Het geloof bij God is de islam.

naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Ariel schreef:...
Goeie post Chaimae
...
Welnee.
Volstrekte onzin. Kijk maar:
Hoe kunnen jullie nou een criticus zijn van iets waar je relatief tot het gehele kennisgebied gezien geen kaas van hebben gegeten?
Zou je deze zin serieus nemen, dan betekent dat het definitieve einde van het wetenschappelijk onderzoek..

Dus je mag geen stukje van de taart nemen omdat je de hele taart niet op kan?
RTFM
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89879
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef: Correct. En daarom ben ik 'anders' dan vele moslims. Ik durf kritisch te zijn en mijn ouders en vriendinnen met lastige vragen te overvallen.
Oke...Maar durf je ook kritisch te zijn wat betreft Mohammed ? Of de Koran en de fouten die daar in staan?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89879
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

naar boven schreef:
Ariel schreef:...
Goeie post Chaimae
...
Welnee.
Volstrekte onzin. Kijk maar:
Hoe kunnen jullie nou een criticus zijn van iets waar je relatief tot het gehele kennisgebied gezien geen kaas van hebben gegeten?
Zou je deze zin serieus nemen, dan betekent dat het definitieve einde van het wetenschappelijk onderzoek..

Dus je mag geen stukje van de taart nemen omdat je de hele taart niet op kan?
Je hebt weer een punt naar boven.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ariel schreef:
Chaimae schreef: Correct. En daarom ben ik 'anders' dan vele moslims. Ik durf kritisch te zijn en mijn ouders en vriendinnen met lastige vragen te overvallen.
Oke...Maar durf je ook kritisch te zijn wat betreft Mohammed ? Of de Koran en de fouten die daar in staan?
Maar natuurlijk.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Bericht door Links666 »

Chaimae schreef:
Ariel schreef:
Chaimae schreef: Ik durf kritisch te zijn
Oke...Maar durf je ook kritisch te zijn wat betreft Mohammed ? Of de Koran en de fouten die daar in staan?
Maar natuurlijk.
Geef dan eens een reaction op: Deze post over Mohammed

Sorry, het is wat bot omschreven :(
Toch zou ik graag een reactie krijgen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89879
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Dus jij durft kritiek te hebben op Mohammed omdat hij met 9 jarige Aisha seks gehad heeft ? Of vindt jij dat normaal gedrag van een "Goddelijk"man.

En wat betreft het wettigen van een moord . Ben jij het met Allah eens dat hij mensen kan laten vermoorden alleen maar omdat ze ongelovig zijn , en geen begrip voor moslims hebben ?

"O Profeet! Zet de gelovigen aan tot de strijd. Als er twintig onder u zijn, geduldig en volhardend, dan zullen zij tweehon-derd, of honderd, overwinnen, zij zullen duizenden ongelovi-gen overwinnen: want dit zijn mensen zonder begrip."
Surah 8:65
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Links666 schreef:
Chaimae schreef:
Ariel schreef: Oke...Maar durf je ook kritisch te zijn wat betreft Mohammed ? Of de Koran en de fouten die daar in staan?
Maar natuurlijk.
Geef dan eens een reaction op: Deze post over Mohammed

Sorry, het is wat bot omschreven :(
Toch zou ik graag een reactie krijgen.
Als jij je met wat meer respect uitlaat, dan zal ik het overwegen. Het moet natuurlijk wel van twee kanten komen.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Bericht door Links666 »

Chaimae schreef:
Links666 schreef:
Chaimae schreef: Maar natuurlijk.
Geef dan eens een reaction op: Deze post over Mohammed
Als jij je met wat meer respect uitlaat, dan zal ik het overwegen.
Ik heb respect voor jou, maar kan niet zomaar respect geven aan religies. Ze moeten dat verdienen.


Hier is de nieuwe versie van mijn A'isha post.
De spot is er uit, onaangename feiten staan er nog wel in.

Succes.

