Het geloof bij God is de islam.

islaminside20
Berichten: 446
Lid geworden op: za apr 26, 2008 9:19 am

Bericht door islaminside20 »

Kom kom islaminside. Haal je Engels wat op. Er staat dat deze psalm een van zijn favorieten is. Hij heeft het woord Baca opgezocht en kwam er toen achter dat baca mourn or weep or lament betekent.
Dus jij of de christenen beweren dat er Vallei van huilen, jammeren of rouwen staat. Nou dan zeg ik je dat ze in Mekka huilen, jammeren en rouwen. En beca kan dus een ander benaming zijn voor Mekka, dat je het weet.
Is dit het bewijs dat Jezus in Mekka geweest is? Wel een beetje zwak hoor. Het blijkt dat Moslims graag de bijbel teksten verdraaien.
Mag niet hoor Islaminside..
Nee dat zegt de tekst met de vallei of beca. De vallei van waar mensen huilen, en vragen om vergeving. Zoals wij weten van de zwarte steen. Alles heeft en verband er mee. De zwarte steen wist zondens uit.
3. 78. En voorzeker, onder hen zijn er, die hun tong verdraaien, terwijl zij het Boek voordragen, opdat je het van het Boek moogt achten, hoewel het niet van het Boek is. En zij zeggen: "Dit is van God," ofschoon het niet van God is en zij uiten een leugen tegen God, tegen beter weten in.
De bijbel is al verandert daar hoe je niets meer aan te veranderen. De grootste leugen eruit is door te zeggen dat Jezus god is of de zoon van God. Deze vers gaat over de heilige koran daarmee word het Boek mee bedoelt, niet de bijbel hoor die is al helemaal verandert. Dat je het weet.
Waarom heeft de profeet dan gezegd : En hij (saws) heeft gezegd: ”Het aanraken van de Zwarte Steen en de Jemenitische hoek verwijdert zonden.”
De profeet vrede zij met hem heeft gezegd dat het zondens uit wist. Allah heeft alleen Goddelijke krachten. Het aanraken van de steen heeft geen zegenende werking, omdat dit strijdig is met het toekennen aan Goddelijke krachten aan voorwerpen of mensen buiten God (tawhid).
Maar je moet het zien dat Allah je zondens vergeeft als je de zwarte steen aanraakt of kust of ernaar wijst. De steen staat symbool voor één en hetzelfde punt dat door de eeuwen heen door gelovigen en profeten is aangeraakt en steeds terug werd geplaatst in de Ka'aba die enkele malen verwoest en verbouwd werd. Men mag niet drukken of duwen om bij de Zwarte Steen te komen.

Met vriendelijke groeten,
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken doet en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'. soerat: El- Fussilet 33

http://nl.youtube.com/watch?v=7CpYEwzCJkI
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

islaminside20 schreef:De zwarte steen wist zondens uit.
Wat een primitief, heidens concept.
islaminside20 schreef:De bijbel is al verandert daar hoe je niets meer aan te veranderen. De grootste leugen eruit is door te zeggen dat Jezus god is of de zoon van God. Deze vers gaat over de heilige koran daarmee word het Boek mee bedoelt, niet de bijbel hoor die is al helemaal verandert. Dat je het weet.
Dus AL je uitspraken en bewijzen die je maakt uit de bijbel zijn leugens.

OF:
Premisse 1: Allah beweert dat het boek (de oorspronkelijke bijbel) is teloor gegaan in leugens,
Premisse 2: Allah beweert dat hij niets van zijn woord laat teloorgaan; Dit staat zowel in OT, NT als in de Koran, overigens.
Premisse 3: God is onveranderlijk.
CONCLUSIE:
Allah is God niet, want premisse 1 botst met 2 en 3

Voila, nog maar 's bewezen dat je onzin verteld, Islaminside

Logica is toch zo mooi, laat dogmatische spammers als Islaminside keer op keer in het zand bijten met hun primitief bijgeloof.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Ali Blabla schreef:De profeet vrede zij met hem heeft gezegd dat het zondens uit wist
Welnee. Dat doet de kei van Amersfoort. Dat weten we zeker, want Lou de Palingboer heeft dat gezegd.
Rouvoet kust 'm elke week drie keer. Zou jij ook moeten doen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

islaminside20 schreef: En beca kan dus een ander benaming zijn voor Mekka, dat je het weet.
Waar haal je het vandaan islaminside. Ik ben onder de indruk, en ik heb nog nooit zo'n eigenwijs mannetje als jij meegemaakt. Ben je op school ook zo heerlijk eigenwijs? Mijn hemel, als ik je moeder was dan ging ik je inruilen voor een minder eigenwijs model.

Wat een logica.. Zuur kan ook dus ook heel goed zoet smaken ..Het is maar dat je het weet , en de aarde kan best wel eens om de maan draaien. Zou zomaar kunnen , en Hitler kan zomaar een reincarnatie van Mohammed zijn. Zou dus ook zo maar kunnen.
En Larache de havenstad in het noorden van Marokko kan dus zomaar een andere benaming voor La Roche kunnen zijn, en dan ligt Larache dus niet in Marokko, maar in de Ardennen.
Is dit het bewijs dat Jezus in Mekka geweest is? Wel een beetje zwak hoor. Het blijkt dat Moslims graag de bijbel teksten verdraaien.
Mag niet hoor Islaminside..
Nee dat zegt de tekst met de vallei of beca. De vallei van waar mensen huilen, en vragen om vergeving. Zoals wij weten van de zwarte steen. Alles heeft en verband er mee. De zwarte steen wist zondens uit.
Laten we even naar deze psalm kijken, en laten we voor jouw plezier het dal der moerbezienbomen veranderen in de vallei of beca
1 Voor den opperzangmeester, op de Gittith; een psalm, voor de kinderen van Korach.

2 Hoe liefelijk zijn Uw woningen, o HEERE der heirscharen!

3 Mijn ziel is begerig, en bezwijkt ook van verlangen, naar de voorhoven des HEEREN; mijn hart en mijn vlees roepen uit tot den levenden God.

4 Zelfs vindt de mus een huis, en de zwaluw een nest voor zich, waar zij haar jongen legt, bij Uw altaren, HEERE der heirscharen, mijn Koning, en mijn God!

5 Welgelukzalig zijn zij, die in Uw huis wonen; zij prijzen U gestadiglijk. Sela.

6 Welgelukzalig is de mens, wiens sterkte in U is, in welker hart de gebaande wegen zijn.

7 Als zij door de vallei of beca doorgaan, stellen zij Hem tot een fontein; ook zal de regen hen gans rijkelijk overdekken.

8 Zij gaan van kracht tot kracht; een iegelijk van hen zal verschijnen voor God in Sion.

9 HEERE, God der heirscharen! hoor mijn gebed; neem het ter oren, o God van Jakob! Sela.

10 O God, ons Schild! zie, en aanschouw het aangezicht Uws gezalfden.

11 Want een dag in Uw voorhoven is beter dan duizend elders; ik koos liever aan den dorpel in het huis mijns Gods te wezen, dan lang te wonen in de tenten der goddeloosheid.

12 Want God, de HEERE, is een Zon en Schild; de HEERE zal genade en eer geven; Hij zal het goede niet onthouden dengenen, die in oprechtheid wandelen.

13 HEERE der heirscharen! welgelukzalig is de mens, die op U vertrouwt.
Wat betekend deze psalm.


Niet David maar de Korachieten hebben deze Psalm geschreven. Zij waren nakomelingen van Korach. De Korach die samen met Dathan en Abiram in de woestijn een opstand tegen Mozes en Aaron organiseerde. De nakomelingen van Dathan en Abiram zijn toen gedood. De oorzaak daarvan was dat de nakomelingen van deze twee mannen zich in deze opstand lieten meeslepen. De kinderen van Korach deden dat niet. Zij kozen uit liefde voor God tegen hun vader. De Korachieten werden een belangrijke familie binnen de stam van Levi. Ze deden dienst in de tempel. Net zoals de imam dienst doet in jullie moskee. Deze stam bestond dus uit mensen die af en toe in de tempel mochten verblijven en sommige woonden er zelfs. Vandaar het "Welgelukzalig zijn zij, die in Uw huis wonen; zij prijzen U gestadiglijk"

Deze mensen zijn door de vallei of beca gegaan ( tranendal ) hun vader en veel anderen stamleden zijn gedood, maar hun geloof in God was zo sterk dat ze geloofde dat God hun genade en eer zou geven.
Ik hoop dat deze psalm nu duidelijk is voor je islaminside. Je kan de bijbel niet met de koran vergelijken. De bijbel is een eerbetoon naar God, het zijn verhalen van mensen het is een geschiedenis boek van het Joodse volk en niet zoals jullie van de koran zeggen het ware woord van God.
Je kan de koran dus niet lezen zoals je de bijbel leest. Je moet de achtergrond van de geschiedenis weten.

