Het geloof bij God is de islam.

Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

hihi: Waar heeft ie het gehaald?

Hier heeft ie het gehaald
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Bericht door Links666 »

Beste IslamInside,

Kijk eens naar de grote hoeveelheden tekst die je schrijft (maar vermoedelijk knipt en plakt).

Overtuigt ons dat meer? Korte bondige argumenten zijn vaak het meest overtuigend, voor mij althans.

Je posts doen me denken aan een evangelist die ik eens in het centrum van Nijmegen zag staan. De man klom in het centrum van de stad op een kistje en begon luid schreeuwend het woord van God te verkondigen. De woorden 'zonden' en 'boeten' kwamen er ook in voor, je had het vast goed met hem kunnen vinden. Toch namen mensen hem niet al te serieus, ik vrees dat dat met jouw huidige aanpak ook zo is.

Ik weet dat je hem niet mag, maar eigenlijk zijn H.Numan's posts het beste en ik zal je vertellen waarom. Numan toont vaak door absurde verhaaltjes aan, dat God en Islam in het bijzonder niet erg logisch zijn. En dat door gebrek aan logica, het dus niet aan te bevelen is om de religie aan te hangen. Numan falsifieert door 1 tegenvoorbeeld de hele aanname/hypothese/Islam.
Zo werkt dat bij hypothesen.
Christendom bijvoorbeeld is minder makkelijk in zijn geheel te falsifiëren omdat veel christenen accepteren dat hun geschriften niet perfect zijn.
Juist om die reden, is de Islam relatief makkelijk 'aan te vallen' door logica.

De Islam maakt veel te veel claims. Buitengewone claims.
Moslims claimen dat héél de Qur'an en (betrouwbare) Sunnah wáár is. Alles bij elkaar is dat heel wat tekst. Als je dan gaat beweren (zoals moslims doen) dat álles waar is, voor áltijd dan kiezen de moslims er in feite voor om van hun geloof een kaartenhuis te maken. OF alles is waar, OF alles is niet waar. Ketter laat zien dat de Koran niet strookt met moderne wetenschap, Numan toont dat het bestaan van de Islamitische God, Allah zeer dubieus is.

Een verdere zwakte van Islam is de Sunnah. De hadiths bevatten veel 'triviale' dingen, kleinigheden die niet belangrijk lijken voor geloof in een Grote God. Salafisten klampen zich hier aan vast, maar voor de rest van de mensheid zijn deze regeltjes juist extra irrationeel en soms zelfs belachelijk. Tenzij je de andere 80% van de mensheid met geweld zal onderwerpen, zullen zij het irrationeel blijven vinden. Het spijt me, maar zo kijkt de rest van de mensheid er tegen aan.

Geloven in ver-gezochte dingen is prima. Zo kan ik veel sympathie opbrengen voor UFO abductees of een excentriekeling als Eva de codetaaldame. Andere dingen echter, zorgen er voor dat ik minder gecharmeerd ben van Islam: rol van de vrouw, A'isha, homo's, jihad, etc etc, het lijstje is helaas erg lang.

Samengevat: jouw missie hier is véél en véél moeilijker dan de onze. Jij wilt ons overtuigen van een groot, complex religieus bouwwerk uit de 7e eeuw. Het enige wat wij (en Numan) hoeven te doen is dmv. 1 tegenvoorbeeld je ongelijk te bewijzen. Moslims kunnen bijvoorbeeld wat leren van (liberale) christenen. In plaats van hun religie keer op keer te presenteren als 'WAARHEID', noemen zij het 'geloof'. Het is goed als je het * gelooft *, het is spijtelijk maar ook prima als je het niet gelooft. Als je ons écht wilt overtuigen en als je wilt dat we een beetje goede 'imaan' krijgen, begin dan AUB eerst te zorgen dat we in Goden geloven, of in 1 God geloven. Aan ons vragen om in één keer de Islam te laten geloven is een onmogelijke stap.

De Aarde draait toch écht om de Zon (en niet andersom)
[God's] natuurkunde heeft het zo gemaakt!
Succes ermee,

- Links
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Links666 zei:
Je posts doen me denken aan een evangelist die ik eens in het centrum van Nijmegen zag staan. De man klom in het centrum van de stad op een kistje en begon luid schreeuwend het woord van God te verkondigen. De woorden 'zonden' en 'boeten' kwamen er ook in voor, je had het vast goed met hem kunnen vinden. Toch namen mensen hem niet al te serieus, ik vrees dat dat met jouw huidige aanpak ook zo is.
Die mensen zijn leuk! Ik heb vorig jaar een heftig discussie met ze gehad.

Doet me tevens denken aan een discussie die ik op een vroege zaterdagochtend had met wat Jehova's, die me het bloed onder de nagels vandaan hebben gehaald. Ze dachten namelijk dat ze me allerlei dingen wijs konden maken, maar toen ik ze met allerlei lastige vraagstukken confronteerden, dreef ik ze een nauw hoekje in. Het werd ze te heet onder de voeten en ze vertrokken met de staart tussen de benen door te zeggen: 'Meisje, we zijn niet gekomen om een discussie me je aan te gaan. Blijkbaar wil je discussieren en niet luisteren.'

:lol: !!Ze komen nooit meer langs huis nummer 25.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

islaminside20 schreef:Zij moet maar eerst haar excuus bieden aan Harun Yahya. Hij is namelijk geen collectieve sukkel. Schelden is verboden in de islam, moge Allah(sbht) me vergeven. ik probeer me woede te onderdrukken maar dat lukt niet altijd en helemaal niet met idioten zoals Fraya en Numan. Die niets te zeggen hebben behalve mensen belachelijk maken. Ga toch weg, ik ben echt niet achterijk.
Kan jij, na al jouw scholing, Islaminside, niet zo goed lezen? Ik heb niet geschreven dat Harun Yahya een collectieve sukkel is.

Trouwens, de naam is Freya en niet Fraya zoals je iedere keer maar schrijft. En dat je niet "achterijk" bent, waarschijnlijk bedoel je het woord "achterlijk".

Zoals al uitgebreid is beschreven en aangetoond in de laatste posten over deze groep, , Harun Yahya staat niet voor een man, het is een collectief. In het woordenboek, als je die hebt, staat dat een collectief een samenwerkingsverband is. Het zijn dus veel meer personen, dan alleen Adnan Oktar, de binnenhuisarchitect die aan de leiding staat van de groep Harun Yahya.

Waar jij het woord "collectieve sukkel" vandaan haalt is daarom voor mij een raadsel. Of niet, gezien het gebrek aan intelligentie bij jou, vandaar dat je niet zo goed kan lezen.
islaminside20 schreef:Als zij spijt heeft van wat ze tegen Harun Yahya zei dan neem ik me woorden terug anders niet, en haar man kan me niet zoveel schelen, dat je dat maar weet.
Daarom kan ik geen excuses aanbieden aan de persoon Harun Yahya, want voor de miljoenste keer, die persoon bestaat niet, het is een groep van mensen. Misschien dat je het dit keer snapt, zucht....

Voor de rest, ben je totaal onbeschaafd. Mij uitschelden voor hoer, jij als zogenaamde diep religieuze moslim. Jij komt vast in die verzonnen hel van jouw terecht, om te branden, want dit mag jij helemaal niet zeggen van jouw Allah :razz:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

islaminside20 schreef:
Zij moet maar eerst haar excuus bieden aan Harun Yahya. Hij is namelijk geen collectieve sukkel. Schelden is verboden in de islam, moge Allah(sbht) me vergeven. ik probeer me woede te onderdrukken maar dat lukt niet altijd en helemaal niet met idioten zoals Fraya en Numan. Die niets te zeggen hebben behalve mensen belachelijk maken. Ga toch weg, ik ben echt niet achterijk. Als zij spijt heeft van wat ze tegen Harun Yahya zei dan neem ik me woorden terug anders niet, en haar man kan me niet zoveel schelen, dat je dat maar weet.

Groetjes,
Beste Islaminside.
Je mag boos worden. Niemand zal je dat aanrekenen. Het is zelfs begrijpelijk dat je boos wordt, want het is voor jou erg moeilijk om in de hol van de leeuw je religie te verdedigen.
Maar wat je niet mag doen is persoonlijk worden, of familie van een forum lid beledigen. Ik zag dat jij je daar ook net weer schuldig aangemaakt hebt.
Tja' je moeder kwam langs lopen ik kon er niets aan doen
Hoe zou jij het vinden als wij je moeder voor hoer uitschelden, of je zuster? Hoe zou jij het vinden als we zeggen dat we je moeder of zuster verkracht hebben ? Ik vermoed dat jij uit je dak zal gaan. Niet waar islaminside?

Als integere mensen moeten we de gulden regel hanteren. Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Ook jouw profeet heeft gezegd:
“Niemand van jullie is een gelovige tenzij hij zijn naaste toewenst wat hij zichzelf toewenst”

Dus wat jij net gedaan hebt is tegen de wetten van je profeet in gaan, en ik vermoed dat jij daar binnenkort spijt van krijgt.