Verdomme, ik zwicht voor een moslima :(
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Dankjezeer. Ik zal er naar kijken.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89879
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Links666 schreef:
Verdomme, ik zwicht voor een moslima :(
Maar wel voor een lieve mooie moslima Links... :D
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Als het aan de oprechte moslim ligt moeten we straks ook nog ons respect betuigen aan Hitler en andere gelijkwaardige oorlogszuchtige moordenaars als Mohammed. Al is het alleen maar om de daden van de analfabeet en rover hoofdman met het grote vlijmscherpe en met bloed bedropen kromme zwaard te rechtvaardigen. Zo ging het ook met Yassar Arafat, de vrolijke islamitische flierefluiter, kontlikker, moordenaar in de naam van allah en specialsist in het opblazen van onschuldige kinderen in de schoolbus op weg naar school.

Kijk eens naar Irak. Het interesseert die islamitische zichzelf heilig verklarende godsdienstwaanzinnige mohammedanen in dienst van allah geen ene malle moer dat bij al het geweld dat zij plegen hoofdzakelijk onschuldige moslims waaronder vele kinderen uit de weg worden geruimd. Allah heeft het er maar druk mee al die uit elkaar gereten moslims weer te restaureren en een geschikte plaats in het paradijs te geven. Maar eerst zal allah ze even braden op zijn geweldige immens grote braadvuur. Wij weten best wel hoe aangenaam de lucht is van geschroeid vlees op de barbecue.

Moslims. Ze zijn er altijd geweest en ze zullen er altijd blijven. Als zandluizen in de woestijn van hun eigen verheerlijkte oorlogszuchtige achterlijkheid!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Bericht door Links666 »

Ariel schreef:
Links666 schreef:
Verdomme, ik zwicht voor een moslima :(
Maar wel voor een lieve mooie moslima Links... :D
Ik geloof je meteen, maar daar doe ik het niet voor.

Nee, kruipen doe ik alleen voor
Het Onthullen Van God's Glorie (=wetenschap, en verwerpen van wat niet klopt) en
Neerlands Trots (oh wacht nu hebben we het tóch over Chaimae!)


</gezwets>
Laatst gewijzigd door Links666 op za jun 14, 2008 3:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89879
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Links666 schreef:
Onderdanigheid is slecht in een relatie, tóch Ariel?? :)
:evil: Wacht maar tot dat je een serieuze relatie hebt Links..
Deze slecht in een relatie onderdanigheid geldt alleen voor vrouwen. .:razz:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ariel schreef:
Links666 schreef:
Onderdanigheid is slecht in een relatie, tóch Ariel?? :)
:evil: Wacht maar tot dat je een serieuze relatie hebt Links..
Deze slecht in een relatie onderdanigheid geldt alleen voor vrouwen. .:razz:
Vrouwen aan de macht!! Laat de man maar kruipen..
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Bericht door Links666 »

Ariel schreef:
Links666 schreef:
Onderdanigheid is slecht in een relatie, tóch Ariel?? :)
:evil: Wacht maar tot dat je een serieuze relatie hebt Links..
Deze slecht in een relatie onderdanigheid geldt alleen voor vrouwen. .:razz:
Die arme man van jou!! Zaterdag Zweepjes dag? yikes . . .
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Bericht door Links666 »

Chaimae schreef:
Ariel schreef: :evil: Wacht maar tot dat je een serieuze relatie hebt Links..
Deze slecht in een relatie onderdanigheid geldt alleen voor vrouwen. .:razz:
Vrouwen aan de macht!! Laat de man maar kruipen..
kruipen? RENNEN zal je bedoelen. Pas op mannen, het BEEST is los!! :)

Ariel, hoe ging die aya over het slaan van de man ook al weer? :)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89879
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Links666 schreef:
Ariel, hoe ging die aya over het slaan van de man ook al weer? :)

Er zijn er meerdere verzen Links. Honderden.