3. 78. En voorzeker, onder hen zijn er, die hun tong verdraaien, terwijl zij het Boek voordragen, opdat je het van het Boek moogt achten, hoewel het niet van het Boek is. En zij zeggen: "Dit is van God," ofschoon het niet van God is en zij uiten een leugen tegen God, tegen beter weten in.
De bijbel is al verandert daar hoe je niets meer aan te veranderen. De grootste leugen eruit is door te zeggen dat Jezus god is of de zoon van God. Deze vers gaat over de heilige koran daarmee word het Boek mee bedoelt, niet de bijbel hoor die is al helemaal verandert. Dat je het weet.
Nogmaals geef me bewijs dat de bijbel verandert is. Wie heeft dat gedaan, en waarom hebben mensen dat gedaan. Ik wil graag wetenschappelijk bewijs. Dat bewijs moet toch niet zo moeilijk zijn om te geven. Je weet het zo zeker, dus dan moet jij keihard bewijs in handen hebben. En nee, ik neem geen genoegen met 3. 78.

Trouwens, jij verdraait je tong ook steeds . Jij verteld leugens over de bijbel, jij zegt dat beca mekka is, jij verloochent Jezus waar jij zo van houdt. Jij denkt dat God niet almachtig is, want waarom zal een almachtig God toelaten dat mensen zijn woord veranderen.

Vriendelijke groet islaminside, en een fijne dag toegewenst.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Ketter schreef:
islaminside20 schreef:De zwarte steen wist zondens uit.
Wat een primitief, heidens concept.
islaminside20 schreef:De bijbel is al verandert daar hoe je niets meer aan te veranderen. De grootste leugen eruit is door te zeggen dat Jezus god is of de zoon van God. Deze vers gaat over de heilige koran daarmee word het Boek mee bedoelt, niet de bijbel hoor die is al helemaal verandert. Dat je het weet.
Dus AL je uitspraken en bewijzen die je maakt uit de bijbel zijn leugens.

OF:
Premisse 1: Allah beweert dat het boek (de oorspronkelijke bijbel) is teloor gegaan in leugens,
Premisse 2: Allah beweert dat hij niets van zijn woord laat teloorgaan; Dit staat zowel in OT, NT als in de Koran, overigens.
Premisse 3: God is onveranderlijk.
CONCLUSIE:
Allah is God niet, want premisse 1 botst met 2 en 3

Voila, nog maar 's bewezen dat je onzin verteld, Islaminside

Logica is toch zo mooi, laat dogmatische spammers als Islaminside keer op keer in het zand bijten met hun primitief bijgeloof.
En zo simpel als jij het opgeschreven hebt Ketter.
Zo logisch ook.

Maar ja....op islamleer.nl/forum heb ik geleerd dat de ware en echte moslims een aantal zaken verafschuwd:

1) Democratie
2) Logica
3) Kapitalisme en communisme

Hierboven heb je weer laten zien waarom.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Deze vers gaat over de heilige koran daarmee word het Boek mee bedoelt
Moslims geloven dat naast Allah, op een andere troon de moeder van alle boeken staat.
De Koran is een kopie van dit boek. Aangezien NT en Thora niet overeenkomen met hun kopie van de moeder van alle boeken, kunnen NT en Thora alleen maar vervalst zijn.
Abraham had al een kopie van God verkregen. Deze is verloren gegaan door de schuld van de vuile Joden.
Mozes heeft ook een kopie gekregen. Deze is veranderd, weer door die vuile Joden, die hiermee tonen dat ze niet te vertrouwen zijn.
Jezus zijn boek is volledig, onder invloed van weer diezelfde Joden, herschreven door de Christenen.

Waar het op neer komt dat die Arabieren zulk een boekencomplex hebben, is aan de Christenen te wijten.
Arabieren waren ongeletterde zonder schrift.
Syriakse Christenen hebben dan een schrift, afgeleid van het Aramees met fonetische toevoegingen, ontworpen om de Arabieren de bijbel te brengen.

Het is de Arabieren hoog in de bol geslaan. De magie van schrift en boek van God te ontvangen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
islaminside20
Berichten: 446
Lid geworden op: za apr 26, 2008 9:19 am

Bericht door islaminside20 »

Waar haal je het vandaan islaminside. Ik ben onder de indruk, en ik heb nog nooit zo'n eigenwijs mannetje als jij meegemaakt. Ben je op school ook zo heerlijk eigenwijs? Mijn hemel, als ik je moeder was dan ging ik je inruilen voor een minder eigenwijs model.
Kijk ik denk dat je het nog steeds niet snapt. Namen zijn anders. Waarom zeggen ze in het buitenland dat wij Dutch zijn. We zijn toch gewoon Nederlanders. Waarom schrijf je Marokko in Frankrijk als Marocco. En Spanje in het spaans Spain en in het Italiaans Spagna. Ik ben niet eigenwijs hoor, Maar ik zeg dat Becca en Mecca goed bij elkaar in de buurt zitten betreft naam. Zo gebruiken ze overal ter wereld andere benamingen voor landen en plaatsen. Ik ga even uitzoeken hoe het in het grieks of Hebreeuws geschreven wordt. Want dat is de taal die Jezus(vzmh) sprak.
Wat een logica.. Zuur kan ook dus ook heel goed zoet smaken
..

Dit is één van de domste opmerking die ik ooit in mijn leven gehoord heb. Plaatsnamen zijn anders dan voorwerpen en in alle andere landen gebruiken ze andere benamingen. Mohammed- Muhammed- Moehamadu. Maar de Nederlanders spreken de naam Mohamed ook anders uit. Sommige zeggen MOO-hAA-MET. De andere zegt Mo-met.
De ander MoHHmet etc. De originele in het arabisch is Muhammed. In Nederland word Mohammed gezegd. Word hier iemand anders mee bedoelt dan. Nee' we weten allemaal dat namen en plaatsnamen in de verschillende landen anders worden uitgesproken.
Je kan de koran dus niet lezen zoals je de bijbel leest. Je moet de achtergrond van de geschiedenis weten.
Dit klopt helemaal. Net zoals bij de Islam.
Nogmaals geef me bewijs dat de bijbel verandert is. Wie heeft dat gedaan, en waarom hebben mensen dat gedaan. Ik wil graag wetenschappelijk bewijs. Dat bewijs moet toch niet zo moeilijk zijn om te geven. Je weet het zo zeker, dus dan moet jij keihard bewijs in handen hebben. En nee, ik neem geen genoegen met 3. 78.
Wij moslims geloven dat de bijbel van god afkomstig is. Maar wij volgen de bijbel niet omdat er vele tegenstrijdigheden en oneenigheden in zitten. Makelijk God heeft dit boek nedergezonden en aan Jezus(vzmh) geopenbaard. Jezus(vzmh) werdt gezocht en zij wilde de profeet van god vermoorden. Toen Allah zag dat het volk tekeer ging tegen Jezus(vzmh) gaf hij hem wonderbaarlijke tekenen die de mensen moest doen overtuigen dat hij de profeet is van god. Hij genas de zieken en voedde de mensen. hij verkondigde het woord van god en gaf tekennen dat er een andere profeet zal komen die de godsdienst van Jezus, Mozes, Abraham en alle profeten zal afsluiten zijn naam is Muhammedim, oftewel Mohammed de zegel der profeten. De griekse betekkenis van Muhammed is de geprezene. Maar volgens de christenen is Jezus de zoon van God of God. Er staan daarom zoveel tegenstrijdigheden in om op te noemen maar dat wil ik niet opnoemen.
De geschiedenis schrijvers hebben de bijbel zo verdraait dat ze de mensen er in luisten. Maar je ziet het nu ook om je heen hoeveel christenen om je heen gaan naar de Kerk en bidden. Het heeft een hele erge afname en ik denk zelf dat het in de toekomst zo zal dalen dat het geen impact meer heeft op de mensen. En dit komt allemaal door de valse woorden die zij de christenen uitspreken: namelijk dat Jezus god is of de zoon van god is. Ik zal daarom niet de kleine tegenstrijdigheden opnoemen of hij nou Mirre dronk of Edik of het kruis zelf droeg of iemand anders het voor hem droeg etc..
Of de vele tegenstrijdigheden die hier onder elkaar staan benoemt:

http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtop ... 15&t=30185

Ik benoem de grootste tegenstrijdigheid in de bijbel en dat is het toekennen van een deelgenoot aan God. De christenen zeggen namelijk dat Jezus de zoon is van God of god zelf terwijl de vele bijbelse teksten te kennen geven dat Jezus slechts een boodschapper van God is.