Je kan iemand idioot en dom noemen, want daar maken wij ons ook schuldig aan , en ook daar zal niemand zich aan storen. Een forum zoals deze is nu eenmaal geen naaikransje waar we recepten uitwisselen . Een discussie kan er hard en fel aan toe kan gaan, en daar is naar mijn inziens niets fout aan, maar probeer wel de normale regels van fatsoen in acht te nemen.

Wat jij maar niet wil begrijpen is dat Harun Yahya een collectieve is. De man Harun Yahya bestaat dus niet. De naam van deze Turk is Adnan Oktar . Geboren in Ankara, in 1956. Harun Yahya is een alias van Adnan Oktar, en onder die naam schrijven ook andere mensen artikelen.

Freya jokt dus niet, en je kan ook niet van ons verwachten dat we alles wat onder de naam Harun Yahya geschreven is voor waar aan nemen. Alles wat Harun Yahya geschreven heeft , is door wetenschappers al honderd keer ontmaskerd.

Dus islaminside, voor je eigen bestwil, bied je excuus aan aan Freya, want ik vermoed dat ook de engel op je schouder deze opmerking naar Freya toe niet zal tolereren.

Je zal me enorm tegen vallen als je geen excuus aanbied islaminside. Je hebt je als een straatjongen gedragen, en je bent op deze manier het salafisme en Islam onwaardig.

Vriendelijke groet.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
islaminside20
Berichten: 446
Lid geworden op: za apr 26, 2008 9:19 am

Bericht door islaminside20 »

Trouwens, de naam is Freya en niet Fraya zoals je iedere keer maar schrijft. En dat je niet "achterijk" bent, waarschijnlijk bedoel je het woord "achterlijk".
Voor mij is Fraya en Freya het zelfde. Je weet wie ik er mee bedoel of ben je achterlijk. En ik ben de letter l vergeten bij te zetten bij het woord achterijk, dit kan gebeuren ik type zo snel mogelijk.
Zoals al uitgebreid is beschreven en aangetoond in de laatste posten over deze groep, , Harun Yahya staat niet voor een man, het is een collectief.


Harun en Yahya zijn twee namen namelijk betekenis in het Nederlands Aaron en Johannes. Dit zijn 2 profeten die in het verleden streden tegen ongeloof. Het doel van Adnan van al zijn werken is om de boodschap van de Koran aan de mensheid over te brengen, en ze zo aan te moedigen om na te denken over godsdienst zaken, zoals het bestaan van god, zijn eenheid en het hiernamaals net zoals Aaron en Johannes dit deden in het verleden. Het enige verschil tussen Harun Yahya en Adnan is Harun en Yahya zijn profeten en Adnan Niet. Maar zo ziet hij zichzelf gelukkig niet. De naam Harun Yahya staat voor Aaron en Johannes dat waren 2 profeten die tegen ongeloof streden. En dat is tevens zijn doel het bestrijden van ongeloof aan de hand van Harun Yahya(achterligende gedachten) en er zullen vast wel mensen zijn die hem steunen. Op mij kan hij iedere geval rekenen.
Dus als je Haroen Yahya uitscheld dan scheld je het werk uit van Adnan en meschien zijn helpers, daarom ben ik een beetje boos. Maar ik mag niet boos worden ik moet me eigenlijk terug trekken en me woede onderdrukken.

In het woordenboek, als je die hebt, staat dat een collectief een samenwerkingsverband is. Het zijn dus veel meer personen, dan alleen Adnan Oktar, de binnenhuisarchitect die aan de leiding staat van de groep Harun Yahya.
Ik heb alleen een duits woordenboek. Adnan die de leiding heeft van Harun Yahya. Yarun Yahya is een uitgave van verschillende boeken die gaan over het brengen van een boodschap aan de mensheid over de Koran en ze zo aan te moedigen om na te denken over godsdienst zaken, zoals het bestaan van god, zijn eenheid en het hiernamaals.
Waar jij het woord "collectieve sukkel" vandaan haalt is daarom voor mij een raadsel. Of niet, gezien het gebrek aan intelligentie bij jou, vandaar dat je niet zo goed kan lezen.
Jij bent degene die niet kan schrijven want jij zegt Collectief sukkel niet ik, het is geen raadsel en helemaal geen gebrek aan intelligentie. Je begrijpt gewoon niet waar het over gaat en dat is logische als je met iemand anders zijn discussie bemoeit.
Daarom kan ik geen excuses aanbieden aan de persoon Harun Yahya, want voor de miljoenste keer, die persoon bestaat niet, het is een groep van mensen. Misschien dat je het dit keer snapt, zucht....
Harun (Aaron) en Yahya(Johannes) zijn 2 namen. 2 profeten die in het verleden streden tegen ongeloof. Adnan strijd tegen ongeloof aan de hand van de Naam Harun Yahya. Zijn bedoeling is om ongeloof te bestrijden en daarvoor heeft hij de benaming Harun Yahya genomen en daaruit 100 boeken geschreven. Adnan heeft tevens de leiding van zin uitgave Harun Yahya. Dus je hebt hem en zijn werk en de 2 profeten uitgescholden. Dus je kan degelijk wel spijt tonen, want je beseft niet wat je zegt. Maarja dat maakt jou natuurlijk niet uit, ongelovigen zijn altijd hoogmoedig.
Voor de rest, ben je totaal onbeschaafd. Mij uitschelden voor hoer, jij als zogenaamde diep religieuze moslim. Jij komt vast in die verzonnen hel van jouw terecht, om te branden, want dit mag jij helemaal niet zeggen van jouw Allah :razz:
ik daarin tegen zal niet moeilijk doen. Het spijt me als ik je beledigt hebt voor hoer. Dit mocht ik niet zeggen ik had beter kunnen zeggen onwetende.Zoals ik altijd zeg spijt komt op zijn tijd.
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken doet en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'. soerat: El- Fussilet 33

http://nl.youtube.com/watch?v=7CpYEwzCJkI
islaminside20
Berichten: 446
Lid geworden op: za apr 26, 2008 9:19 am

Bericht door islaminside20 »

Ariel ik verwijder me tekst waarin ik heb gescholden. Ik had niet zo mogen schelden mij fout.
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken doet en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'. soerat: El- Fussilet 33

http://nl.youtube.com/watch?v=7CpYEwzCJkI
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Dank je wel Islaminside.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
islaminside20
Berichten: 446
Lid geworden op: za apr 26, 2008 9:19 am

Bericht door islaminside20 »

Links666"]Beste IslamInside,
How do you do?
Kijk eens naar de grote hoeveelheden tekst die je schrijft (maar vermoedelijk knipt en plakt).
Tuurlijk ik ga niet in me eentje 10 mensen steeds beantwoorden. Sommige vragen hebben meer tekst nodig dan andere vragen, daarom kopieer ik de tekst dat is beter dan om het te schrijven. Het antwoord word namelijk toch gegeven, ik hoop dat je dat begrijpt.
Je posts doen me denken aan een evangelist die ik eens in het centrum van Nijmegen zag staan.
Dat kan mij niet zoveel schelen beste 166
De man klom in het centrum van de stad op een kistje en begon luid schreeuwend het woord van God te verkondigen. De woorden 'zonden' en 'boeten' kwamen er ook in voor, je had het vast goed met hem kunnen vinden. Toch namen mensen hem niet al te serieus, ik vrees dat dat met jouw huidige aanpak ook zo is.
Dan weet jij meschien niet hoe het er aan toe gaat in de islam beste 166. De moslims horen voor niemand bang te zijn. Ze horen op te staan en de boodschap van God te verkondigen. Ook al bereiken ze maar 1 mens van de wereld bevolking. Allah zal hen belonen omdat zij moeite doen voor hun geloof, terwijl de mensen hem uitlachen. Zij die de eenheid van god verkondigen zijn niet bang dat ze worden uitgelachen omdat ze een jurk dragen en een baard hebben en mensen uitnodigen naar het geloof. Zoals de profeet(vzmh) werd uitgelachen door de ongelovigen met zijn boodschap en de gelovigen nu worden uitgelachen met spotprenten etc. De ongelovigen worden namelijk uitgelachen op de dag des oordeels omdat zij de tekenen van god hebben verworpen en de man die uitnodigde naar de eenheid van god verwerpten zullen zij worden verworpen in het vuur. Ik zou deze man begroete en mijn respect aan hem tonen omdat hij niet bang is voor ongelovigen en duidelijk de weg op gaat van zijn heer en de profeten. vrede en zegeningen zij met de rechtvaardigen.

De rest vond ik onnodig om te beantwoorden. Aangezien ik weet met wie ik discuseer zoals Allah(sbht) zegt in de koran: Het is het even of het oneven of je hen waarschuwt of niet. Zij zullen niet geloven hun hart is verzegeld en hun wacht een pijnlijke bestraffing.
Voor de duidelijk heid ik ben hier niet om de islam te onderwijzen maar om de islam te beschermen.