Narrated Abu Huraira: Allah's Apostle said, "The man is like a rib; if you try to straighten it, it will break. So if you want to get benefit from him, do so while he still has some crookedness."
Sahih Bukhari 7:62:113


Your husbands are as a tilth unto you; so approach your tilth when or how ye will; but do some good act for your souls beforehand; and fear Allah. And know that ye are to meet Him (in the Hereafter), and give (these) good tidings to those who believe. Koran 2:22


Narrated 'Abdullah bin 'Umar: I heard the Prophet saying. "Evil omen is in three things: The horse, the man and the house."
Sahih Bukhari 4:52:110

The prophet of Allah said: When a woman calls her husband to satisfy her desire, let him come to her though he is occupied at the field.

Narrated Umar ibn al-Khattab: The Prophet (peace be upon him) said: A woman will not be asked as to why she beat her husband
Abu Dawud 11:2142

Oke.. :evil: Nou heb je het gehoord uit de mond van een profeet.
Islam is zo slecht nog niet. :smile:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Bericht door Links666 »

Fascinerend, de Islaam. Dus in het nederlands (hak op tak vertaling)

Qur'an 4:34 schreef:Vrouwen zijn de beschermers en onderhouders van mannen, omdat Allah de één meer (kracht) heeft gegeven dan de ander, en omdat zij hen onderhouden met hun middelen. Daarom zijn goede mannen gehoorzaam op toegewijdde wijze, en beschermen in (de vrouw's) afwezigheid wat Allah wil dat zij beschermen.
Wat betreft die mannen van wie gij ontrouw en slecht gedrag vreest,
* geef hen eerst een aanmaning (eerst),
* (vervolgens) weiger met hen het bed te delen, (en ten laatste)
* sla hen (licht); maar als zij terugkeren naar gehoorzaamheid, gebruik niet tegen hen middelen (van irritatie)
Want Allah is Meest Hoge, groot (boven u allen)
Wat wil Allah dat wij mannen beschermen? Ons Pielemousje?


Qur'an 2:22 schreef:Uw echtgenoten zijn als een akker voor u; dus benader uw akker wanneer of hoe gij wilt; maar doe wat goede daden voor uw zielen van te voren; en vreest Allah. En weet dat gij Hem zal ontmoeten (in het Hiernamaals), en geef goede berichten aan hen die geloven
Dus de betekenis van dat éérste is dat de vrouw de man in ieder standje kan benaderen. En dat zelfs bij kinky plezier gezonde kinderen geboren worden? Het is erg belangrijk dat God dit in zijn Heilig Boek zegt, zonder Hem hadden we dit nooit geweten.


Bukhari 7:62:113 schreef:De man is als een rib; als je hem recht wilt maken, zal hij breken. Dus als je profijt van hem wilt hebben, doe het dan als hij nog wat krom is.
?

Bukhari 4:52:110 schreef:Een slecht teken is in drie dingen: Het paard, de man en het huis
Oh, dus als ik voorbij loop ben ik een slecht teken?

Abu Dawud 11:2142 schreef:Een vrouw zal niet gevraagd worden waarom zij haar man slaat
Nee, dat is heel normaal.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Chaimae schreef:Vrouwen aan de macht!! Laat de man maar kruipen..
Daar denkt de ideologie waar jij voor kruipt toch heel anders over...
de leer van de pedofiele woestijnrover schreef:4.34: Mannen zijn voogden over de vrouwen omdat God de enen boven de anderen heeft doen uitmunten en omdat zij van hun rijkdommen besteden. Deugdzame vrouwen zijn dus zij, die gehoorzaam zijn en heimelijk bewaren, hetgeen God onder haar hoede heeft gesteld. En degenen, van wie gij ongehoorzaamheid vreest, wijst haar terecht en laat haar in haar bedden alleen en tuchtigt haar. Als zij u dan daarna gehoorzamen, zoekt geen weg tegen haar. Waarlijk, God is Verheven, Groot.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Chaimae schreef:
Ariel schreef:
Links666 schreef:
Onderdanigheid is slecht in een relatie, tóch Ariel?? :)
:evil: Wacht maar tot dat je een serieuze relatie hebt Links..
Deze slecht in een relatie onderdanigheid geldt alleen voor vrouwen. .:razz:
Vrouwen aan de macht!! Laat de man maar kruipen..
Ik zal daar in ieder geval geen moeite mee hebben met het Amazone tijdperk. Ik gevoel een lichte vorm van opwinding. Al is het alleen maar om de islam de kop in te drukken. Ik weet niet hoe het met de islam-seks is, maar in de westerse beschaving ligt de vrouw vaak bovenop de man. Gewoon, voor de afwisseling. Uiteraard met wederzijds goedvinden. Ik ben eigenlijk wel zo’n type die in de slaapkamerkast door het sleutelgat zou willen gluren als een mohammedaans echtpaar ’s avonds in bed de liefde bedrijft. Nou ja, liefde . . . als je ’het land bewerken’ nog liefde wilt noemen in de islam.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Bericht door Links666 »