En in zijn vaderstad gekomen, leerde hij hun in hun synagoge; zodat zij versteld stonden en zeiden: Van waar heeft deze die wijsheid en die wonderkrachten? Is hij niet de zoon van den timmerman? Heet zijn moeder niet Maria, en zijn broeders Jacobus, Jozef, Simon en Judas? En zijn zusters, wonen zij niet allen onder ons? Van waar heeft hij dan dit alles? Zo was hij hun een aanstoot. Maar Jezus zeide tot hen: Een profeet is alleen ongeëerd in zijn vaderland en huis.” (Mattheüs 13: 54-57

En toen hij Jeruzalem binnentrok, kwam de gehele stad in opschudding. Men vroeg: ,,Wie is dat?” En de scharen zeiden: ,,Dat is de profeet Jezus van Nazaret in Galilea. Mattheüs 21: 10-11

Dus ook onder de mensen van zijn tijd stond Jezus bekend als zijnde een Profeet. En ook staat het volgende vermeld in de Bijbel: “Kort daarop ging Jezus naar een stad Nain genaamd, en met hem gingen zijn leerlingen en een talrijke schare. Toen hij de poort der stad naderde, daar droeg men een dode uit, een enigen zoon zijner moeder; zij was een weduwe; een grote schare uit de burgerij vergezelde haar. Toen de Heer haar zag, kreeg hij innig medelijden met haar en zeide tot haar: Ween niet. En nadertredend, raakte hij de kist aan--de dragers stonden stil--en zeide: Jongeling, ik zeg u, ontwaak. Nu richtte de dode zich op en begon te spreken, en hij gaf hem aan zijn moeder. Vrees beving allen; zij verheerlijkten God en zeiden: Een groot profeet is onder ons opgestaan! en: God heeft op zijn volk achtgeslagen! Lucas 7: 11-16

Eliza kwam het huis binnen, en daar was de dode knaap op zijn bed neergelegd. Hij ging de kamer binnen, sloot de deur achter hun beiden en bad tot den Heer. Daarna ging hij boven op het kind liggen: hij legde zijn mond op den zijnen, zijn ogen op de zijne, zijn handen op de zijne; zo kromde hij zich over hem heen, totdat het vlees van het kind warm werd. Daarna kwam hij er af, ging door het huis eenmaal op en neder, klom op en kromde zich over hem heen. Toen niesde de knaap zevenmaal achtereen en deed zijn ogen open. Nu riep hij Gehazi en zeide: Roep de Sjunammietische. Deze riep haar, zij kwam tot hem, en hij zeide: Neem uw zoon op. Toen kwam zij binnen, viel aan zijn voeten en wierp zich ter aarde; daarna nam zij haar zoon op en ging heen.”
2 Koningen 4: 32-37

“Hij zeide tot hen: ,,Wat dan?” Zij zeiden hem: ,,Dat met Jezus den Nazarener, die een profeet was, krachtig in werk en woord in de ogen van God en het gehele volk. Lucas 24: 19


Iedereen die deze teksten leest weet dat Jezus de boodschapper is van God. Maar waarom noemen de christenen hem zoon van God of god. Dit is de grooste zonde, de grooste tegenstrijdigheid die de mens heeft kunnen maken in de geschiedenis betreft Jezus vrede zij met hem.
Maar dit is logisch aangezien de eerste bijbel pas na 100 jaar na het Verdwijnen van jezus(vzmh) pas is geschreven door zijn metgezellen. Na 100 jaar is het pas geschreven in geschriften en nadat komen er elke jaar nieuwe testamenten uit met de nieuwste statenvertalingen. Klinkt heel lachwekend maar dit is het niet. Lees wat zelf niet-moslims schrijven over de tegenstrijdigheden in de bijbel.

http://64.233.183.104/search?q=cache:Mm ... cd=1&gl=nl
Trouwens, jij verdraait je tong ook steeds . Jij verteld leugens over de bijbel, jij zegt dat beca mekka is, jij verloochent Jezus waar jij zo van houdt. Jij denkt dat God niet almachtig is, want waarom zal een almachtig God toelaten dat mensen zijn woord veranderen.
Over Beca en Mekka kan wel terecht zijn. Maar de rest is in mijn ogen een leugen daarom zeg ik niks behalve het werk van Ibn Qayyim:
O Jullie, die Jezus aanbidden

Wij hebben een vraag die een antwoord vereist.

Wat voor god is Hij

die van het leven wordt beroofd door een aantal stervelingen

of was hij juist vergenoegd met deze daad

en zullen zijn belagers per slot aanspraak mogen maken op zijn zegeningen

of zeggen jullie dat Jezus in werkelijkheid gruwelt van deze daad.

Maar dan moeten jullie toch inzien dat deze stervelingen voor even sterker waren dan god

en het meest frappante is dat het dagelijkse leven zich continueerde

terwijl de Schepper in diepe slaap verkeerde.

Zon en maan die elkaar afwisselen.

Zij leken de bediening van god geen seconde te missen.

Wie was het dan die deze zaken bleef leiden

toen de heer aan de kruis werd gespijkerd?

En waarom stak niemand hem de hand toe

toen hij keer op keer om hulp smeek?

Ik verwonder mij over deze schepping die onaandoenlijk van gemoed is.

Hoe heeft zij roerloos kunnen staan toekijken naar de lijdensweg van Jezus?

En dan heb je ook nog zijn herrijzenis na de dood.

Heeft hij dat geregeld of heeft hij dat te danken aan één van jullie andere goden?

Het meest verbazingwekkende is dat een gat in de grond als graf heeft gediend voor niemand minder dan god.

Nog vreemder is de buik die hem in zich heeft gedragen.

Negen maanden lang weggestopt in het donker.

Slurpend aan de moederkoek.

Om vervolgens via het geslachtsorgaan naar buiten te komen.

Klein, zwak, argeloos en sabbelend aan zijn moeders borst.

Om zo de nodige voedsel tot zich te nemen.

En zoals te verwachten is, moest hij zich ook ontlasten.

Wees toch eens waarheidlievend en zeg mij: “Zijn dit de kenmerken van een ware god?”

Verheven is Allah boven datgene wat de Christenen aan hem toekennen.

Zij zullen allen zeker ondervraagd worden over deze onwaarheden.

Dus komt tot besef voordat het te laat is.

Moge Allah Ahmed Hussein Deedat (Ahmed Deedat) belonen voor zijn werk dat hij heeft verricht in zijn leven. Hij is een groot voorbeeld voor mij en de moslims. Moge Allah hem vergeven en hem beschermen tegen de bestraffing van het graf en de bestraffing van het hellevuur. hij is op 8 augustus 2005 overleden. Ik moest dit zeggen omdat hij mijn inspiratie gaf: en dit 3 jaar geleden toen ik gewoon dagelijks keek naar zijn lezingen. Verheven zij Allah bij hem zijn we gekomen en bij hem zullen we allen terugkeren.

Zijn lezingen zullen nog heel lang blijven vootbestaan en door zijn lezingen zijn veel mensen bekeerdt tot de islam:
Muhammed in the bilbe van Ahmed Deedat:

http://nl.youtube.com/watch?v=Hhazm0UdlTc

Alle lof zij Allah de heer der werelden,
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken doet en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'. soerat: El- Fussilet 33

http://nl.youtube.com/watch?v=7CpYEwzCJkI
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Afbeelding

Zo, zo.. :shock: wie is deze charmante baard? Hij ziet er vervaarlijk uit.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
islaminside20
Berichten: 446
Lid geworden op: za apr 26, 2008 9:19 am

Bericht door islaminside20 »

Ariel schreef:Afbeelding

Zo, zo.. :shock: wie is deze charmante baard? Hij ziet er vervaarlijk uit.
Hij is een Man die een keuzen Had. Zijn vader is Arabier en zijn moeder is Turks. En zijn ouders waren behoorlijk vermogend. Zijn ouders wilden hem sturen naar Amerika om te studeren. Maar hij maakte een ander keus en nam deel aan de Jihad, volgens de Shari'ah. Ook al zijn oudere broer probeerde hem daarvan te weerhouden. Maar niks hield hem tegen hij was geinspireerd. Hij word ook Amir khattab genoemd. Hij heeft tegen de sovjet gevochten. En bekend iemand onder de moslims.

Groetjes,
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken doet en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'. soerat: El- Fussilet 33

http://nl.youtube.com/watch?v=7CpYEwzCJkI
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Afbeelding

Dit is al dertig jaar geen mode meer hoor.

En is die meneer Willem Duyn?
RTFM
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

islaminside20 schreef:[. Hij word ook Amir khattab genoemd. Hij heeft tegen de sovjet gevochten. En bekend iemand onder de moslims.

