeft en een andere belofte doet , is hij gen God van Zijn woord!


Hij gaf de mens ook een tweede kans. Hij zei dat wanneer ze zich van nu af aan het gebod dat er geen god is dan God zouden houden, zij een kans maken om na hun dood weer naar het Paradijs te gaan. Volgens de Islam bestaat er dus geen erfzonde: God heeft Adam en Eva immers vergeven. En Allah(sbht) sprak Adam en zij oh'' Adam al zouden jou zonden tot de hemel reiken en je zou mij om vergeving vragen dan zal ik jou vergeven.
Zie boven en lees de bijbel eens goed!!!!!
Je maakt Hem hier weer tot leugenaar!

Habibti wat schatje betekent of je het bent I Doin't no maar je teksten zijn gebasseerdt op niks.
Dat kan jij IDD niet weten, want jij kent mij niet.
ALS jij vind dat mijn tektsen op niets zijn gebaseerd , prima.
Aangezien het toch een nietus wellus verhaal word ,zal je alles zeggen
om gelijk te krijgen.
Geeft niet, gaat toch niet om mijn eer.


Zonder de hulp van god zal jij het paradijs nooit intreden. Zonder de hulp van god zal jij altijd als een onwetende leven. Zonder de hulp van god zal jiij nooit geleid worden naar het rechterpad.. En Toen Allah(Sbht) tegen zijn engelen zei: Buig eerbiedig neer voor Adam(vzm) bogen zij eerbiedig neer, behalve Iblies. Hij zei u heeft mij uit vuur geschapen en hem uit klei, ik ben hoger dan hem verwijzend naar Adam(Vzmh). Uit hoogmoed heeft hij de heer der werelden genegeerdt. Toen zei Allah(sbht) ik geef je uitstel tot de dag des oordeels, wie jou volgt zal de hel betreden. En wie Adam(Vzmh) en de rechtschapen volgt zal het paradijs intreden.
En Adam was de eerste mens en na hem hebben ze 10 eeuw lang god gedient. Maar niet Allah
Voor jouw informatie: Wij dienen allen de duivel. Dat is gebeurd gelijk met de zondeval.Immers was het de duivel die de mens verleide tot die zondeval.

Met vriendelijke groeten IslamInside-
Ja jongen ,jij ook groetjes.
Verder wens ik je sterkte met het beantwoorden van al de reacties aan jouw.
Advies: Lees eens de Heidel Berger Catechismus.
Heel verhelderend!!!
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.
Miep
Berichten: 668
Lid geworden op: wo dec 06, 2006 12:16 am

Bericht door Miep »

islaminside20 schreef:
En wat dan met al die poehah van die andere Islam fanatiekelingen hier dat de Koran de oerknaltheorie heeft beschreven, hé?
Waar staat in de koran oerknaltheorie? Het is een verwijzing naar de oerknal theorie en dat is iets heel anders. Allah(sbht) zegt:

Weten degene die ongelovig zijn niet dat de hemelen en de aarde als een gemengde massa waren en dat Wij hen beide daarop splitsten en dat Wij alle levende dingen uit het water maakten? Geloven zij niet?"
En Wij hebben de hemel met een grote macht gebouwd. En voorwaar, Wij zijn zeker Machtigen."

Gedenk) de Dag waarop Wij de hemelen oprollen, zoals het oprollen van het perkament om op te schrijven: net zoals Wij de eerste schepping begonnen zullen Wij haar herhalen, als een belofte die Wij op Ons namen. Voorwaar, Wij zullen het doen.

Het woord van god is de Waarheid.

Het punt is wat jullie namelijk niet begrijpen. Deze wetenschaper zegt dat de aarde in 6 dagen geschapen is. En daar ben ik blij om. Omdat Allah(sbht) zegt:

Allah is Degene Die de hemelen en de aarde en wat tussen hen is heeft geschapen, in zes dagen (perioden), en Hij zetelde Zich op de Troon. Er is voor jullie buiten Allah geen beschermer en geen voorspreker. Laten jullie je dan niet vermanen?

De rest van de lezing ging me niets aan. De bijbel is verandert dus daar kan je informatie niet vandaan halen.

Met vriendelijke groeten, 8)
Ja de bijbel is inderdaad veranderd ,
door mohammed en al zijn meder veranderaars.
En dit door influistering van de duivel. Zie je niet hoeveel de koran op de bijbel lijkt.
Eigenlijk kan je een lijn volgen die er niet is,namelijk de lijn over Christus.Heel opvallend!!!!
Een zoveelste manier van de duivel om Christus uit de wereld te helpen.

Beslema
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.
Miep
Berichten: 668
Lid geworden op: wo dec 06, 2006 12:16 am

Bericht door Miep »

Chaimae schreef:
Habibti wat schatje betekent of je het bent I Doin't no
:lol: !! Het kind kan Arabisch. Ik noem mezelf ook geen Martine, terwijl ik gezegend ben met een Arabische naam.
Chaimae voor jou heb ik geen respect meer!!!!

Ik ben 2 keer zo oud als jou , en jij benaderd mij als "het kind".
Als ik je moeder was ,had ik je een tik in je gezicht gegeven.

Verder reageer je niet op mijn berichten alleen om te provoceren.
Heel zielig , als je niet normaal kan discusseren houd dan je mond!

Of neem een voorbeeld aan Islaminside.
Alhoewel islaminside ook een tikkeltje hoogmoedig , vind ik zijn reacties respectvoller dan die van jouw.

En ja ik ken meerdere arabische woorden, ik houd van vreemdetalen.

doei
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.
Plaats reactie