hans van de mortel schreef:Ik ben eigenlijk wel zo’n type die in de slaapkamerkast door het sleutelgat zou willen gluren
Gluurder? Welnee, een amateur cultureel antropoloog! :)
islaminside20
Berichten: 446
Lid geworden op: za apr 26, 2008 9:19 am

Bericht door islaminside20 »

Ten eerst de teksten die ik schrijf beantwoord ik aan degene met wie ik discuseer. Je hoeft niet voor Ketter te beantwoorden daar is zij zelfstandig genoeg voor om het te doen. Ten eerst hoe ik nu reageer doe ik eigenlijk nooit, maar ik hoop nu dat je gaat nadenken hoe het voelt om gekwetst te worden.
Oh, je hebt toch wat sexuele gevoelens, zie ik.
Tja' een bal kwam langs lopen ik kon er niets aan doen.
Heeft dat te maken met 5 keer je anaaltje in de lucht verheffen? Je koranvriendjes zijn je billenmaatjes? :wink:
Ik heb geen billenmaatjes ik leg mijn vertrouwen alleen op Allah en zijn boodschaper.
Nou, even nadenken. Is bijzonder moeilijk voor je, weet ik. Gewoon proberen.
Nee dank je ik wil niet weten hoe idiooten net zoals jij nadenken. Hun verstand zit in hun kont.
Wat is atheisme? Het niet geloven in wat voor goden dan ook. "a" staat voor 'niet', en 'theisme' voor geloof. Satans zijn een soort goden. Engelen ook. Daar geloof jij in, maar atheisten echt niet, hoor.
Dat is een beetje dom he, schat?
Noem me beter geen, schat. Satanistische ongelovige Atheistische leugenaar dat je bent. Atheisten geloven via de islamtische kant bekeken in Satans net zoals onglovigen, huichelaars, leugenaars etc.


De rest kan ik zo voor je beantwoorden, alleen ik ga me tijd niet besteden aan een ongelovige satanistische hond. Jij wilt hard spelen dan ben jij bij mij bij de goede deur.
Laatst gewijzigd door islaminside20 op za jun 14, 2008 10:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken doet en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'. soerat: El- Fussilet 33

http://nl.youtube.com/watch?v=7CpYEwzCJkI
islaminside20
Berichten: 446
Lid geworden op: za apr 26, 2008 9:19 am

Bericht door islaminside20 »

De aarde is niet geschapen in een big bang, maar 8 miljard jaar later.
Ik denk dat jij lees problemen hebt. Harun Yahya zegt dat de hemel en de aarde geschapen zijn door de Oerknal. Vanuit die ene punt dus de oerknal is alles ontstaan en alles gescheiden van elkaar. En dit klopt, hij heeft daarboven op niet gezegd wanneer iets is gekomen en wanneer wat niet gekomen is. Want de hel en de paradijs heeft Allah(sbht) voor de mensheid geschapen. En wij weten dat Allah(sbht) zegt:

