Marokkaanse soldaten laten 30 vluchtelingen verdrinken

Plaats reactie
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Marokkaanse soldaten laten 30 vluchtelingen verdrinken

Bericht door BFA »

Nu illegale immigranten die in hun poging over zee Europa te bereiken verdrinken, martelaars in de Heilige oorlog zijn geworden.
Is het voor Moslims geen probleem meer de bootjes waarin zij zich bevinden lek te schieten. De slachtoffers gaan toch naar het paradijs.
Marokkaanse soldaten laten 30 vluchtelingen verdrinken

MADRID - Marokkaanse soldaten worden beschuldigd van het vrijwillig laten zinken van een boot met Afrikaanse vluchtelingen, die aan de oversteek naar Spanje bezig waren. In totaal zouden op die manier een dertigtal bootvluchtelingen zijn verdronken. Dat schrijft de Spaanse krant El Pais woensdag.
Volgens de Spaanse krant, die getuigenissen van minstens vijf overlevenden aanhaalt, zijn tussen 29 en 33 vluchtelingen verdronken, onder wie ook vier kinderen. De slachtoffers verdronken op 28 april voor de stad Al Hoceïma. Hun opblaasboot werd twee uur na vertrek onderschept door de Marokkaanse marine en werd door de soldaten stuk gestoken.

In totaal zouden zeventig Afrikaanse vluchtelingen op de boot hebben gezeten en zouden er een dertigtal zijn verdronken. Een aantal anderen werd door de militairen uit zee gehaald en in de buurt van de Algerijnse grens opnieuw aan wal gezet.

Een Marokkaanse veiligheidsbron verklaarde maandag dat slechts tien migranten, afkomstig van landen ten zuiden van de Sahara, waren omgekomen. Volgens een Marokkaanse ngo, die ook getuigenissen aanhaalt, verdronken er 36 vluchtelingen.

svh
http://www.standaard.be/Artikel/Detail. ... 052008_058
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

Ik heb dat op TV gezien, ze schrikken er ook niet voor terug om sommigen gewoon overboord te smijten in volle zee, die mensen geven hun allerlaatste geld uit om toch maar in Spanje te geraken, onderweg (vaak dagen) krijgen ze geen eten of drinken en worden ze ook vaak mishandeld. *The Religion of Peace*!
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89907
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Wat een vreselijk verhaal. Ieder normaal mens zou zijn uiterste best doen om mensen te redden.

Edit...

Dit las ik in de telegraaf.
De Afrikanen zouden uit onder meer Nigeria en Mali komen. Zij probeerden op 28 april in een rubberboot van Marokko naar Spanje te varen. Na twee uur op zee kwamen ze een marineschip tegen, waarvan de bemanning de rubberboot lek stak. „Probeer nu nog maar eens naar Spanje te komen”, zei een marineman tegen een van de overlevenden, die dit aan de Spaanse krant vertelde.

Volgens El Pais zijn de overlevenden door een andere Marokkaanse boot naar de Marokkaanse grens met Algerije gebracht. De Marokkaanse autoriteiten zouden hebben geprobeerd de tragedie te verdoezelen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Miep
Berichten: 668
Lid geworden op: wo dec 06, 2006 12:16 am

Bericht door Miep »

Dan is ons immigratie beleid nog niet zo hard.
Alhoewel je ook verhalen hoort van uit elkaar gerukte gezinnen.

Maar dit is jammer.
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89907
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Volgens Marokko probeerde de marine de vluchtelingen juist te redden.

De Marokkaanse autoriteiten hebben ontkend dat de marine onlangs een rubberboot met zeventig Afrikaanse vluchtelingen tot zinken zou hebben gebracht.

Volgens Marokko zijn er echter tien mensen verdronken en probeerde de marine de vluchtelingen juist te redden. Daarvoor zou het marinepersoneel later ook zijn bedankt. Het incident zou zijn voorgevallen vlakbij de noordelijke haven Al Hoceima. Een lokale verslaggever van de BBC laat weten dat het lastig is de ware toedracht van het voorval te achterhalen,


En ik weet ook niet meer wat ik moet geloven, want ik kan me bijna niet voorstellen dat je iemand met opzet laat verdrinken.
Als je dat doet ben je een monster.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

SDX schreef:Ik heb dat op TV gezien, ze schrikken er ook niet voor terug om sommigen gewoon overboord te smijten in volle zee, die mensen geven hun allerlaatste geld uit om toch maar in Spanje te geraken, onderweg (vaak dagen) krijgen ze geen eten of drinken en worden ze ook vaak mishandeld. *The Religion of Peace*!
Achterlijk mens. Wat heeft dit met de islaam te maken? Jezus Christus..

Ik heb het vorig jaar zelf mogen aanschouwen. Onderweg naar Nederland, bij Ceuta ( daar waar je de boot naar Algeciras neemt) zag ik een Afrikaan onder een vrachtwagen. Aan de andere kant stond een groepje dat gepakt is.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
islaminside20
Berichten: 446
Lid geworden op: za apr 26, 2008 9:19 am

Bericht door islaminside20 »

Ik vindt dit heel erg :sad2: Moge Allah(sbht) hen het paradijs schenken, Amien.

En een moslim is niet een Marokaan, Turk of Nederlander. Een moslim is iemand die zich oprecht aansluit bij Allah(sbht) en zijn boodschaper.

Peace 8)
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken doet en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'. soerat: El- Fussilet 33

http://nl.youtube.com/watch?v=7CpYEwzCJkI
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Dit heeft inderdaad niets met islam te maken. Ongerechtvaardige gruwelijkheden vind je overal.

De bonusvraag is: wat doet de Marokkaanse overheid? Worden ze berecht of worden ze gespaard? Daar heb ik ook bijzonder weinig vertrouwen in.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

Achterlijk mens. Wat heeft dit met de islaam te maken? Jezus Christus..
...misschien dacht ik in mijn naïviteit dat het wat met islam te maken had...omdat de mensensmokkelaars toevallig...moslims zijn...stom van mij...

Last van La Tourette?
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Bericht door sprot »

Een 'bewijs' hoe sterk het broederschap tussen moslims is ....
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Ongerechtvaardige gruwelijkheden vind je overal.
Ongerechtvaardige gruwelijkheden vind je overal. Dat deze meer voorkomen in de Islamterritoria dan op andere plaatsen heeft alles met Islam te maken. Islam is er nooit in geslaagd het innerlijk van de Mohammedanen te veranderen, zodat deze boven hun barbaarse stammenmentaliteit konden uitstijgen. Islam heeft hier ook nooit de bedoeling toe gehad.
De vluchtelingen, waren Afrikanen, zwarte Afrikanen, dat ze tot een andere stam behoordenis op hun gezicht te lezen. Dat deze stam heel laag scoort op de hierarchische ladder van Islam staat eveneens op datzelfde gezicht op.
In Islam blijft een menelijk leven vervangbaar. Hoe verder weg, etnisch, van de Arabier of pdeudo-arabier hoe makkelijker men het vervangt.

Op zijn manier heeft dit alles met Islam te maken.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Plaats reactie