Vrede,
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken doet en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'. soerat: El- Fussilet 33

http://nl.youtube.com/watch?v=7CpYEwzCJkI
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

islaminside20 schreef: De moslims horen voor niemand bang te zijn. Ze horen op te staan en de boodschap van God te verkondigen. Ook al bereiken ze maar 1 mens van de wereld bevolking. Allah zal hen belonen omdat zij moeite doen voor hun geloof, terwijl de mensen hem uitlachen.
We hebben de mormonen uit de VS die ook in Europa prediken en voor twee jaar in het buitenland langs de deur gaan. Zij zijn doorgaans keurig goed geklede jonge mannen in de leeftijd van rond de twintig jaar. Dan hebben we ook nog de zeer goed wereldwijd georganiseerde groep van Jehovah’s Getuigen die prediken in de straat en vooral regelmatig langs de deur gaan om te vertellen dat god bestaat en dat er een einde aan de wereld komt omdat god de wereld dan zal oordelen. Zij prediken NIET de hel, zij prediken NIET het paradijs in het weet niet land, maar het paradijs op aarde. De aarde zal altijd blijven bestaan en veranderd worden in een harmonieuze samenleving zonder geweld. Het enige wat de mens moet doen is lid worden van de Jehovah’s Getuigen. Dat is gratis en kost niks. Geen tiende of welke andere geldelijke bijdrage dan ook behoort tot de verplichte rituelen. De Jehovah’s Getuige kan een vrijwillige bijdrage deponeren, ongezien en anoniem, in de geldbijdrage-bus van de organisatie.

Een predikende moslim in de straat of langs de deur heb ik nog nooit ontmoet. Begrijpelijk, omdat anderhalf miljard moslims op zoek zijn naar de speld in de hooiberg, die ene persoon die ze willen bereiken. Op deze manier god dienen is hetzelfde als de krant op je gemak thuis lezen. Maar hoe dan ook juich ik het initiatief van islaminside toe. Ik hoop dan ook van harte dat zijn 1-mans collectief net zo vredig zal zijn als die van de Mormonen en de 7 miljoen Jehovah’s Getuigen waarover nog nooit één onvertogen woord is geschreven in de media in verband met agressief handelen in naam van god. Deze groeperingen - inclusief de 1-mans formatie van Islaminside - erkennen dezelfde god als de god van Abraham en Mozes.
Daarom mijn advies aan Islaminside om eens een keer de Koninkrijkszaal van de Jehovah’s Getuigen te bezoeken. Er zijn Koninkrijkszalen in alle talen. Ook in het arabisch. Dus wat let je? Jong geleerd, oud gedaan (langs de deuren te gaan met het prediken van het woord van god). Zo nodig heb ik nog wel een paar tips voor jou. Tenslotte heb ik twaalf jaren ervaring in het fatsoenlijk en vredig benaderen van mensen. Graag gedaan!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

Voor de duidelijk heid ik ben hier niet om de islam te onderwijzen maar om de islam te beschermen.
Waartegen moet jij de islam beschermen?
Is islam niet sterk genoeg van zichzelf dat jij je geroepen voelt om het te beschermen?

PS; Doe je opzettelijk mensen hun nick fout schrijven (Fraya, 166)?
Kinderachtig hoor...of ben je ook nog eens dyslectisch?
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

[color=green]geen[/color] schreef:
Wat is atheisme? Het niet geloven in wat voor goden dan ook. "a" staat voor 'niet', en 'theisme' voor geloof. Satans zijn een soort goden. Engelen ook. Daar geloof jij in, maar atheisten echt niet, hoor.
Dat is een beetje dom he, schat?
Noem me beter geen, schat. Satanistische ongelovige Atheistische leugenaar dat je bent. Atheisten geloven via de islamtische kant bekeken in Satans net zoals onglovigen, huichelaars, leugenaars etc.
Doen we, geen. Je bedoelt ongelovigen, geen? Mensen die niet geloven? En volgens jouw toch geloven in satans?

Kom, je bent nou toch met superlatieven bezig. Ga eens door, geen. Satanische zionisitsche kaptialistische ongelovige heidense atheistische communistische materialistische nationalistisch internationalische leugenaar. Dat klinkt toch veel indrukwekkender?

Je bent toch wel een beetje erg dom hoor, schat. :cool:

Kusjes aan allah.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Bericht door Links666 »

hans van de mortel schreef:Tenslotte heb ik twaalf jaren ervaring in het fatsoenlijk en vredig benaderen van mensen.
Hield je langs de deuren óók van de FFI-achtige verhalen, met dikke rode letters aan de onderkant ?? :)
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Da's nou het leuke van Geen, de schattebout. :lol:
Hij stelde, met grote zekerheid dat we hier niet spreken over een bid collectief, maar over een zekere heer, dhr. Harun Jaja. Hij eist, jawel, dat wij dhr. Harun Jaja met respect behandelen. Weigert ten ene male zijn excuses aan te bieden voor zijn onbeschofte gedrag, en als hij het dan toch moet doen: dan zo minimaal mogelijk.
Gelijk duikt de groep over hem heen, en verteld hem onomwonden dat Harun Jaja geen man is, maar een groep. En toen was het stil, aan Geen's kant. Dat was een beetje dom, he schat? Want bijbelvaste mannekes, en zeker die met vlooienbaardjes vinden het oervervelend om iets toe te moeten geven. Toegeven is immers iets voor dhimmies.

Edoch, als een van ons per ongeluk een hoera, pardon, soera verkeerd quote komen er dagenlang gygabytes met uitleg waarom die hoera correct is. Komma neuken heet dat. Waarschijnlijk de meest saaie, vervelende en tevens veilige vorm van sex. En ongetwijfeld de vorm van sex die Geen prefereert boven alles. Straks kan hij zich immers smurf neuken op 72 maagden.

Dat is de reden waarom ik zelden of nooit met bijbelaars in discussie ga over een bepaalde soera of bijbelpassage. Ik ben er zeker van dat Geen de volledige koran uit z'n kop kent. Daar is hij waarschijnlijk razend trots op. Op zich is het niks bijzonders: je kan een papegaai ook leren de koran op te zeggen. Ik moet er de Sceptics Annotated Quoran bij pakken, en dat is me gewoon te veel moeite.

Bovendien, het is nergens nodig voor. Als de christen theologie een beetje een samengeraapt zooitje is, dan is de mohammedanisme theologie nog veel erger. Die hebben lopen knippen en plakken uit alles wat voor handen was, niks opgeschreven, alles onthouden gedurende een eeuw, en toen begonnen ze pas met pennen.

Dus volstaat meestal een simpel voorbeeld uit de ruime collectie van waaruit Geen (leuk naam, lieverd!) zijn wijsheid knipt en plakt om aan te tonen dat het volstrekte onzin is.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Beste Islaminside,

Tussendoortje
Chaos is in de Griekse mythologie "Het Niets" waaruit de eerste Griekse oerkrachten ontstonden: Gaia (aarde) en Uranos (hemel in de betekenis van alles wat je boven je hoofd ziet).
Chaos een bodemloos gat waar alles eindeloos valt. Niet in een richting, maar alle kanten op (er is geen richting). Uit deze uitgestrekte en duistere wanorde ontstond orde, in de vorm van de Aarde, het enige dat houvast biedt.

Deze griekse wijsheid is totaal onwetenschappelijk. Ze bevat een verkeerde voorstelling van het ontstaan van het universum. Echter, met heel wat woordspelen, zou het "vallen in het bodemloze gat" door Grieks Mythologische apologeten als de big bang kunnen worden aanzien. Ook dachten de grieken dat het leven nadien ontstaan was in de zee...

Dit is wat vele "ongelovigen" toen dachten over het onstaan van het universum. In dit licht, maakt het heel veel zin dat Allah zegt "Weten degene die ongelovig zijn niet dat de hemelen en de aarde als een gemengde massa waren en dat Wij hen beide daarop splitsten en dat Wij alle levende dingen uit het water maakten? Geloven zij niet?"

En nu ter zake
Om te beginnen: al veel beter, geen verwijten maar argumenten. Goed zo. Maar je goochelt wat met je woorden, je geeft er andere betekenissen aan, dat is niet erg wetenschappelijk. Wetenschap werkt met vaste en onmiskenbare definities.

Ik zal je wat helpen met je gedachten op een rijtje te zetten.
islaminside20 schreef:
De aarde is niet geschapen in een big bang, maar 8 miljard jaar later.
Ik denk dat jij lees problemen hebt. Harun Yahya zegt dat de hemel en de aarde geschapen zijn door de Oerknal. Vanuit die ene punt dus de oerknal is alles ontstaan en alles gescheiden van elkaar. En dit klopt, hij heeft daarboven op niet gezegd wanneer iets is gekomen en wanneer wat niet gekomen is.
Deze stelling maakt dat vers volledig betekenisloos. Want op dezelfde manier kan ik dus zeggen: "Allah heeft hemel en mijn poes van mekaar gescheiden, ze waren ooit één geheel."