Wisten degenen die ongelovigen waren niet dat de hemelen en de aarde als één stuk waren samengevoegd, en dat Wij het vervolgens scheiden? En Wij hebben uit water elk levend ding gemaakt. Zullen zij dan niet geloven?(Qoer'aan 21:30)

HIermee wordt bedoelt dat het woord ratq, vertaald als 'samengevoegd' wordt in Arabische woordenboeken vertaald als 'met elkaar vermengd, één geworden'. Het verwijst meestal naar twee verschillende substanties die een geheel vormen. De zinsnede 'Wij scheiden' komt van het Arabische werkwoord fataqa wat inhoudt dat iets tot ontstaan komt door het verscheuren of vernietigen van de structuur van zaken die aan elkaar gehecht zijn. Het ontspruiten van een zaadje uit de aarde is één van die gebeurtenissen waar het werkwoord voor gebruikt wordt. Laten we opnieuw naar het vers kijken met deze kennis in ons achterhoofd. In het vers zijn hemel en aarde eerst het onderwerp van de situatie van de ratq. Zij worden gescheiden (fataqa) als de ene uit de ander voortkomt. Geboeid denken wij aan de eerste momenten van de Big Bang, we zien dat alle materie van het universum op één enkel punt verzameld is. Met andere woorden, alles, de hemelen en de aarde inbegrepen, waren nog niet geschapen en waren in een vermengde onscheidbare toestand. Toen ontplofte dit punt krachtig, en zorgde ervoor dat de materie gescheiden werd.


Allah(sbht) zegt:

Hij is de Voortbrenger van de hemelen en de aarde. (koran 6:101)

Hij heeft de aarde en de hemelen voorgebracht. Allah(sbht) weet het best, in wat hij doet.

Met macht hebben Wij de hemel gebouwd. Waarlijk, Wij zijn in staat om de omvangrijkheid en ruimte daarvan uit te breiden. (Qoer'aan 51:47

En na de uitbarsting van de oerknal is alles gescheiden dus de vers is correct.

Groetjes islaminside-
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken doet en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'. soerat: El- Fussilet 33

http://nl.youtube.com/watch?v=7CpYEwzCJkI
islaminside20
Berichten: 446
Lid geworden op: za apr 26, 2008 9:19 am

Bericht door islaminside20 »

Beste Islaminside. Je maakt het nu te bont. Ik wil dat jij je excuus aan Freya aanbied, want anders volgen er repercussies. Ik zie dat jij vervalt in schelden en tieren. Dat is een teken van zwakte.
Jij gedraagt je nu als een Marokkaanse straatjongen die het ook heel normaal vindt om vrouwen voor hoer uit te schelden.
Freya is een getrouwde vrouw, en ik vermoed dat haar man deze uitspraak van jou niet zal waarderen.
Zij moet maar eerst haar excuus bieden aan Harun Yahya. Hij is namelijk geen collectieve sukkel. Schelden is verboden in de islam, moge Allah(sbht) me vergeven. ik probeer me woede te onderdrukken maar dat lukt niet altijd en helemaal niet met idioten zoals Fraya en Numan. Die niets te zeggen hebben behalve mensen belachelijk maken. Ga toch weg, ik ben echt niet achterijk. Als zij spijt heeft van wat ze tegen Harun Yahya zei dan neem ik me woorden terug anders niet, en haar man kan me niet zoveel schelen, dat je dat maar weet.

Groetjes,
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken doet en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'. soerat: El- Fussilet 33

http://nl.youtube.com/watch?v=7CpYEwzCJkI
islaminside20
Berichten: 446
Lid geworden op: za apr 26, 2008 9:19 am

Bericht door islaminside20 »