Groetjes,
ahhhhhhh, een martelaar. Ibn al-Khattab. Een zware jonge die nu van zijn 72 maagden aan het genieten is. Inshallah . Ibn al-Khattab de grootste Mujahideen die de 20ste eeuw gekend heeft. Een massa moordenaar.

Echt een leuk plaatje voor jou islaminside. :rock: Toppie....
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Tja, dat is een beetje pijnlijk. De koran wordt van rechts naar links gelezen. Je krijgt 72 maagden verandert dan in maagd, van 72. Ik hoop dat die man die duidelijk erg koud heeft op de foto oma gelukkig kan maken. :razz:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
islaminside20
Berichten: 446
Lid geworden op: za apr 26, 2008 9:19 am

Bericht door islaminside20 »

ahhhhhhh, een martelaar. Ibn al-Khattab. Een zware jonge die nu van zijn 72 maagden aan het genieten is. Inshallah . Ibn al-Khattab de grootste Mujahideen die de 20ste eeuw gekend heeft. Een massa moordenaar. Echt een leuk plaatje voor jou islaminside. :rock: Toppie....
Dank je wel. Alleen ik weet niet waarom hij een Massamoordenaar is. Want als hij een massamoordenaar is dan is iedereen die tegen Duitsland vocht in de Tweedewereldoorlog ook een massamoordenaar.
De moslimlanden zoals Kauskaus en gedeelte van Afganistan, tjietchenje,etc waren in beslag genomen door Russen (sovjet). Hij als moslim ging meevechten om het land terug te krijgen. Dit noem ik een vrijheidstrijder. Iemand de vecht voor zijn recht. Maarja' Ariel het is logisch dat je zo denkt jij haat moslims. Of ik bedoel je hart haat moslims. Maar maak je geen zorgen die man is al overleden. Op de dag des oordeels zal je wel zien of hij oprecht was of niet.

http://nl.youtube.com/watch?v=45YiIpnvk ... re=related

Met vriendelijke groeten,
Laatst gewijzigd door islaminside20 op wo aug 06, 2008 1:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken doet en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'. soerat: El- Fussilet 33

http://nl.youtube.com/watch?v=7CpYEwzCJkI
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

islaminside20 schreef: Dank je wel. Alleen ik weet niet waarom hij een Massamoordenaar is. Want als hij een massamoordenaar is dan is iedereen die tegen Duitsland vocht in de Tweedewereldoorlog ook een massamoordenaar.
De moslimlanden zoals Kauskaus en gedeelte van Afganistan waren in beslag genomen door Russen (sovjet). Hij als moslim ging meevechten om het land terug te krijgen. Dit noem ik een vrijheidstrijder. Iemand de vecht voor zijn recht. Maarja' Ariel het is logisch dat je zo denkt jij haat moslims. Of ik bedoel je hart haat moslims. Maar maak je geen zorgen die man is al overleden. Op de dag des oordeels zal je wel zien of hij oprecht was of niet.

Met vriendelijke groeten,

Een man die zijn rechterhand verminkt door met explosieve te spelen is voor mij een massa moordenaar. Hij had bedoelingen met deze explosieve.
Hij was het mastermind achter the September 1999 Russian apartment bombings,
http://en.wikipedia.org/wiki/Russian_apartment_bombings
En je gaat mij nu toch niet vertellen dat in dat gebouw uitsluitend soldaten woonde.
300 burgers zijn daar gestorven mede door jouw held islaminside.
Het lijkt me heerlijk om zo'n vriend te bewonderen.

Afbeelding

Ik haat geen moslims . En ik ben zeer zeker van plan na mijn dood een bezoekje aan de donkerste der donkerste afdeling van de hel te brengen om je vriend te bezoeken. Wil je dat ik een boodschap van jou aan hem door geef. Ik zal hoogst waarschijnlijk voor jou sterven dus dit is je kans om een briefje naar hem te schrijven.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
islaminside20
Berichten: 446
Lid geworden op: za apr 26, 2008 9:19 am

Bericht door islaminside20 »

Bedankt Ariel voor je eindeloze leugens. Ik ga ook maar valse Propagande verspreiden. Ariel heeft een bus opgeblazen in Belgie waar een groep moslims in zaten. Ariel is de grootste terrorist op aarde. Ik zal even een plaatje zoeken met het gebeuren erop:

Afbeelding

Ariel je bent een terrorist. Kijk wat je gedaan hebt:

Afbeelding

Nazie dat je bent :mad: :mad: :mad:

Bijnaam/ "oorlogsnaam": Ibn-ul-Khattab, beter bekend als Khattab
Werkelijke naam: Sammir ibn Salih ibn Abdullah ibn As-Suwailim
Rang: Amir (commandant) van de buitenlandse Mujahidien in de Kaukasus
Geboortejaar: 1970
Nationaliteit: GCC lidstaat in de Arabische Golf
Talen: Arabisch, Russisch, Engels
Geboorteplaats: Arabische Golf
Ervaring in Jihad: 12 jaar
Deelgenomen in Jihad landen: Afghanistan, Tajikistan, Tsjetsjenië

"Als je me verteld had dat er een dag zou komen waarop wij de Russen in Rusland zouden bevechten, had ik je nooit geloofd". (Khattab)
Geboren in de Arabische Golf, was Khattab opgevoed in een redelijk welvarend en geschoold gezin. Hij groeide op tot een moedige en een sterke jonge man, die dapper en angstloos bleek. Nadat hij de Engelse taal beheerste kreeg hij een plek op de Americain High School in 1987. 1987 was de piek van de Afghaanse Jihad tegen de invasie van de toenmalige Sovjet-Unie. Jongeren over de hele Moslimwereld stroomden naar Afghanistan als respons op de roepingen van Islamitische personaliteiten zoals Sheik Abdullah Azam (vermoord in 1989), Sheik Tamim Adnani (overleden in 1988) en Usama bin Laden.Wonderbaarlijke verklaringen en heldhaftige prestaties en moedige vertoningen van dapperheid tegenover de " wereldlijke Supermacht" reikten de aandacht van de Moslims.
Toen de tijd was aangebroken voor Khattab om een nieuw leven beginnen door te vertrekken naar de VS voor zijn opleiding, besloot Khattab om in de voetsporen van zijn vele vrienden en familieleden te treden door naar Afghanistan te gaan voor een kort bezoek. Vanaf de dag dat hij naar zijn ouders heeft gezwaaid (eind 1987) is hij nooit teruggekeerd.
Een van de Mujahidien beschreef de jonge Khattab die aankwam voor zijn eerste trainingskamp in Jalalabad, Afghanistan, als volgt:
"De trainingskamp was vol met broeders die kwamen en gaan, bijna elke dag. We waren ons klaar aan het maken voor een grote operatie tegen de Russen en de broeders die hun training achter de rug hadden waren hun tassen aan het pakken en vertrokken naar de frontlinie. Net toen wij wilden vertrekken arriveerde een nieuwe groep aanvullingen; 16-17 jaar oud pas, met lang haar en een baard dat nog niet begonnen was met het volgroeien."
Onmiddelijk liep hij naar de commandanten van de trainingskamp en begon te vragen of ze hem mee wilden nemen naar de front-linie. De commandanten van de trainingskamp weigerden blijkbaar een jonge ongetrainde jongen naar het Front te sturen.
Ik liep erheen, groette hem en vroeg naar zijn naam.
Hij antwoordde:
"Ibn-ul-Khattab"