Ik zal 's uitleggen waarom. Jij, op basis van wat jij beweert dat H. Yayha zegt, stelt dat:

Met andere woorden, alles, de hemelen en de aarde inbegrepen, waren nog niet geschapen en waren in een vermengde onscheidbare toestand. Toen ontplofte dit punt krachtig, en zorgde ervoor dat de materie gescheiden werd.
islaminside20 schreef:En na de uitbarsting van de oerknal is alles gescheiden dus de vers is correct.
Ik merk echter 7 opmerkelijke verschillen tussen jouw versie en die in de Koran. Hoe komt dat toch?

Je voegt volgende betekenissen bij je zin bij:
(1) de onscheidbare toestand was een punt
(2) de scheiding is een ontploffing
(3) een slordige 8 miljard jaar stellaire evolutie.

Je wijzigt één betekenis helemaal:
(4) de ontploffing scheidt materie (wat niet helemaal juist is, maar goed genoeg, ik zal je de astrofysische nuances maar besparen). ALLES is gescheiden. Maar dat is niet wat het vers zegt. Het vers zegt dat hemel en aarde gescheiden zijn en niet atomen of materie of "Alles". "Allah" kent nochtans atomen en materie hoor, en ook "alles".

Er zijn twee dingen die je volledig weglaat, die nochtans helemaal centraal staan in het vers:
(5) Aarde
(6) Hemel
(7) gemengde massa (de beginsingulariteit was zeker geen gemengde massa)

Dus dat moet ik er weer bijvoegen:
Met andere woorden, alles, de hemelen en de aarde inbegrepen, waren nog niet geschapen en waren in een vermengde onscheidbare toestand. Toen ontplofte dit punt krachtig, en zorgde ervoor dat de materie gescheiden werd. Nadien onstond, miljarden jaren later, binnen het universum de aarde en de ???hemel???.

Nou, dit is al een beter vers. Proficiat, Islaminside, maar jouw vers is helemaal anders en zelfs duidelijker en dus beter dan het vers van Allah. Maar er ontbreken nog dingen.

Dus twee simpele vraagje dan, voor we voort kunnen gaan:

Vraag 1
Maar wat is "hemel" nu? Is "hemel" nu:
(1) universum,
(2) atmosfeer of
(3) wat we boven onze hoofden kunnen zien.
(4) nog iets anders... (invullen aub)

Vraag 2
Is het rode hierboven echt hoe de Koran de ontstaansgeschiedenis van de aarde beschijft?

Als je op die twee vragen hebt geantwoord, ga ik door...

mvg,
Ketter
Laatst gewijzigd door Ketter op zo jun 15, 2008 10:29 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

islaminside20 schreef:
De beweringen van Evolutietheorie zijn uiterst onlogisch en onrationeel

Volgens de met ratio en verstand onverklaarbare beweringen van evolutie-theorie , is de mens als resultaat van oneindige afwezigheid in de natuur, in de loop der tijd per toeval ontstaan …
Dat laatste is niet wat de evolutieleer beweert.
Immers, de evolutieleer zegt niet "per toeval".
Dat is hetzelfde zeggen dat Mohammed "per toeval" de Koran heeft ontdekt en daarop de conclusies over Islam gaan staven.

Evolutieleer zegt niet "per toeval", evolutieleer baseert zich niet op toeval, maar op natuurlijke selectie en genetische drift.

Als je je kritiek op de evolutieleer baseert op dingen wat de evolutieleer niet zegt, kun je gewoon heel je betoog herbeginnen!
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
islaminside20
Berichten: 446
Lid geworden op: za apr 26, 2008 9:19 am

Bericht door islaminside20 »

Waartegen moet jij de islam beschermen?
Ik heb dit vaker op het forum uitgelegd meschien dat het je ontgaan is.
Ik en vooral de moslims moeten de dag van vandaag het hoofd bieden tegen de leugens die de ronde doen over dit geloof van ons, leugens en geruchten die vaak door de media de wereld in worden geholpen.
Met de bedoeling het beeld van de islam te schaden.
Met dit soort problemen had onze geliefde profeet mohammed (vzmh)
ook te kampen.
Hij werdt namelijk uitgemaakt voor leugenaar, krankzinnige, tovenaar en nog veel meer.
Zelfs als de mensen op Mekka afkwamen om de bedevaart te verrichten stuurde de ongelovigen en groepje mannen met de taak om mensen te waarschuwen voor Mohammed vrede zij met hem.
En te zeggen dat hij slecht een tovernaar is, dat hij krankzinig is geworden en dat hij het geloof van zijn voor vaderen heeft verlaten.

Dus wat wij vandaag de dag ervaren aan media agressie is niet alleen van deze tijd, ook in de tijd van de profeet vrede en zegeningen zij met hem en zijn metgezellen moge god tevreden zijn over hen allen
werden zij voordurend blootgesteld aan een soort gelijk agressie .

De enige bedoeling hiervan is het zinloos bezighouden van de moslims.
Het uitputten van hun krachten en het verkwisten van hun compentencies en capiciteiten.

Maar ik kan tegen dit soort vijandigheden optreden en als volgt.

1: door deze leugens te onmaskeren middels door goed onderbouwde en wetenschappelijke argumenten die aanslaan op de gewonen man. Want het gaat mij tenslotte om de gewone mensen die misleidt worden door deze leugens .

2:door soms deze schofferingen en vijandigheden door de vingers te zien en deze te vergeven en verder te gaan met je leven en er niet naar om te kijken .

Bijde technieken komen wij tegen in de koran en de suna.

Zo zie je soms dat Allah (sbh) middels een aantal verzen de leugens van de ongelovigen weerlegdt en tegenspreekt.

Maar zo zien wij ook dat god ons soms opdraagt om geduldig te zijn om
niet omtekijken naar de leugens van deze mensen om niet op alles te reageren.

En een ieder van ons moet begrijpen dat het succes van de islamistische boodschap verscholen ligt in de simpliciteit en eenvoudt van de islam. Het is makkelijk te begrijpen en makelijk tot uitvoer te brengen indien men zich natuurlijk aan de oorspronkelijke bronnen houdt. Namelijk de koran en de soena.
Is islam niet sterk genoeg van zichzelf dat jij je geroepen voelt om het te beschermen?
Natuurlijk zou het niets uitmaken of ik dit geloof probeer te beschermen of niet. Allah(sbht) heeft het geloof beschermt en iemand die geleid is het is voor zijn eigen voordeel en iemand die dwaalt het is in zijn eigen nadeel.
PS; Doe je opzettelijk mensen hun nick fout schrijven (Fraya, 166)? Kinderachtig hoor...of ben je ook nog eens dyslectisch?
Hahaha' het is niet slecht bedoelt. Ik zal er opletten dat ik de namen in het vervolg goed schrijf.
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken doet en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'. soerat: El- Fussilet 33

http://nl.youtube.com/watch?v=7CpYEwzCJkI
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

islaminside20 schreef:Waar jij het woord "collectieve sukkel" vandaan haalt is daarom voor mij een raadsel. Of niet, gezien het gebrek aan intelligentie bij jou, vandaar dat je niet zo goed kan lezen.
Jij bent degene die niet kan schrijven want jij zegt Collectief sukkel niet ik, het is geen raadsel en helemaal geen gebrek aan intelligentie. Je begrijpt gewoon niet waar het over gaat en dat is logische als je met iemand anders zijn discussie bemoeit.
Freya schreef:Harun Yahya is geen hij, het is een collectief, sukkel.
Ik heb maar even mijn post erbij gepakt, Islaminside20, omdat jij zoals gewoonlijk weer aan het liegen bent. Ik heb niet geschreven, "collectieve sukkel", dat heb jij er maar van gemaakt. Ik heb zoals je misschien nu eindelijk kan begrijpen, geschreven, "het is een collectief, sukkel". Zie je nu misschien de komma staan, tussen collectief en sukkel? Harun Yahya is dus het collectief en je mag één keer raden voor wie het woord sukkel bedoeld was. Nou goed, ik geef je een hint, zijn naam begint met een "I" en eindigt op 20.