De islam is de Waarheid, en Harun Yahya heeft duidelijk bewezen dat de koran de waarheid is aan de hand van wetenschappelijke feiten.
Die misleiden niet. Dit zijn geen leugens en zeker niet gebasseert op niets. De leugenaars , degene die haat hebben , haat zijn er niet tegen kunnen, Namelijk satanitische ongelovige honden net zoals Freya en de rest van de boel. En Harun Yahya is een moslim. En moslims zijn broeders van elkaar, wij steunen elkaar en horen dus bijelkaar. Ik gebruik zijn teksten om de islam te verdedigen en daarbij kopieer en plak ik geen enkel probleem. Maar de duivels en satans kunnen er niet tegen en gaan listen en leugens verzinnen over Harun yayha en wat hij ondekt heeft, Namelijk de val van de EvolutieTheorie. En het duidelijke bestaan van Allah(sbht). Ik heb bijna al zijn boeken gelezen behalve dan van die Holocoust etc. Maar de boeken zoals de wonderen van de koran, de val van het evolutietheorie etc. En dit is duidelijk dat hij het bestaan van Allah(sbht) duidelijk aangetoond heeft. ERGSTE VERGISSING in de GESCHIEDENIS van de MENSHEID: EVOLUTIETHEORIE

Het is de grootste wonder van Allah , dat Allah met behulp van duivel gedurende 150 jaar sommige mensen laat geloven in een uiterst onlogische theorie ,die men Evolutie-theorie noemt. De standvastige n goed gelovige mensen die bewust zijn van deze wonder, wachten sedert 150 jaar met bewondering af wanneer deze evolutieaanhangers, deze valstrik van de duivel zullen opmerken , en ze proberen middels verstand en wetenschap deze evolutieaanhangers waker te schudden.

De verwachting is dat over uiterlijk 20 jaar dit gedrag van honderdduizenden professoren, wetenschappers, studenten, artsen etc, die blindelings geloofden in onlogische beweringen van deze evolutieaanhangers een onderwerp van verbazingwekkende spotverhalen zal worden. Degenen die in deze theorie geloven worden uiteraard sterk beïnvloed door ingewikkelde latijnse termen en woorden, die de evolutie-wetenschappers gebruiken , en zij geloven blindelings in alles wat zij beweren zonder erbij serieus na te denken wat deze verhalen werkelijk betekenen. Een van de meest efficiente manieren om deze mensen te laten denken is , om de evolutie theorie op een zeer simpele en eenvoudige manier te vertellen zodat de mysterieuze invloed ervan op deze mensen verdwijnt.

De beweringen van Evolutietheorie zijn uiterst onlogisch en onrationeel

Volgens de met ratio en verstand onverklaarbare beweringen van evolutie-theorie , is de mens als resultaat van oneindige afwezigheid in de natuur, in de loop der tijd per toeval ontstaan …

Volgens deze ongelovige theorie is uit het niets, waarbij niet eens stof en aarde aanwezig was.: eerst stof, dan aarde, dan stenen, dan water, dan bergen en oceanen in volgorde vanzelf ontstaan. Later is zelfs door samenkomst van sommige atomen, elementen als Calcium, Fosfor, Carbon etc. ontstaan. Deze elementen die noch verstand, geheugen, als kennis hebben , zijn in de loop der miljoenen jaren per toeval omgetoverd in o.a . ademende, pratende, denkende, emotionele wezens , die ’de mens’ wordt genoemd , die uitvindingen kan doen en bibliotheken vol boeken kan schrijven.

Kortom , stof en aarde is in de loop der eeuwen door bijkomstigheid van toevallen omgevormd tot wezens die van vlees en bloed zijn , die fabrieken kunnen bouwen, in deze fabrieken modernste auto’s kunnen produceren en spaceshuttels kunnen bouwen. Geloven dat stof en aarde uit zichzelf in staat is om zulke wonderbaarlijke processen door te maken ,is gelijk aan geloven in kinderfabeltjes. Zelfs kinderen zouden deze fabeltjes niet geloven…

Als de aanhangers van deze Evolutie-leer serieus zijn met deze beweringen , dan zou volgens hen geen enkele reden zijn, dat dit proces zich niet herhaalt …. Bijvoorbeeld dat ze naar een grote moeras gebied gaan en de wens zouden doen, dat hier over enkele miljarden jaren vanzelf een paleis zou ontstaan. Ze kunnen daar wachten of er uit deze moeras een mens kan ontstaan , die paleizen kan bouwen. Laat staan een mens,…. er zal na miljarden jaren niet eens een levende cel ontstaan. Of om de toeval een handje mee te helpen stoppen wij in deze moeras voldoende Carbon, Fosfor, Yzer,Magnesium en Zuurstof elementen ( elementen die nodig zijn voor levende wezens).. Hier zal toch geen enkele levende molecuul vanzelf ontstaan.!..!!!