Khattab voltooide zijn training en ging toen naar het Front. Een van zijn trainers was Hassan As-Sarehi, de commandant van de beroemde "Hol van de Leeuw-operatie" in Jaji, Afghanistan 1987. ( Hassan As-Sarehi is gevangen genomen in de Ar-Ruwais Concentratiekamp , Jeddah, Saudi-Arabië sinds 1996 op beweringen van misdaad waarvan de verdachten al zijn geëxecuteerd.)
In 6 jaar was deze jongen uitgegroeid tot één van de moedigste en meest formidabele Mujahidien commandanten die de wereld heeft gekend in de 20e eeuw. Hij is bekend om zijn weigering tot het ontduiken van een spervuur en het vertonen van pijn na een opgelopen wond. Van hinderlagen tot operaties tot aanvallen vocht hij tegen het Reguliere Sovjet-strijdkrachten en Speciale Eenheden, deelnemend aan alle belangrijke operaties in de Afghaanse Jihad tussen 1988 en 1993, inclusief de overwinningen van Jalalabad, Khost en Kabul. Hij ontsnapte de dood verscheidene keren omdat tot dusver zijn tijd dus niet aangebroken was.
Eén van de Mujhahideen beschreef hoe Khattab eens was geraakt door een 12.7mm Machine Gun kogel in Afghanistan. (12.7 mm munitie wordt gebruikt om pantsers te doorboren en versterkte posities te doorbreken.; het hakt mensenvlees in mootjes, net als elk militair expert zal bevestigen.);
"Gedurende een van de operaties zaten we in de kamer van een klein huis in de Tweede Linie. Het was avond en de gevechten op de Front-Linie waren hevig. Enige momenten later kwam Khattab de kamer in. Zijn gezicht was bleek maar behalve dat zag hij er normaal uit. Hij kwam binnen, liep rustig naar de andere kant van de kamer en kwam naast ons zitten. Khattab was ongewoonlijk stil dus de broeders bespeurden dat er iets aan de hand was ondanks het feit dat hij geen kick gaf een geen tekenen van pijn vertoonde. We vroegen hem of hij gewond was geraakt, hij antwoordde dat hij een kleine wond had opgelopen op de Front, maar dat het niets ernstigs was. Een van de broeders liep naar hem toe om te kijken. Khattab weigerde iets te laten zien terwijl hij zei dat het niets ernstigs was. Deze broeder dwong Khattab om het te laten zien en voelde zijn hand op zijn buik. Hij zag dat zijn kleren onder het bloed zaten en dat hij nog altijd hevig bloedde. We haalden onmiddelijk een voertuig om hem naar het dichtsbijzijnde ziekenhuis te haasten; gedurende de hele tijd zat hij te klagen dat het een lichte wond was en dat het niet ernstig was."
In Afghanistan verloor hij 2 vingers van zijn rechterhand toen hij een poging deed om een handgemaakte granaat te werpen. De granaat explodeerde in zijn hand en zijn 2 vingers werden gescheiden van zijn hand. Zijn broeder Mujahidien probeerden hem over te halen om naar Peshawar te gaan om medisch behandeld te worden maar hij weigerde en deed een beetje honing op de wond (net als de Soennah van Rasoelallah (salallahu alaihi wasallem) en wat verband er omheen en zei dat het de moeite niet waard is om helemaal naar Peshawar te rijden. Zijn vingers zijn sindsdien in een soort verband gewikkeld.
Toen de Sovjet leger zich terugtrok uit Afghanistan en de Communisten verslagen waren door de Mujahidien hoorden Khattab en een kleine groep broeder Mujahidien over de oorlog tegen dezelfde vijand maar dan in Tajikistan. Hij pakte zijn koffers en vertrok naar Tajikistan in 1993 met een kleine groep Mujahidien. Ze bleven daar 2 jaar om te vechten tegen de Russen in besneeuwde gebergtes met een tekort aan fatsoenlijke wapens.
Na 2 jaar Tajikistan keerde Khattab met zijn groep terug naar Afghanistan, begin 1995. Het was toen oorlog in Tsjetsjenië was begonnen en iedereen in de war raakte van de religieuze neigingen van de Tsjetsjenen en de religieuze betekenis van deze oorlog.

Khattab beschrijft zijn gevoelens toen hij het nieuws over Tsjetsjenië zag op de televisie op een avond in Afghanistan:
"Toen ik een groep Tsjetsjenen zag die hoofdbanden droegen met "La ilahe illa Allah" (Er is geen god dan Allah en Mohammed is zijn Boodschapper) en hun uitingen van Tekbier ( "Allahoe Akbar!" ) hoorde, besloot ik dat er een Jihad aan de gang was dus moest ik er naar toe".
Vanuit Afghanistan reisde hij met een groep van 8 Mujahidien af naar Tsjetsjenië daar aangekomen in de lente van 1995. De volgende 4 jaar maakten van Khattab’s heldendaden in Afghanistan en Tajikistan een kinderspeelplaats. Volgens de officiele Russische statistieken sneuvelden in die 3 jaar in Tsjetsjenië meer soldaten dan in de gehele 10 jarige bezetting van Afghanistan.
Khattab werd metgezeld door een paar andere broeder Mujahidien uit Afghanistan en ze zetten een locale traningsfaciliteit die de Tsjetsjenen in militaire acties en Islamitische kennis moesten voorbereiden.
Ze voerden een groot aantal dappere operaties uit tegen de Russen in Tsjetsjenië (Khartashoi, 1995; Shatoi, 1996; Yashmardy, 1996) en in Rusland zelf (Dagestan 1997 en in 1999).
Eén van zijn moedigste operaties was de "Hinderlaag in Shatoi" op 16 April 1996, waarin hij een groep van 50 Mujahidien leidde om een vertrekkende Russische colonne van 50 mobiele eenheden (tanks, trucks etc.) uit te schakelen. Officiële Russische militaire bronnen zeiden dat 223 soldaten werden gedood (inclusief 26 senior officieren) en dat ELKE mobiele eenheid werd vernietigd. Deze operatie leidde tot het afzetten van 2 of 3 Russische senior generalen in Moskou en Boris Yeltsin kondige het nieuws over de operatie aan de Russische regering. De gehele operatie is gefilmd en films en foto’s vastgelegd.
Een paar maanden hierna voerde zijn groep een inval op Russische kazernes uit waarbij Russische gevechtshelicopters werden vernietigd met AT-3 Sagger anti-tank geleide rakketten; ook deze operatie is op film vastgelegd. Een groep van zijn strijders namen ook deel aan de beroemde Grozny offensief in Augustus 1996 geleid door Shamil Basayev.
Hij kwam in het spotlicht te staan op 22 December 1997, waarin hij een groep van 100 Tsjetsjeense en buitenlandse Mujahidien 100 km inwaarts Rusland leidde op Russische territorium en het hoofdkantoor van de 136e Gemotoriseerde Vuur Brigade aanviel : 300 Russische mobiele voertuigen werden vernietigd en immense aantallen Russische troepen vonden de dood. 2 Mujahidien werden gemarteld waaronder ook zijn meest superieure commandant Abu Bakr Aqeedah.
Na de terugtrekking van de Russische troepen uit Tsjetsjenië in de herfst van 1996 werd Khattab benoemd tot Nationale Held in Tsjetsjenië. Hij werd beëedigd met een medaille voor moedigheid en dapperheid door de Tsjetsjeense regering en kreeg een officiële rang van Strategie in een ceremonie die werd bijgewoond door Shamil Basayev en Salman Raduyev, de meest briljante commandanten van de Tsjetsjeense oorlog. Voordat generaal Jawhar Dudajev werd vermoord hield hij Khattab op zijn hoogst respect; deze respect verdiende hij voor zijn daden en niet voor zijn woorden.
Khattab gelooft in de Jihad van de media. Hij werd eens gefilmd toen hij zei:
"Allah beveelt ons te vechten met de ongelovigen net zoals zij dat met ons doen. Zij vechten tegen ons met hun media en propaganda dus vechten wij met onze media."
Daarom staat hij er telkens op dat elk en iedere operatie van hem wordt gefilmd. Er wordt gezegd dat hij een kast heeft staan met honderden opnamens in Afghanistan, Tajikistan en Tjsetsjenië. Hij gelooft dat woorden niet alleen genoeg zijn om de valse claims van de media tegen te gaan; opnames MOETEN deze beantwoorden. Hij heeft opnames gemaakt van de vernietiging van de Russische eenheden in de operatie in Dagestan in Augustus 1999 dat honderden dode Russische soldaten laat zien; net een aantal malen meer dan de "officiële" Russische gedoode 40!!!
Deze video was te zien op www.azzam.com en www.qoqaz.net, maar helaas zijn die sites eraf gehaald door die vieze kruisvaarders, moge Allah ze vernietigen. Khattab is bij veel Moslims geliefd als de "Khalid bin Walied van onze tijd". Hij gelooft er standvastig in dat zijn dood zal komen op het tijdstip dat Allah dat wil en heeft geschreven, geen minuut eerder en geen minuut later. Hij ontsnapte de dood en moordpogingen in numerieke situaties. Het meest benauwde punt was toen hij een 4 ton zware Russische truck bereed die door de Russen werd gebombardeerd. De truck lag aan flarden evenals zijn passagier maar hij overleefde het met geen enkele schram!Hij is intelligent, moedig en heeft een sterke persoonlijkheid. Hij is zeer geliefd door zijn eenheden maar is bekend als iemand waar je geen spelletje mee kunt spelen. Hij houdt voortdurend zicht op zijn soldaten; praat met ze en probeert hun persoonlijke problemen op te lossen en geeft ze geld uit eigen zak om dingen te kopen in de winkeltjes/kraampjes.. Hij heeft een hooggetrainde en ervaren eenheid commandanten die op hun beurt elk kan invallen voor Khattab wanneer hij zou moeten overlijden of ernstig gewond zou raken.
Als advies aan de Moslims over de hele wereld zei hij ooit:
"Het enige wat ons zou tegenhouden om naar de Jihad te gaan zijn onze gezinnen en families. Wij allen zijn hier gekomen zonder de toestemming van onze bloedverwanten. Als wij naar hen hadden geluisterd en terruggekeerd waren, wie zou zich dan nog druk maken om het werk waar we nu mee bezig zijn? Telkens als ik mijn moeder opbel vraagt ze nog altijd of ik thuis wil komen hoewel ik haar al 12 jaar niet heb gezien. Als ik terug zou gaan om haar te bezoeken wie zou dit werk dan voortzetten?"
Khattab’s ambitie is om door te vechten tegen de Russen totdat zij elk stukje Islamitisch land verlaten van de Kaukasus tot aan de Centraal-Aziatische Republieken. Ooit zei hij ook:
"We kennen de Russen en hun tactieken. We kennen hun zwakke punten en daarom is het makkelijker voor ons om tegen hun te vechten dan tegen andere legers."
Valse media propaganda heeft Khattab ervan beschuldigd voor het uitvoeren van terroristische acties over de hele wereld. Iedereen die deze artikel heeft gelezen met een gezonde geest zal zien dat Khattab zijn tegenstander face-to-face zal confronteren. En als het vechten tegen soldaten en legers die mensenlevens kapot maken, hun vrouwen weduwen maken en de kinderen wees, terrorisme heet dan mag de geschiedenis de getuigenis opbrengen dat Khattab een terrorist is. In 1979 viel de voormalige Sovjet-Unie Afghanistan binnen. 20 Jaar lang is er geen Sovjet-Unie meer, het enige van wat er is overgebleven is de invasie van de Mujahidien strijdkrachten als resultaat van die invasie, dat misschien wel het stomste wat een regering kon doen.
"Een kleine groep. Zij zijn diegenen die ambities koesteren voor de Moslim Ummah. En een nog kleinere groep binnen deze groep. Zij zijn diegenen die hun persoonlijke wereldlijke interesses opofferen ten gunste van deze ambities. En een nog kleinere groep van deze elite. Zij zijn diegenen die hun ziel en bloed opofferen om zege te brengen voor deze ambities en overtuigingen.Dus, zij zijn een kleine groep in een kleine groep binnen een kleine groep." [Shahied Sheik Abdullah Azzam]
Laatst gewijzigd door islaminside20 op wo aug 06, 2008 6:33 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken doet en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'. soerat: El- Fussilet 33