Ik heb dat geschreven, omdat jij daarvoor had geschreven, dat Harun Yahya één persoon is. Dat terwijl je in de posten van o.a. Ariel en mij, duidelijk had kunnen lezen, dat dit helemaal niet het geval is. Harun Yahya, die naam staat voor het schrijverscollectief. Omdat ik niet zoveel geduld heb met domme personen, heb ik daarom het woord sukkel geschreven, omdat jij maar bleef beweren dat Harun Yahya één persoon is. zie ook:
islaminside20 schreef:Harun Yahya is een HIJ, mannelijk geslacht geen hoer net zoals jij.
Bewijs dat het een hij is, foto van Harun Yahya:
Freya schreef:Daarom kan ik geen excuses aanbieden aan de persoon Harun Yahya, want voor de miljoenste keer, die persoon bestaat niet, het is een groep van mensen. Misschien dat je het dit keer snapt, zucht....
islaminside20 schreef:Harun (Aaron) en Yahya(Johannes) zijn 2 namen. 2 profeten die in het verleden streden tegen ongeloof. Adnan strijd tegen ongeloof aan de hand van de Naam Harun Yahya. Zijn bedoeling is om ongeloof te bestrijden en daarvoor heeft hij de benaming Harun Yahya genomen en daaruit 100 boeken geschreven. Adnan heeft tevens de leiding van zin uitgave Harun Yahya. Dus je hebt hem en zijn werk en de 2 profeten uitgescholden. Dus je kan degelijk wel spijt tonen, want je beseft niet wat je zegt. Maarja dat maakt jou natuurlijk niet uit, ongelovigen zijn altijd hoogmoedig.
Aha, nu blijk je het opeens wel te snappen? Of toch minstens een beetje? Opeens ging het licht bij jou aan, nadat je eerst maar bleef beweren dat het één man was?

Dat Adnan Oktar, de binnenhuisarchitect, aan het hoofd staat van een organisatie en het is de organisatie die zich Harun Yahya? Dit collectief kan ik totaal niet respecteren, zeker niet omdat zij onder andere beweren, dat er geen enkele Jood vergast is tijdens de tweede wereldoorlog. Je moet wel heel stom zijn, wil je die boeken van Harun Yahya geloven. Maar dat jij het wel gelooft, dat verbaast mij totaal niets.

En nu ook geen onzin schrijven, alsof ik profeten zou hebben beledigd. Het is juist het collectief Harun Yahya die deze profeten beledigd, door hun namen te misbruiken om onsmakelijke boeken te schrijven, die van verzinsels en leugens aan elkaar hangen.
islaminside20 schreef: Met dit soort problemen had onze geliefde profeet mohammed (vzmh)
ook te kampen.
Hij werdt namelijk uitgemaakt voor leugenaar, krankzinnige, tovenaar en nog veel meer.
Zelfs als de mensen op Mekka afkwamen om de bedevaart te verrichten stuurde de ongelovigen en groepje mannen met de taak om mensen te waarschuwen voor Mohammed vrede zij met hem.
En te zeggen dat hij slecht een tovernaar is, dat hij krankzinig is geworden en dat hij het geloof van zijn voor vaderen heeft verlaten.
Oh, was dat alles? Zijn keel is dus niet doorgesneden? Ik weet dat uit de verhalen van moslims, dat Mohammed zogenaamd zijn leven in Mekka in gevaar was en onder andere daarom naar Yahtrib, het latere Medina is gegaan. Wat zo vreemd is, dat hij iedereen van zijn familie en volgelingen, inclusief zijn vrouw, achter liet in Mekka. Zo bang was Mohammed dus niet, dat de Mekkanen zich met geweld zouden richten tot zijn familie.

Die Mekkanen waren eigenlijk nog best vredelievend, want hoewel ze Mohammed een vervelende man vonden, die hun godsdienst beschimpte en ook dat Mohammed weigerde een voorstel te accepteren, waar de Mekkanen mee kwamen, namelijk dat hij de Mekkanen en hun godsdienst met rust lieten, hebben ze Mohammed nooit vermoord.

Daarentegen, toen Mohammed de macht kreeg met zijn volgelingen, hebben ze niet nagelaten om de ene tegenstander na de andere in de pan te hakken. Zoals een vrouw, die een spotgedicht had geschreven. Jawel, zo "vredelievend" was Mohammed, hij kon het niet hebben, als anderen met hem spotte. Dan maar laten vermoorden. En een beetje andere stammen en karavanen overvallen, vermoorden en hun spullen jatten, daar was Mohammed ook niet vies van.
islaminside20 schreef:Voor mij is Fraya en Freya het zelfde. Je weet wie ik er mee bedoel of ben je achterlijk.
Nee, ik ben niet achterlijk, verre van dat. Maar het valt mij op, het laatste jaar, dat jij constant Fraya schrijft in plaats van Freya. Ik doe tenminsten mij beste om iedere keer maar weer die naam van jou, goed te schrijven. Een kwestie van fatsoen.

Dit is voorlopig de laatste keer, dat ik nog op jou reageer. Want, ik heb geen zin om parels voor de zwijnen te blijven gooien, als je begrijpt wat dit spreekwoord betekend. Zoals gezegd, ik kan niet goed tegen domme mensen en al helemaal niet als ze dingen gaan beweren die eenvoudigweg niet waar zijn. En dan heb ik het niet over de inhoud van de posten die jij schrijft, maar meer over het feit dat jij liegt over wat ik geschreven zou hebben, zoals dat gedoe rond het collectief en sukkel en dat Harun Yahya een man zou zijn, terwijl het dus een groep is.
Laatst gewijzigd door Freya op zo jun 15, 2008 11:45 am, 1 keer totaal gewijzigd.
islaminside20
Berichten: 446
Lid geworden op: za apr 26, 2008 9:19 am

Bericht door islaminside20 »

Om te beginnen: al veel beter, geen verwijten maar argumenten. Goed zo. Maar je goochelt wat met je woorden, je geeft er andere betekenissen aan, dat is niet erg wetenschappelijk. Wetenschap werkt met vaste en onmiskenbare definities.
Dit klopt, maat het punt is ik zeg dit niet. Dit zegt Harun Yahya. In zijn boek het bedrog van de evolutietheorie.
Deze stelling maakt dat vers volledig betekenisloos. Want op dezelfde manier kan ik dus zeggen: "Allah heeft hemel en mijn poes van mekaar gescheiden, ze waren ooit één geheel."
In het vers staat het zo duidelijk als de zon, nog een keer:

Allah(sbht) zegt: Wisten degenen die ongelovigen waren niet dat de hemelen en de aarde als één stuk waren samengevoegd, en dat Wij het vervolgens scheiden? En Wij hebben uit water elk levend ding gemaakt. Zullen zij dan niet geloven?(Qoer'aan 21:30

Harun yahya geeft er de uitleg aan dat met andere woorden, alles, de hemelen en de aarde inbegrepen, waren nog niet geschapen en waren in een vermengde onscheidbare toestand. Toen ontplofte dit punt krachtig, en zorgde ervoor dat de materie gescheiden werd.
Ik merk echter 7 opmerkelijke verschillen tussen jouw versie en die in de Koran. Hoe komt dat toch?
Omdat je het niet begrijpt. Het woord 'hemelen' dat in veel verzen van de koran gebruikt wordt, verwijst zowel naar de lucht boven de aarde, als naar het gehele universum. Gegeven deze betekenis van het woord zien we dat de hemel van de aarde, of de atmosfeer, opgebouwd is uit zeven lagen. Dus ik heb helemaal niets weg gelaten. De aarde heeft alle eigenschappen die voor het leven nodig zijn. Eén daarvan is de atmosfeer, die als schild dient om het leven te beschermen. Tegenwoordig is het een vaststaand feit dat de atmosfeer uit verschillende lagen bestaat, die boven op elkaar liggen. Precies zoals het in de koran beschreven is, bestaat de atmosfeer uit zeven lagen. Zoals Allah(sbht) zegt:

Hij is het Die voor jullie alles geschapen heeft wat op aarde is. Toen reikte Hij over de hemel en maakte zeven hemelen en Hij is de Kenner van alle zaken. (koran 2:29

Terzake, vind je het gek als je teksten verdraait en verdoezelt niet meer weet waar het over gaat. dus dat moet ik er weer bijvoegen:De Big Bang-theorie laat ons zien dat in het begin alle objecten in het heelal, één deel waren en toen zijn gescheiden. Dit feit, welke is onthuld door de Big Bang-theorie, was al verklaard in de koran, 14 eeuwen geleden, toen mensen een heel beperkte kennis hadden over het universum: Weten degene die ongelovig zijn niet dat de hemelen en de aarde als een gemengde massa waren en dat Wij hen beide daarop splitsten en dat Wij alle levende dingen uit het water maakten? Geloven zij niet?

Zoals wordt verklaard in dit vers, is alles, zelfs de 'hemelen en de aarde' die nog niet geschapen waren, geschapen met de Big Bang, met de oerknal, vanuit dat ene punt, en gevormd tot het huidige universum, door scheiding van elkaar.


Dus twee simpele vraagje dan, voor we voort kunnen gaan:
(4): Het woord 'hemelen' dat in veel verzen van de koran gebruikt wordt, verwijst zowel naar de lucht boven de aarde, als naar het gehele universum
Vraag 2
Is het rode hierboven echt hoe de Koran de ontstaansgeschiedenis van de aarde beschijft?
Allah(sbht) zegt: Wisten degenen die ongelovigen waren niet dat de hemelen en de aarde als één stuk waren samengevoegd, en dat Wij het vervolgens scheiden? En Wij hebben uit water elk levend ding gemaakt. Zullen zij dan niet geloven?