Zelfs een molecuul is erg complex. Het bevat energiecentrales die energie kunnen produceren. Fabrieken die enzymen en hormonen kunnen produceren.

(deze stoffen zijn immers noodzakelijk voor het leven.) Een databank waar alle informatie zit opgeslagen over de te produceren producten.
Een complexe transportsysteem die grondstoffen en produkten transporteert. Een moderne laboratorium en raffinaderij die grondstoffen bewerkt. Professionele celmembramen die alle inkomende en uitgaande stoffen in een cel regelen. Dit zijn de simpelste functies van een cel.. Zelfs over een functie van een cel kunnen we boeken vol schrijven..

Kan toeval uit een stukje klei ; een dergelijke georganiseerde systeem doen laten voortkomen?

Kan toeval , een dergelijke kleine georganiseerde systeem , nog complexer maken om uiteindelijk een wezen als ‘’de mens’’ te laten ontstaan…?

Kan toeval een aap laten praten , kijken, denken , paleizen te bouwen, landen te ontwikkelen, schepen te bouwen, en continenten te ontdekken, laboratoria te bouwen, zodat hij zijn eigen bouwcellen kan bestuderen en andere onderzoeken kan doen… Bovenal welke toeval kan een aap ziel geven ????.... Alle antwoorden op deze vragen zijn voor ieder mens erg duidelijk en zeker.. Toeval kan geen mens en niet eens een kleinste deel van een mens laten ontstaan…

Als de Evolutie-aanhangers desondanks toch in toeval geloven, waarom bouwen ze dan paleizen , Om de nieuwste Jaguar auto te bouwen of een brug te bouwen, kunnen ze toch beter een stukje aarde nemen en wachten tot het vanzelf ontstaat…! Laat ze toch wachten tot uit deze aarde een cel ontstaat , dan een vis , dan een amfibie, dan een hagedis, vervolgens paarden en mensen ontstaan… En vervolgens dat deze mens auto’s ontwerpt, ontdekkingen doet om steden en landen te stichten … Zelfs de meest fanatieke Evolutie- aanhanger weet erg goed ,dat dit niet zal gebeuren.

Het frappante is dat als men ditzelfde verhaal in mooie latijnse woorden weerlegt, denken ze dat het toch kan. Het is zot om te geloven, dat alles wat wij op aarde waarnemen : levende wezens, mooiste bloemen, lekkerste fruit, lekkere smaken, vlinders, herten, konijnen, poema’s , vogels, miljarden verschillende mensen, en alles wat deze mensen voortbrengen, zoals steden, gebouwen, bruggen, etc. voortkomen uit een stukje klei.!!....

Dat vele mensen geloven in dit onnozele gedachte, wil uiteraard deze gedachte niet rechtvaardigen, Integendeel, ..

..Het bewijst dat hier sprake is van een wonder..