http://nl.youtube.com/watch?v=7CpYEwzCJkI
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

12.7mm Machine Gun kogel in Afghanistan. (12.7 mm munitie wordt gebruikt om pantsers te doorboren en versterkte posities te doorbreken.; het hakt mensenvlees in mootjes,
.50. Geeft een goeie opdoffer (die kan spectaculair zijn), gaat er vanvoor in en komt er vanachter weer uit.
Veel te stabiele kogel om iemand in mootjes te hakken. Je kan een stokje door de wond steken, dat wel. Zolang geen vitale delen geraakt, niets aan de hand. Doet even pijn, groeit dan weer dicht.

Dus stop met overdrijven.
Jullie zijn alleen fier als jullie gewond of gedood worden. Zelfs in geval van verwonding overdrijven (jullie).
Was Allah tevreden met het offer van het eigen bloed?
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Toch wel heel vreemd dat geen enkele moslim wordt geïnspireerd om een "heldhaftige" manier tegen de verkrachtingen, moorden, roven en menselijk leed in DARFUR.

Wat NOG heel veel vreemder is dat geen enkele moslim ooit geïnspireerd genoeg geraakt EENDER welk conflict op te lossen op de manier van GHANDHI; Ik verwacht van de "religie van de vrede" dat er tientallen prominente vredestichters te vinden zijn, die overal het juiste voorbeeld geven en oorlogen doven, niet laten opflakkeren.

Met andere woorden, al hun helden doden. Ze hebben niet de bekendste schrijvers, maar de bekendste terroristen. Ze eren niet hun bekendste wetenschappers en vredestichters, maar hun bekendste veroveraars.

Weet dat dat oorlog de realiteit van de Islam uitmaakt en vrede enkel mogelijk wordt gemaakt door eerst daden van geweld te plegen.

De onmachtige visie op vrede dus: oorlogslogica.

Ik verwacht dan ook niets anders dan oorlogspropaganda van Islaminside.

Spijtig. Nog een ziel verloren aan de oorlogslogica. Toch de duivel?
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

islaminside20 schreef:Bedankt Ariel voor je eindeloze leugens. Ik ga ook maar valse Propagande verspreiden. Ariel heeft een bus opgeblazen in Belgie waar een groep moslims in zaten. Ariel is de grootste terrorist op aarde. Ik zal even een plaatje zoeken met het gebeuren erop:
Wie weet Islaminside. Dat zou zo maar kunnen.

Weet je jongeman, jij bent een hypocriet. Je schreeuwt moord en brand omdat Radovan Karadzic moslims vermoord heeft, en je spuugt op Serviers en vindt hen misdadigers.

Je hebt niet door dat deze mensen zich ook vrijheids strijders noemen.
Wat is het verschil tussen Karadzic en jouw held Khattab ?

Ook Serven en Karadzic zijn diegenen die hun ziel en bloed opofferen om zege te brengen voor hun ambities en overtuigingen.

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Bericht door Scarlatti »

Ariel schreef:
islaminside20 schreef:Bedankt Ariel voor je eindeloze leugens. Ik ga ook maar valse Propagande verspreiden. Ariel heeft een bus opgeblazen in Belgie waar een groep moslims in zaten. Ariel is de grootste terrorist op aarde. Ik zal even een plaatje zoeken met het gebeuren erop:
Wie weet Islaminside. Dat zou zo maar kunnen.

Weet je jongeman, jij bent een hypocriet. Je schreeuwt moord en brand omdat Radovan Karadzic moslims vermoord heeft, en je spuugt op Serviers en vindt hen misdadigers.

Je hebt niet door dat deze mensen zich ook vrijheids strijders noemen.
Wat is het verschil tussen Karadzic en jouw held Khattab ?

Ook Serven en Karadzic zijn diegenen die hun ziel en bloed opofferen om zege te brengen voor hun ambities en overtuigingen.

Vriendelijke groet.
zòuden hebben hè.. dàt is nog niet bewezen van Karadzic..

wèl bewezen is de schuld vdie islamterroristen...

ook over de vermeende misdaden van Milosevic rijzen meer en meer vragen.. sinds de laatste ontwikkelingen
ook Milosevic's houding die als arrogant werd beschreven, kon ook juist duiden op van grote zelfbeheersing en waardigheid en zich verheven voelen boven de aantijgingen... wat ik allemaal gelezen heb weer over die jury in Den Haag is t ook niet helemaal kosher...

dus in wezen is een vergelijking van hen met die moslim terroristen een beetje een belediging voor deze personen..

uiteraard met t allergrootste respect voor jou Ariel!

je mag dit berichtje verwijderen hoor als t niet past in dit topic.
Laatst gewijzigd door Scarlatti op do aug 07, 2008 1:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
islaminside20
Berichten: 446
Lid geworden op: za apr 26, 2008 9:19 am

Bericht door islaminside20 »