Allah(sbht) zegt: Gedenk de Dag waarop Wij de hemelen oprollen, zoals het oprollen van het perkament om op te schrijven: net zoals Wij de eerste schepping begonnen zullen Wij haar herhalen, als een belofte die Wij op Ons namen. Voorwaar, Wij zullen het doen.

Allah(sbht) zegt: Allah is Degene Die de hemelen en de aarde en wat tussen hen is heeft geschapen, in zes dagen (perioden), en Hij zetelde Zich op de Troon. Er is voor jullie buiten Allah geen beschermer en geen voorspreker. Laten jullie je dan niet vermanen?"

En Wij hebben de hemel met een grote macht gebouwd. En voorwaar, Wij zijn zeker Machtigen
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken doet en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'. soerat: El- Fussilet 33

http://nl.youtube.com/watch?v=7CpYEwzCJkI
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

islaminside20 schreef:
Waartegen moet jij de islam beschermen?
Ik heb dit vaker op het forum uitgelegd meschien dat het je ontgaan is.
Ik en vooral de moslims moeten de dag van vandaag het hoofd bieden tegen de leugens die de ronde doen over dit geloof van ons, leugens en geruchten die vaak door de media de wereld in worden geholpen.
Met de bedoeling het beeld van de islam te schaden.
Met dit soort problemen had onze geliefde profeet mohammed (vzmh)
ook te kampen.
Hij werdt namelijk uitgemaakt voor leugenaar, krankzinnige, tovenaar en nog veel meer.
Zelfs als de mensen op Mekka afkwamen om de bedevaart te verrichten stuurde de ongelovigen en groepje mannen met de taak om mensen te waarschuwen voor Mohammed vrede zij met hem.
En te zeggen dat hij slecht een tovernaar is, dat hij krankzinig is geworden en dat hij het geloof van zijn voor vaderen heeft verlaten.

.
Maar beste Islaminside. Begrijp jij niet dat jij nu het zelfde handelt als de bevolking in de tijd dat Mohammed leefde, Ook die mensen beschermde hun religie die aangevallen werd door Mohammed en zijn aanhangers. Denk jij dat die mensen het leuk vonden dat ze verteld werden dat ze voortaan maar in een god moesten geloven. Deze mensen hadden jaren vreedzaam hun geloof beleden , en ze waren van mening dat ze het juiste geloof aanhingen. Net zo als moslims nu doen. Is het dan vreemd dat ze Mohammed voor gek uitmaakte.

Mischien was Mohammed wel gek. Wie zal het zeggen. Jij hebt hem niet gekend en wat wij uit het boek van by ibn Ishaq en de Hadith kunnen leren is dat Mohammed ziek was.


Hij had namelijk een slepende ziekte, en paste daarvoor zijn eigen medicatie toe: aderlating met name via twee aders van de zijkant van de hals en een in de achterkant van de nek, of in het midden (?) van het hoofd. Mohammed raadde dit iedereen aan als een remedie tegen hoofdpijn, tandpijn, slapeloosheid en ziekte, zelfs mogelijk geestesziekte. Hij leed dus periodiek aan hoofdpijn.

Ook leed Mohammed aan epilepsie. Eén verhaal uit de traditie zou men desnoods kunnen aanzien als een indicium van epilepsie. Op een zeker ogenblik zou Mohammed deelgenomen hebben aan de heropbouw van de Ka`ba. Hijzelf en Abbas waren bezig stenen aan te brengen. Abbas zei toen tegen Mohammed: "Leg uw izar (mantel) over uw schouder om die te beschermen tegen de stenen". Op dat ogenblik viel de Profeet ter aarde, de ogen gericht naar de hemel. Hij kwam bij en riep uit: "Mijn izar, mijn izar", en Abbas hechtte daarop de izar terug vast aan de gordel. De schaamdelen zouden bij het vallen namelijk ontbloot geweest zijn.

Een andere aanduiding voor een zekere epileptische aanleg zou kunnen zijn dat hij langzaam sprak. Gewoonlijk spreken epileptoïden vrij traag, en hebben een ixoied of kleverig karakter,bovendien zijn ze zeer dominant. Mohammed was een narcist.

Geen wonder dus dat de bewoners van Mekka niets met de verhalen van Mohammed te maken wilde hebben. Ze herkende de gek.

Mohammed leed heel waarschijnlijk aan een organische hallucinatorische aandoening met paranoïde kenmerken.


Overzicht van de symptomatiek van Mohammed,

A : organische: grote handen en voeten, grote oren en neus, zachte palmen van de handen; typische gang als iemand die van een berg daalt (gekromde ruggegraat), beperkte draaimogelijkheid van de wervels, kippeborst, uitpuilende buik, traag spreken, speciale huidkleur, opvallende beharing, grote eetlust (honger) en relatieve onvruchtbaarheid na de veertig jaar; overmatig zweten, en voor zijn dood: hevige hoofdpijn, herhaalde bewusteloosheid, hevige pijn in de rug en lenden. De begindatum van de kwaal ligt typisch rond het veertigste jaar; de sterfdatum van Mohammed is al even typisch rond het zestigste jaar.

B : psychische
visuele en auditieve hallucinaties, (Gabriël en de stemmen, gelokaliseerd boven);
hallucinosen (belgeluid, als van vele wateren),
waangedachten met Ego-inflatie (uitverkoren om de Profeet te zijn en wel de Laatste);
vlottende angst, `katastrophen-ahnen' (de Laatste Dag);
simulatie; (gebruiken van inspiraties om gewenste uitspraken ingang te doen vinden);
typische haat tegenover diegenen die twijfelen aan de grondwaan of hem bestrijden, de ongelovigen en de huichelaars,
fabulatie en interpretatiewaan (interpreteren van de bijbel als op hemzelf betrokken en precies zeggend wat hij verwacht; verdraaiend en vervormend interpreteren
fabulatie, in de zin van het verzinnen van belevenissen zoals de nachtelijke tocht naar Jeruzalem en de reis naar de hemel
gestoorde seksuele activiteit; Mohammed kon, niettegenstaande hij een zeer actief seksueel leven leidde met talrijke jonge vrouwen, die kinderen konden krijgen, en niettegenstaande zijn uiterste pogingen om een mannelijk opvolger te verwekken, slechts één kind verwekken dat vroeg stierf. Ongetwijfeld is deze onvruchtbaarheid te wijten aan de interacties van stimulerende en remmende hormonen, waarvan in de hypofyse de produktie gestoord werd.
karakteriële betrouwbaarheid
initiële zelfmoordneiging, neiging tot depressie en piekeren;
verarming van de voorstellingscapaciteit (cf. beschrijving van hemel, hel, Gaarde, Laatste Dag), gebrek aan logisch samenhangende verwoording (cf. koran), herhalingen, ixoïde of epileptoïde kleverigheid.
.

Dit alles duid op een tumor van de hypofyse.

http://www.carabo.tweakdsl.nl/mohammed5.htm
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
islaminside20
Berichten: 446
Lid geworden op: za apr 26, 2008 9:19 am

Bericht door islaminside20 »

Harun Yahya is een Hij het zijn 2 personen. Namelijk Harun (Aaron) en Yahya(Johannes(. Dit zijn 2 profeten die in het verleden streden tegen ongeloof. Adnan heeft zijn werk zo genoemd Harun Yahua want zijn doel is het bestrijden van Ongeloof. Daarom Als je Harun Yahya uitscheld dan scheld je het werk van Adnan uit. Hij is tevens degene die er leiding over heeft. En daarom ben ik boos. Maar dat begrijpen idiooten niet. Daarom nogmaals als je Harun Yahya uitscheld dan scheld je het werk van Adnan uit. Hij is de auteur, die onder de naam HARUN YAHYA schrijft, is in 1956 in Ankara geboren. Hij studeerde kunst aan de Mimar Sinan Universiteit in Istanboel en filosofie aan de Universiteit van Istanboel. Sinds de jaren '80, heeft de auteur vele boeken op politiek, geloof gerelateerde en wetenschappelijke onderwerpen, gepubliceerd. Harun Yahya is goed bekend als een auteur die heel belangrijke werken heeft geschreven, welke de vervalsing van de evolutionisten onthullen en de ongeldigheid van hun beweringen en de duistere nauwe samenwerking tussen Darwinisme en bloedige ideologieën bloot leggen.

Zijn schrijversnaam is gemaakt van de namen "Harun" (Aaron) en "Yahya" (Johannes) als herinnering aan die twee verheven profeten die tegen het ontbreken van geloof vochten. Het zegel van de Profeet op de voorkant van de boeken van de auteur heeft een symbolische betekenis die samenhangt met de inhoud ervan.
Dit zegel vertegenwoordigd de koran als het laatste boek van God en het laatste woord van Hem en onze Profeet, de laatste van alle profeten. Onder de leiding van de Qoer-aan en de Soennah, maakt de auteur het tot zijn belangrijkste doel om elk van deze fundamentele leerstellingen van ongelovige ideologieën te ontzenuwen en om het "laatste woord" te hebben, om de tegenwerpingen die tegen religie worden opgeworpen volledig de mond te snoeren. Het zegel van de Profeet, welke ultieme wijsheid en morele perfectie verwierf, is gebruikt als een teken van zijn intentie het laatste woord te hebben.