150 jaar gelden is een wonder verricht ..Een oude amateur bioloog genaamd Darwin , creert tijdens een zeereis met behulp van zijn sterke verbeelding , onnozele ideen . En deze ongeloofwaardige ideen betovert in de loop der jaren vele mensen. Dat deze onnozele ideen velen als een betovering omringt , is ook een wonder van Allah. Want Allah vertelt in het heilig boek Qur-aan , dat sommige van zijn schepselen in ondenkbare dingen zullen geloven, en dat ze dit niet eens zullen merken…

Evoutie-theorie is een list van Satan, de list van Satan is erg zwak

Allah vertelt in het heilig boek Qur-aan , dat de satan ooit gezworen heeft, om de mensen te doen dwalen, de mensen te laten misleiden,deze te doen geloven in ongelovige zaken en in verkeerde systemen. Letterlijk geciteerd :
‘’ Hoe dan ook , ik zal ze doen dwalen , ik zal ze laten twijfelen, en zal ze zeker bevelen om de oren van hun schapen te doen knippen, en te veranderen wat god heeft geschapen, O wie satan als vriend houdt in plaats van god , die zal spijt krijgen.”

Een andere citaat uit heilige Qur-aan ( Soera an Nisaa, vers 119-120 ) : ‘’ Satan belooft hen het een en ander , en laat hen geloven in verzinsels , doch satan kan hen niets anders beloven dan misleiding “
Het verbaast ons erg ,dat in eerdere civilisaties sommige mensen het vuur , houten standbeelden , de zon , of de maan hebben aanbeden..
Het is verbazingwekkend hoe ze hierin kunnen geloven .. Heilig boek Qur-aan vertelt ons : ‘Deze mensen geloven in dezen onder invloed van de satan, Zij geloven onder een soort betovering van satan in onmogelijke, onrealistische zaken ‘. Uiteraard kan satan dit doen met toestemming van Allah .. En met mogelijkheden die Allah hem schept, zodat hij deze ongelovigen kan misleiden, en hen buitensporige dingen kan laten doen, hen te laten geloven in buitensporige geloven. En door zijn listvermogen, dit gedrag eze dwalenden als goed te laten accepteren.

En juist Evolutie-theorie is voor satan al 150 jaar een middel om zijn listen te verwezenlijken.

Tevens heeft hij een sterke wapen bemachtigd , door de hedendaagse wetenschap als dekmantel hiervoor te gebruiken .

Zonder iets op te merken kunnen deze zogenaamde slachtoffers , of het professoren , docenten of zelfs artsen zijn, dingen accepteren en geloven die zelfs voor weldenkende kinderen ongeloofwaardig zouden overkomen. Maar weet wel dat deze wapen van satan alleen zwakke gelovigen of ongelovigen kan beïnvloeden. Degenen die intensief en zuiver geloven zullen nooit en te nimmer door deze listen van satan worden beïnvloed , dezen kunnen de listen van satan gemakkelijk opmerken. ..

Allah merkt weer eens op in heilig boek Qur-aan ( sura anNisaa- vers 76 ) : ‘zonder enige twijfel zijn de listen van satan erg zwak ‘ . en tevens vermeldt koran ( sura Hidjra , vers 39-40 ) dat Satan de standvastigen ( muhlis ) moeilijk kan laten dwalen .

Dus de invloed van satan is met gods toestemming uiteraard , voor zuivere gelovigen bijna nihil. Integendeel zij trappen niet in zijn listen en zij kunnen zijn listen in het daglicht brengen , en kunnen zelfs zijn valse spel verstoren.

Zuiver en standvastig geloven is al voldoende om de listen van satan te weerstaan. Ieder weldenkende standvastige gelovige kan makkelijk zien, dat Evolutie-theorie niet geloofwaardig is .. Konden de Evolutie-aanhagers ook maar ontkomen aan de invloeden van hun milieu, en niet zouden denken van als ik dit verwerp , wat zullen mijn collegas toch wel niet van me denken’ .. Alleen op deze manier zullen ze de werkelijkheid duidelijk inzien, en ze zullen dan afzien van het geloven in ongeloofwaardige scenarios.

Allah zegt:

Degenen die Allah vrezen,die zullen eerst goed nadenken op het moment dat satan hen probeert te misleiden , dan zul je zien dat ze het goede zullen weten ‘ ( soera Araf , vers 201 )
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken doet en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'. soerat: El- Fussilet 33

http://nl.youtube.com/watch?v=7CpYEwzCJkI
Plaats reactie