Toch wel heel vreemd dat geen enkele moslim wordt geïnspireerd om een "heldhaftige" manier tegen de verkrachtingen, moorden, roven en menselijk leed in DARFUR.
In Soedan leven een heleboel verschillende stammen. Soedan is zestig keer zo groot als Nederland. In het zuiden van het land voeren de mensen al bijna twintig jaar lang oorlog. De meeste inwoners zijn moslim en de officiële taal is Arabisch. In totaal wonen er 37 miljoen mensen in Soedan. Nu stel je voor de moslims overal ter wereld gaan oorlog voeren in Soedan tegen wie vechten ze dan. Tegen hun eigen moslimbroeders en zusters. Het conflict en de doden word alleen maar erger en hoger dus dat heeft geen zin. In Afgansitan, Tjietchenie, Kauskaus, Bosnie, Palestina moest gevochten worden omdat Niet-moslims die landen ging veroveren en in bezit nemen en de mensen vermoorden en verjagen. Ze moesten vechten vanwege hun bezit en geloof. Maar in Soedan ligt het heel anders. De boeren hebben hun grond en bewerken die. De oorlog begint met een groep boze boeren in Darfur die boos is op de regering. In Darfur is weinig voedsel, terwijl in de hoofdstad Khartoem genoeg geld en eten is. En daar zit de regering. Volgens de boeren geeft de regering niets om de mensen in Darfur. Daarom gaan ze vechten tegen het Soedanese leger. Dit noem je oneerlijkheid en dit kan je oplossen door rechtvaardigheid in te brengen. Dit moet gebeuren door iemand die hierbuiten vanaf staat zoals de VN of Saudi Arabie maar die zeggen helemaal niets.
Wat NOG heel veel vreemder is dat geen enkele moslim ooit geïnspireerd genoeg geraakt EENDER welk conflict op te lossen op de manier van GHANDHI; Ik verwacht van de "religie van de vrede" dat er tientallen prominente vredestichters te vinden zijn, die overal het juiste voorbeeld geven en oorlogen doven, niet laten opflakkeren.
Wij moslims gebruiken de Koran van Allah en de Sounnah van de profeet vrede zij met hem. Maar sommige conflicten zijn moeilijk op te lossen zonder teamverband. Alleen kan ik niets doen je moet met elkaar zijn net zoals de metgezellen van de profeet(vzmh) zijn stonden altijd klaar voor de zaak van Allah en zijn boodschapper. En de genaratie die erna kwam was eveneens zo. Wij moslims moeten daarom oproepen om terug te keren naar de Koran en de sounnah volgens het begrip van de vrome voorgangers.
Met andere woorden, al hun helden doden. Ze hebben niet de bekendste schrijvers, maar de bekendste terroristen. Ze eren niet hun bekendste wetenschappers en vredestichters, maar hun bekendste veroveraars.
De bekendste boek in de islam: de koran geschreven door Allah de heer der werelden waarin meer dan 1 miljard mensen in geloven.
De bekendste man in de islam: is Mohammed(vzmh)
De bekendse vredestichter is Mohammed(vzmh) hij nam de mensen in Mekka aan in barmhartigheid na al het geen wat ze hem en zijn mensen hebben aangedaan. De vier rechtgeleide Kaliefen:
Abu Bakr "Siddik" ibn Kuhafa (r.a.) (632-634
Omar "Faruk" ibn al-Chattab (r.a.) (634-644
Othman "Zinnureyn" ibn Affan (r.a.) (644-656
Ali "Esedullah" ibn Abu Talib (r.a.) (656-661

En nog veel meer:Moe'awija ibn Abu Sufyan (661-680),Yazid I ibn Moe'awija (680-683),Muawiya II ibn Yazid (683-684) ,Marwan I ibn Hakam (684-685Abd Al-Malik ibn Marwan (685-705) ,Al-Walid I ibn Abd al-Malik (705-715 ,Suleiman ibn Abd al-Malik (715-717 ,Umar ibn Abd al-Aziz (717-72Yazid II ibn Abd al-Malik (720-724 ,Hisham ibn Abd al-Malik (724-74315) Al-Walid II ibn Yazid II (743-744 Yazid III ibn al-Walid (744 Ibrahim ibn al-Walid (744, Marwan II ibn Muhammad (744-750) ,Abu'l Abbas As-Saffah (750-754 ,Al-Mansur (754-775,Al-Mahdi (775-785 Al-Hadi (785-786,Haroen al-Rashid (786-809 ,Al-Amin (809-813 ,Al-Ma'mun (813-833 Al-Mu'tasim (833-842 ,Al-Wathiq (842-847, Al-Mutawakkil (847-861 ,Al-Muntasir (861-862,Al-Musta'in (862-866 ,Al-Mu'tazz (866-869 Etccc. De bekenste schrijvers in de islam over wat er zijn meer dan duizenden bekende schrijvers die boeken hebben geschreven over Mohammed(vzmh) en zijn metgezellen en zijn leven. Over wetenschap ee kleine beeld over islamitische bekende wetenschappers:

Abu-l-Husan Abd al-Rahman ibn Omar al-Sufi al-Razi (903 - 986) was een van de grootste Arabische astronomen.
Hij was een vriend en leraar van de Buwayhid-sultan Adud al-dawla. Zijn belangrijkste werk is het Boek van de vaste sterren, geïllustreerd met platen en in het Arabisch getiteld Kitab al-kawakib al-thabita al-musawwar. Het is één van de drie meesterwerken van moslim astronomie (de andere twee worden toegeschreven aan Ibn Yunus (11e eeuw) en Uleg Bek (15e eeuw).

Volgende wetenschaper Abu'l-Wafa Mohammed ibn-Mohammed ibn-Yahya ibn-Ismail Buzjani (geboren 940 te Buzjan in de regio Khorasan, in het huidige Iran, gestorven ± 997 te Bagdad) was een Perzische wiskundige en astronoom.
Abu'l-Wafa was kortstondig verbonden aan een astronomisch observatorium dat in 988 geopend werd in het paleis van de kalief in Bagdad. Hoewel het observatorium geen lang leven beschoren was, was Abu'l-Wafa in staat om er een aantal belangrijke bijdragen aan de astronomie te leveren, waaronder de ontwikkeling van een kwadrant van 6 vierkante meters om de bewegingen van de sterren in te volgen en om hun hoogte aan de hemel mee te meten. Hij had ook de beschikking over het stenen sextant van het observatorium, dat 18 meter mat.

Als onderdeel van zijn onderzoek had Abu'l-Wafa gegevens nodig over de verhoudingen van de lengten van zijden van rechte driehoeken. Hij kwam tot een regel over verhoudingen en introduceerde zo de tangens-functie, die een basis is van de moderne geometrie. Van deze functie stelde hij ook functietabellen op, waarbij hij de tangens vastlegde van alle hoeken met een interval van graad. Zijn tabellen waren accuraat tot op 8 decimalen, veel beter dan de vergelijkbare tabellen van Ptolemeus.

Hij wist ook een aantal wetten uit de geometrie te ontdekken en bewijzen, waaronder:

sin(a + b) = sin(a)cos(b) + cos(a)sin(b)
cos(2a) = 1 − 2sin2(a)
sin(2a) = 2sin(a)cos(a)
Ook ontdekte hij de sinusregel van de boldriehoeksmeting:
Abu'l-Wafa schreef tijdens zijn loopbaan verschillende boeken, naast de in zijn vak gebruikelijke commentaren op de werken van Euclides, Diophantus en al-Khwarizmi. Tot zijn eigen werken behoren verschillende werken gericht op niet-wiskundigen, waaronder Kitab fi ma yahtaj ilayh al-kuttab wa'l-ummal min 'ilm al-hisab (Boek aangaande hetgeen nodig is te weten van wetenschap en rekenkunde voor de schrijver en zakenman, geschreven ergens tussen 961 en 976). Dit boek uit zeven delen, elk met zeven hoofdstukken, maakt geen gebruik van de Indische numeralen van de wiskundige maar leert rekenen aan met de vingertel-methode en maakt gebruik van hoofdrekenen. De behandelde onderwerpen omvatten

Deel I: Verhoudingen
Deel II: Vermenigvuldiging en deling (met gehele en fractionele getallen)
Deel III: Mensuratie (goniometrie, de oppervlakte en inhouden van lichamen)
Deel IV: Belastingen (als in staatsbelastingen)
Deel V: Wisselkoersen en waardepapieren
Deel VI: Losse onderwerpen (waaronder munteenheden, soldijberekeningen, beslissingen over vergunningen voor schepen en handelsreizigers)
Deel VII: Andere, zakelijke onderwerpen
Interessant is dat hij, zelfs in een dergelijk werk van praktische aard, een duidelijke uiteenzetting gaf van de behandeling van negatieve getallen.

Daarnaast hield hij zich bezig met andere onderwerpen uit de theoretische wiskunde, waaronder constructies van parabolen, reguliere polygonen en driehoeksconstructies. Hij deed veel werk aan constructies met passer en liniaal, waarbij hij aanried om vaste passers (passers met een vaste hoek) te gebruiken omdat dit de nauwkeurigheid van het resultaat bevorderde. Ook dit gedeelte van zijn werk had echter een praktische toepassing en resulteerde in een boek gericht aan houtbewerkers en andere vaklieden aangaande constructies en instrumentarium.
Tenslotte observeerde hij ook de maan. Om deze reden is er een maankrater naar hem vernoemd.

Volgende:

Mohammed ibn Moesa Chwarizmi (Arabisch: محمد بن موسى الخوارزمي; diverse spellingvarianten) was een van de beroemdste wetenschappers op de gebieden van wiskunde, geografie en astrologie. Hij is geboren tussen 780 en 800 en gestorven tussen 840 en 845. Chwarizmi was een
Pers en studeerde in het Huis der Wijsheid in Bagdad.