Al deze werken van de auteur draaien om één doel: de boodschap van de koran aan de mensen door te geven en hen op die wijze aan te moedigen over aan het geloof gerelateerde onderwerpen na te denken, zoals over het bestaan van een God, Zijn Eenheid en het Hiernamaals en om hen aan enkele belangrijke onderwerpen te herinneren.
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken doet en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'. soerat: El- Fussilet 33

http://nl.youtube.com/watch?v=7CpYEwzCJkI
islaminside20
Berichten: 446
Lid geworden op: za apr 26, 2008 9:19 am

Bericht door islaminside20 »

Ariel kom toch niet steeds met je onzin je bent zelf ziek en gestoord. Mohammed (vzmh) kreeg de boodschap van god en verkondigde het. En wat deden de ongelovigen en velengodenaanbidders hem beledigen, uitspugen, met stenen bekogelen en hem weg jagen. Omdat hij met een andere godsdienst kwam. Het was zelfs zo dat zijn eigen familie hem wilde vermoorden. Ik zou het logisch vinden dat hij bang werd, dat hij gek werdt, maar hij hield stand. Omdat Allah(sbht( zijn hart voor hem veruimd heeft.Allereerst heeft onze Verheven Heer Zijn geliefde Profeet (vrede zij met hem) in rang verheven. Tevens heeft Allah zijn gedrag en uiterlijk vervolmaakt. Na dit geïllustreerd te hebben, zullen wij de hamvraag stellen, namelijk: Kent deze gemeenschap haar Profeet?

Zijn rang:

De status en edelheid van de uitverkoren Profeet staat bij Allah hoog in het vaandel. Allah, de Verhevene, heeft de mensen geschapen en uit hen heeft Hij profeten uitverkoren. Uit deze profeten heeft Hij boodschappers verkozen. En uit deze boodschappers heeft Hij de vijf meest standvastige en meest volhardende profeten uitverkoren, namelijk Noeh, Ibrahiem, Moesa, cIesaa en Mohammed (vrede zij met hen allen).

Uit deze vijf profeten heeft Allah Zijn twee boezemvrienden uitverkoren, namelijk de profeten Ibrahiem en Mohammed (vrede zij met hen beiden). Uit de gehele mensheid heeft Hij Mohammed (vrede zij met hem) uitverkoren, zijn borstkas verruimd, zijn roem verhoogd, zijn status verheven, zijn last weggenomen en hem in ieder opzicht gelouterd.

Allah heeft de Profeet Mohammed (vrede zij met hem) gelouterd in zijn verstand. Allah zegt :

Jullie metgezel (de Profeet) dwaalt niet en hij is niet misleid.
(soerat an-Nadjm: 2


Allah de Verhevene heeft hem gezuiverd qua geloofwaardigheid, zeggende :

“En hij spreekt niet uit begeerte.”
(soerat an-Nadjm: 3


Tevens is de Profeet (vrede zij met hem) door Allah gereinigd in zijn hart :

Het hart (van de Profeet) loog niet over wat het zag.”
(soerat an-Nadjm: 11)


De loutering heeft ook plaatsgevonden betreffende zijn zicht. Allah zegt namelijk :


Zijn blik week niet en dwaalde niet.(soerat an-Nadjm: 17)


Zo ook zijn borstkas (interpretatie van de betekenis):

Hebben Wij jouw borst niet verruimd (O Mohammed)?
(soerat ash-Sharh: 1)


Zijn roem is door Allah verheven. Hij, de Verhevene, maakt dit kenbaar in Zijn Boek:

En Wij hebben jouw roem verhoogd. soerat ash-Sharh: 4)

De Profeet (vrede zij met hem) is tevens gelouterd in zijn reinheid :

“En Wij hebben jouw last van jou weggenomen.soerat ash-Sharh: 2)

Zijn gedrag:

Ook zijn zachtmoedigheid kent dankzij de Barmhartige geen gelijke. Allah de Barmhartige zegt namelijk:

Voorzeker, er is een Boodschapper uit jullie eigen midden tot jullie gekomen. Zwaar voor hem is jullie lijden. Vurig wenst hij het goede voor jullie, voor de gelovigen is hij liefdevol en barmhartig.”
(soerat at-Tawbah: 128)


Ook heeft Allah de Profeet (vrede zij met hem) gelouterd in zijn totale persoonlijkheid:

En voorwaar, jij beschikt over een hoogstaand karakter.”
(Soerat al-Qalam: 4)


Het feit dat Allah Zijn meest geliefde Profeet heeft vereerd, wordt ons nog duidelijker als Allah zweert bij het leven van Mohammed (vrede zij met hem). Ibnoe cAbbaas (moge Allah tevreden zijn met hem) heeft gezegd: “Bij Allah, Allah heeft geen ziel geschapen die bij Hem eerbaarder is dan de ziel van Mohammed (vrede zij met hem). Ook heb ik Allah nooit horen zweren bij het leven van een ander dan dat van Mohammed (vrede zij met hem). Hij, de Verhevene, zegt immers :

Bij jouw leven (O Mohammed): voorwaar, zij verkeren onrustig in hun dwaling. Soerat al-Hidjr: 72

In dit vers zweert Allah bij het leven van zijn geliefde, de uitverkorene.

Sterker nog, Allah heeft nooit bij andere Profeten gezworen die de Boodschap verkondigd hebben, behalve bij onze geliefde Profeet Mohammed (vrede zij met hem). Hij, de Barmhartige, zegt

Yaasien. Bij de wijze Koran. Voorwaar, jij (O Mohammed) behoort zeker tot de Gezondenen. Op een recht Pad. Soerat Yaasien: 1-4

Allah zweert bovendien bij het ochtendlicht dat Hij de Profeet Mohammed (vrede zij met hem) niet heeft verwaarloosd noch heeft verfoeid nadat Hij hem heeft uitverkoren. En dat het Hiernamaals voor hem beter is dan al hetgeen wat Allah hem in het wereldse leven heeft geschonken. Ook heeft Allah de Verhevene, de edelheid en gelukzaligheid voor hem verzameld in zowel het wereldse leven als in het Hiernamaals. Allah zegt namelijk:

Bij het ochtendlicht. En bij de nacht wanneer het geheel donker is. Jouw Heer heeft jou niet verlaten, noch is hij kwaad op jou. En zeker, het Hiernamaals is beter voor jou dan het wereldse leven. En jouw Heer zal jou weldra zeker geven zodat jij tevreden zult zijn. Heeft Hij jou niet als een wees gevonden, waarna Hij jou heeft opgevangen? En heeft Hij jou niet als een onwetende gevonden, waarna Hij jou heeft geleid? En heeft Hij jou niet als een behoeftige gevonden, waarna Hij jou rijk heeft gemaakt? Dus wat betreft de wees, onderdruk hem niet. En wat betreft de bedelaar, snauw hem niet af. En wat betreft de gunsten van jouw Heer, verkondig dit! Sura ad-Dhoehaa
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken doet en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'. soerat: El- Fussilet 33

http://nl.youtube.com/watch?v=7CpYEwzCJkI
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

islaminside20 schreef:Ik en vooral de moslims moeten de dag van vandaag het hoofd bieden tegen de leugens die de ronde doen over dit geloof van ons,
Die zogenaamde leugens zijn maar al te vaak op islamitische bronteksten gesteunde waarheden die de talloze leugens die islampromotors maar trachten rond te strooien, ontkrachten.
leugens en geruchten die vaak door de media de wereld in worden geholpen. Met de bedoeling het beeld van de islam te schaden.
De media laat enkel feiten zien (zoals wereldwijde bomaanslagen) omdat zij niet anders kan want zij doet maar al te vaak aan zelfcensuur om de islam, indien mogelijk, maar zo goed mogelijk trachten voor te stellen uit vrees voor nog meer bedreigingen boycots, woedeuitbarstingen, terreur enz. vanwege volgelingen van de zogenaamde 'religion of peace'. Zelfs een Busch of een Blair spreken, tegen beter weten in, van 'islam is a peaceful religion'. Als er iemand de islam zit te besmeuren dan zijn het moslims zelf wel, de koran en andere islamitische schrijfsels zelf, de misdadiger van een 'profeet' zelf met zijn levenswijze en handelingen (talloze misdaden) van destijds de geschiedenis ... http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... php?t=8386 ervan enz. enz.
Met dit soort problemen had onze geliefde profeet mohammed (vzmh)
ook te kampen.
Hij werdt namelijk uitgemaakt voor leugenaar, krankzinnige, tovenaar en nog veel meer.
Zelfs als de mensen op Mekka afkwamen om de bedevaart te verrichten stuurde de ongelovigen en groepje mannen met de taak om mensen te waarschuwen voor Mohammed vrede zij met hem.
En te zeggen dat hij slecht een tovernaar is, dat hij krankzinig is geworden en dat hij het geloof van zijn voor vaderen heeft verlaten.
En gelijk hadden zij. Mohammed dacht trouwens zelf dat hij krankzinnig geworden was. Professor Somers heeft de geestelijke aandoening waaraan de zogenaamde 'profeet' leed beschreven gebruik makend van de islamitische bronteksten, niet alleen de geestelijke psychologische kenmerken van de psychiatrische patient mohammed doch ook de lichamelijke kenmerken die zo typisch zijn voor die ziekte.

http://users.skynet.be/sky50779/mohammed%201.htm
Dus wat wij vandaag de dag ervaren aan media agressie is niet alleen van deze tijd,
U zou beter spreken over de gewelddadige moslimagressie, dat die niet alleen van deze tijd is.