Er zijn meer dan duizenden islamitische geleerden in de islamitische wereld maar dat is het probleem niet. Het probleem is het westen dat de islam beschuldigt van achterlijk stom. Er was net een voorzichtige consensus dat sommige wortels van de moderne wetenschap teruggaan op de islamitische wereld van ruim duizend jaar geleden. Terwijl Europese intellectuelen rondscharrelden in de kloosters, deden islamitische geleerden als Jabir ibn-Hayyan en Al-Rhazi wel degelijk al toetsende experimenten. Niet voor niets komen woorden als al-gebra, al-chemie en al-kali uit het Arabisch en schrijven we 1, 2, 3 in plaats van I, II, III. Maar sommige domme idiooten hebben een andere kijk: middeleeuws gepruttel was het. Het echte werk komt uit het Westen. De wetenschap is een innovatie van een kennisbewust Europa; het werk van geniale, blanke mannen die de toffe ideeën als het ware uit de lucht plukten. Dat anderen erop wijzen dat die Europeanen voortborduurden op de vertaalde werken van Geber (Ibn-Hayyan), Avicenna (Ibn-Sina) en Rhazes (Al-Rhazi), doet er niet toe.


Volgende geleerde: Ibn al-Shatir (1304- 1375) was een Arabische astronoom uit Damascus. Hij werkte in de Grote Moskee van Damascus waar hij de datum- en tijdsrekening bijhield.
Sinds zijn jeugd was Shatir wees. Hij studeerde enige tijd in Alexandrië, maar keerde vrij snel naar Damascus terug.
Shatirs belangrijkste werk handelt over de beweging van de planeten. Hij bouwde voort op eerder werk van Nasir al-Din al-Toesi. Zijn werk "Kitab nihayat as-sul fi tashih al-usul" ("De laatste zoektocht naar het Rechtzetten van de Beginselen") gaat over de beweging van de planeten. Hij verbeterde het model van Ptolemaeus. Diverse tekeningen uit het werk van Copernicus zijn identiek aan het werk van Shatir, dus het is waarschijnlijk dat Copernicus Shatirs werk gekend moet hebben maar bewezen is dat niet.


Volgende: Abu Ali al-Hasan ibn al-Haytham (965 – ca. 1039) was een astronoom en wiskundige. In Europa was hij bekend als Alhazen, de Latijnse verbastering van Al-Hasan.

Meer is niet nodig om te bewijzen dat de islam genoeg islamwetenschapers heeft. Aangezien de islam 1 miljard aanhangers heeft doet het er ook niet aan toe. De islam is barmhartigheid en genadde.
Weet dat dat oorlog de realiteit van de Islam uitmaakt en vrede enkel mogelijk wordt gemaakt door eerst daden van geweld te plegen.

Onzin: wie viel Palestina(moslims) binnen: Israel(niet-moslims).
Wie viel Afganistan binnen: Amerika(niet-moslims)
Wie viel Bosnie binnen Servie(Niet-moslims).
Wie viel Irak binnen Amerika(Niet-molims).
Wie viel Afganistan binnen (sovjet-unie) niet moslims,

De profeet(vzmh) kreeg een openbaring van God net zoals Jezus(vzmh)die kreeg. En het volk viel deze profeten gelijk aan. Met wij hebben jou geloof niet nodig. Er heerste machtige koningen die niets te doen hadden met gewone mensen. En verkeerde opmerking en Boem. Dit was de middeleeuwen de geschiedenis. De koningen hadden het voor het zeggen. Maar Mohammed en Jezus vrede zij met hem werden door god geopenbaard om niemand op aarde te dienen behalve God. En dat iedereen gelijk is ongeacht huidskleur, maatschappelijke positie of status. Dat er armenbelasting aan armen gegeven moet worden en dat als iemand spreekt, Rechtvaardig moet spreken. Zij kregen de Bijbel en de koran als leiding voor de mens der werelden die de vermanig wil volgen. Maar wat deed het volk Mohammed en Jezus vervolgen. Ze zochten deze profeten om hen te doden. Maar langzamerhand kregen deze profeten aanhangers overal ter wereld. De geinspireerd werden door Allah de heer der werelden. Uiteindelijk is de boodschap overgekomen namelijk niemand heeft het recht aanbedden te worden behalve God. God hief Jezus boven hem op en Mohammed vond de dood net zoals wij allen de dood zullen vinden. Jezus zal terugkeren op aarde en dat is 1 van de tekenen van de dag des oordeels.
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken doet en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'. soerat: El- Fussilet 33

http://nl.youtube.com/watch?v=7CpYEwzCJkI
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Bericht door Scarlatti »

Wie valt Nederland en alle andere Europese landen binnen? moesliems!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
islaminside20
Berichten: 446
Lid geworden op: za apr 26, 2008 9:19 am

Bericht door islaminside20 »

Wie weet Islaminside. Dat zou zo maar kunnen.
Ja' dat zou zeker kunnen zo een terrorist als jou is tot alles in staat.
Weet je jongeman, jij bent een hypocriet. Je schreeuwt moord en brand omdat Radovan Karadzic moslims vermoord heeft, en je spuugt op Serviers en vindt hen misdadigers.
En Bosnische vriend heeft me erover verteld, wat er allemaal gebeurt is in zijn land. Radovan Karadzic zat in de regering des tijds en die regering is de oorzaak van meer dan tienduizenden doden in Bosnie.
Waarom word in Irak iedereen opgehangen van het regering van Saddam Hoessein. Waarom word niet alleen Saddam opgehangen.
Mij maakt het niks uit of Karadzic vrij gelaten word of niet of wie dan ook maar ter wereld. Ik ben overtuigd van de islam en de profeet(Vzmh) heeft gezegd wie zijn straf niet in het wereldse leven gekregen heeft hoeft niet blij te zijn het hiernamaals staat op hem te wachten waarin de straffen nog veel erger zijn gebleven voor hem en zijn zondens(daden) die hem achtervolgen. Hij had wel een mooie baard wie weet heeft ie zich stiekem gekeerd tot de islam :razz:
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken doet en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'. soerat: El- Fussilet 33

http://nl.youtube.com/watch?v=7CpYEwzCJkI
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Ah, vreemd, Islaminside, je kent er dus WEL!

Waarom neem je dan een soldaat als icoon?

Het moet dus echt wel zijn dat je oorlog belangrijker vind dan vrede?
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
islaminside20
Berichten: 446
Lid geworden op: za apr 26, 2008 9:19 am

Bericht door islaminside20 »

Scarlatti schreef:Wie valt Nederland en alle andere Europese landen binnen? moesliems!
Welke moslims: Mij vader is uigenodigd om hier te komen werken. Ojwa nu is Nederland al opgebouwd wij mogen zeker weer terug he'? of niet. Gelukkig hebben onze voorouders geen doden gemaakt maar wel een groot deel opgebouwd van Europa na het geen wat Hilter veroorzaakt heeft. Geen dank. Allah(sbht) is degene die beloond en bestraft voor daden.

En nu welke moslims zijn in Europa welke landen binnen gevallen? vraag ik me af. De helft van Spanje maar die hebben ze al weer terug en dat is al van een hele tijd geleden. Spanje heeft nu zelfs een stuk van Marokko in beslag genomen. Het eiland tussen spanje en Marokko. Waarin hevige conflicten zijn gekomen. Vertel me eens?
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken doet en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'. soerat: El- Fussilet 33

http://nl.youtube.com/watch?v=7CpYEwzCJkI
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Ik word misselijk van de excuses die je verzint voor de verkrachtende arabische moordenaars in Darfur. Het bewijst gewoon dat Islam geen garantie is voor vrede, integendeel (zie sectaire moorden in Irak).

Nu een REALITEITSCHECK (whohoow, de realiteit, ken je ze nog?)
De VS heeft wel Afghanistan binnengevallen waarom?
Omdat "Ze moesten vechten vanwege hun bezit en geloof"?
Fout, want ze zijn daar nog altijd moslim en ze mogen daar nog altijd hun primitieve bijgeloof beoefenen.
Vanwege hun bezit? Ze hadden verdomme niets.
Waarom dan wel, Islaminside, weet je dat nog wel?
EINDE REALITEITSCHECK

Kijk, landen die binnengevallen zijn door Moslims:

Nu NOG een REALITEITSCHECK
Israël, Egypte, alle streken rond N-Afrika, Het Oost Romeinse Rijk, Spanje, Oostenrijk, India, het huidige Indonesie, enz..., enz..., enz...

Het kwam heel zelden voor dat een niet-Moslimvolk in de Islam gesleurd werd zonder dat eert het zwaard tegen hun keel gezet werd.

Allemaal mensen die moesten vechten omdat... ze geen Moslim waren?
EINDE REALITEITSCHECK

Moslims zijn niet beter dan de rest van de mensheid, maar ik ken geen enkel volk die zichzelf zo bewierrookt en aan zelfverheerlijking doet dan de huidige bende Moslims op het internet. Islaminside voorop. Je hebt het recht niet om je te beroepen op God met zo'n krijgsmentaliteit, Islaminside. Ik laat het niet toe zonder je met je neus op de REALITEIT te plakken. Ik heb gewoon een hekel aan dat soort racisten.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Plaats reactie