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... php?t=8386
ook in de tijd van de profeet vrede en zegeningen zij met hem en zijn metgezellen moge god tevreden zijn over hen allen
werden zij voordurend blootgesteld aan een soort gelijk agressie .
Konfrontatie met de heidenen

Op een dag kwamen enkele Mekkanen voorbij de plaats waar de moslims hun gebed verrichten, knielend met hun achterste in de lucht. Zij maakten zich vrolijk over deze vreemde vertoning en wekten hierdoor de woede van de gelovigen.

De orthodokse biografie van Mohammed rapporteert : "Zij hekelden de moslims voor wat zij aan het doen waren totdat er klappen vielen, en het was bij deze gelegenheid dat Sa'd b. Aboe Waqqas een heiden sloeg met het kaaksbeen van een kameel en hem verwondde. Dat was het eerste bloed dat in de islam vergoten werd." (20) In zijn konfrontaties met de Mekkaanse heidenen hield Mohammed zelf het aanvankelijk bij verbaal geweld : hij beledigde de heidense goden en verstoorde de feesten. Op zekere dag stapte hij, in het heiligdom dat bekend staat als de Kaba ("kubus"), op de heidenen toe, en hij sprak : "Bij Hem die mijn leven in Zijn hand houdt : ik breng u slachting." (21)

http://koenraadelst.bharatvani.org/arti ... ngel1.html
De enige bedoeling hiervan is het zinloos bezighouden van de moslims.
Het uitputten van hun krachten en het verkwisten van hun compentencies en capiciteiten.
Het is net de islam die moslims bezig houd, hun krachten uitput en de competenties en capaciteiten van de volgelingen ervan zit te verkwisten, vandaar ook de stagnatie, de achterstelling in de islamlanden en de ginds niet of nauwelijks te bespeuren nobelprijswinnaars. Zij hebben het immers veel te druk met hun 7de eeuwse islam en laten de vooruitgang beschaving en de technologische ontwikkelingen aan niet-moslims over.
Maar ik kan tegen dit soort vijandigheden optreden en als volgt.
U draait de rollen om. Het is de islam die vijandig staat tegenover alles wat niet islam is, zoals onze vrije seculiere democratische westerse samenleving waar vrijheid van meningsuiting, gelijkheid, rechten van de mens enz. centraal staan, wat de islam wil vernietigd zien. Mensen hebben het recht zich tegen deze vijandige politieke doctrine (islam genaamd) die hen o.a. tot 2de rangsburgers wenst te degraderen, te verdedigen.
1: door deze leugens te onmaskeren middels door goed onderbouwde en wetenschappelijke argumenten
De wetenschap haalt islam onderuit. Islam druist immers tegen de wetenschap in. Het belet mensen om serieus aan wetenschappelijk onderzoek te doen aangezien alle vindingen die de islam tegenspreken (zoals het bestaan van evolutie) onmogelijk aanvaard kunnen worden, vandaar ook dat islam ter plaatse (7de eeuw) blijft trappelen en elke vooruitgang op wetenschappelijk en welk ander vlak dan ook, tegengaat.
die aanslaan op de gewonen man. Want het gaat mij tenslotte om de gewone mensen die misleidt worden door deze leugens.
Islam kan inderdaad meestal alleen maar de gewone niet al te kritische goedgelovige man misleiden, zoals uw eigenste koran vermeld

De enigen die Mohammed als sekteleider voor zijn zaak kon winnen, waren lichtgelovigen, slecht aangeschreven krachtpatsers (b.v. Omar, Hamza) en ontevredenen. De Koran zelf [11:27] getuigt hiervan : "De leiders der ongelovigen onder zijn volk antwoordden : 'Wij zien in u slechts een man zoals wij, en wij zien dat niemand u heeft gevolgd behalve de minsten en de eenvoudigen van geest onder ons. En wij zien u niet uitmunten boven ons; neen, wij geloven dat gij een leugenaar zijt.'"

http://koenraadelst.bharatvani.org/arti ... ngel1.html
meer inteligente mensen bekeren zich of verdedigen die ideologie (zoals een door jou gebruikte tekst van ongelovige linda bogaert) immers om heel andere (politieke) redenen, niet omdat de islam de waarheid zou zijn.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Zucht, diepe, diepe zucht.
Natuurlijk wordt er in de koran goed over Mohammed gesproken islaminside. Mohammed is Allah. Hij heeft de koran gedicteerd. Verzonnen om het zomaar even te zeggen. Hij heeft zijn eigen religie geschapen.
De gedachte van een hoogste God boven alle andere goden nam Mohammed van de Joden en de christenen over, nadat hij met hun godsdienst en heilige boeken kennis had gemaakt. Vervolgens modelleerde hij zijn Allah tot God de Schepper, de ene God van Abraham, Isaäk en Jakob.
Mohammed had veel gesprekken met Joden, en de joden hebben hem verhalen verteld die hij gebruikt heeft in de koran.


Moslims doen aan Persoonsverheerlijking
Persoonsverheerlijking betekent dat een persoon ( Mohammed) wordt verheerlijkt (afgebeeld als een echte held).
Dat gebeurde ook met Hitler.
Er werd verteld dat Hitler de werkeloosheid opgelost had, terwijl de werkeloosheid in de andere landen nog steeds enorm hoog was. Er werd natuurlijk niet verteld dat hij de mensen aan het werk zette om wapens te maken om later oorlog te voeren ! In de jaren 30 (1930 - 1938) heerste er een enorme werkeloosheid. Op de tv werd Hitler afgebeeld als een soort superman. Daardoor zagen veel mensen Hitler als een echte held. Ze hoorden nooit de slechte dingen over hem.

Dit zelfde gebeurd ook met Mohammed. Moslims kunnen geen kwaad woord over hem horen, en jullie zijn zo hersengespoeld dat je alles wat imams en islam geleerde over hem vertellen geloofd.

Lees de Hadith en leer hoe Mohammed er werkelijk uitgezien heeft.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Ariel, ik heb bijzonder ruime ervaring met allah's rioolpijp's fundy vriendjes uit Amerika. Ik volgde alt.atheism vanaf het begin tot zeer recent. Ik heb de gekken zien komen, en ik heb ze zien gaan. De meeste, dat wil zeggen de geestelijk minst gestoorden, met de staart tussen de benen. Andere zwaarder gestoorden klopten het stof vanhun jasje, en gingen elders prediken. Diep teleurgesteld. Een aantal zware gevallen blijft dag in dag uit prediken. Er zijn (helaas) altijd mensen die willen spelen met een malloot...

In het begin was ik begripvol en aardig. Probeerde oprecht om met die gekken te debateren. Vergeet het. Dat werkt niet. Neem allah's rioolpijp. Het geeft hem hoogstens de moed om verder te studeren. Hij wordt (in ieder geval door een aantal) serieus genomen. In allah's rioolpijp's geval denk ik dat hij sociaal gezien wat apart is (contact gestoord), weinig vrienden heeft en ondanks het feit dat hij hier iedere dag verbaal van achteren gepakt wordt krijgt hij wat hij elders niet krijgt: aandacht.

Debatteren doet hij niet, en kan hij niet. Eerstens vanwege zijn beperkte mogelijkheden om vrienden te maken, en tweedens wil hij helemaal niet debatteren. Hij wil het mohammedanisme verspreiden. Hij zegt het zelf: elk stuk je onomstotelijk bewijs gooit hij in de asbak als het niet overeenkomt het de sprookjes van Allahland. En iedere ziel, ook al is het er maar een, is voor hem 72 maagden om zich pimpelpaars op te wippen. En ik denk dat hij het gebruikt als (harde) leerschool om later als imam iets fanatieker van leer te trekken dan die gematigde imam Fawaz in Den Haag.

Mijn ervaring uit alt.atheism? Gewoon regelmatig belachelijk maken. Bijvoorkeur onsterfelijk belachelijk. (De enige vorm van onsterfelijkheid die voor mensen is weggelegd...) Hier heb je zoals wij dat noemen residente dorpsidioten, die minder frequent komen en gaan.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Plaats reactie